Toen hij Bottas passeerde was ook zo'n lekker moment 
Welke inhaalactie niet trouwens ...
Is het al bijna zondag?
Welke inhaalactie niet trouwens ...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien is basketbal dan meer jouw sport om te kijken.. Bij F1 draait het vaak om strategie, lef op het juiste moment, cruciale fouten en tactische beslissingen.. Zat er allemaal in afgelopen zondag!Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:16:
[...]
Je hebt geen hyperbolen nodig voor spannende races. Een goede, consistente mix van fraaie acties doet het meestal het beste.
Anoniem: 172410
In het begin een beetje en aan het einde een beetje. Daar tussenin... mwoah.D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:02:
Bij 1 draait het vaak om strategie, lef op het juiste moment, cruciale fouten en tactische beslissingen.. Zat er allemaal in afgelopen zondag!
Ik vermoed dat de buren wel wakker zijn geworden van mijn gejuich na elke inhaalactie van Max. En ja, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een fanboy van Max ben.kevlar01 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:54:
Toen hij Bottas passeerde was ook zo'n lekker moment
Welke inhaalactie niet trouwens ...Is het al bijna zondag?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Die eerste 2 wel ja.Bensimpel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:15:
[...]
Wat vind je spectaculair dan? Wagens die ontploffen? Mercs die elkaar eraf rijden? Max die p1's wint?
Dat zie ik dit seizoen echt wel een keer (of meer) gebeuren.. Die mannen zijn aan elkaar gewaagd en zijn goede vrienden denk ik maar op de baan gaan ze elkaar het vuur aan de schenen leggenbr men schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:34:
[...]
redbulls die elkaar eraf rijden zou ook best spectaculair zijn.
"When you grow up your heart dies"
Laten we het er vooral op houden dat 'men'/wij van mening verschillen vwb wat wij spannend vindenAnoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:05:
[...]
In het begin een beetje en aan het einde een beetje. Daar tussenin... mwoah.
Aan basketbal is overigens bar weinig. Dan liever football of honkbal.
Zal ook niet express gebeuren lijkt mij maar 'in the heat of the battle' gebeuren vreemde dingen..sjaool schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:39:
Dat zie ik dus echt niet gebeuren. Die twee jongens racen met respect voor elkaar. Als ze het echt niet zien zitten om een actie te ondernemen zullen de ander altijd laten gaan. Als het wel gebeurt... tja... zou natuurlijk zomaar kunnen.
Anoniem: 172410
Het was niet rampzalig, maar het is echt wel heel veel spannender geweest.D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:42:
Laten we het er vooral op houden dat 'men'/wij van mening verschillen vwb wat wij spannend vinden
De regie mag ook wel een paar tandjes beter..Yonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
Zin in!En hopelijk heeft Liberty Media dit keer wel hun zaakjes op orde m.b.t. de informatie die tijdens de aflevering in beeld verschijnt, want dat was de afgelopen twee races toch echt wel slecht geregeld.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
En dan durft Maldonado nog te beweren dat het niet zijn schuld was.Jasphur schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:42:
Helemaal vergeten. Er is een apart topic natuurlijk. Hoi ik ben er weer.
https://www.formula1.com/..._s_world_upside_down.html
Volgens mij is dat gewoon het model nummer van de band. (klok-klepel disclaimer.)MikeyMan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:53:
Wat geven de cijfers in het bandenoverzicht weer? 60/70?
Gelukkig was China al stukken beter dan Australië!alesandro_46 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]
De regie mag ook wel een paar tandjes beter..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
True that. Moet meteen denken aan de laatste minuten van de race dat de camera rustig even een auto volgt - weet zo even niet meer welke, was niets bijzonders mee aan de hand - terwijl VER en RIC op datzelfde moment in een zenuwslopend gevecht verwikkeld zitten om de 3e plaats.alesandro_46 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]
De regie mag ook wel een paar tandjes beter..
Interessant. Dus de team persconferentie is nu ook in 2 delen. Lijkt me wel beter want sommige vragen aan iedereen stellen duurde altijd zo lang.nachtnet schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:53:
[afbeelding]
In de persco:
part 1: HAM, PER & VAN
part 2: ALO, MAG, PAL
Dat was HAM die net over de finish kwamYonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:28:
[...]
True that. Moet meteen denken aan de laatste minuten van de race dat de camera rustig even een auto volgt - weet zo even niet meer welke, was niets bijzonders mee aan de hand - terwijl VER en RIC op datzelfde moment in een zenuwslopend gevecht verwikkeld zitten om de 3e plaats.
