Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

amazon.de accepteert opeens iDEAL

Pagina: 1
Acties:
  • 3.017 views

Onderwerpen

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12-04 00:37
Net wilde ik met automatische incasso (direct debit) wat bestellen bij amazon.de maar het viel me op dat iDEAL nu ook geaccepteerd wordt O+

Alleen kan ik niets daarover terugvinden op de help pagina en een recente google levert ook niets op. Het lijkt wel dat amazon dit stilletjes ingevoerd heeft, ik ben in ieder geval blij dat ik nu nog makkelijker betalingen kan doen <+:) https://www.amazon.de/gp/...ge=nl_NL&nodeId=201895610

• timmert26
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 21-02 00:31
Goed gezien, het lijkt inderdaad voor alle producten te werken. Mocht eigenlijk ook wel eens tijd worden, altijd maar mijn creditcard tevoorschijn toveren.

• WCA
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 20:49
Mooi, kan deze ook in de pricewatch opgenomen worden dus! Zonder dat het zo grijs onderaan staat :)

Share and Enjoy!

• zokiz
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:34
Ik bestel al heel lang bij amazon. Ben zelfs prime members. Ben blij dat het zich steeds meer en meer op de NL markt richt. Kan wel nog beter alleen. Ga zo door Amazon!

• Farezz
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22:00
Bij mij werkt het (nog) niet?
https://imgur.com/a/oF7dq

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12-04 00:37
Vreemd, ik heb het even met een andere account getest en die heeft de iDEAL optie inderdaad ook niet. Wellicht wordt dat stapsgewijs uitgerold, is het een A/B test of moet er aan bepaalde voorwaarden voldaan worden :? Ik heb geen Amazon Prime overigens

[Voor 12% gewijzigd door Ketho op 01-11-2017 09:28]

• Fawn
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12-04 15:00
Eindelijk! :)

• Medione1210
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 11-04 04:25
zokiz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:59:
Ik bestel al heel lang bij amazon. Ben zelfs prime members. Ben blij dat het zich steeds meer en meer op de NL markt richt. Kan wel nog beter alleen. Ga zo door Amazon!
Als Nederlander heeft prime weinig toegevoegde waarde. Of woon je in DE?

Ik betaal zelf liever met creditcard want daarmee heb ik 180 dagen aankoopbescherming. Voor mensen zonder CC is het natuurlijk wel een uitkomst. Ik ben fan van Amazon. Zeer redelijke prijzen en sublieme after sales. Allen de verzending mag wel iets sneller. Meestal duurt het 3 tot 4 dagen.

[Voor 18% gewijzigd door Medione1210 op 01-11-2017 09:42]

• zokiz
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 18:34
Prime heeft wel zin. Je krijgt wat scherpere prijzen. Daarnaast kijk ik naar Amazon video via de prime app.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:Gezien hier geen discussiewaarde inzit en we dan voor elke webwinkel die een andere betaalmethode aan gaat bieden een topic kunnen aanmaken, gaat hier een slotje op.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True