[F1 2017] Race 3 - GP van Bahrain + Testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 56.669 views

Onderwerpen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:02

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Bahrain Grand Prix - 14-16 april
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/races/2017/Bahrain/_jcr_content/circuitMap.img.png/1459334631722.png
Data
Vr 14 Apr
Free Practice 1:13:00(14:00)
Free Practice 2:17:00(18:00)
Za 15 Apr
Free Practice 3:14:00(15:00)
Quali:17:00(18:00)
Zo 16 apr
Race:17:00(18:00)

CircuitBahrain International Circuit
LocatieSakhir, Bahrain
Lengte5412 m
Aantal race ronden57
Total race afstand307,238 km
Laatste winnaarNico Rosberg (Mercedes) 1:33:34.696
Lap record1:31.447 - Pedro de la Rosa (2005)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
  • Medium (M) Wit
*tot en met GP van Monaco is de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero Soft and one set Medium.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QG3a9twn4nj2QvI2sxVf2yj3/full.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 11-04-2017 19:00 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het eerste nieuwtje is er al:

Wehrlein gaat weer mee rijden
https://www.motorsport.co...return-in-bahrain-892659/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zal me benieuwen hoe Max hier gaat eindigen, hij dacht zelf plek 5/6. Als ie maar voor Ric eindigt is het als goed. RAI heeft een stevige preek gekregen zo lijkt, en hij trekt het zich wel aan. Zullen ze tussen Mercedes eindigen ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
* DaniëlWW2 begrijpt niet waarom deze hier al staat. O-)
Ik zou toch zweren dat de timer op morgen 9:00 stond. :P
Niet dat het veel uitmaakt. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Erg vet circuit om te doen in F1 2016. Vrees wel voor de lange rechte stukken als we het over max z'n kansen hebben.
Zitten wel weer een paar mooie inhaalbochten in waar meerdere lijnen mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Dat is wel vroeg :+

Gelijk maar even gezocht naar de juiste Pirelli infographic.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ze hebben blijkbaar besloten dat Giospinazie teveel auto's tegen de muur geprakt heeft en dat Wehrlein het nog eens mag proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:49
Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:22:
[...]

Ze hebben blijkbaar besloten dat Giospinazie teveel auto's tegen de muur geprakt heeft en dat Wehrlein het nog eens mag proberen.
En miss toch het rookie testdriver probleem.

Ik heb er zin in. Alleen jammer dat ik het niet kan zien deze keer :(

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 15:44
Wat is nu het laatste nieuws over Rai? Ik hoorde dat hij ook beoordeeld werd ondat hij niet in de top 3 reed? Of was dit fake news? Tegenwoordig is het moeilijk te beoordelen.

Na 2 races zeggen dat iemand tegenvalt vind ik nl. Erg voorbarig.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vooral als het team ook wat te verwijten viel wat betreft strategie.

Wel denk ik dat de scherpheid van RAI op begint te vallen. Zie de start en openingsrondes; hij verliest daar gauw plekken. Nu is hij de laatste jaren een redelijk safe driver (op paar enkele klappers na, bijvoorbeeld op Silverstone) in lap 1, maar dat komt denk ik meer omdat andere meer risico durfen te nemen dan hem.

Zo zag ik dat RIC hem in bocht 3 had ingehaald, en om dat te doen zag je hem flink worstelen met de auto om die rechtuit te houden. RAI had totaal die drang niet en reed haast in bandenspaar modus. Jammer, anders had hij het de Red Bulls misschien nog veel moeilijker gemaakt.

Natuurlijk reed Vettel daar al 3 auto lengtes (na 3 bochten) voor.. Ik denk dat als RAI een goede auto (als in balans) heeft en eens voor een dagsucces mag gaan hij het Vettel echt nog wel moeilijk kan maken. Maar ik vrees dat hij meer een '2nd driver' status ala Bottas aan gaat nemen voor de constructeurs punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

RAI ging in het verleden ook altijd goed op deze baan, laten we hopen dat die het dit weekend ook voor elkaar krijgt om een lange neus te trekken naar de teamleiding. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MikeyMan schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:19:
Erg vet circuit om te doen in F1 2016. Vrees wel voor de lange rechte stukken als we het over max z'n kansen hebben.
Zitten wel weer een paar mooie inhaalbochten in waar meerdere lijnen mogelijk zijn.
Ik tel 4 straights die allemaal redelijk lang zijn. Best wel n powercircuit, maar het middenstuk is wel heel technisch, vooral het aanrempunt richting het 3e rechte stuk. Daar moet je bij het aanremmen nog een kleine knik naar links maken, voordat je de hairpin in gaat.

