Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.739 views

Verwijderd

@rajackar Dit gebeurt idd in de Switch zelf die controleert of de dock aanwezig is. De dock identificeert zichzelf als "Hallo Switch, ik ben meneer dock!" aan de Switch.

Of met een plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.segmentnext.com/wp-content/uploads/2017/03/switch-dock-logic-640x845-470x620.png

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 15:50 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45
NBA Playgrounds wel geinig spel, maar beeld is wel blurry, alsof er een filter overheen zit.
Op Reddit stond email van ontwikkelaar, gasten gemaild en gaan er nog wel mee bezig.

Ook vrij irritant om te scoren; niet echt een duidelijke handleiding "hoe" je je kansen vergroot. Ja, op de top van je sprong schieten staat er, maar dan mis ik te vaak. Vage bende.
Tegenstander scoort soms letterlijk elk schot, ook wat onrealistisch.

Haters everywhere but I don’t really care

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 15:40

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:49:
@rajackar Dit gebeurt idd in de Switch zelf die controleert of de dock aanwezig is. De dock identificeert zichzelf als "Hallo Switch, ik ben meneer dock!" aan de Switch.

Of met een plaatje:
[afbeelding]
Precies wat ik bedoel. Het dock kan dus super goedkoop zijn omdat alle spannende dingen in de switch gebeuren. Dan is 90 euro gewoon belachelijk duur.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:52:
[...]

Precies wat ik bedoel. Het dock kan dus super goedkoop zijn omdat alle spannende dingen in de switch gebeuren. Dan is 90 euro gewoon belachelijk duur.
De dock heeft 2 USB 2.0 poorten, 1 USB 3.0 poort, twee USB C poorten en een HDMI poort. Dit zijn allemaal standaard poorten die niet zonder licentie te gebruiken zijn. Dus dat is koste nr. 1.

Dan heb je een meegeleverde HDMI kabel. (Ook niet gratis te ontwikkelen en weer HDMI licenties te betalen)

Ook heb je een USB-C stroomadapter bijgeleverd (die los 30 euro kost)

Dus zeg zo'n 40 euro voor de kabel en de adapter. Dan blijft 50 euro over voor BTW, transportkosten, licentiegelden, productiekosten en materiaal kosten.

Had het goedkoper gekunt? Zeker, maar dat zal max 10-20 euro goedkoper zijn.

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 15:48
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:59:
[...]

De dock heeft 2 USB 2.0 poorten, 1 USB 3.0 poort, twee USB C poorten en een HDMI poort. Dit zijn allemaal standaard poorten die niet zonder licentie te gebruiken zijn. Dus dat is koste nr. 1.

Dan heb je een meegeleverde HDMI kabel. (Ook niet gratis te ontwikkelen en weer HDMI licenties te betalen)

Ook heb je een USB-C stroomadapter bijgeleverd (die los 30 euro kost)

Dus zeg zo'n 40 euro voor de kabel en de adapter. Dan blijft 50 euro over voor BTW, transportkosten, licentiegelden, productiekosten en materiaal kosten.

Had het goedkoper gekunt? Zeker, maar dat zal max 10-20 euro goedkoper zijn.
HDMI kabel heb je al voor 2-3 Euro en die kosten voor Nintendo nog veeel minder.
De adapter is los te koop voor 30 Euro, dat is natuurlijk al inclusief BTW, transportkosten etc.
Dus laten we zeggen dat de adapter + HDMI kabel Nintendo max 20 Euro kost, dan is het 70! Euro voor een printplaat + stuk plastic.

Je gaat mij toch niet vertellen dat de Switch dan zelf 329 - 89 ( Joy-cons) - 90 (Dock) = 150 Euro kost...

Dit werkt net zoals bijvoorbeeld accessoires verkoop bij de Mediamarkt. Er zal een gigantische winst marge zitten op die Dock.

Verwijderd

@chrisO
Lees dit: http://www.nintendolife.c...is_around_usd260_per_unit
En dit: https://gamerant.com/nintendo-switch-joy-con-cost-make/

En de Joy-Con in een setje kosten 79 euro :) (bij de GameMania)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 16:13 ]

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik hoop hoe dan ook op een Pokemon game voor de Switch. Het mooiste is inderdaad voor zowel 2/3DS als Switch, maar 2/3DS heeft inderdaad een veel grotere user base.

Wel is het zo dat als ze Pokemon Stars (mocht het zo gaan heten) voor de Switch uitbrengen, het de verkoop nog een grote boost gaat geven, maar wie weet doet Nintendo dat pas als ze de support voor 2/3DS wat minderen.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Maar dat bevestigd toch juist zijn punt? Het dock kost geen drol om te maken, en er zo'n smak geld om vragen is gewoon makkelijk verdienen. Niks mis mee, maar ga het in hemelsnaam niet anders proberen te verantwoorden.

PSN & XBL: Denkoyugo

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 15:48
Denko schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:17:
[...]

Maar dat bevestigd toch juist zijn punt? Het dock kost geen drol om te maken, en er zo'n smak geld om vragen is gewoon makkelijk verdienen. Niks mis mee, maar ga het in hemelsnaam niet anders proberen te verantwoorden.
Precies
Volgens de teardown kosten de console zelf + dock + adapter 167 Dollar. Het overgrote deel ervan is natuurlijk voor de console zelf...dan blijft er weinig over voor de dock + adapter + kabel.
40-50 Euro voor de dock zou makkelijk haalbaar zijn, nu is het een mooie cash-cow voor Nintendo.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

chrisO schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Precies
Volgens de teardown kosten de console zelf + dock + adapter 167 Dollar. Het overgrote deel ervan is natuurlijk voor de console zelf...dan blijft er weinig over voor de dock + adapter + kabel.
40-50 Euro voor de dock zou makkelijk haalbaar zijn, nu is het een mooie cash-cow voor Nintendo.
Ja, bedrijven doen het voor de winst. De PS4 controller kost $18 om te maken... mooie cash-cow voor Sony. De winstcijfers moeten ergens vandaan komen en blijkbaar leveren de joy-cons niet veel op onder de streep.

Eigenlijk vind ik het wel fijn dat de consolebouwers winst maken op de accesoires (die je niet per-se nodig hebt bij je console) en niet op de console zelf.

[ Voor 11% gewijzigd door embee op 10-05-2017 16:38 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Vergeet ook niet dat er behalve de kosten voor grondstoffen, arbeiders in de fabriek, opslag, verpakking, transport, marge verkoper en BTW ook nog eens ergens de R&D kosten moeten worden terug gewonnen.

Zo'n teardown verteld je leuk de prijs van de onderdelen, maar daar mee kom je er niet.

• Max|Burn
  • Laatst online: 19-11 21:31

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Evernote schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:09:
[...]

Ze lijken nu inderdaad nergens in NL webshops op voorraad te zijn m.uv. Gamemania waar je echt fysiek de Joy-cons op moet halen.