Interessant is dat die dus heel weinig in beeld is, en VER heel veel. Want daar is de actie, niet bij HAM die op de tempomat zijn rondjes rijdt. Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld..
ping 127.212.23.124
Hell yeah, dacht dat ik gek werd toen de regie rustig HAM die over de finish kwam ging volgen.Yonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:28:
[...]
True that. Moet meteen denken aan de laatste minuten van de race dat de camera rustig even een auto volgt - weet zo even niet meer welke, was niets bijzonders mee aan de hand - terwijl VER en RIC op datzelfde moment in een zenuwslopend gevecht verwikkeld zitten om de 3e plaats.
Nah.. iedereen kent Petronas inmiddels en ze zijn wel altijd bij alle persco's en podiums. Zo slecht zal het niet zijn als je alles wintpjottum schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:42:
[...]
Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld..
[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 13-04-2017 11:47 ]
Dat is ook de bedoeling geweest in de wijziging van een aantal jaren terug. Ze wilden de gevechten in beeld brengen en niet steeds de nummer 1. Deze wijziging is toen doorgevoerd naar veel druk vanuit de fanbase van de F1. Veel fans, waaronder ikzelf, zaten te klagen over het missen van acties.pjottum schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:42:
[...]
Interessant is dat die dus heel weinig in beeld is, en VER heel veel. Want daar is de actie, niet bij HAM die op de tempomat zijn rondjes rijdt. Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld..
De hoofdsponsor kan altijd nog achter het teamnaam gezet worden in het overzichtje haha. Ik heb dat ooit eens gezien. Ik weet bij God niet meer waar, wanneer en met wat, maar er stond zoiets als:demo31051987 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:46:
[...]
Dat is ook de bedoeling geweest in de wijziging van een aantal jaren terug. Ze wilden de gevechten in beeld brengen en niet steeds de nummer 1. Deze wijziging is toen doorgevoerd naar veel druk vanuit de fanbase van de F1. Veel fans, waaronder ikzelf, zaten te klagen over het missen van acties.
En voor de sponsors is er nog steeds genoeg te halen. Over het algemeen is de winnaar van een race te zien in Q1, Q2 en Q3 (uitzonderingen zijn er altijd) en daarnaast wordt zijn auto bij de start, pitstops en finish prominent in beeld gebracht. En dan heb ik het nog niet gehad over de pers na de race met alle foto's e.d. van dien.
Volgens mij wordt vrijwel altijd de volledige naam gebruikt: "Mercedes-AMG Petronas Motorsport" etc..Jasphur schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:49:
[...]
De hoofdsponsor kan altijd nog achter het teamnaam gezet worden in het overzichtje haha. Ik heb dat ooit eens gezien. Ik weet bij God niet meer waar, wanneer en met wat, maar er stond zoiets als:
P1: Hamilton - Mercedes / Petronas
Of dat moment dat VER RIC inhaalt en Jack Plooij gezellig onderonsje heeft met Stroll.... My god dat was een klote moment zeg...Yonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:28:
[...]
Ik vind het wel verfrissend eigenlijknachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:14:
Ferrari blijft ook deze race op donderdag de pers negeren. Ze geven weer geen interviews etc. Gaat lekker daar..
En tegelijkertijd zal "iedereen" klagen dat er geen artikelen over Ferrari in de bladen of op websites staan.. Donderdag is al 100-jaar ook media-dag. Dan kun je niet ineens zeggen... geen zin in.. doen we niet.Grimmie187 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:16:
[...]
Ik vind het wel verfrissend eigenlijk
Geen gezeur, er is werk te doen. Het alternatief is nietszeggende interviews met giswerk over hoe de verhoudingen liggen.
'tuurlijk welnachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:21:
[...]
En tegelijkertijd zal "iedereen" klagen dat er geen artikelen over Ferrari in de bladen of op websites staan.. Donderdag is al 100-jaar ook media-dag. Dan kun je niet ineens zeggen... geen zin in.. doen we niet.
Mwah.. Die artikelen over Ferrari staan sowieso wel op de websites, met of zonder input van het team.nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:21:
[...]
En tegelijkertijd zal "iedereen" klagen dat er geen artikelen over Ferrari in de bladen of op websites staan.. Donderdag is al 100-jaar ook media-dag. Dan kun je niet ineens zeggen... geen zin in.. doen we niet.
Ik neem aan dat dit Channel 4 is.nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:08:
[...]
nog even voor iedereen die via C4F1 wil kijken:
[afbeelding] 1 uur bij de tijden optellen.