Circuit Guide

Birds eye view van het circuit

[ Voor 5% gewijzigd door kevlar01 op 11-04-2017 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Clifdon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:27:
Wat is nu het laatste nieuws over Rai? Ik hoorde dat hij ook beoordeeld werd ondat hij niet in de top 3 reed? Of was dit fake news? Tegenwoordig is het moeilijk te beoordelen.

Het is echt gezegd door Marchionne tijdens een interview met SKY.it na afloop van de race in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:45

Martinspire

Awesomeness

Mn gevoel zegt dat dit een mooie race gaat worden. Hoop zelf op vuurwerk ala 2014 zoals toen tussen Hamilton en Rosberg, maar nu tussen Hamilton en Vettel. Verstappen zal samen met Ricciardo uit gaan maken wie best of the rest wordt.

Heeft Renault trouwens nog wat aangekondigd voor de test na de race? Van Honda weten we inmiddels dat ze bij die test een nieuwe motor willen gaan testen om misschien in Rusland in te zetten. Van de rest horen we echter nog weinig.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-06 14:53
Het is toch overal pasen? (dan wel niet in Bahrein). gelukkig is het late-middag, dus direct na de fam.brunch gas naar huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Race is pas om 17 uur, dat moet je makkelijk kunnen redden :)

Ik verwacht dat Ferrari en Mercedes met afstand de nr 1 t/m 4 hier gaan zijn. Ook verwacht ik Williams en Force India dichter bij Red Bull dan in de andere 2 races.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9JgkomXsAEfDMW.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9JgmDcW0AI5wHj.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9JgpO1WAAQlbMc.jpg:large
Verwacht zelf geen verandering in deze voorspelling qua weer.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 11-04-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Vorig jaar zat er wel een stuk minder tijdsverschil tussen de pole en ricciardo, dus ik verwacht niet dat er een 1,3 seconden tussen de pole en de eerst redbull zit.

Verder zijn de rechte stukken niet belachelijk lang en het middengedeelte zouden ze misschien iets kunnen winnen.

Verder vraag ik me ook wel eens af of zo'n renault geen tussentijdse kleinere updates kan doorpushen. Het lijkt mij als redbull en renault toch ook wel positief en boost werkend als je een derde plek pakt zo vroeg in het seizoen wat vooralsnog lastig lijkt. Hopelijk geeft het een wat positieve vibe in dat kamp.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 06-06 14:53
koli-man schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:17:
Vorig jaar zat er wel een stuk minder tijdsverschil tussen de pole en ricciardo, dus ik verwacht niet dat er een 1,3 seconden tussen de pole en de eerst redbull zit.

Verder zijn de rechte stukken niet belachelijk lang en het middengedeelte zouden ze misschien iets kunnen winnen.

Verder vraag ik me ook wel eens af of zo'n renault geen tussentijdse kleinere updates kan doorpushen. Het lijkt mij als redbull en renault toch ook wel positief en boost werkend als je een derde plek pakt zo vroeg in het seizoen wat vooralsnog lastig lijkt. Hopelijk geeft het een wat positieve vibe in dat kamp.
Weet niet hoeveel je kan aanpassen zonder het een nieuwe motor te noemen.. hopelijk nieuwe top motor en wisselen als ingeplande motorwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:24
nachtnet schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:53:
Verwacht zelf geen verandering in deze voorspelling qua weer.. ;)
Dus van 12 graden met regen / nevel naar 35 graden en volle zon. Dat zijn wel even andere omstandigheden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45

p0st

Dutch Reefer

Ha da's vlot met het nieuwe racetopic! Ik volg weer :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Had iedereen die al gezien? Holy crap wat een reactievermogen. _o_

[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 11-04-2017 20:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
Denk dat iedereen die ondertussen wel gezien heeft ja. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ohw :+ Ik kwam hem zonet pas tegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eindelijk weer een GP op een fatsoenlijk tijdstip :)

Eens kijken hoe de topteams zich deze keer verhouden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:56:
[video]

Is dat achter de Safety Car? Dat weaven na het incidentje is wat ongebruikelijk en hij loopt ook erg makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:24
Bijna alsof hij zelf die slip veroorzaakt. Je ziet eerst het stuur tekeer gaan en vervolgens de achterkant wegglijden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9I62J9WAAAlFtm.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9J1hrrXYAAgjFy.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9Jga8KV0AAZ5XZ.jpg
Toto was op tijd thuis voor de nieuwe Wolff. (ben benieuwd of hij dit weekeinde bij de race is.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:05:
[...]

