Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1 2017] Race 5 - GP van Spanje Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 9
Acties:
  • 57.513 views

Acties:
  • +8Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 11:02

nachtnet

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Gran Premio de Espana - 12-14 mei
Data
Vr 12 Mei
Free Practice 1:10:00(10:00)
Free Practice 2:14:00(14:00)
Za 13 Mei
Free Practice 3:11:00(11:00)
Quali:14:00(14:00)
Zo 14 Mei
Race:14:00(14:00)

CircuitCircuit de Catalunya
LocatieBarcelona, Spanje
Lengte4655 m
Aantal race ronden66
Total race afstand307,104 km
Laatste winnaarMax Verstappen (Red Bull) 1:41:40.017
Lap record1:21.670 - Kimi Räikkönen (2008)
LinksFormula1.com Google maps

Banden

Bandenkeuzes:
Beschikbaar zijn de volgende banden*:
  • Soft (S) Yellow
  • Medium (M) Wit
  • Hard (H) Oranje
*tot en met GP van Monaco is de banden keuze voor ieder team gelijk.
  • 7 sets van de zachtste band
  • 4 sets van de middelste band
  • 2 sets van de hardste band

These are the tyres that Pirelli has said must be used at some point in the race:
One set of P Zero Medium and one set Hard.
Each driver must have both these sets available for the race, and must use at least one of them.

Following the regulations, each driver must save for Q3 one set of the softest of the three nominated compounds. This set will be given back to Pirelli after Q3 for those who qualify in the top 10, but the remaining drivers will keep it for the race.

Over the course of a race weekend the teams have to hand back tyres according to a certain schedule, though they can decide which tyres to give back at the following times:
- One set after the first 40 minutes of FP1
- One set at the end of FP1
- Two sets at the end of FP2
- Two sets at the end of FP3

Evest wijzigde deze reactie 09-05-2017 13:19 (1%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +20Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Hebben we dit ook weer gehad en kunnen we ons richten op deze race. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 24-01 16:42

garriej

Ik las ondertieten.

quote:
koli-man schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:42:
Fixed.....alleen het is moederdag. Volgens mij word ik geacht iets gezelligs te doen. Ik weet niet zeker of de formule 1 hierin past komende zondag ... :X
Ontbijt op bed brengen, smiddags race kijken :+

iRacing Profile | Youtube

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-01 21:01

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Nu online
Serieus benieuwd naar de upgrades van alle teams, niet alleen die van RB. Wel erg jammer dat ze de "verkeerde" banden meekrijgen.

Hopelijk wordt het nu weer echt spannend met meerdere teams die mee kunnen vechten, en Mclaren mag ook wel weer eens in de top 10 terecht gaan komen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
DaniëlWW2 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:58:
[afbeelding]
Hebben we dit ook weer gehad en kunnen we ons richten op deze race. :+
Twee Mercedessen elkaar eruit laten crashen is voor amateurs, kun je het ook met twee Mercedessen en twee Ferrari's? Hoeft niet tegelijkertijd, elke combinatie is goed :p

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23-01 13:40
quote:
Fixed.....alleen het is moederdag. Volgens mij word ik geacht iets gezelligs te doen. Ik weet niet zeker of de formule 1 hierin past komende zondag ... :X
Moederdag is cancelled dit jaar !

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koli-man
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 24-01 12:49

koli-man

Bartender!!!!

quote:
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:42:
[...]

Moederdag is cancelled dit jaar !
Zeg jij dat even tegen mijn 3 kinderen en mijn vrouw >:)

* koli-man gaat alvast rennen

Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 10:50

Spotmatic

Ken sent me

Of RB nu wel of niet met een nieuw chassis komt boeit me niet. Wat me boeit is dat er weer een race-weekend aankomt. :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
quote:
Samen met mams kijken natuurlijk?

touw en ducttape

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
https://twitter.com/thebuxtonblog/status/861890135755030528

"Nieuwe" RB13 zal dus een mix zijn van Ferrari aero en Mercedes. Slim, beter goed gejat....

Found it interesting talking to RIC in Sochi. When asked about the new car for Spain he said it had a lot of red and a lot of silver...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:25
quote:
Jasphur schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:29:
[...]

Een chicane op het rechte stuk? :P :+
Net als in 1994? Toen hebben ze voor de Nissan bocht (wat nu het achterste rechte stuk tussen bochten 9 en 10i s) een extra chicane geïmproviseerd :).

Saillant detail: dit hebben ze gedaan om de veiligheid te verbeteren na het tragisch ongeval van Senna.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
quote:
alwaysleft schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:18:
https://twitter.com/thebuxtonblog/status/861890135755030528

"Nieuwe" RB13 zal dus een mix zijn van Ferrari aero en Mercedes. Slim, beter goed gejat....

Found it interesting talking to RIC in Sochi. When asked about the new car for Spain he said it had a lot of red and a lot of silver...
Mocht het waar zijn dan hadden we het hier al voorspeld! :p
quote:
Lasmibalsingh schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:54:
Newey heeft opvallend genoeg bij de geïntroduceerde loopholes in de afgelopen 10 jaar behoorlijk achter de feiten aangelopen. Enkele voorbeelden: Dubbele diffuser, F-duct, S-duct, (semi-)coandă-effect uitlaat (blown diffuser), passieve DRS, etc. Allemaal voorbeelden die door anderen zijn geïntroduceerd en Newey pas later ook heeft toegepast.

PSN: KADR777

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:42
Ik gun Fernando uberhaupt een finish :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:40

Pierre

Zucht

quote:
3x3 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:35:
Het is ook te thuisrace van deze heren.
[afbeelding]
Ik gun ze beiden een dikke puntenfinish. :)
De linker gaat misschien wel lukken, de rechter alleen als er achter zijn auto een andere motor gezet wordt :9

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 25-01 19:00

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

quote:
Chiron schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:36:
Ik gun Fernando uberhaupt een finish :+
Ik gun hem zelfs al een goede start! O-)

Icephase wijzigde deze reactie 09-05-2017 13:40 (0%)
Reden: typo

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Zahariac
  • Laatst online: 14-01 08:50
quote:
Icephase schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:40:
[...]

Ik gun hem zelfs al een goede start! O-)
Fixed that for you.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
OK, volgorde van gewenste winnaars: 1) Max 2) Kimi 3) Hulk. Zo wel goed? :+

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22-01 13:48
Ze moffelen dit weg in de haaievin.

winwiz wijzigde deze reactie 09-05-2017 13:45 (61%)

Ryzen 2700X stock + 32GB GSKILL @3200 op Croshair VI Hero + RX Vega 64 + Philips BDM4065UC + DS1815+ + DS414 + MacbookPro 15" 2016

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +3Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
ANdrode schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:03:
[...]
De MGU-K van de RB auto's is vervangen in Sochi. Het scheelt vooral gewicht (als het vermogen scheelde stond dat overal).

Ik denk dat de aandacht die aan het MGU-K gegeven werd smoke & mirrors was om het verschil in performance te verklaren
Oh?

Used power-unit components ahead of Spanish-GP

hardware-lover wijzigde deze reactie 09-05-2017 15:13 (5%)

A smile a day.... [The end is there]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
MGU-K upgrade van Renault faalde bij alle 3 teams in de Bahrein-test na de grand prix. Daarom werd het uitgesteld. Bekend riedeltje ondertussen bij Renault.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-01 08:30
quote:
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:30:
MGU-K upgrade van Renault faalde bij alle 3 teams in de Bahrein-test na de grand prix. Daarom werd het uitgesteld. Bekend riedeltje ondertussen bij Renault.
Idd, een bekend riedeltje helaas, maar het is ook wel de bevestiging dat ze gigantisch eigenwijs zijn, omdat ze de hulp van Mario Illien stopgezet hebben en nu een motorblok hebben wat net zoals in 2015, als het 1-na slechtste blok van het veld kan zien.
Ik las ergens dat Mario Illien al niet heel erg betrokken is geweest bij het 2017 blok en dat Mario Illien zijn mening heeft geuit nadat hij de motor en de testrapporten had gezien en dat ze bij Renault daar niet blij van werden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alwaysleft
https://nl.motorsport.com...ring-f1-auto-rb13-903613/

Het blijft gewoon de RB13 dus zoals verwacht en gewoon een "normale" upgrade.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 10:41
quote:
kpg schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:28:
En waar zit het circuit op te hinten?Linkje.
Snorremans had toch gezegd dat er op korte termijn wijzigingen in het format aan zouden komen?
De SMS sprinklers langs het circuit natuurlijk. "Sms regen aan naar 3333". :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-01 22:42
quote:
Wognummer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:37:
[...]

*de kosten per sms zijn 1 euro

SMS engine failure naar 3333

* de kosten per sms zijn 19,99 :+

* er kan bij bovenstaande opties NIET gestemd worden op max verstappen >:)
SMS blue flags OFF naar 3333 :+

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
quote:
Juncto schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:07:
[...]

Idd, een bekend riedeltje helaas, maar het is ook wel de bevestiging dat ze gigantisch eigenwijs zijn, omdat ze de hulp van Mario Illien stopgezet hebben en nu een motorblok hebben wat net zoals in 2015, als het 1-na slechtste blok van het veld kan zien.
Ik las ergens dat Mario Illien al niet heel erg betrokken is geweest bij het 2017 blok en dat Mario Illien zijn mening heeft geuit nadat hij de motor en de testrapporten had gezien en dat ze bij Renault daar niet blij van werden.
Klopt, zal wel met Franse trots te maken hebben.

Illien zijn ontwerp voor de broodnodige ICE-upgrade kwam op aandringen van Red Bull (gespeculeerd werd dat het ook volledig gesponsord was door Red Bull), het plan getest en al lag al klaar om te gebruiken in het midden van het seizoen 2015. Renault wilde er echter niet aan geloven en bleef zijn eigen ICE-upgrade ontwikkelen die pas in Brazilië 2015 klaar was(!) en deze bleek 1 grote flop.

Uiteindelijk stonden ze daar met hun handen in het haar in Viry en gebruikten ze toch nog het Illien ontwerp als basis voor 2016 en dat is achteraf de juiste keuze gebleken, ze deden weer mee voor de podiumplaatsen.

Waarom ze Illien geen megacontract hebben aangeboden dat kan niemand met rede uitleggen, ongelofelijk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
nachtnet schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:31:
Potverdikkie @DaniëlWW2 , heb je weer met de timer lopen spelen? :+
Doe ik eens lief en dan is het weer niet goed. :N :P
quote:
Lees een bericht van @Olav_Mol dat RB geen motor-update van Renault wilde in Spanje. Alle winst zou dan aan het chassis te wijten/danken zijn.
Klopt dat, dan zit er wel wat aan te komen dat even geshowed moet worden. :Y

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• nachtnet

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
quote:
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:07:
[...]
Illien zijn ontwerp voor de broodnodige ICE-upgrade kwam op aandringen van Red Bull (gespeculeerd werd dat het ook volledig gesponsord was door Red Bull), het plan getest en al lag al klaar om te gebruiken in het midden van het seizoen 2015. Renault wilde er echter niet aan geloven en bleef zijn eigen ICE-upgrade ontwikkelen die pas in Brazilië 2015 klaar was(!) en deze bleek 1 grote flop.

Uiteindelijk stonden ze daar met hun handen in het haar in Viry en gebruikten ze toch nog het Illien ontwerp als basis voor 2016 en dat is achteraf de juiste keuze gebleken, ze deden weer mee voor de podiumplaatsen.
Heb je hier iets meer bronnen voor?

Ik heb de speculatie gelezen toen maar niet dat er concreet iets af was. Voor zover ik weet was het inzetten van de motor in Brazilië halfslachtig. Het werkte niet maar was nodig voor de homologatie. En zonder bijpassende uitlaat ging deze niet presteren.
Ondertussen toonde Horner zijn typische "loyaliteit" richting de pers. McLaren houd het iig binnenshuis

Er was kennelijk een 1-cilinder testblok van Illien dat 4% meer vermogen had. Het is naïef om te denken dat je daar zonder problemen een volledig motor van maakt ;)
Honda

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
Even een feitje over de afgelopen 10 races in Spanje: Iedere race in die tien jaar heeft een verschillende winnaar gehad:

2007: MAS
2008: RAI
2009: BUT
2010: WEB
2011: VET
2012: MAL
2013: ALO
2014: HAM
2015: ROS
2016: VER
2017: ???

Als deze trend zich zou voortzetten zou BOT grootste kanshebber zijn als winnaar nummer 11 in 11 races. Klein kansje voor RIC, en als het heel gek loopt misschien nog PER? of HUL?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 10:45
quote:
nachtnet schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:53:
Even een feitje over de afgelopen 10 races in Spanje: Iedere race in die tien jaar heeft een verschillende winnaar gehad:

2007: MAS
2008: RAI
2009: BUT
2010: WEB
2011: VET
2012: MAL
2013: ALO
2014: HAM
2015: ROS
2016: VES
2017: VER
:7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
quote:
ANdrode schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:39:
[...]

Heb je hier iets meer bronnen voor?

Ik heb de speculatie gelezen toen maar niet dat er concreet iets af was. Voor zover ik weet was het inzetten van de motor in Brazilië halfslachtig. Het werkte niet maar was nodig voor de homologatie. En zonder bijpassende uitlaat ging deze niet presteren.
Ja, ik zal het wel in het weekend opzoeken dan ben ik meer in de f1-stemming en heb ik wat meer tijd. Het was of een artikel van AMuS of een artikel uit autosport als ik het me goed kan herinneren.

Dat wat jij zegt van de homologatie en uitlaatpijp als reden kan ik me trouwens niet meer herinneren, ik zal daar ook even een bron bij zoeken.
quote:
Ondertussen toonde Horner zijn typische "loyaliteit" richting de pers. McLaren houd het iig binnenshuis
Sorry maar ik hoor op SKY en andere media continu gezeik van Boullier en de heren bij McLaren, en dat terwijl Honda de ze dik sponsort. Dat was met Ron Dennis aan het roer nog wel anders qua kritiek uiten, hij deed het ook maar dan subtiel met zijn Ronspeak. ;)
quote:
Er was kennelijk een 1-cilinder testblok van Illien dat 4% meer vermogen had. Het is naïef om te denken dat je daar zonder problemen een volledig motor van maakt ;)
Honda
Ja, dat is lastig maar na het einde van het seizoen 2015 hebben ze wel een overeenkomst afgesloten met Illien. Op deels op basis van zijn ontwerp kon Renault al in 2016 wintertests (jan of feb?) met een sterk verbeterde ICE testen en gewoon direct gebruiken voor de eerste paar races. De volgende upgrade die volgens mij in Monaco kwam incorporeerde grotendeels het finale Illien ontwerp.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
De 2-zitters staan klaar in Barcelona.. (:X wist niet dat ze er drie in huis hadden, dacht dat het een one-off project was. )

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
nachtnet schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:55:
De 2-zitters staan klaar in Barcelona.. (:X wist niet dat ze er drie in huis hadden, dacht dat het een one-off project was. )
Die zijn er ook niet beter op geworden, je ziet geen kloot als je achterin zit.

Vroeger zat je een stuk hoger, kon je ook echt voor je kijken. Of beter, die oude 3seaters van Ferrari of Renault, zat je helemaal leuk.

Edit, vorig jaar op Zandvoort:

Zie je toch geen klote? :/

SinergyX wijzigde deze reactie 09-05-2017 22:03 (15%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
@SinergyX Dat vraagt om bijpassende foto's :+

* nachtnet typt "f1 2-seater" ... en vindt..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

In de twitterfeed van Mercedes-AMG staan diverse foto's van de nieuwe livery. Hieronder één van de afbeeldingen. Benieuwd hoe de andere teams dit hebben gedaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

quote:
Jasphur schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:57:
Ik gok ongeveer hetzelfde. Was dit voor Barcalona al verplicht? Ik dacht voor 2018 eigenlijk pas.
Deze verplichting is vanaf Barcelona, dus iedereen is met de livery bezig. De nummers op de neus moet ook groter of duidelijker zichtbaar worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-01 23:48
Gaan de gele camera's/stickers bovenaan verdwijnen nu? Dat was altijd mijn oriëntatiepunt...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Ik ga weer voor een knalrood podium in Barca

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Max legt het circuit uit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 11:05
Nice. Leuk filmpje. Ik wist dat er hoogte verschil was, maar hier zie je het wel echt goed!
Dat komt op tv nooit zo over.

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 08:20

vhal

ಠ_ಠ

quote:
Woudloper schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:50:
In de twitterfeed van Mercedes-AMG staan diverse foto's van de nieuwe livery. Hieronder één van de afbeeldingen. Benieuwd hoe de andere teams dit hebben gedaan.

[afbeelding]
De Indycar-oplossing is wel wat dynamischer dan dit nummertje plakken omdat het moet... :/

YouTube: LED Technology Debuts At Mid-Ohio Sports Car Course

Mijn auto heeft een gebrek, wat nu?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

quote:
vhal schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:07:
[...]

De Indycar-oplossing is wel wat dynamischer dan dit nummertje plakken omdat het moet... :/

[afbeelding]

en 23 aanzetten op autonummer 28 ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
vhal schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:07:
[...]

[afbeelding]

Je weet dat het LED bord de positie aangeeft en niet het startnummer? :)
die 28 op de achtervleugel is idd veel dynamischer dan het nummertje plakken omdat het moet :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
quote:
ANdrode schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:45:
[...]

True, ondertussen is dat één groot wespennest. In het eerste seizoen hielden ze het echter relatief netjes. RB in 2014 was niet loyaal. Ik vind Vettel ook veel frisser nu hij eerlijker is over hoe hij in 2014 reed, aka niet goed

[...]

Met het tokensysteem kon je niet zo'n grote stap nemen als nu. Dit is ook hetgeen dat Honda bijt: de huidige motor is compleet anders dan die van vorig jaar.

Volgens sommige berichten zijn ze te lang doorgegaan met ontwikkelen/te laat gewisseld naar stabiel maken
Mee eens.

Ik denk dat je trouwens gelijk heb over dat het geteste deel inderdaad alleen een single-cylinder prototype was. Het was dus nog geen compleet ontwikkelde ICE. In die tijd had je ook nog thejudge13 die met scoops kwam (volgens mij herinner ik me van hem een artikel hierover), zijn artikelen waren veelal juist echter in dit geval dus niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet

ALO, SAI, VET Persco Pt.1
ERI, HAM, VER persco Pt.2

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 18-01 08:30
Vrijdag teammanagers:
Part 1:
Cyril Abiteboul
Robert Fernley
Toto Wolf

Part 2:
Maurizio Arrivabene
Christian Horner
Sauber

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 08:54
1 mm is dan weer niet zoveel, dat is droog gereden terwijl het valt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Exhaust upgrade RBR. :+

Bij Williams denken ze aan het belangrijkste. ;)

ERS voor Sauber

Foto's: @ScarbsTech

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:25:
@Rivanov :X die velgen van die scooter mogen ze ook wel eens onderhanden nemen..

[...]

Is die box voor de batterijen nu zo oversized? Of lijkt dat zo? (volgens de sticker zit er per box 32KG accu in.. )
In het vliegtuig moeten ze heel veel voorzorg nemen voor accu's. Is in het verleden weleens wat mis mee gegaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 08:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

quote:
MikeyMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:40:
[...]

In het vliegtuig moeten ze heel veel voorzorg nemen voor accu's. Is in het verleden weleens wat mis mee gegaan.
Ja, toen ze nog met Samsung Note 7's in de sidepods rondreden; wel handig om de actuele positie te laten zien maar die accus ware niet helemaal okee...

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alwaysleft
Als ik dit artikel lees https://www.f1today.net/n...ndtunnel-circuit-niet-top zegt Verstappen zoals verwacht dat ze na de update gewoon nog steeds het derde team in de rangorde zijn. Hou wel van de nuchterheid van Max.

Dus in plaats van 50 of 60 seconde na een race achterstand nu 20 a 30 seconde op eerste 4 is ook mijn voorspelling.

Top 6 Spanje:

1) Vettel
2) Hamilton
3) Bottas
4) Raikkonen
5) Verstappen
6) Ricciardo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-01 10:59

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet

nu met staart.
maar hoe gaan ze een 2e 3 op die shark fin zetten?

nachtnet wijzigde deze reactie 10-05-2017 17:21 (27%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet
quote:
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:23:
Maar ik meen toch dat ook de naam van de coureur duidelij zichtbaar moet zijn? Die kan ik zo snel nog niet terug vinden.
:+ die komt natuurlijk op de nieuwe T-WIng :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 25-01 16:23
quote:
nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:20:
[afbeelding]

nu met staart.
maar hoe gaan ze een 2e 3 op die shark fin zetten?
Niet. Max begint in Barcelona bij Ferrari toch.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 25-01 22:51
quote:
Stefie2010 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Maar dit is toch al oud nieuws van vorige week? Waarom komen al die sites hier nu weer mee?
Clickbait. Telegraaf.nl post elke dag wel iets met "Max Verstappen" in de titel want dat genereert clicks. Dat het artikel vervolgens geen zak met Max te maken heeft maakt niet uit. Soms is er nog een heel dun raakvlak doordat ze één zinnetje quoten ofzo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet
quote:
DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:23:
[...]

Wat is het punt van dit plaatje dan? :P
Eerlijk?: Media-aandacht vragen en krijgen.. En laten zien hoe donderdag de wagen van VER/RIC er ongeveer uitziet..:+

En ik werk er keurig aan mee.. 8)7 :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
quote:
alwaysleft schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:29:
[...]

Ik zie een geupdate Sharkfin qua looks en aero toch? Nice!
nee, zoals @SmithNL in het algemene topic postte lijkt deze foto precies dezelfde te zijn als de RB13-Launch render..

Zoek de 10 verschillen:
spoiler:
Er zijn geen 10 verschillen :+ (ik tel er 5)

nachtnet wijzigde deze reactie 10-05-2017 18:35 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:25:
[...]

Eerlijk?: Media-aandacht vragen en krijgen.. En laten zien hoe donderdag de wagen van VER/RIC er ongeveer uitziet..:+

En ik werk er keurig aan mee.. 8)7 :X
Prutser. :+
Ik zie ook echt bijna geen verschillen. De render lijkt vanuit een iets andere hoek te zijn gemaakt en dat lijkt wat dingen te veranderen zoals bestikkering. Dat is het ongeveer wel...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• nachtnet
@DaniëlWW2 met de belichting als verschil no.6
spoiler:

Bij nadere bestudering zie ik nog 2 verschillen. De stierekop en de achterpoten van de Bull zijn anders. 8 verschillen dus.

nachtnet wijzigde deze reactie 10-05-2017 21:48 (19%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:08
Plaatje is 100% zeker gewoon een template van de "launch" RB13 waarbij ze de livery een update hebben gegeven om zo een impressie te geven van hoe het er ongeveer uitziet. Geen enkele aerodynamische wijziging zichtbaar in ieder geval als je de twee plaatjes up-close met elkaar vergelijkt. Logisch natuurlijk ook, waarom zou RBR nu al de update van vrijdag prijs gaan geven, that spoils the surprise :)

Glazen bol: Andere neus (s-duct), meer rake, wellicht iets langere wielbasis en her en der een vleugeltje rondom de bargeboards i.c.m. de vleugel die in Sochi al getest is :)

Mijn Aquarium

Acties:
  • +3Henk 'm!

• nachtnet
Even een grafiekje* die de 5 seconden winst t.o.v. 2015 zou moeten laten zien.

Pole in deze gp zou dus moeten uitkomen rond de 1:19,681

Dat zou goed haalbaar moeten zijn: RAI heeft immers op de laatste dag van de Barcelona testen al een 1:18.634 gereden. (Hoewel die tijd wel op de, nu niet beschikbare SuperSoft banden gezet is..)

*tabel via @hlawiczka - Petr Hlawiczka

nachtnet wijzigde deze reactie 10-05-2017 22:03 (10%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-01 06:36

Mystikal

It never hurts to help

Sky preview

Mystikal wijzigde deze reactie 10-05-2017 22:43 (62%)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:56
Jekan zoiets natuurlijk altijd posten en daarna roepen dat je de eerste was ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• demo31051987
  • Laatst online: 10:14

demo31051987

a.k.a. Extigo

quote:
Oh dat geluid. Wat mis ik die 3.0 liter V10 motoren...

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
quote:
Als ik alleen al de thumbnail zie heb ik al geen zin om naar die gladjanus in z'n pakkie te kijken. Heb veel liever iemand met een koptelefoon op z'n kop, een korte broek en een t-shirt :+

Serieus eerste gedachte die in me opkwam :P

Franse auto's gaan niet stuk, die staken gewoon

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
FastFred schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:
[...]

Als ik alleen al de thumbnail zie heb ik al geen zin om naar die gladjanus in z'n pakkie te kijken. Heb veel liever iemand met een koptelefoon op z'n kop, een korte broek en een t-shirt :+

Serieus eerste gedachte die in me opkwam :P
Krijg altijd jeuk van z'n stem.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Nu online
Beetje op de retro tour met de nieuwe rijdersnummerbestickering op de Ferrari:

Lasmibalsingh wijzigde deze reactie 11-05-2017 09:02 (19%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
quote:
Jasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:07:
[...]

Mooi. Dit is tenminste duidelijk. Nummer 7 is Kimi toch?
En het volgende probleem is mooi zichtbaar. Persoonlijk weet ik alleen dat VAN 2 is, RIC 3 en VER 33. De andere nummers weet ik ook niet. Terwijl ik wel beter weet wie met de gele/fluoriderende camera rijd (BOT, RAI, VER, OCO, SAI, en de andere teams kan ik ook wel gokken op basis van eerste/tweede rijder, dus PAL, STR, MAG, VAN en ik gok WEH). Naar mijn idee gaat een groter/duidelijker nummer het probleem dus niks oplossen, omdat je dan juist ook nog van elke coureur het nummer moet onthouden. Dit terwijl je al weet welke rijders bij welk team zitten, en een indicatie of het rijder A of B is ook duidelijk is en je niet 20 unieke nummers hoeft te onthouden met bijbehorende naam.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Regen - video Twitter Toro Rosso

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 10:25
quote:
Goed om te zien dat ze de regelgeving over de hele paddock door trekken en dat de vorkheftrucks ook van startnummers zijn voorzien :+. Wel vreemd dat ze een bezet startnummer mogen gebruiken :X.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 22-01 22:25
quote:
alesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:07:
[...]

Goed om te zien dat ze de regelgeving over de hele paddock door trekken en dat de vorkheftrucks ook van startnummers zijn voorzien :+. Wel vreemd dat ze een bezet startnummer mogen gebruiken :X.
Weet jij veel, misschien is het Magnussen zelf wel! 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

quote:
Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:42:
[...]
Ik zal het ook jammer vinden als de gele camera verdwijnt. Hopelijk is het een combinatie van nummer én het gele nog steeds. Maar zoals de renders het laten zien, is het dit waarschijnlijk niet.
Ik ga er vanuit dat het gele gedeelte niet gaat verdwijnen. Kun je nu bij de start, van vooraf bekeken, in één oogopslag zien welke rijder van een team nu voor of achter de ander rijdt, dan is dat met een nummer alleen een stuk lastiger vast te stellen.

A smile a day.... [The end is there]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenhas
  • Laatst online: 25-01 09:22
quote:
alesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:07:
[...]

Denk dat dat beeld van de opwarmronde van de support race "Grand Prix Vorklifttruck" is. Ziet er naar uit dat het een start achter safety car
spoiler:
http://www.motraclinde.be/nl/~/media/Motrac/MotracLinde/Images/BE%20NL/Producten/Meelopende-elektrische-pallettrucks/T18/linde-meelopende-pallettruck-T18.jpg

Om beetje aan te sluiten op het milieu gegeven, is deze volledig electrisch

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Jasphur
Even voor de personen die het nog niet weten.

Startnummer/Rijder

5 - VET - Vettel
7 - RAI - Räikönnen

44 - HAM - Hamilton
77 - BOT - Bottas

3 - RIC - Ricciardio
33 - VER - Verstappen

11- PER - Perez
31 - OCO Ocon

19 - MAS - Massa
18 - STR - Stroll

55 - SAI - Sainz
26 - KVY - Kvyat

27 - HUL - Hulkenberg
30 - PAL - Palmer

8 - GRO - Grosjean
20 - MAG - Magnussen

94 - WEH - Wehrlein
9 - ERI - Ericsonn
36 - GIO - Giovinazzi

2 - VAN - Vandoorne
14 - ALO - Alonso

Ik kan afkortingen en namen fout hebben geschreven, correct me if I'm wrong. Dan pas ik het aan. Thanks.
Overigens staan alle startnummers ook in de OP van het Algemene F1 Topic
nachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"

Jasphur wijzigde deze reactie 11-05-2017 10:24 (20%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

quote:
alesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:11:
[...]

Ik wilde net vragen of Haas een 'VF-17 B spec' mee heeft gebracht :D. Zou tof zijn als die "ook" 1.5 seconde sneller is.
Ho ho, VF-18 :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +8Henk 'm!

• nachtnet

Europa geeft toch een ander soort kriebels dan Abu Dhabi..

Hier een eerste onduidelijke glimpse van de nieuwe RB13.

nachtnet wijzigde deze reactie 11-05-2017 10:40 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
@ANdrode et al.

Hier alvast de FIA pagina met alle documenten voor deze race: (Timing, Technical Reports, Stewards Decisions, FIA Communications, Persconference Transcripts)

http://www.fia.com/events...venttiming-information-21

https://www.fia.com/sites/all/themes/penceo_theme/images/fia_logo.png

Acties:
  • +3Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 24-01 21:05
sinds gisteren aanwezig in barcalona. veel regen vanochtend. Veel vooruitzichten gezocht.. alles zegt iets anders over zondag. Meeste geven droog weer aan. Wat denken jullie?

Ik ga alvast een poncho zoeken voor zondag :|

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
spartacusNLD schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:59:
sinds gisteren aanwezig in barcalona. veel regen vanochtend. Veel vooruitzichten gezocht.. alles zegt iets anders over zondag. Meeste geven droog weer aan. Wat denken jullie?

Ik ga alvast een poncho zoeken voor zondag :|
Ik hoop dat je zondag verzuipt. Krijgen wij hopelijk een mooie race. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
Knetters. Ik blijf die Motorhomes een knap staaltje caravan-techniek vinden.

Alo leidt ons rond in een Ferrari Moterhome in 2010

Acties:
  • +1Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08:43
quote:
Wom schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:17:
Barca 1996 was ook een goede race van Verstappen btw. Hakkinen achter zich houden met speels gemak. Toffe race, aan te raden om nog eens terug te kijken. Al was het maar om Schumacher zijn regenkunsten te zien. Is zelfs onderweg een paar cilinders in de motor kwijtgeraakt geloof ik.
Verhaal gaat dat door die motorproblemen hij juist meer drive-ability had en hij daardoor met speels gemak in de regen zo rond kon gaan...

Vincere Per Belli

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23-01 14:13
quote:
Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:09:
[...]

Maak er anders screenshots van en post ze dan. Ben heel benieuwd! :9
Toevallig heb ik een account daar:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Gaat de Tweaker op locatie even met een GoPro op zijn hoofd de tokkelbaan af?

https://www.formula1.com/...al-launches-in-spain.html

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
Sky heeft een mooi verslag van vorig jaar gepost over de race van VER.

http://www.skysports.com/...2016-spanish-gp-revisited

nachtnet wijzigde deze reactie 11-05-2017 12:34 (21%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nachtnet
quote:
RobertMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:40:
[...]

Ligt het aan mij of is deze, van Force India, nieuw? Kan me zo even niet meer voor de geest halen hoe die eruit zag, maar het ronde bovenin komt me niet bekend voor.
nee niet nieuw, in 2013 was het al hetzelfde motorhome:

@RobertMe in 2008 was dit de basis.

Toen nog met spiegel-glas.

nachtnet wijzigde deze reactie 11-05-2017 12:47 (14%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• nachtnet

nachtnet wijzigde deze reactie 11-05-2017 13:04 (41%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

quote:
Siebeh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:36:
Hoe zit het, rijdt RB nu al met de vernieuwde MGU-K 2017 versie?? Of nog steeds met de zware 2016 versie?
Nog steeds met de oude versie. Zoals je in eerder getoonde tabellen kan zien staat het getal bij zowel VER als RIC op 1 bij de MGU-K. Zou wel prettig zijn als deze wordt vervangen, maar tijdens de testen in Bahrein bleek de nieuwe MGU-K nog niet betrouwbaar genoeg.

offtopic:
@nachtnet Ik weet dat ze pre-grandpix zijn. Heb nog nergens informatie gelezen dat de MGU-K wordt vervangen bij RBR.

Woudloper wijzigde deze reactie 11-05-2017 14:45 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
ESPN heeft ook een artikeltje gepost het begint met "Yo-Hey, Yo-Ho..." +15min

1x raden wie ze hebben geïnterviewd.. :+

nachtnet wijzigde deze reactie 11-05-2017 14:55 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Persconferentie nu live. :)
Verschijnt straks hier. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur

F1 twitter. ALO: "We have been under performing for the first four races. We need to finish the race with both cars and put in some mileage" #SpanishGP

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Fernando: "Did you watch it? (IndyCar)"
James: "Yep, on the stream."
Fernando: "You really have nothing to do."

8)

Rivanov wijzigde deze reactie 11-05-2017 15:09 (3%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ook interessant om te zien dat Ferrari een nieuwe versie van de T-Wing gaat introduceren dit weekeind.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
nachtnet schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:50:
ESPN heeft ook een artikeltje gepost het begint met "Yo-Hey, Yo-Ho..." +15min

1x raden wie ze hebben geïnterviewd.. :+
In de side-text staat stuk van Olav, als ik het nu lees, hoor ik gewoon zijn stem weer.

En die reactie van Max, 'thank you very much christian' :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +7Henk 'm!

• nachtnet
Via @Jurgen
Warm vanuit de paddock. Een aantal foto's van de nieuwe F1-experience.

Foto's via vanuit Spanje @Jurgen , met toestemming gekopieerd uit zijn tweets.
quote:
Dat sowieso maar we hebben nog een uurtje te doden voor het hek open gaat, en heb 2 gb te verstoken dit weekend dus dat komt ook goed ☺️ zet je die foto's op tweakers?
Meer foto's volgen later nog. _/-\o_ _/-\o_

Pagina: 1 2 3 ... 9

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True