Want? Je kan het niet naar waarde inschatten zonder commentaar van Olav Mol erbij?D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:12:
[...]
Of dat moment dat VER RIC inhaalt en Jack Plooij gezellig onderonsje heeft met Stroll.... My god dat was een klote moment zeg...
Vincere Per Belli
Anoniem: 68880
Lange vragen? Reactie van Alonso is goud!Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:30:
[...]
Interessant. Dus de team persconferentie is nu ook in 2 delen. Lijkt me wel beter want sommige vragen aan iedereen stellen duurde altijd zo lang.
Offtopic (want [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?)Rockabilly_1991 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:29:
[...]
Ik neem aan dat dit Channel 4 is.
Hoe is dit vanaf Nederland te bekijken? Speciaal abonnement of via de browser?
Alonso? Denk dat je Vettel bedoeld?Anoniem: 68880 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:44:
[...]
Lange vragen? Reactie van Alonso is goud!
[video]
[ Voor 21% gewijzigd door alesandro_46 op 13-04-2017 12:56 . Reden: Quote toegevoegd ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Mijn excuus, ik wist niet dat hier een apart draadje voor wasalesandro_46 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:53:
[...]
Offtopic (want [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?)
Op Android devices doe ik dat middels FilmOn Free Live TV.
Ja, dat was beroerd getimed. Kan gebeuren, maar onderbreek die Plooi dan gewoon even als je als Olaf ziet dat er iets relevanters gebeurt op de baan...D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:12:
[...]
Of dat moment dat VER RIC inhaalt en Jack Plooij gezellig onderonsje heeft met Stroll.... My god dat was een klote moment zeg...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nu al bij beide races is er zoiets gebeurd, echt absurd.ATS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:20:
[...]
Ja, dat was beroerd getimed. Kan gebeuren, maar onderbreek die Plooi dan gewoon even als je als Olaf ziet dat er iets relevanters gebeurt op de baan...
Zouden ze bang zijn voor de uitspraken rondom Raikkonen?nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:21:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 13-04-2017 13:29 ]
Als het een gewone quote was zeker, maar nu had ie een coureur aan de lijn hangen. Dan is het wel zo netjes om het af te maken. Misschien afbreken en later uitzenden, maar je gaat niet stoppen lijkt me.ATS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:20:
[...]
Ja, dat was beroerd getimed. Kan gebeuren, maar onderbreek die Plooi dan gewoon even als je als Olaf ziet dat er iets relevanters gebeurt op de baan...
Duh!peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:35:
[...]
Want? Je kan het niet naar waarde inschatten zonder commentaar van Olav Mol erbij?
Idd, gewoon opnemen dat interviewtje en dan op een geschikt moment in de uitzending brengen.. Zo doen de radioreporters bij Omroep Brabant het ook tenminste..Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:54:
[...]
Als het een gewone quote was zeker, maar nu had ie een coureur aan de lijn hangen. Dan is het wel zo netjes om het af te maken. Misschien afbreken en later uitzenden, maar je gaat niet stoppen lijkt me.
En het is niet alsof je er commentaar bij MOET hebben. Bij mooie acties komt ook wel een herhaling. Ja je hebt niet altijd mazzel met de momenten waarop je interviews doet, maar ik vind het nog altijd beter dan dat het de hele race stil blijft naast Mol.
Maar het was toch in beeld, vandaar dat ik het oprecht niet begrijp.D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:49:
[...]
Duh!Natuurlijk wel maar juist daarom vind ik het onbegrijpelijk dat ze bij de (NL/Ziggo) regie besluiten Jack de ruimte te geven met een slap verhaaltje van Stroll...
Blijkbaar zijn er volgens velen te weinig inhaalacties in de F1, dus als er dan een mooie actie komt voor een podiumplek dan lijkt mij dat belangrijker om in beeld te brengen...
Vincere Per Belli
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Omdat ik geen voorspelbaar geleuter wil horen van een inkoop rookie op het moment dat er een dijk van een inhaal actie is op de baan.peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:37:
[...]
Maar het was toch in beeld, vandaar dat ik het oprecht niet begrijp.
Dat kan, zo hoef ik niet perse het voorspelbare geleuter van Mol te horen als ik zelf wel kan zien wat er gebeurd. Maar voor we teveel off-topic gaan, ik hoor wat je zegt hoor.MaXeRs schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:50:
[...]
Omdat ik geen voorspelbaar geleuter wil horen van een inkoop rookie op het moment dat er een dijk van een inhaal actie is op de baan.
