Vandaag wat TRÅDFRI lampjes en knopjes gehaald.
Ik heb ervaring met Hue bij mijn moeder thuis, 2 strips, 3 white lichten, 3 white ambiance, 3 dimmer switches, 1 tap en 2 bewegings sensor.
Hue is leuk, de app is veel beter en stabieler geworden waardoor voor mij 3de partij apps niet nodig waren, maar ik had toch wat problemen, vooral met de dimmer switches, soms moet reageerde die niet bij drukken van aan of uit knopje... vaak andere zigbee band geprobeerd, maar helpt niet.
Dus ik ben benieuwd wat mijn ervaring met TRÅDFRI zou zijn... vooralsnog vind ik de dimmer van Ikea (die kleine rond ding) best wel leuk, je moet even de “feeling” van krijgen.... ik ben voor de Ikea gegaan wegens de prijs.
Wat ik tot nu toe ervaren heb:
-2 dimmers, een controle en een white lamp zijn al 30 minuten met status “update penning”
-Soms bij het openen van de app (iOS) krijg ik een waarschuwing dat mijn hun niet gevonden kan woorden, maar er is een nieuwe beschikbaar
-Wat voor een manier om een lamp te verbinden is dat?! Straks als ik 4 GU10 spots ga halen (waren op in Delft) moet ik 1x1 met de remote/dimmer gaan verbinden? Omg... Heeft Ikea een zn bureau lamp met GU10? Wordt makkelijker.
-Batterij van een van mijn Dimmer switches waren op.