Hier alvast de FIA pagina met alle documenten voor deze race: (Timing, Technical Reports, Stewards Decisions, FIA Communications, Persconference Transcripts)
http://www.fia.com/events...venttiming-information-21

Ik ga alvast een poncho zoeken voor zondag
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik hoop dat je zondag verzuipt. Krijgen wij hopelijk een mooie race.spartacusNLD schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:59:
sinds gisteren aanwezig in barcalona. veel regen vanochtend. Veel vooruitzichten gezocht.. alles zegt iets anders over zondag. Meeste geven droog weer aan. Wat denken jullie?
Ik ga alvast een poncho zoeken voor zondag
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik geloof echter niet dat het een herhaling van 1996* met Schummi wordt.

Maar ik heb het graag verkeerd..
*Toen met 6 van de 20 gestarte wagens over de finish. En een meer dan dominante Schumacher (1e winst bij Ferrari.
[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 11:16 ]
Alo leidt ons rond in een Ferrari Moterhome in 2010
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Toevallig gisteren op sky de classic race gezien van deze race.nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:08:
@spartacusNLD Ik durf er niets van te zeggen. Ik wacht zondagochtend wel op de 1e berichten van de tweakers terplaatse voor het echte weer daar..
ik geloof echter niet dat het een herhaling van 1996* met Schummi wordt.
[afbeelding]
Maar ik heb het graag verkeerd..
*Toen met 6 van de 20 gestarte wagens over de finish. En een meer dan dominante Schumacher (1e winst bij Ferrari.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verhaal gaat dat door die motorproblemen hij juist meer drive-ability had en hij daardoor met speels gemak in de regen zo rond kon gaan...Wom schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:17:
Barca 1996 was ook een goede race van Verstappen btw. Hakkinen achter zich houden met speels gemak. Toffe race, aan te raden om nog eens terug te kijken. Al was het maar om Schumacher zijn regenkunsten te zien. Is zelfs onderweg een paar cilinders in de motor kwijtgeraakt geloof ik.
Vincere Per Belli
Maak er anders screenshots van en post ze dan. Ben heel benieuwd!Boinkie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:46:
Iemand van een ander forum was er woensdag en kon vrij rond lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Toevallig heb ik een account daar:Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:09:
[...]
Maak er anders screenshots van en post ze dan. Ben heel benieuwd!

Thanks!RonaldMcDonald schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:15:
[...]
Toevallig heb ik een account daar:
[afbeelding]
[afbeelding]
https://www.formula1.com/...al-launches-in-spain.html
http://www.skysports.com/...2016-spanish-gp-revisited

[ Voor 21% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 12:34 ]
Ligt het aan mij of is deze, van Force India, nieuw? Kan me zo even niet meer voor de geest halen hoe die eruit zag, maar het ronde bovenin komt me niet bekend voor.
Als hij nou ook nog eens foto's had gemaakt, hadden we er ook wat aan gehadBoinkie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:46:
Iemand van een ander forum was er woensdag en kon vrij rond lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
nee niet nieuw, in 2013 was het al hetzelfde motorhome:RobertMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:40:
[...]
Ligt het aan mij of is deze, van Force India, nieuw? Kan me zo even niet meer voor de geest halen hoe die eruit zag, maar het ronde bovenin komt me niet bekend voor.

@RobertMe in 2008 was dit de basis.

Toen nog met spiegel-glas.
[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 12:47 ]
held ik was te lui om een account aan te maken!RonaldMcDonald schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:15:
[...]
Toevallig heb ik een account daar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was dit niet dat Schumacher de gehele race in 1 versnelling moest rijden omdat zijn bak vast zat in de vijfde versnelling ?Wom schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:17:
Barca 1996 was ook een goede race van Verstappen btw. Hakkinen achter zich houden met speels gemak. Toffe race, aan te raden om nog eens terug te kijken. Al was het maar om Schumacher zijn regenkunsten te zien. Is zelfs onderweg een paar cilinders in de motor kwijtgeraakt geloof ik.
edit: Wikipedia: 1994 Spanish Grand Prix
bijna dus, 2e plek

