Ik had het leuker gevonden als die ORF interviewer voorrang had geëist, fittie tussen pitreporters ...-ION- schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:43:
Weer zo'n kutinterview van Jack
Top 8 rijdt elkaar de prak in en Max wint met Daniel en Fernando op het podium...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zei hij dat ergens of is dat jouw idee ?Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:43:
HAM maakt zich wel serieus druk hoe STR het gaat doen bij de start.
Hij vreest er voor.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Nee max DNF en RIC wint..hoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:44:
Top 8 rijdt elkaar de prak in en Max wint met Daniel en Fernando op het podium...
Zie filmpje dat hier bovenstaat waarin hij z'n Pole lap analyseert met MB.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik vrees juist de middenmoot in de eerste bocht en dat Max daar de dupe van wordt. Gaat krap en druk worden. Hopelijk kan Max een plek of 2/3 pakken in de eerste ronde.hoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:44:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gave versie van volkslied.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben er nog niet over uit....Italiaans volkslied vind ik best wel leuk, maar zo'n moderne benadering is toch altijd euhhh smaakgebonden.
Waiting on the world to change
Ja, ik vind dat wel mooi. het hoort allemaal bij het F1. Jammer als zenders dat niet uitzenden
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Precies, in het midden komt alles bij elkaar bij de eerste bocht(en) en kan je eigenlijk geen kant op, dus grote kans dat je een speelbal wordt zonder dat je daar zelf iets aan kan doenHan schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:47:
[...]
Ik vrees juist de middenmoot in de eerste bocht en dat Max daar de dupe van wordt. Gaat krap en druk worden. Hopelijk kan Max een plek of 2/3 pakken in de eerste ronde.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Bensimpel
Positieve meneer
yup, alles is nu definitiefpilskes schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:50:
Op livetiming zie ik MAX op P13, dat is dus definitief?
😆 - Denk ook eens om ;)
Gelukkig, werd er een beetje moe van!!
Een goeie start, wat geluk bij de 1ste bocht en dan naar voren!!!
Een goeie start, wat geluk bij de 1ste bocht en dan naar voren!!!
Huh? Normaal wel toch?
Excuses dan in ieder geval.. ging er vanuit dat hun het ook uitzenden. Ik schakel zo naar Ziggo als de race gaat beginnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2017 13:52 ]
feitje: Dit seizoen is OCO in de 1e ronde nog geen enkele plaats verloren.
zo, ik zit er klaar voor. Veel plezier allemaal!
Ik heb de F2 races en de Porsche races zitten kijken, het zal me niks verbazen als er een mega klapper komt vandaag bij de 1ste bocht.
De startopstelling is verre van "normaal", dus hopelijk houdt iedereen zich een beetje rustig...
De startopstelling is verre van "normaal", dus hopelijk houdt iedereen zich een beetje rustig...
Nooit.Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:51:
[...]
Huh? Normaal wel toch?
Excuses dan in ieder geval.. ging er vanuit dat hun het ook uitzenden. Ik schakel zo naar Ziggo als de race gaat beginnen.
Fijne race iedereen
zou het wel leuk vinden voor Ocon als die een podium pakt

DAn wordt hij nu waarschijnlijk de eerste uitvaller want dat trekt Vettel niet.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:53:
feitje: Dit seizoen is OCO in de 1e ronde nog geen enkele plaats verloren.
alles kan off-topic
Have Fun, allen.
13 op 13 met 33 eindigt dus op 3...
13 op 13 met 33 eindigt dus op 3...
Nee, het gebabbel van Doornbos en Coronel is interessanterRivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:51:
[...]
Huh? Normaal wel toch?

ALO heeft alvast een Marshal Uniform aangetrokken?
Bensimpel
Positieve meneer
Ik dacht precies hetzelfde!nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:56:
[afbeelding]
ALO heeft alvast een Marshal Uniform aangetrokken?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik had ook geen idee.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Die gast met zwart shirt is Kit Harrington ( Jon Snow - GOT )
De dame ( waar het waarschijnlijk over gaat, .... ook géén idee )
Iedereen SS, behalve VER, RIC, PAL, ALO (S)
Hoe kan het dat Alonso vóór Grosjean staat als hij zo veel meer strafplekken heeft?
