[F1 2017] Race 3 - GP van Bahrain + Testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 56.675 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Toen hij Bottas passeerde was ook zo'n lekker moment :)
Welke inhaalactie niet trouwens ... :P Is het al bijna zondag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:16:
[...]

Je hebt geen hyperbolen nodig voor spannende races. Een goede, consistente mix van fraaie acties doet het meestal het beste.
Misschien is basketbal dan meer jouw sport om te kijken.. Bij F1 draait het vaak om strategie, lef op het juiste moment, cruciale fouten en tactische beslissingen.. Zat er allemaal in afgelopen zondag!

Zonder oranje bril op te zetten was Max gewoon weer baas (zie reacties van HAM en mensen die Max interviewde).. Als je hier niet van kunt genieten dan weet ik niet waar je naar opzoek bent in het huidige F1 spel.. Het is de start van een nieuw seizoen dan is er nog weinig echte rivaliteit te vinden zoals dat bv bij HAM en ROS zo goed te zien was in aanloop naar de race in Barcelona..

Maar goed, weer on-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:02:
Bij 1 draait het vaak om strategie, lef op het juiste moment, cruciale fouten en tactische beslissingen.. Zat er allemaal in afgelopen zondag!
In het begin een beetje en aan het einde een beetje. Daar tussenin... mwoah.

Aan basketbal is overigens bar weinig. Dan liever football of honkbal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
kevlar01 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:54:
Toen hij Bottas passeerde was ook zo'n lekker moment :)
Welke inhaalactie niet trouwens ... :P Is het al bijna zondag?
Ik vermoed dat de buren wel wakker zijn geworden van mijn gejuich na elke inhaalactie van Max. En ja, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een fanboy van Max ben. :D :P
Enige nuance in deze is mij vreemd. :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In dezen. Die zie ik de laatste twee weken opeens erg veel voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:08
Bensimpel schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:15:
[...]

Wat vind je spectaculair dan? Wagens die ontploffen? Mercs die elkaar eraf rijden? Max die p1's wint? :P
Die eerste 2 wel ja.
redbulls die elkaar eraf rijden zou ook best spectaculair zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
br men schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:34:
[...]

redbulls die elkaar eraf rijden zou ook best spectaculair zijn. :*)
Dat zie ik dit seizoen echt wel een keer (of meer) gebeuren.. Die mannen zijn aan elkaar gewaagd en zijn goede vrienden denk ik maar op de baan gaan ze elkaar het vuur aan de schenen leggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-06 16:08

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat zie ik dus echt niet gebeuren. Die twee jongens racen met respect voor elkaar. Als ze het echt niet zien zitten om een actie te ondernemen zullen de ander altijd laten gaan. Als het wel gebeurt... tja... zou natuurlijk zomaar kunnen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Anoniem: 172410 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:05:
[...]

In het begin een beetje en aan het einde een beetje. Daar tussenin... mwoah.

Aan basketbal is overigens bar weinig. Dan liever football of honkbal.
Laten we het er vooral op houden dat 'men'/wij van mening verschillen vwb wat wij spannend vinden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9RhckqXoAA-rsA.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9ReCr5XkAAsIkS.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9OWNV9XYAIDuGo.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat geven de cijfers in het bandenoverzicht weer? 60/70?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:39:
Dat zie ik dus echt niet gebeuren. Die twee jongens racen met respect voor elkaar. Als ze het echt niet zien zitten om een actie te ondernemen zullen de ander altijd laten gaan. Als het wel gebeurt... tja... zou natuurlijk zomaar kunnen. ;)
Zal ook niet express gebeuren lijkt mij maar 'in the heat of the battle' gebeuren vreemde dingen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:42:
Laten we het er vooral op houden dat 'men'/wij van mening verschillen vwb wat wij spannend vinden ;)
Het was niet rampzalig, maar het is echt wel heel veel spannender geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:38
Zin in! :*) En hopelijk heeft Liberty Media dit keer wel hun zaakjes op orde m.b.t. de informatie die tijdens de aflevering in beeld verschijnt, want dat was de afgelopen twee races toch echt wel slecht geregeld. :s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:46
Yonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
Zin in! :*) En hopelijk heeft Liberty Media dit keer wel hun zaakjes op orde m.b.t. de informatie die tijdens de aflevering in beeld verschijnt, want dat was de afgelopen twee races toch echt wel slecht geregeld. :s
De regie mag ook wel een paar tandjes beter..

