Ik heb 3 artikelen gekocht:
504.867.11: een starterskit met een EU (Schuko)-stekker en snoer, een dubbele contactdoos, een enkele contactdoos en nog een verlengkabel.
€ 17,99
504.638.80: de aan/uit schakelaar
€ 9,99
704.638.79: de bevestigingsclip
€ 1,59
De ophangclip heb ik nog niet gebruikt, maar ik heb het volgende nu verbonden:
De stekker en het snoer op de dubbele contactdoos, daarna het verlengsnoer, daarna de slimme schakelaar en daarachter de enkele contactdoos. Ik gebruik dit om een lamp te schakelen, maar tegelijkertijd ook nog de dubbele contactdoos te kunnen benutten - en dat werkt
Je hoort het relais dat in de slimme schakelaar zit wel klikken, maar het is voor de rest prima te integreren in een bestaand systeem. Ik heb zelf geen Trädfri-bridge, maar ook met de Hue-bridge koppelde het redelijk makkelijk. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik het uiteindelijk geflikt hebt, maar het resultaat telt
IKEA stelt wel eisen aan je configuraties: je mag maximaal 10 outlets achter elkaar schakelen, met een maximum van in totaal 10 meter. Ik moet zeggen dat ik dat persoonlijk ook wel een flink groot aantal outlets vindt, gezien een gemiddelde stekkerdoos 5 outlets heeft. Zie onderstaande scan van de handleiding die erbij zet.
Even een kleine tag naar @
Mark_88 omdat hij het bericht van gisteren heeft geschreven.