Excuses.
Sorry maar blauw/blauw en rood/rood zijn in NL nooit tekoop geweest. De snipperclips pack is blauw/rood only.

Ik bestel ze nu via japan.

ma ma ma ma ma macron one

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Max|Burn schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:00:
[...]
Sorry maar blauw/blauw en rood/rood zijn in NL nooit tekoop geweest. De snipperclips pack is blauw/rood only.

Jammer idd, vind de neon kleuren wel erg mooi, heb zelf de grijze helaas. Maar als blauw/blauw of neon groen/groen komt gaat er toch een 2e setje komen.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

LOTG schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:39:
Vergeet ook niet dat er behalve de kosten voor grondstoffen, arbeiders in de fabriek, opslag, verpakking, transport, marge verkoper en BTW ook nog eens ergens de R&D kosten moeten worden terug gewonnen.

Zo'n teardown verteld je leuk de prijs van de onderdelen, maar daar mee kom je er niet.
R&D voor een USB-C dock ? :) Onderdelen en licenties is max 10 euro dus gewoon een factortje tien in omzet.

Dit kastje doet b.v. functioneel hetzelfde als de switch dock en kost 29,99.
https://www.amazon.de/gp/..._old_o3_img?ie=UTF8&psc=1

USB-C lader 42W - Sterker dan de Nintendo lader en meer poorten dan nodig voor de switch:
https://www.amazon.de/gp/...words=aukey+usb-c+ladegerät+35W

Kabeltje er bij en je zit op max 60 euro en dat met random zoeken in de laatste 15 minuten. Ik heb vergelijkbare items en met name aukey is kwalitatief beter dan wat Nintendo levert.

[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 10-05-2017 17:28 ]

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Max|Burn schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:00:
[...]

Ik doelde op Blauw/Rood met Snipperclips..
Als je die koopt en een Switch hebt dan heb je indien je Switch Neon was Blauw/Blauw Rood/Rood.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Evernote schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Ik doelde op Blauw/Rood met Snipperclips..
Als je die koopt en een Switch hebt dan heb je indien je Switch Neon was Blauw/Blauw Rood/Rood.
Snap ik maar zoals ik in me post al aangaf was ik een van de eerste in NL die een pre-order plastste en op dat moment was de neon versie niet beschikbaar. Tweede switch kopen gaat me wat ver :)

• Evernote
  • Nu online
Max|Burn schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:23:
[...]
Snap ik maar zoals ik in me post al aangaf was ik een van de eerste in NL die een pre-order plastste en op dat moment was de neon versie niet beschikbaar. Tweede switch kopen gaat me wat ver :)
Ik had je post niet goed gelezen, sorry.
Misschien kijken of mensen willen ruilen?

Met de schaarste zullen er vast mensen zijn die eigenlijk geen Neon willen.

Succes in ieder geval!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:38
Max|Burn schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:11:
[...]
R&D voor een USB-C dock ? :) Onderdelen en licenties is max 10 euro dus gewoon een factortje tien in omzet.

Dit kastje doet b.v. functioneel hetzelfde als de switch dock en kost 29,99.
https://www.amazon.de/gp/..._old_o3_img?ie=UTF8&psc=1

USB-C lader 42W - Sterker dan de Nintendo lader en meer poorten dan nodig voor de switch:
https://www.amazon.de/gp/...words=aukey+usb-c+ladegerät+35W

Kabeltje er bij en je zit op max 60 euro en dat met random zoeken in de laatste 15 minuten. Ik heb vergelijkbare items en met name aukey is kwalitatief beter dan wat Nintendo levert.
Give it a try, de apple versie voert geen beeld uit in ieder geval. Ik heb die liggen voor werk maar de Switch blijft als handheld werken ipv dat die overschakelt op de teevee helaas. Zou mooi zijn als deze wel werk voor onderweg naar vrienden ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dagg op 10-05-2017 17:33 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:48

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

35 euro voor mensen in de EU.

En mooi, dan kan ik nu alsnog het spel gaan kopen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
http://www.dailynintendo....emt-switch-wat-serieuzer/

EA gaat Switch wat serieuzer nemen. Er komen dus wat meer games van EA naar de Switch. Hopelijk volgen andere grote uitgevers ook. Goede zaak dit.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Zerora schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:30:

EA gaat Switch wat serieuzer nemen. Er komen dus wat meer games van EA naar de Switch. Hopelijk volgen andere grote uitgevers ook. Goede zaak dit.
Eerst zien dan geloven.

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:54
Hoe zouden jullie de Switch raten, puur op het gebied van 'plezier om te hebben en mee te spelen'?

1-10 + kleine motivatie. Rrrrrroept u maer!

• Stefan22
  • Niet online
Ben benieuwd! Mijn preorder kreeg ik niet binnen aangezien de Mediamarkt tekort had op 3 maart. Heb hem daarna geannuleerd en ben van plan nu (ergens deze maand) alsnog een te kopen/pre orderen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45
PeevdTee schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:27:
Hoe zouden jullie de Switch raten, puur op het gebied van 'plezier om te hebben en mee te spelen'?

7,5
Leuk om tijdens het tv kijken op te gamen :)
Kwam ik op PS4/XBOX nooit aan toe.

Haters everywhere but I don’t really care

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:12
matthijst schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:35:
[...]

7,5
Leuk om tijdens het tv kijken op te gamen :)
Kwam ik op PS4/XBOX nooit aan toe.
Daarvoor gebruik ik hem vaak ook, zie het meer als een ding om tussenduur even op te pakken. Dat kan natuurlijk wel veranderen wanneer er naast Zelda nog een game komt met een verhaallijn.

Verwijderd

10.

De beste handheld console, met de beste games (Zelda, MarioKart 8 Deluxe, en meer komt), leuke (kleinere) games. Mogelijkheid om ook op mijn TV te gamen.

Als je van de 3DS komt is het een gigantische stap vooruit.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Zerora schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:30:

Jammer dat er een 'speciale' FIFA versie komt, waarom niet gewoon een normale. Zul je zien dat die ook weer in zo'n kinderachtige stijl gaat zijn als de Wii versie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25

8. Ik ben niet altijd heel positief over de Switch, maar het gemak van portable én TV console maakt de Switch een unieke en hele fijne console. Mario Kart 8 Deluxe en Zelda:BotW zijn pareltjes als je de WiiU hebt overgeslagen. Snipperclips en Puyo Puyo Tetris (demo in mijn geval) bieden uren speelplezier met vrienden co-op in de trein en op de bank. Het gebrek aan 3rd party titles is wel een gemis, maar dit komt met deze verkoopaantallen vast nog wel goed! :D

• NotSoSteady
Pimp my Switch

Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/9/8/3/6/9200000076516389.jpg

Graflelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 10-05-2017 21:27 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41

5/10

Prima hardware voor een handheld maar te groot om echt handig mee te nemen.
Verouderde hardware om thuis op te gamen (ziet er IMO niet uit als je een grote tv hebt laat staan als die 4K is).

