[F1 2017] Race 13 - GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste
Acties:
  • 65.259 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52
Perez krijgt een bakwissel, ook +5 dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:59
Op hoeveel strafpunten staan we nu totaal? Gaat toch nergens meer over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:58
Zijn er intussen niet zoveel gaten ontstaan dat sommige coureurs zo'n straf kunnen nemen zonder dat het gevolgen heeft? Als bv in dit geval de eerste 5 rijders achter PER al een straf hebben kan hij deze straf gewoon pakken zonder dat het gevolgen heeft.

Hetzelfde als dat die gear box change van GRO ook kan zijn omdat hij toch al gegarandeerd achteraan staat. Waarom dan met een oude bak blijven rijden? Konden nu toch "straffeloos" wisselen en heeft hij tenminste weer een verse bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:53
Al die Ferrari's op de grid! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

In plaats van grid straffen gewoon vanaf volgend seizoen zeggen; je hebt zoveel stuks van onderdeel X, Y, Z etc. Daar moet je het hele jaar mee doen. Dus als je 3 races voor het seizoen door je onderdeel heen bent, doe je dus 3 races niet meer mee.

:+

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6ZhUnCOFcqMOHKiJLipz6bvL/full.png

ernstig onder voorbehoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Ik heb ook medelijden met de maken van deze graphics.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIyv7bfXgAAIv82.jpg
Petr heeft inmiddels zeker 8 verschillende versies gemaakt (met steeds nieuwe informatie die hem weer aan het werk gezet heeft.)

(zo missen in deze laatste de PER & GRO gearbox penalty.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Met een beetje fatsoenlijke start (en werkende motor) moet Max na 1-2 ronden 8 of 9 kunnen liggen lijkt me...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Oh Nee, De auto van ALO in de driversparade is stuk. Hij is bij de wagen van PAL ingestapt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIyyC0NXgAA-wfU.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 03-09-2017 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:01

Pierre

Van nature lui!

nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:41:
Oh Nee, De auto van ALO in de driversparade is stuk. Hij is bij de wagen van PAL ingestapt.
Een Honda :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:41:
[afbeelding]
Hoeveel plekken straf krijg je daarvoor? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
lol

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-YCSGGDti28o/WavdVNbq-HI/AAAAAAAAAKg/iJGGX2OLhJQOdq6jnO3M3Dls1RFbjiK1wCHMYCw/s0/2017-09-03_12-45-39.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Het is natuurlijk ook wel een beetje typisch om een coureur te straffen voor mechanisch falen...waarom niet gewoon punten in mindering brengen op het constructeurskampioenschap?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
haha Max bij de track parade: p13, race 13, rb13, We are going to win the race :p Ik zou eerder zeggen uitvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
VER is definitief de koning van het inhalen ...
Zelfs als (nog) hij niet rijdt ...

* FreshMaker ziet hem nog wel een keer een race winnen na een DNF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hamilton gewoon de enige coureur die start vanaf de plek waarop hij gekwalificeerd is. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 03-09-2017 12:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:52:
Hamilton gewoon de enige coureur die start vanaf de plek waarop hij gekwalificeerd is. :')
Yep
FreshMaker in "[F1 2017] Race 13 - GP van Italië"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIy0utmXYAA61nY.jpg

Dit zou de juiste grid moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wat een verwarringen allemaal met die grid posities....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8OcvIxr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Klopt dit wel? PER was P11, en heeft 5 plaatsen straf, komt hij op P16 uit. ERI & WHE waren 18 & 19 als ik mij niet vergis, dus zou PER gewoon voor hen moeten staan.

Had even verder moeten lezen, de latere staat PER inderdaad wel voor ERI & WHE etc dus die lijkt correct(er) te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 03-09-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:11

swv

ANdrode schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:02:
[...]

Die auto's zijn inderdaad een heel stuk trager.

