Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dan was er waarschijnlijk wel een ander vanaf gegaan ...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:19:
Als die prutser van een GRO nou naar binnen was gegaan...

Iedereen in de F1 weet ongeveer elke millimeter te benutten of in te schatten.
Wedstrijdleiding weet na een normale regenbui niet meer welke kant nou boven of onder is.
Er zijn minimaal 10 manieren om deze situatie grondiger/voorspelbaarder of beter gestruktureerd te maken voor de wedstrijdleiding.
Zoals bv
Waarom gebruiken ze maar 1 auto om de baan op te drogen. (alsof niemand van de 500 miljoen kijkers het leuk zou vinden om wat rondjes te rijden)
Waarom hebben ze geen speciale middelen om de track te drogen.
Waarom bij het heraanleggen van het asfalt vragen aan de tracks betere afwatering te regelen die bv ook omgekeerd gebruikt kan worden.
Waarom kunnen ze niet gewoon eerder/later beginnen. (dan heb ik het over een paar uur of een hele dag)
Waarom niet nog natterebanden laten maken.
Waarom niet WEL de qualificatie setup in dit sooort situaties loskoppelen van de race.
, enzzz...
ipv elke keer die bullshit van , "tja we zagen het niet aankomen". (en vervolgens iedereen on hold te zetten.)
How do you save a random generator ?
Als dat was gebeurd, was dat gewoon omdat ze teveel risico nemen. Als deze rijders zo goed zijn, moeten ze ook wel kunnen inschatten hoe snel ze kunnen gaan om een rondje te rijden. En dat je af en toe iemand hebt die teveel risico neemt en eruit crasht, tsjah, dat hoort er ook wel een beetje bij imo. Zie je zelfs bij een droge kwali wel eens (ik herinner me dat dat ook bij Ric x 2 en bij Ves is gebeurd dit jaar).redfoxert schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:20:
[...]
Dan was er waarschijnlijk wel een ander vanaf gegaan ...
Dikke LOL!Goron schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:25:
Helmut Marko: 'If Grosjean falls off, we shouldn't stop the session, because we all know Grosjean falls off a lot ' hahaha
Morgen denk ik.. Tussen de Quali en Race van de F1kronolith schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:25:
Weet iemand hoe het met de Formule 2 race zit? Die zou om 4 uur beginnen, maar ik neem aan dat die ook uitgesteld wordt?
-
Nee, die gaan uiteraard wel rijdenkronolith schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:25:
Weet iemand hoe het met de Formule 2 race zit? Die zou om 4 uur beginnen, maar ik neem aan dat die ook uitgesteld wordt?
nee die rijden straks gelijk met de f1 kwalificatiekronolith schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:25:
DUGG
Dan is de baan wel sneller droog.hjvg schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:26:
[...]
nee die reden straks gelijk met de f1 kwalificatie
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Hoop dat ze dat dan snel bekend maken, dan kan ik nog wat met m'n middag doen.Mach schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:28:
Quali gaat vandaag niet meer gebeuren voorspel ik.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb de ramen al gewassen en de vloer gedweild. Was natter dan de baantdw schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:29:
[...]
Hoop dat ze dat dan snel bekend maken, dan kan ik nog wat met m'n middag doen.
DUGG
Ik wil een rondje rijden op m'n motor, ik kan dan niet snel terug naar de tv mochten ze toch weer gaan rijdenMach schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:30:
[...]
Ik heb de ramen al gewassen en de vloer gedweild. Was natter dan de baan
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Het regent ook veel harder
Damn, halve middag verspild...
Goed nieuws (if True) voor @Alfa90_Buttje
[ Voor 63% gewijzigd door nachtnet op 02-09-2017 15:33 ]
Monza zou een mooi moment zijn om dat aan te kondigen natuurlijk..nachtnet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:33:
ALFA ipv Sauber (Olav Ziggo)
-
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Pure luckSnowdog schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:34:
Verder geeft hij nog aan dat Romain best aardig reed 'omdat 'ie de 3e tijd had neergezet'. Bijzonder onlogische redenatie.
-
"I think this is good". WTF keer 1000.
dunno .. ik zit/zat op sky te kijken .. al die reclame en gewauwel op Ziggo geloof ik welnachtnet schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:33:
ALFA ipv Sauber (Olav Ziggo) (sauber zou hernoemd kunnen worden naar Alfa Romeo)
Goed nieuws (if True) voor @Alfa90_Buttje
wat zei Ollie?
WIE??? CHASE??alwaysleft schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:37:
Die van Liberty media.
ik denk die gast zit zich op te vreten en slaat straks zijn vuist dwars door de tafel .. please zeg niet dat het Chase Carey was plse plse plse !!!
[ Voor 33% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-09-2017 15:39 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Moet je maar Ziggo kijkenAlfa90_Buttje schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:37:
[...]
dunno .. ik zit/zat op sky te kijken .. al die reclame en gewauwel op Ziggo geloof ik wel
wat zei Ollie?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mochten ze wel rijden en vliegen er bijv. 3 af dan is het huis ook te klein.
Rare statement ook van die Liberty knakker. Kan hem toch ook niet goed zitten dat hij de fans niets kan geven (wel lange exposure voor de circuitsponsors en reclames natuurlijk... best mogelijk dat hij het daarom prima vindt..).
Typisch amerikaans, om zo'n prutdag nog om proberen te draaien naar iets positiefs.alwaysleft schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:37:
Die van Liberty media.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-09-2017 15:41 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij klopt dat niet, op Sky hadden ze het erover dat ze het nog vele uren zouden kunnen uitstellen. Denk niet echt dat dat gaat gebeuren tho, maar het zou wel enorm triest zijn als er straks op dezelfde baan andere klassen gaan rijden, terwijl het voor F1 'te gevaarlijk' zou zijn.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:38:
Volgens mij mogen ze het om 15:45 niet meer uitstellen. Want voor 16:00 moeten ze starten toch? Dus de beslissing uitstellen tot 16:00 kan dan niet, lijkt mij?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Het is kurkdroog de hele dag morgen. Alle weerstations.Fiber schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:39:
Morgen een regenrace met een Verstappen die vanuit de pit of de laatste rij naar het podium knalt...?
Olav zei dat mogelijk de naam Sauber van de team Sauber gaat veranderen in Alfa Romeo. (de rest moet je maar terug kijkenAlfa90_Buttje schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:37:
[...]
dunno .. ik zit/zat op sky te kijken .. al die reclame en gewauwel op Ziggo geloof ik wel
wat zei Ollie?
Officieel waarschijnlijk pas bij invallende duisternisTheBrut3 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:38:
Volgens mij mogen ze het om 15:45 niet meer uitstellen. Want voor 16:00 moeten ze starten toch? Dus de beslissing uitstellen tot 16:00 kan dan niet, lijkt mij?
-
Want ze hebben de kwalificatie van vorig jaar op gezet?Xepos schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:41:
Het is gestopt met regenen bij Sky!
Jammer!alwaysleft schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:40:
[...]
Het is kurkdroog de hele dag morgen. Alle weerstations.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
halo boven de trackbatsma schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:41:
overdekte circuits dan maar?
- DaniëlWW2
- Niet online

With or without some creamredfoxert schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:43:
Lekker hapje bij Williams ... en ook de cake
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De chocolate cake was wel erg populair..redfoxert schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:43:
Lekker hapje bij Williams ... en ook de cake
-
Spreekt geen Hollands.UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:44:
Ik stem voor vervanging van Plooij door die blonde van FOM.

Voor!UltraSub schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:44:
Ik stem voor vervanging van Plooij door die blonde van FOM.
W T F !!! Je zou die apen van renault die krukas door hun strot douwenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:39:
Een andere motor die Max kreeg een tijdje terug, tja, die kwam met een kapotte krukas aan bij RBR. RBR personeel mag er ook niet aan komen, nee Renault personeel doet dit allemaal. Dit is ook gewoon waardeloze kwaliteitscontrole...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vindt dat de huidige auto's niet zo geschikt zijn voor de regen zoals ze vroeger wel waren

En weer 15 minuten erbij

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Plooij geen Engels
Nibe S2125-12, VVMS320 / Home Assistant (MinisForum U700; CONBEE II; RF-LINK)
Wordt tijd dat ze alle rijders in zo'n ding zetten, die kan blijkbaar wel gewoon de baan op!Yonix schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:43:
Het wordt tijd dat de safety car naar binnen gaat voor een pit stop; nieuwe bandjes en de tank volgooien.
Ik zou de hond uitlaten na de Q en hij staat op springen.Hippocampus schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:48:
Ik ben ondertussen al mijn zaterdagmiddag taken aan het afvinken, net ff langs de stort geweest en nog niks gemist zie ik
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
(Nee, niet de baan... De vaatwasser die ik had aangezet bij het stoppen van de kwalificaties...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Allemaal zelfde auto en dan kwalificerenSuBBaSS schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:48:
[...]
Wordt tijd dat ze alle rijders in zo'n ding zetten, die kan blijkbaar wel gewoon de baan op!
No signature required.
Die heeft namelijk al de meeste rondjes kunnen rjiden
1 lap qualifying met de Safety car? Ik zeg doen!M3rcury schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:49:
[...]
Allemaal zelfde auto en dan kwalificeren
Om de beurt een flying lap in de auto van Maylander. Dan gewoon de ronde tijden aanhouden in volgorde voor de startopstellingM3rcury schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:49:
[...]
Allemaal zelfde auto en dan kwalificeren
Bensimpel
Positieve meneer
Ben benieuwd hoe de samenvatting van de qualli eruit gaat zien
[ Voor 5% gewijzigd door Bensimpel op 02-09-2017 15:51 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Je link is dood.Bensimpel schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:51:
Mooie samenvatting van FP3
[video]
Ben benieuwd hoe de samenvatting van de qualli eruit gaat zien
Bensimpel
Positieve meneer
Fixed
Even doorklikken naar youtube

[ Voor 10% gewijzigd door Bensimpel op 02-09-2017 15:52 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
~ James May
Ach ja, achteraf geleuter.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Wat is daar het praktisch nut van? Kwalificatie is zo hard mogelijk rond gaan, en dan introduceer je een VSC en gaat iedereen even hard terwijl de klok wel aftikt. Daar gaan teams hun banden en motoren echt niet aan offeren hoorJust_I schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:55:
Ze hadden wat mij betreft nadat de auto van Grosjean was weggehaald het hele veld 2-3 rondjes moeten latennmaken onder VSC. Daarna de sessie herstarten.
~ James May
Baan opdrogen om het veilig genoeg te maken.tdw schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:56:
[...]
Wat is daar het praktisch nut van? Kwalificatie is zo hard mogelijk rond gaan, en dan introduceer je een VSC en gaat iedereen even hard terwijl de klok wel aftikt. Daar gaan teams hun banden en motoren echt niet aan offeren hoor
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Baan droger rijden. (er zijn evt extra wets voor beschikbaar.)tdw schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:56:
[...]
Wat is daar het praktisch nut van? Kwalificatie is zo hard mogelijk rond gaan, en dan introduceer je een VSC en gaat iedereen even hard terwijl de klok wel aftikt. Daar gaan teams hun banden en motoren echt niet aan offeren hoor
je rijdt de baan schoon, dat is het praktische nuttdw schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:56:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 02-09-2017 15:59 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kunnen ze daar gewoon niet die 2-seaters voor gebruiken??Just_I schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:55:
Ze hadden wat mij betreft nadat de auto van Grosjean was weggehaald het hele veld 2-3 rondjes moeten latennmaken onder VSC. Daarna de sessie herstarten.
-
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
't laatste bericht is dat Verstappen verloren heeft... 25 euro, met klaverjassen in de pitbox...noo schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:59:
De boodschappen zijn gedaan. Niks gemist zie ik. Wat een watjes.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Duurt te lang maar zou commrrcieel wel leuk zijn. Echter niet te plannen.Edd schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:58:
[...]
Kunnen ze daar gewoon niet die 2-seaters voor gebruiken??
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik kijk de herhaling wel! Toedeloeeee!
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend op de dinsdag, 8:00.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten;
-Complottheorieën waarom Max zijn auto steeds kapot gaat, inclusief dat hij dit zelf doet met zijn rijstijl;
-Verwijten naar elkaar;
-Beschuldigen van een F1 noob, fanboy of 'succes-fan' te zijn;
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - deel 2 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1