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-06 08:58
Jasphur schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:42:
Helemaal vergeten. Er is een apart topic natuurlijk. Hoi ik ben er weer.

https://www.formula1.com/..._s_world_upside_down.html
En dan durft Maldonado nog te beweren dat het niet zijn schuld was.
http://www.f1fanatic.co.u...utierrez-left-nowhere-go/

Op de beelden is te zien dat hij uit de pits komt en niet op de ideale lijn rijd. Gutierrez rijd op de ideale lijn en rijd zelfs iets ruimer de bocht omdat hij iets in zijn spiegel ziet rijden?

Gelukkig zijn we van Knaldonado af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
MikeyMan schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:53:
Wat geven de cijfers in het bandenoverzicht weer? 60/70?
Volgens mij is dat gewoon het model nummer van de band. (klok-klepel disclaimer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06 14:07
alesandro_46 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]

Gelukkig was China al stukken beter dan Australië!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
alesandro_46 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]

True that. Moet meteen denken aan de laatste minuten van de race dat de camera rustig even een auto volgt - weet zo even niet meer welke, was niets bijzonders mee aan de hand - terwijl VER en RIC op datzelfde moment in een zenuwslopend gevecht verwikkeld zitten om de 3e plaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:53:
[afbeelding]

In de persco:
part 1: HAM, PER & VAN
part 2: ALO, MAG, PAL
Interessant. Dus de team persconferentie is nu ook in 2 delen. Lijkt me wel beter want sommige vragen aan iedereen stellen duurde altijd zo lang.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Laatst online: 04-12-2024
Yonix schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:28:
[...]

True that. Moet meteen denken aan de laatste minuten van de race dat de camera rustig even een auto volgt - weet zo even niet meer welke, was niets bijzonders mee aan de hand - terwijl VER en RIC op datzelfde moment in een zenuwslopend gevecht verwikkeld zitten om de 3e plaats.
Dat was HAM die net over de finish kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Zahariac schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:30:
[...]

Het was vroeg, net wakker. Dus ... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Zahariac schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:30:
[...]

Interessant is dat die dus heel weinig in beeld is, en VER heel veel. Want daar is de actie, niet bij HAM die op de tempomat zijn rondjes rijdt. Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld.. 8)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
[...]

Hell yeah, dacht dat ik gek werd toen de regie rustig HAM die over de finish kwam ging volgen.
En maar schreeuwen tegen die tv, "Terug! Terug! Man man man! Terug!" :+
pjottum schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:42:
[...]

Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld.. 8)
Nah.. iedereen kent Petronas inmiddels en ze zijn wel altijd bij alle persco's en podiums. Zo slecht zal het niet zijn als je alles wint ;)

[ Voor 44% gewijzigd door UltraSub op 13-04-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:58
pjottum schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:42:
[...]

Interessant is dat die dus heel weinig in beeld is, en VER heel veel. Want daar is de actie, niet bij HAM die op de tempomat zijn rondjes rijdt. Slecht dus eigenlijk voor de sponsors want hoewel er gewonnen wordt zijn ze maar beperkt in beeld.. 8)
Dat is ook de bedoeling geweest in de wijziging van een aantal jaren terug. Ze wilden de gevechten in beeld brengen en niet steeds de nummer 1. Deze wijziging is toen doorgevoerd naar veel druk vanuit de fanbase van de F1. Veel fans, waaronder ikzelf, zaten te klagen over het missen van acties.

En voor de sponsors is er nog steeds genoeg te halen. Over het algemeen is de winnaar van een race te zien in Q1, Q2 en Q3 (uitzonderingen zijn er altijd) en daarnaast wordt zijn auto bij de start, pitstops en finish prominent in beeld gebracht. En dan heb ik het nog niet gehad over de pers na de race met alle foto's e.d. van dien.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
demo31051987 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:46:
[...]

Dat is ook de bedoeling geweest in de wijziging van een aantal jaren terug. Ze wilden de gevechten in beeld brengen en niet steeds de nummer 1. Deze wijziging is toen doorgevoerd naar veel druk vanuit de fanbase van de F1. Veel fans, waaronder ikzelf, zaten te klagen over het missen van acties.