Is dat achter de Safety Car? Dat weaven na het incidentje is wat ongebruikelijk en hij loopt ook erg makkelijk in.
Ja dat is duidelijk achter de SC. Kijk dan hoe langzaam ze rijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
nachtnet schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:06:
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Toto was op tijd thuis voor de nieuwe Wolff. (ben benieuwd of hij dit weekeinde bij de race is.)
Mannen krijgen geen zwangerschapsverlof he :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AzzKickah schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:11:
Ja dat is duidelijk achter de SC. Kijk dan hoe langzaam ze rijden :P
Een fraaie redding achter de Safety Car is toch niet zo fraai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:10

Vos

AFCA

Zit zelf in Londen het weekend. Maar eens kijken of ik het in het hotel kijk of ergens een kroeg. Laatste is wel stuk leuker natuurlijk. Kan de vrouw ff shoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 09-06 16:38

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:13:
[...]

Een fraaie redding achter de Safety Car is toch niet zo fraai :P
Ach, Bottas heeft laten zien hoe het ook niet goed kan gaan. Dus mooi of niet, best een nuttige redding....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

't Ging mij vooral om die lightning fast reactie van tegensturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Vos schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:16:
Zit zelf in Londen het weekend. Maar eens kijken of ik het in het hotel kijk of ergens een kroeg. Laatste is wel stuk leuker natuurlijk. Kan de vrouw ff shoppen ;)
Je kunt deze race mooi volgen via Channel4.(FTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 23:45

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:06:
[afbeelding]
Ah was ie toch op tijd thuis voor de bevalling. Mooi voor hem. Zal hem veel energie geven (ook omdat ie toch veel weg is en het lekker anderen kan laten oplossen _O-
koli-man schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:17:

Ik denk, gezien de matige aero, RBR redelijk bij kan benen bij de komende race. Ze zijn gewoon van hun idee afgestapt dat ze de meeste downforce moesten hebben. Dat zorgt er nu tijdelijk voor dat ze dus minder verliezen op het rechte stuk. We zagen het al: met DRS zijn ze niet zo'n makkelijk doelwit meer.
Lijkt me dat ze met de test na Bahrein toch wel wat gaan doen?
Sniffels schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:21:
[...]

Weet niet hoeveel je kan aanpassen zonder het een nieuwe motor te noemen.. hopelijk nieuwe top motor en wisselen als ingeplande motorwissel.
1 woord: Software. Max had in China problemen met de software van de motor en bovendien hadden ze daar vorig jaar ook grote sprongen mee gemaakt. Dat zal nu niet anders zijn. Mensen onderschatten hoeveel invloed dat kan hebben op de prestatie. Ik denk namelijk dat Mercedes momenteel de beste software levert voor de motoren en dat mede de reden is dat ze het zo goed doen. Het zal Red Bull alleen niet meteen een seconde per ronde op gaan leveren, maar kan wel degelijk bijdragen bij enerzijds de performance en anderzijds de ontwikkeling van de auto.

Wat ik me nog wel afvraag: stel Renault weet het gat te dichten, krijgen we dan een 2e versie van de RBR die wat meer downforce heeft? Want dan kunnen ze dat namelijk weer laten varen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 11-04-2017 22:57 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Martinspire schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:56:
[..]
Wat ik me nog wel afvraag: stel Renault weet het gat te dichten, krijgen we dan een 2e versie van de RBR die wat meer downforce heeft? Want dan kunnen ze dat namelijk weer laten varen.
Volgens @SmilexTech zou Renault in Spanje de motor op "orde" hebben. In Canada zou RBR dan met de B-spec van de RB13 komen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:07:
[...]

Volgens @SmilexTech zou Renault in Spanje de motor op "orde" hebben. In Canada zou RBR dan met de B-spec van de RB13 komen.
Als Vettel en Hamilton elkaar dan in de eerste ronde van Barcelona elkaar van de baan tikken, dan komt alles helemaal goed. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
RocketKoen schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:11:
[...]

Jesse Klaver wel lijkt mij! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
De link naar alle relevante FIA documenten voor deze race..

FIA - Event & Timing Information Bahrain 2017

Afbeeldingslocatie: https://www.fia.com/sites/all/themes/penceo_theme/images/fia_logo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-06 09:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Op de een of andere vreemd manier verwacht ik toch ook een Red Bull op het podium. Vooral omdat ze in de race toch vaak boven verwachting presteren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

sjaool schreef op woensdag 12 april 2017 @ 02:14:
Op de een of andere vreemd manier verwacht ik toch ook een Red Bull op het podium. Vooral omdat ze in de race toch vaak boven verwachting presteren.
Nee, een Williams deze keer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Belangrijke wedstrijd voor de Red Bull teambattle ook. Volgens mij is dit 1 van Ricciardo's sterkste circuits namelijk, dus hij zal hier zeker voor Max willen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:14
[video]

Alsof het niets is. Even corrigeren en weer gas d'r op. _/-\o_
[...]