Maar die beide heren hebben wel ontzettend goed gereden. Had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar Stroll is legit.
Dat Stroll prima gas kan geven en daardoor goed mee kan doen in de F1 ben ik het wel mee eens, maar ik vind dat Monza nou niet bepaald een uitdaging is voor coureurs. De Q van gisteren en daardoor de starting grid hangt van toevalligheden aan elkaar. De rondetijden van elke rijder per rondje verschilde enorm mede afhankelijk van de regenintensiteit. Daarmee stonden o.a. RIC en STR op het juiste moment op de juiste plaats, en dat is natuurlijk wat telt. Maar kwam dat door stuurmanskunst? Nee, door het materiaal cq gas te geven. En wellicht ook nog door bepaalde afstellingen van de auto. De Red Bull's gleden alle kanten op door de low downforce setup (maar haalden desondanks een prima resultaat). Max gaf in ieder geval aan dat de auto niet top aanvoelde zo in de regen. En op rechte stukken heb je weinig aan je rijden-in-de-regen-talent. Dan is zijn voordeel t.o.v. van RIC in de regen ook weg. De Ferrari's bleven ook opvallend achter. Williams was afgelopen races nergens te bekennen, maar staan nu weer goed in de top 10. Stroll gaf aan dat de auto goed aanvoelde. Wat zegt dat? Kregen ze bij Williams' de banden beter op temperatuur door betere downforce i.c.m. de Mercedes motor o.i.d.? Wie zakken er straks op een droge baan door het ijs?

Natuurlijk blijven de Mercedes teams in het voordeel, en ik zou het ook leuk vinden als de Williams' en Force India's weerstand kunnen blijven bieden. Dat maakt de race-uitslag voor de verandering eens niet zo voorspelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
Maarja dat was natuurlijk ook het geval als alleen max 20 plaatsen straf had gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ook grosjean staat op zijn 20e kwali plek ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Naboo schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:35:
In plaats van grid straffen gewoon vanaf volgend seizoen zeggen; je hebt zoveel stuks van onderdeel X, Y, Z etc. Daar moet je het hele jaar mee doen. Dus als je 3 races voor het seizoen door je onderdeel heen bent, doe je dus 3 races niet meer mee.

Ja leuk, staan alleen de Mercedes powered teams in de laatste races. Nee dank je. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
P13 in de RB13, misschien heffen ze elkaar op en kan Max eindelijk uitrijden vandaag :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
swv schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:57:
[...]

Dat Stroll prima gas kan geven en daardoor goed mee kan doen in de F1 ben ik het wel mee eens, maar ik vind dat Monza nou niet bepaald een uitdaging is voor coureurs. De Q van gisteren en daardoor de starting grid hangt van toevalligheden aan elkaar. De rondetijden van elke rijder per rondje verschilde enorm mede afhankelijk van de regenintensiteit. Daarmee stonden o.a. RIC en STR op het juiste moment op de juiste plaats, en dat is natuurlijk wat telt. Maar kwam dat door stuurmanskunst? Nee, door het materiaal cq gas te geven. En wellicht ook nog door bepaalde afstellingen van de auto. De Red Bull's gleden alle kanten op door de low downforce setup (maar haalden desondanks een prima resultaat). Max gaf in ieder geval aan dat de auto niet top aanvoelde zo in de regen. En op rechte stukken heb je weinig aan je rijden-in-de-regen-talent. Dan is zijn voordeel t.o.v. van RIC in de regen ook weg. De Ferrari's bleven ook opvallend achter. Williams was afgelopen races nergens te bekennen, maar staan nu weer goed in de top 10. Stroll gaf aan dat de auto goed aanvoelde. Wat zegt dat? Kregen ze bij Williams' de banden beter op temperatuur door betere downforce i.c.m. de Mercedes motor o.i.d.? Wie zakken er straks op een droge baan door het ijs?

