[F1 2017] Race 4 - GP van Rusland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 41.031 views

Onderwerpen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Russian Grand Prix - 28-30 april
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/races/2017/Russia/_jcr_content/circuitMap.img.png/1443697619810.png
Data
28 Apr
Free Practice 1:11:00(10:00 Nldse tijd)
Free Practice 2:15:00(14:00 Nldse tijd)
29 Apr
Free Practice 3:12:00(11:00 Nldse tijd)
Quali:15:00(14:00 Nldse tijd)
30 apr
Race:15:00(14:00 Nldse tijd)

CircuitSochi Autodrom
Aantal race ronden53
Total race afstand309,745 km
Laatste winnaarNico Rosberg (Mercedes) 1:32:41.997
Lap record1:39.094 - Nico Rosberg (2016)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • UltraSoft (US) Paars
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
*tot en met GP van Monaco is de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/deTWOYsWc9Bqz8AT9bjL515G/full.jpg

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zo, weer een raceweekend. Benieuwd hoe het dit keer afloopt.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-06 09:31
Yeah! En mede dankzij koningsdag kan ik dit raceweekend ook bijna alles zien!
Ik vind het mbt de lay-out van het circuit 1 van de leukste banen van het seizoen.

En verslaat FER MERC dit jaar? Zodat MERC niet voor strike 4 gaat :o

Leuk filmpje van F1.com

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 21:37

p0st

Dutch Reefer

Yes, het racetopic is weer open! Heb van de week al even een paar rondjes in F12016 op Sochi gereden om alvast in de sfeer te komen :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:00
Zorgt dit circuit doorgaans voor spanning of is het meestal een optocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Aangezien wij als Nederlanders er erg van houden om over het weer te praten. Dit keer geen spanning, zo lijkt het, de zon schijnt vrijdag, zaterdag en zondag.

Gezien het feit dat merc en Ferrari dicht bij elkaar liggen. Kan elk circuit voor genoeg spanning zorgen. Tel daar bij op dat RAI niet helemaal in vorm is en BOT niet zo goed is als HAM en dat daardoor de Redbulls soms met hun in gevecht zijn. Kan het zomaar weer een leuke race worden.

[ Voor 47% gewijzigd door garriej op 26-04-2017 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Mooi het racetopic is weer open. Gelijk de startpost voorzien van de juiste banden-infographic.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-QVKiIWsAAL9xd.jpg
Dit was in 2015. De vraag is welke auto & welke coureur gaat hier de banden in met 46G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:56

Edd

nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:25:
[afbeelding]
Dit was in 2015. De vraag is welke auto & welke coureur gaat hier de banden in met 46G?
De TR van de heer Sainz natuurlijk ;)

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Maken dit jaar toffe filmpjes op formula1.com, jammer van het trippy spacey Russiche trance muziekje onder deze :P

Even een throwback naar 2015; herinneren jullie je deze nog?
[YouTube: https://youtu.be/MkMamXYRvZc]
Impact 46G ...

@nachtnet great minds think alike haha

[ Voor 4% gewijzigd door kevlar01 op 26-04-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

LA-384 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:57:
Bijzonder saai circuit dit imho.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TommyGun schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:46:
[...]

Als Ferrari maar vooraan de parade rijdt ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[...]

De start was vorig jaar wel vol actie

Verder ben ik het wel met je eens... niet de meest spannende op de calendar.
Een clash die me verder te binnen schiet is Raikkonen vs Bottas.
Vorig jaar Verstappen uitgevallen, reed toen 6e dacht ik(?)
Deze GP is ook pas 3 x verreden, hopelijk dit jaar meer spektakel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vorig jaar ronde 1 was leuk, rest van de race mwah maar er zijn alleen nog maar GP's geweest met Mercedes-dominantie. Zonder dat is het waarschijnlijk leuker ;)

Wel vind ik het circuit bijzonder lelijk met de hekken overal.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 14:36
Heeft Red-Bull dit weekend al upgrades aan de auto. Kan me vaag herinneren dat er iets gezegd is over motor upgrade en chassis upgrades...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
[...]

Second that, Hermann Tilke optocht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het circuit heeft inderdaad weinig aantrekkingskracht, saai, geen eigen identiteit etc.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-06 23:43

TommyGun

Stik er maar in!

