Waar gebruiken ze die dan voor? (Rijke mensen rondrijden?)
Die rijden een paar keer per dag 10 minuten rondjes op het circuit met prijswinnaars. 2 rondjes PP.
Die zijn er ook niet beter op geworden, je ziet geen kloot als je achterin zit.nachtnet schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:55:
De 2-zitters staan klaar in Barcelona.. (wist niet dat ze er drie in huis hadden, dacht dat het een one-off project was. )
Vroeger zat je een stuk hoger, kon je ook echt voor je kijken. Of beter, die oude 3seaters van Ferrari of Renault, zat je helemaal leuk.
Edit, vorig jaar op Zandvoort:

Zie je toch geen klote?

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2017 22:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij zijn er van die Minardi uiteindelijk flink wat gebouwd. Stuk of 12.
Ik dacht dat Paul Stoddart na zijn F1 avontuur hiermee bezig is geweest.
Ik lees net op onderstaande link dat Paul Stoddart op reguliere basis gaat rijden met de 2 zitter
https://www.grandprixradi...itter-terug-in-f1-circus/
Ik lees net op onderstaande link dat Paul Stoddart op reguliere basis gaat rijden met de 2 zitter
https://www.grandprixradi...itter-terug-in-f1-circus/
True, ondertussen is dat één groot wespennest. In het eerste seizoen hielden ze het echter relatief netjes. RB in 2014 was niet loyaal. Ik vind Vettel ook veel frisser nu hij eerlijker is over hoe hij in 2014 reed, aka niet goedLasmibalsingh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:34:
[...]
Sorry maar ik hoor op SKY en andere media continu gezeik van Boullier en de heren bij McLaren, en dat terwijl Honda de ze dik sponsort. Dat was met Ron Dennis aan het roer nog wel anders qua kritiek uiten, hij deed het ook maar dan subtiel met zijn Ronspeak.![]()
Met het tokensysteem kon je niet zo'n grote stap nemen als nu. Dit is ook hetgeen dat Honda bijt: de huidige motor is compleet anders dan die van vorig jaar.Ja, dat is lastig maar na het einde van het seizoen 2015 hebben ze wel een overeenkomst afgesloten met Illien. Op deels op basis van zijn ontwerp kon Renault al in 2016 wintertests (jan of feb?) met een sterk verbeterde ICE testen en gewoon direct gebruiken voor de eerste paar races. De volgende upgrade die volgens mij in Monaco kwam incorporeerde grotendeels het finale Illien ontwerp.
Volgens sommige berichten zijn ze te lang doorgegaan met ontwikkelen/te laat gewisseld naar stabiel maken
[ Voor 6% gewijzigd door ANdrode op 09-05-2017 22:56 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Spanje als natte race, dat moet wel goed komen gok ik
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Waar haal je die info vandaan?Damian schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:09:
Spanje als natte race, dat moet wel goed komen gok ik
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar de kans is heel klein dat het daadwerkelijk gaat regenen. Weerbericht is niet zo precies nog voor het weekend.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dat is de weersvoorspelling van gisterenmjjveldt schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:45:
[...]
[...]
Maar de kans is heel klein dat het daadwerkelijk gaat regenen. Weerbericht is niet zo precies nog voor het weekend.

Neemt nog steeds niet weg dat het vroeg is voor een juiste voorspelling.
[ Voor 9% gewijzigd door swv op 10-05-2017 08:52 ]
Whoops het was nog vroeg, neemt inderdaad je kleine tekst niet weg.sww89 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:50:
[...]
Dat is de weersvoorspelling van gisterenAls je even op Google zoekt @JvS naar circuit de la catalunya weather dan kom je zo uit op een paar sites die nu regen(buien) voorspellen.
Neemt nog steeds niet weg dat het vroeg is voor een juiste voorspelling.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
In de twitterfeed van Mercedes-AMG staan diverse foto's van de nieuwe livery. Hieronder één van de afbeeldingen. Benieuwd hoe de andere teams dit hebben gedaan.