In Duitsland is dat wel mogelijk, zouden ze hier ook moeten doen.

Helaas moet ik dit weekend gewoon werken tijdens de vrije trainingen, kwalificatie en race. Zal dus niet alles meekrijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door nielsn op 12-04-2017 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:57
nachtnet schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:24:
[...]

Je kunt deze race mooi volgen via Channel4.(FTA)
Dat wordt weer switchen tussen de live pre- en postshow van Sky en C4. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[...]

papadag :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Clifdon schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:27:

Persoonlijk moet ik zeggen dat het een erg onopvallende rijder is ( dit seizoen ) en dat ids niet goed als je een auto heb die in de top 4 thuis hoort. de kritiek is terecht.

nog even zo doorgaan en dan kan MAX het stokje overnemen. >:)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

[...]

Zwangerschapsverlof niet. Ouderschapsverlof zou wel moeten m.i., en er zijn vele landen waar dat ook zo is. Nederland is wat dat betreft een volstrekt achterlijk land.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
[...]

Jawel hoor. Quote Rijksoverheid.nl

"Na de bevalling van de partner heeft een werknemer recht op 2 dagen betaald kraamverlof (‘vaderschapsverlof’). Bovendien heeft de werknemer dan recht op 3 dagen ouderschapsverlof (partnerverlof)."

Bron: https://www.rijksoverheid...amverlof-en-partnerverlof
ATS schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:54:
[...]

Zwangerschapsverlof niet. Ouderschapsverlof zou wel moeten m.i., en er zijn vele landen waar dat ook zo is. Nederland is wat dat betreft een volstrekt achterlijk land.
Nederland is niet achtelijk hierin. Wat men vaak vergeet is dat de belastingen in de landen, zoals Zweden (3 maanden vrij voor vaders), veel hoger ligt. Hierdoor kunnen dit soort regelingen getroffen worden. Kunnen we in Nederland ook wel doen, maar dat betekent dat je geen 30% loonbelasting, maar 45% gaat betalen. En je ontvangt maar 80% van je loon i.p.v. 100%.

Ik heb zelf een kind en ik moet zeggen dat ik na anderhalve week het wel weer lekker vond om te gaan werken.

On-topic: Ben benieuwd hoe Max en RBR het gaan doen in de woestijn. Ze hebben nu helaas niet het geluk van een regenrace. Vorig jaar zaten ze natuurlijk ook achter de Mercedessen en de Ferrari's (ok, Vettel niet door een crash). Maar het lijkt dat deze baan Max wel ligt, als je zag hoe hij er vorig jaar heeft gereden.

Kan de race helaas niet live zien, dus ik ga zondagavond maar op vliegtuigmodus :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Extigo op 12-04-2017 10:07 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kag33CwsdfM]
Topstart van Vandoorne vorig jaar.

Hij werd op de donderdag ingevlogen vanuit Japan, moest in het vliegtuig nog heel een boekwerk uit zijn hoofd stampen m.b.t reglementen en knopjes op stuur, en zondag punten pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
demo31051987 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:06:
[...]

On-topic: Ben benieuwd hoe Max en RBR het gaan doen in de woestijn. Ze hebben nu helaas niet het geluk van een regenrace. Vorig jaar zaten ze natuurlijk ook achter de Mercedessen en de Ferrari's (ok, Vettel niet door een crash). Maar het lijkt dat deze baan Max wel ligt, als je zag hoe hij er vorig jaar heeft gereden.
Ik denk dat het een Mercedes en Ferrari feestje gaat worden, veel lange rechte stukken op deze baan. En RB komt dit seizoen toch net even tekort om daarin mee te doen, die zullen eerder druk zijn met de Williams en Sauber.. Het zal wel een leuke indicator worden van hoe Max het doet ten opzichte van Daniel (Ricciardo).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 09:52
HeAdWaVe74 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:04:
[...]

Persoonlijk moet ik zeggen dat het een erg onopvallende rijder is ( dit seizoen ) en dat ids niet goed als je een auto heb die in de top 4 thuis hoort. de kritiek is terecht.

nog even zo doorgaan en dan kan MAX het stokje overnemen. >:)
Kimi heeft grote moeite met constant (bocht voor bocht, ronde voor ronde, race voor race) op de hoogste stand presteren. Is per ongeluk wereldkampioen geworden (er waren betere rijders en auto's, maar die zaten elkaar dwars).

Geen misverstand, hij is een groot talent, maar meer een rally rijder (hij heeft grote moeite met inhalen) achtig type dan Formule1.

Ik denk dat op dit moment (en eigenlijk al heel wat jaren) veel F1 coureurs hem zouden verslaan in gelijkwaardig materiaal.

You're either part of the solution or you're part of the problem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 20:45
poehee schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:44:
[...]