Iets met game of thrones naar het schijnt
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
De eerste bocht kan nooit goed gaan met deze "opschudding" op de starting grid..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
GRO was niet gekwalificeerd (buiten 107%, dus achteraan.) @Oefshakalaka
[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2017 13:59 ]
Don't go there. Niemand die het nog snaptOefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
Hoe kan het dat Alonso vóór Grosjean staat als hij zo veel meer strafplekken heeft?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verwachte ik wel, behalve HAM, die had ik ook op soft verwacht.nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
Iedereen SS, behalve VER, RIC, PAL, ALO (S)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Grosjean wordt achteraan de grid geplaatst, dus nadat de penalties van de anderen zijn toegepast.Oefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
GRO heeft geen qualifying time gereden.Oefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Denk omdat Grosjean geen tijd heeft gezet in quali.Oefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ronde #13 is fataal voor max..
Hoop het niet! Maar vrees het
Hoop het niet! Maar vrees het
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
ff snel plassen en, Jetzt geht's Los.
Forza Ferrari
Forza Ferrari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Gaat het niet om de andere man (sir Davos, GoT)? Al is de mevrouw leuker om naar te kijkenFreshMaker schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
[...]
Die gast met zwart shirt is Kit Harrington ( Jon Snow - GOT )
De dame ( waar het waarschijnlijk over gaat, .... ook géén idee )
Flickr PSN ID= cheironnl
Bensimpel
Positieve meneer
Gro heeft de qualli niet gefinished 107% rule.Oefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
😆 - Denk ook eens om ;)
Jawel hoor, GRO is juist degene die wel goed uit te leggen is.
John "Targaryan" Snow, en niet the Onion Knightcheiron schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:59:
[...]
Gaat het niet om de andere man (sir Davos, GoT)? Al is de mevrouw leuker om naar te kijken
DUGG
Of PER 1 plek winnen met 5 plaatsen strafOefshakalaka schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:58:
Wel weer lekker consequent dat Grosjean wel mag starten, en Team New Holland en Team Gemeentewerken Monza niet. Die hebben gisteren ook aardig wat ronden gereden tijdens de kwalificaties...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ja maar ik dacht dat we weer een hele discussie gingen krijgen over alle plekkenTheBrut3 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:00:
[...]
Jawel hoor, GRO is juist degene die wel goed uit te leggen is.
Technisch gezien heeft hij wel een tijd gezet, maar omdat die buiten 107% was, was hij niet gekwalificeerd. Maar omdat hij in practice goede tijden reed, krijg je van de stewards een uitzondering, maar dan start je dus wel achteraan.MrSleeves schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:59:
[...]
Denk omdat Grosjean geen tijd heeft gezet in quali.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
HAM klaagt. Die is binnen 3 ronden 10 seconden los dus
PSN: xMaurice93
Grip felt pretty poor, dat is z'n code woord voor spaarstand 
Wachten tot de 'vibration in the tires', dan gaat z'n boost mode aan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat doet die Huracan daar?
Een lambo op de grid??
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Die Hurucan erachter!
Je gaat het denken jaSinergyX schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:03:
Grip felt pretty poor, dat is z'n code woord voor spaarstand
Goeie start van Max!
Natuurlijk... Eerste touché en PER is erbij betrokken
En Hamilton is alweer weg
Flickr PSN ID= cheironnl
Poeh! Dat was close
PAL natuurlijk weer achteraan.
RAI & BOT lekker close.
RAI & BOT lekker close.
Ging er nou iemand in bocht 1 rechtdoor?
Ik hoef HAM vandaag niet zo in beeld te zien eerlijk gezegd. Daar gaat niks boeiends gebeuren.
PSN: xMaurice93
Max en Massa ?
Max met een kapotte voorband nu
[ Voor 15% gewijzigd door CrazyTerror op 03-09-2017 14:07 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En adem uit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gvd!!!
GODVERRRR
Echt WTF
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1