Ik gok ongeveer hetzelfde. Was dit voor Barcalona al verplicht? Ik dacht voor 2018 eigenlijk pas.Woudloper schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:50:
In de twitterfeed van Mercedes-AMG staan diverse foto's van de nieuwe livery. Hieronder één van de afbeeldingen. Benieuwd hoe de andere teams dit hebben gedaan.
[afbeelding]
Deze verplichting is vanaf Barcelona, dus iedereen is met de livery bezig. De nummers op de neus moet ook groter of duidelijker zichtbaar worden.Jasphur schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:57:
Ik gok ongeveer hetzelfde. Was dit voor Barcalona al verplicht? Ik dacht voor 2018 eigenlijk pas.
Gaan de gele camera's/stickers bovenaan verdwijnen nu? Dat was altijd mijn oriëntatiepunt...
Ik ga weer voor een knalrood podium in Barca
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
https://nl.motorsport.com...ring-f1-auto-rb13-903613/
Gerucht over de RBR14 is ondertussen ook ontkracht.
Gerucht over de RBR14 is ondertussen ook ontkracht.
[ Voor 23% gewijzigd door LopendeVogel op 10-05-2017 10:28 ]
Max legt het circuit uit
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Nice. Leuk filmpje. Ik wist dat er hoogte verschil was, maar hier zie je het wel echt goed!
Dat komt op tv nooit zo over.
Dat komt op tv nooit zo over.

De Indycar-oplossing is wel wat dynamischer dan dit nummertje plakken omdat het moet...Woudloper schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:50:
[afbeelding]

YouTube: LED Technology Debuts At Mid-Ohio Sports Car Course
en 23 aanzetten op autonummer 28vhal schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:07:
[...]
De Indycar-oplossing is wel wat dynamischer dan dit nummertje plakken omdat het moet...![]()
[afbeelding]
Je weet dat het LED bord de positie aangeeft en niet het startnummer?vhal schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:07:
[...]
De Indycar-oplossing is wel wat dynamischer dan dit nummertje plakken omdat het moet...![]()
[afbeelding]
die 28 op de achtervleugel is idd veel dynamischer dan het nummertje plakken omdat het moet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Anoniem: 217290
Het is een honda... en het rijdt...
Daar mag wel nummer 1 op! want als het rijdt is het al een overwinning voor ze
Haha, scherpYakuzA schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:15:
[...]
Je weet dat het LED bord de positie aangeeft en niet het startnummer?
die 28 op de achtervleugel is idd veel dynamischer dan het nummertje plakken omdat het moet
Mee eens.ANdrode schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:45:
[...]
True, ondertussen is dat één groot wespennest. In het eerste seizoen hielden ze het echter relatief netjes. RB in 2014 was niet loyaal. Ik vind Vettel ook veel frisser nu hij eerlijker is over hoe hij in 2014 reed, aka niet goed
[...]
Met het tokensysteem kon je niet zo'n grote stap nemen als nu. Dit is ook hetgeen dat Honda bijt: de huidige motor is compleet anders dan die van vorig jaar.
Volgens sommige berichten zijn ze te lang doorgegaan met ontwikkelen/te laat gewisseld naar stabiel maken
Ik denk dat je trouwens gelijk heb over dat het geteste deel inderdaad alleen een single-cylinder prototype was. Het was dus nog geen compleet ontwikkelde ICE. In die tijd had je ook nog thejudge13 die met scoops kwam (volgens mij herinner ik me van hem een artikel hierover), zijn artikelen waren veelal juist echter in dit geval dus niet.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

ALO, SAI, VET Persco Pt.1
ERI, HAM, VER persco Pt.2
Vrijdag teammanagers:
Part 1:
Cyril Abiteboul
Robert Fernley
Toto Wolf
Part 2:
Maurizio Arrivabene
Christian Horner
Sauber
Part 1:
Cyril Abiteboul
Robert Fernley
Toto Wolf
Part 2:
Maurizio Arrivabene
Christian Horner
Sauber
Via de Spaanse "Olav Mol" @AlbertFabrega

* nachtnet neemt even aan dat Albert Fabrega een lokaal betrouwbare weer-app heeft gebruikt..

* nachtnet neemt even aan dat Albert Fabrega een lokaal betrouwbare weer-app heeft gebruikt..
Andere weer apps laten ongeveer hetzelfde zien. Ik kijk er naar uit.
1 mm is dan weer niet zoveel, dat is droog gereden terwijl het valt.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Maar het zal de inhaalacties wel een stukje spannender maken als men van het droge af moet om er voorbij te kunnen :)! Ik verheug me er in ieder geval op!!!Snowhite0901 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:01:
1 mm is dan weer niet zoveel, dat is droog gereden terwijl het valt.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Dat zorgt dan juist voor minder inhaalacties omdat je weet dat je na je inhaalactie weer een makkelijk doelwit bent en enkele ronden tijd laat liggen.Reflame schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:03:
[...]
Maar het zal de inhaalacties wel een stukje spannender maken als men van het droge af moet om er voorbij te kunnen :)! Ik verheug me er in ieder geval op!!!
Exhaust upgrade RBR. 

Bij Williams denken ze aan het belangrijkste.

ERS voor Sauber

Foto's: @ScarbsTech

ERS voor Sauber

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In het vliegtuig moeten ze heel veel voorzorg nemen voor accu's. Is in het verleden weleens wat mis mee gegaan.nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:25:
@Rivanovdie velgen van die scooter mogen ze ook wel eens onderhanden nemen..
[...]
Is die box voor de batterijen nu zo oversized? Of lijkt dat zo? (volgens de sticker zit er per box 32KG accu in.. )
Ja, toen ze nog met Samsung Note 7's in de sidepods rondreden; wel handig om de actuele positie te laten zien maar die accus ware niet helemaal okee...MikeyMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:40:
[...]
In het vliegtuig moeten ze heel veel voorzorg nemen voor accu's. Is in het verleden weleens wat mis mee gegaan.
ping 127.212.23.124
Als ik dit artikel lees https://www.f1today.net/n...ndtunnel-circuit-niet-top zegt Verstappen zoals verwacht dat ze na de update gewoon nog steeds het derde team in de rangorde zijn. Hou wel van de nuchterheid van Max.
Dus in plaats van 50 of 60 seconde na een race achterstand nu 20 a 30 seconde op eerste 4 is ook mijn voorspelling.
Top 6 Spanje:
1) Vettel
2) Hamilton
3) Bottas
4) Raikkonen
5) Verstappen
6) Ricciardo
Dus in plaats van 50 of 60 seconde na een race achterstand nu 20 a 30 seconde op eerste 4 is ook mijn voorspelling.
Top 6 Spanje:
1) Vettel
2) Hamilton
3) Bottas
4) Raikkonen
5) Verstappen
6) Ricciardo
offtopic: Was er al voor het Note 7 debacle... De accu wordt gezien als gevaarlijk goed en daarbij zullen extra voorzorgsmaatregelen genomen moeten worden. Voor zover ik weet mag je, bijvoorbeeld een auto, niet met een aangesloten accu in het vliegtuig transporteren.pjottum schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:20:
[...]
Ja, toen ze nog met Samsung Note 7's in de sidepods rondreden; wel handig om de actuele positie te laten zien maar die accus ware niet helemaal okee...
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Yamaha motoren confirmed voor volgend jaar??Rivanov schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:21:
Exhaust upgrade RBR.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ERS voor Sauber
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Robsta86 op 10-05-2017 15:55 ]
ik denk zomaar dat VER op p3 komt dit weekend.. er gaat een hoop gebeuren
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
https://www.motorsport.co...re-says-ricciardo-903574/
http://www.autosport.com/...sten-to-rivals--ricciardo
http://en.f1i.com/news/26...kness-but-hell-learn.html
Niet alleen Nu.nl
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nice. Achja. Nu.nl was even de eerste die ik tegenkwam haha.
Maar dit is toch al oud nieuws van vorige week? Waarom komen al die sites hier nu weer mee?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Jasphur schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
Nice. Achja. Nu.nl was even de eerste die ik tegenkwam haha.
Klopt, heb dit afgelopen week ook al gelezen.Stefie2010 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]
Maar dit is toch al oud nieuws van vorige week? Waarom komen al die sites hier nu weer mee?

nu met staart.
maar hoe gaan ze een 2e 3 op die shark fin zetten?
[ Voor 27% gewijzigd door nachtnet op 10-05-2017 17:21 ]
Maar ik meen toch dat ook de naam van de coureur duidelij zichtbaar moet zijn? Die kan ik zo snel nog niet terug vinden.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:23:
Maar ik meen toch dat ook de naam van de coureur duidelij zichtbaar moet zijn? Die kan ik zo snel nog niet terug vinden.
Kleiner? De 3 op de neus van de auto van RIC is ook veel groter als de 33 op de auto van VER.nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:20:
[afbeelding]
nu met staart.
Niet. Max begint in Barcelona bij Ferrari toch.nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:20:
[afbeelding]
nu met staart.
Max FerrstappenUltraSub schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:58:
[...]
Niet. Max begint in Barcelona bij Ferrari toch.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Clickbait. Telegraaf.nl post elke dag wel iets met "Max Verstappen" in de titel want dat genereert clicks. Dat het artikel vervolgens geen zak met Max te maken heeft maakt niet uit. Soms is er nog een heel dun raakvlak doordat ze één zinnetje quoten ofzo.Stefie2010 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
[...]
Dus dit is de RB13.5?nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:20:
[afbeelding]
nu met staart.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nah.. Volgens mij heeft er een stagiair in de render mogen fotoshoppen.. Maar het idee ziet er leuk uit.. Nu alleen die zichtbare naam nog..
Wat is het punt van dit plaatje dan?nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:23:
[...]
Nah.. Volgens mij heeft er een stagiair in de render mogen fotoshoppen.. Maar het idee ziet er leuk uit.. Nu alleen die zichtbare naam nog..
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eerlijk?: Media-aandacht vragen en krijgen.. En laten zien hoe donderdag de wagen van VER/RIC er ongeveer uitziet..:+
En ik werk er keurig aan mee..

Ik zie een geupdate Sharkfin qua looks en aero toch? Nice!nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:20:
[afbeelding]
nu met staart.
nee, zoals @SmithNL in het algemene topic postte lijkt deze foto precies dezelfde te zijn als de RB13-Launch render..alwaysleft schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:29:
[...]
Ik zie een geupdate Sharkfin qua looks en aero toch? Nice!

Zoek de 10 verschillen:
spoiler:
Er zijn geen 10 verschillen
(ik tel er 5)
[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 10-05-2017 18:35 ]
Prutser.nachtnet schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:25:
[...]
Eerlijk?: Media-aandacht vragen en krijgen.. En laten zien hoe donderdag de wagen van VER/RIC er ongeveer uitziet..:+
En ik werk er keurig aan mee..![]()
![]()
Ik zie ook echt bijna geen verschillen. De render lijkt vanuit een iets andere hoek te zijn gemaakt en dat lijkt wat dingen te veranderen zoals bestikkering. Dat is het ongeveer wel...
Plaatje is 100% zeker gewoon een template van de "launch" RB13 waarbij ze de livery een update hebben gegeven om zo een impressie te geven van hoe het er ongeveer uitziet. Geen enkele aerodynamische wijziging zichtbaar in ieder geval als je de twee plaatjes up-close met elkaar vergelijkt. Logisch natuurlijk ook, waarom zou RBR nu al de update van vrijdag prijs gaan geven, that spoils the surprise 
Glazen bol: Andere neus (s-duct), meer rake, wellicht iets langere wielbasis en her en der een vleugeltje rondom de bargeboards i.c.m. de vleugel die in Sochi al getest is
Glazen bol: Andere neus (s-duct), meer rake, wellicht iets langere wielbasis en her en der een vleugeltje rondom de bargeboards i.c.m. de vleugel die in Sochi al getest is
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Even een grafiekje* die de 5 seconden winst t.o.v. 2015 zou moeten laten zien.

Pole in deze gp zou dus moeten uitkomen rond de 1:19,681
Dat zou goed haalbaar moeten zijn: RAI heeft immers op de laatste dag van de Barcelona testen al een 1:18.634 gereden. (Hoewel die tijd wel op de, nu niet beschikbare SuperSoft banden gezet is..)
*tabel via @hlawiczka - Petr Hlawiczka

Pole in deze gp zou dus moeten uitkomen rond de 1:19,681
Dat zou goed haalbaar moeten zijn: RAI heeft immers op de laatste dag van de Barcelona testen al een 1:18.634 gereden. (Hoewel die tijd wel op de, nu niet beschikbare SuperSoft banden gezet is..)
*tabel via @hlawiczka - Petr Hlawiczka
[ Voor 10% gewijzigd door nachtnet op 10-05-2017 22:03 ]
Sky preview
[YouTube: https://youtu.be/t8pJekIf_4A]
[YouTube: https://youtu.be/t8pJekIf_4A]
[ Voor 62% gewijzigd door Mystikal op 10-05-2017 22:43 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Benieuwd hoe de verhoudingen dit weekend liggen, aangezien ieder team updates mee neemt.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Zelfs in de Sky F1 Report hebben ze het over de geruchten van de RB14. Heeft die gebruiker op het Verstappen forum toch zijn 15 minutes of fame gehad.
En toch zou het wel grappig zijn als hij inderdaad gelijk heeft 
Ik heb weer zin in dit weekend, hopelijk veel actie tussen Mercedes en Ferrari (en Red Bull zou nog mooier zijn).
Ik heb weer zin in dit weekend, hopelijk veel actie tussen Mercedes en Ferrari (en Red Bull zou nog mooier zijn).
Maar diezelfde gebruiker had het vorige jaar met Max toch ook goed? Dat roept wel vragen op.. Hoe kon die dat weten en zou die het dan weer goed hebben?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Een jaar na dato is het lastig te bewijzen in hoeverre die gebruiker voorkennis had. Waren er vlak voor dat moment misschien al geruchten?Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:17:
Maar diezelfde gebruiker had het vorige jaar met Max toch ook goed? Dat roept wel vragen op.. Hoe kon die dat weten en zou die het dan weer goed hebben?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als ik alleen al de thumbnail zie heb ik al geen zin om naar die gladjanus in z'n pakkie te kijken. Heb veel liever iemand met een koptelefoon op z'n kop, een korte broek en een t-shirt
Serieus eerste gedachte die in me opkwam
Krijg altijd jeuk van z'n stem.FastFred schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:
[...]
Als ik alleen al de thumbnail zie heb ik al geen zin om naar die gladjanus in z'n pakkie te kijken. Heb veel liever iemand met een koptelefoon op z'n kop, een korte broek en een t-shirt![]()
Beetje op de retro tour met de nieuwe rijdersnummerbestickering op de Ferrari:

[ Voor 19% gewijzigd door Lasmibalsingh op 11-05-2017 09:02 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Oh, ik was dus serieus niet de enige...Ik had precies dezelfde gedachte bij het zien van de thumbnailFastFred schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:
[...]
Als ik alleen al de thumbnail zie heb ik al geen zin om naar die gladjanus in z'n pakkie te kijken. Heb veel liever iemand met een koptelefoon op z'n kop, een korte broek en een t-shirt![]()

