Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 4 - GP van Rusland Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 39.111 views

Acties:
  • +8Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:29

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Russian Grand Prix - 28-30 april
Data
28 Apr
Free Practice 1:11:00(10:00 Nldse tijd)
Free Practice 2:15:00(14:00 Nldse tijd)
29 Apr
Free Practice 3:12:00(11:00 Nldse tijd)
Quali:15:00(14:00 Nldse tijd)
30 apr
Race:15:00(14:00 Nldse tijd)

CircuitSochi Autodrom
Aantal race ronden53
Total race afstand309,745 km
Laatste winnaarNico Rosberg (Mercedes) 1:32:41.997
Lap record1:39.094 - Nico Rosberg (2016)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • UltraSoft (US) Paars
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
*tot en met GP van Monaco is de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• nachtnet
Mooi het racetopic is weer open. Gelijk de startpost voorzien van de juiste banden-infographic.

Dit was in 2015. De vraag is welke auto & welke coureur gaat hier de banden in met 46G?

nachtnet zonder hoofdletter

• AGee
  • Niet online

AGee

Topicstarter
Als ik de verhouding in de eerste drie races van 2016 vergelijk met de verhoudingen van de eerste drie races van 2017, dan ben ik qua RBR weinig hoopvol voor dit circuit. Vorig jaar stonden de RBR's de eerste drie races meestal ook achter ferrari en mercedes, maar in Rusland kwalificeerden ze zich zelfs nog achter Williams. Ik gok dat ze dit weekend hard moeten vechten om voor P5 / P6 in aanmerking te komen, een podium zal, vrees ik, ver uit het zicht zijn.

Hopelijk wel een mooie strijd vooraan tussen VET en HAM.

• AGee
  • Niet online

AGee

Topicstarter
quote:
demo31051987 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:29:
[...]

Naar aanleiding van vorig jaar en dit jaar zie ik in de top 3 teams niet veel verschil. Wel in tijden maar niet in plaatsen. Ik verwacht dan ook niet dat RBR dichter bij Ferrari en Mercedes kan komen in Rusland, maar ik zou eerlijk niet weten welk team met hen gaat strijden om de plekken 5 en 6. Als je kijkt naar de afgelopen races is RBR al gauw een aantal tienden sneller dan bijvoorbeeld Williams, Renault of Force India. Het ziet er in mijn ogen dan ook naar uit dat het een saaie race gaat worden voor VER en RIC.
Hulkenberg is ze aardig dicht genaderd, en ik denk dat Massa in Rusland ook wel voor P5/P6 kan strijden (Palmer en Stroll heb ik nog niet zo'n hoge pet van op, dus die kunnen ze waarschijnlijk wel achter zich houden).

• nachtnet
quote:
kevlar01 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:43:
RBR zou itt Renault met een conservatieve engine modus rijden(gerucht).
In dat opzicht zou Hulkenberg wellicht goed voor de dag kunnen komen aangezien zij wel met max vermogen rondtuffen.

Palmer zakt tot nu toe dit seizoen grandioos door het ijs. Stroll in de Williams moet de race gewoon maar eens uitrijden, en dan verder bouwen. Druk word voor die jongens met de race hoger lijkt me.
Ach, STR doet het niet eens zo gek. (Vergeet niet dat VER* ook maar 1x de finish haalde in zijn 1e 4 races.) Ik geef hem wel een p7/p8 deze race.

*3x uitval door technische oorzaak.

nachtnet wijzigde deze reactie 26-04-2017 10:53 (9%)

• nachtnet
quote:
kevlar01 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:58:
[...]

Eens. Vind zelf dat we Stroll nog het voordeel van de twijfel moeten geven, is een echte rookie en pas 18 jaar. Denk dat hij dit seizoen wel verder richting Massa gaat groeien, dat zou mooi zijn.
Palmer daarentegen is wat meer ervaren en doet t dit jaar gewoon nog niet goed genoeg. Voor mijn gevoel kan hij echt wel beter, maar Nico Hülkenberg heeft t tot nu toe beter voor elkaar.
Over PAL ben ik het helemaal met je eens. Naast een GP2 kampioenschap zie ik weinig resultaten (in acht nemende dat hij in een 'slechte' Renault reed) om zijn stoeltje in F1 te verantwoorden. Hij was dan ook niet voor niets 5[sup]e[/sup of latere keus van het Renault team om zijn stoeltje te behouden. Ik heb Palmer nog geen positieve* actie zien maken waarvan ik dacht "WOW".