Kimi heeft grote moeite met constant (bocht voor bocht, ronde voor ronde, race voor race) op de hoogste stand presteren. Is per ongeluk wereldkampioen geworden (er waren betere rijders en auto's, maar die zaten elkaar dwars).

Geen misverstand, hij is een groot talent, maar meer een rally rijder (hij heeft grote moeite met inhalen) achtig type dan Formule1.

Ik denk dat op dit moment (en eigenlijk al heel wat jaren) veel F1 coureurs hem zouden verslaan in gelijkwaardig materiaal.
Per ongeluk wereldkampioen? Wahaha, wat een onzin..

De Ferrari was in 2007 het grootste deel van het seizoen de beste auto en heeft Kimi dat jaar de meeste races gewonnen.

Daarnaast heeft Kimi juist belachelijk veel pech gehad anders had hij 3 wereldtitels gehad (en dat heeft niets te maken met mijn persoonlijke voorkeur, toen reed hij namelijk voor McLaren..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:48
Chiron schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:33:
[...]

Ik denk dat het een Mercedes en Ferrari feestje gaat worden, veel lange rechte stukken op deze baan. En RB komt dit seizoen toch net even tekort om daarin mee te doen, die zullen eerder druk zijn met de Williams en Sauber.. Het zal wel een leuke indicator worden van hoe Max het doet ten opzichte van Daniel (Ricciardo).
Denk dat Sauber niet in de buurt gaat komen bij RB, die laten op de bochtige delen teveel liggen. Wat dat betreft ligt Force India meer voor de hand, die lijken overall weer best een behoorlijke auto te hebben dit seizoen (al helemaal als je bedenkt met wat voor budget ze werken).

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 23:36
MiBe schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:13:
[...]

Denk dat Sauber niet in de buurt gaat komen bij RB, die laten op de bochtige delen teveel liggen. Wat dat betreft ligt Force India meer voor de hand, die lijken overall weer best een behoorlijke auto te hebben dit seizoen (al helemaal als je bedenkt met wat voor budget ze werken).
Neem aan dat Sauber een foutje was, want die komen met hun oude motor ook op de rechte stukken tekort en zijn dit jaar echt een achterhoedeteam. Denk zelf dat RB gewoon weer in niemandsland gaat rijden deze GP en 5e/6e worden (zoals ze zelf ook al aangeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 01:35
Snowdog schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:35:
[...]
Denk zelf dat RB gewoon weer in niemandsland gaat rijden deze GP en 5e/6e worden (zoals ze zelf ook al aangeven).
Dit wordt het jaar dat Max zich inderdaad kan gaan bewijzen tegenover zijn teamgenoot.
Juist omdat ze waarschijnlijk voor en achter zich op veel circuits niet veel directe druk krijgen. Ik denk dat de twee gevechten van afgelopen race tussen die twee een voorbode zijn van wat we gaan zien.

En dan maar hopen op wat regen nog een paar keer :p

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:19:
De RBR van 2017 is in niks als de RBR van 2016. Ik vond de snelheden op het rechte stuk reuze meevallen. Zelfs met DRS kwam Ferrari er niet langs (RAI zat echt lang vast). Ze zijn niet meer de sitting ducks zoals in 2016 ;)

We gaan het wel zien. Realistisch gezien zijn ze het 3e team dus vechten ze voor p5 en p6, maar met een mogelijk teleurstellende RAI of BOT zou dat zomaar eens p3-p4 kunnen worden. Zeker als er nog wat aero updates komen die de auto wat betere grip geven. En zolang zijn de rechte stukken ook weer niet in Bahrein (Bahrain zoals in de titel is Engels :N).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:56
Blijft gaaf om te zien hoe rustig zijn stuurbewegingen zijn. Zelfs in een kwalificatierondje zijn er zo'n beetje geen stuurcorrecties nodig. Zal ook wel te maken hebben met dat ze destijds nog met atmosferische motoren reden waarbij het vermogen wat geleidelijker losgelaten werd maar toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 20:45
DesireHD schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:28:
[...]

Blijft gaaf om te zien hoe rustig zijn stuurbewegingen zijn. Zelfs in een kwalificatierondje zijn er zo'n beetje geen stuurcorrecties nodig. Zal ook wel te maken hebben met dat ze destijds nog met atmosferische motoren reden waarbij het vermogen wat geleidelijker losgelaten werd maar toch _/-\o_
2 woorden: Traction Control :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:56
Grimmie187 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:30:
[...]

2 woorden: Traction Control :)
Hmm, zit op het werk dus keek even zonder geluid maar in 2006 was traction control toch al verboden?

Edit; nevermind, je hebt gelijk idd; werd in 2008 (weer) verboden...