Dit zal ik wel op elke auto willen zien. Bij elke kleur zal dit mooi staan, een wit vakje en zwarte nummers..Lasmibalsingh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:02:
[afbeelding]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Mooi. Dit is tenminste duidelijk. Nummer 7 is Kimi toch?Lasmibalsingh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:02:
[afbeelding]
Zekers Jasphur in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:06:
[...]
Dit zal ik wel op elke auto willen zien. Bij elke kleur zal dit mooi staan, een wit vakje en zwarte nummers..
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2017 09:08 ]
En het volgende probleem is mooi zichtbaar. Persoonlijk weet ik alleen dat VAN 2 is, RIC 3 en VER 33. De andere nummers weet ik ook niet. Terwijl ik wel beter weet wie met de gele/fluoriderende camera rijd (BOT, RAI, VER, OCO, SAI, en de andere teams kan ik ook wel gokken op basis van eerste/tweede rijder, dus PAL, STR, MAG, VAN en ik gok WEH). Naar mijn idee gaat een groter/duidelijker nummer het probleem dus niks oplossen, omdat je dan juist ook nog van elke coureur het nummer moet onthouden. Dit terwijl je al weet welke rijders bij welk team zitten, en een indicatie of het rijder A of B is ook duidelijk is en je niet 20 unieke nummers hoeft te onthouden met bijbehorende naam.Jasphur schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:07:
[...]
Mooi. Dit is tenminste duidelijk. Nummer 7 is Kimi toch?
Ik zal het ook jammer vinden als de gele camera verdwijnt. Hopelijk is het een combinatie van nummer én het gele nog steeds. Maar zoals de renders het laten zien, is het dit waarschijnlijk niet.RobertMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:40:
[...]
En het volgende probleem is mooi zichtbaar. Persoonlijk weet ik alleen dat VAN 2 is, RIC 3 en VER 33. De andere nummers weet ik ook niet. Terwijl ik wel beter weet wie met de gele/fluoriderende camera rijd (BOT, RAI, VER, OCO, SAI, en de andere teams kan ik ook wel gokken op basis van eerste/tweede rijder, dus PAL, STR, MAG, VAN en ik gok WEH). Naar mijn idee gaat een groter/duidelijker nummer het probleem dus niks oplossen, omdat je dan juist ook nog van elke coureur het nummer moet onthouden. Dit terwijl je al weet welke rijders bij welk team zitten, en een indicatie of het rijder A of B is ook duidelijk is en je niet 20 unieke nummers hoeft te onthouden met bijbehorende naam.
Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:06:
Dit zal ik wel op elke auto willen zien. Bij elke kleur zal dit mooi staan, een wit vakje en zwarte nummers..

Inderdaad, m.i. is het veel mooier én duidelijker zo.
Mee eens hoor. Maar rijnummers wennen snel imo. Staan bij interviews overal bij. Ik hoop dat Liberty ala Moto GP de rijnummers bij de naamafkortingen zet. Zou fijn zijn.RobertMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:40:
[...]
En het volgende probleem is mooi zichtbaar. Persoonlijk weet ik alleen dat VAN 2 is, RIC 3 en VER 33. De andere nummers weet ik ook niet. Terwijl ik wel beter weet wie met de gele/fluoriderende camera rijd (BOT, RAI, VER, OCO, SAI, en de andere teams kan ik ook wel gokken op basis van eerste/tweede rijder, dus PAL, STR, MAG, VAN en ik gok WEH). Naar mijn idee gaat een groter/duidelijker nummer het probleem dus niks oplossen, omdat je dan juist ook nog van elke coureur het nummer moet onthouden. Dit terwijl je al weet welke rijders bij welk team zitten, en een indicatie of het rijder A of B is ook duidelijk is en je niet 20 unieke nummers hoeft te onthouden met bijbehorende naam.
De man van wie de vragen langer zijn dan de antwoorden.... Beetje overdressed inderdaad.FastFred schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:
[...]
Goed om te zien dat ze de regelgeving over de hele paddock door trekken en dat de vorkheftrucks ook van startnummers zijn voorzien