En voor de sponsors is er nog steeds genoeg te halen. Over het algemeen is de winnaar van een race te zien in Q1, Q2 en Q3 (uitzonderingen zijn er altijd) en daarnaast wordt zijn auto bij de start, pitstops en finish prominent in beeld gebracht. En dan heb ik het nog niet gehad over de pers na de race met alle foto's e.d. van dien.
De hoofdsponsor kan altijd nog achter het teamnaam gezet worden in het overzichtje haha. Ik heb dat ooit eens gezien. Ik weet bij God niet meer waar, wanneer en met wat, maar er stond zoiets als:

P1: Hamilton - Mercedes / Petronas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Jasphur schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:49:
[...]

De hoofdsponsor kan altijd nog achter het teamnaam gezet worden in het overzichtje haha. Ik heb dat ooit eens gezien. Ik weet bij God niet meer waar, wanneer en met wat, maar er stond zoiets als:

P1: Hamilton - Mercedes / Petronas
Volgens mij wordt vrijwel altijd de volledige naam gebruikt: "Mercedes-AMG Petronas Motorsport" etc..

nog even voor iedereen die via C4F1 wil kijken:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9SGU7zXgAApYru.png 1 uur bij de tijden optellen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Of dat moment dat VER RIC inhaalt en Jack Plooij gezellig onderonsje heeft met Stroll.... My god dat was een klote moment zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Ferrari blijft ook deze race op donderdag de pers negeren. Ze geven weer geen interviews etc. Gaat lekker daar.. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 20:45
nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:14:
Ferrari blijft ook deze race op donderdag de pers negeren. Ze geven weer geen interviews etc. Gaat lekker daar.. :X
Ik vind het wel verfrissend eigenlijk :)

Geen gezeur, er is werk te doen. Het alternatief is nietszeggende interviews met giswerk over hoe de verhoudingen liggen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Grimmie187 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:16:
[...]

Ik vind het wel verfrissend eigenlijk :)

Geen gezeur, er is werk te doen. Het alternatief is nietszeggende interviews met giswerk over hoe de verhoudingen liggen. :w
En tegelijkertijd zal "iedereen" klagen dat er geen artikelen over Ferrari in de bladen of op websites staan.. Donderdag is al 100-jaar ook media-dag. Dan kun je niet ineens zeggen... geen zin in.. doen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:21:
[...]

En tegelijkertijd zal "iedereen" klagen dat er geen artikelen over Ferrari in de bladen of op websites staan.. Donderdag is al 100-jaar ook media-dag. Dan kun je niet ineens zeggen... geen zin in.. doen we niet.
'tuurlijk wel :P haha. Nieuw seizoen, nieuwe manier van omgaan met de Media.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 20:45
[...]

Mwah.. Die artikelen over Ferrari staan sowieso wel op de websites, met of zonder input van het team.

Daarnaast houden ze zich keurig aan de verplichtingen van de coureurs betreft mediamomenten en dan kan je m.i. als team dus best zeggen: meer doen we niet (ze zullen er ongetwijfeld een goede reden voor hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
nachtnet schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:08:
[...]

nog even voor iedereen die via C4F1 wil kijken:
[afbeelding] 1 uur bij de tijden optellen. ;)
Ik neem aan dat dit Channel 4 is.
Hoe is dit vanaf Nederland te bekijken? Speciaal abonnement of via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-06 14:51
D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:12:
[...]

Of dat moment dat VER RIC inhaalt en Jack Plooij gezellig onderonsje heeft met Stroll.... My god dat was een klote moment zeg...
Want? Je kan het niet naar waarde inschatten zonder commentaar van Olav Mol erbij?

Vincere Per Belli

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:30:
[...]

Interessant. Dus de team persconferentie is nu ook in 2 delen. Lijkt me wel beter want sommige vragen aan iedereen stellen duurde altijd zo lang.
Lange vragen? Reactie van Alonso is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 23:46
Rockabilly_1991 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:29:
[...]

Ik neem aan dat dit Channel 4 is.
Hoe is dit vanaf Nederland te bekijken? Speciaal abonnement of via de browser?
Offtopic (want [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?)
Op Android devices doe ik dat middels FilmOn Free Live TV.
Anoniem: 68880 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:44:
[...]

Lange vragen? Reactie van Alonso is goud!

[video]
Alonso? Denk dat je Vettel bedoeld?

[ Voor 21% gewijzigd door alesandro_46 op 13-04-2017 12:56 . Reden: Quote toegevoegd ]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
Mijn excuus, ik wist niet dat hier een apart draadje voor was 8)7
Toch bedankt voor de reactie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-06 06:47

ATS

D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:12:
[...]

Ja, dat was beroerd getimed. Kan gebeuren, maar onderbreek die Plooi dan gewoon even als je als Olaf ziet dat er iets relevanters gebeurt op de baan...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:27
ATS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:20:
[...]

Ja, dat was beroerd getimed. Kan gebeuren, maar onderbreek die Plooi dan gewoon even als je als Olaf ziet dat er iets relevanters gebeurt op de baan...
Nu al bij beide races is er zoiets gebeurd, echt absurd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Sowieso is er meestal weinig interessants te horen bij Plooij onder de race imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Zouden ze bang zijn voor de uitspraken rondom Raikkonen?
Want na t kijken van die onboards van Canal+ is het nog duidelijker dat ze qua strategie de plank mijlenver gemist hebben.

Ze kunnen die vragen wel ontwijken, maar ik denk dat ze die dit weekend namelijk nog wel een keer kunnen verwachten, op zijn minst Raikkonen zelf (die dan zichzelf mooi kan vrijpleiten, terecht) tijdens een van de post FP interviews.

[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 13-04-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-06 20:32

Kiwi

Gadgetfreak

Zo ik meld me ook weer. Vanwege Pasen wordt het wat lastiger om alles te kijken, maar de race zal ik hoe dan ook kijken :P Databundel is alvast wat opgeschroefd :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ATS schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:20:
[...]

Als het een gewone quote was zeker, maar nu had ie een coureur aan de lijn hangen. Dan is het wel zo netjes om het af te maken. Misschien afbreken en later uitzenden, maar je gaat niet stoppen lijkt me.

En het is niet alsof je er commentaar bij MOET hebben. Bij mooie acties komt ook wel een herhaling. Ja je hebt niet altijd mazzel met de momenten waarop je interviews doet, maar ik vind het nog altijd beter dan dat het de hele race stil blijft naast Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Alonso? Denk dat je Vettel bedoeld?
Denk het ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:35:
[...]

Want? Je kan het niet naar waarde inschatten zonder commentaar van Olav Mol erbij?
Duh! |:( Natuurlijk wel maar juist daarom vind ik het onbegrijpelijk dat ze bij de (NL/Ziggo) regie besluiten Jack de ruimte te geven met een slap verhaaltje van Stroll...

Blijkbaar zijn er volgens velen te weinig inhaalacties in de F1, dus als er dan een mooie actie komt voor een podiumplek dan lijkt mij dat belangrijker om in beeld te brengen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:54:
[...]

Als het een gewone quote was zeker, maar nu had ie een coureur aan de lijn hangen. Dan is het wel zo netjes om het af te maken. Misschien afbreken en later uitzenden, maar je gaat niet stoppen lijkt me.

En het is niet alsof je er commentaar bij MOET hebben. Bij mooie acties komt ook wel een herhaling. Ja je hebt niet altijd mazzel met de momenten waarop je interviews doet, maar ik vind het nog altijd beter dan dat het de hele race stil blijft naast Mol.
Idd, gewoon opnemen dat interviewtje en dan op een geschikt moment in de uitzending brengen.. Zo doen de radioreporters bij Omroep Brabant het ook tenminste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
D-Ed schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:49:
[...]

Duh! |:( Natuurlijk wel maar juist daarom vind ik het onbegrijpelijk dat ze bij de (NL/Ziggo) regie besluiten Jack de ruimte te geven met een slap verhaaltje van Stroll...

Blijkbaar zijn er volgens velen te weinig inhaalacties in de F1, dus als er dan een mooie actie komt voor een podiumplek dan lijkt mij dat belangrijker om in beeld te brengen... O-)
Maar het was toch in beeld, vandaar dat ik het oprecht niet begrijp.

Vincere Per Belli

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:24

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-06 13:03
peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:37:
[...]

Maar het was toch in beeld, vandaar dat ik het oprecht niet begrijp.
Omdat ik geen voorspelbaar geleuter wil horen van een inkoop rookie op het moment dat er een dijk van een inhaal actie is op de baan.