Ik begrijp oprecht niet dat je daar geen emotie in kan voelen.
[ Voor 8% gewijzigd door peeth op 13-04-2017 16:58 ]
Vincere Per Belli
"When you grow up your heart dies"
peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:55:
[...]
Dat kan, zo hoef ik niet perse het voorspelbare geleuter van Mol te horen als ik zelf wel kan zien wat er gebeurd.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
FIA Thursday press conference - Bahrain
Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack
Paddock Uncut - Sky |
---|
[ Voor 51% gewijzigd door nachtnet op 13-04-2017 22:11 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rond 26 minuten: erg rake opmerkingen over Ferrari en hoe ze met RAI omgaan. He-le-maal mee eens. Blijft een raar team hoor
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dit zal denk ik sterk afhangen van het snelheidsverlies in de bochten op de medium compound.Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:06:
[mbr]Nogmaals een vriendelijke heads-up dat dit topic voor de GP in Bahrain is. Wat in het algemeen de verhoudingen zijn tussen coureurs maar ook wie de vervanger van Alonso is is voor Bahrain niet zo relevant. Ik heb de posts van vanochtend op de goede plek neergezet, zodat we het hier weer over dit weekend kunnen hebben :)[/]
Of we nog eenstoppers krijgen zondag betwijfel ik....
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Volgensmij waren er afgelopen seizoen ook races waar Pirelli twee keer dezelfde compound had geselecteerd als verplicht beschikbare compound. Ik gok dat dit o.a. Canada was, want op Sky stipte ze tijdens de race na een pitstop van Vettel nog mooi aan van "hij moet nog eens stoppen, want kan nog niet op zijn verplichte set gereden hebben" (omdat de hardste compound dus 2x de verplichte was en Vetel überhaupt nog niet op de hardste band had gereden).Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:17:
@koli-man Het bandenreglement is altijd geweest dat er (bij droge omstandigheden) twee compounds gebruikt moesten worden. Vóór 2016 waren er ook maar twee compounds per race aanwezig, dus moest men ze allebei gebruiken; vanaf 2016 zijn dat er drie geworden. Daarvan kiest Pirelli er twee uit, waarvan er één sowieso moet worden gebruikt. Verplicht op de hardste band rijden is dus niet meer aan de orde.
Zie ook uitleg over de regels op F1.com: https://www.formula1.com/...egs/tyres-and-wheels.html
Dan nog ben ik wel benieuwd wat dit weekend de medium compound gaat doen en wat er voor een tijdsverschil zit tussen de banden. Want misschien zou het zo maar eens kunnen dat een team wel voor 1 stop gaat mits de degradatie en tijdsverlies meevalt.RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:34:
[...]
Volgensmij waren er afgelopen seizoen ook races waar Pirelli twee keer dezelfde compound had geselecteerd als verplicht beschikbare compound. Ik gok dat dit o.a. Canada was, want op Sky stipte ze tijdens de race na een pitstop van Vettel nog mooi aan van "hij moet nog eens stoppen, want kan nog niet op zijn verplichte set gereden hebben" (omdat de hardste compound dus 2x de verplichte was en Vetel überhaupt nog niet op de hardste band had gereden).
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
| live and give like no one else |
Waiting on the world to change
Zeker, echter vond ik het de laatste race vooral een beetje sneu voor Kvyat. Want hij had een goede qualificatie en het leek er even op dat het voor hem een goed weekend zou gaan worden.3x3 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44:
..En hoop ik dat de regie iets meer aandacht heeft voor de superclose strijd het middenveld & in het bijzonder voor Sainz want wat rijdt hij dit seizoen ook weer goed...
Ik moet nog zien dat WEH op racedag zelf in de auto zit..koli-man schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:53:
[...]
Zeker, echter vond ik het de laatste race vooral een beetje sneu voor Kvyat. Want hij had een goede qualificatie en het leek er even op dat het voor hem een goed weekend zou gaan worden.
Verder is inderdaad de strijd in het middenveld erg interessant. En natuurlijk benieuwd hoe onze vriend Wehrlein het gaat doen. Want ik had hem toch wel hoog zitten. Want hij werd zeker niet even om de oren gereden door Ocon vorig jaar. Terwijl Ocon het in de DTM wel moeilijk had en Wehrlein daar kampioen is geworden.
Al met al heb ik er wel weer zin in.
Inderdaad. Ik had daar ook mijn twijfels over. Ik moet nog zien of hij het uithoudt of dat het toch te veel tegenvalt. Zeker ook met de hitte van de vrije trainingen.nachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
[...]
