Nou zet ook eens de tv uit. Dit slaat alles.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Kunnen we weer wat Italiaanse handgebaren leren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat is lang? We zijn nu al 2 uur bezig en ze hebben 4 minuten gereden..Just_I schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:01:
[...]
Duurt te lang maar zou commrrcieel wel leuk zijn. Echter niet te plannen.
-
Wat is dit voor amateuristisch gedoe. En wat als het morgenvroeg ook zo regent? Wat een pussysport is het geworden zeg.
Mis je waarschijnlijk niets mee wat je tot nu toe niet gezien hebt.CrazyFool schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:01:
Wauw dit is echt bullsh*t...
Ik kijk de herhaling wel! Toedeloeeee!
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Mooi moment om de stofzuiger uit de kast te trekken dus.
Nog altijd meer dan sommige zomerfiles / sneeuw files. Qua afstand dan, niet qua tijd 😀Edd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:02:
[...]
Wat is lang? We zijn nu al 2 uur bezig en ze hebben 4 minuten gereden..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Bensimpel
Positieve meneer
gelukkig zit ik op werk een beetje aan te kloten, heb ik ook wat te doen
😆 - Denk ook eens om ;)
Een auto maakt niet zo'n groot verschil, druppel, gloeiende plaat.Edd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:02:
[...]
Wat is lang? We zijn nu al 2 uur bezig en ze hebben 4 minuten gereden..
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Pfffffffffff.............ik val zo in slaap!
Waiting on the world to change
Warme benen intussen!Badeend schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:04:
Ach, ik vermaak me prima zo hoor, lekker lui op de bank, laptopje op schoot, tv aan, geen probleem
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Met al die kwartieren uitstel had dat natuurlijk allang gekund
Gelukkig morgen droog.Incognitum schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:02:
Wat is dit voor amateuristisch gedoe. En wat als het morgenvroeg ook zo regent? Wat een pussysport is het geworden zeg.
Lange zaterdagmiddag.......
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Heb de F1 maar op m'n tweede tv opgezet (32" voor buiten onder overkapping) en op m'n 55" aan het gamen.Badeend schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:04:
Ach, ik vermaak me prima zo hoor, lekker lui op de bank, laptopje op schoot, tv aan, geen probleem
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat is maar afwachten.
De oorspronkelijke forecast voor Q was toch echt anders dan het nu is
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ach, boodschappen tussendoor gedaan, pakketje weggebracht... Zat te doen.Hackus schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:06:
Lange zaterdagmiddag.......
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zo maar eens een flinke bak pasta arrabiata in elkaar flansen; in ieder geval meer aktie dan op de baan
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
heb je een recept?MAX3400 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:07:
Zo maar eens een flinke bak pasta arrabiata in elkaar flansen; in ieder geval meer aktie dan op de baan
Ik dacht, ik kijk even naar de resultaten.... maar er is dus niet gereden.... 
Echt, ik word een beetje moe van dat angstige gedoe. Al die safety car starts enzo.... dit zijn de beste coureurs ter wereld. Nou ja, de meesten, en dan niet in regen rijden.

Echt, ik word een beetje moe van dat angstige gedoe. Al die safety car starts enzo.... dit zijn de beste coureurs ter wereld. Nou ja, de meesten, en dan niet in regen rijden.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Bij Ziggo in de reclame hebben ze nog wel humor... Beleef de magie van Monza...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zoooo een trekker op de baan om het droog te blazen haha. Dat heeft lang geduurd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Hopelijk heeft hij wel z'n regenbandjes (en niet van Pirelli)...straks glijdt die ook al van de baan.
Auto op de baan !!!!
Oke oke, een tractor, maar het is het begin
Oke oke, een tractor, maar het is het begin
Nou, ze willen ze vandaag nog wel de baan rond laten rijden blijkbaar
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Rijdt die nou morgen vanaf Pole-position ?Hupske schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:10:
Zoooo een trekker op de baan om het droog te blazen haha. Dat heeft lang geduurd.
- DaniëlWW2
- Niet online
En daar is een tractor met een bladblazer, en een paar Italianen met bladblazers en bezems.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wellicht duurde het zolang omdat de trekker ook niet de baan op mocht? Veiligheid boven alles.Hupske schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:10:
Hij blaast alleen alles de baan op ipv af.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik dacht dat een ducted fan aandrijving al in de jaren '70 verboden was...zal wel klachten over de aero opleveren van de andere teams.
- DaniëlWW2
- Niet online
En de straatvegers komen er ook eindelijk bij.
RIC gaat ook maar met de camera aan de wandel
Wat? Nu al?Hupske schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:10:
Zat eerder al te denken: was dit bijv. in China gebeurd, dan stonden er vast al veel eerder tig lieden op de baan met bezempjes te vegen.
Wat lachen die Ham & Bot toch veel
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hahaha held!
- DaniëlWW2
- Niet online
Eersteklas bedrijfsspionage van Daniel Ricciardo.
FIA => Farce International de Automobile?
Na de Zamboni heb ik er een goed gevoel over.
zometeen last whiting de quali af, en dan start direct de GP2 gewoon met rijden, want fuck dat kleine beetje water
F*ck*ng idiote association 😉Naboo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:18:
FIA => Farce International de Automobile?
Op de feed van Motorsport.com zie ik alvast de derde kandidaat voor de pole morgen, ook mooi in Ferrari-rood.
Ja, kan ook
Bij Williams hebben ze een voetbal gevonden... De meligheid in de pitstraat is nu compleet
Het is dan wachten op de bootjes...Oekiejoekie schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:20:
Bij Williams hebben ze een voetbal gevonden... De meligheid in de pitstraat is nu compleet
DTM zou gewoon gereden hebben.
Wat een sneue bende dit.
Wat een sneue bende dit.
- DaniëlWW2
- Niet online
FFS ga nou rijden op full wets. Dit is belachelijk. Ja, ben het nu ook wel zat.
Goed, grid van morgen:
1) Pace car
2) Tractor
3) Rood schoonmaakwagentje
4 t/m 20) ...
1) Pace car
2) Tractor
3) Rood schoonmaakwagentje
4 t/m 20) ...
Ze hebben de Zamboni's van stal gehaald zie ik 
Had dat niet eerder gekund?
Smiling as the shit comes down...
En de veegwagen gaat weer naar binnen. Ja jongens, we gaan het meemaken op de zaterdag!alex3305 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:19:
Na de Zamboni heb ik er een goed gevoel over.
En straks gewoon op slicks in Q3 hoor