Ik begrijp oprecht niet dat je daar geen emotie in kan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
MaXeRs schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:50:
[...]

Omdat ik geen voorspelbaar geleuter wil horen van een inkoop rookie op het moment dat er een dijk van een inhaal actie is op de baan.

Ik begrijp oprecht niet dat je daar geen emotie in kan voelen.
Dat kan, zo hoef ik niet perse het voorspelbare geleuter van Mol te horen als ik zelf wel kan zien wat er gebeurd. Maar voor we teveel off-topic gaan, ik hoor wat je zegt hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door peeth op 13-04-2017 16:58 ]

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-06 16:08

sjaool

Every life should have 9 cats

Man, man, man, wat zijn we weer lekker positief bezig. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

peeth schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:55:
[...]

Dat kan, zo hoef ik niet perse het voorspelbare geleuter van Mol te horen als ik zelf wel kan zien wat er gebeurd.
offtopic:
Moet je gaan kijken op Sky Duitsland, die hebben ook de optie om alleen de feed te bekijken zonder enig commentaar.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen idee waarom, maar mijn reactie is foetsie! Fijn hoor...

Wel erg fijn dat de tijden dit weekend weer een beetje normaal zijn, zo kan ik alles weer zien! RB zal na deze race wel met updates gaan komen, eens kijken wat ze nu in de hitte voor elkaar gaan krijgen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Heren, het gaat hier om komend weekend, de beslommeringen van de coverage van afgelopen weekend kun je bespreken in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
FIA Thursday press conference - Bahrain

Fernando, do you have any idea when you think you'll be able to race Le Mans?
FA: I don't know. It's between Canada and Baku no? :+ _/-\o_ Held

De persconferentie met Alonso was wel leuk.
Was hij het zelf niet die vorig jaar zijn microfoon af deed omdat ie geen vragen kreeg? Dat hadden die andere nu ook wel mogen doen, zaten er een beetje voor spek en bonen bij. :)
Maar ik hoop dat Alonso iets tofs kan gaan laten zien in Indianapolis.

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
even een post met flapjes & vleugels

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9S5bYmWsAATnHw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9S4h2cXgAIoomH.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9S1gmcW0AENieA.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9SwrztWAAA8ri7.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9SirS8XYAA2rHV.jpg

Afkomstig van Adrian Puente (& Craig Scarborough.)

met hier nog de verschillen met eerdere versies:
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-vepaFEmPUaQ/WO-GtCOjXHI/AAAAAAAAxkA/yECxFrG06_45CxT2BwvYS8_jVoyGO6ZMgCLcB/s640/C9S1gmcW0AENieA-horz-vert.jpg

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/-46kWtzd4pAU/WO_EgtZNjNI/AAAAAAAAxnM/l75pKa9oTIM-45uPoIdqE8bsURAUQ13VQCLcB/s640/deviatori%2Bdi%2Bflusso.jpg

De development-race lijkt echt begonnen. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Paddock Uncut - Sky

[ Voor 51% gewijzigd door nachtnet op 13-04-2017 22:11 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 21:24

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rond 26 minuten: erg rake opmerkingen over Ferrari en hoe ze met RAI omgaan. He-le-maal mee eens. Blijft een raar team hoor :X

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nogmaals een vriendelijke heads-up dat dit topic voor de GP in Bahrain is. Wat in het algemeen de verhoudingen zijn tussen coureurs maar ook wie de Monaco-vervanger van Alonso is, is voor Bahrain niet zo relevant. Ik heb de posts van vanochtend op de goede plek neergezet, zodat we het hier weer over dit weekend kunnen hebben :)

En over dat weekend gesproken: Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe de banden het in de hitte gaan houden. Australië was niet een gigantische test voor de banden; China wel, maar in de relatieve kou; vandaag gaan we wellicht het volledige plaatje van de slicks krijgen. Of we nog eenstoppers krijgen zondag betwijfel ik.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:06:
[mbr]Nogmaals een vriendelijke heads-up dat dit topic voor de GP in Bahrain is. Wat in het algemeen de verhoudingen zijn tussen coureurs maar ook wie de vervanger van Alonso is is voor Bahrain niet zo relevant. Ik heb de posts van vanochtend op de goede plek neergezet, zodat we het hier weer over dit weekend kunnen hebben :)[/]

Of we nog eenstoppers krijgen zondag betwijfel ik....
Dit zal denk ik sterk afhangen van het snelheidsverlies in de bochten op de medium compound.