Veel te dure accessoires (80 euro voor twee van die flimsy, RSI opwekkende micro controllers. Of als je gewoon fatsoenlijk wil gamen met vrienden 4x 70 euro voor de Pro controllers.)

Overpriced spellen: 60 euro voor een simpele HD versie met minimale extra's voor MK8 is gewoon absurd. Rest van de spellen zijn ook aan de dure kant.

Geheel voelt fragiel aan (body flext en kraakt vanaf dag 1), kan me niet voorstellen dat deze het drie jaar overleeft.

Gebrek aan games. Ik wacht nog even af wat E3 gaat brengen maar voor de rest van het jaar heb ik nog niet een titel gezien die mij aanspreekt.

Leuk voor twee weken en toen was bij mij de lol er af. Een vijf is nog vrij genereus. Maar goed is allemaal persoonlijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

9.

Vermaak me kostelijk met de Switch. De perfecte handheld voor mij die ook nog eens aan de tv kan als ik met vrouw/vrienden een spel wil spelen.

Puntje aftrek is voor de linker joy-con die nu bij Nintendo ligt.

Afhankelijk van de games die de komende 12 maanden gaan komen zal dat cijfer bijgesteld worden. Maar tot noch toe een mooie start.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gynnad schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:15:
[...]

Jammer dat er een 'speciale' FIFA versie komt, waarom niet gewoon een normale. Zul je zien dat die ook weer in zo'n kinderachtige stijl gaat zijn als de Wii versie.
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat FIFA18 een current-gen game is een de Switch last-gen hardware heeft en de game dus vast niet domweg geport kan worden. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Phusebox schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:13:
[...]

5/10

Verouderde hardware om thuis op te gamen (ziet er IMO niet uit als je een grote tv hebt laat staan als die 4K is).

Veel te dure accessoires (80 euro voor twee van die flimsy, RSI opwekkende micro controllers. Of als je gewoon fatsoenlijk wil gamen met vrienden 4x 70 euro voor de Pro controllers.)

Overpriced spellen: 60 euro voor een simpele HD versie met minimale extra's voor MK8 is gewoon absurd. Rest van de spellen zijn ook aan de dure kant.

Geheel voelt fragiel aan (body flext en kraakt vanaf dag 1), kan me niet voorstellen dat deze het drie jaar overleeft.

Gebrek aan games. Ik wacht nog even af wat E3 gaat brengen maar voor de rest van het jaar heb ik nog niet een titel gezien die mij aanspreekt.

Leuk voor twee weken en toen was bij mij de lol er af. Een vijf is nog vrij genereus. Maar goed is allemaal persoonlijk.
Als jij het een 5 geeft dan weet je gewoon dat het een goed product is :+

Dat fragiele waar je het over hebt herken ik helemaal niet en laten verschillende slooptesten ook niet zien.

Heb hier een up to date pc en PS4 pro op de TV aangesloten en heb echt niet het gevoel dat Zelda of Mario Kart op diezelfde TV er ineens niet uit zien. Natuurlijk minder, maar niet ergerlijk.

Zal de Switch nooit zo maar mee nemen naar buiten dus daar zal je wel een punt hebben maar van de week de Switch meegenomen naar Belize en in het vliegtuig is het echt een heerlijk apparaat (met de 3D print stands)

De prijzen voor games zijn inderdaad allemaal net even te hoog. Mario Kart had €40 moeten zijn en Puyo €20-25 en zo kan ik nog wel even door gaan en ook ik heb moeite met de prijzen van de accessoires terwijl ik totaal niet zuinig ben. Eigenlijk is de Switch net als het land waar ik nu ben. Alles net even te duur voor wat je krijgt maar wel lekker :+

7,5 voor mij.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dagg schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:32:
[...]

Give it a try, de apple versie voert geen beeld uit in ieder geval. Ik heb die liggen voor werk maar de Switch blijft als handheld werken ipv dat die overschakelt op de teevee helaas. Zou mooi zijn als deze wel werk voor onderweg naar vrienden ;)
Dat weet ik maar dat ligt niet aan die hubs maar aan een hardware lock out die Nintendo zelf heeft ingebouwd. Gaat hier om de kostprijs discussie.

• Phusebox
Beakzz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 02:06:
[...]

Als jij het een 5 geeft dan weet je gewoon dat het een goed product is :+

Dat fragiele waar je het over hebt herken ik helemaal niet en laten verschillende slooptesten ook niet zien.

Heb hier een up to date pc en PS4 pro op de TV aangesloten en heb echt niet het gevoel dat Zelda of Mario Kart op diezelfde TV er ineens niet uit zien. Natuurlijk minder, maar niet ergerlijk.

Zal de Switch nooit zo maar mee nemen naar buiten dus daar zal je wel een punt hebben maar van de week de Switch meegenomen naar Belize en in het vliegtuig is het echt een heerlijk apparaat (met de 3D print stands)

De prijzen voor games zijn inderdaad allemaal net even te hoog. Mario Kart had €40 moeten zijn en Puyo €20-25 en zo kan ik nog wel even door gaan en ook ik heb moeite met de prijzen van de accessoires terwijl ik totaal niet zuinig ben. Eigenlijk is de Switch net als het land waar ik nu ben. Alles net even te duur voor wat je krijgt maar wel lekker :+

7,5 voor mij.
Enjoy Belize.

Maar ja in het vliegtuig, leuk daar had ik hem ook laatst meegenomen om me vervolgens te realiseren dat de joy-cons los van het apparaat dus niet werken in flightmode en we dus helemaal niks hadden aan de Switch.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:54
Phusebox schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 06:01:
[...]

Enjoy Belize.

Maar ja in het vliegtuig, leuk daar had ik hem ook laatst meegenomen om me vervolgens te realiseren dat de joy-cons los van het apparaat dus niet werken in flightmode en we dus helemaal niks hadden aan de Switch.
Uhm Ja flight modus :o Daar heb ik me nooit zo veel van aangetrokken op de telefoon na. Zeker niet meer sinds ik in vlegtuigen heb gezeten met Wifi en waar ik via bluetooth mijn koptelefoon aan het media gedeelte kan koppelen.

Heb al jaren een wifi mobile router aan staan tijdens het vliegen om mijn series en films te kunnen kijken en nooit stiekem over gedaan. Wel grappig dat Nintendo het ook zo "verkoopt" in de reclame maar dan een flight modus zo maakt dat de Joycons niet werken _/-\o_ :+

Edit : Zit me nu echt af te vragen wat die airplaine mode van de Switch voor nut heeft. Enkel Wifi en Bluetooth signalen toch? Het aantal Bluetooth headsets is bijna niet meer te tellen tijdens een vlucht dus wat willen ze nou met die optie bereiken?