Natuurlijk blijven de Mercedes teams in het voordeel, en ik zou het ook leuk vinden als de Williams' en Force India's weerstand kunnen blijven bieden. Dat maakt de race-uitslag voor de verandering eens niet zo voorspelbaar :)
Sterk niet met je eens. Juist in de regen is stuurmanskunst een veel groter deel van de vergelijking. Dat STR nu P2 staat is zijn verdienste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max dus nu P13? Buitenbocht yay. *O*

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Deze GP is er nu al 1 voor in de geschiedenis boeken, na een vertraging van 2.5 uur voor de qualli nu al een record aan gridplace straffen. Way to go FIA!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Goron schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:59:
P13 in de RB13, misschien heffen ze elkaar op en kan Max eindelijk uitrijden vandaag :P
Uitvallen in ronde 13? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:01

Pierre

Van nature lui!

Ze schatten die Stroll wel hoog in op Sky ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Twitter zegt nu P12, Perez ook straf.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
gambieter schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:06:
[...]

Nog ff en hij vertrekt van P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Arjantje72 schreef op zondag 3 september 2017 @ 12:31:
Op hoeveel strafpunten staan we nu totaal? Gaat toch nergens meer over..
Volgens mij staan er alleen maar nieuwe wagens op het grid

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Pierre schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:05:
Ze schatten die Stroll wel hoog in op Sky ;w
Dat is wat regen doet. Daar komt talent boven drijven. Nou is Stroll geen uitzonderlijk talent volgens mij, maar het toont wel aan dat hij echt wel weet wat rijden is. Race talent is iets anders imho. Volgens mij onderschatten veel mensen gruwelijk hoe moeilijk het is om een F1 auto op de baan te houden in de regen, laat staan snel te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Mag ik eerlijk toegeven dat ik bang ben voor een startcrash waar Max bij betrokken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
gambieter schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:06:
[...]

Kan niet, VER was P2, + 20 = P22. PER was P11, + 5 = P16, PER zou dus voor VER moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:05

pinda powerrr

Slow down...

Alle familiaire plichtplegingen zijn gedaan. Stream staat op tv, GoT forum op het laptopscherm, alleen nog de livetiming opstarten.

/me meldt zich present!

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIy4F0UWsAA6kwt.jpg:large
Official Starting Grid 13:00u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
UltraSub schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:09:
[...]

Dat is wat regen doet. Daar komt talent boven drijven. Nou is Stroll geen uitzonderlijk talent volgens mij, maar het toont wel aan dat hij echt wel weet wat rijden is. Race talent is iets anders imho. Volgens mij onderschatten veel mensen gruwelijk hoe moeilijk het is om een F1 auto op de baan te houden in de regen, laat staan snel te zijn.
Maar werd de baan nou rap sneller in de laatste minuten?
Normaal staat Ricciardo ook verder achter Max in zulke omstandigheden maar kwam later over de lijn, daarna Stroll, daarna Hamilton. Ferrari's enzo weet ik niet of die voor Max of na Max over de streep waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
TheBrut3 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:09:
Mag ik eerlijk toegeven dat ik bang ben voor een startcrash waar Max bij betrokken is?
Vraag me af of iedereen uberhaupt zijn plekje kan vinden met al die grid wijzigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
PER toch P10?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Doc 44! Dat document is dus al 44 keer gewijzigd! :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:11:
[...]

Normaal staat Ricciardo ook verder achter Max in zulke omstandigheden maar kwam later over de lijn, daarna Stroll, daarna Hamilton. Ferrari's enzo weet ik niet of die voor Max of na Max over de streep waren
Die indruk had ik zeker niet. Sterker nog, meerdere teams en coureurs gaven aan dat de omstandigheden verslechterden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

pinda powerrr schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:12:
[...]

Doc 44! Dat document is dus al 44 keer gewijzigd! :X 8)7
Iedere FIA communicatie wordt meegeteld. Dus bijv. ook wie er bij de driver interviews zitten.
Zie: http://www.fia.com/events...eventtiming-information-0

[ Voor 16% gewijzigd door JackBol op 03-09-2017 13:14 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:11:
[...]

PRECIES.
Niemand hier hoor je over track evolution.
ALLE laatste coureurs hebben hun tijd sterk verbeterd.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
powah33 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:12:
[...]

