Het Grote Lego Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 107 Laatste
Acties:
  • 1.008.094 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 22:13
Wilde zojuist aan de old fshing store beginnen maar bij het openen van de doos bleken alle zakje's met nummers 4 en 5 te ontbreken... Dit is wel heel extreem.

Is dit een bekend probleem? Hebben jullie dit ooit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pandemic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:53:
Wilde zojuist aan de old fshing store beginnen maar bij het openen van de doos bleken alle zakje smet nummers 4 en 5 te ontbreken... Dit is wel heel extreem.

dat is heel apart, zakjes 4 en 5 zijn samen best fors :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:15
Pandemic schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:53:
Wilde zojuist aan de old fshing store beginnen maar bij het openen van de doos bleken alle zakje's met nummers 4 en 5 te ontbreken... Dit is wel heel extreem.

Gewoon melden aan lego. Dan krijg je deze toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
felder schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Gewoon melden aan lego. Dan krijg je deze toegestuurd.
Al gedaan. Even reactie afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 16:38

GeeBee

Oddball

Ben benieuwd hoe ze reageren met 2 complete zakjes die ontbreken. 1 á 2 onderdelen is nooit een probleem, maar zakjes 🤔

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
GeeBee schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:55:
Ben benieuwd hoe ze reageren met 2 complete zakjes die ontbreken. 1 á 2 onderdelen is nooit een probleem, maar zakjes 🤔
zo'n manco moeten ze in hun weegschaal logs terug kunnen vinden lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22
Gisteren heb ik deze onderdelenkast binnen gekregen voor mijn Lego Technic onderdelen.
Net alles gesorteerd en gelabeld, werkt erg fijn zo! Mis alleen wel een paar grote bakken, heb het opgelost door meerdere lades voor hetzelfde te gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://asset.conrad.com/media10/isa/160267/c1/-/nl/844950_BB_01_FB/werkplaatsmagazijn-met-38-vakken.jpg?x=300&y=300

https://www.conrad.nl/nl/...met-38-vakken-844950.html

[ Voor 39% gewijzigd door Marsman83 op 29-10-2017 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Hoeveel onderdelen Kun je daar in kwijt? Ben een beetje zoekende naar hoe ik mijn onderdelen ga sorteren. Voor kleine en bijzondere onderdeeltjes (pins, tandwieltjes, versnellingsbak etc.) heb ik twee raaco assorter koffertjes. Daar pak ik de bakjes uit als ik ze nodig heb. Rest is nog op kleur gesorteerd. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:05

almightyarjen

When does the hurting stop?

mschol schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

zo'n manco moeten ze in hun weegschaal logs terug kunnen vinden lijkt mij
Als de weegschaal het gedetecteerd en gelogd heeft, hoe groot is de kans dat de set alsnog gesloten en verzonden wordt? (geen idee hoe dat proces precies verloopt btw)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51
almightyarjen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:52:
[...]

Als de weegschaal het gedetecteerd en gelogd heeft, hoe groot is de kans dat de set alsnog gesloten en verzonden wordt? (geen idee hoe dat proces precies verloopt btw)
Normaal gesproken gaat zo'n doos dan niet door richting het daadwerkelijke verpakken. Dit soort gevallen vallen dan normaal gesproken direct van de band. Het kan natuurlijk altijd gebeuren maar 2 hele zakken niet aanwezig is wel erg grote fout in het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

la_fusion schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:25:
[...]

Normaal gesproken gaat zo'n doos dan niet door richting het daadwerkelijke verpakken. Dit soort gevallen vallen dan normaal gesproken direct van de band. Het kan natuurlijk altijd gebeuren maar 2 hele zakken niet aanwezig is wel erg grote fout in het systeem.
Precies, ik denk ook eerder dat het een menselijke fout is. Dat de betreffende doos alsnog somehow bij de goede dozen terecht is gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gillonde
  • Nu online
21309 - LEGO® NASA Apollo Saturn V is weer beschikbaar als "backorder" in de lego shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 21:35
Lego Taj Mahal

http://www.bouwsteentjes.info/lego-creator-expert-10256-taj-mahal-aangekondigd/

Komt terug...

Stiekum wil ik die heel graag. Mijn huwelijksreis was naar de Taj, en hou hem al een tijdje in de gaten. Met de gedachte als ik een grote prijs ergens win (lees nooit) dat ik dan kan kopen op de markt. Wnat kost meerdere duizenden Euros. Maar nu wordt ie bereikbaar :) Jeej

- Squeeek !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:19

aerofreak

Steve Jobs

Mensen die de Taj Mahal nog opgeslagen hadden staan zullen wel balen... :7

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Top! Eindelijk kunnen bestellen. Eindelijk een nuttig doel voor 1200 VIP points en twee freebies. :*)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21
aerofreak schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:08:
Mensen die de Taj Mahal nog opgeslagen hadden staan zullen wel balen... :7
Is de Taj Mahal een begeerde set vergeleken met de oude modulars? Ik dacht dat de Taj Mahal geen unieke onderdelen bevatte en daardoor iets gemakkelijker kon gebricklinked worden, maar ik kan me vergissen natuurlijk :)

Uiteraard goed nieuws voor de liefhebbers van dit soort sets dat deze weer verschijnt _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 09:30

D75

Yesss. Lang gewacht... nu ook saturn besteld!
Leuk ook met gratis adventkalender en vip winkel!
Meteen ook de Halloween erbij besteld..al is dat al geweest wanneer die geleverd wordt. 😁

[ Voor 23% gewijzigd door D75 op 30-10-2017 16:34 ]

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Kapoen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Is de Taj Mahal een begeerde set vergeleken met de oude modulars? Ik dacht dat de Taj Mahal geen unieke onderdelen bevatte en daardoor iets gemakkelijker kon gebricklinked worden, maar ik kan me vergissen natuurlijk :)

Uiteraard goed nieuws voor de liefhebbers van dit soort sets dat deze weer verschijnt _/-\o_
Used gaat hij rond de €600 weg en nieuw rond de €2000 Euro op Bricklink. Naast de "heruitgave" van de MF krijg ik het idee dat dit Lego's offensief tegen handelaren is. Als Lego "onbetrouwbaar" sets gaat heruitgeven, dan is dit iig slecht nieuws voor handelaren aangezien ze er niet meer op kunnen vertrouwen of een set veel waard wordt in de toekomst.

