Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Slicks met vochtig weer. Vooral voor de Parabolica zou dat nog weleens interessant kunnen wordenBart-Willem schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:
Dit wordt dus 2 rondjes full wets, daarna intermediates en Q2 en Q3 worden slicks vermoed ik. Tot zover de "spanning" van een "natte" kwalificatie.
Ja, dan wordt het laat. Weer code rood waarschijnlijkalex3305 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:
[...]
Slicks met vochtig weer. Vooral voor de Parabolica zou dat nog weleens interessant kunnen worden
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nee, Q3 zal wel inters worden, maar slicks is echt link. Die baan blijft nat en slicks en nat gaan niet.Bart-Willem schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:
Dit wordt dus 2 rondjes full wets, daarna intermediates en Q2 en Q3 worden slicks vermoed ik. Tot zover de "spanning" van een "natte" kwalificatie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Further Information At clubGé Brander schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:
FIA... Failure In Autoracing...
Wat een zooitje dit. Wederom.
Als niet meer regent is Q3 echt wel een droge lijn dadelijk hoor. En bij quali zijn er niet veel afwijkende lijnen als droog is.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:35:
[...]
Nee, Q3 zal wel inters worden, maar slicks is echt link. Die baan blijft nat en slicks en nat gaan niet.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Niet online
Denk het niet, maar we gaan het zien.UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:37:
[...]
Als niet meer regent is Q3 echt wel een droge lijn dadelijk hoor. En bij quali zijn er niet veel afwijkende lijnen als droog is.
In ieder geval staat Max al klaar.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het leek er inderdaad even op dat we sneller een Elfstedentocht gingen krijgen...
Verstappen voorop op de natte baan... Dat belooft wat...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- DaniëlWW2
- Niet online

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Voor de liefhebbers; recept voor 4 personen met flinke honger:
- 4 tot 6 tenen knoflook fijnsnijden en minuutje of 3 in 3 eetlepels olie laten verglazen
- voeg ongeveer 1kg tomaat toe; liefst "blokjes" uit pak maar kan ook verse vleestomaat zijn
- voeg 3 a 4 theelepels suiker toe alsmede 3 gesnipperde gedroogde chilipepers
- zodra alles lekker bubbelt, gas heeel laag zetten, voeg 6 tot 8 gesnipperde bladen basilicum toe
- 15 tot 20 minuten laten pruttelen.
- kook 500 gram "holle" pasta zoals penne in goed zout water (5 gr. zou per liter water).
- pasta 2 minuten voordat het al dente is, afgieten en in de saus deponeren; alles nog 3 minuten laten pruttelen.
- rasp verse peccorino (200gram) of parmezaan of snipper 1 grote bol Mozzarella; los serveren
- pasta met saus uitscheppen op warme borden, minimaal snufje peper eroverheen
SMAAKLIJK!!!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het leek mij meer op "Wéér deze onzin...".batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:40:
mooie bandjes dan toch wel, ik vond max trouwens kijken alsof ie elk moment in slaap kon vallen
[ Voor 8% gewijzigd door Goron op 02-09-2017 16:44 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ah er komt meer regen aan zegt men.Bart-Willem schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:34:
GRO?Hupske schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:44:
Wat is dat piepende geluid eigenlijk?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
DUGG
Bensimpel
Positieve meneer
Max pole!
😆 - Denk ook eens om ;)
Echt niet. Opdrogende baan. Die is dadelijk gewoon droog.Bensimpel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:47:
Mijn voorspelling gaat nog waar worden ook!
Max pole!
zitten niet heel veel bochten in het circuit he.batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:47:
stroll maar op 3 tiende
[ Voor 14% gewijzigd door naitsoezn op 02-09-2017 16:48 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ik was tussendoor in de tuin bezig, de rest hier zwerft in de stadGé Brander schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:07:
[...]
Ach, boodschappen tussendoor gedaan, pakketje weggebracht... Zat te doen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Natuurlijk laten ze dat toe.Edd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:50:
GRO en ERI buiten de 107%.. Hopelijk laten ze ze ook niet toe
Uiteindelijk voor mij wel fijn: alle klusjes gedaan en kan meteen aanschuiven bij de q1
Flickr PSN ID= cheironnl
Dus weer terug naar de blauwe band.
[ Voor 55% gewijzigd door Heijmenberg99 op 02-09-2017 16:53 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ah het zal door het rechtdoor rijden zijn
[ Voor 33% gewijzigd door Harrie op 02-09-2017 16:54 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nee, gewoon nog geen ervaring genoeg. Rijd net als in het droge weer, daar is ie niet zo snel, dus in de regen wel.batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:55:
zou STR dan ook een geschikte regenrijder zijn?
-
Ben ik wel benieuwd of VER gewoon Q3 gaat doen. Zie geen reden waarom niet dan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:55:
Q2 is ook wet, Q3 ook nog wel zo...
Volgens mij kreeg hij maar 10 gridposities ipv de 15 die vooraf waren aangekondigd. De turbo is wel vervangen maar dat was de 4e en dus binnen de limiet.SuBBaSS schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:56:
Nou ja, VER 19e op de grid morgen. Dat kan slechter!
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo lang het op natte banden zijn gaat hij Q3 doen, en ik denk op full wets. Die extra grip, daar kan hij wat mee.UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:56:
[...]
Ben ik wel benieuwd of VER gewoon Q3 gaat doen. Zie geen reden waarom niet dan.
O dat scheelt helemaal!redfoxert schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:57:
[...]
Volgens mij kreeg hij maar 10 gridposities ipv de 15 die vooraf waren aangekondigd. De turbo is wel vervangen maar dat was de 4e en dus binnen de limiet.
En ik altijd maar denken dat de banden uit Q2 gebruikt moeten worden aan de startbatsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:57:
Denk dat VER alleen q3 gaat rijden als het op wets of inters is. anders heeft ie geen vrije bandenkeuze
Q2 bedoel je.batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:57:
Denk dat VER alleen q3 gaat rijden als het op wets of inters is. anders heeft ie geen vrije bandenkeuze
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Q2 bepaalt de banden voor de race toch?batsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:57:
PSN: IS_DJ
Raikkonen valt toch wel heel tegen..
dat is ook wat ik probeer te zeggen, een beetje onhandig waarschijnlijk, maat door die clown denk ik dat je begreep wat ik bedoelde te zeggenRedHat schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 16:58:
[...]
En ik altijd maar denken dat de banden uit Q2 gebruikt moeten worden aan de start
- DaniëlWW2
- Niet online
Behalve als je op wets of inters rijd. Daar gaat het nu om. Q2 met die banden en dan heb je vrije keuze voor de race.
[ Voor 29% gewijzigd door Hupske op 02-09-2017 17:01 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
turbo's Door de regen wordt overige geluid wat gefilterd.Just_I schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:01:
Misschien heb ik het gemist, maar heeft iemand enig idee waar de hoge fluittoon vandaan kwam?
Das wel een mooi geluid vind ik.nachtnet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 17:02:
[...]
turbo's Door de regen wordt overige geluid wat gefilterd.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1