PRECIES.
Niemand hier hoor je over track evolution.
ALLE laatste coureurs hebben hun tijd sterk verbeterd.
Dat valt echt reuze mee hoor. Kijk eens hoe nat het was, heb net nog de qualy terug gekeken. Tuurlijk wordt het sneller, maar niet als in 1.1 sec in een rondje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Volgens mij is de FIA ondertussen ook het spoor kwijt. Alleen maar meer redenen om de gridstraffen af te schaffen.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nu staan die 2 Vikingen (MAG - ERI ) gelijk vóór VER ...
Die duiken bij de start gelijk naar rechts om de binnenbocht te pakken.

Vrij baan voor VER en RIC, om iedereen links in te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
TinusTegengas schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:14:
[...]

Volgens mij is de FIA ondertussen ook het spoor kwijt. Alleen maar meer redenen om de gridstraffen af te schaffen.
Lijkt mij ook dat de Computer bij de FIA vast gelopen is..
Zelfs FI ging ervanuit dat het P12 zou worden.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
UltraSub schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:14:
[...]

Dat valt echt reuze mee hoor. Kijk eens hoe nat het was, heb net nog de qualy terug gekeken. Tuurlijk wordt het sneller, maar niet als in 1.1 sec in een rondje. ;)
Niet 1,1 maar wel een halve misschien.
Heb in 20 jaar genoeg F1 kwali's in het nat gezien waar iedereen die ook maar 10 sec later over de streep kwam al voordeel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
UltraSub schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:14:
[...]

Ik heb de kwalie gekeken...de laatste tijden waren absoluut sneller en sneller.
de baan werd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:15:
[...]

Niet 1,1 maar wel een halve misschien.
Heb in 20 jaar genoeg F1 kwali's in het nat gezien waar iedereen die ook maar 10 sec later over de streep kwam al voordeel had.
Bij een opdrogende baan ja. Bij een natte baan waar zelfs harder gaat regenen klopt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ja:
RobertMe schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:09:
[...]

Kan niet, VER was P2, + 20 = P22. PER was P11, + 5 = P16, PER zou dus voor VER moeten staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Buck het, we zien het wel over een halfuur waar iedereen staat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
powah33 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb de kwalie gekeken...de laatste tijden waren absoluut sneller en sneller.
de baan werd sneller.
Dus omdat de tijden sneller worden wordt de baan sneller ja?
Ook over nagedacht dat men meer en meer uit de baan weet te halen omdat je overal de grip kent en alle grip gaat benutten? Dit was geen normale qualy met cool down, fast lap, cool down, fast lap. Dit was ronde na ronde knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
UltraSub schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:15:
[...]

Bij een opdrogende baan ja. Bij een natte baan waar zelfs harder gaat regenen klopt het niet.
Als het ff minder hard regende en de auto's voor je de baan droger rijden scheelt dat al paar tienden.

Hoe dan ook, Stroll heeft iig meer laten zien dat ie uit racehout is gesneden dan een Grosjean.
Maar mss overdrijft men nu ook wel met hem de hemel in prijzen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hertog_Martin op 03-09-2017 13:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• powah33
UltraSub schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:17:
[...]

Dus omdat de tijden sneller worden wordt de baan sneller ja?
Ook over nagedacht dat men meer en meer uit de baan weet te halen omdat je overal de grip kent en alle grip gaat benutten? Dit was geen normale qualy met cool down, fast lap, cool down, fast lap. Dit was ronde na ronde knallen.
Wat je wil Ultra... dan werd de baan langzamer... en iedereen had ineens siuper powers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Doornbos laat bij Ziggo zien waar STR snelheid en winst pakte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
powah33 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:18:
[...]

Wat je wil Ultra... dan werd de baan langzamer... en iedereen had ineens siuper powers.
Hahaha :+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
+1 dat is wel sportief :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:17:
[...]

Als het ff minder hard regende en de auto's voor je de baan droger rijden scheelt dat al paar tienden.