Want zijn ze verplicht om deze in de wedstrijd te gebruiken? Ik kan me herinneren dat dit een aantal seizoen geleden toch moest? Minimaal 1 stint met het hardste compound rijden?

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@koli-man Het bandenreglement is altijd geweest dat er (bij droge omstandigheden) twee compounds gebruikt moesten worden. Vóór 2016 waren er ook maar twee compounds per race aanwezig, dus moest men ze allebei gebruiken; vanaf 2016 zijn dat er drie geworden. Daarvan kiest Pirelli er twee uit, waarvan er één sowieso moet worden gebruikt. Verplicht op de hardste band rijden is dus niet meer aan de orde.

Zie ook uitleg over de regels op F1.com: https://www.formula1.com/...egs/tyres-and-wheels.html :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:58
Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:17:
@koli-man Het bandenreglement is altijd geweest dat er (bij droge omstandigheden) twee compounds gebruikt moesten worden. Vóór 2016 waren er ook maar twee compounds per race aanwezig, dus moest men ze allebei gebruiken; vanaf 2016 zijn dat er drie geworden. Daarvan kiest Pirelli er twee uit, waarvan er één sowieso moet worden gebruikt. Verplicht op de hardste band rijden is dus niet meer aan de orde.

Zie ook uitleg over de regels op F1.com: https://www.formula1.com/...egs/tyres-and-wheels.html :)
Volgensmij waren er afgelopen seizoen ook races waar Pirelli twee keer dezelfde compound had geselecteerd als verplicht beschikbare compound. Ik gok dat dit o.a. Canada was, want op Sky stipte ze tijdens de race na een pitstop van Vettel nog mooi aan van "hij moet nog eens stoppen, want kan nog niet op zijn verplichte set gereden hebben" (omdat de hardste compound dus 2x de verplichte was en Vetel überhaupt nog niet op de hardste band had gereden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:34:
[...]

Volgensmij waren er afgelopen seizoen ook races waar Pirelli twee keer dezelfde compound had geselecteerd als verplicht beschikbare compound. Ik gok dat dit o.a. Canada was, want op Sky stipte ze tijdens de race na een pitstop van Vettel nog mooi aan van "hij moet nog eens stoppen, want kan nog niet op zijn verplichte set gereden hebben" (omdat de hardste compound dus 2x de verplichte was en Vetel überhaupt nog niet op de hardste band had gereden).
Dan nog ben ik wel benieuwd wat dit weekend de medium compound gaat doen en wat er voor een tijdsverschil zit tussen de banden. Want misschien zou het zo maar eens kunnen dat een team wel voor 1 stop gaat mits de degradatie en tijdsverlies meevalt.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Misschien omdat als er niets geks gebeurd Verstappen gaat voor plaats 5/6 dat de race een beetje saai lijkt.. maar als je verder kijkt dan dat heeft de race veel in zich om erg vermakelijk te zijn:

Ik hoop dat Ferrari Kimi eens een goede strategie meegeeft.
En dat Bottas eens laat zien dat hij net zo goed kan rijden als Hamilton Kimi & Vettel.

Ook hoop ik op een mooi, fair onderling gevecht tussen Verstappen en Ricciardo. En hoop ik dat de regie iets meer aandacht heeft voor de superclose strijd het middenveld & in het bijzonder voor Sainz want wat rijdt hij dit seizoen ook weer goed.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:48

pinda powerrr

Slow down...

Het gebeurt me gewoon weer.... Wat een betrekkelijke rust in het gewone F1 topic. Ja natuurlijk, iedereen zit hier! 7(8)7

Oftewel, een verkapte tvp en benieuwd wat er gaat gebeuren. Zoals ik hier ook wel lees, zal RBR niet veel verder gaan komen dan P5/6 en nu is het wel eens tijd dat BOT laat zien wat hij kan, want overtuigen doet hij niet.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man

koli-man

Bartender!!!!