Zou HAAS eindelijk de remmen onder controle krijgen?
[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 13:02 ]
Niet alleen HAAS heeft problemen met de remmen.nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou HAAS eindelijk de remmen onder controle krijgen?
Ik ben benieuwder naar de nieuwe RBR
Nog steeds met de oude versie. Zoals je in eerder getoonde tabellen kan zien staat het getal bij zowel VER als RIC op 1 bij de MGU-K. Zou wel prettig zijn als deze wordt vervangen, maar tijdens de testen in Bahrein bleek de nieuwe MGU-K nog niet betrouwbaar genoeg.Siebeh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:36:
Hoe zit het, rijdt RB nu al met de vernieuwde MGU-K 2017 versie?? Of nog steeds met de zware 2016 versie?
@nachtnet Ik weet dat ze pre-grandpix zijn. Heb nog nergens informatie gelezen dat de MGU-K wordt vervangen bij RBR.
[ Voor 12% gewijzigd door Woudloper op 11-05-2017 14:45 ]
Die cijfers zijn Pre-Grandprix, (en voordat ze de keuring ingegaan zijn..) kan dus nog veranderen..Woudloper schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:38:
[...]
Nog steeds met de oude versie. Zoals je in eerder getoonde tabellen kan zien staat het getal bij zowel VER als RIC op 1 bij de MGU-K. Zou wel prettig zijn als deze wordt vervangen, maar tijdens de testen in Bahrein bleek de nieuwe MGU-K nog niet betrouwbaar genoeg.
1x raden wie ze hebben geïnterviewd..
[ Voor 5% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 14:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verschijnt straks hier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

F1 twitter. ALO: "We have been under performing for the first four races. We need to finish the race with both cars and put in some mileage" #SpanishGP
James: "Yep, on the stream."
Fernando: "You really have nothing to do."
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 11-05-2017 15:09 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

In de side-text staat stuk van Olav, als ik het nu lees, hoor ik gewoon zijn stem weer.nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:50:
ESPN heeft ook een artikeltje gepost het begint met "Yo-Hey, Yo-Ho..." +15min
1x raden wie ze hebben geïnterviewd..
En die reactie van Max, 'thank you very much christian'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://f1experiences.com...io-de-espana-pirelli-2017
Via @Jurgen |
---|
Warm vanuit de paddock. Een aantal foto's van de nieuwe F1-experience.![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Foto's via vanuit Spanje @Jurgen , met toestemming gekopieerd uit zijn tweets.
Meer foto's volgen later nog.Dat sowieso maar we hebben nog een uurtje te doden voor het hek open gaat, en heb 2 gb te verstoken dit weekend dus dat komt ook goed ☺️ zet je die foto's op tweakers?
👍nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:20:
Via @Jurgen Warm vanuit de paddock. Een aantal foto's van de nieuwe F1-experience.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's via vanuit Spanje @Jurgen , met toestemming gekopieerd uit zijn tweets.
[...]
Meer foto's volgen later nog.![]()
Het regent nu nog even, maar het ziet er naar uit dat het zo weer droog wordt voor de pit walk.
Helaas is dat niet de paddock, daar mag ik niet komen maar dat is allemaal in het general area.
Dat is eenzelfde als Mercedes geintroduceert had toch? Nadat die er telkens afvloog is die daar nu ook helemaal rond toch?Woudloper schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:13:
Ook interessant om te zien dat Ferrari een nieuwe versie van de T-Wing gaat introduceren dit weekeind.
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

James: What has changed since 12 months ago.
Lewis: You have your driverslicense now right?
Waar kan ik dit ook zien?! Ik zit op ziggo te zoeken, heb de betaal zenders etc. Op internet te kijken, maar zie nergens een link ..Rivanov schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:36:
[afbeelding]
James: What has changed since 12 months ago.
Lewis: You have your driverslicense now right?
Staat meestal binnen een uurtje op YouTube, houd de Reddit even in de gaten (of hierLeoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:37:
[...]
Waar kan ik dit ook zien?! Ik zit op ziggo te zoeken, heb de betaal zenders etc. Op internet te kijken, maar zie nergens een link ..
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
*knip*Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:37:
[...]
Waar kan ik dit ook zien?! Ik zit op ziggo te zoeken, heb de betaal zenders etc. Op internet te kijken, maar zie nergens een link ..
Ziggo zendt geen persconferentie uit.
Ik post de YouTube link altijd direct als deze online staat.
[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 11-05-2017 15:40 . Reden: Hint er dan ook niet naar ]
Awesome ga ik dat doen, kan nog wel eventjes wachtenp0st schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:38:
[...]
Staat meestal binnen een uurtje op YouTube, houd de Reddit even in de gaten (of hier) https://www.reddit.com/r/formula1/