Migrator schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:56:
Wel vind ik het circuit bijzonder lelijk met de hekken overal.
Dat vooral, gebrek aan uitstraling en aantrekkingskracht.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[video]https://youtu.be/0-PmuZjlpwQ"]YouTube: F1 2015 Russian GP Romain Grosjean Crash[/video]
Dit was ook nog een flinke klapper :/

[ Voor 6% gewijzigd door kevlar01 op 26-04-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Arwintju schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:56:
Heeft Red-Bull dit weekend al upgrades aan de auto. Kan me vaag herinneren dat er iets gezegd is over motor upgrade en chassis upgrades...
Volgens mij niet -> uit het algemene forum

Max krijgt in spanje een ander Chassis en zoals eerdere berichten een motor update in Canada
http://www.gpupdate.net/n...e-betere-motor-in-canada/

Jsunnyreports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

kevlar01 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:00:
[video]
Dit was ook nog een flinke klapper :/
Ja je ziet niet vaak een band er af, zo werken die kabels ook niet als de band van de velg komt.

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Ik hoop eigenlijk deze race dat de twee redbulls eens steady achter elkaar in de punten eindigen. Goed voor het kampioenschap en voor het vertrouwen in het team. Dat mag van mij best achter de twee front teams zijn, als het maar niet te ver is :)

Met upgrades in het vooruitzicht is dat lekker.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Alles wat Red Bull nu doet is damage control; hopen op fouten van Mercedes en Ferrari. Hopelijk komt het nog op tijd voor een spannend WK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Als ik de verhouding in de eerste drie races van 2016 vergelijk met de verhoudingen van de eerste drie races van 2017, dan ben ik qua RBR weinig hoopvol voor dit circuit. Vorig jaar stonden de RBR's de eerste drie races meestal ook achter ferrari en mercedes, maar in Rusland kwalificeerden ze zich zelfs nog achter Williams. Ik gok dat ze dit weekend hard moeten vechten om voor P5 / P6 in aanmerking te komen, een podium zal, vrees ik, ver uit het zicht zijn.

Hopelijk wel een mooie strijd vooraan tussen VET en HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:38
naitsoezn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:17:
Als ik de verhouding in de eerste drie races van 2016 vergelijk met de verhoudingen van de eerste drie races van 2017, dan ben ik qua RBR weinig hoopvol voor dit circuit. Vorig jaar stonden de RBR's de eerste drie races meestal ook achter ferrari en mercedes, maar in Rusland kwalificeerden ze zich zelfs nog achter Williams. Ik gok dat ze dit weekend hard moeten vechten om voor P5 / P6 in aanmerking te komen, een podium zal, vrees ik, ver uit het zicht zijn.

Naar aanleiding van vorig jaar en dit jaar zie ik in de top 3 teams niet veel verschil. Wel in tijden maar niet in plaatsen. Ik verwacht dan ook niet dat RBR dichter bij Ferrari en Mercedes kan komen in Rusland, maar ik zou eerlijk niet weten welk team met hen gaat strijden om de plekken 5 en 6. Als je kijkt naar de afgelopen races is RBR al gauw een aantal tienden sneller dan bijvoorbeeld Williams, Renault of Force India. Het ziet er in mijn ogen dan ook naar uit dat het een saaie race gaat worden voor VER en RIC.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
demo31051987 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:29:
[...]

Naar aanleiding van vorig jaar en dit jaar zie ik in de top 3 teams niet veel verschil. Wel in tijden maar niet in plaatsen. Ik verwacht dan ook niet dat RBR dichter bij Ferrari en Mercedes kan komen in Rusland, maar ik zou eerlijk niet weten welk team met hen gaat strijden om de plekken 5 en 6. Als je kijkt naar de afgelopen races is RBR al gauw een aantal tienden sneller dan bijvoorbeeld Williams, Renault of Force India. Het ziet er in mijn ogen dan ook naar uit dat het een saaie race gaat worden voor VER en RIC.
Hulkenberg is ze aardig dicht genaderd, en ik denk dat Massa in Rusland ook wel voor P5/P6 kan strijden (Palmer en Stroll heb ik nog niet zo'n hoge pet van op, dus die kunnen ze waarschijnlijk wel achter zich houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:54
hmm genoeg mogelijkheden voor spanning dus dit weekend.
* Snowhite0901 zit er klaar voor, nog te lang wachten alleen.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

naitsoezn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:17:

Moet wel zeggen dat RBR inmiddels wat minder last lijkt te hebben van dingen als topsnelheid e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:38
naitsoezn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:34:
[...]

