[F1 2017] Race 6 - GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 57.437 views

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:05

nachtnet

Grand Prix de Monaco - 25-28 Mei
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hWWrxn3gVxLWSwQdKYsfNp28/full.png
Data
Do! 25 Mei
Free Practice 1:10:00(10:00)
Free Practice 2:14:00(14:00)
Za 27 Mei
Free Practice 3:11:00(11:00)
Quali:14:00(14:00)
Zo 28 Mei
Race:14:00(14:00)

CircuitCircuit de Monaco
LocatieMonte Carlo, Monaco
Lengte3337 m
Aantal race ronden78
Total race afstand260,286 km
Laatste winnaarLewis Hamilton (Mercedes) 1:59:29.133
Lap record1:17.939 - Lewis Hamilton (2016)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • UltraSoft (US) Paars
  • SuperSoft (SS) Rood
  • Soft (S) Geel
*tot de GP van Monaco was de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cqpH2DLHGUj2e6OXPTIz43ta/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FGiaHH8ExTQ8ZqeCdPKrTV0o/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AfIne5Yk7c7p6ZfT6Gsh566i/full.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door nachtnet op 23-05-2017 12:30 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Het mediacircus is alweer langzaam op gang aan het komen voor de 75e GP van Monaco. Rondom de wielbasis is in het algehele topic al iets geschreven, maar wellicht goed om te lezen wat het effect kan zijn voor Monaco:Benieuwd of het Mercedes echt parten gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:38

vhal

ಠ_ಠ

1 ding weten we bijna zeker, het zal geen regenrace worden als ik de voorspellingen zo bekijk :+

#optocht

Ik ben benieuwd hoe het BUT zal vergaan :P Die was de laatste tijd behoorlijk aan het banter'en op twitter e.d.

[ Voor 22% gewijzigd door vhal op 23-05-2017 09:32 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 15:41
Komt wel lekker uit die vrije dag donderdag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

vhal schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:30:
1 ding weten we bijna zeker, het zal geen regenrace worden als ik de voorspellingen zo bekijk :+

#optocht

Ik ben benieuwd hoe het BUT zal vergaan :P Die was de laatste tijd behoorlijk aan het banter'en op twitter e.d.
Het mooie voor BUT is dat hij eigenlijk niks fout kan doen.
Als hij slecht presteert ligt het niet aan hem, want auto.
Als hij goed presteert ligt het wel aan hem, want top coureur die zich snel aanpast.
8)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Topic is mooi op tijd open!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 22:54
Vrije trainingen zijn overmorgen al dus prima timing denk ik ;)

Hopen dat Max hem dit weekend zonder gedoe kan uitrijden en wat mooie punten mee naar huis kan nemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-06 20:32

Kiwi

Gadgetfreak

Betekent overigens ook dat de press conference morgen al is toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rzUvyjeT31VCSi5FB4twspZ0/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JNxokXbULZF7W4ZaBPRjXSn5/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NAmEZnyaZOIc2YfNuA4Yztnf/full.png

* nachtnet heeft de startpost voorzien van nieuwe Pirelli infographics.

Verder belangrijk om te weten deze race:
  • Alonso doet niet mee
  • Button rijdt voor McLaren in de wagen van Alonso
  • Alonso rijdt in de Indy500 (Algemeen race topic Deel 2)
  • Er is een nieuw podium in Monaco aanwezig
  • Volgens alle voorspellingen blijft het het hele weekeinde droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:24

Pierre

Van nature lui!

Marc3l schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:49:
Komt wel lekker uit die vrije dag donderdag :)
En vrijdag :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-06 08:22
Vraag je via NLE het ziggo pakket aan en beloven ze in 2 dagen de boel te activeren. Nou op een of andere manier lukt het ze niet

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Hey, geen podium meer op de stoep? Dat is wel jammer! Uniek van Monaco was dat toch wel.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 12:44
XyritZz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:49:
Hey, geen podium meer op de stoep? Dat is wel jammer! Uniek van Monaco was dat toch wel.
Vind ik ook jammer, vooral omdat het juist zo leuk was dat de coureurs zo het podium af konden stappen en op het rechte stuk hun teams met champagne konden onderspuiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 13:41
Grimmie187 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:52:
[...]

Vind ik ook jammer, vooral omdat het juist zo leuk was dat de coureurs zo het podium af konden stappen en op het rechte stuk hun teams met champagne konden onderspuiten :)
Ja precies, Monaco is met zo veel van die kleine dingen uniek en dat is toch zonde als het verloren gaat.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:46

Oekol

waka waka hey hey

Ohhhh ik heb er zo zin in mannen!!! Hoop ook echt dat Max hem uit gaat rijden, maar dat moet wel lukken als het niet gaat regenen denk ik. Verder denk ik dat RB weer lekker vooraan rijdt, net zoals vorig jaar. Wie weet beide podium als ze hem uitrijden? Ik bedoel, de baan ligt de auto zeer zeker beter dan menig ander.

Hoe zit het trouwens met de verplichte bandenkeus?

Ik zie namelijk dat je soft en super soft moet gebruiken (beide heeft RB er maar 1 van) en van ultra soft hebben ze de wereld meegenomen. Moet je die soft en supersoft in de race gebruiken of maakt dat verder niet uit? Aangezien ik misschien dacht dat het dan een 2 stopper wordt aangezien ze zoveel ultra's mee hebben. Of die ultra's voor de sier en quali op super soft doen, race daar mee beginnen en uitrijden of soft? Lijkt me zo zonde van die ultra's :+

[ Voor 44% gewijzigd door Oekol op 23-05-2017 11:04 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lHYz9C7gzN3E6NnnJsf0M79J/full.png

* nachtnet heeft wel zin in de GP van Monte Carlo, maar het zal een lange dag worden: Buiten 30oC, race in Monaco, daarna de INDY500.

[ Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 23-05-2017 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:31
Halloooo. Zondag word een top dag! Heb de hele dag niks gepland staan. Dus gewoon kijken. Gordijnen dicht en gaaaaan

Het weer voor dit weekend is perfect denk ik. Zoals het er nu naar uitziet, licht bewolkt maar een mooi zonnetje en een goede 24 graden. Lijkt mij hetzelfde weer als in Barca, maar dan in een stad.

http://www.accuweather.co...ather-forecast/5174?day=6

[ Voor 58% gewijzigd door Jasphur op 23-05-2017 11:14 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Leoon. schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:01:
Ohhhh ik heb er zo zin in mannen!!! Hoop ook echt dat Max hem uit gaat rijden, maar dat moet wel lukken als het niet gaat regenen denk ik. Verder denk ik dat RB weer lekker vooraan rijdt, net zoals vorig jaar. Wie weet beide podium als ze hem uitrijden? Ik bedoel, de baan ligt de auto zeer zeker beter dan menig ander.

Hoe zit het trouwens met de verplichte bandenkeus?

Ik zie namelijk dat je soft en super soft moet gebruiken (beide heeft RB er maar 1 van) en van ultra soft hebben ze de wereld meegenomen. Moet je die soft en supersoft in de race gebruiken of maakt dat verder niet uit? Aangezien ik misschien dacht dat het dan een 2 stopper wordt aangezien ze zoveel ultra's mee hebben. Of die ultra's voor de sier en quali op super soft doen, race daar mee beginnen en uitrijden of soft? Lijkt me zo zonde van die ultra's :+
Ze moeten beide beschikbaar hebben voor de race en er minimaal 1 van gebruiken (en tijdens de race 2 verschillende compounds gebruiken.)

maar dat staat ook in de startpost:
These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.
;)

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 23-05-2017 11:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
/me Jasphur krijgt kriebels in zijn buik als hij achteruit kijkt naar de motor in dit filmpje

Actie begint rond 1:20, maar alles daarvoor is ook wel leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 23-05-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 07:45

Damian

Insane Obtrusion

Press Conference gasten al bekend?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Een strategisch hoogtepunt zal Monaco nooit worden nee..

Als het droog blijft zal de top 10 tot ca. rondje 20 rijden met de US en dan 1x stoppen om de race uit te rijden op een setje SS. Wat dat betreft zal het dus zoals gewoonlijk een behoorlijke optocht worden, maar ach de entourage en unieke locatie maken wat mij betreft altijd een hoop goed.

En een pole/overwinning voor team rood maakt natuurlijk ook een hoop goed.. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 11:13
Tja, Monaco, de enigste Grand Prix waar ik geen moeite voor doe om thuis te blijven. Kan me al enkele jaren niet echt meer bekoren. Quali kijk ik wel. Vind die meestal spannender dan de race zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:35

AzzKickah

06-CENSORED

Wordt een mooi weekend :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Grimmie187 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:34:
Een strategisch hoogtepunt zal Monaco nooit worden nee..

Als het droog blijft zal de top 10 tot ca. rondje 20 rijden met de US en dan 1x stoppen om de race uit te rijden op een setje SS. Wat dat betreft zal het dus zoals gewoonlijk een behoorlijke optocht worden, maar ach de entourage en unieke locatie maken wat mij betreft altijd een hoop goed.

En een pole/overwinning voor team rood maakt natuurlijk ook een hoop goed.. 8)
De soft is verplicht, zie boven je. Hoewel de meeste coureurs daar maar 1 set van hebben, dus hoe ze dat doen met de setup testen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Roamor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:41:
[...]

De soft is verplicht, zie boven je. Hoewel de meeste coureurs daar maar 1 set van hebben, dus hoe ze dat doen met de setup testen?
Nee, de soft of supersoft is verplicht.
De soft gooien ze alvast op donderdag in de vrachtwagen om zondag in te leveren denk ik.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

pinda powerrr

Slow down...

Ha, topic is open! Dus tvp :P

Heb er wel zin in, erg benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren. Sowieso is VET gebrand op een revanche, dus dat wordt een leuk gevecht. Vanuit wellicht onverwachte hoek, kan RBR misschien wat roet in het eten gooien en het feestje verpesten door gewoon met hun auto's ertussen te zitten. Dan wordt het helemaal een leuke "optocht" van de top 6.
Waarvan ik dan weer verwacht, dat BOT het minste mee kan doen met dit spelletje, de andere vijf geef ik meer kans, vanwege rijstijl en de gok durven (moeten?) nemen wbt inhalen.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Roamor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:41:
[...]

Nogmaals: 1 van de 2 verplichte compounds moet worden gebruikt tijdens de race. Dus er wordt zondag niet op de soft geraced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Word het bij warm weer niet juist handig om op S te rijden zodat je een lange stint en dus misschien maar een 2 stopper (US-S-US) heeft te doen. Of als achterhoede zelfs maar een 1 stopper (S-US)? Of is het met een 2 stopper (US-US-US) ook te doen? Zeer benieuwd naar hoe de wagens zich gaan gedragen op dit circuit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-06 17:52
Kenhas schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:36:
Tja, Monaco, de enigste Grand Prix waar ik geen moeite voor doe om thuis te blijven. Kan me al enkele jaren niet echt meer bekoren. Quali kijk ik wel. Vind die meestal spannender dan de race zelf
Vorig jaar was anders erg spannend met het gevecht RIC vs HAM en het drama voor RIC. ROS die het tempo totaal niet aankon, o ja en VER die ze aan alle kanten voorbij reed, tot ie crashte...

Jaar daarvoor VER die onder blauwe vlaggen posities "steelde" en het grote drama voor HAM met de extra pitstop die hem de overwinning kostte.

In mijn beleving waren de laatste 2 jaar wel geweldig :*)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:49:
Word het bij warm weer niet juist handig om op S te rijden zodat je een lange stint en dus misschien maar een 2 stopper (US-S-US) heeft te doen. Of als achterhoede zelfs maar een 1 stopper (S-US)? Of het is met een 2 stopper (US-US-US) ook te doen? Zeer benieuwd naar hoe de wagens zich gaan gedragen op dit circuit.
Bandenslijtage bestaat nagenoeg niet in Monaco.. Het hele veld (met uitzondering van wat gokkers buiten de top 10) zal een 1 stop doen.

Hamilton heeft vorig jaar iets van 50 rondjes op zijn setje US gereden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@Jasphur

Als je naar deze infographic uit de startpost kijkt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FGiaHH8ExTQ8ZqeCdPKrTV0o/full.jpg

Dan zie je dat het circuit erg vriendelijk is voor de banden. 1 stop is waarschijnlijk. Op S of SS kun je waarschijnlijk al een hele race uitrijden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:49:
Word het bij warm weer niet juist handig om op S te rijden zodat je een lange stint en dus misschien maar een 2 stopper (US-S-US) heeft te doen. Of als achterhoede zelfs maar een 1 stopper (S-US)? Of is het met een 2 stopper (US-US-US) ook te doen? Zeer benieuwd naar hoe de wagens zich gaan gedragen op dit circuit.
De banden zijn dermate sterk dat ik verwacht dat ze ongeveer 20 tot 25 rondes op de US kunnen rijden, misschien wel 30. De rest zal prima gereden kunnen worden op een enkele set SS banden.

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
@nachtnet Ik had de infographic gezien inderdaad. Maar dan vraag ik mij wel af waarom er zoveel US meegenomen wordt. En niet ongeveer 50/50 SS en US. Just in case, zeg maar. Want voor de Q heb je niet zóveel setjes US nodig lijkt mij.

/me ja ik weet dat ik karma-punten heb voor F1 en autosport, maar ik reageer gewoon veel en mijn kennis mbt banden is echt minimaal haha

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 23-05-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vooral benieuwd of Max hem dit jaar wel uit de muur houdt en punten scoort.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:56:
@nachtnet Ik had de infographic gezien inderdaad. Maar dan vraag ik mij wel af waarom er zoveel US meegenomen wordt. En niet ongeveer 50/50 SS en US. Just in case, zeg maar. Want voor de Q heb je niet zóveel setjes US nodig lijkt mij.
Beter te begrijpen als je het omdraait: S heb je sowieso niet nodig dus vandaar zo weinig. SS heb je max 1 setje van nodig tijdens de race en 1 setje tijdens kwali (alhoewel de hele kwalificatie ook gewoon op US kan). De rest vul je op met de zachtste band, vandaar zoveel US.

[ Voor 7% gewijzigd door Grimmie187 op 23-05-2017 12:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Kwalificatie is het belangrijkste event tijdens de race. Inhalen is wat lastiger. Daarom zal iedereen de snelste band tijdens de q willen gebruiken (en steeds een verse.) Omdat de slijtage nihil is, kun je in FP runs ook gerust een US band gebruiken. De SS & S zullen hooguit gebruikt worden voor de installatierondes (en een stintje tijdens de race.) BUT heeft 2 sets S meegenomen, maar die zal ook veel tijd op de baan zijn tijdens fp1/2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

MegaTronics schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:56:
Vooral benieuwd of Max hem dit jaar wel uit de muur houdt en punten scoort.
Het zou de eerste keer zijn dat hij Monaco uitrijdt in een F1 wagen. Ik verwacht van wel. De afgelopen twee jaar had hij enorme bewijsdrang, zowel in de STR als z'n tweede race in de RBR. Nu is de opdracht een stuk duidelijker, stabiel punten pakken.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
JackBol schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:00:
[...]

Het zou de eerste keer zijn dat hij Monaco uitrijdt in een F1 wagen. Ik verwacht van wel. De afgelopen twee jaar had hij enorme bewijsdrang, zowel in de STR als z'n tweede race in de RBR. Nu is de opdracht een stuk duidelijker, stabiel punten pakken.
Ik ben af en toe best kritisch over Max maar dit wordt door de media weer behoorlijk uit zijn verband gerukt. Hij heeft nu 2x Monaco gereden en 2x niet gefinished en dan wordt er al direct geroepen dat Max nog nooit Monaco heeft uitgereden in zijn carriere.. 8)7

Zegt helemaal niets, iedere coureur in het veld heeft wel eens brokken gemaakt in Monaco omdat de marges gewoon zo klein zijn. Ik verwacht een sterke Max dit weekend die de race gewoon finisht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:07:
[...]

Ze moeten beide beschikbaar hebben voor de race en er minimaal 1 van gebruiken (en tijdens de race 2 verschillende compounds gebruiken.)

maar dat staat ook in de startpost:

[...]

;)
Ik was gestopt bij de zin "These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft."

Anders zou er wel 'or' moeten staan toch? Maar zo is het helemaal duidelijk. De RB13 rendeert beter op de US :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Leoon. schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Ik was gestopt bij de zin "These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero SuperSoft and one set Soft."

Anders zou er wel 'or' moeten staan toch? Maar zo is het helemaal duidelijk. De RB13 rendeert beter op de US :)
Je laat de laatste en cruciale zin weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

noo schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:17:
[...]

Je laat de laatste en cruciale zin weg

[...]
Ja dat snap ik :+ . Ik zeg toch ook dat ik daar gestopt was met lezen? Het is niet dat ik niet kan lezen, begrijpend lezen gaat ook nog steeds goed. Het is meer dat ik bij die zin al conclusies ging trekken omdat 'and' stond ipv 'or'. Dus ik er vanuit ging je ze beide moest gebruiken. Daarna alles wat ik in de handen had liet vallen en in de digitale pen kroop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
[..]
/me ja ik weet dat ik karma-punten heb voor F1 en autosport, maar ik reageer gewoon veel en mijn kennis mbt banden is echt minimaal haha
Even kort met de graphic van Bahrain ernaast:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QG3a9twn4nj2QvI2sxVf2yj3/full.jpg

er worden een aantal factoren genoemd die van invloed zijn op de banden:
  • Asphalt abrasion
  • Asphalt Grip
  • Downforce
  • Tyre stress
  • Lateral
korte uitleg welke band waarbij past:
  • Asphalt abrasion - hoe ruwer het asfalt, hoe harder de gewenste band (band slijt dan sneller)
  • Asphalt Grip - Minder grip, zachtere band nodig
  • Downforce - Meer downforce, hardere band nodig
  • Tyre stress - (in bochten staat de band onder druk (vervormen)) Zachtere band bij lagere tyre stress?*
  • Lateral (glijden in de bocht) Hoe groter die invloed hoe harder de band die nodig is? (zachte band vervormt/slijt te snel/veel*
*Weet niet zeker of dit klopt, kan ik nu niet goed onderbouwen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 22:15

iichel

Gazoooo

nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:00:
BUT heeft 2 sets S meegenomen, maar die zal ook veel tijd op de baan zijn tijdens fp1/2/3.
Zeker weten? Hij heeft een McLaren Honda hè...

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:07:
[...]
En wanneer de verplichte banden niet meer bruikbaar zijn worden ze door Pirelli vervangen door banden die ongeveer even ver versleten zijn.

De coureurs hoeven dus niet bang te zijn dat er een stint met een flatspot gereden moet worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:19:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

• Asphalt abrasion
  • Asphalt Grip
  • Downforce
  • Tyre stress
  • Lateral
  • Asphalt abrasion - hoe ruwer het asfalt, hoe harder de gewenste band (band slijt dan sneller)
  • Tyre stress - (in bochten staat de band onder druk (vervormen)) Zachtere band bij lagere tyre stress?*
  • Lateral (glijden in de bocht) Hoe groter die invloed hoe harder de band die nodig is? (zachte band vervormt/slijt te snel/veel*
Klopt als een bus, met als enige opmerking dat Pirelli de infographics volgens mij zo heeft opgezet dat alle factoren met een 1 betekenen weinig slijtage en alles met een 5 veel slijtage (zodat het makkelijk te begrijpen is).

Kortgezegd: Een circuit met alles 1 = zachtst mogelijke compounds. Circuit met alles 5 = hardst mogelijke compounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leuk die kunstmatige bandenstrategie, alles op ultra.... (En wat is BUT van plan met zijn extra setje soft?)

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
@TS, misschien handig om even de juiste data voor de quali en race in the topic start te zeggen. staan nu op 26/27mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
ANdrode schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:25:
[...]

En wanneer de verplichte banden niet meer bruikbaar zijn worden ze door Pirelli vervangen door banden die ongeveer even ver versleten zijn.

De coureurs hoeven dus niet bang te zijn dat er een stint met een flatspot gereden moet worden :)
Dat geldt toch alleen voor het Q2 setje? (of heb ik iets gemist?) (HAM kreeg zo vorig jaar een "gratis" setje banden kado na kwalificatie..)

Yokidrink schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:29:
@TS, misschien handig om even de juiste data voor de quali en race in the topic start te zeggen. staan nu op 26/27mei.
:X mea culpa. (komt door die vrije vrijdag .. 8)7 -1 voor mijzelf. )

[ Voor 26% gewijzigd door nachtnet op 23-05-2017 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAgNHoDWsAAQm04?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Hopelijk blijven dit weekend de redbulls een keer heel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 12:40

Spotmatic

Ken sent me

Het is tijd dat andere auto's schade rijden. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Oh ja, HAAS heeft nieuwe kleuren..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAgg9VVXgAERf7T.jpg

Hoewel kleuren: erg grijs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:19:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

• Asphalt abrasion
  • Asphalt Grip
  • Downforce
  • Tyre stress
  • Lateral
Lateral gaat idd vooral om hoeveel high speed corners er zijn en hoe lang ze daar in zitten.
In high speed corners heb je heel veel zijwaartse krachten die vrij komen waardoor zachtere banden veel sneller slijten door tyre rub etc. dan de hardere band. (hoe zachter de band hoe sneller je kan, maar vooral deze krachten maken dat sommige bochten echte bandenvreters zijn. Links slijt dan bijv veel sneller dan rechts in de bochten, of andersom)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grimmie187
nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:30:
Oh ja, HAAS heeft nieuwe kleuren..

[afbeelding]

Hoewel kleuren: erg grijs..
Past goed bij de huidige status van Haas in de F1: grijs en kleurloos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Zijn we weer! oOo

*kuch* verkapte tvp *kuch*
Jaja, ik weet het, bookmarken kan ook...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:41:
Zijn we weer! oOo

*kuch* verkapte tvp *kuch*
Jaja, ik weet het, bookmarken kan ook...

net zo irritant als die facebook gebruikers, met de melding: "ik volg even", ipv gewoon meldingen inschakelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 11:03
Shit. Sky en C4 zenden weer beide live uit. Wordt weer zappen. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:29:
[...]
Dat geldt toch alleen voor het Q2 setje? (of heb ik iets gemist?) (HAM kreeg zo vorig jaar een "gratis" setje banden kado na kwalificatie..)
Even in de technical regulations 2017 gekeken;
  • 24.4J: Een beschadigde band vervangen door een soortgelijke band gebeurt alleen bij de banden waarmee een auto in Q2 zijn snelste tijd heeft gereden
  • 24.4K: Een coureur moet verplicht één van de verplichte soorten banden gebruiken in de race, op straf van diskwalificatie
  • 24.4G II: De twee verplichte banden mogen niet worden teruggegeven voor de race
Maar zoals te verwachten is er een force-majeure regel; 24.3C: "At any time during an Event, and at his absolute discretion, the FIA technical delegate
may select alternative dry-weather tyres to be used by any team or driver from among
the stock of tyres the appointed supplier has present at the Event.
".

Daarnaast is het commerciële aspect duidelijk. Pirelli wil geen negatieve PR. Ik denk dat je er als coureur mee wegkomt als de banden (onbewust) beschadigd geraakt zijn.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dBb7bya.png
Geen fantasie nodig zolang MSPaint bestaat.

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 23-05-2017 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

Op zich zou verstappen hem wel uit moeten kunnen rijden dit jaar, maar hij gaat niet rustig aan doen. Hij heeft maar 1 stand en dat is knallen. Dus ik zie nog wel een kans dat ie er weer een afschrijft, maar hoop dat ie gewoon op het podium komt natuurlijk. Het zal me niet verbazen als ie de driver of the day wordt, indien ie finished.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Martinspire schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 14:52:
Op zich zou verstappen hem wel uit moeten kunnen rijden dit jaar, maar hij gaat niet rustig aan doen. Hij heeft maar 1 stand en dat is knallen. Dus ik zie nog wel een kans dat ie er weer een afschrijft, maar hoop dat ie gewoon op het podium komt natuurlijk. Het zal me niet verbazen als ie de driver of the day wordt, indien ie finished.
Dat zegt hij zelf ook:
As you work your way into the weekend, what's the balance between risk and reward?
"There is no such thing as a low-risk lap in Monaco, it doesn't exist if you want to be fast because you have to be on the limit. Last year's crash was very unfortunate but it doesn't affect my confidence heading back there, it just makes me want to do better this year and learn from my mistakes. [..]."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:19
Hmm Ik denk dat het met het karakter van Max een foutje hier ook snel gemaakt is. Ik hoop iig op spektakel op de goede manier.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Stewart en Moore, Monaco GP 2004

Afbeeldingslocatie: https://cdn-9.motorsport.com/static/img/mgl/100000/150000/159000/159600/159699/s8/f1-monaco-gp-2004-jackie-stewart-and-roger-moore.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
He's baaaacckkk

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAg4SeQWAAM8L5j.jpg:large

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Hij staat er bij als een echte toerist; "waaar moet ik heen?!?!?" :P

Aan zijn armen te zien heeft hij genoeg getraind :+ Maar als je hem een beetje volgt op Strava, dan zit zijn fitheid wel snor. Ik ben benieuwd, hopelijk wordt het niet te erg voor hem en voor Stoffel toch de kans dat hij F1-materiaal is... :)

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Deze mogelijk ook :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9ZAmU5XYAARD2e.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
http://www.redbull.com/en...slot-car-red-bull-carrera ⇐ Track-guide video met RIC & VER

Afbeeldingslocatie: https://image3.redbull.com/rbcom/010/2017-05-22/1331858102426_9/0010/1/800/533/9/monaco-slot-car-guide-monaco-circuit.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image3.redbull.com/rbcom/010/2017-05-22/1331858094953_3/0010/1/800/533/3/monaco-slot-car-guide-ayrton-senna.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image2.redbull.com/rbcom/010/2017-05-22/1331858096028_5/0010/1/800/533/5/monaco-slot-car-guide-daniel-ricciardo.jpg

Duidelijk veel tijd over daar.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05 13:47
Moeten ze voor deze race nog steeds de uitslag van de stuurstang (stuurkolom whatever) breder maken, zodat ze die haarspeldbochten kunnen nemen?
Volgens mij was dat vroeger wel, maar nu nog steeds?

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:10
DeerDitch schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:39:
Moeten ze voor deze race nog steeds de uitslag van de stuurstang (stuurkolom whatever) breder maken, zodat ze die haarspeldbochten kunnen nemen?
Volgens mij was dat vroeger wel, maar nu nog steeds?
Denk het wel, de huidige auto's hebben ook nog eens een wielbasis die een halve meter langer is dan voorheen. Hamilton vroeg zich blijkbaar al af hoe hij zijn Mercedes in vredesnaam door de hairpin bij het hotel/casino moet krijgen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

dennisfr schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:33:
[...]

Denk het wel, de huidige auto's hebben ook nog eens een wielbasis die een halve meter langer is dan voorheen. Hamilton vroeg zich blijkbaar al af hoe hij zijn Mercedes in vredesnaam door de hairpin bij het hotel/casino moet krijgen.
gewoon een gokje.. :+

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/f6ek1KcvTWPmw/giphy.gif?response_id=592456a11aa419a73f4de488

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Ons Scarb heeft iets geks gezien bij MERC

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhb3pvXYAAlx9M?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhb49RWsAAR-ry?format=jpg&name=large

Sneetjes in de sidepots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Waar zit dit onderdeel?
Edit sidepod :)

[ Voor 26% gewijzigd door tlpeter op 23-05-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:04

Theuno

Da Devil Crew

Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 17:48:

[afbeelding]

[afbeelding]

Sneetjes in de sidepots
Dat zijn wel echt hele dubieuze uitsteeksels aan de sidepods (als ik het goed op de wagen kan plaatsen..).

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gelukkig kan ik de FP's weer eens allemaal zien! Als Mclarens heel blijven, kunnen ze wel eens een erg goed weekend gaan hebben!
Of Button moet hem meteen in de muur zetten, dan kunnen ze inpakken en de Indy 500 aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hoop op een mooie GP van Monaco en een rood podium

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:54
Rivanov schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:49:
Shit. Sky en C4 zenden weer beide live uit. Wordt weer zappen. :+
Nee joh, gewoon lekker bij ome Olav <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

[afbeelding]

[afbeelding]

Sneetjes in de sidepots
Kan Mercedes gewoon even een ontwikkelverbod krijgen? Serieus, kleine sneetjes in de sidepods. Wat levert het op, 0,001 per rondje? 8)7

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Kan Mercedes gewoon even een ontwikkelverbod krijgen? Serieus, kleine sneetjes in de sidepods. Wat levert het op, 0,001 per rondje? 8)7
In Spanje zaten deze cuts er ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhtYL6XsAA88pf.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhvaGiXcAYj-Lu.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhvfdxXoAAzBi6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAhv8bSWAAET2_V.jpg

Het is Monte Carlo, dus er moet ook gevoetbald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
alex3305 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:37:
[...]

Nee joh, gewoon lekker bij ome Olav <3
Voor de race wel. Maar de voor- en nabeschouwing niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Renault haalt steeds iets meer vermogen uit het motor blok

https://nl.motorsport.com...motor-upgrade-907685/?s=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
En volgens dat artikel gaan ze ergens volgend jaar pas gelijk aan Mercedes zijn. Alsof die stil zitten en niet verder ontwikkelen. Dat wordt 2019 voor Max om van begin af aan mee te doen voor het podium.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onestone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:47

Onestone

Saabje, 550Nm 400paardjes

[afbeelding]

[afbeelding]

Sneetjes in de sidepots
Mooi flexibel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zou mij inderdaad niks verbazen als deze sidepods tijdens het rijden een bepaalde vorm aannemen om de aero te verbeteren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAiK__-XkAATYRx.jpg

Persco:
BUT, HUL, OCO
MAS, RIC, WEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-06 21:19
Een ontwikkelingsstop voor Mercedes lijkt me niet nodig zolang Ferrari ze het vuur aan de schenen legt. Laat Red Bull in de tussentijd zich maar bewijzen in een gevecht met Force India. Tijd voor RB om pas op de plaats te maken ipv Renault te beklagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:46
Ahhh Monaco, nu al zin in :D

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Je bedoeld een pr praatje omdat ze dit jaar nog geen upgrade betrouwbaar hebben kunnen krijgen? :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:43:
[...]

net zo irritant als die facebook gebruikers, met de melding: "ik volg even", ipv gewoon meldingen inschakelen... :)
Kan je op GoT dan gewoon meldingen inschakelen, zodat je geen verkapte tvp* hoeft te posten?
spoiler:
*zoals deze tvp

O-)
* ralph075 weet echt van het bestaan niet af, mocht de functie er daadwerkelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koli-man
  • Laatst online: 16-05 10:27

koli-man

Bartender!!!!

Ik snap niet waarom dat allemaal via de media moet lopen. Druk zetten? Of klop t de media het te zeer op? Clickbait?
Je wil dit toch gewoon binnenshuis houden, de vuile was.

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:10
Monaco! Let's go! Alles mag van mij dit weekend. Button op het podium. Hamilton, maakt allemaal niet uit. De Sfeer is en blijft leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Boinkie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:36:
Monaco! Let's go! Alles mag van mij dit weekend. Button op het podium. Hamilton, maakt allemaal niet uit. De Sfeer is en blijft leuk!
Dat zou de grap van de eeuw zijn. BUT op het podium. Geweldig. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:58:
[...]

En een ploffende motor van Alonso :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 01:16

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:13:
[afbeelding]

Persco:
BUT, HUL, OCO
MAS, RIC, WEH
Volgens mij is het lang geleden dat er geen Ferrari en geen Mercedes bij de rijders voor de persconferenties zaten. Prima.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Jasphur schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:58:
[...]

Unibet anyone? Inzet 290239203 x terug oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05 13:19

garriej

Ik las ondertieten.

kevlar01 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 07:53:
[...]

Unibet anyone? Inzet 290239203 x terug oOo
251 staat ie op. Vandoorne staat op 501.. al is dat wel race winner, niet podium.
Ericsson staat op 2501 :+

[ Voor 3% gewijzigd door garriej op 24-05-2017 07:58 ]

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1