Gim schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 12:11:
[...]
Je hebt de hele kerst serie dusver? Nice
En met de prijzen van de sets. Af en toe ook gewoon een kwestie van erbij zijn op het juiste moment en ben je er daarna met sets niet op het juiste moment bij dan is het soms wachten op een prijs die nooit meer terug gaat komen. Althans zo begreep ik van een andere post dat TRU soms een scherpe aanbieding neerzet en dat ze dat daarna niet meer doen. In dat geval ben ik blij met m'n Old Fishing Store, want die zie ik niet snel verschijnen in de winkel.... of zou die misschien getoond worden op de Lego beurs aangezien het een Nederlands idee was?
Hele kerstserie ja, alleen de oude kersttrein heb ik niet en de 10249 Toy shop heb ik niet, maar weer wel de 10199 Toy shop. 10249 was een re-release dus ik zag het niet zitten om die aan te schaffen.
Het mooiste vind ik zelf nog de piratenschepen en daar heb ik ook een aardige verzameling van. Ergens in het vorige deeltje staan nog wel wat foto's. Ik heb onderstaande lijstje opgebouwd staan:
4184 The Black Pearl
4195 Queen Anne's Revenge
6243 Brickbeard's Bounty
6274 Caribbean Clipper
6280 Armada Flagship
6285 Black Seas Barracuda
6286 Skull's Eye Schooner
10210 Imperial Flagship
70413 The Brick Bounty
Dan begrijp je nu ook meteen waarom ik overweeg de 71042 Silent Mary aan te schaffen. De 70618 Destiny Bounty heb ik inmiddels ook aan mijn Brickwatch toegevoegd. Was vorige week in de aanbieding maar heb besloten eerst de Mini te kopen aangezien ik verwacht dat die binnenkort uit collectie gaat. Ook zoek ik al enige tijd een 6289/6290 Red Beard Runner voor een redelijke prijs
Na mijn dark-ages eerst een jaar of 8 geleden begonnen met wat eenvoudige sets en véél Technic. Daarna ben ik meer richting de exlusive sets, piratenserie en de kerstserie gegaan. Technic heb ik veel weer van verkocht maar ook nog een beetje van laten staan en koop ik niet echt meer. Modular buildings ben ik maar niet aan begonnen, zou me anders ook een kapitaal hebben gekost
Edit: En op de een of andere heb ik helemaal niets met die F40 dus die ga ik niet aanschaffen. Heb ik ook niet met de T1 bus of de VW Beetles. Mijn schoonbroer heeft de oude versie van de Beetle (10187) en hoeweel zeer bijzonder en zeldzaam doet die set mij niets.
[
Voor 5% gewijzigd door
GH45T op 22-09-2017 14:06
]