Hulkenberg is ze aardig dicht genaderd, en ik denk dat Massa in Rusland ook wel voor P5/P6 kan strijden (Palmer en Stroll heb ik nog niet zo'n hoge pet van op, dus die kunnen ze waarschijnlijk wel achter zich houden).
Hulkenberg doet het inderdaad wel goed. Vraag me alleen af of die Renault op Sochi niet dezelfde problemen heeft als de RBR. Wat Massa betreft zou je nog wel eens gelijk kunnen hebben, zeker met die Mercedes krachtbron achterin

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

RBR zou itt Renault met een conservatieve engine modus rijden(gerucht).
In dat opzicht zou Hulkenberg wellicht goed voor de dag kunnen komen aangezien zij wel met max vermogen rondtuffen.

Palmer zakt tot nu toe dit seizoen grandioos door het ijs. Stroll in de Williams moet de race gewoon maar eens uitrijden, en dan verder bouwen. Druk word voor die jongens met de race hoger lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

naitsoezn schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:34:
[...]

Hulk kan ook nog alleen wat in de Quali voor elkaar krijgen. Qua racepace loopt de Renault nog achter op Williams, Toro Rosso en Force India.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
kevlar01 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:43:
RBR zou itt Renault met een conservatieve engine modus rijden(gerucht).
In dat opzicht zou Hulkenberg wellicht goed voor de dag kunnen komen aangezien zij wel met max vermogen rondtuffen.

Palmer zakt tot nu toe dit seizoen grandioos door het ijs. Stroll in de Williams moet de race gewoon maar eens uitrijden, en dan verder bouwen. Druk word voor die jongens met de race hoger lijkt me.
Ach, STR doet het niet eens zo gek. (Vergeet niet dat VER* ook maar 1x de finish haalde in zijn 1e 4 races.) Ik geef hem wel een p7/p8 deze race.

*3x uitval door technische oorzaak.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-UzJVVXsAEGiYL.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 26-04-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:47:
[...]

Ach, STR doet het niet eens zo gek. (Vergeet niet dat VER* ook maar 1x de finish haalde in zijn 1e 4 races.) Ik geef hem wel een p7/p8 deze race.

[afbeelding]
Eens. Vind zelf dat we Stroll nog het voordeel van de twijfel moeten geven, is een echte rookie en pas 18 jaar. Denk dat hij dit seizoen wel verder richting Massa gaat groeien, dat zou mooi zijn.
Palmer daarentegen is wat meer ervaren en doet t dit jaar gewoon nog niet goed genoeg. Voor mijn gevoel kan hij echt wel beter, maar Nico Hülkenberg heeft t tot nu toe beter voor elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
kevlar01 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:58:
[...]

Eens. Vind zelf dat we Stroll nog het voordeel van de twijfel moeten geven, is een echte rookie en pas 18 jaar. Denk dat hij dit seizoen wel verder richting Massa gaat groeien, dat zou mooi zijn.
Palmer daarentegen is wat meer ervaren en doet t dit jaar gewoon nog niet goed genoeg. Voor mijn gevoel kan hij echt wel beter, maar Nico Hülkenberg heeft t tot nu toe beter voor elkaar.
Over PAL ben ik het helemaal met je eens. Naast een GP2 kampioenschap zie ik weinig resultaten (in acht nemende dat hij in een 'slechte' Renault reed) om zijn stoeltje in F1 te verantwoorden. Hij was dan ook niet voor niets 5[sup]e[/sup of latere keus van het Renault team om zijn stoeltje te behouden. Ik heb Palmer nog geen positieve* actie zien maken waarvan ik dacht "WOW".

*Inhalen, verdedigen, wiel aan wiel racen, etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:18
nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:15:
[...]

Over PAL ben ik het helemaal met je eens. Naast een GP2 kampioenschap zie ik weinig resultaten (in acht nemende dat hij in een 'slechte' Renault reed) om zijn stoeltje in F1 te verantwoorden. Hij was dan ook niet voor niets 5[sup]e[/sup of latere keus van het Renault team om zijn stoeltje te behouden. Ik heb Palmer nog geen positieve* actie zien maken waarvan ik dacht "WOW".