Hoe dan ook, Stroll heeft iig meer laten zien dat ie uit racehout is gesneden dan een Grosjean.
Maar mss overdrijft men nu ook wel met hem de hemel in prijzen.
OCO, STR en VER zijn de nieuwe generatie
Andere stijlen, andere lijnen ( durven opzoeken )
Jeugdige bravoure misschien, GRO is voorzitter van de Drivers safety assosiation.
Die is imho toch al overdreven 'veilig' ( misschien niet slecht, maar dat terzijde )

De jonkies brengen weer leven in de brouwerij, je ziet soms echt de kartervaring terugkomen.

STR is misschien geen wereldtalent, maar rijden kan hij wel degelijk.

edit :
Je ziet dit om de paar jaar gebeuren, nieuwe rijders die 'ineens' de boel op zijn kop zetten, hoort er bij

[ Voor 6% gewijzigd door FreshMaker op 03-09-2017 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Qua Stroll vraag ik me wel af wat voor coureur hij gaat worden. Hij is geen supertalent, maar ook geen paydriver. Hij werkt er denk ik wel zeer hard voor, en heeft bijna eindeloze financiële middelen hiervoor. Denk ook dat het geen domme jongen is en dat hij kan compenseren met inteligentie. Een beetje een Rosberg misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vergeet niet dat Stroll ongeveer 24/7 in een Williams rijdt van een paar jaar terug, zelfs tijdens de verplichte summerbreak. :P

En die 4e plaats in de regen was geen mega-wonder als je zoveel vleugel hebt staan, ik denk dat 'ie binnen een ronde of 15-20 uit de top10 gekukeld is. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:22:
Qua Stroll vraag ik me wel af wat voor coureur hij gaat worden. Hij is geen supertalent, maar ook geen paydriver. Hij werkt er denk ik wel zeer hard voor, en heeft bijna eindeloze financiële middelen hiervoor. Denk ook dat het geen domme jongen is en dat hij kan compenseren met inteligentie. Een beetje een Rosberg misschien. :)
STR zal imho ook geen wereldkampioen worden, maar die komt ( ook al zonder WKtitel ) wel in de rijen van Alonso, Massa en Raikonen, Kubica terecht

uiteindelijk waardevaste rijders, die bij verrassing toch wel een smoel kunnen laten zien.
Niet iedere voetballer komt bij Barcelona, maar kan wel degelijk zijn stempel op de wedstrijd drukken

edit : Kubica ipv Alonso, om @DaniëlWW2 ter wille te blijven :+
( het zijn allemaal talenten, de één wat meer dan de ander )

[ Voor 8% gewijzigd door FreshMaker op 03-09-2017 13:31 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nachtnet
via Will Buxton
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIy7wTjUEAAfZMd.jpg
Chaos op de grid. Iedereen verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
FreshMaker schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:24:
[...]

STR zal imho ook geen wereldkampioen worden, maar die komt ( ook al zonder WKtitel ) wel in de rijen van Alonso, Massa en Raikonen terecht

uiteindelijk waardevaste rijders, die bij verrassing toch wel een smoel kunnen laten zien.
Niet iedere voetballer komt bij Barcelona, maar kan wel degelijk zijn stempel op de wedstrijd drukken
Alonso niet, dat is puur talent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Kvyat start voor VER, dat wordt oppassen!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Bensimpel schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:25:
Kvyat start voor VER, dat wordt oppassen!
Torpedo's zijn gevaarlijk aan de voorkant, niet aan de achterkant.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:25:
via Will Buxton
[afbeelding]
Haha soms wel mooi hoe het wereldje van F1 met al het geld en knappe koppen soms moeite heeft met simpele rekensommetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Op SKY:
Max is standing out, beautiful enz enz....

zijn reet zit al te vol om nog veren bij te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:11

Blokker_1999

Full steam ahead

nachtnet schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:26:
[...]

Torpedo's zijn gevaarlijk aan de voorkant, niet aan de achterkant.. :+
VER maakt goede start, voorbij KVY en dan komt die torpedo in de eerste bocht er alsnog aan ;)

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik voorspel dat max er wel eventjes 5 in 1 keer in gaat halen. Hopenlijk rijd hij wel deze race uit!

Niet jinxen nu!