*Inhalen, verdedigen, wiel aan wiel racen, etc.

• nachtnet
@LopendeVogel Ik zal er nog eens naar kijken.. ;)

• nachtnet
Even weer terug on-topic: De race in Sochi. Honda neemt een nieuwe spec motor mee voor McLaren (naast de nieuwe motoren die ze sowieso nodig hadden gehad :+ ). Hopelijk is deze voldoende betrouwbaar en kunnen ze in een iets hogere power-modus rijden.

• nachtnet
Zal zonder twijfel een aangepaste versie van het huidige concept zijn. (Sinds de eerste test in Barcelona is er te weinig tijd verstreken om een compleet nieuwe motor te ontwerpen.)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
LA-384 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:57:
Zorgt dit circuit doorgaans voor spanning of is het meestal een optocht?
Dat ligt eraan of Kvyat dit keer Vettel weer twee keer gaat rammen, in de eerste ronde. :+
quote:
nachtnet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:28:
Even weer terug on-topic: De race in Sochi. Honda neemt een nieuwe spec motor mee voor McLaren (naast de nieuwe motoren die ze sowieso nodig hadden gehad :+ ). Hopelijk is deze voldoende betrouwbaar en kunnen ze in een iets hogere power-modus rijden.
Ik hoop dat ze vier blokken meenemen voor de zekerheid. :+

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 26-04-2017 14:04 (43%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• nachtnet
Deze week in de perso's:

BOT, GRO, KVY // RAI, RIC, WEH

Opvallend dat zowel Honda als McL in de 2e persco op vrijdag mogen komen opdraven (maar dan wel in verschillende delen..)

• nachtnet
@Rivanov jouw video is stuk.. (of prive of anders, hij doet het in ieder geval niet...) :+

quote:
Martinspire schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:37:
[...]

Of een banden-grapje in Monaco :+
Ik denk dat Ricciardo nog steeds niet kan lachen om die pitstop. :N

nachtnet wijzigde deze reactie 27-04-2017 22:40 (15%)

• nachtnet
@Rivanov Gebeurt helaas wel vaker dat video's weer verdwijnen.. :(

Hopelijk blijven alle volgende video's wat langer staan..;)

* nachtnet gaat namelijk de rest van het race weekeinde hier overslaan. Even een weekeinde met nachtnet Junior weg. De DVR is geprogrammeerd & uiteraard gaat zondag de tablet met FilmOn-App (Channel 4) aan. Helaas geen mogelijkheden om dit topic dan te volgen &/of mooie foto's te plaatsen.(knippen/plakken.)

Uiteraard zal ik z.s.m. bijlezen... (Zorgen jullie dan ondertussen voor veel informatie in dit topic? Iedere goede post krijgt een +1)

:*) O+

nachtnet wijzigde deze reactie 27-04-2017 22:52 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
nachtnet schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:52:
Uiteraard zal ik z.s.m. bijlezen... (Zorgen jullie dan ondertussen voor veel informatie in dit topic? Iedere goede post krijgt een +1)
Nee. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
quote:
Theswitch schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:09:
Dacht ik om 9 uur klaar te zitten omdat in de OP dat wordt genoemd, blijkt FP1 pas om 10 uur te zijn. Voor niks de wekker zo vroeg gezet :)
Foutje... had ik verkeerd in het grote F1 2017 topic gezet.. :-(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
quote:
ANdrode schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:55:
FIA publicaties - Russian Grand Prix: Volgens "doc9" gebruiken Ricciardo/Verstappen een grotendeels nieuwe motor.

Ferrari heeft een groter probleem, die zijn met de derde turbo bezig

offtopic:
@nachtnet die link in deze post zit goed verstopt maar heeft alle publicaties :), had hem niet eerder gezien
Die pagina's zijn altijd erg handig.. staat hier altijd in de bookmarks. Helaas zijn de updates dit jaar iets minder snel dan vorig seizoen.