Edit 2 : https://www.gamefaqs.com/...-nintendo-switch/75069136

Onderste bericht klopt. Na het selecteren van flight mode on kan je Bluetooth apart aan zetten. Als je dus correct bezig wilt zijn kan je nog steeds spelen zoals Nin het aan ons presenteert.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 11-05-2017 06:59 ]

• RayNbow

1. Apparaat zorgt voor sterk slaaptekort. :(

:+
Puyo Puyo Switch ziet er anders goed uit, hoor. Okay, ik heb 'm niet op een 4K tv aangesloten (zou het wel kunnen doen, echter is de tv meestal bezet), maar wel op een 24" monitor op minder dan een meter afstand. Problemen met graphics heb ik niet (maar dat had ik met Wii U games ook niet).
Veel te dure accessoires (80 euro voor twee van die flimsy, RSI opwekkende micro controllers.
Dit hangt sterk af per persoon hoe de Joy-Cons aanvoelen. Ik heb er zelf geen problemen mee en speel voornamelijk in handheld en met de grip. Er zijn ook mensen die zweren bij een losse Joy-Con in elke hand.
Of als je gewoon fatsoenlijk wil gamen met vrienden 4x 70 euro voor de Pro controllers.)
Wat dacht je van je vrienden laten opdraaien voor de kosten voor extra controllers? :p
Overpriced spellen: 60 euro voor een simpele HD versie met minimale extra's voor MK8 is gewoon absurd.
Niet als de nieuwprijs op dit moment voor MK8 (excl. DLC) nog steeds 50 EUR is.
Rest van de spellen zijn ook aan de dure kant.
500 yen voor Kamiko is een koopje.
Dat is dan iets wat je alleen jezelf kunt verwijten. Zelf schaf ik pas een console aan als het huidige gameaanbod plus het gameaanbod in de nabije toekomst voldoende is.

• Phusebox
RayNbow schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:27:
[...]

1. Apparaat zorgt voor sterk slaaptekort. :(

:+

[...]

Puyo Puyo Switch ziet er anders goed uit, hoor. Okay, ik heb 'm niet op een 4K tv aangesloten (zou het wel kunnen doen, echter is de tv meestal bezet), maar wel op een 24" monitor op minder dan een meter afstand. Problemen met graphics heb ik niet (maar dat had ik met Wii U games ook niet).

[...]

Dit hangt sterk af per persoon hoe de Joy-Cons aanvoelen. Ik heb er zelf geen problemen mee en speel voornamelijk in handheld en met de grip. Er zijn ook mensen die zweren bij een losse Joy-Con in elke hand.

[...]

Wat dacht je van je vrienden laten opdraaien voor de kosten voor extra controllers? :p

[...]

Niet als de nieuwprijs op dit moment voor MK8 (excl. DLC) nog steeds 50 EUR is.

[...]

500 yen voor Kamiko is een koopje.

[...]

Dat is dan iets wat je alleen jezelf kunt verwijten. Zelf schaf ik pas een console aan als het huidige gameaanbod plus het gameaanbod in de nabije toekomst voldoende is.
Puyo Puyo vind ik leuk, voor 10 minuten en al helemaal niet op de tv. Kan ook niet wennen aan de totaal andere controls dan, voelt niet alsof er 1 lijn in zit. En ja dat kan best 1080p zijn want stelt natuurlijk niks voor.

De joy-cons, ik ken niemand die ze fijn vindt, zelfs vrouwen niet met kleine handen. Is dan ook een reden dat niemand meer zin heeft om op de Switch te spelen en hij bij mij al 3 weken dood in een kast ligt.

En ja, haha vrienden laten betalen voor controllers haha. Dat zie ik echt gebeuren, not.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zit een beetje rond te kijken naar custom Switch docks, aangezien ik de Nintendo dock wel erg lomp en groot vind (de warmte wordt niet echt lekker afgevoerd en niet handig in gebruik). Zoiets als https://imgur.com/a/pckY4 lijkt me wel wat, dus iets wat op de WiiU dock lijkt.

Iemand nog andere suggesties, waarbij de kabels aan de achterkant erin gaan (en niet aan de zijkant)?

[ Voor 11% gewijzigd door Bisamrat op 11-05-2017 08:13 ]

Verwijderd

De Switch is voor mij een handheld en ik speel er nog elke dag eventjes op.
Ik hoop dat er snel wat Virtual Console spellen aan komen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
Bisamrat schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:09:
Zit een beetje rond te kijken naar custom Switch docks, aangezien ik de Nintendo dock wel erg lomp en groot vind (de warmte wordt niet echt lekker afgevoerd en niet handig in gebruik). Zoiets als https://imgur.com/a/pckY4 lijkt me wel wat, dus iets wat op de WiiU dock lijkt.

Iemand nog andere suggesties, waarbij de kabels aan de achterkant erin gaan (en niet aan de zijkant)?
http://m.ebay.com/itm/122480485993?_mwBanner=1

Vind dat wel een fraaie, hoeft ook geen extra afwerking, wat je met een print wel hebt.

Wat betreft de poorten... Je bent overgeleverd aan de layout van het originele bordje. Dus aan de ene kant power en HDMI, daar tegenover gewone USB... Als je de gewone USB niet wilt opgeven moet het wel links en rechts zijn, want voor is geen plek ivm de dock connector. Wellicht is een aangepaste versie van een 3d print nog mogelijk waarbij de USB poorten wel voor zitten, maar blind/geblokkeerd, dan kan HDMI en power achter, zit overigens ook nog USB bij...

Zie het nu niet zo van 3 USB poorten...

Strava

• Phusebox
Wat ik ook gewoon niet snap is dat er geen USB C > HDMI kabel is of komt. Als ik de Switch meeneem wil ik die kunnen aansluiten op de aanwezige tv ipv het medium kwaliteit schermpje dat er in zit.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:57

OmeJoyo

This is me

Phusebox schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:02:
[...]

Puyo Puyo vind ik leuk, voor 10 minuten en al helemaal niet op de tv. Kan ook niet wennen aan de totaal andere controls dan, voelt niet alsof er 1 lijn in zit. En ja dat kan best 1080p zijn want stelt natuurlijk niks voor.

De joy-cons, ik ken niemand die ze fijn vindt, zelfs vrouwen niet met kleine handen. Is dan ook een reden dat niemand meer zin heeft om op de Switch te spelen en hij bij mij al 3 weken dood in een kast ligt.

En ja, haha vrienden laten betalen voor controllers haha. Dat zie ik echt gebeuren, not.
Hier is inmiddels alles wel gewend aan de joycons eigenljik, hoewel de chinese grips voor die paar euro super zijn en het helemaal top maken. Wij hebben 2 switches en ze worden beide dagelijks gebruikt, Puyo Puyo, Lego undercover, Mario kart is op dit moment het menu, maar ik kjik zeker uit naar Splatoon 2 en hopelijk constructeur.