Wat dat betreft ook erg positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Dit blijft een van de duurste topics op GoT *klik bestel* :9... Nadat ik net had besloten om Assembly Squary (€220 bij Dreamland) nog even te laten wachten :X

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gillonde
  • Nu online
Mappy schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:41:
[...]

Dit blijft een van de duurste topics op GoT *klik bestel* :9... Nadat ik net had besloten om Assembly Squary (€220 bij Dreamland) nog even te laten wachten :X
Klopt, het is de schuld naar aanleiding van dit topic dat ik weer lego ben gaan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:29

Amphiebietje

In de blubber

almightyarjen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:40:
[...]

Used gaat hij rond de €600 weg en nieuw rond de €2000 Euro op Bricklink. Naast de "heruitgave" van de MF krijg ik het idee dat dit Lego's offensief tegen handelaren is. Als Lego "onbetrouwbaar" sets gaat heruitgeven, dan is dit iig slecht nieuws voor handelaren aangezien ze er niet meer op kunnen vertrouwen of een set veel waard wordt in de toekomst.

LOL, nee, zo werkt het niet. De handelaren gaan de eerste uitgave herbenoemen naar "eerste uitgave, origineel, superieur" en allerhande andere onzin. Mindless AFOLs gaan daar op in, en zullen redelijk hoge prijzen blijven betalen ondanks dat er een goedkopere heruitgave is. Stel Lego zou oude klassieke dozen opnieuw gaan uitgeven, zelfs dan zou het zo werken.

Dit is namelijk wat je ziet gebeuren in andere markten waar fabrikanten hebben ontdekt dat er met het opnieuw uitgeven van oude producten geld te verdienen is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 16:14
Gillonde schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:50:
[...]

Klopt, het is de schuld naar aanleiding van dit topic dat ik weer lego ben gaan kopen...
Same here... volgde het al een tijdje dit topic vol met jaloezie hoe sommige mensen al die mooie lego dingen kochten en verzamelde en bouwde. Toen ik op gegeven moment geloof ik tijd terug iemand zag met een winter serie foto en ik was gelijk verkocht dat ik die ook moest hebben.
Sindsdien een fortuin uitgegeven aan lego om maar voorbereidingen te maken op het winterdorp en de toekomstige extra's eromheen + mocs :D
Blijft alsnog wel een leuke hobby :+ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Amphiebietje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

LOL, nee, zo werkt het niet. De handelaren gaan de eerste uitgave herbenoemen naar "eerste uitgave, origineel, superieur" en allerhande andere onzin. Mindless AFOLs gaan daar op in, en zullen redelijk hoge prijzen blijven betalen ondanks dat er een goedkopere heruitgave is. Stel Lego zou oude klassieke dozen opnieuw gaan uitgeven, zelfs dan zou het zo werken.

Dit is namelijk wat je ziet gebeuren in andere markten waar fabrikanten hebben ontdekt dat er met het opnieuw uitgeven van oude producten geld te verdienen is... :)
Dan ben ik waarschijnlijk niet mindless genoeg. Ik koop niet een Lego doos om te displayen, hooguit de inhoud ervan. En als die hetzelfde is als 10 jaar geleden, dan boeit het me weinig wat voor doos er omheen zit. :D Maar ik begrijp jouw punt wel. Ik kan echter niet inschatten hoeveel procent van de AFOL community zo mindless is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
almightyarjen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:17:
[...]

Ik kan echter niet inschatten hoeveel procent van de AFOL community zo mindless is...
waarschijnlijk een kleine %5 met een ongelimiteerde budget? :D :+
*zelf ook geen idee hoor ;)

[ Voor 11% gewijzigd door kokkie20 op 30-10-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

En als je de onderdelen bricklinked zonder doos, handleiding,... dan zit je waarschijnlijk ook aan een paar honderd euro? Ik heb geen idee hoeveel 6000 standaard witte blokjes moeten kosten :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:29

Amphiebietje

In de blubber

Waarschijnlijk meer dan 5%, want het argument "Bezit iets dat anderen nooit zouden kunnen bezitten omdat het (nu) zo duur is" (d.w.z. "bezit iets exclusiefs") werkt op meer mensen dan je zou vermoeden.
Net zoals "Ik investeer nu in oude dozen, zodat ik later mijn pensioen er mee kan betalen" :P het bij sommigen goed doet, ondanks dat het volledige onzin is - onze generatie hun nostalgie is niet die van de generatie over 40 jaar, dus waarom denken mensen dat ze de nostalgie van ons aan naar nostalgie hunkerende jonkies kunnen verkopen...

Ik zoek naar een goedkope manier om dat soort dingen te vinden (wat meestal neerkomst op "wachten en toeslaan op het moment dat iets verschijnt", ongeveer als een kat die een sappig vogeltje te grazen neemt), en ervaar een vreemd genoegen dan een doos open te maken...

...in de wetenschap dat er ergens waarschijnlijk een persoon is die met een getergde blik zorgelijk en in het angstzweet badend zijn monitor in zijn handen houdt, met de beelden van het ontginnen van die maagdelijk nog afgesloten doos er op weergegeven, terwijl hij een repeterend mantra uitstoot dat zijn complete radeloosheid ten opzichte van mijn onvergeeflijke actie maar net kan bedwingen, dozen met kalmeringsmiddelen op zijn bureau liggend, en die mogelijk de volgende ochtend door zijn werkster raaskallend en naakt op de vloer zal worden aangetroffen nadat hij volledig finaal de kluts is kwijtgeraakt omdat zijn verzameling nu nooit nimmer compleet zal kunnen zijn. O-)
(En ja, "hij". Vrouwen zijn meestal wijzer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 17:05

Goverman

not loaded

Señor Sjon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:11:
[...]