Lees ook eens de event notes.. staat veel info in..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Echt hoor, ik bedacht me dat ik nog een stukje wou kijken, eerste wat ik zie is Max zijn auto kapot...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
In ieder geval, als het de motor blijkt te zijn dan de nieuwe gewoon voluit laten draaien want die gaat toch minder lang gebruikt worden. De vier motoren per seizoen kan je ook wel vergeten voor Max.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Snowdog schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:18:
[...]

Ligt er ook een beetje aan wanneer de nieuwe motoren komen (dacht Barca?), mocht er een nieuwe nodig zijn, dan zal die het toch iig vol moeten houden tot de nieuwe motoren...
Ze hebben het steeds over Canada, dat is race zeven volgens een lijstje van aangemaakte topics, die al op de timer staan, waar ik natuurlijk helemaal van niks weet. :+

Maar het zal de motor waarschijnlijk niet zijn.
quote:
RocketKoen schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:21:
Misschien moet jij maar niet meer kijken, Schrödinger.
You can't deny me. })
Maar het is voor mij ook weer eens zo'n dag waar alles wat ik aanraak misgaat. :X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Die ging naar buiten, ik ging kijken en toen was hij kapot...
Nee dus, zien we niet meer. :/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Merkbaar sneller zijn dan je teamgenoot terwijl je nauwelijks de helft van het aantal rondjes hebt kunnen rijden, en überhaupt nog slechter dan Mclaren qua ronden is niet slecht van Max. Dat is het ook wel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Finntasy schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:44:
Opvallend trouwens hoeveel rondjes VanDoorne nog heeft kunnen rijde terwijl turbo enzo nog verandert moesten worden, probs naar de honda mechanics daarvoor.
Die zullen nu me afstand de meeste ervaring hebben voor dit soort taken. O-)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Het heeft of niet veel geholpen of Stroll was dusdanig dramatisch slecht dat wat we nu zien nog behoorlijk goed van hem is...

Het is niet eens alsof Massa nu de beste F1 coureur ooit is. Hij is niet zo goed meer, en hij presteert wel goed. Stroll presteert zeer matig voor een subtop team. In ieder geval moet hij eens een race gaan finishen...

Overigens is er ook een Mclaren kapot site. :P
https://hasmclarenbrokendown.com/

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Snowdog schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:51:
[...]

Nouja hij is ook 1/2 keer (in mijn ogen 2x) uit de race gereden door anderen... Dat is ook een beetje unfair... Laten we het aan het eind van het jaar nog eens bekijken...
Bahrain was een "Maldonado" van Sainz, China was een "Kyvat" van Pérez. Fair enough.
Aan de andere kant, FP3 en de race in Australië waren pure "Maldonado" acties van Stroll.

In het algemeen niet erg hoogstaand. Verder is er ook nog zoiets als anticipatie. Je zal er gewoon vanuit moeten gaan dat de andere coureurs idioten zijn en een kleine reserve moeten inbouwen, en op tijd reageren als iemand iets heel erg doms doet. Hoe klein die marge moet zijn ligt eraan hoe goed je bent en hoe goed je de baan en de coureurs kan "uitlezen". Een voorbeeld van iemand die dit zeer goed kan lijkt me toch heel duidelijk. ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
gambieter schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:03:
[...]

We moeten toch wat zonder Maldonado :+
Maar daar hebben we Stroll al voor. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Godsamme, ben ik weer laat, ga kijken en ik zie meteen een kapotte Ric kapot. :(
Ik durf de kwalificering zo echt niet meer te kijken. :X

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
I'm back, kijken wie er nu uitklapt. :P :')

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
hoevenpe schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:01:
[...]

Als er een patroon in zit moet nu Max weer stilvallen... :P
Nah, Kvyat kan ook gewoon. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Finntasy schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:06:
Kvyat is er nog niet uit, raar.
(Kort vraagje tussendoor, welke motor heeft de force india eigenlijk?)
De niet magische Mercedes. ;)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Gaat Ric nu weer matig presteren tot het allerlaatste rondje van Q3?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik wou net opmerken dat Stroll totaal geen controle over zijn auto lijkt te hebben in de bocht...
Bedankt Palmer en Wehrlein. :(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Rivanov schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 14:23:
[...]