Ik zie niet zo in waarom je Puyo niet op de TV zou spelen? Wij spelen nu dagelijks tegen elkaar en ook regelmatig vrienden over (sinds de switch er staat bijna iedere avond haha) en ook met zijn 4-en is het een super leuk spel.

Verder hebben hier onze vaste "game" vrienden vrijwillig aangeboden om de volgende party game te kopen of wanneer nodig meer controllers, dus zo gek is dat in mijn ogen ook niet.

Om nog terug te komen op de je eerder posts, apparaten hoeven tijdens de vlucht al lange tijd niet meer in flight-modus te staan, dus jullie hadden gewoon kunnen spelen.

Ik vraag me eigenlijk meer af als ik je posts doorlees waarom je uberhaupt een Switch hebt gekocht? Je bent er enkel negatief over en de redenen zijn niet altijd correct, kon je ruim van te voren weten of op te lossen voor een paar euro. Ik heb meer het gevoel dat het niet jouw ding is, want in je posts ben je enkel nog maar geobsedeerd door de min-punten van de switch terwijl er zoveel plezier mee is te beleven.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

5/10

Op mijn 55" Samsung 4K TV ziet het er anders prima uit hoor. Output is gewoon 1080. En netzoals je TV kanelen ook 1080 zijn , ziet dit er ook prima uit.

www.degroot-it.nl

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Toch nog even een vraagje over Master Blaster Zero... Gister de DLC gedownload... maar waar kan ik dan voor de andere characters kiezen?:O

• RayNbow
Phusebox schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:34:
Wat ik ook gewoon niet snap is dat er geen USB C > HDMI kabel is of komt. Als ik de Switch meeneem wil ik die kunnen aansluiten op de aanwezige tv
Iemand die zeurt over graphics stelt dit voor? Je wilt dus max. 720p graphics op een tv of monitor tonen? _O-

Dat, of je neemt genoegen met een nog veel lagere accuduur.
ipv het medium kwaliteit schermpje dat er in zit.
Medium kwaliteit vergeleken met wat? Het scherm in de Switch is gewoon goed te noemen.

• LOTG
@RayNbow Ik vind het ook een prima scherm. Geeft mooie kleuren weer, en ik kan ook niet echt zeggen dat ik merk dat het maar 720P is.

En ja, als je een HMDI -> USB-C kabel zou hebben dan zou de Switch dus 720P naar je TV moeten sturen of hij is na ongeveer een half uur leeg.

• RayNbow
mfneed schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:43:
Toch nog even een vraagje over Master Blaster Zero... Gister de DLC gedownload... maar waar kan ik dan voor de andere characters kiezen?:O
Ik heb 't nog niet zelf geprobeerd, maar uitgaande van onderstaande video moet het via het Extra menu:

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:59
OmeJoyo schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:36:
[...]

Ik vraag me eigenlijk meer af als ik je posts doorlees waarom je uberhaupt een Switch hebt gekocht? Je bent er enkel negatief over en de redenen zijn niet altijd correct, kon je ruim van te voren weten of op te lossen voor een paar euro. Ik heb meer het gevoel dat het niet jouw ding is, want in je posts ben je enkel nog maar geobsedeerd door de min-punten van de switch terwijl er zoveel plezier mee is te beleven.
Welkom in de wereld van Phusebox. Een wereld van extremen en vol negativiteit, waarin goederen worden gekocht met ogenschijnlijk als enig doel het afzeiken ervan. Ik zou zeggen lees de laatste pagina's van het oled topic eens door (of als je zin hebt het hele topic, hell zelfs zijn hele postgeschiedenis :+ ), om te huilen ;w

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Prulleman schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:26:
[...]

http://m.ebay.com/itm/122480485993?_mwBanner=1

Vind dat wel een fraaie, hoeft ook geen extra afwerking, wat je met een print wel hebt.
Die is zeker mooi, eens kijken of ik wat review / ervaringen ervan kan vinden

update
'Officiele' video op youtube gevonden YouTube: Transform Nintendo Switch Docking Station into Compact Travel Dock Case

update2
Zit helaas geen spring mechanisme in en de intakes worden deels geblokkeerd onder de Switch. Valt dus af helaas , toch maar eens kijken of ik iemand met een 3d printer kan vinden ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Bisamrat op 11-05-2017 15:05 ]

• mfneed
RayNbow schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:52:
[...]

Ik heb 't nog niet zelf geprobeerd, maar uitgaande van onderstaande video moet het via het Extra menu:
[video]
Thanks! vind deze er wel fraai uit zien! Gister ook eindelijk even begonnen! best fraai spelletje!!

• LOTG
@Antifon @OmeJoyo
Ja Phusebox is niet zo snel positief over iets.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:57:
Komt omdat 'ie verder een enorm perfect leven heeft. Alles gaat goed. Dan moet die negatieve energie er toch op een of andere manier uit he ;)

https://niels.nu

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07

Ik geef het tot nu een 7

De console en alles eromheen voelt gewoon als een gerusht product wat jammer is.

Maar Zelda en Mario Kart 8 Deluxe, man wat een fantastische games zijn dat om te spelen zeg. Daar haal ik echt veel plezier uit.

Het concept blijft erg cool om te switchen tussen handheld en docked. Al ben ik bang dat op de lange termijn de verouderde Tegra X1 chip de nodige issues gaat geven voor developers.

• NotSoSteady
Mijn dock zit nog steeds in het plastic, wil niet eens weten hoe het eruit ziet op een 4k-televisie. 😁

• LOTG
@NotSoSteady
Zelda ziet er prima uit op mijn B6!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:50
Switch krijgt van mij nu een 8 heb alleen nog Mario Kart 8 Deluxe Zelda zal snel volgen wanneer ik uitgekeken ben op Mario Kart zijn er al meer ervaringen mbt LAN Adapter voor de switch paar paginga's terug zag ik dat er een aantal wilden gaan testen met de UGREEN lan adapter ben benieuwd of iemand al heeft kunnen testen.

• NotSoSteady
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:27:
@NotSoSteady
Oké, dan ga ik het vanmiddag ook eens even testen.

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-11 23:25
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:27:
@NotSoSteady
Vind je? Ik vind Zelda op m'n B6 echt matig uit de verf komen eerlijk gezegd... Mario Kart daarentegen ziet er super uit, door het kleurrijke en contrast.

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Switch krijgt van mij een dikke 8.. mijn enige probleem (puur eigen mening) zijn de voor mij iets te kleine joy-cons. gebruik primair de Pro controller ...ziet er bij mij prima uit op 4K met super resolutie aan.