3x3 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:44:
..En hoop ik dat de regie iets meer aandacht heeft voor de superclose strijd het middenveld & in het bijzonder voor Sainz want wat rijdt hij dit seizoen ook weer goed...
Zeker, echter vond ik het de laatste race vooral een beetje sneu voor Kvyat. Want hij had een goede qualificatie en het leek er even op dat het voor hem een goed weekend zou gaan worden.

Verder is inderdaad de strijd in het middenveld erg interessant. En natuurlijk benieuwd hoe onze vriend Wehrlein het gaat doen. Want ik had hem toch wel hoog zitten. Want hij werd zeker niet even om de oren gereden door Ocon vorig jaar. Terwijl Ocon het in de DTM wel moeilijk had en Wehrlein daar kampioen is geworden.

Al met al heb ik er wel weer zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
koli-man schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:53:
[...]

Zeker, echter vond ik het de laatste race vooral een beetje sneu voor Kvyat. Want hij had een goede qualificatie en het leek er even op dat het voor hem een goed weekend zou gaan worden.

Verder is inderdaad de strijd in het middenveld erg interessant. En natuurlijk benieuwd hoe onze vriend Wehrlein het gaat doen. Want ik had hem toch wel hoog zitten. Want hij werd zeker niet even om de oren gereden door Ocon vorig jaar. Terwijl Ocon het in de DTM wel moeilijk had en Wehrlein daar kampioen is geworden.

Al met al heb ik er wel weer zin in.
Ik moet nog zien dat WEH op racedag zelf in de auto zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11

Mystikal

It never hurts to help!

nachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
[...]

Inderdaad. Ik had daar ook mijn twijfels over. Ik moet nog zien of hij het uithoudt of dat het toch te veel tegenvalt. Zeker ook met de hitte van de vrije trainingen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:21
RobertMe schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:34:
Canada niet. In Maleisië was het wel zo, 2x de hardste set.
http://www.fia.com/news/f...-2016-grand-prix-malaysia

Meestal zijn het de middelste en hardste set, omdat ze op de zachte al kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-06 10:59
nachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:54:
[...]

Je mag toch aannemen dat hij inmiddels zijn trainingsachterstand heeft ingehaald? Of doel je op politieke spelletjes? En wie zouden ze dan erin moeten zetten? GIO kan toch niet meer omdat hij dan niet meer mag testen?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

koli-man schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:39:
[...]

Dan nog ben ik wel benieuwd wat dit weekend de medium compound gaat doen en wat er voor een tijdsverschil zit tussen de banden. Want misschien zou het zo maar eens kunnen dat een team wel voor 1 stop gaat mits de degradatie en tijdsverlies meevalt.
Maar de temperatuur kan ze nog parten spelen. Hogere slijtage door te hoge temperatuur bv. Volgens mij was het in vorige jaren ook nooit een 1 stopper wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Malfunctions schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:21:
[...]

Je mag toch aannemen dat hij inmiddels zijn trainingsachterstand heeft ingehaald? Of doel je op politieke spelletjes? En wie zouden ze dan erin moeten zetten? GIO kan toch niet meer omdat hij dan niet meer mag testen?
Beiden:
Ik vermoed dat een volledige race in de hitte toch behoorlijk gaat tegenvallen. (ik denk dat de 1e FP sessie al heel erg tegenvalt.) (In een paar weken 9 weken achterstand inhalen? Ik geloof het niet) &&
Ik vermoed dat er achter de schermen wel weer behoorlijk veel Sauber spelletjes worden gespeeld. (ik zou er niet gek van staan te kijken als ze proberen Ferrari & Mercedes tegen elkaar uit te spelen.) (maar dat is erg natte vinger werk.)

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 14-04-2017 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 06-06 14:53
Mijn glazen bol heeft gesproken en die voorspeld een ploffende motor voor 1 van de Ferrari's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Sniffels schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:29:
Mijn glazen bol heeft gesproken en die voorspeld een ploffende motor voor 1 van de Ferrari's
nah, zou zonde zijn van de wedstrijd.
Hoop op een hoop strijd door het hele veld. Hoop dat Ham wint, maar verwacht Vet op het hoogste plankje

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

Een directe strijd tussen HAM en VET zou mooi zijn. Verder verwacht ik dat één van de RB's het einde niet haalt (dan kan het alleen maar meevallen toch? ;) ).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
nog een uurtje dan rijden ze weer.. ZIN IN!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9TxTbqV0AAfFgn.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 11:43
Mystikal schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:59:
Button vervangt Alonso in Monaco. Onbegrijpelijk toch ook allemaal...

http://www.nu.nl/formule-...rand-prix-van-monaco.html
Hoezo onbegrijpelijk? Ik ben blij dat ze geen rookie neerzetten. Voor het eerst in de 2017 wagen rijden in Monaco, lijkt me moeilijk om jezelf dan te bewijzen, weinig kans dat je er niet minstens 1 sessie hard afligt.

