Mijn eindcijfer voor switch is een 7
Die bestaat uit een 6 en een 9.
Waarom? Ik baal van de hardware issues, ik moet mijn joycons gaan opsturen, en maak me zorgen over mijn wifi signaal en of mijn casing niet gaan barsten. Verder heb ik nu 2 games die ik nog amper gespeeld heb. Daar kan de switch an sich niets aan doen, het is vroeg in zijn life cycle en dan heb je (vooral als multiplatform gamer) weining must haves. Ik vind het wel absoluut nog steeds fantastisch dat het een handheld en vast console in een is. Ik had op mijn snes al een gb player en ook op mijn cube, dus ik waardeer dit enorm, ik heb er ook vertrouwen in dat ninty de hardware issues gaat oplossen en dat er voldoende te gamen voor mij is (zelfs in het worst case scenario dat 3rd party support minimaal wordt).Gfx? Die vind ik prima. Wil je idd prachtige 4k eyecandy, koop dan geen switch....dan is dit gewoon niet het produkt voor jou, maar dat gezegd hebbende, tuurlijk wil het oog ook wat, en voor mij is het meer dan prima op de tv (full hd plasma). Met het spelen op mijn wii moet ik altijd even wennen aan het slechte beeld....komt ook omdat ik composiet gebruik........maar met de switch geen enkel issue.
Mijn eindchijfer dus 6.
De 9 is van mijn kids, die vinden zelda, mariokart en snipperclips geweldig. Hebben ook precies 0 keer geklaagd overd de joycons.
Waarom dat een 7 en geen 7,5? Ik betaal dus mijn cijfer telt zwaarden dan die van de kids
Verder wil ik wel opmerken dat ik ook een ps4(pro) heb, mocht er ingebroken worden en beiden worden gejat, dan moet er absoluut eerst een ps4 terugkomen en de switch kan later wel (then again.....met de kids in het achterhoofd zou pappa dan wsl pech hebben en wat langer op zijn ps4 moeten wachten

)