[F1 2017] Race 3 - GP van Bahrain + Testdagen Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 56.798 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:02
Teams gebruiken vaak Mediums als benchmark banden. (gaan lang genoeg mee & hebben (relatief) weinig verval om voldoende betrouwbare data te verzamelen.)

Voor de tests kunnen teams redelijk onbeperkt kiezen uit banden.

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 18-04-2017 11:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:50:
[afbeelding]
[img]https://pbs.twimg.com/media/C9rlasVXsAEGJJQ.jpg/img]
[img]https://pbs.twimg.com/media/C9rlcN_XYAAvltA.jpg/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Blijft een gaaf gezicht, die aero rakes!
Het gaat weer niet lekker bij McLaren

Na bijna drie uur testen staat de teller van McLaren-Honda pas op twee ronden. De geplaagde Brits-Japanse combinatie beleeft opnieuw geen fijne dag tot nu toe. Ook Scuderia Toro Rosso heeft pas vier rondjes afgelegd, maar Sean Gelael viel nog stil op de baan. Oliver Turvey heeft alleen zijn installatierun voltooid en daarna is hij niet meer buiten geweest.
Toch jammer.. de rest zit nu al op 30-45 ronden |:(

2 img tags zijn broken

[ Voor 28% gewijzigd door kevlar01 op 18-04-2017 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

swv

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:16:
Teams gebruiken vaak Mediums als benchmark banden. (gaan lang genoeg mee & hebben (relatief) weinig verval om voldoende betrouwbare data te verzamelen.)

Voor de tests kunnen teams redelijk onbeperkt kiezen uit banden.
Ja precies. Ik vroeg het mij af omdat in de wintertests in de ochtend vaak veel afgewisseld werd tussen banden en snelle en langzame runs, en in de middag dan een racesimulatie. Maar ik begrijp dat ze nu eigenlijk opzoek zijn naar andere data om de nieuwe meegebrachte onderdelen beter te kunnen testen? Dan snap ik dat mediums de stabiele factor zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
sww89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:34:
[...]

Ja precies. Ik vroeg het mij af omdat in de wintertests in de ochtend vaak veel afgewisseld werd tussen banden en snelle en langzame runs, en in de middag dan een racesimulatie. Maar ik begrijp dat ze nu eigenlijk opzoek zijn naar andere data om de nieuwe meegebrachte onderdelen beter te kunnen testen? Dan snap ik dat mediums de stabiele factor zijn.
In de wintertesten was het ook voor alle teams belangrijk om de eigenschappen van de verschillende (US SS S M H) banden te kunnen testen.. Die banden waren toen voor iedereen nieuw. Nu testen ze inderdaad vooral nieuwe componenten en proberen ze overige omstandigheden gelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

swv

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:38:
[...]

In de wintertesten was het ook voor alle teams belangrijk om de eigenschappen van de verschillende (US SS S M H) banden te kunnen testen.. Die banden waren toen voor iedereen nieuw. Nu testen ze inderdaad vooral nieuwe componenten en proberen ze overige omstandigheden gelijk te houden.
Helder :)

F1Today meldt dat de McLaren een motorwissel krijgt omdat er een waterlek in de ERS is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-07 09:03
nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:38:
[...]

Daanaast rij je met deze hitte de zachte(re) compound bizar snel aan gort. De medium zorgt nu wel voor genoeg grip op deze baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18

Spotmatic

Ken sent me

sww89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:
[...]
F1Today meldt dat de McLaren een motorwissel krijgt omdat er een waterlek in de ERS is gevonden.
Dit issue blijft Honda parten spelen. Het is vast niet zo simpel als een nieuw pakkinkje monteren?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heeft Sainz nog gereageert op zijn straf?
Hij zal het er vast niet mee eens zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Spotmatic schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:23:
[...]

Dit issue blijft Honda parten spelen. Het is vast niet zo simpel als een nieuw pakkinkje monteren?
Als je motor fundamentele problemen heeft zoals vibraties dan gaat een pakking niet veel oplossen nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
hjs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:24:
Heeft Sainz nog gereageert op zijn straf?
Hij zal het er vast niet mee eens zijn?
Zelfs na het zien van de beelden? Lijkt me lastig om het ermee oneens te zijn :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MiBe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:28:
[...]

Zelfs na het zien van de beelden? Lijkt me lastig om het ermee oneens te zijn :P
Kvyat vond toch ook dat hij gewoon aan het racen was met Vettel? :P Ik denk dat die rijstijl besmettelijk is ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ze zijn aan het testen in Bahrein, Honda heeft na 2 ronden alweer problemen. Een waterlek in de ERS dwingt ze tot een motor wissel.

Wel interessante foto's:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9rZwVGW0AAfHon.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9rZvV5XgAQ1Cib.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9r5sHZXUAExwLE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
De tijden:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9r5G2TXsAITVn-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
pilskes schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:40:
Ze zijn aan het testen in Bahrein, Honda heeft na 2 ronden alweer problemen. Een waterlek in de ERS dwingt ze tot een motor wissel.

Wel interessante foto's:

[afbeelding]
Kijk, zo zet je een T-wing vast. Kan Merc nog wat van leren :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ach, er zijn weinig coureurs die openlijk hun eigen fouten toegeven.
Als hij binnen het team z'n excuses maar heeft aangeboden.

Vind het overigens wel apart dat Stroll nu al 2x is geT-boned (is vast wel een woord). In eerste opzicht natuurlijk vooral ongelukkig, maar ik vraag me af of er meer aan de hand is. Gebeuren dit soort dingen vaker, maar zien meer ervaren coureurs het aankomen en gooien ze de deur open? Wellicht wordt hij een beetje getest door de concurrentie? Of worden zijn lijnen gewoon nog verkeerd ingeschat?
Waarschijnlijk is het gewoon toeval, maar bij 2 uit 3 ga je toch zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-07 16:07

Martinspire

Awesomeness

sww89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:46:
[...]

Helder :)

Water? In het ERS systeem? Wat doet dat daar uberhaupt?

Verder inderdaad: gewoon een tijdelijke fix die misschien niet snel is, maar waarmee je niet je hele testdag weggooit. De flying fuck doen die gasten? Beter een kilo extra om stuff te fixen dan zo door te klungelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 18-04-2017 12:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Martinspire schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:48:
[...]

Water? In het ERS systeem? Wat doet dat daar uberhaupt?

Verder inderdaad: gewoon een tijdelijke fix die misschien niet snel is, maar waarmee je niet je hele testdag weggooit. De flying fuck doen die gasten? Beter een kilo extra om stuff te fixen dan zo door te klungelen.
Zal wel ergens in om het ERS systeem zitten voor koeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:49:
[...]

Zal wel ergens in om het ERS systeem zitten voor koeling..
Dat lijkt me ook, kan nogal warm worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 15:30
Ricciardo rijd een 1:32:349, dat is sneller dan zijn snelste tijd in de race gisteren (en sneller dan HAM in de race). Ik kan alleen even niet achterhalen op welke band dit is, als dit op de Medium is, toch netjes

[ Voor 8% gewijzigd door Rockabilly_1991 op 18-04-2017 12:53 . Reden: Tijd van HAM bekeken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 22:50
Rockabilly_1991 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:51:
Ricciardo rijd een 1:32:349, dat is sneller dan zijn snelste tijd in de race gisteren. Ik kan alleen even niet achterhalen op welke band dit is, als dit op de Medium is, toch netjes
Lijkt op de rode jongens gereden.

Bron is de screenshot van @pilskes.

[ Voor 5% gewijzigd door Awesomo4k op 18-04-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockabilly_1991
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-07 15:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Rockabilly_1991 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:51:
Ricciardo rijd een 1:32:349, dat is sneller dan zijn snelste tijd in de race gisteren. Ik kan alleen even niet achterhalen op welke band dit is, als dit op de Medium is, toch netjes
Bedenk wel dat ze hier bijvoorbeeld kunnen testen met weinig brandstof in de tank (= minder gewicht) zonder dat er relatief oude banden onder liggen, een situatie die in de race in principe niet voorkomt. Daarom zie je doorgaans ook dat de snelste rondes gerenden worden direct na de laatste bandenwissel. Op het moment dat de tank nóg verder leeg is zijn de banden echter al voor een gedeelte versleten.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Awesomo4k schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:52:
[...]

Dat zijn volgens mij niet de banden, maar indicators van de sectortijd. Rood betekent pit in volgens mij ;)

Paars snelste sector overall, groen persoonlijk snelst, geel geen verbetering, wit huidige sector waarin gereden wordt en rood dus pit in, en een rode tijd ook een in-lap tijd.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 15:24
Awesomo4k schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:52:
[...]

Volgens F1Today rijdt het hele veld op de Mediums.
https://www.f1today.net/n...ag-van-de-test-in-bahrein

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
STR staat weer stil op de baan.

GIO is lekker bezig in de Ferrari.. 67 ronden.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9sPNsqXcAA3pgY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:20:

[afbeelding]
Grappig dat Pirelli ook in het lijstje staat als een rijder :o
Of rijden ze serieus met een mule car oid? En zo ja, wie? Zal wel een weergave foutje zijn denk ik...

[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 18-04-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakam
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-07 11:29
kevlar01 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:24:
[...]

Grappig dat Pirelli ook in het lijstje staat als een rijder :o
Of rijden ze serieus met een mule car oid? En zo ja, wie? Zal wel een weergave foutje zijn denk ik...
die zijn idd de banden voor 2018 al aan het testen. Op dit moment in Ferrari als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 06-07 15:24
Chakam schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:28:
[...]

die zijn idd de banden voor 2018 al aan het testen. Op dit moment in Ferrari als ik het goed heb.
Yes. Zie bericht van Pirelli vanmorgen
https://twitter.com/pirellisport/status/854218327039893506

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:20:

[afbeelding]
Het blijft toch steeds erg verwarrend: STR vs STR

Ik dacht eerst dat Stroll weer eens stil stond :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
YakuzA schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:45:
[...]

:+ Blijft goede vraag, maar eens op twitter gezet.. Ik zou het zo snel niet weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 13:06

garriej

Ik las ondertieten.

YakuzA schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:45:
[...]

Het was niet stroll die stil stond? :+ Daar ging ik ook vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 22:50
https://www.hasstrollcrashedyet.com/

Om als startpagina te gebruiken :o)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
F1.com heeft weer een pagina onboards neergezet van afgelopen race.

https://www.formula1.com/...board-action-bahrain.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-07 19:08
nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:22:
F1.com heeft weer een pagina onboards neergezet van afgelopen race.

https://www.formula1.com/...board-action-bahrain.html
Ik zag hem ook al, mooie beelden. Tijdens de 2e van Palmer kan je mooi zien hoe je wel kan reageren op iemand die laat aan de binnenkant van bocht erin duikt. Misschien kwam Sainz nog wel van wat verder, en ik wil ook niet de schuld in Stroll zijn schoenen schuiven, maar als hij de ruimte had gelaten had hij makkelijk kunnen ontwijken en vervolgens de plek weer terug pakken door te snijden. En Alonso _/-\o_ .

Perez ook erg netjes, op die beelden kan je ook zien dat Stroll bijna elke bocht net iets te laat remt, waardoor hij telkens de lijn mist en bij het uit accelereren van de bocht veel verliest.

[ Voor 12% gewijzigd door yorkick op 18-04-2017 14:38 ]

kimi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Chiron schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:17:
[...]

Ook dat meldde VER al over de radio, dat ie sneller was dan HAM maar dat ie 'stuck' zat. Het viel wel op hoe kort hij achter HAM bleef plakken, normaliter zou HAM weg moeten rijden met zn Mercedes. Ook opvallend dat de Renaults heel hard gingen, en las al ergens dat ze bij Mercedes denken dat de RB's met flink teruggeschroefd vermogen rijden, om blokken te sparen. 4 blokken slopen en je zit met de gridstraffen namelijk, de verwachting is dat naarmate het seizoen vordert de gaskraan verder open gaat, wellicht dat ze dit in Bahrain al een stukje opgeschroefd hebben, en bij Renault zelfs nog iets meer risico genomen hebben.
RTL had een mooie opmerking over de Merc's
"Sie sind führers, keine jägern"
Het zijn leiders, geen achtervolgers, elke keer weer als ze iets voor zich hebben, lijkt het vermogen weg te vallen.

HAM deed de eerste rondes zo zijn best, maar er was gewoon geen 'schone' lucht voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

FreshMaker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:34:
[...]

RTL had een mooie opmerking over de Merc's
"Sie sind führers, keine jägern"
Het zijn leiders, geen achtervolgers, elke keer weer als ze iets voor zich hebben, lijkt het vermogen weg te vallen.

HAM deed de eerste rondes zo zijn best, maar er was gewoon geen 'schone' lucht voor hem.
De afgelopen seizoenen hebben ze natuurlijk (bijna) alleen maar weerstand gehad van elkaar (HAM en ROS).
Degene die de eerste bocht overleefde als 1e, had meestal ook de racewin te pakken. Het scheelt gewoon veel als je niet met die dirty air te maken hebt (meer downforce, en minder bandenslijtage). Ook hoefden ze bijna nooit aan te vallen of te verdedigen, alleen achterliggers inhalen.

Gelukkig lijkt het dit jaar spannender te worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:44
kevlar01 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:53:
[...]

De afgelopen seizoenen hebben ze natuurlijk (bijna) alleen maar weerstand gehad van elkaar (HAM en ROS).
Degene die de eerste bocht overleefde als 1e, had meestal ook de racewin te pakken. Het scheelt gewoon veel als je niet met die dirty air te maken hebt (meer downforce, en minder bandenslijtage). Ook hoefden ze bijna nooit aan te vallen of te verdedigen, alleen achterliggers inhalen.

Gelukkig lijkt het dit jaar spannender te worden _/-\o_
Red Bull had in hun dominante jaren hetzelfde. Die waren compleet afgesteld op een race vanaf pole. Die reden met zoveel downforce dat ze de snelste tijden reden. Maar dat was wel in een ideale situatie. Want zodra ze in verkeer kwamen konden ze door de "langzamere" auto voor zich niet met de voor hun gebruikelijke snelheid de bocht om en bovendien hadden ze hierdoor in combinatie met de hoeveelheid downforce niet de power om er op het rechte stuk voorbij te kunnen. En dan hadden ze dus een probleem.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
yorkick schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:28:
[...]

Ik zag hem ook al, mooie beelden. Tijdens de 2e van Palmer kan je mooi zien hoe je wel kan reageren op iemand die laat aan de binnenkant van bocht erin duikt. Misschien kwam Sainz nog wel van wat verder, en ik wil ook niet de schuld in Stroll zijn schoenen schuiven, maar als hij de ruimte had gelaten had hij makkelijk kunnen ontwijken en vervolgens de plek weer terug pakken door te snijden. En Alonso _/-\o_ .

Perez ook erg netjes, op die beelden kan je ook zien dat Stroll bijna elke bocht net iets te laat remt, waardoor hij telkens de lijn mist en bij het uit accelereren van de bocht veel verliest.
Stroll mag ook wel eens leren sturen. Moet je eens opletten hoeveel bewegingen hij nodig heeft om een bocht door te komen. Deze jongen heeft echt niets in de F1 te zoeken. Als hij een klein beetje ruimte had gelaten (zie RIC vs VER) dan kan je de race gewoon voortzetten en had het Sainz zn voorvleugel gekost. Hij heeft heus gezien dat Sainz eraan kwam vliegen. Overigens ben ik wel van mening dat dit volledig Sainz zn fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Razorbite schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:16:
[...]

Overigens ben ik wel van mening dat dit volledig Sainz zn fout is.
90% Sainz, 10 % Stroll imo.

Als iemand uit de pits komt, kan je altijd nog wat marge houden met insturen(als Stroll zijnde). Zal toch ervaring zijn lijkt me.
Maar aan de andere kant was dit wel een do or die actie van Sainz. Hij was voor plek aan het racen met Stroll, wel echt een Maldonado actie als je zo nog die bocht probeert te halen.

Ik denk overigens dat als ze netjes de bocht waren doorgekomen, dat Sainz hem uiteindelijk wel had gepakt... maar we zullen het nooit weten.

[ Voor 3% gewijzigd door kevlar01 op 18-04-2017 15:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 18:28
kevlar01 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:20:
[...]

90% Sainz, 10 % Stroll imo.

Als iemand uit de pits komt, kan je altijd nog wat marge houden met insturen(als Stroll zijnde). Zal toch ervaring zijn lijkt me.
Maar aan de andere kant was dit wel een do or die actie van Sainz. Hij was voor plek aan het racen met Stroll, wel echt een Maldonado actie als je zo nog die bocht probeert te halen.

Ik denk overigens dat als ze netjes de bocht waren doorgekomen, dat Sainz hem uiteindelijk wel had gepakt... maar we zullen het nooit weten.
Ik ben vaak van de gedeelde schuld / race-incident maar dit was toch echt 100% fout van Sainz..

Gekkigheid als Stroll marge moet houden met insturen terwijl hij er 60m voor zit! Dan zou hij eigenlijk gewoon zijn plek opgeven, Sainz laat dan namelijk zijn wagen gewoon naar buiten lopen en zit er dan voor de volgende bocht voor.

Ja, ik vind Stroll inderdaad te licht voor F1 maar de afgelopen races is hij (imo) wel 2x genaaid zonder schuld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grimmie187 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:30:
[...]

Ja, ik vind Stroll inderdaad te licht voor F1 maar de afgelopen races is hij (imo) wel 2x genaaid zonder schuld.
Bahrein; eens, maar China vind ik hem toch wel meer dan een beetje verantwoordelijk voor. Hij had moeten weten dat insturen hem de race zou kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 18:28
MikeyMan schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:36:
[...]

Bahrein; eens, maar China vind ik hem toch wel meer dan een beetje verantwoordelijk voor. Hij had moeten weten dat insturen hem de race zou kosten.
Akkoord, China was inderdaad wat meer discutabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Grimmie187 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:30:
[...]

Ik ben vaak van de gedeelde schuld / race-incident maar dit was toch echt 100% fout van Sainz..

Gekkigheid als Stroll marge moet houden met insturen terwijl hij er 60m voor zit! Dan zou hij eigenlijk gewoon zijn plek opgeven, Sainz laat dan namelijk zijn wagen gewoon naar buiten lopen en zit er dan voor de volgende bocht voor.

Als hij er 60 m voor had gezeten is het gewoon een driver-error want dan heeft hij veel te vroeg geremd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2xAQFfDTGLY]
Hier kunnen we het terugzien.
Sainz zit hier toch inderdaad wel echt fout, maar Stroll had het misschien wel kunnen voorkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Razorbite schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:42:
[...]

Als hij er 60 m voor had gezeten is het gewoon een driver-error want dan heeft hij veel te vroeg geremd.
Nee, want vanuit de pits kom je met minder snelheid en rijd je een andere lijn.

Je kunt het hele incident gewoon terugzien, zowel vanuit de on boards als met de beelden van de feed (die hierboven).

@kevlar01 Ik denk ook dat Stroll het had kunnen voorkomen, maar hij had er geen rekening mee gehouden dat Sainz zo enthousiast zou proberen zijn positie te verbeteren, en dat is terecht als je ziet wat voor een verschil er tussen STR en de STR zat.

[ Voor 18% gewijzigd door Migrator op 18-04-2017 15:51 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
kevlar01 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:49:
Sainz zit hier toch inderdaad wel echt fout, maar Stroll had het misschien wel kunnen voorkomen.
Sainz had het ook kunnen voorkomen, verschil is dat Sainz voor Stroll volgens mij in een dode hoek zat en na indraaien sowieso. Sainz daarentegen kan zien dat Stroll de bocht normaal aanremt en indraait en had daarop moeten reageren.

Maargoed, ik weet niet precies hoeveel rijders daadwerkelijk in de spiegels kunnen zien, maar ik vermoed dit niet.

edit:
Ja hij ziet hem uit de pit draaien, maar ik zou ook niet verwachten dat iemand zo overenthousiast een eigenlijk niet bestaand gat in zou duiken.

[ Voor 12% gewijzigd door Suicyder op 18-04-2017 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 22:00
Migrator schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:50:
[...]

Nee, want vanuit de pits kom je met minder snelheid en rijd je een andere lijn.

Je kunt het hele incident gewoon terugzien, zowel vanuit de on boards als met de beelden van de feed (die hierboven).

@kevlar01 Ik denk ook dat Stroll het had kunnen voorkomen, maar hij had er geen rekening mee gehouden dat Sainz zo enthousiast zou proberen zijn positie te verbeteren, en dat is terecht als je ziet wat voor een verschil er tussen STR en de STR zat.
Heb je toevallig ook Sainz zijn reactie?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Ik zit even met een half-oog naar de AMuS live blog te kijken, maar het lijkt erop alsof alle Renault-teams (Renault, Toro Rosso & Red Bull) problemen hebben met de Renault motor (iemand gelezen of Toro Rosso &/of RBR vandaag met de nieuwe 2017-MGU-K hebben getest?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Jasphur schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:
[...]

Heb je toevallig ook Sainz zijn reactie?
De reactie van Sainz in de auto was geloof ik "He just turned into me!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:
Ik zit even met een half-oog naar de AMuS live blog te kijken, maar het lijkt erop alsof alle Renault-teams (Renault, Toro Rosso & Red Bull) problemen hebben met de Renault motor (iemand gelezen of Toro Rosso &/of RBR vandaag met de nieuwe 2017-MGU-K hebben getest?).
Als dat waar is dan hebben ze echt een probleem. Kun je nu vast die MGU-K upgrade voor Rusland in de ijskast zetten. Ik vond RB en Renault wel aardig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Razorbite schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:59:
[...]

Als dat waar is dan hebben ze echt een probleem. Kun je nu vast die MGU-K upgrade voor Rusland in de ijskast zetten. Ik vond RB en Renault wel aardig gaan.
Echt maar met half-oog blog gelezen.. Daarom vraag ik of iemand weet of er een gemeenschappelijke factor in het stoppen van de STR12, RB13 & de RS17 zit. Kan ook ongerelateerd zijn.

de RS17 heeft 3 1/2 uur binnen gestaan
de STR12 is 2(of 3) x stilgevallen op de baan.
de RB13 is 2 x stil gevallen op de baan.

[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 18-04-2017 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

nachtnet schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:56:
Dat waren wel de plannen? https://www.motorsport.co...n-bahrain-f1-test-895156/

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Razorbite schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:16:
[...]

Stroll mag ook wel eens leren sturen. Moet je eens opletten hoeveel bewegingen hij nodig heeft om een bocht door te komen.
Dat komt omdat hij zijn stuurbekrachtiging sterker afgesteld heeft dan de rest. Na Australie hebben ze dat aangepast en volgens het team was het nog steeds zwaar vergeleken met Massa, maar zijn stuurbewegingen zijn nu al een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mooie onboards, maar kan iemand mij vertellen waarom je met verdedigen niet gewoon de binnenbocht pakt bij bocht 1? Hoe wil iemand er dan langs komen? Ja je verliest wat tijd, maar je blokkeert ze altijd en zij hebben dan net zo'n slechte exit uit bocht 1 als jij. Zeker als het een kwestie van verse vs oude banden is, kun je dat rustig 5 ronden doen. En je verliest er hooguit 5 seconden door.

Ook een rare verdedigende actie van Ricciardo trouwens. Had beter de eerste hairpin kunnen afwachten en hem in de tweede ernaast prikken. Nu verloor ie door de poging zoveel dat terugpakken onmogelijk was.
Ik wist trouwens niet dat ie 3 plekken in 1 ronde was kwijtgeraakt. Maar wat ging daar dan mis eigenlijk?

Perez leuk met Kvyat onderweg (underrated imo). Jammer dat Sainz ook zijn race verkloot.

[ Voor 78% gewijzigd door Martinspire op 18-04-2017 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 20:48

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-07 20:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-07 22:00
Ik had hem nog niet gezien :)

Grappig.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-07 20:23
Jasphur schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:50:
[...]

Ik had hem nog niet gezien :)

Grappig.
Dat zeker :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
even een behind-the-scenes van Olav & Jack.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9uDaGTXoAA3_jx.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9uDaGZWsAEpZW-.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9uDaGXXUAEdZPm.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9uDaGUXgAQO5_m.jpg

Enorm verschil met vorige seizoenen (toen nog af en toe vuilniszakken tegen de ramen en veel tape.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Die bovenste foto van de regiekamer is overigens wel een algemene regiekamer, waar veel omroepen gebruik van maken om hun data over te zenden naar het thuisfront. :)
Dus niet alleen van Ziggo. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:31
Zou de apparatuur op die 1e foto eigendom zijn van ziggo en steeds meegesleept worden? Of zouden ze dat gewoon huren op locatie? Met zoveel mensen zijn ze nog steeds niet op de circuits toch?

Wel mooi dat ze de gelegenheid krijgen om het beter aan te pakken! Dankzij de successen en populairiteit van Max is het nu commercieel natuurlijk ook een stuk interessanter voor Ziggo :)

Edit: @Rivanov beantwoord m'n vraag al ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Robsta86 op 18-04-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@Rivanov Volgens mij zelfs niet eens de regiekamer maar "het datacentrum" vanwaar alle beelden + commentaren verzonden worden..

@Robsta86 1e foto is een vaste voorziening aanwezig op ieder circuit en hoort bij de "world feed". Wat op de 2e foto staat laat Ziggo inderdaad steeds meeslepen.

Voorheen (jaren 90) zat Olav soms met zijn bandjes bij RTL te editen als RTL al klaar was met uitzenden..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-07 14:41

p0st

Dutch Reefer

Nog wat mooie plaatjes van afgelopen weekend :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RpVB2RLh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IiPZUArh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OHMlmObh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B90S7yMh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S3k2Xreh.jpg

EDIT: De laatste iets bijgewerkt naar Wallpaper formaat 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ogPkTuX.png

EDIT2: Linkje naar album met wallpaper van elke race: https://imgur.com/a/kvXrO

[ Voor 16% gewijzigd door p0st op 19-04-2017 00:08 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:53
Stoffel en Wehrlein moesten zelf duwen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Volgens mij was Wehl gewoon aan het lopen :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Bensimpel schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:45:
Volgens mij was Wehl gewoon aan het lopen :+
Met de transponder onder z'n arm? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet zeggen dat het de Renault teams niet echt voor de wind gaat zo. De rondes vliegen er niet bepaald aan :X

Honda gaat wel een heeeel stuk beter dan gisteren! :+

[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 19-04-2017 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
De Honda-McLaren lijkt er vandaag met Vandoorne meer zin in te hebben. 30+ rondjes al.

Schokkend eigenlijk dat een run van 30 rondjes al als goed wordt gezien.. :X

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9wwGLEXYAAszVZ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9wv-AXXcAE6Hkd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
MikeyMan schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:46:
Moet zeggen dat het de Renault teams niet echt voor de wind gaat zo. De rondes vliegen er niet bepaald aan :X

Honda gaat wel een heeeel stuk beter dan gisteren! :+
Liever nu dan tijdens een race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Rijd Paffett ook mee? Over een rookie gesproken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
kevlar01 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:49:
Jup :P Maarja, of je het jong talent kunt noemen? :+

[ Voor 7% gewijzigd door MiBe op 19-04-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:12
kevlar01 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:49:
Volgens mij is de eis dat een 'young driver' maximaal 3 Grand Prix' gestart mag hebben. Paffett staat nog op 0 ;).

Wel slim, want met Paffett heb je tenminste een rijder die iets toevoegt aan een test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Requiem19 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:57:
[...]

Volgens mij is de eis dat een 'young driver' maximaal 3 Grand Prix' gestart mag hebben. Paffett staat nog op 0 ;).

Wel slim, want met Paffett heb je tenminste een rijder die iets toevoegt aan een test.
Compenseert de ervaring van een Stroll wel inderdaad.
En voor Paffett ook wel leuk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Requiem19 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:57:
[...]

Iemand die al 4 jaar niet meer in een F1 wagen gezeten heeft, die moet dan feedback gaan geven over je auto. Lijkt me nu niet het meest brilliante plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
FastFred schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:09:
[...]

Iemand die al 4 jaar niet meer in een F1 wagen gezeten heeft, die moet dan feedback gaan geven over je auto. Lijkt me nu niet het meest brilliante plan.
Lijkt me beter dan iemand die nooit in een F1 wagen heeft gezeten, tenzij het een rookie is die in jouw opleidingsteam zit maar die zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch bijzonder dat Mercedes weer veel meer ronden rijdt dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Exocet schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:19:
Wat is daar dan bijzonder aan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

YakuzA schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:24:
Wat is daar dan bijzonder aan?
Niets meer, want dit doen ze altijd. Schijnbaar is dat de wijze waarop ze bij Mercedes data weten te verzamelen. Andere teams hebben blijkbaar andere methoden om data te verzamelen om de auto's te optimaliseren.

Wat mij wel opvalt is dat RBR na de lunch nog niet naar buiten is geweest. De langdurige afwezigheid op de baan geeft je te denken. Maar aan de andere kant: het zijn testdagen; wie weet wat ze in de garage allemaal aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Laatst online: 25-06 13:32

koli-man

Bartender!!!!

Woudloper schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:56:
[...]

Niets meer, want dit doen ze altijd. Schijnbaar is dat de wijze waarop ze bij Mercedes data weten te verzamelen. Andere teams hebben blijkbaar andere methoden om data te verzamelen om de auto's te optimaliseren.

Wat mij wel opvalt is dat RBR na de lunch nog niet naar buiten is geweest. De langdurige afwezigheid op de baan geeft je te denken. Maar aan de andere kant: het zijn testdagen; wie weet wat ze in de garage allemaal aan het doen zijn.
Volgens mij wil je gewoon zo veel mogelijk rijden om data te verzamelen. Geen track tijd is verloren tijd. Off line wil je analyse doen. Dus ik verwacht gewoon gekloot met de motor, of onderdelen vervangen etc....

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:12
koli-man schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:59:
[...]

Volgens mij wil je gewoon zo veel mogelijk rijden om data te verzamelen. Geen track tijd is verloren tijd. Off line wil je analyse doen. Dus ik verwacht gewoon gekloot met de motor, of onderdelen vervangen etc....
Het hangt er vanaf. Je wil data verzamelen afhankelijk van een bepaalde set-up.

Hoe is de air-flow met veel rake/weinig rake, wat gebeurt er met de air flow bij bepaalde instellingen van de suspension etc etc. Soms duurt het even om al die zaken aan te passen voordat je weer naar buiten kan.

Precies daarom zei DR ook dat ze gisteren eindelijk hebben kunnen testen met significant andere set-up. In normaal race-weekend pas je de set-up slechts in kleine beetjes aan. De basis wordt al gelegd in de simulator / testdagen in pre-season. In pre-season waren ze daar kennelijk nog niet aan toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Requiem19 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:19:
[...]

Het hangt er vanaf. Je wil data verzamelen afhankelijk van een bepaalde set-up.

Hoe is de air-flow met veel rake/weinig rake, wat gebeurt er met de air flow bij bepaalde instellingen van de suspension etc etc. Soms duurt het even om al die zaken aan te passen voordat je weer naar buiten kan.

Precies daarom zei DR ook dat ze gisteren eindelijk hebben kunnen testen met significant andere set-up. In normaal race-weekend pas je de set-up slechts in kleine beetjes aan. De basis wordt al gelegd in de simulator / testdagen in pre-season. In pre-season waren ze daar kennelijk nog niet aan toegekomen.
Inderdaad. Het is heel duidelijk dat Merc en RB er andere testfocus op na houden. Merc is gewoon belachelijk betrouwbaar en willen op dat gebied hun winst boeken (gaat Ham ook de titel opleveren). RB is juist op zoek naar zoveel mogelijk set-ups en data om hun simulator zo breed mogelijk te voeden met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Razorbite schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:31:
[...]

Inderdaad. Het is heel duidelijk dat Merc en RB er andere testfocus op na houden. Merc is gewoon belachelijk betrouwbaar en willen op dat gebied hun winst boeken (gaat Ham ook de titel opleveren). RB is juist op zoek naar zoveel mogelijk set-ups en data om hun simulator zo breed mogelijk te voeden met data.
Want je hebt een glazen bol die Vetttel nog ziet uitvallen? Ferrari doet er m.i. niet onder gezien hoeveelheid testronden pre-season al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
bvbal79 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:57:
[...]

Want je hebt een glazen bol die Vetttel nog ziet uitvallen? Ferrari doet er m.i. niet onder gezien hoeveelheid testronden pre-season al.
Deze conclusie is op basis van de kennis van alle GP en testdagen. Daarin is Ferrari net iets vaker uitgevallen dan Merc. 1 uitvalbeurtje kan het verschil maken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Razorbite schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:15:
[...]

Deze conclusie is op basis van de kennis van alle GP en testdagen. Daarin is Ferrari net iets vaker uitgevallen dan Merc. 1 uitvalbeurtje kan het verschil maken he.
conclusies trek je nadat alle resultaten binnen zijn....Nog steeds m.i. een glazen bol voorspelling.

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 19-04-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
bvbal79 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:44:
[...]

conclusies trek je nadat alle resultaten binnen zijn....Nog steeds m.i. een glazen bol voorspelling.
Oke woordneuker. Voorlopige conclusie of verwachting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yK8fjXYAAIXm-.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yK9BXXgAINns1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yAvOCWAAEufWW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Exocet schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:19:
Nog bijzonderderder... McLaren heeft 81 ronden gereden. Beste testdag van 2017 tot nu toe aldus Boullier.

Zou er dan eindelijk licht aan het einde van de tunnel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
Toch wel weer héél véél verschil in het aantal testronden van de Mercedes motoren en de Renault motoren, al zit Ferrari ook niet heel hoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yResIXsAAc7lm.jpg
  1. Ferrari 3566.5 km
  2. Mercedes 3561.1 km
  3. Renault 2603.2 km
  4. Honda 530.4 km.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yQ0boW0AMUaEB.jpg
bovenstaande: totaal afgelegde Kilometers.(2 dagen)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9yPNeEXcAIvp41.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 19-04-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je het zo optelt valt het nog wel mee met de Renault motoren. En bij Honda hebben ze volgens mij nog nooit zoveel gereden :)
Rondetijd van vandoorne valt nieteens tegen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik enkel naar de ronden van vandaag zat te kijken :+ Dacht dat het testen vandaag en morgen was.

Dan valt Ferrari ineens mee, maar Renault toch nog een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zou RB nog steeds een conservatief afgestelde motor hebben gedraaid? :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Een voorzichtige conclusie na de testdagen is in ieder geval dat elk team wel genoeg kilometers heeft gedraaid om in ieder geval de belangrijkste zaken te testen (naast de betrouwbaarheid). Nu hopen dat Honda en Renault stappen kunnen maken voor een leuker seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Topicstarter
Goed, de race en de aansluitende testdagen zitten er weer op, dus dit topic kan op slot. Volgende week Rusland! :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1