[ Voor 12% gewijzigd door DesireHD op 12-04-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 18:42

Chiron

Moderator Discord
Snowdog schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:35:
[...]

Neem aan dat Sauber een foutje was, want die komen met hun oude motor ook op de rechte stukken tekort en zijn dit jaar echt een achterhoedeteam. Denk zelf dat RB gewoon weer in niemandsland gaat rijden deze GP en 5e/6e worden (zoals ze zelf ook al aangeven).
Oh Sauber ook achteruit gegaan dus :) Maar ik bedoelde de teams met Mercedes en Ferrari motoren aan boord, zoals ook FI inderdaad. Op een circuit met veel lange straights moet je het gewoon vooral van het accelereren hebben. Dat je zoals RB nog redelijk hard door de bochten heen kan helpt opzich wel een beetje, maar het koppelverschil van de Renault is dit jaar gewoon nog te groot in vergelijking met Ferrari/Mercedes.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Chiron schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:41:
[...]

Oh Sauber ook achteruit gegaan dus :) Maar ik bedoelde de teams met Mercedes en Ferrari motoren aan boord, zoals ook FI inderdaad. Op een circuit met veel lange straights moet je het gewoon vooral van het accelereren hebben. Dat je zoals RB nog redelijk hard door de bochten heen kan helpt opzich wel een beetje, maar het koppelverschil van de Renault is dit jaar gewoon nog te groot in vergelijking met Ferrari/Mercedes.
Sauber is al lang niet meer het team(qua performance) wat het in de jaren 90/00 was...
Daarbij heeft Sauber een Ferrari motor uit 2016, ze zitten in hetzelfde schuitje als STR vorig jaar.

[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 12-04-2017 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:04
3e pagina alweer.... Gas op die lolly.
Zo, dat was mijn extreem nuttige bijdrage.

Edit: #@$*%@!.... Ik dacht dat de race weer op normale tijden was. Nu zaterdag en zondag uit eten :(

[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 12-04-2017 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:48
sjaool schreef op woensdag 12 april 2017 @ 02:14:
Poeh wat is vaak? Kijkend naar de 2 wedstrijden die er pas geweest zijn (niet heel vaak dus denk ik zo) waren ze 1x duidelijk trager en 1x heeft RBR het wel zeer goed gedaan.
- 1x dat ze trager waren was op een droog circuit.
- 1x dat ze ''sneller'' waren dan 2 top auto's was op een nat circuit.
Aanstaand weekend is vrijwel 100% een droog circuit. Conclusie zou dus eigenlijk moeten zijn (lijkt mij persoonlijk dan), dat ze duidelijk niet het podium kunnen bereiken. Droog circuit + wat lange rechte stukken = perfect voor Mercedes + Ferrari. Dit circuit is ten nadelen van RBR (droog, paar leuke lange stukken).

Natuurlijk zou het leuk zijn, maar kijkend naar de 2 voorgaande races is de kans natuurlijk bijna 0 (crashes daargelaten). Zo ook de verwachtingen van het team en coureurs zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 21:13

vhal

ಠ_ಠ

Zo te zien zit het endurance-stukje er nog in, ooit hebben ze daar een F1 race op gereden (dacht 2010) waardoor een ronde net geen 2 minuten duurde :+

In 2012 hebben ze het maar weer gelaten voor wat is was...2011 is wel bekend, want die ging niet door :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

TheBrut3 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:27:
3e pagina alweer.... Gas op die lolly.
Hangt van je instelling af in het tweakers forum.

Even wat anders

Het is daar om 18:00 al donker dan?

Jsunnyreports

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
thalantis schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:20:
[...]
Even wat anders

Het is daar om 18:00 al donker dan?
Jep. :) http://www.sunrise-and-sunset.com/nl/sun/bahrein

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 23:04
Volgens mij is het meer een twilight race dan echt in het donker. Maar dicht bij de evenaar zijn de dagen wat minder lang dan hier in de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

TheBrut3 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:26:
Volgens mij is het meer een twilight race dan echt in het donker. Maar dicht bij de evenaar zijn de dagen wat minder lang dan hier in de zomer.
Hij begint tijdens schemering, maar de finish is wel echt in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LopendeVogel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:47:
[...]

Poeh wat is vaak? Kijkend naar de 2 wedstrijden die er pas geweest zijn (niet heel vaak dus denk ik zo) waren ze 1x duidelijk trager en 1x heeft RBR het wel zeer goed gedaan.
Aanstaand weekend is vrijwel 100% een droog circuit. Conclusie zou dus eigenlijk moeten zijn (lijkt mij persoonlijk dan), dat ze duidelijk niet het podium kunnen bereiken. Droog circuit + wat lange rechte stukken = perfect voor Mercedes + Ferrari. Dit circuit is ten nadelen van RBR (droog, paar leuke lange stukken).