*Inhalen, verdedigen, wiel aan wiel racen, etc.
Moa Ricciardo weet Palmer niet in te halen, ondanks dat Ricciardo in een betere auto zit dan Palmer.
YouTube: Ricciardo vs Palmer 2 laps onboard - F1 2017 Australian GP
Hier zie je natuurlijk wel dat Palmer het geen probleem vind om een RBR achter zich te houden (althans een RBR, Ricciardo uiteraard :P).
Stel Ricciardo zou de betere van de 2 zijn (zou bijna wel moeten..), dan houd Palmer hier 1. een betere coureur achter zich en 2. een betere auto.

Palmer zit natuurlijk ook niet in een auto waar die veel in kan laten zien, het is gewoon een middenmoot. Ricciardo achter zich houden is in ieder geval geen enkel probleem.

Ook hier een leuke inhaal actie van Palmer (op ongeveer 25 sec), hij maakt dus wel degelijk gebruik van de kansen die hij heeft:
YouTube: F1 2017 Australia | Palmer Start Onboard

Hier doet Palmer het ook niet gek, het is dat Kvyat gewoon als een mongol doet alsof Palmer er niet is
YouTube: Formula 1 2017 Bahrain G.P. D. Kvyat vs F. Alonso vs J. Palmer
Jep, Palmer wordt dan wel ingehaald, maar hoe? Moa niet echt heel nice. Palmer denkt op dit moment meer aan zijn auto, Kvyat heeft zoiets van ik pak je, al knallen we vol op elkaar.

Maar oké buiten dit valt het allemaal wel mee inderdaad, dat vind ik bij veel coureurs in een middenmoot auto van toepassing. De coureur zal het wel willen, maar als de auto het niet aankan... Stel het is niet 100% te wijten aan de auto, dan kunnen we hetzelfde over Ricciardo zeggen. Ook Ricciardo lijkt volledig afhankelijk te zijn van de auto, net als Palmer dit lijkt te laten zien.

Over een paar dagen gaan we zien wat ze nu kunnen. Hopelijk heeft Renault een leuke upgrade waardoor ook Palmer weer meer kan laten zien. Van Ricciardo verwacht ik voorlopig niet al te veel, ook komend weekend weer niet, maar we gaan het zien :)

[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 26-04-2017 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@LopendeVogel Ik zal er nog eens naar kijken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Yes ja het is jammer dat het via YT moet. Zelf volg ik de f1 via Ziggo en daar zie je vrijwel nooit deze acties van deze teams. Maar goed dat Ziggo ze niet altijd laat zien wilt niet zeggen dat deze acties er niet zijn haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

Ik zie ook Palmer niet als groot talent, maar hij is geen slechte coureur. Heeft vooral veel problemen (zowel vorig jaar als dit jaar) waardoor hij simpelweg te weinig ervaring kan opdoen. Ook vaak de pineut bij het begin van de race waardoor je weinig meer kunt herstellen.

Toch inderdaad zoals met Kvyat kan ie wel degelijk racen en hoop ik voor hem dat Renault een mooie auto kan neerzetten om wat vaker voor punten te strijden.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

@LopendeVogel vergeet niet dat RIC in Australië met 2 ronden achterstand was gestart. Had in die race vrij weinig te winnen, was een veredelde testsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:53
nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:47:
[...]

Dat is appels met peren vergelijken. Als je naar de onbords van STR kijkt wordt je al zenuwachtig. De mate van beweging, correcties, felle sturen komt niet overeen met hoe Massa die wagen bestuurd. Lance is nog veel te ruw en dat kost hem heel veel tijd in de kwalificatie maar ook in de race. Hij heeft in de race pech gehad tot nu toe, maar je ziet tijdens de trainingen en de kwalificatie dat hij rijdt alsof hij in een onderpresterende GP2 wagen zit en niet in een F1 wagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Even weer terug on-topic: De race in Sochi. Honda neemt een nieuwe spec motor mee voor McLaren (naast de nieuwe motoren die ze sowieso nodig hadden gehad :+ ). Hopelijk is deze voldoende betrouwbaar en kunnen ze in een iets hogere power-modus rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:28:
Even weer terug on-topic: De race in Sochi. Honda neemt een nieuwe spec motor mee voor McLaren (naast de nieuwe motoren die ze sowieso nodig hadden gehad :+ ). Hopelijk is deze voldoende betrouwbaar en kunnen ze in een iets hogere power-modus rijden.
Enig idee of deze van de grond af aan opgebouwd is of is dit een doorontwikkelde versie van de huidige?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Zal zonder twijfel een aangepaste versie van het huidige concept zijn. (Sinds de eerste test in Barcelona is er te weinig tijd verstreken om een compleet nieuwe motor te ontwerpen.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Van F1.com