https://twitter.com/ScarbsTech/status/862665945277485056
[ Voor 10% gewijzigd door Cranzai op 11-05-2017 15:55 ]
Die hebben me even een mega aero update
[ Voor 25% gewijzigd door Tleilaxu op 11-05-2017 15:58 ]
Ik vind dat altijd zo lastig te zien, omdat ik het dan moet vergelijken met foto's in mijn hoofd dan wel die ik vind op internet.Cranzai schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:53:
Mercedes heeft niet stil gezeten, scarbstech heeft de nodige hoeveelheid veranderingen in het aero-pakket gespot. Met als opmerkelijkste de sneeuwploeg-neus.
[afbeelding]
Hebben jullie dat ook of zien jullie in 1 oogopslag wat er veranderd is?
Herkenbaar idd, soms dan zie ik kleine details wel maar meestal moet ik het ook van de tekst hebben.Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:57:
[...]
Ik vind dat altijd zo lastig te zien, omdat ik het dan moet vergelijken met foto's in mijn hoofd dan wel die ik vind op internet.
Ik kijk al 30 jaar F1 en volg alle trainingen, mis geen kwalificatie en race. Sinds het internet kijk ik elke dag naar nieuws en nog steeds zie ik het ook niet tot ik 2 foto's naast elkaar hebLeoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:57:
[...]
Ik vind dat altijd zo lastig te zien, omdat ik het dan moet vergelijken met foto's in mijn hoofd dan wel die ik vind op internet.
Lekker op de bank

De vraag is of het lichter is dan wat ze hadden.Cranzai schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:53:
Mercedes heeft niet stil gezeten, scarbstech heeft de nodige hoeveelheid veranderingen in het aero-pakket gespot. Met als opmerkelijkste de sneeuwploeg-neus.
[afbeelding]
Dit wisten we toch al? Verhoudingen zullen volledig verziekt zijn, en er komt misschien een stoeltje bij Ferrari of Mercedes, en anders een zeer grote kans om naar Renault te gaan want Palmer blijft echt niet.nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:08:
Zo, verbazend open die ALO. Zegt gewoon ronduit dat hij na september gaat rondshoppen voor een winnende wagen. (of uitdaging)
[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-05-2017 16:18 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vraag aan Max: "Wat heb je geleerd sinds je overwinning hier 1 jaar geleden?"
Antwoord Hamilton: "Autorijden / rijlessen"

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
En terecht. En ik verwacht eerlijk gezegd dat McLaren dit ook gewoon al een tijdje weet.nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:08:
Zo, verbazend open die ALO. Zegt gewoon ronduit dat hij na september gaat rondshoppen voor een winnende wagen. (of uitdaging)
Ik zie nog geen T-wing op de Red bull verschijnen zo te zien.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is niet alsof er pas dit seizoen problemen zijn met Mclaren/Honda. Zijn uitstapje naar de Indy 500 was al een teken aan de wandnachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:25:
@DaniëlWW2 @Jasphur Ik vind het nogal wat om voor race 5 al te zeggen dat je waarschijnlijk wat anders gaat zoeken..
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Sauber zet maar gewoon met een de naam op de vin.

Haha, de verschillen in budget zijn duidelijk. Gewoon een paar letter stickertjes van de action op de reeds gemaakte haaienvinJasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:31:
@nachtnet Volgens mij zit ALO al langer dan dit seizoen niet op zijn plek bij McLaren.
[afbeelding]
Na een paar jaar van dit, niet echt...nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:25:
@DaniëlWW2 @Jasphur Ik vind het nogal wat om voor race 5 al te zeggen dat je waarschijnlijk wat anders gaat zoeken..
Dit is gewoon het zinkende schip verlaten. Misschien fixed Honda hun motor eens, voor het laatste seizoen met de V6 hybride.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Als ik zo naar de nieuwe T-Wing van Ferrari kijk, gaat het hard met de ontwikkeling..
Echt wachten op het eerste team dat een kleine winglet of slot in de T-Wing gaat plaatsen..