Top! Eindelijk kunnen bestellen. Eindelijk een nuttig doel voor 1200 VIP points en twee freebies. :*)
Hier hetzelfde! Maar dan met 1000 vip punten minder inbreng...

Wel een vreemd ding, ik moest twee keer een poging wagen. Tweede keer mocht het op factuur, scheelt weer gedoe met cc invoeren. Ik heb iig een bestelnummer, dus het zal wel goed gaan denk ik :)

Edit: ik zie het al. De eerste betaling kwam wel door een de limiet per huishouden is 1 exemplaar. Iig dus niets aan de hand, ik krijg de saturn v opgestuurd, samen met de opbouwset en de VIP punten set. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Goverman op 30-10-2017 18:09 ]

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterTata
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10-2021
Kapoen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Zijn er mensen die de Taj al hebben gebouwd? Is het een leuke set om te bouwen, lijkt veel herhaling in te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zag trouwens dat 40262 en 40263 via Google al naar voren komen op de USA S@H en kom ook op de pagina maar dan wordt al snel de landinstelling bij me gewijzigd en kan ie ze niet meer vinden. Komen dus wellicht weldra? Zou dan mooi samenvallen met de 24 in 1 die je momenteel krijgt als bonus :)

Wel mooi die Taj Mahal en hopelijk met steentjes die anno 2017 lang wit blijven. Alleen lastig plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gim schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:17:
Zag trouwens dat 40262 en 40263 via Google al naar voren komen op de USA S@H en kom ook op de pagina maar dan wordt al snel de landinstelling bij me gewijzigd en kan ie ze niet meer vinden. Komen dus wellicht weldra? Zou dan mooi samenvallen met de 24 in 1 die je momenteel krijgt als bonus :)

Wel mooi die Taj Mahal en hopelijk met steentjes die anno 2017 lang wit blijven. Alleen lastig plaatsen :)
In theorie verschijnen die twee setjes op 1 november. De kalender promo loopt tot 22 november.

*edit*
The Eagle schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:20:
Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lego een Built To Order lijn zou hebben, los van de huisige productielijnen. Voor oude sets enzo. Pak classic space ofzo. Zitten vast wel speciale onderdelen in her en der, maar merendeels is standaard blokjes. Ik plaats een order, betaal een stukje extra, en Lego draait een origineel doosje voor me in elkaar met originele steentjes en handleiding. Al kost het 150% van de prijs destijds, ik durf te wedden dat dat een goudmijn is. Meeste matrijzen hebben ze nog wel denk ik. Behalve die van de monorail helaas. En anders certified 3D printen met Lego kwaliteitsmarges. Verschil zit hem dan in het feit dat Lego de originele plastics gebruikt en je dus altijd goed zit.
Lego had zo’n dienst verbonden aan de LDD editor, maar die hebben ze opgedoekt om de één of andere reden.

[ Voor 46% gewijzigd door Kapoen op 30-10-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat dat betreft zou het mooi zijn als Lego een Built To Order lijn zou hebben, los van de huisige productielijnen. Voor oude sets enzo. Pak classic space ofzo. Zitten vast wel speciale onderdelen in her en der, maar merendeels is standaard blokjes. Ik plaats een order, betaal een stukje extra, en Lego draait een origineel doosje voor me in elkaar met originele steentjes en handleiding. Al kost het 150% van de prijs destijds, ik durf te wedden dat dat een goudmijn is. Meeste matrijzen hebben ze nog wel denk ik. Behalve die van de monorail helaas. En anders certified 3D printen met Lego kwaliteitsmarges. Verschil zit hem dan in het feit dat Lego de originele plastics gebruikt en je dus altijd goed zit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Kapoen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:41:
[...]

En als je de onderdelen bricklinked zonder doos, handleiding,... dan zit je waarschijnlijk ook aan een paar honderd euro? Ik heb geen idee hoeveel n standaard witte blokjes moeten kosten :9
Goede vraag en heb ff gekeken. 730 Euro in in totaal 3 winkels in Nederland, Belgie en Hongarije. Heb je wel used parts. Voor allemaal nieuwe parts ben je 1100 Euro kwijt in 5 stores in de EU.
The Eagle schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 19:20:
Ik snap je gedachtegang, maar Lego heeft nu al moeite om zijn eigen parts te produceren. Ze zullen dan eerder investeren in de productie van hun eigen parts dan in een lijn voor 'AFOLs met nostalgie'.

Het idee is idd wel leuk, dat zeker :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
[...]

Ik denk dat dit een manier is om makkelijk geld te verdienen. Er zijn 0 ontwikkelingskosten en je weet zeker dat veel mensen hem willen hebben, anders was ie op Bricklink niet zo duur geweest. Het grootste deel van de groep die 't ding wil hebben hoeft ook niet de originele te hebben (daarnaast, wat is origineel, op de nieuwe staat ook gewoon een LEGO logo). Ze spelen simpelweg in op de vraag die er is.

Een offensief van Lego tegen handelaren geloof ik niet in. Lego heeft z'n geplande verkopen in het verleden behaald, geld is binnen. Dat iets op de vrije markt vervolgens voor veel geld wordt doorverkocht helpt ze ook nog eens met gratis reclame, doordat dat soort verhalen weer door allerlei media worden opgepikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
almightyarjen schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:52:
[...]