Ik moet nog zien dat WEH op racedag zelf in de auto zit..
Basement Bios ---- Exo-S
Canada niet. In Maleisië was het wel zo, 2x de hardste set.RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:34:
Volgensmij waren er afgelopen seizoen ook races waar Pirelli twee keer dezelfde compound had geselecteerd als verplicht beschikbare compound. Ik gok dat dit o.a. Canada was, want op Sky stipte ze tijdens de race na een pitstop van Vettel nog mooi aan van "hij moet nog eens stoppen, want kan nog niet op zijn verplichte set gereden hebben" (omdat de hardste compound dus 2x de verplichte was en Vetel überhaupt nog niet op de hardste band had gereden).
Je mag toch aannemen dat hij inmiddels zijn trainingsachterstand heeft ingehaald? Of doel je op politieke spelletjes? En wie zouden ze dan erin moeten zetten? GIO kan toch niet meer omdat hij dan niet meer mag testen?nachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
[...]
Ik moet nog zien dat WEH op racedag zelf in de auto zit..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Maar de temperatuur kan ze nog parten spelen. Hogere slijtage door te hoge temperatuur bv. Volgens mij was het in vorige jaren ook nooit een 1 stopper wedstrijdkoli-man schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:39:
[...]
Dan nog ben ik wel benieuwd wat dit weekend de medium compound gaat doen en wat er voor een tijdsverschil zit tussen de banden. Want misschien zou het zo maar eens kunnen dat een team wel voor 1 stop gaat mits de degradatie en tijdsverlies meevalt.
Beiden:Malfunctions schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:21:
[...]
Je mag toch aannemen dat hij inmiddels zijn trainingsachterstand heeft ingehaald? Of doel je op politieke spelletjes? En wie zouden ze dan erin moeten zetten? GIO kan toch niet meer omdat hij dan niet meer mag testen?
[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 14-04-2017 11:26 ]
nah, zou zonde zijn van de wedstrijd.Sniffels schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:29:
Mijn glazen bol heeft gesproken en die voorspeld een ploffende motor voor 1 van de Ferrari's
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoezo onbegrijpelijk? Ik ben blij dat ze geen rookie neerzetten. Voor het eerst in de 2017 wagen rijden in Monaco, lijkt me moeilijk om jezelf dan te bewijzen, weinig kans dat je er niet minstens 1 sessie hard afligt.Mystikal schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:59:
Button vervangt Alonso in Monaco. Onbegrijpelijk toch ook allemaal...
http://www.nu.nl/formule-...rand-prix-van-monaco.html
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Driestopper zelfs vorig jaar als winnende strategie.Martinspire schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:22:
[...]
Maar de temperatuur kan ze nog parten spelen. Hogere slijtage door te hoge temperatuur bv. Volgens mij was het in vorige jaren ook nooit een 1 stopper wedstrijd
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zie op:Mad-Matt schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:16:
race is zondag om 17:00u toch?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Ohhhh, een REGENRACEnachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omstandigheden tijdens de race lijken mee te vallen. FP1 & FP3 zullen HEET zijn..
Nee, wolken op zondagochtend, de Verstappen fans zullen wel al zitten te hopen
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik las ergens (ben vergeten waar) de mooie quote "de kans op een natte race zondag is even groot als de kans dat Ericsson de race wint"Hoogie2004 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:47:
[...]
Nee, wolken op zondagochtend, de Verstappen fans zullen wel al zitten te hopen
Dat zeiden ze ook van Vettel in een Torro Rosso vlak voordat hij Monza wonperpixel schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:48:
[...]
Ik las ergens (ben vergeten waar) de mooie quote "de kans op een natte race zondag is even groot als de kans dat Ericsson de race wint"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nu hopen dat de bandenslijtage op de nieuwe compounds ook daadwerkelijk zo is, want ik krijg sterk het idee dat de huidige medium de oude hard compound is qua slijtage.Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:15:
[...]
Driestopper zelfs vorig jaar als winnende strategie.
Het klinkt allemaal leuk, maar die krijgt nog gewoon de kans om het seizoen af te maken en daarbij zich te revancheren. En Ferrari kennende zullen ze hem gewoon als 2e rijder gaan inzetten. Die zitten niet te wachten op een strijd met zichzelf én Mercedes (én Red Bull)daniellammers schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:54:
http://www.autoblog.nl/ni...imi-ligt-eruit-bij-ferrar
Sorry voor de clickbait, maar het artikel is wel interessant...
[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 14-04-2017 13:10 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq