Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 6 - GP van Monaco Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:
  • 54.257 views

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:43
quote:
Zijn vraag aan het team voor hulp ging door merg en been. De hulpeloosheid wat dat uitstraalde vond ik veelzeggend.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:00
@Wom zeker. Hopelijk (voor hem), horen we dit soort wanhoopskreten niet meer.

Even inhaken op het Ziggocommentaar. Hoewel mijn favo zender SKY is, ga Ziggo daar nou niet mee vergelijken. Afgezien van het grotere budget heeft SKY veel meer geschiedis in huis in de vorm van hun presentatoren. Dat hebben wij nu ook met onze NL F1 coureurs maar die hebben een wat minder indrukwekkend verleden en zijn wat minder lang actief geweest op de F1 paddock na hun carierre dan de Britten. Had bij toeval Doornbos actiever bezig geweest met de contacten in de F1 en RedBull, dan hadden zij (Olav en Doornbos) een gouden duo kunnen zijn op de baan. Zet er 2 enthousiaste talentjes ala Ted bij en klaar. Echter is dit niet het geval en moet Ziggo roeien met de riemen die ze nu hebben. En gezien F1 nu pas wat groter begint te worden in Nederland doen ze het mijn inziens zo heel slecht nog niet.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 22:14
Ik vind Jenny Gow, Suzy Perry, Lee McKenzie en die van Formule E, Nicky nogwat, anders ook allemaal veel beter dan de Nederlandse presentatoren. Terwijl ze allemaal geen F1 ervaring hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:14
Ik denk dat we het over het algemeen wel eens zijn over Jack, het is 99% van de tijd tenenkrommend.

Ik moest wel hardop lachen toen Jack tijdens de race (!) een hele lijst met bizar nutteloze feitjes begon op te ratelen (afgelegde meters, aantal banden, etc.), toen hoorde je zelfs de irritatie in Olav zijn stem of hij wel helemaal lekker was.. _O-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 03:08

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
Grimmie187 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:53:
Ik denk dat we het over het algemeen wel eens zijn over Jack, het is 99% van de tijd tenenkrommend.

Ik moest wel hardop lachen toen Jack tijdens de race (!) een hele lijst met bizar nutteloze feitjes begon op te ratelen (afgelegde meters, aantal banden, etc.), toen hoorde je zelfs de irritatie in Olav zijn stem of hij wel helemaal lekker was.. _O-
Is daar een fragment van?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23:14
quote:
AzzKickah schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:11:
[...]

Is daar een fragment van?
Zou ik even terug moeten zoeken, het zit niet in de Ziggo samenvatting iig. Het was ergens in het begin van de race en het gesprek eindigde met Olav die aan Jack vroeg hoeveel mooie dames er rondliepen in Monaco omdat dat misschien wel interressante informatie zou zijn :+

Acties:
  • +11Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-04 15:41
Was wel in ronde 49 hoor.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Verder eens met @Jasphur . Sky is de defacto standaard F1 broadcast, aangezien F1.com hun race commentaar gebruikt in samenvattingen. Ze hebben een race coureur en oke commentaar naast elkaar, een enthiousiaste pit reporter en de hele show (montage e.d.) eigenlijk compleet.

Channel 4 vond ik afgelopen weekend ook niet gek. Ze hebben Coulthard op commentaar, en Chandok in de pits. Beide met race ervaring en dus weten ze wel hoe F1 werkt.

Eigenlijk zouden Ziggo Sport zo'n persoon op locatie moeten hebben, maarja.. zo te zien kluisteren ze zichzelf liever vast aan een studio met wat publiek en/of "F1 Cafe". Ik zie daar zelf niet zoveel meerwaarde in. Bovendien kost het ws ook flink meer om een gozer zoals Doornbos op reis te sturen, en de vraag is of hij dat ook wel wil/kan. Afreizen naar alle practice sessions kost veel tijd..

Ws is dit het beste wat ze kunnen gegeven hun middelen. Aan je zelf de keuze welke show je kijkt.

[Voor 90% gewijzigd door Hans1990 op 29-05-2017 23:13]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07-04 17:53
Nog een mooi plaatje als afsluiting dan :D

https://i.imgur.com/Qpp3zx2.jpg

Mijn Aquarium

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-04 19:20
quote:
Hans1990 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:51:
Was wel in ronde 49 hoor.

***members only***

Verder eens met @Jasphur . Sky is de defacto standaard F1 broadcast, aangezien F1.com hun race commentaar gebruikt in samenvattingen. Ze hebben een race coureur en oke commentaar naast elkaar, een enthiousiaste pit reporter en de hele show (montage e.d.) eigenlijk compleet.

Channel 4 vond ik afgelopen weekend ook niet gek. Ze hebben Coulthard op commentaar, en Chandok in de pits. Beide met race ervaring en dus weten ze wel hoe F1 werkt.

Eigenlijk zouden Ziggo Sport zo'n persoon op locatie moeten hebben, maarja.. zo te zien kluisteren ze zichzelf liever vast aan een studio met wat publiek en/of "F1 Cafe". Ik zie daar zelf niet zoveel meerwaarde in. Bovendien kost het ws ook flink meer om een gozer zoals Doornbos op reis te sturen, en de vraag is of hij dat ook wel wil/kan. Afreizen naar alle practice sessions kost veel tijd..

Ws is dit het beste wat ze kunnen gegeven hun middelen. Aan je zelf de keuze welke show je kijkt.
Maar is het nodig om iemand als Doornbos naar iedere practice te sturen? Ik kan me voorstellen dat het al zou helpen als hij, bijvoorbeeld, op zondag Olav ondersteund en aan het einde van de race richting de pit gaat voor interviews met de coureurs (evt. met quali). Dan hoef je Doornbos niet het hele weekend op pad te sturen, maar heb je wel betere beelden en interviews van de race.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: april 2020
  • Niet online
quote:
Grimmie187 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:53:

Geeft wel meteen aan hoe boeiend de race was... >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 02:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
EvilWhiteDragon schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 07:57:
[...]

Maar is het nodig om iemand als Doornbos naar iedere practice te sturen? Ik kan me voorstellen dat het al zou helpen als hij, bijvoorbeeld, op zondag Olav ondersteund en aan het einde van de race richting de pit gaat voor interviews met de coureurs (evt. met quali). Dan hoef je Doornbos niet het hele weekend op pad te sturen, maar heb je wel betere beelden en interviews van de race.
Geen idee of je Indy 500 hebt gekeken, maar commentaar van Doornbos was daar regelmatig niet om aan te horen. Ja, makkelijk vanuit je schermpje namen op de lezen, maar hoevaak hij met z'n 'weetjes' kwam om even te laten zien hoeveel hij weet van heel die indy's. weet (terwijl zijn tijd dit nog aparte champcars was).

Zou ik eerder een Coronel pakken, desnoods beide, 1 in pit, andere roaming.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: maart 2010
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:56:
[...]

Geen idee of je Indy 500 hebt gekeken, maar commentaar van Doornbos was daar regelmatig niet om aan te horen. Ja, makkelijk vanuit je schermpje namen op de lezen, maar hoevaak hij met z'n 'weetjes' kwam om even te laten zien hoeveel hij weet van heel die indy's. weet (terwijl zijn tijd dit nog aparte champcars was).

Doornbos heeft volgens mij ook de 'echte' indy500 gedaan, daarnaast heeft hij twee seizoenen in de oude champcar serie gereden, toen het inderdaad nog gescheiden was.
Coronel raced zelf nog actief, die kun je niet strikken als pitreporter denk ik.

[Voor 5% gewijzigd door Tleilaxu op 30-05-2017 10:02]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:00
quote:
[...]

haha de gebroeders Coronel. Dat word een feest op de paddock!
"Hej je wagen is 5 races oud! Je verzekering kan omlaag".

En zit Coronel niet onder de duim van RTL? Beide heren.

Volgens de Wiki is Doornbos inderdaad een ex-Indy 500 rijder
Wikipedia: Robert Doornbos

[Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 30-05-2017 10:10]

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:33
quote:
[...]

De manier waarop Doornbos vertelt kan een "kenner" tegen het hoofd stoten en wellicht arrogant overkomen. Maar hij vertelt heel vaak zaken (ook bij de Indy) wat veel kijkers gewoon echt niet weten. Hij legt het vaak nog goed uit ook. Ook die anderhalve Ziggo studio aflevering die ik heb gezien; hij vertelt over procedures, manieren van werken binnen het team, gevoel van een coureur etc. Dat is iets wat niet veel mensen kunnen vertellen en weten. F1 rijden is anders dan de ClioCup natuurlijk :+ .

Het is vaak wel iets van: In mijn tijd was het.......... Dus de manier waarop kan wel wat anders, maar informatieve dingen brengen die voor velen onbekend zijn, is helemaal niks mis mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 210667
  • Registratie: april 2020
  • Niet online
quote:
Loondijke schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:28:
[...]

Het is vaak wel iets van: In mijn tijd blahhhhhhh. Dus de manier waarop kan anders,
Wat jammer nu weer. Je was net zo goed bezig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:10
quote:
Loondijke schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:28:
[...]

De manier waarop Doornbos vertelt kan een "kenner" tegen het hoofd stoten en wellicht arrogant overkomen. Maar hij vertelt heel vaak zaken (ook bij de Indy) wat veel kijkers gewoon echt niet weten. Hij legt het vaak nog goed uit ook. Ook die anderhalve Ziggo studio aflevering die ik heb gezien; hij vertelt over procedures, manieren van werken binnen het team, gevoel van een coureur etc. Dat is iets wat niet veel mensen kunnen vertellen en weten. F1 rijden is anders dan de ClioCup natuurlijk :+ .

Het is vaak wel iets van: In mijn tijd blahhhhhhh. Dus de manier waarop kan anders, maar informatieve dingen brengen die voor velen onbekend zijn, is helemaal niks mis mee.
Ik vind hem niet bepaald slecht maar hoe vaak ik wel niet heb gehoord van Doornbos dat je bij de Indy een switch hebt om het gewicht van rechtsachter naar links voor kan verplaatsen. :+ Het kwam op mij op het gegeven moment een beetje over van, ik weet een paar dingen heeeel goed en de rest niet, dus vertel ik maar wat ik weet :9

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21:33
quote:
Heppieboeddah schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:48:
[...]

Wat jammer nu weer. Je was net zo goed bezig.
Iets liever weggezet voor je O+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
De mensen bij Ziggo sport zijn allemaal niet om aan te horen. Ten eerste die mensen in de studio. Rob en Robert die als een soort VI inside met elkaar botsen, het is zo treurig dat het lachen me al een tijdje vergaan is.

Die 2 worden dan aangevuld met een gast of expert en dat is me een partijtje dieptriest. Deze keer zat die Brandsteder erbij en mijne liebe wat erg! "goh, er zit een plankje onder die auto", ja dude, al jaaaaaren. En als er dan een expert bij zit zoals een Coronel (die ik op zich hoog heb zitten), dan moet er op de een of andere manier in elke zin het woordje "Max" zitten. Vaak met "kan het beter" of "is zo'n koele kikker" er achter. Het F1 café is de ultieme uiting daarvan, een stukje tv waarbij het gemiddelde SBS6 publiek wegzapt vanwege de inhoudsloosheid.

Met de rechten die Ziggo heeft, met de mogelijkheden en het geld wat ze ervoor neer willen leggen kan dit zo gigantisch veel beter en mooier. Waar is de tijd dat Olav nog de technische details besprak, waar zijn de tijden dat er onderlinge verschillen besproken werden en waarom sommige rijders op bepaalde plekken wel tijd wonnen en waar niet. Diepte, detail, journalistieke waarde. Dat kan, zelfs met 3 man op het circuit en evenveel op de bank in de studio.

Allereerst Rob weg, in een kast en nooit meer opendoen. Zet daar iemand met kennis en een verhaal neer en niet iemand die alleen maar in elke zin "Max" kan zeggen. Vul dit aan met Doornbos en geef hem een meer technische rol, gebruik z'n kennis en misschien contacten. Neem geen experts of gasten meer mee, maar geef dat geld uit voor iemand naast Olav zodat hij niet 10-tallen fouten per race maakt. Ik snap dat Olav niet alles kan zien omdat hij op meerdere schermen moet kijken, maar het is soms wel te erg voor woorden en dat is niet nodig, kost je alleen iemand die op de achtergrond mee kijkt en corrigeerd waar nodig. Jack kritischer maken, meer diepte geven. Leuk dat je jezelf als fan neerzet en niet als journalist, maar dat is een slap excuses om geen diepgang te hebben en jezelf alleen maar een mooie baan te geven naast je tandarts gebeuren.

Met een paar aapassingen maak je het zo veel beter imho.. (en nee, ik heb geen Sky, anders had ik geen Ziggo gekeken)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 07-04 19:41
Ik zal maar weer even een topic benadrukken waar al dat TV/Ziggo geneuzel terecht kan: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?

En ranten of feedback sturen kun je hier doen: http://bit.ly/2qvBtJr

[Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 30-05-2017 12:48]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
kak, sorry Martinspire.. had de titel van dat topic wel gelezen maar heb onder "kwaliteit" de brakheid van de illegale streams verstaan :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Goed, voordat het nog onvriendelijker wordt, hang ik hier maar een slotje aan. Totdat het Canada-topic open gaat kunnen we in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 terecht, en voor het bespreken van de verschillende uitzendingen en commentators kun je terecht in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?.

[Voor 30% gewijzigd door AGee op 30-05-2017 16:16]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 en Alonso zijn Indy500 race zijn hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True