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/4/f1-need-to-know-russia/_jcr_content/featureContent/image_7.img.jpg/1493131738167.jpg
Sochi’s signature corner is the high-speed, long-radius left-hander at Turn 3, which skirts around the flag-lined Olympic Medal Plaza. The corner is not only a good barometer of car balance and performance, it’s also one that places big demands on the drivers from a G-force perspective – not least because with the beginning of the season dominated by clockwise circuit layouts, the drivers haven’t had to deal with any left-hander like this. The question is, with 2017’s faster machinery, how many more Gs will the drivers be pulling through Turn 3 this year?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Ik had alleen gelezen van een nieuwe versie MGU-H.
Nemen ze ook andere nieuwe stukjes mee?

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dat ligt eraan of Kvyat dit keer Vettel weer twee keer gaat rammen, in de eerste ronde. :+
Ik hoop dat ze vier blokken meenemen voor de zekerheid. :+

[ Voor 43% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-04-2017 14:04 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
YakuzA schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:24:
[...]

Ik had alleen gelezen van een nieuwe versie MGU-H.
Nemen ze ook andere nieuwe stukjes mee?
Dat had je denk ik hier gelezen?
Autosport has learned both drivers will run new MGU-H components that have been updated for reliability in Russia, but it is believed it is not be a brand new specification.
Ik kan verder niks hier over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Hopelijk geen negatieve reacties tegen Red Bull en Max in het bijzonder wegens de demotie van Kvyat vorig jaar. Aan de andere kant, Russen die op dat niveau functioneren hebben die herinneringen waarschijnlijk toch al weg gevodkaad... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 914223

Had verstappen dan toch moeten overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
Dus... Historisch gezien is de winnaar van Sochi 'altijd' wereldkampioen geworden :o Spannende race dan, de rest is voor spek-en-bonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:58:

[...]

Ik hoop dat ze vier blokken meenemen voor de zekerheid. :+
Per auto :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Ai :+

'member 2015? BOT RAI

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/ol8WwvhZv2v6g/giphy.gif

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 26-04-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03:43

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Deze week in de perso's:

BOT, GRO, KVY // RAI, RIC, WEH

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-WT8MvXgAA3oBX.jpg:large

Opvallend dat zowel Honda als McL in de 2e persco op vrijdag mogen komen opdraven (maar dan wel in verschillende delen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:26
Ik vind die persconferenties altijd zo saai.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Baumans schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:48:
Ik vind die persconferenties altijd zo saai.
Zo zijn ze ook bedoeld. Gelukkig moet je ze verplicht kijken ;)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:34
TheBrut3 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:57:
Dus... Historisch gezien is de winnaar van Sochi 'altijd' wereldkampioen geworden :o Spannende race dan, de rest is voor spek-en-bonen.
Historisch gezien is de race ook maar liefst 3x gehouden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Bottas gaat doen dit weekend aangezien hij het hier altijd wel goed doet!

Ook ga ik er stiekem vanuit dat de RB's het hier beter gaan doen dan in de afgelopen races. Max weer naar het podium?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 10:35

AzzKickah

06-CENSORED

Zijn we weer.

Ik zeg Vetteltje wint 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Had iemand deze veiling al meegekregen?

http://m.ebay.co.uk/itm/182545257327?_mwBanner=1

https://twitter.com/williamsracing/status/857261270650769409

[ Voor 26% gewijzigd door Jasphur op 26-04-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
Ik heb het gevoel dat er uiteindelijk een hoog bod komt.
nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:27:
Opvallend dat zowel Honda als McL in de 2e persco op vrijdag mogen komen opdraven (maar dan wel in verschillende delen..)
Als de mannetjes van Renault en Ferrari van de motor afdeling zijn is dat niet zo vreemd.

[ Voor 75% gewijzigd door TheBrut3 op 26-04-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arwintju schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:56:
De aangepaste 2017 MGU-K zou misschien in Rusland beschikbaar komen, maar de laatste test daarvan (vorige week), was volgens mij nog steeds niet werkelijk geweldig positief. Nu hoor je er (bijna) niets meer over, maar hier staat dat het misschien nog wel het geval zal zijn? Mogelijk achterhaald wat daar geschreven staat over die MGU-K, het wordt even afwachten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 20:34
AzzKickah schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:35:
Zijn we weer.

Ik zeg Vetteltje wint 'm.
Ik denk het ook, op zijn sokken zelfs!

https://twitter.com/sebve...42418415100928000/photo/1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Allard en Kees

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:15
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XJOjoM_Nb4g]

[ Voor 45% gewijzigd door Rivanov op 26-04-2017 22:51 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Wij gaan de race misschien in Montfort bij Opa Verstappen kijken, iemand daar wel eens geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-06 13:34
We krijgen dus een saaie race door Pirelli. Je moet S en SS gebruiken in de race. Dag mooie US strategieen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Razorbite schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:31:
We krijgen dus een saaie race door Pirelli. Je moet S en SS gebruiken in de race. Dag mooie US strategieen.
Als je het tekstje nog een keer aandachtig door leest zul je je dat je aanname niet klopt :)

Lewis gaf zijn niet correct werkende DRS de schuld van het missen van zijn pole position in Bahrein. Zullen zien of hij weer een wardrobe malfunction heeft zaterdag O-)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Razorbite schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:31:
Je moet Soft óf Supersoft gebruiken, en je móet minimaal beide compounds beschikbaar hebben voor de race.

Strategie US+SS of US+S is gewoon mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
kevlar01 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:07:
[...]

Je moet Soft óf Supersoft gebruiken, en je móet minimaal beide compounds beschikbaar hebben voor de race.

En daarna weer naar US kan ook gewoon. Maar waarschijnlijk verlies je hiermee alsnog teveel tijd in totaal...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Lurker present... Veel plezier allemaal!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Hopelijk kan het Hamilton vs Vettel gevecht waar iedereen op lijkt te hopen plaats gaan vinden. Is iets waar iedereen toch wat op aanstuurt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-06 13:34
kevlar01 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:07:
[...]

My bad.

FER zou dus SS kunnen qualificeren en US eindigen. Gelijk al een stuk boeiender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
metallicattim schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:06:
Wij gaan de race misschien in Montfort bij Opa Verstappen kijken, iemand daar wel eens geweest?
Leuke sfeer! Ik ben er weleens 1x geweest en mijn oom wat vaker (ook op TV ''moeten'' gaan met de telegraaf, dat vond hij wel irritant, hij kwam voor de wedstrijd maar de Telegraaf liep er als een stel zombies rond met hun lompe apparatuur). Opa Verstappen is er alleen niet altijd dus voor hem moet je het sowieso niet doen.
Voordeel: Goede sfeer, goed bier, genoeg lol + mensen om je heen met dezelfde interesses.
Nadeel: niet altijd makkelijk om de F1 zelf te volgen, veel geluiden/geschreeuw om je heen (moet je dus tegen kunnen...), veelal zit je op een kruk = pijn aan de billen..

Ik vond het wel leuk voor 1x, op dat moment is het echt een F1 café. Maar nee voor mij niet echt voor herhaling vatbaar. Liever op de bank met het geluid op mijn kopf gericht en een biertje uit de winkel erbij. Indien je het nog nooit gedaan hebt raad ik het wel aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Razorbite schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:43:
[...]

My bad.

FER zou dus SS kunnen qualificeren en US eindigen. Gelijk al een stuk boeiender.
Blijft jammer dat het nog steeds waarschijnlijk een éénstopper gaat worden door het 'biljartlaken' asfalt.