SW-1682-5926-5204

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Antifon schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Welkom in de wereld van Phusebox. Een wereld van extremen en vol negativiteit, waarin goederen worden gekocht met ogenschijnlijk als enig doel het afzeiken ervan. Ik zou zeggen lees de laatste pagina's van het oled topic eens door (of als je zin hebt het hele topic, hell zelfs zijn hele postgeschiedenis :+ ), om te huilen ;w
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:57:
@Antifon @OmeJoyo
Ja, ik probeerde het subtiel te houden, heb hem al vaker ontmoet in topics. Was trouwens best zwaar want subtiel is niet mijn sterkste kant ;)

• Stefan22
  • Niet online
Ik kwam zojuist dit tegen op Reddit.
https://www.reddit.com/r/...removed_the_pok%C3%A9mon/

• Zerora
michaeltjeh1 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:34:
Switch krijgt van mij nu een 8 heb alleen nog Mario Kart 8 Deluxe Zelda zal snel volgen wanneer ik uitgekeken ben op Mario Kart zijn er al meer ervaringen mbt LAN Adapter voor de switch paar paginga's terug zag ik dat er een aantal wilden gaan testen met de UGREEN lan adapter ben benieuwd of iemand al heeft kunnen testen.
Ik heb Switch aangesloten op een LAN adapter als ik thuis ben. Ik gebruik de LAN adapter die ooit voor de Wii gekocht had (b-merk). Wanneer ik geen dock gebruik, heb ik nog een USB -> USB-C blokje ertussen zodat het in mn Switch kan.

Werkt zeer goed. Online spelen gaat veel soepeler door de stabiele verbinding. Ik merkte doordat de wifi op de Switch bij mij nogal schommelde (meestal zwak signaal) online gamen niet echt lekker ging (vaak dc's enzo). Nu met kabel heb ik veel minder dc's, dus wanneer het gebeurd kan ik met gerust hart zeggen dat het probleem iig niet aan mijn kant ligt.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32
Mijn eindcijfer voor switch is een 7
Die bestaat uit een 6 en een 9.

Waarom? Ik baal van de hardware issues, ik moet mijn joycons gaan opsturen, en maak me zorgen over mijn wifi signaal en of mijn casing niet gaan barsten. Verder heb ik nu 2 games die ik nog amper gespeeld heb. Daar kan de switch an sich niets aan doen, het is vroeg in zijn life cycle en dan heb je (vooral als multiplatform gamer) weining must haves. Ik vind het wel absoluut nog steeds fantastisch dat het een handheld en vast console in een is. Ik had op mijn snes al een gb player en ook op mijn cube, dus ik waardeer dit enorm, ik heb er ook vertrouwen in dat ninty de hardware issues gaat oplossen en dat er voldoende te gamen voor mij is (zelfs in het worst case scenario dat 3rd party support minimaal wordt).Gfx? Die vind ik prima. Wil je idd prachtige 4k eyecandy, koop dan geen switch....dan is dit gewoon niet het produkt voor jou, maar dat gezegd hebbende, tuurlijk wil het oog ook wat, en voor mij is het meer dan prima op de tv (full hd plasma). Met het spelen op mijn wii moet ik altijd even wennen aan het slechte beeld....komt ook omdat ik composiet gebruik........maar met de switch geen enkel issue.
Mijn eindchijfer dus 6.

De 9 is van mijn kids, die vinden zelda, mariokart en snipperclips geweldig. Hebben ook precies 0 keer geklaagd overd de joycons.

Waarom dat een 7 en geen 7,5? Ik betaal dus mijn cijfer telt zwaarden dan die van de kids :P

Verder wil ik wel opmerken dat ik ook een ps4(pro) heb, mocht er ingebroken worden en beiden worden gejat, dan moet er absoluut eerst een ps4 terugkomen en de switch kan later wel (then again.....met de kids in het achterhoofd zou pappa dan wsl pech hebben en wat langer op zijn ps4 moeten wachten ;) )

10 second ninja DONE

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

keepitfrosty schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:24:
[...]

Ik geef het tot nu een 7

De console en alles eromheen voelt gewoon als een gerusht product wat jammer is.

Maar Zelda en Mario Kart 8 Deluxe, man wat een fantastische games zijn dat om te spelen zeg. Daar haal ik echt veel plezier uit.

Het concept blijft erg cool om te switchen tussen handheld en docked. Al ben ik bang dat op de lange termijn de verouderde Tegra X1 chip de nodige issues gaat geven voor developers.
Hier een 8.2, mooi concept inderdaad, verwacht dat mijn cijfer nog omhoog gaat wanneer er steeds meer titels uitkomen. Uiteraard vergelijk ik hem niet met een PS4 of XB One, want als je dat doet of verwacht state of the art graphics te krijgen heb je het niet begrepen. Helaas gebeurt dan in de praktijk wel vaak en wordt er niet gekeken naar de fun-factor.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tweetje van Rainway (Je weet wel, van nieuws: 'App om pc-games naar Nintendo Switch te streamen verschijnt in Ninte...:
We received an update from Nintendo today and we hope to have some good news for you soon.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:50
Zerora schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:50:
[...]

Ik heb Switch aangesloten op een LAN adapter als ik thuis ben. Ik gebruik de LAN adapter die ooit voor de Wii gekocht had (b-merk). Wanneer ik geen dock gebruik, heb ik nog een USB -> USB-C blokje ertussen zodat het in mn Switch kan.

Werkt zeer goed. Online spelen gaat veel soepeler door de stabiele verbinding. Ik merkte doordat de wifi op de Switch bij mij nogal schommelde (meestal zwak signaal) online gamen niet echt lekker ging (vaak dc's enzo). Nu met kabel heb ik veel minder dc's, dus wanneer het gebeurd kan ik met gerust hart zeggen dat het probleem iig niet aan mijn kant ligt.
Precies zelfde probleem bij mij de wifi ontvanger in de switch is niet al te sterk geloof ik ga eens opzoek naar een goede lan adapter. Thx

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Krijg vandaag of morgen een nieuw setje joy-cons binnen. Zal deze direct goed testen voor problemen met de linker joy-con. Verder wel erg blij dat ik überhaupt nog een setje heb kunnen bestellen (via ToysRus). Met MK8D, PuyoPuyoTetris en, zodra CoolBlue weer Bomberman op voorraad heeft, toch gezwicht :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59

Switch: 9. Het is ideaal dat ik dat ding uit z'n dock kan trekken en verder kan spelen. Heb zelf nergens last van kwa netwerk of andere problemen. Enige reden dat 't geen 10 is is performance; hij zal natuurlijk niet hetzelfde grafische geweld kunnen tonen als de komende playstation oid.