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
De sfeer zit er al goed in op monza. De rondrijdende bulldozer en andere busjes worden luid toegejuichd. Had wel meer Nederlanders verwacht trouwens, het is voornamelijk rood wat je ziet.

Vanochtend al genoten van F2 en Porsches, net de gp3 gemist al hoorde ik ze wel rijden. De F2 maakt echt een bruut geluid, baalde dat ik geen oordoppen mee had aangezien ik dacht ze niet nodig te hebben voor de opgevoerde stofzuigers :-)

Kan helaas geen plaatjes posten, ondanks 4 streepjes 4G.

[ Voor 6% gewijzigd door Malt007 op 03-09-2017 13:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Max Verstappen voorafgaand Drivers Parade:
,,P13, RB13 in de 13de race van het seizoen. Is dat niet geweldig. We gaan deze race winnen!''

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

via Will Buxton
[afbeelding]
:D :F

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Normaal begin ik pas na een lap of 5 op de live timing te kijken, maar vandaag hebben we de live timing in lap 1 al nodig om te zien waar iedereen terecht komt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Bensimpel schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:28:
Ik voorspel dat max er wel eventjes 5 in 1 keer in gaat halen. Hopenlijk rijd hij wel deze race uit!

Niet jinxen nu!
Mja hopelijk dan leuk verdedigingsgevecht tegen de Ferrari's voor een P3, want nu in het droog is Red Bull gewoon ook ruim seconde langzamer dan de Mercedessen en halve dan de Ferrari's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Malt007 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:29:
De F2 maakt echt een bruut geluid, baalde dat ik geen oordoppen mee had aangezien ik dacht ze niet nodig te hebben voor de opgevoerde stofzuigers :-)
In de verschillende topics hier is al vaker gezegd dat ongeveer het hele voorprogramma meer lawaai maakt dan de F1 wagens zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
via Will Buxton
[afbeelding]
Zo moeilijk zou dat toch niet moeten zijn, als eenmaal de officiële startgrid bekend is weet iedereen het toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
Waar ligt Max na ronde 1, en waar na ronde 5? Tijd voor voorspellingen... :)

P9 en P5 hou ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als Max heel blijft wordt hij netjes 5e vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:38:
Waar ligt Max na ronde 1, en waar na ronde 5? Tijd voor voorspellingen... :)

P9 en P5 hou ik het op.
P8 en dan vanaf ronde 5 even op 6 ( 2 ferrari's voor hem ) met een undercut naar P4 op het einde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Hahaha die Hulk :+ "In de slipstream van Max helemaal naar voren rijden." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik verwacht een bende in de 1e bocht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TheBrut3 schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:40:
Hahaha die Hulk :+ "In de slipstream van Max helemaal naar voren rijden." :+
Is wel een valide strategie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:40:
Ik ook, met dank aan Stroll :+ (door de zenuwen vergeet hij helemaal gas te geven)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow771
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-09 09:44
nou hopen dat de wagen van Max iig de finish haalt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Hackus schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:40:
STR verremt zich in de eerste bocht aan de binnenkant van HAM.. :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De Mercedes heeft 360graden camera. Binnenkort via Sky VR te kijken?
Brundle hint er naar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Edd schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:41:
[...]

STR verremt zich in de eerste bocht aan de binnenkant van HAM.. :+
En Ferrari naar 1 en 2 ;)

*O*

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 12:44
Daaaaaaag Jack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
HAM maakt zich wel serieus druk hoe STR het gaat doen bij de start. :+
Hij vreest er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:42:
Brundle hint er naar. ;)
Volgens mij had hij het over de camera op de camera zelf?

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 3 september 2017 @ 13:42:
Brundle hint er naar. ;)
RIC heeft die vandeweek toch ook gehad ?
Opnames voor F! 2018 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Weer zo'n kutinterview van Jack

EDIT: Oeps dat mag natuurlijk niet hier. O-)

[ Voor 47% gewijzigd door -ION- op 03-09-2017 13:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max was wel weer heerlijk bijdehand tegenover Jack. :P

Pagina: 1 ... 18 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1