Ben benieuwd hoe de onderlinge verhoudingen liggen tussen de teams, door die 90 graden bochten is acceleratie en tractie erg belangrijk, maar ook topspeed en remmen... bocht 3 heeft weer veel downforce nodig. Eigenlijk is bij deze baan bijna alles belangrijk (8>
Een goede setup kan het verschil maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik ben benieuwd wie er weer min of meer "bewust" de linkerzijde van bocht 2 gaan kiezen om zo de ellende daar te ontwijken en er mogelijk enig voordeel uit te kunnen halen (Hamilton 2016?). Maar FIA heeft dat kennelijk nu ook onderkend en getracht er wat aan te doen.

http://en.f1i.com/news/26...cond-corner-at-sochi.html

Afbeeldingslocatie: http://en.f1i.com/wp-content/uploads/2017/04/XPB_805687_Turn2.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 27-04-2017 14:31 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:47
2017 Russia - Drivers Press Conference
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5xyLD8CfFws]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=niQRSClo4u0]

[ Voor 26% gewijzigd door Biggg op 27-04-2017 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
  • Laatst online: 11-06 09:38
Biggg schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:59:
2017 Russia - Drivers Press Conference - Part 1
[video]
Zo hé, dat ziet er weer kneitergezellig uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:02

SuBBaSS

-has Ryzen

Nieuwe ronde(s), nieuwe kansen! 8)
Heb er weer zin in. Was afgelopen race even een dompertje maar heb er maar weinig minder plezier om gehad. Waarschijnlijk hielp het dat het al vroeg in de race was. Ook ik kan er prima van balen maar niet zoals bij sommigen waarbij het bijna "weekend-verpestend" lijkt te zijn.

Vind vooral de speculatie allemaal weer prachtig, van het ene extreme naar het andere maar niemand kan het echt weten totdat ze over de finish zijn (of eerder in het geval van een premature aftocht).
Nou kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat sommigen hier dit vooral doen om zondag eventueel even lekker hun gelijk te halen (of bij "mis zitten" doen of hun neus bloed, met beiden niets mis maar niet zo zinvol imo.) maar wel zullen het allemaal wel gaan beleven. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Biggg schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:59:
2017 Russia - Drivers Press Conference
[video]

[video]
Kimi heeft dus een karaokebar en een Motocross team?
Bijna alle vragen gaan ook naar hem d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 18-05 16:38
kleine updates voor RBR (oude luchtgaten uit barcelona test) en nieuwe voorvleugel van bahrain test.

Afbeeldingslocatie: https://imgr2.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-GP-Russland-Sotschi-Formel-1-27-April-2017-fotoshowBig-9b2e0793-1068181.jpg

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-GP-Russland-Sotschi-Formel-1-27-April-2017-fotoshowBig-d9cc2d64-1068182.jpg

En mercedes nu ook luchgaten in het neusje

Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Mercedes-GP-Russland-Sotschi-Formel-1-27-April-2017-rubricBig-84bc5c8c-1068223.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door powah33 op 27-04-2017 16:35 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

KVY's nieuwe helm voor zijn thuisrace. _O-

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Migrator schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:40:
KVY's nieuwe helm voor zijn thuisrace. _O-
[html]<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="nl"><p lang="und" dir="ltr">New helmet for the home Grand Prix🚀🚀🚀 / Новый шлем для домашнего Гран При🚀🚀🚀 <a href="https://twitter.com/hashtag/f1?src=hash">#f1</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/teamkvyat?src=hash">#teamkvyat</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/design?src=hash">#design</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/russiangp?src=hash">#russiangp</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/sochi?src=hash">#sochi</a> <a href="https://twitter.com/hashtag/torpedo?src=hash">#torpedo</a> <a href="https://t.co/2xN73hUYCC">pic.twitter.com/2xN73hUYCC</a></p>— Daniil Kvyat (@kvyatofficial) <a href="https://twitter.com/kvyatofficial/status/857597900448313345">27 april 2017</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/html]
Briljant, mooi dat hij hier ook weer goed mee om gaat.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Nu nog Ricciardo met n pingpong helm in Catalunya :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 21:32

Martinspire

Awesomeness

kevlar01 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:35:
Nu nog Ricciardo met n pingpong helm in Catalunya :P
Of een banden-grapje in Monaco :+

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onestone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:10

Onestone

Saabje, 550Nm 400paardjes

kevlar01 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:16:
[...]

Kimi heeft dus een karaokebar en een Motocross team?
Bijna alle vragen gaan ook naar hem d:)b
Kan me niet voorstellen dat Kimi vaak optreed in zijn karaokebar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Onestone schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:01:
[...]