Daarom gaat Alonso naar Renault volgend jaar. ;)
Als het doorgaat met kapotte Mclarens en prutsende Palmer dan gebeurd het dadelijk nog in de zomer. :X

Maar de eerste crash was weer een Renault motor hé. Nu hebben we Max, Ric en Palmer gehad. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ach, wordt Hamilton ook eens ingehaald. :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kut Vettel. :(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RocketKoen schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:03:
[...]

We hadden toch al besloten dat het komt omdat jij kijkt :P
Nee, dat was de Palmer crash.
Ik had BHOAW willen zien op P1. :'(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar BHOAW had eerste moeten zijn, Bottas tweede en Vettel derde. :'(
Hamilton had hem in de muur moeten parkeren en tiende. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Evest schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:18:
[...]

Waar heb jij je glazen bol vandaan? :p
Serieus, is echt nog niks over te zeggen nu. RBR heeft een grote update gepland en Barcelona/Catalunya is een compleet ander circuit dan de Sochi Autodrom. :)

Mooie kwalificatieuitslag! Dacht even dat beide Mercedessen de Ferrari's nog wel konden pakken gezien de sectortijden in S2, maar dat viel toch mee. Ook wel grappig om te zien dat men in de laatste run niet verbeteren kon, zal toch weer te maken hebben met het verhaal van het opwarmen van de banden. Jammer van Max, hopelijk is de race wat minder spannend voor P5/6.
Het vermogen mist ook nog steeds en dat blijft het probleem...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
scorpie schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 15:29:
Haha hilarisch die Alonso.. "Can you go from 14 to p6 again like last year?" > "we need a torpedo for that!"

:D
Kvyat dus. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:51:
[...]

McLaren met een Mercedes-motor zou ook nog wel eens een verrassing kunnen zijn. Eddie Jordan heeft idd wat geroepen over Alonso naar Renault, maar EJ zegt wel vaker wat natuurlijk. Dat maakt het nog geen feit ;) Red Bull moet iets gaan doen aan het probleem met de motor. Die auto komt wel goed qua stabiliteit, maar ze zijn afhankelijk van externe factoren (Renault) die ze nu betrouwbaarheidsproblemen geven en gebrek aan vermogen. We klampen ons allemaal vast aan de motorupgrades voor Barcelona, maar wat als die nou tegenvalt? Ze moeten het allemaal nog waarmaken.
Er komt geen engine upgrade in Barcelona, nee de B-spec van de RB13. Dat zegt denk ik al genoeg over hoe het gaat. Newey met een B-spec...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:31:
[...]

12:45 in Ted's notebook hierboven: "A step in the engine, they hope". Ik weet niet hoe ik dat anders moet uitleggen dan een motorupgrade...? Ik weet dat de grote klapper (zegt men?) later komt, maar alle beetjes helpen toch?
MGU-K 2017 zou in Barcelona komen, naast de B-spec. Ik denk alleen dat de B-spec meer gaat doen. Max was bijvoorbeeld weer aan het klagen over autobalans. Daar zijn dingen mis mee. Ze presteren ondanks de auto, niet dankzij.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:35:
[...]

Wat bedoel je trouwens met "Dat zegt denk ik al genoeg over hoe het gaat. Newey met een B-spec..."?
Newey, de aerodynamica god van de F1, die met nieuwe regulering, waar hij grotendeels achter zat, problemen heeft met de auto? Ja, daar zijn dingen misgegaan. Het is nog steeds veel beter dan de rest onder Red Bull, maar verre van optimaal.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:46:
Een B-spec is gewoon een grote upgrade. Versie 2. Geen "Plan B". De redenen voor het huidige ontwerp zijn al aan bod geweest, daar bouwen ze nu op voort. We gaan zien wat hun B-spec auto gaat doen, maar ik zie niet helemaal waarom je uit het lanceren van een B-spec in Barcelona kunt concluderen dat hij zijn zaakjes niet op orde heeft. Dat blijkt uit de afgelopen 3 races (en de komende in Rusland), maar niet uit de introductie in Barcelona.
Nee, voor Barcelona zou het klaar moeten zijn. B-spec was een tijdje terug al aangekondigd en ze werken er al even aan, waarschijnlijk al sinds de Barcelona testen. Dat heeft wel iets aan qua prestaties en waar ze willen zijn. Dan nog opmerkingen zoals van Ric dat deze RB nauwelijks meer grip heeft dan de RB12...