Zelda: 10. Ik denk dat 't op dit moment m'n favo game ooit is.

https://niels.nu

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Seroczynski schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:28:
Krijg vandaag of morgen een nieuw setje joy-cons binnen. Zal deze direct goed testen voor problemen met de linker joy-con. Verder wel erg blij dat ik überhaupt nog een setje heb kunnen bestellen (via ToysRus). Met MK8D, PuyoPuyoTetris en, zodra CoolBlue weer Bomberman op voorraad heeft, toch gezwicht :)
Ik zou Bomberman echt laten vallen... draak van een spel voor een te hoge prijs. Heb je nog wel tijd om iets anders te spelen buiten MK8D en PPT? Die zijn al goed voor uren multiplayer fun en er komen komende weken/maanden nog andere spellen aan, die waarschijnlijk wel meer de moeite zijn... :)

• RayNbow
marcelproust schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:50:
[...]

Ik zou Bomberman echt laten vallen... draak van een spel
Ook na de 60fps patch?

* RayNbow heeft Bomberman niet, maar laatst bij het kijken van een filmpje van Digital Foundry raakten die klassieke Bomberman deuntjes best wel een aantal nostalgische snaren.

• Zerora
Bomberman als game is best ok. Alleen het is de prijs gewoon niet waard. Meer als 20 euro zou ik niet aan zo'n game uit willen geven.

[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 11-05-2017 11:01 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik had nog een €20 cadeaubon liggen van CoolBlue. Alhoewel ik dan nog altijd de waarde van €48 heb uitgegeven aan Bomberman, voelt het alsof ik hem voor €28 heb. Gevoelsmatig kan ik het nu wel rechtmatigen :) Het is ook gewoon een leuke game om straks met vier man af en toe te spelen.

Daarnaast ben ik met MK8D toch al behoorlijk ver, zowel offline als online heb ik veel dingen gedaan. En nu is het dus tijd voor PuyoPuyoTetris. Die heb ik ook nog niet online gedaan, en ik ben dan ook benieuwd wat het niveau is van de gemiddelde online speler, want het moge duidelijk zijn dat ik nog echt geen pro ben :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

Zerora schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:00:
Bomberman als game is best ok. Alleen het is de prijs gewoon niet waard. Meer als 20 euro zou ik niet aan zo'n game uit willen geven.
Voor 30 euro koop ik hem gelijk.
Hij is inmiddels al voor 50 euro te krijgen. Nog even een paar maandjes geduld hebben dus.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:09
Bomberman moet ik nog een keer opstarten. Volgens mij hebben ze wel degelijk ook wat aanpassingen aan de besturing gedaan. Dat is eigenlijk het enige wat me irriteerde in het begin. Dat je heel rottig het hoekje om loopt tegenover wat het op de SNES deed. Dan is het frustrerend dat je geraakt wordt door een explosie terwijl dat niet had gehoeven.

• Zerora
Wat ik eigenlijk ook jammer vind, is dat er eigenlijk, op een paar demo's na, geen gratis games beschikbaar zijn voor de Switch. Hopelijk veranderd dat met het nieuwe online systeem. Niet alleen die gratis game per maand die Nintendo wil aanbieden, maar ook games die altijd gratis zijn.

• LOTG
Is er trouwens ook al iets bekend van het My Nintendo points programma voor de Switch? Er staat al een lange tijd coming soon op de site en ik heb Gold Points die binnen kort verlopen. Met de Wii kon je te minste nog tegoed kopen.

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zerora schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:19:
Wat ik eigenlijk ook jammer vind, is dat er eigenlijk, op een paar demo's na, geen gratis games beschikbaar zijn voor de Switch. ..., maar ook games die altijd gratis zijn.
Gratis betekent in de meeste gevallen paywall en/of ad-sponsored games en daar wordt ik persoonlijk niet vrolijk van. Liever gewoon kwaliteitsgames waar een (klein) bedrag voor betaald wordt en eventueel nog extra via DLC.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gratis interesseert mij ook niet, al zou ik er niets op tegen hebben als Nintendo net als bijvoorbeeld Sony en Microsoft bij hun betaalde online dienst af en toe een gratis game beschikbaar maakt. Op de Xbox zijn er vaak beste parels langs gekomen.

• Zerora
fZeroNewbie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Gratis betekent in de meeste gevallen paywall en/of ad-sponsored games en daar wordt ik persoonlijk niet vrolijk van. Liever gewoon kwaliteitsgames waar een (klein) bedrag voor betaald wordt en eventueel nog extra via DLC.
Ad sponsoring werkt niet op een Switch omdat het hebben van internet (waar ads toch wel van afhankelijk zijn) geen zekerheid is.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
Thomas schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:34:
Gratis interesseert mij ook niet, al zou ik er niets op tegen hebben als Nintendo net als bijvoorbeeld Sony en Microsoft bij hun betaalde online dienst af en toe een gratis game beschikbaar maakt. Op de Xbox zijn er vaak beste parels langs gekomen.
Plan is elke maand een VC game bij je subscription (die maand te spelen)

Strava

• LOTG
@fZeroNewbie Pokémon Picross is ook gratis, en je kunt het min of meer kopen als je er 30(dacht ik) euro aan uit geeft.

Ik heb hem in elk geval uit gespeeld zonder te betalen, en voor een spel als dat was het wel leuk om elke dag even een paar puzzels te doen.

• mfneed
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:22:
Is er trouwens ook al iets bekend van het My Nintendo points programma voor de Switch? Er staat al een lange tijd coming soon op de site en ik heb Gold Points die binnen kort verlopen. Met de Wii kon je te minste nog tegoed kopen.
Vraag ik mij ook al een tijdje af... Ergens bang dat dit pas gebeurd bij launch online gebeuren...Hoop op eerder want ik heb ook genoeg punten uit te geven!

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53

Dan doe ik ook maar even een stukje 8)

Als handheld: 8+
Als console: 6

Handheld:
Eigenlijk weinig op aan te merken, ik geef per definitie geen 10 en ik zou het een 9 hebben gegeven als hij ietsje handzamer (kleiner) en robuuster was geweest. Ik ben altijd zuinig op mijn spullen, maar de Switch voelt wat kwetsbaarder dan bijv. een 3DS. Qua prestaties zie ik geen verbeterpunten voor dit geld.

Console:
Niet echt mijn cup of tea. Ik heb een TV met "merkbare" inputlag dus de game ervaring van apparaten die daar mee moeten werken is altijd wat minder. Maar ik heb ook een PS4 en vergelijk hem daarmee. Een 6 is het laagste voldoende cijfer wat ik kan geven en dat is ook precies hoe ik er over denk: voldoende, heb geen negatieve mening. Maar daar is alles mee gezegd. Ik vind de joy-cons (met grip) niet geschikt als controller voor een console en de pro controller heeft wat mij betreft ook ernstige gebreken (bijna onbruikbare d-pad en ontbreken van analoge triggers), maar die laatste is qua ergonomie wel heel erg fijn. Ik wil zelfs zeggen dat de Switch pro controller op dat vlak koning is. Wat mij ook tegen staat is hoe de Switch in dock zich 'presenteert' als console. Hij is licht, wordt door de kabels en in-en-uit docken steeds scheef getrokken, en omdat de Switch er van boven in moet kan je hem dus niet in je meubel kwijt, maar moet ie er op. Qua prestaties; in de context van de console kom je er niet onder uit dat je voor de helft van het geld (400 voor switch+pro controller vs 200 als je een dealtje tegenkomt) ook een xbox one of een ps4 kan kopen die objectief beter presteren.