Kan me niet voorstellen dat Kimi vaak optreed in zijn karaokebar.
U zei? :P
[YouTube: https://youtu.be/IxRbmQ3cs6o?t=28s]

Weet natuurlijk niet of hij dat vaak doet maar hij doet het toch.

[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 27-04-2017 18:08 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Helm van Kvyat voor deze GP:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C-bVX0VWAAEyez9.jpg:large

Ge-ni-aal :+

/edit
Sjongejonge.. Eerst refreshen. Doh. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 27-04-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:19

rammes

koekebakker 1e klas

UltraSub schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:15:
Helm van Kvyat voor deze GP:

[afbeelding]

Ge-ni-aal :+

/edit
Sjongejonge.. Eerst refreshen. Doh. 8)7
YouTube: China 2016 Vettel Kvyat argument
;-)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis

thalantis

12200 Wp

Ook hier te zien dat Kvyat niks verkeerd deed
YouTube: Onboard: Vettel vs Kvyat - Chinese GP 2016

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
China klopt. Niks aan de hand. Foutje van Vettel. Maar Rusland (en daar zijn we nu, vandaar de helm) wel degelijk Kvyat's fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:47:
China klopt. Niks aan de hand. Foutje van Vettel. Maar Rusland (en daar zijn we nu, vandaar de helm) wel degelijk Kvyat's fout.
Hoe bedoel je; vandaar de helm? Het incident in China werd door Vettel vergeleken met een torpedo, niet die in Rusland. Lijkt mij niet dat hij dat trots op zijn helm zou dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
powah33 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:28:
kleine updates voor RBR (oude luchtgaten uit barcelona test) en nieuwe voorvleugel van bahrain test.

[afbeelding]

[afbeelding]

En mercedes nu ook luchgaten in het neusje

[afbeelding]
Is dat één of andere Russische sponsor wat ik daar zie?

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

daniellammers schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:33:
[...]
Is dat één of andere Russische sponsor wat ik daar zie?
Zo te zien een Russische Bristol.

Toen ik er op zocht vond ik dit artikel van vorig jaar, zal wel weer dezelfde zijn :)
https://jwgrandprix.com/2...r-the-russian-grand-prix/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
LopendeVogel schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:50:
[...]

Leuke sfeer! Ik ben er weleens 1x geweest en mijn oom wat vaker (ook op TV ''moeten'' gaan met de telegraaf, dat vond hij wel irritant, hij kwam voor de wedstrijd maar de Telegraaf liep er als een stel zombies rond met hun lompe apparatuur). Opa Verstappen is er alleen niet altijd dus voor hem moet je het sowieso niet doen.
Voordeel: Goede sfeer, goed bier, genoeg lol + mensen om je heen met dezelfde interesses.
Nadeel: niet altijd makkelijk om de F1 zelf te volgen, veel geluiden/geschreeuw om je heen (moet je dus tegen kunnen...), veelal zit je op een kruk = pijn aan de billen..

Ik vond het wel leuk voor 1x, op dat moment is het echt een F1 café. Maar nee voor mij niet echt voor herhaling vatbaar. Liever op de bank met het geluid op mijn kopf gericht en een biertje uit de winkel erbij. Indien je het nog nooit gedaan hebt raad ik het wel aan :D
Ja ik verwacht weinig van het commentaar mee te krijgen, maar zolang het beeld maar in zicht is :P
We hebben ook nog de F1 app om goed op de hoogte te blijven.

We hebben overigens besloten om 14 mei, Spanje te gaan, kwam ons beter uit en dan zijn we met meer man, dus wordt hoe dan ook wel gezellig :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Roamor schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:19:
[...]

Hoe bedoel je; vandaar de helm? Het incident in China werd door Vettel vergeleken met een torpedo, niet die in Rusland. Lijkt mij niet dat hij dat trots op zijn helm zou dragen.
You are right sir. My bad. "You came in like a torpedo" zei Vettel in China en niet in Rusland :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@Rivanov jouw video is stuk.. (of prive of anders, hij doet het in ieder geval niet...) :+

Martinspire schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:37:
[...]

Of een banden-grapje in Monaco :+
Ik denk dat Ricciardo nog steeds niet kan lachen om die pitstop. :N

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 27-04-2017 22:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1