Natuurlijk zou het leuk zijn, maar kijkend naar de 2 voorgaande races is de kans natuurlijk bijna 0 (crashes daargelaten). Zo ook de verwachtingen van het team en coureurs zelf.
Ik doel niet alleen op dit jaar hè. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

LopendeVogel schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:47:
[...]

De kans voor een podium voor RB is wel vrij klein idd.
De grote onbekende voor komend weekend is de temperatuur, die is heter dan ze tot nu toe mee getest hebben. Degene die daar het beste mee om kan gaan is in het voordeel, dat was in vorige jaren vaak de Ferrari die in de hitte iets beter uit de verf kwam.

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 12-04-2017 15:10 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:48
sjaool schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:41:
[...]

Ik doel niet alleen op dit jaar hè. ;)
Vorig jaar bij race 3 hetzelfde verhaal ;)
YakuzA schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:09:
[...]

De kans voor een podium voor RB is wel vrij klein idd.
De grote onbekende voor komend weekend is de temperatuur, die is heter dan ze tot nu toe mee getest hebben. Degene die daar het beste mee om kan gaan is in het voordeel, dat was in vorige jaren vaak de Ferrari die in de hitte iets beter uit de verf kwam.
Vorig jaar was Vettel uitgevallen met z'n Ferrari, maar goed de Ferrari die wel reed stond inderdaad samen met Mercedes boven RBR.

[ Voor 57% gewijzigd door LopendeVogel op 12-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 08:58
kevlar01 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:25:
[video]
Topstart van Vandoorne vorig jaar.

Hij werd op de donderdag ingevlogen vanuit Japan, moest in het vliegtuig nog heel een boekwerk uit zijn hoofd stampen m.b.t reglementen en knopjes op stuur, en zondag punten pakken :)
Knappe prestatie inderdaad.
Je kan wel zien dat er daar toen nog genoeg te doen was. Die auto glibbert alle kanten op en heft op een bepaald moment ontzettend veel onderstuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b9IjI7WwQj3xeXojVA3d86Ft/full.png

In de persco:
part 1: HAM, PER & VAN
part 2: ALO, MAG, PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

pilskes schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:19:
Hopelijk komt RB goed uit de verf en kan Max weer een podium scoren!
Punten zal zeker een haalbaar doel zijn. De vraag is of het er meer dan 10 worden of dat het bij enkele cijfers blijft...

[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 12-04-2017 19:52 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 13:45
Deze keer op vrijdag gelukkig niet midden in de nacht opstaan voor FP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Heren, het is pas woensdag. Probeer de focus op F1 en bahrein in het bijzonder te houden.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hey joh, 4 pagina's alweer, mafkezen. ;)

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Als het daadwerkelijk zo is dat de temperaturen komend weekend hoger zijn dan tot nu toe mee gereden. Zullen we dan mogelijk meer haaienvinnen met een openjng aan de bovenkant zien (mercexes, williams)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:58
Temperatuur zakt als een gek als de zon onder is in die woestijnen.. Zal dus wel meevallen met die warmte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 19:04
Maar meestal duurt het wel even voordat de grond ook is afgekoeld. En met de auto's die erover heen blijven rijden dan gaat het al helemaal niet zo snel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

[b][message=50892103,noline]nachtnet

In de persco:
part 1: HAM, PER & VAN
part 2: ALO, MAG, PAL
Ik geloof niet dat ik veel ga missen als ik deze niet zie.....:P

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ome Ernst schreef op donderdag 13 april 2017 @ 00:30:
[...]

Ik geloof niet dat ik veel ga missen als ik deze niet zie.....:P
Mwa Alonso zal ongetwijfeld gevraagd worden over zijn Indy500 avontuur, en er zullen vragen komen over de test die na de race zal plaatsvinden.

Maar over t algemeen zijn die persco's retesaai als je t mij vraagt... meestal open deuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:39
Heerlijk die races back to back! Minste last van afkickverschijnselen :P

Allard Kalf en Kees v/d Grind verwachten dat dit de spannendste race tot nu toe wordt, ik zeg, hoop dat jullie gelijk hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

metallicattim schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:04:
Allard Kalf en Kees v/d Grind verwachten dat dit de spannendste race tot nu toe wordt, ik zeg, hoop dat jullie gelijk hebben!
Eerlijk is eerlijk, we hebben nog geen heel spectaculair seizoen gehad. Niet heel slecht, maar het kan zeker spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-06 10:44
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:11:
[...]