Verder doet RB het eigenlijk altijd goed qua aero, de volgende race met wat effectief een nieuwe auto is aankomen is niet goed.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ja hoor, start de livestream net op en zie meteen Max die komt vertellen dat zijn auto een lek had en dicht gekit word, met enig gebrek aan vertrouwen of dit wel goed gaat aflopen. :')

Jinxed it again. :'(

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh kom op, niet alweer wat met Alonso...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
NEEEE. :(

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RocketKoen schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:04:
[...]

Jij brengt ongeluk!

[...]

ALO valt uit tijdens opwarmrondje
Ik breng spanning. Je weet zo nooit wie de start überhaupt gaat halen. :+ :')

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nog een Renault based erbij. :P

En Stroll fucked up.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dit was GRO...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
cheiron schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:10:
Palmer mag toch gewoon insturen?
Aangetikt door GRO op de kerbstones, kon geen kant op...

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar weer Max die geweldig wegkomt en Ric en Massa zo inhaalt. Knap hoor. :Y

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wat een drama dit weekend...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jemig, nu al 9 seconde tussen HAM en Max...

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 30-04-2017 14:29 (10%)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik had het al aangepast hoor...
:P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RoD schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:37:
[...]

Ik heb geen enkele inhaalactie gezien. Gezien de onderlinge verschillen tussen de auto's gaan we er voorlopig ook geen zien.
He Max, eerste paar honderd meter. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik zou in slaap vallen als ik niet constant al die stofzuigers hoorde. :O

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RocketKoen schreef op zondag 30 april 2017 @ 14:55:
[...]

DanielWW2 is voor de spanning ;)
Al lijkt het erop alsof hij na de 1e ronde is gestopt met kijken.
Nee, ik moest Ric ook nog Jinxen. O-)
Maar mooie pit van RB. Dat gaat nog goed. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ferrari, not sure if stupid or brilliant...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RoD schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:11:
[...]

Op dat soort actie zit ik al vanaf het begin te hopen :P Een andere kans op het podium is er niet.
Nee, laat Hamilton en Bottas dan beide falen. Liever Ferrari op 1 en 2. :Y

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Vettel loopt hard in nu. :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
In ieder geval geen Hamilton op het podium. :D
Maar eigenlijk mag Bottas deze ook wel winnen. Goed gereden. :Y

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Na 26 races, bij Barcelona, net zoals Maldonado. :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RocketKoen schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:28:
[...]

Een blauw of rood koopa schild :P
Blue flag natuurlijk. :+

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Poetin kan perfect Engels en Duits. Verder is het een hufter eerste klasse en moet hij lekker oprotten...
Vergal dit lekker niet...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
epo schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:46:
[...]

Haha, lijkt mij ook, doet zich alleen dom voor.
Niet dom, machtsvertoon. Ik hoef mij niet te schikken naar jouw taal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Het gat was dus 1.4 sec per rondje achter op Bottas. Dat is niet best...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
RoD schreef op zondag 30 april 2017 @ 15:55:
[...]

Maar de vraag is of VER aan het stampen is geweest. Hij reed in niemandsland. Dat hij de rest niet bij kon houden is duidelijk, maar ik denk niet dat hij tot aan het gaatje is gegaan.
Met die gedownrate motor zeker niet...
Maar zelfs dan nog. RB is duidelijk sneller dan de middenmoot teams, maar ze komen er niet aan te pas voor het podium. Zelfs met de falende HAM.

Overigens was het wel leuk om het Duitse en Finse volkslied te horen met de grote leider van Rusland met zijn historische besef van een kleuter. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Hij lijkt nog vrij vrolijk vandaag. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
He, doe eens lief tegen elkaar, zie alles hoor. ;)
Maar het is weer eens dinsdag na de race dus slotje erop en verder in het algemene topic. :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True