- DaniëlWW2
- Niet online
Massa is best goed in hooghouden.
Braziliaan hè!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Brazilianen worden geboren met een voetbal aan de voet hé
Oeff, zullen al die Braziliaanse vrouwen blij mee zijnRobsta86 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:24:
[...]
Brazilianen worden geboren met een voetbal aan de voet hé

Die zou beter een beetje oppassen met die meesterlijke moves van hem, straks verrekt ie nog een spier oid.
Is immers ook niet meer de jongste.
De safetycar gaat er weer uit... Komt er nu tractorpulling tussen team New Holland en Mercedes AMG ?
Iemand filmpje van het cameramomentje van RIC? Net gemist
twitter staat er vol mee, YT waarschijnlijk ook.LoeWn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:26:
https://streamable.com/6pl7aLoeWn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:26:
Als je eerst die hieronder kijkt en dan deze dan heb je hem helemaal gezien
[ Voor 16% gewijzigd door Feihcretsam op 02-09-2017 16:28 ]
Kan op dit moment alleen dit vinden: https://www.ziggosport.nl...ioneert-bij-mercedes.htmlLoeWn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:26:
We gaan dan toch rijden, zozo
Jaaaaa, we gaan weer beginnen

Kan gewoon niet geloven its happening isnt it !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
EINDELIJK.
* Naboo hoopt op een stortbui om 16:45

Precies op tijd. Was is net opgevouwen.
Mooi, snel nog even de plantjes water geven.
Waarom zou GRO niet alsnog mee kunnen doen nu eigenlijk? Die auto is vast al wel weer opgelapt toch?
Morgen een unicum bij de Formule 1. De eerste huldiging zonder Champagne. Die is er vandaag al doorheen gegaan tijdens het wachten

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online
Die was behoorlijk kapot. Veel bodywork, ophanging, misschien versnellingsbak ook. Die is denk ik nog steeds kapot...naitsoezn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:29:
Waarom zou GRO niet alsnog mee kunnen doen nu eigenlijk? Die auto is vast al wel weer opgelapt toch?
Omdat hij is gecrasht in Q1..naitsoezn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:29:
Dat Q1 nu 2 1/2uur verder is is bijzaak
Ik zei het. Goed gevoel na de Zamboni en de veegwagenalex3305 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:22:
[...]
En de veegwagen gaat weer naar binnen. Ja jongens, we gaan het meemaken op de zaterdag!
- DaniëlWW2
- Niet online
Als er nu meteen eentje crashed en we weer rood krijgen.
Goed idee, toplaag smelten en opnieuw op vriezen!ScrooLoose schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:22:
Ze hebben de Zamboni's van stal gehaald zie ik
Hopelijk is GRO niet gefixt, want dan krijgen we hetzelfde weer van voren af aan:
Gro: "No grip/brakes/whatever!"
*CRUNCH*
Gro: "Het was het water!"
Whiting: "We cancellen de kwali."
Gro: "No grip/brakes/whatever!"
*CRUNCH*
Gro: "Het was het water!"
Whiting: "We cancellen de kwali."
Gewoon doorrijden met z'n allen, gevarendriehoek op de weg en klaarDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:31:
Als er nu meteen eentje crashed en we weer rood krijgen.
Maar het is toch zeker geen regel dat je na een crash niet meer verder mag kwalificeren? Dat lijkt me eerder een gevolg van het feit dat je auto dan stuk is. Maar nu hebben ze flink wat werk kunnen verzetten om die auto weer te reparerenDutchCrownNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:30:
[...]
Omdat hij is gecrasht in Q1..
Dat Q1 nu 2 1/2uur verder is is bijzaak

Voor iedereen die een samenvatting van de laatste 300 berichten wil.
Zo, ik zit na 1.5 uur weer voor de tv, goede timing zo te zien.
Nee zeker nietnaitsoezn schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:33:
[...]
Maar het is toch zeker geen regel dat je na een crash niet meer verder mag kwalificeren? Dat lijkt me eerder een gevolg van het feit dat je auto dan stuk is. Maar nu hebben ze flink wat werk kunnen verzetten om die auto weer te repareren
Crash = Pech
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1