Eerlijk is eerlijk, we hebben nog geen heel spectaculair seizoen gehad. Niet heel slecht, maar het kan zeker spannender.
Dude, we hebben net 2 races gehad! |:( 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Lensent schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:12:
Dude, we hebben net 2 races gehad! |:( 8)7
En die waren niet superspectaculair. Dat is precies wat ik net postte O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:13:
[...]

En die waren niet superspectaculair. Dat is precies wat ik net postte O-)
Wat vind je spectaculair dan? Wagens die ontploffen? Mercs die elkaar eraf rijden? Max die p1's wint? :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:15:
Wat vind je spectaculair dan? Wagens die ontploffen? Mercs die elkaar eraf rijden? Max die p1's wint? :P
Je hebt geen hyperbolen nodig voor spannende races. Een goede, consistente mix van fraaie acties doet het meestal het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:22

Hoogie2004

Whohooooo

China was zeker niet slecht qua race. Het lijkt er ook op dat DRS nu meer gebalanceerd is, in plaats van elkaar voorbij rijden, komen ze er nu precies naast :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Moet zeggen, de laatste 5 ronden van China vond ik erg spannend toen Max Daniel moest afhouden. Ik was er nog niet zo zeker van dat hem dat zou lukken.
Rondje 5 - 20 ongeveer vond ik ook spannend toen Max 2e lag en Ricciardo de Ferrari's achter zich hield.

F1 vind ik altijd leuk om te kijken, MotoGP is qua spanning en spektakel nog veel vetter.

Ik denk dat Kalff en vd Grind ook gelijk hebbben, Bahrein leent zich wel ervoor om een goede race te hebben.
Afkoelende baan, ruw asfalt waardoor ik wel verwacht dat de banden zullen slijten, zeker ook door de snelle bochten en het aanrempunt bij bocht 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:16:
[...]

Je hebt geen hyperbolen nodig voor spannende races. Een goede, consistente mix van fraaie acties doet het meestal het beste.
En die dingen waren er zeker wel. Alleen werden die lang niet allemaal meegenomen in de uitzending. Wil je die beelden zien zul je op het internet of in deze thread moeten speuren. De regie is nog wel het meeste op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-06 20:23
Hoogie2004 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:18:
China was zeker niet slecht qua race. Het lijkt er ook op dat DRS nu meer gebalanceerd is, in plaats van elkaar voorbij rijden, komen ze er nu precies naast :)
Dat is in China zo, met het langste rechte stuk na Baku....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-06 15:52
sjaool schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:45:
[...]

En die dingen waren er zeker wel. Alleen werden die lang niet allemaal meegenomen in de uitzending. Wil je die beelden zien zul je op het internet of in deze thread moeten speuren. De regie is nog wel het meeste op aan te merken.
Ja miste een beetje beelden van het middenveld misschien ook bij australie al kan ik me dat niet meer heel goed herinneren :O . Hoop dat dit deze ronde meer aan bod komt, zo een onderbuikgevoeld dat dit in de races vorig jaar meer was, al hebben we er nu nog maar twee gehad. naja ik zal er vast gigantisch naast zitten, sochtends hardlopen maakt me mss wat pessimistisch hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-06 11:16
[video]

LA-384 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:06:
Bijna alsof hij zelf die slip veroorzaakt. Je ziet eerst het stuur tekeer gaan en vervolgens de achterkant wegglijden :+
Late reactie (en waarschijnlijk al gezegd),

Maar iemand opgevallen dat de 3e versnelling tamelijk agressief reageert?
Vlak voor het moment van uitbreken van de achterkant zie je Max naar 3e schakelen.
Volgens mij had hij dat ook ff niet verwacht.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 08-06 11:00
Helemaal vergeten. Er is een apart topic natuurlijk. Hoi ik ben er weer.

https://www.formula1.com/..._s_world_upside_down.html

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 04-06 12:08
kevlar01 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:37:
Moet zeggen, de laatste 5 ronden van China vond ik erg spannend toen Max Daniel moest afhouden. Ik was er nog niet zo zeker van dat hem dat zou lukken.
Rondje 5 - 20 ongeveer vond ik ook spannend toen Max 2e lag en Ricciardo de Ferrari's achter zich hield.
Erg spannend? Ik zat gewoon met zweethandjes op de bank :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:08
sirkeith schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:42:
[...]

Erg spannend? Ik zat gewoon met zweethandjes op de bank :X
Ik ben in 5 minuten 3 jaar ouder geworden. Had me een hoge hartslag hé.. Max in de F1 is niet goed voor me. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:39

Pierre

Van nature lui!

kevlar01 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:37:
Moet zeggen, de laatste 5 ronden van China vond ik erg spannend toen Max Daniel moest afhouden.
Man ik sprong bijna over de bank, en sloeg de tafel in 2 stukken toen bleek dat Max 3e was _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1