Maak daar maar winterdorp vanZeehond schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:18:
[...]
Netjes, ben je van plan een winterdorpje te gaan maken uiteindelijk met de gebouwen?
Heb al zoveel moc ideeen dat ik waarschijnlijk moet afwisselen wat er staat
Eerst nog de benodigde ruimte creeeren helaas :((
Die ga ik eens bekijken, bedankt voor de tip!Mappy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:01:
[...]
10193 Medieval market village met een wit dakje erop past er ook aardig bij (rechtsachter):
[afbeelding]
Tavern is een leuke build met slimme technieken gebruiktGim schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:19:
@kokkie20 Heb de taverne en de church gekocht omdat die afliepen qua eBay aanbod en ik toch wel erg benieuwd was geworden. Passen goed bij een kleiner gevuld winterdorpje.
Budget voor BrickLink is alleen op, dus dit worden instructies die ik alvast goed ga bekijken om van te leren, inspiratie opdoen en hopelijk volgend jaar bouwen. Rome is ook niet in één dag gebouwdKan deels bouwen met de bricks die ik heb maar dan wordt t een bonte kermis haha
Denk dat mn plan om t neer te zetten bij de kerstboom gewijzigd wordt naar een lage, brede witte kast. Goede display en speelhoogteBlijft de kerstboom ook heel
Bij mij staat het binnenkort weer op de tv meubel tot ik de tijd en budget heb en de ruimte om de winterdorp zelf een grote plek te gaan geven