Weet jij veel, misschien is het Magnussen zelf wel!alesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:07:
[...]
Goed om te zien dat ze de regelgeving over de hele paddock door trekken en dat de vorkheftrucks ook van startnummers zijn voorzien. Wel vreemd dat ze een bezet startnummer mogen gebruiken
.
Normaal juich ik regen erg toe maar hopelijk blijft het in ieder geval de trainingen en kwalificatie droog. Ben toch wel erg benieuwd hoe het nieuwe chassis van RB presteert in het droge.
Ik wilde net vragen of Haas een 'VF-17 B spec' mee heeft gebrachtybastiaans schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:09:
[...]
Weet jij veel, misschien is het Magnussen zelf wel!
Ik ga er vanuit dat het gele gedeelte niet gaat verdwijnen. Kun je nu bij de start, van vooraf bekeken, in één oogopslag zien welke rijder van een team nu voor of achter de ander rijdt, dan is dat met een nummer alleen een stuk lastiger vast te stellen.Leoon. schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:42:
[...]
Ik zal het ook jammer vinden als de gele camera verdwijnt. Hopelijk is het een combinatie van nummer én het gele nog steeds. Maar zoals de renders het laten zien, is het dit waarschijnlijk niet.
Testing, one, two ...
Denk dat dat beeld van de opwarmronde van de support race "Grand Prix Vorklifttruck" is. Ziet er naar uit dat het een start achter safety caralesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:07:
[...]
Goed om te zien dat ze de regelgeving over de hele paddock door trekken en dat de vorkheftrucks ook van startnummers zijn voorzien. Wel vreemd dat ze een bezet startnummer mogen gebruiken
.
spoiler:
Om beetje aan te sluiten op het milieu gegeven, is deze volledig electrisch

Om beetje aan te sluiten op het milieu gegeven, is deze volledig electrisch
Even voor de personen die het nog niet weten.
Startnummer/Rijder
5 - VET - Vettel
7 - RAI - Räikönnen
44 - HAM - Hamilton
77 - BOT - Bottas
3 - RIC - Ricciardio
33 - VER - Verstappen
11- PER - Perez
31 - OCO Ocon
19 - MAS - Massa
18 - STR - Stroll
55 - SAI - Sainz
26 - KVY - Kvyat
27 - HUL - Hulkenberg
30 - PAL - Palmer
8 - GRO - Grosjean
20 - MAG - Magnussen
94 - WEH - Wehrlein
9 - ERI - Ericsonn
36 - GIO - Giovinazzi
2 - VAN - Vandoorne
14 - ALO - Alonso
Ik kan afkortingen en namen fout hebben geschreven, correct me if I'm wrong. Dan pas ik het aan. Thanks.
Overigens staan alle startnummers ook in de OP van het Algemene F1 Topic
nachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"
Startnummer/Rijder
5 - VET - Vettel
7 - RAI - Räikönnen
44 - HAM - Hamilton
77 - BOT - Bottas
3 - RIC - Ricciardio
33 - VER - Verstappen
11- PER - Perez
31 - OCO Ocon
19 - MAS - Massa
18 - STR - Stroll
55 - SAI - Sainz
26 - KVY - Kvyat
27 - HUL - Hulkenberg
30 - PAL - Palmer
8 - GRO - Grosjean
20 - MAG - Magnussen
94 - WEH - Wehrlein
9 - ERI - Ericsonn
36 - GIO - Giovinazzi
2 - VAN - Vandoorne
14 - ALO - Alonso
Ik kan afkortingen en namen fout hebben geschreven, correct me if I'm wrong. Dan pas ik het aan. Thanks.
Overigens staan alle startnummers ook in de OP van het Algemene F1 Topic
nachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"
[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2017 10:24 ]
Ho ho, VF-18alesandro_46 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:11:
[...]
Ik wilde net vragen of Haas een 'VF-17 B spec' mee heeft gebracht. Zou tof zijn als die "ook" 1.5 seconde sneller is.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Tenzij de teams ook op de neus, zoals op de foto hier eerder van Ferrari te zien is, een nummer (moeten) plaatsen.hardware-lover schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:14:
[...]
Ik ga er vanuit dat het gele gedeelte niet gaat verdwijnen. Kun je nu bij de start, van vooraf bekeken, in één oogopslag zien welke rijder van een team nu voor of achter de ander rijdt, dan is dat met een nummer alleen een stuk lastiger vast te stellen.

Europa geeft toch een ander soort kriebels dan Abu Dhabi..

Hier een eerste onduidelijke glimpse van de nieuwe RB13.
[ Voor 6% gewijzigd door nachtnet op 11-05-2017 10:40 ]
Ik denk dat de foto's achter een registratie zittenBoinkie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:46:
Iemand van een ander forum was er woensdag en kon vrij rond lopen
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 74% gewijzigd door Wognummer op 11-05-2017 10:48 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race . Een nieuw racetopic wordt in de week voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2017 - Deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1