@
Palomar Je kunt de Styrbar koppelen door hem toe te voegen aan de groep welke je wilt bedienen (aangenomen dat je ook over een hub beschikt), als dat niet het geval is weet ik niet of je 2 afstandsbedieningen aan een lamp kunt koppelen, ik betwijfel het. Het bedienen van een of meerdere lampen via een groep (vaak een kamer, of groep lampen in een kamer) met meerdere afstandsbedieningen gaat dus gewoon goed.
In de app doe je dat via Instellingen (het tandwieltje rechts boven) -> Beheren -> Alle groepen -> Kies in de betreffende groep "Bedieningsapparaat toevoegen". Ik vind het toevoegen van apparaten nog steeds niet heel intuitief met Tradfri, ze mogen de widgets in de app best wel wat slimmer maken.
Overigens valt de Styrbar remote me een beetje tegen t.o.v. de "standaard" ronde Tradrfri affstandsbediening: de bediening lijkt soms door te schieten of niet te reageren bij het gebruik van de dim toetsen, ook zit er geen aan/uit knop op (de dim toetsen werken als aan resp uit als je ze kort indrukt). Ik koop er voorlopig niet nog een bij.
[
Voor 27% gewijzigd door
Batilan op 09-11-2021 14:03
]