@nachtnet, Ik zit er ook klaar voor, ziek thuis, gelukkig in een GP weekend :) .

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kom op nou mensen, hou de twee topics eens gescheiden. Deze is voor Bahrain, Button die Alonso vervangt kan in het algemene topic. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Martinspire schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:22:
[...]

Maar de temperatuur kan ze nog parten spelen. Hogere slijtage door te hoge temperatuur bv. Volgens mij was het in vorige jaren ook nooit een 1 stopper wedstrijd
Driestopper zelfs vorig jaar als winnende strategie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

race is zondag om 17:00u toch?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:35
Zie op:

Zo 16 apr
Race: 17:00 (18:00)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4vS2otycxFFdQg8QDu3XylyO/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZOWIWvg9Q3h94vQZVb0b60PV/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nWNKAMsuKpko6Q01UX3NxgUq/full.png

Omstandigheden tijdens de race lijken mee te vallen. FP1 & FP3 zullen HEET zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 16:51

Hoogie2004

Whohooooo

nachtnet schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Omstandigheden tijdens de race lijken mee te vallen. FP1 & FP3 zullen HEET zijn..
Ohhhh, een REGENRACE :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:22
Van alle zweetdruppels? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-06 16:51

Hoogie2004

Whohooooo

Nee, wolken op zondagochtend, de Verstappen fans zullen wel al zitten te hopen :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-06 02:12

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo.... Warm daar, blijft even afwachten hoe de bandjes het gaan houden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:14
Hoogie2004 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:47:
[...]

Nee, wolken op zondagochtend, de Verstappen fans zullen wel al zitten te hopen :P
Ik las ergens (ben vergeten waar) de mooie quote "de kans op een natte race zondag is even groot als de kans dat Ericsson de race wint"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:39

Pierre

Van nature lui!

perpixel schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:48:
[...]

Ik las ergens (ben vergeten waar) de mooie quote "de kans op een natte race zondag is even groot als de kans dat Ericsson de race wint"
Dat zeiden ze ook van Vettel in een Torro Rosso vlak voordat hij Monza won _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
http://www.autoblog.nl/ni...imi-ligt-eruit-bij-ferrar

Sorry voor de clickbait, maar het artikel is wel interessant...

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XjILzUIAUprgS.jpg

Gaat er een motor stuk door deze hitte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 20:39

Pierre

Van nature lui!

Wel heel erg warm begrijp ik Lee (Channel 4) ging even onder de airconditioning zitten :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 08:53
Lets start! Ik ben er bij op deze vrije dag!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XjhhbUIAIt8YR.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XjoagUQAERUTj.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XknSGXsAA0yQp.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XfzeXU0AUW7Yc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zo, stream op de linkermonitor en werken op de rechtermonitor. Het leven is mooi! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Migrator schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:15:
[...]

Driestopper zelfs vorig jaar als winnende strategie. :)
Nu hopen dat de bandenslijtage op de nieuwe compounds ook daadwerkelijk zo is, want ik krijg sterk het idee dat de huidige medium de oude hard compound is qua slijtage.
Het klinkt allemaal leuk, maar die krijgt nog gewoon de kans om het seizoen af te maken en daarbij zich te revancheren. En Ferrari kennende zullen ze hem gewoon als 2e rijder gaan inzetten. Die zitten niet te wachten op een strijd met zichzelf én Mercedes (én Red Bull)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Wat waren ze bij Williams aan het doen met die uv-lamp en DSLR? (achtervleugel)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9Xma2JW0AE62kJ.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door nachtnet op 14-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Mooie shots vanaf de voorvleugel van BOT richting achteren. Heb dit niet eerder gezien maar ik kijk dan ook nog niet zo lang F1. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9XnG6eXYAEhHYa.jpg:large
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1