Volgens mij zijn het ook nog meerdere zakjes per ontbrekend nummer. Vind het ook apart! Heb nog geen reactie maar zal de afloop hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 23:20
Hier ook eindelijk de Saturn V kunnen bestellen, dat die 40253 en 40178 er bij zitten is mooi meegenomen :*)

Nu er nog ergens ruimte voor maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel in vakantie in Denemarken en heb gisteren en vandaag al direct een bezoekje gebracht aan Lego House en aan Legoland. Ik ben nog altijd geinteresseerd in de grote MF en was dan ook benieuwd of er hier nog beschikbaar waren. We hebben op zondag Lego house gedaan. Super ervaring, zeer mooi concept. In de winkel stond een lego MF doos met de melding dat ze momenteel out of stock was. Bij navraag bij winkelpersoneel zeiden ze dat in November er een nieuwe levering komt. Dag nadien naar Legoland geweest. Als pretpark teleurstellend maar als Legofan kom je wel aan je trekken. Veel stukken wel wat gedateerd. Ook hier in de winkel gaan kijken en hier hadden ze er nog een 5 tal staan! Dit natuurlijk tegen de hoge Deense prijs van de MF. Omgerekend een 930€. Ik begrijp nog altijd niet waarom Denemarken zo duur is voor Lego. Iemand hier een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Denemarken is een kleine afzetmarkt, wisselkoersen ten tijde van prijsbepaling, 25% BTW, bereidheid onder de Denen om veel te betalen (koopkracht), ...
Er zijn 1001 elementen op basis waarvan een prijs wordt bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10

vhal

ಠ_ಠ

Señor Sjon schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:11:
[...]

Waarom moet ik dit nu net weer lezen :P De Saturn heb ik al een tijdje maar de Old Fishstore lonkt in mijn mandje, die twee "gratis" sets zijn dan mooi meegenomen (waarvan de 24in1 mooi naar mijn dochter kan van 3)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 16:38

GeeBee

Oddball

Roeltjuh schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 20:43:
[...]

Ik denk dat dit een manier is om makkelijk geld te verdienen. Er zijn 0 ontwikkelingskosten en je weet zeker dat veel mensen hem willen hebben, anders was ie op Bricklink niet zo duur geweest. Het grootste deel van de groep die 't ding wil hebben hoeft ook niet de originele te hebben (daarnaast, wat is origineel, op de nieuwe staat ook gewoon een LEGO logo). Ze spelen simpelweg in op de vraag die er is.
Ik denk dat "makkelijk" nog wel tegenvalt.
Ze moeten dan capaciteit vrijmaken voor de oude sets.
Matrijzen vervangen, kost tijd. Bovendien: passen die nog op nieuwere machines? Zijn ze niet te versleten? Bestaan ze überhaupt nog? (monorails anyone :) )
Oude kleuren op voorraad hebben (ik wil dan classic space wel in het oude grijs)
Proefspuiten
Partijen keuren enz...
Ontwikkelkosten = 0, maar de productiekosten voor kleine runs zijn erg hoog.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:04
De gratis VIP set krijg je toch maar 1x per huishouden? Tijdens de dubbele punten periode heb ik hem ontvangen bij een bestelling. Wanneer ik de saturn in mijn mandje doe zie ik de VIP set er weer bijstaan, zullen ze hem dan ook sturen? Of is het achteraf sorry je hebt hem al dus krijg je hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Soms wel, soms niet. :) Dat mini kevertje vorig jaar heb ik wel 2x gehad bij 2 bestellingen op ons huishouden. Maar goed, daarvan was één bestelling voor mijn vader. Dus in feite voldeden we aan de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 15:46
moer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:49:
De gratis VIP set krijg je toch maar 1x per huishouden? Tijdens de dubbele punten periode heb ik hem ontvangen bij een bestelling. Wanneer ik de saturn in mijn mandje doe zie ik de VIP set er weer bijstaan, zullen ze hem dan ook sturen? Of is het achteraf sorry je hebt hem al dus krijg je hem niet?
De melding dat een promo één per huishouden is staat er standaard bij, maar in principe als je niet te snel achter elkaar bestelt krijg je gewoon per bestelling die promo erbij wanneer je aan de voorwaarden voldoet. Ik heb in de afgelopen twee jaar maar één keer gehad dat twee bestellingen (te kort achter elkaar) met elkaar in één verzending gecombineerd werden en dat ik daar dan ook maar één promo voor kreeg. Feitelijk als je bestelling op status "In Warehouse" staat, dan kun is de pakbon definitief en wordt je verzending compleet gemaakt en verzonden. Wanneer je dan een nieuwe bestelling doet wordt daar ook weer de promo aan toegevoegd (mits je voldoet aan de voorwaarden van minimum bedrag :) ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
moer schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:49:
Ik heb dit onlangs nagevraagd (ivm de VIP mini winkel promo) bij de zaakvoerder van de Lego shop in Wijnegem. Hij zei me dat ze 1x per huishouden per dag hanteren, dus het is helemaal geen probleem om meerdere bestellingen te doen, je zal steeds de promoties ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb dit onlangs nagevraagd (ivm de VIP mini winkel promo) bij de zaakvoerder van de Lego shop in Wijnegem. Hij zei me dat ze 1x per huishouden per dag hanteren, dus het is helemaal geen probleem om meerdere bestellingen te doen, je zal steeds de promoties ontvangen.
Daar ging ik ook altijd vanuit. Maar als je er al eerder een ontvangen hebt en bij een volgende bestelling ontbreekt de promo - ook al staat het op de leveringsbon/rekening - dan is Lego vrij kinderachtig in hun reactie als je daar naar informeert.

(Dat was het jaar dat je slechts 2 stuks van de seizoensgebonden setjes (kerst/halloween) mocht bestellen, en ik er eigenlijk 3 nodig had als cadeautjes. Dus was het idee om dan maar een extra promo cadeau te geven.
Natuurlijk is het geen enkel probleem om gelijk/opnieuw op een ander adres te laten bezorgen en dan alsnog de promo (en meer dan 2 stuks van de sets) te ontvangen...
En Lego heeft blijkbaar ook geen enkel probleem om meer dan 1 promo te leveren aan internetshops, waar dan tientallen exemplaren voor de hoofdprijs worden aangeboden.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Blijkbaar zijn de Kerstmis vignettes al te krijgen vanaf vandaag, dus 'get 'm while they're hot!' ;)
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40262-1.jpg?201710150905
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/40263-1.jpg?201710150905
*edit* Omdat de kalendar voucher 11 polybag tegenvalt heb ik maar besloten om nog een VIP mini store mee te pikken op de laatste dag. Ik had toch nog wat VIP punten staan om de prijs te drukken. De 40254 Nutcracker is ook niet echt naar mijn smaak, dus een 24-in-1 parts pack en mini winkel zijn dan leuker denk ik.

[ Voor 47% gewijzigd door Kapoen op 31-10-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 15:46
Kapoen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:55:
Blijkbaar zijn de Kerstmis vignettes al te krijgen vanaf vandaag, dus 'get 'm while they're hot!' ;)
Ik wacht nog even tot morgen. Dan is Women of NASA beschikbaar. Maak er dan meteen een combi-bestelling van:
Women of NASA
Halloween Haunt
Thanksgiving Harvest
Christmas Town Square
Christmas Train Ride

Plus dan nog gratis die 24-in-1 set erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterTata
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 07-10-2021
Haay schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Ik wacht nog even tot morgen. Dan is Women of NASA beschikbaar. Maak er dan meteen een combi-bestelling van:
Women of NASA
Halloween Haunt
Thanksgiving Harvest
Christmas Town Square
Christmas Train Ride

Precies mijn verlanglijstje voor morgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]

Women of NASA
Halloween Haunt
Thanksgiving Harvest
Christmas Town Square
Christmas Train Ride

Met wat geluk staat die Halloween set dan bij de koopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Kapoen schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 15:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
*edit* Omdat de kalendar voucher 11 polybag tegenvalt heb ik maar besloten om nog een VIP mini store mee te pikken op de laatste dag. Ik had toch nog wat VIP punten staan om de prijs te drukken. De 40254 Nutcracker is ook niet echt naar mijn smaak, dus een 24-in-1 parts pack en mini winkel zijn dan leuker denk ik.
Thanks. Zojuist 'slechts' de Christmas Town Square en Christmas Train Ride besteld. Die waren zeer gewild :D

Geen 24-in-1 of zo maar gewoon een van mijn kleinste lego bestellingen ever :p De 24-in-1 van vorig jaar wordt dit jaar pas aangebroken :p Weer meer bestellen om maar te bezuinigen op verzending, mjah. Met wat VIP punten de verzendkosten maar weggetoverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
Bedankt voor de info, ik kon eventueel via iemand anders nog bestellen maar die had ook al een bestelling gedaan met de gratis VIP set. Ga het er gewoon op wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
Twijfel twijfel....
Morgen kopen:
2 nieuwe kerst setjes + nasa (eventueel voor latere verkoop) en misschien wat spul wat in de aanbieding komt voor de 24 in 1.
Of wachten tot einde van de maand voor de limited edition nutcracker :|
Of misschien de nutcracker van iemand overnemen die hem niet hoeft :)

[ Voor 12% gewijzigd door kokkie20 op 31-10-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
Women of NASA is al te koop, net besteld.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Was vanochtend de nieuwe Brickheadz aan het bestellen, en toen viel me op dat de oude allemaal op “Expiring soon” staan.

Enig idee of er (ook) word gestopt met deze reeks, of wordt dit een soort van Minifigures series, met verschillende waves? Het ‘1’ type plaatje wijst naar het laatste, maar nergens iets gelezen over een nieuwe reeks.

Edit: natuurlijk reddit vergeten te checken. Series 2

[ Voor 14% gewijzigd door JPDeckers op 01-11-2017 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 09:28

sus

is druk :+

ElectricHead schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:03:
[...]

:$

Dat lost mijn: "Ik weiger een CC te nemen" probleem in een keer op..... En bedankt he!! :)
psst...
amazon.de accepteert opeens iDEAL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Chakotay

Lick here to continue

loekf2 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:25:
Women of NASA is al te koop, net besteld.
Hier ook 2x besteld (een vriendin wilde er ook een), ik ben benieuwd of deze wat beter op voorraad blijft dan de Saturn. Tweemaal de Women of Nasa was helaas niet genoeg voor de free shipping & 24in1 set, dus nog maar een Mercedes AMG GT3 erbij gedaan :+

De VIP-card/store promo is wel daadwerkelijk afgelopen, aanvullen tot €125 had dus geen zin. Jammer dat daar niet net een dagje overlap in zat.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Saturn heb ik besteld met backorder op 9 november. Nu kan je hem nog steeds bestellen met backorder op 8 december. Er komen dus blijkbaar nog 2 runs aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ik zie net op de S@H dat 31065 Park Street Townhouse al op 'retiring soon' staat. Een beetje vreemd aangezien deze set pas dit jaar verscheen. De oudere 31050 Corner Deli blijft blijkbaar wel in het assortiment.

Van dat nieuwe modulaire concept in de Creator huisjes weet ik nog niet goed wat ik moet denken, vooralsnog hoop ik dat er toch nog nieuwe gebouwen zullen komen zoals de corner deli, bike shop, toy shop,...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben sinds kort door het LEGO-virus gegrepen, sinds m'n dochter wat groter is en wat LEGO gekregen heeft ben ik ook helemaal in de ban. Beetje klein beginnen met wat Star Wars dingen.

M'n dochter vind de Friends-serie natuurlijk erg leuk maar samen wil ik wat meer naar de City-reeks.

zou elke dag wel een setje willen kopen zo erg is het.

En als VW-liefhebber moet ik natuurlijk de Bulli of Beetle gaan kopen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 01-11-2017 11:00 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000

Reinier

\o/

Gunner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:58:
En als VW-liefhebber moet ik natuurlijk de Bulli of Beetle gaan kopen :)
Ik heb de Beetle gisteren besteld, dat kwam met drie parallel lopende acties wel heel goed uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Reinier schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:01:
[...]

Ik heb de Beetle gisteren besteld, dat kwam met drie parallel lopende acties wel heel goed uit 8)
Ben alleen op de hoogte van de Intertoys klantenavond met 15% korting. Daar ben ik gister natuurlijk geweest.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gunner schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:58:
Ben sinds kort door het LEGO-virus gegrepen, sinds m'n dochter wat groter is en wat LEGO gekregen heeft ben ik ook helemaal in de ban. Beetje klein beginnen met wat Star Wars dingen.

M'n dochter vind de Friends-serie natuurlijk erg leuk maar samen wil ik wat meer naar de City-reeks.

zou elke dag wel een setje willen kopen zo erg is het.
Misschien zijn de advent kalenders iets voor jou? Dan kan je elke dag samen iets in elkaar zetten van het Friends, City of Star Wars gamma.
- 60155 City Advent
- 41326 Friends Advent
- 75184 Star Wars Advent

Ik zou wel opteren om ze niet rechtstreeks bij Lego zelf te kopen, tenzij je de 'gratis' Creator 24-in-1 kalender ook nog wil krijgen natuurlijk. In het andere geval zijn ze goedkoper te krijgen in andere shops, zie brickwatch.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Reinier schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:01:
[...]

3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Kapoen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:55:
Ik zie net op de S@H dat 31065 Park Street Townhouse al op 'retiring soon' staat. Een beetje vreemd aangezien deze set pas dit jaar verscheen. De oudere 31050 Corner Deli blijft blijkbaar wel in het assortiment.

Van dat nieuwe modulaire concept in de Creator huisjes weet ik nog niet goed wat ik moet denken, vooralsnog hoop ik dat er toch nog nieuwe gebouwen zullen komen zoals de corner deli, bike shop, toy shop,...
Waarom link je dan naar Brickset ipv S@H? :?

Wellicht heeft het te lang geduurd voordat de eerste batch uitverkocht raakte? Ik vind hem ook niet goedkoop en ook niet zo heel mooi. Een modular is een volledig gebouw voor ~150 euro @ 2.000 stenen.. Dit is een half huisje met een kwart van de stenen voor een derde van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Señor Sjon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:25:
[...]

Waarom link je dan naar Brickset ipv S@H? :?
Macht der gewoonte, en ik zou niet willen dat S@H begint te zeuren over het wisselen tussen de BE en NL shop. Goedkoop is ie inderdaad niet, ik heb deze set gekocht met een fikse korting op Amazon. Gek genoeg had ik ook gezegd dat het zeker niet de mooiste is, maar dat heb ik blijkbaar verwijderd.

Het concept staat me wel aan, zeker met die andere ‘scharnier gebouwen’ heb je toch al snel een straatje bij elkaar. Iets wat ik niet meteen zie gebeuren met dat modulaire klik principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig, alleen bij schijnbaar niet :(

wat is mis in de modulair serie zijn een aantal zogenoemde " L " hoeken, waarbij je dus i.pv. een "vierkant" gebouw een " L " krijgt met een stoep voor het gebouw langs i.p.v. een stoep rondom het gebouw. zo eentje die je lekker in de hoek kunt zetten en dan van "onderen" en van links of rechts een ander kunt neerzetten.

een politiebureau in stijl fire house of een hospitaal zou ook niet vervelend zijn.
het enige vervelende van lego is dat mijn salaris zegt van ik sta het niet toe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Arggghh... Ik heb toen de Sepa betaling aangevinkt, echter moet ik nog steeds mijn rekening informatie doormailen. Tot die tijd is mijn account niet toegankelijk. :/

Denk dat ik er maar eens wat mailtjes aan ga wagen....

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:05:
[...]

handig, alleen bij schijnbaar niet :(

wat is mis in de modulair serie zijn een aantal zogenoemde " L " hoeken, waarbij je dus i.pv. een "vierkant" gebouw een " L " krijgt met een stoep voor het gebouw langs i.p.v. een stoep rondom het gebouw. zo eentje die je lekker in de hoek kunt zetten en dan van "onderen" en van links of rechts een ander kunt neerzetten.

een politiebureau in stijl fire house of een hospitaal zou ook niet vervelend zijn.
het enige vervelende van lego is dat mijn salaris zegt van ik sta het niet toe 8)7
Volgens mij probeer je in een alinea te vertellen dat je een binnenhoek ipv een buitenhoek wil. :+ Jammer genoeg heb je daar 2-3 onderplaten voor nodig omdat het gebouw anders nauwelijks een front heeft. Daarom zie je ze ook zo weinig in de stedenbouw.
Goedkoopste Juniors is 10 euro voor meh setjes. Dat vond ik het niet waard. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 16:41
Het lijkt hier ondertussen wel het Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.

Lees net via Bouwsteentjes.info dat LEGO in China erkend is als gerenommeerd handelsmerk. Dat zou moeten helpen bij het bestrijden van de Chinese LEGO-kopieën..

http://www.bouwsteentjes....mmeerd-handelsmerk-china/

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
keverjeroen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:31:
Het lijkt hier ondertussen wel het Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.

Lees net via Bouwsteentjes.info dat LEGO in China erkend is als gerenommeerd handelsmerk. Dat zou moeten helpen bij het bestrijden van de Chinese LEGO-kopieën..

http://www.bouwsteentjes....mmeerd-handelsmerk-china/
Dus we moeten er snel bij zijn als we nog betaalbaar een LEPIN model op de kop willen tikken? Als de productie ervan staakt dan schieten de prijzen van een Falcon allicht omhoog! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Señor Sjon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:18:
[...]

Volgens mij probeer je in een alinea te vertellen dat je een binnenhoek ipv een buitenhoek wil. :+ Jammer genoeg heb je daar 2-3 onderplaten voor nodig omdat het gebouw anders nauwelijks een front heeft. Daarom zie je ze ook zo weinig in de stedenbouw.

idd, kon niet zo snel op naam komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
Gim schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:13:
[...]

Dus we moeten er snel bij zijn als we nog betaalbaar een LEPIN model op de kop willen tikken? Als de productie ervan staakt dan schieten de prijzen van een Falcon allicht omhoog! :P
Daarover kan je in dit topic verder filosoferen.. :p Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
keverjeroen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:35:
[...]

Daarover kan je in dit topic verder filosoferen.. :p Het kleine 'Bouwsteentjes' topic
Hahaha, alsjeblieft niet. Maar bedankt. Ga m'n mond spoelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:27
[...]

Women of NASA
Halloween Haunt
Thanksgiving Harvest
Christmas Town Square
Christmas Train Ride

Even getwijfeld (5min :P) maar dan toch de bestelling gedaan.

Ben zeer benieuwd naar de women of nasa en het 24 in 1 setje.

Edit: ook maar 2 groene bodemplaten besteld. Wist niet zeker of ze er uit gaan met de blauwe op komst, dus geen risico genomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kapotto op 01-11-2017 20:11 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Marsman83
Zojuist voor het eerst een moc in elkaar gezet, op basis van de 42039. Erg leuk om eens wat anders te bouwen van een bestaande set!

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/k3kmpaueqcbff.jpg

[ Voor 57% gewijzigd door Marsman83 op 04-11-2017 19:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000

Reinier

\o/

Nice @Marsman83, had het b-model kunnen zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Even een update van de Lego kerst tunnel/berg
lego tunnel2

De bovenste helft is afneembaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

commentator schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:46:
Even een update van de Lego kerst tunnel/berg
[afbeelding]

De bovenste helft is afneembaar.
netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Marsman83 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:17:
Zojuist voor het eerst een moc in elkaar gezet, op basis van de 42039. Erg leuk om eens wat anders te bouwen van een bestaande set!

[afbeelding]
Ooh, cool! Die set heb ik in de originele uitvoering staan en eigenlijk zou ik deze af willen breken om het B model te maken. Maar deze is ook erg gaaf. Is die MOC gratis of betaald, en waar heb je hem weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsman83
ElectricHead schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:04:
[...]

Ooh, cool! Die set heb ik in de originele uitvoering staan en eigenlijk zou ik deze af willen breken om het B model te maken. Maar deze is ook erg gaaf. Is die MOC gratis of betaald, en waar heb je hem weg?
De instructies zijn op basis van verschillende foto's, die kan je hieronder gratis vinden ;)
https://www.flickr.com/ph...05/sets/72157657949656156

Mocht je het je halverwege afvragen, er zijn 2 asjes met nop extra gebruikt die niet in de originele set zitten, ik heb dat opgelost met een asje van 5 en 2 zwarte pinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Voor de Star Wars fans: bij het oplijsten van eindejaarspromoties die ik 'geleend' heb van bouwsteentjes.info zag ik dat er in december een Darth Vader battle pod zal verschijnen.

Helaas heb ik nog geen afbeeldingen gevonden, dus ik kan niet zeggen of het over een exclusieve minifig gaat. De promotie zal van 18 dec t.e.m. 31 jan lopen en vereist een aankoop van €55 aan Star Wars producten.
Zoals altijd met dit soort acties kan je beter vanaf dag 1 een aankoop doen. Onlangs liep een gelijkaardig actie van augustus t.e.m. oktober ivm Ninjago en die was vrij snel uitgeput.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Kapoen schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:49:
Voor de Star Wars fans: bij het oplijsten van eindejaarspromoties die ik 'geleend' heb van bouwsteentjes.info zag ik dat er in december een Darth Vader battle pod zal verschijnen.

Helaas heb ik nog geen afbeeldingen gevonden, dus ik kan niet zeggen of het over een exclusieve minifig gaat. De promotie zal van 18 dec t.e.m. 31 jan lopen en vereist een aankoop van €55 aan Star Wars producten.
Zoals altijd met dit soort acties kan je beter vanaf dag 1 een aankoop doen. Onlangs liep een gelijkaardig actie van augustus t.e.m. oktober ivm Ninjago en die was vrij snel uitgeput.
Deze dus:
Afbeeldingslocatie: https://brickshow.com/wp-content/uploads/2017/11/LEGO-Darth-Vader-Pod.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10

vhal

ಠ_ಠ

Marsman83 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:17:

[afbeelding]
Doet mij even terugdenken aan het b-model van de 8880 d:)b

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

[...]

Women of NASA
Halloween Haunt
Thanksgiving Harvest
Christmas Town Square
Christmas Train Ride

Dattteehhh.. Is ook mijn bestelling geworden + nog 2 dimension fun packs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
vhal schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:02:
[...]

Doet mij even terugdenken aan het b-model van de 8880 d:)b
Ja idd! Nu je het zegt, ik ga die denk ik vanavond even maken en erlangs zetten :)

Moet zeggen dat ik het ergens toch wel jammer vind dat ze met Lego Technic zo noploos zijn gegaan.
Het is nu zo anders bouwen dan vroeger, aan de andere kant geeft dit ook wel weer nieuwe mogelijkheden en moet ik denk ik maar gewoon wennen aan de nieuwe Lego Technic.

Marsman voelt zich weer een beetje ouder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

Ik moet ook nog steeds wennen aan studless en als ik ff snel iets in elkaar moet flansen dan gaat dat nog altijd op de oude studded manier :D Maar ik zie wel degelijk de voordelen van studless, ongekend aantal exta mogelijkheden daardoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 06:37

Superflip

*pwiet*

Ik heb nu zo'n 1800 punten op mijn Lego account staan, tijd om weer iets bij te kopen. Maar ik ben nog maar net terug into Lego en vroeg me af wanneer Lego doorgaands nieuwe modellen lanceert.

Ik zie nu dat die Taj Mahal uitkomt, maar 250 euro is toch echt wel de max voor mij. Bovendien, waar zet je zoiets. Ik zoek nu vooral een model waar de bouw een uitdaging is, het uitstallen zegt me minder.

Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
Superflip schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:35:
Ik heb nu zo'n 1800 punten op mijn Lego account staan, tijd om weer iets bij te kopen. Maar ik ben nog maar net terug into Lego en vroeg me af wanneer Lego doorgaands nieuwe modellen lanceert.

Ik zie nu dat die Taj Mahal uitkomt, maar 250 euro is toch echt wel de max voor mij. Bovendien, waar zet je zoiets. Ik zoek nu vooral een model waar de bouw een uitdaging is, het uitstallen zegt me minder.

Iemand tips?
De meeste nieuwe modellen komen rond januari en als ik mij niet vergis juli. Daarnaast komen er gedurende het jaar door meestal ook zo nu en dan wel een set uit.