@DaniëlWW2 Lekker open de boel op scherp zetten..
@Jasphur Die in de canal+ onboards was nog duidelijker..
ALO is zeker niet tevreden met de McL-Honda combinatie..
[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 16:45 ]
Hij gooit gewoon iets terug in de cockpit, maakt geen gebaar of zo. Vanuit zijn onboard is dat goed te zien.
Ze maken er dus iets van wat er helemaal niet is, maar zo gaat dat tegenwoordig
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 11-05-2017 16:46 ]
Testing, one, two ...
Klopt. Mercedes hele grote updateTleilaxu schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:57:
Haha, iedereen wachten op grote wijzigingen bij Red Bull. En dan komt Mercedes: "Hold my beer"
Die hebben me even een mega aero update

New nose with aerofoil on the side and under the nosecone, new bargeboards, new rear wing, lighter gearbox, monkey seat.
Zijn de andere Tweakers ook al ter plaatse?

Lees ook via @smilexTech dat er ook een upgrade in de powerunit is?alwaysleft schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:57:
In het Engels wat er allemaal nieuw is aan de Mercedes. Conclusie, een hoop.
New nose with aerofoil on the side and under the nosecone, new bargeboards, new rear wing, lighter gearbox, monkey seat.
En dat Honda nieuwe brandstof heeft mee laten nemen.Both Mercedes works drivers will get "Phase 2" power unit upgrade (engine, turbo, MGU-H, MGU-K) for Barcelona.
AMuS: http://www.auto-motor-und...epflug-nase-12029631.html …
RIC is asked how much VES has improved in one year: "He hasn’t improved! He won his first race and has not won since. He’s got worse!" #F1

Hier stond @Jurgen ergens tussen.

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 17:14 ]
Aan de andere kant vind ik een afkorting wel duidelijker dan een nummer.Jasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:31:
@nachtnet Volgens mij zit ALO al langer dan dit seizoen niet op zijn plek bij McLaren.
[afbeelding]
Maar beste lijkt me nog nummer, afkorting, vlag
Wie weet een dominant Mercedes dit weekend, ala 2016
More is more? Werk zelf veel met Ansys (simulatie software) en ben altijd benieuwd naar hun modellen die ze ook in Ansys of een vergelijkbaar programma gebruiken.Cranzai schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:52:
[afbeelding]
Alle flapjes die een mens nodig kan hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Fugitive2008 op 11-05-2017 17:20 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Goed om te zien dat de minder validen een mooie plek krijgen om de pitboxen van dichtbij te bekijken! Op bijvoorbeeld Lowlands (iets totaal anders i know) staan ze helemaal aan het begin van de tent en dan staat er ergens 100 meter verderop iemand op te treden.

&

Hè balen, de mooiste auto op de grid naar de knoppen.Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:46:
Toro Rosso gaat aan de T-wing!
[afbeelding]
&
[afbeelding]
P.S.:
Is die haaienvin nou ook anders van vorm? Het lijkt mij alsof de inham die ze in de vleugel hadden nu kleiner is.
[ Voor 14% gewijzigd door Cranzai op 11-05-2017 17:50 ]
Volgens mij wel ja, volgens mij hebben ze nu een dubbele inkeping/holling.Cranzai schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:48:
[...]
Hè balen, de mooiste auto op de grid naar de knoppen.
P.S.:
Is die haaienvin nou ook anders van vorm? Het lijkt mij alsof de inham die ze in de vleugel hadden nu kleiner is.
Zo was het:

En nog een update van de nieuwe auto:

[ Voor 23% gewijzigd door Oekol op 11-05-2017 18:00 ]
Zouden die extra wielen aan de achterkant nog een verschil maken? Heb ik nog nergens anders gezien :=.Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:54:
[...]
Volgens mij wel ja, volgens mij hebben ze nu een dubbele inkeping/holling.
Zo was het: [afbeelding]
En nog een update van de nieuwe auto:
[afbeelding]
Is alvast toegevoegd voor als de motor upgrade komt, ding heeft straks zoveel vermogen, trekt gewoon een wheelie.alex3305 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:09:
[...]
Zouden die extra wielen aan de achterkant nog een verschil maken? Heb ik nog nergens anders gezien :=.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Als ik dit zo allemaal zie ik juist Mercedes de grote winnaar van alle updates. RB valt eigenlijk redelijk tegen, mag hopen dat less more is dan.. en dan nu echt..
Mercedes heeft op het eerste oog een grotere update dan Red Bull. In het kader niet verwacht is dit er wel eentjeLeoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:23:
En we gaan door met RB& Mercedes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik dit zo allemaal zie ik juist Mercedes de grote winnaar van alle updates. RB valt eigenlijk redelijk tegen, mag hopen dat less more is dan.. en dan nu echt..

Dit zijn de stappen volgens "bronnen/insiders":alwaysleft schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:31:
[...]
Mercedes heeft op het eerste oog een grotere update dan Red Bull. In het kader niet verwacht is dit er wel eentje
Verstappen forum: RB13 -1.3s
AMuS: W08 -0.4s
F14T: SF70H -0.1~-0.2s
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Een chassis update zie je op het oog toch ook niet veel aan?BioHazard schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:33:
Hmm, tot nu toe niet echt onder de indruk van de "updates" voor de Red Bulls. We gaan het zien...
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nee oké, misschien had ik te hoge verwachtingen qua aero.Michaelg schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:42:
[...]
Een chassis update zie je op het oog toch ook niet veel aan?
Gele stickers gespot. Nice. Blijft toch nig makkelijk de rijder te herkennenLeoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:23:
En we gaan door met RB& Mercedes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het verstappen forum noem ik niet echt een bron. Die gast van de RB14 heeft de plank ook misgeslagen.fynrd1 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:37:
[...]
Dit zijn de stappen volgens "bronnen/insiders":
Verstappen forum: RB13 -1.3s
AMuS: W08 -0.4s
F14T: SF70H -0.1~-0.2s
En als die cijfers kloppen heeft Mercedes nu 0.2 seconde voorsprong op Ferrari
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 11-05-2017 19:00 ]
Ik ook niet, maar het heeft de geruchten molen gedomineerd de afgelopen week. Voor mij was het gewoon even puur een opsomming van getallen die de wereld in waren geslingerd. Mochten ze toevallig kloppen, dan kan je ze in perspectief plaatsen.alwaysleft schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:59:
[...]
Het verstappen forum noem ik niet echt een bron. Die gast van de RB14 heeft de plank ook misgeslagen.
En als die cijfers kloppen heeft Mercedes nu 0.2 seconde voorsprong op Ferrari
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Het zou mooi zijn als ze kloppen, dan hebben we een extreem competitieve top6 in Spanje, maar we gaan het zien. Ik vind het ook wat kort door de bocht om RBR op basis van een paar fotootjes af te schrijven en te concluderen dat Mercedes, omdat het er complexer uitziet, de winnaar van de updates isfynrd1 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Ik ook niet, maar het heeft de geruchten molen gedomineerd de afgelopen week. Voor mij was het gewoon even puur een opsomming van getallen die de wereld in waren geslingerd. Mochten ze toevallig kloppen, dan kan je ze in perspectief plaatsen.

We zijn wat dat betreft net kleine kinderen vlak voor pakjesavond (Sinterklaas): we kunnen niet wachten om te zien wat we gekregen hebben. Morgen weten we iets meer, maar zaterdag weten we pas echt hoe de vlag erbij staat en zondag worden de punten verdeeld. Het zou al mooi zijn als RBR in de kwalificatie dicht tegen Mercedes en Ferrari aanschurkt. Ze hebben dan wel niet zo'n indrukwekkende kwalificatiemodus op hun motor, maar in de race komt het dan wel goed.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

https://twitter.com/ChrisMedlandF1/status/862715801048166400
Lekker dan, mogen ze morgenochtendvroeg 20x11x4=880! banden van de velg afhalen en nieuwe op de velg zetten.. (Hoop dat de monteurs bij Pirelli voor overwerk betaald worden..)
https://www.motorsport.co...-red-bull-upgrade-904381/
De bargeboards zijn tot nu toe het meest zichtbare aan de RB13 upgrade.

De Mercedes neus is nu wel echt super smal geworden.

Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1