Hou je van de lego technic sets? Denk dat daar wel wat meer uitdaging in zit.

@commentator ziet er gaaf uit :)

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
LCC heeft weer een update gedaan van de PaB muur in Wijnegem, op 31 oktober:
Afbeeldingslocatie: http://www.lcc.builders/wp-content/uploads/2017/10/Pab-Wijnegem-31-10-2017-toelichting.jpg
En ook eentje van de store in Lille (Rijsel, Noord-Frankrijk)
Afbeeldingslocatie: http://www.lcc.builders/wp-content/uploads/2017/10/Pab-Lille-31-10-2017-toelichting.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:06

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Marsman83 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:38:
[...]

Ja idd! Nu je het zegt, ik ga die denk ik vanavond even maken en erlangs zetten :)

Moet zeggen dat ik het ergens toch wel jammer vind dat ze met Lego Technic zo noploos zijn gegaan.
Het is nu zo anders bouwen dan vroeger, aan de andere kant geeft dit ook wel weer nieuwe mogelijkheden en moet ik denk ik maar gewoon wennen aan de nieuwe Lego Technic.

Marsman voelt zich weer een beetje ouder :/
Moet zeggen dat ik dat verschil ook opmerkte toen ik de 8880 uitklaar heb gehad. Dat was nog een hele andere manier van bouwen, met zelfs nog een boel "normale" blokjes er bij. Als ik nu kijk naar de 42055 dan komt er geen "normaal". blokje meer aan te pas. Ergens wel jammer.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:05
Amphiebietje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:05:
[...]

AFOLs zijn nou ook weer niet zo dom. Kijk maar op bricklink naar re-releases van UCS Star Wars sets. De originele hebben flinke klappen gehad. Van €2000 euro tot onder de €500, waarbij de re-release versie (ook uit productie) gaan voor rond de 300 euro. Ok, er zit dus nog wat winst in, maar een dikke boterham er aan verdienen zit er echt niet meer in.

Dus wat Arjen zegt, kan best kloppen en ik hoop ook echt dat Lego dit doorzet (eerste 3 modulars zijn de volgende?), want dat bericht bij de nieuwe MF waarbij 83% van de kopers in Wijnegem niet de intentie heeft het te bouwen moet echt stoppen (staan direct na aankoop op internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@almightyarjen ... semi offtopic; hoe gaat het met idea van jouw trainstation?

nu 2x hoekrestaurant en 2x pizza truck onderweg; benieuwd of er een modular van kan maken

[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 03-11-2017 12:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik had verwacht dat de wonen of NASA niet zou lopen, maar de patriotic Americans gaan er vol voor:
https://www.rtlnieuws.nl/...en-ruimtevrouwen-van-lego

Ik vind zelf alleen die kleine space shuttle interessant (omdat ik de grote ook heb). *knip* Zie topic-warning.

[ Voor 48% gewijzigd door naitsoezn op 03-11-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen

almightyarjen

himlims_ schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:18:
@almightyarjen ... semi offtopic; hoe gaat het met idea van jouw trainstation?
Kleine 1500 supporters nu. Laatste tijd komen er wat meer bij maar hij gaat het bij lange na niet halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
Over 2x een promo op 1 adres doen ze dus blijkbaar niet moeilijk als er wat tijd tussen de 2 bestellingen in zit :) Bon ontvangen met daarop de VIP-set, straks het pakketje ophalen bij de buren.

De Saturn krijg ik pas na 8 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

moer schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:29:
Over 2x een promo op 1 adres doen ze dus blijkbaar niet moeilijk als er wat tijd tussen de 2 bestellingen in zit :) Bon ontvangen met daarop de VIP-set, straks het pakketje ophalen bij de buren.

De Saturn krijg ik pas na 8 december
hmmm, mijn Saturn V (met 24-in-1 set en VIP-set) staan nu in warehouse. Ik heb ze besteld op 30-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
Goverman schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:31:
[...]

hmmm, mijn Saturn V (met 24-in-1 set en VIP-set) staan nu in warehouse. Ik heb ze besteld op 30-10.
Ik was een dag later met bestellen, wel een klein setje erbij gedaan zodat de promo's iid geval al verstuurd konden worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman

Goverman

not loaded

moer schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ik was een dag later met bestellen, wel een klein setje erbij gedaan zodat de promo's iid geval al verstuurd konden worden :P
Ja, slim!

Maar ik kan de mijne nu in mijn schoen stoppen. Kan ik daarna weer wat nieuws kopen voor de kerst! ;) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Nu online

Chakotay

Lick here to continue

Goverman schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:52:
[...]

Ja, slim!

Maar ik kan de mijne nu in mijn schoen stoppen. Kan ik daarna weer wat nieuws kopen voor de kerst! ;) :P :+
Saturn V in je schoen? Aardige schoenmaat heb je dan :+

Opvallend hoe hard de Women of Nasa set gaat trouwens, nu al out of stock... Goed dat ik die meteen woensdag besteld heb. Staat al een tijdje op 'in warehouse', ben benieuwd wanneer het verstuurd word.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keverjeroen
Niet helemaal LEGO, maar past ook zeker niet in het Kleine bouwsteentjes topic.. 8)

Vader 3D print LEGO sets in een 'iets' grotere schaal! YouTube: Matt Denton

Set 1972 - part 1:

En part 2: YouTube: Mantis Hacks E8 - 7 day 3D PRINT Giant LEGO Build [Kit 1972] - Part 2

En set 850 - part 1: YouTube: Mantis Hacks E9 - Giant LEGO Forklift Assembly [kit 850]

en part 2: YouTube: Mantis Hacks E10 - 3D Printed GIANT LEGO Forklift Build!

Pagina: 1 ... 28 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is voor discussie over modellen, eigen bouwsels en meer.
Voor Lego aanbiedingen zie: Lego & Duplo aanbiedingen verzameltopic.
Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.

Dit topic is alleen voor the Real Thing. Trespassers will be bricked >:) .