Gemiddeld ongeveer een 7+.

• Zerora
1 2 Switch had bijvoorbeeld een mooie game geweest bij de console gratis te geven. Desnoods een uitgeklede versie met minder mini-games erin waar je met een betaling van een 15 euro ofzo de volledige game hebt.

Ik zie graag meer demo's en andere gratis content op de Switch.

[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 11-05-2017 11:40 ]

• LOTG
@Zerora Ja 1-2 Switch had er eigenlijk gratis bij moeten zitten. Het is in principe een veredelde tech demo.

• lymn
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-09 18:22
Ja, 1-2 switch is absurd duur voor wat het bied... Blij dat ik die niet gekocht heb!

• Sokkeh
  • Laatst online: 15-11 15:36
@michaeltjeh1 en anderen die op zoek zijn naar een LAN adapter, Ik heb de usb3.0 gigabit lan adapter van Ugreen gekocht via duitse amazon (wilde hem snel binnen hebben voor splatoon testfire toen je kan hem ook kopen in china).

Ding werkt prima, tot nu toe wel usb2.0 snelheden maar merk dat ik nooit last heb van lag of iets met Mariokart en de splatoon testfire werkte ook perfect. Je moet alleen wel even opletten dat ie via de kabel internet pakt als je de switch docked.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ben hier overigens wel tevreden met de Switch (ondanks dat 'ie een paar keer terug moest). Enige waar ik wel iets op aan te merken heb is dat hij vrij kwetsbaar overkomt. Denk niet dat hij zomaar kapot zal gaan maar een krasje o.i.d. is snel gemaakt. Als handheld een ideaal ding IMO, al had hij steviger gemogen. Als console niet heel bijzonder, wel een leuke aanvulling op mijn XBO, geen spijt van.

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:27

Als hand op dit moment een 7,5 denk ik. Nintendo heeft er echt een sociale console van gemaakt en helemaal met MK8D en Snipperclips komt dat supergoed tot z'n recht. Ik met mensen op de TV mario kart gespeeld, in de trein, op het dashboard van een auto en in een restaurant wachtend op eten. Overal werkt het als een trein en binnen een minuut heb je jezelf en je (onervaren) medespeler aan de start staan. Dit is echt heerlijk.
Natuurlijk weet je dat third party support bij Nintendo altijd een beetje meh is, maar ik wacht nog een beetje op goede, volwassen, volle-mep-prijs 3rd party games die volledig aanvoelen qua verhaal of gameplay.

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
Vind het een gaaf ding, leuk concept weet niet wat voor cijfer, wat ik vooral een minpunt vind is de rechter joystick in handheld deze zit voor mij te laag, als je hem dan wat lager vasthoud om wat comfortabelere grip te krijgen kan je weer niet goed bij de schouderknoppen.

daarbij weet niet of dit alleen bij mij is, maar mijn linker joy con wiebelt een beetje in de switch, en de achterkant is redelijk krasgevoellig is daar nog iets voor?

[ Voor 23% gewijzigd door Vegetto op 11-05-2017 13:06 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:48:
Enige waar ik wel iets op aan te merken heb is dat hij vrij kwetsbaar overkomt. Denk niet dat hij zomaar kapot zal gaan maar een krasje o.i.d. is snel gemaakt.
Dit inderdaad. Ik snap waarom het zo is, ze hebben hiermee een console neergezet die ook voor jongere kinderen geschikt moet zijn en daar is de kans op vallen groter dan bij volwassenen. Zo'n plastic scherm beschermt beter tegen valschade dan een glazen scherm, maar betekent inderdaad eerder krassen. Ik hoop op zich dat Nintendo op een gegeven moment met een extra versie van de Switch komt die een glazen scherm heeft, zodat er een goedkopere versie is voor kinderen en een duurdere met Gorilla Glass voor volwassenen.
vegetto1983 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:59:
Vind het een gaaf ding, leuk concept weet niet wat voor cijfer, wat ik vooral een minpunt vind is de rechter joystick in handheld deze zit voor mij te laag, als je hem dan wat lager vasthoud om wat comfortabelere grip te krijgen kan je weer niet goed bij de schouderknoppen.

daarbij weet niet of dit alleen bij mij is, maar mijn linker joy con wiebelt een beetje in de switch, en de achterkant is redelijk krasgevoellig is daar nog iets voor?
Ik zou het wel fijn vinden als er een tweede joycon-configuratie komt die de Switch dezelfde oriëntatie geeft als de Wii U-controller. Die joycons kun je niet gebruiken als losse controller voor bijvoorbeeld Snipperclips (hoewel...linkshandigen misschien?) maar zou IMO ideaal zijn voor mobiel gebruik.

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 11-05-2017 13:17 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Zerora
Sokkeh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:44:
@michaeltjeh1 en anderen die op zoek zijn naar een LAN adapter, Ik heb de usb3.0 gigabit lan adapter van Ugreen gekocht via duitse amazon (wilde hem snel binnen hebben voor splatoon testfire toen je kan hem ook kopen in china).

Ding werkt prima, tot nu toe wel usb2.0 snelheden maar merk dat ik nooit last heb van lag of iets met Mariokart en de splatoon testfire werkte ook perfect. Je moet alleen wel even opletten dat ie via de kabel internet pakt als je de switch docked.
USB snelheid maakt weinig uit zolang de USB snelheid sneller is dan je internet verbinding. ;)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

NMe schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:00:
[...]

Dit inderdaad. Ik snap waarom het zo is, ze hebben hiermee een console neergezet die ook voor jongere kinderen geschikt moet zijn en daar is de kans op vallen groter dan bij volwassenen. Zo'n plastic scherm beschermt beter tegen valschade dan een glazen scherm, maar betekent inderdaad eerder krassen. Ik hoop op zich dat Nintendo op een gegeven moment met een extra versie van de Switch komt die een glazen scherm heeft, zodat er een goedkopere versie is voor kinderen en een duurdere met Gorilla Glass voor volwassenen.
Ik hoop sowieso op een revisie in komend jaar. Iets met een snellere SOC, gorilla glass en wat meer geheugen? Zou ik best 100 euro extra voor over hebben.

• LOTG
@Edmin Snellere SOC en geheugen zo snel na de launch? Dat kun je vergeten. Misschien over een jaar of 3 dat er een update komt maar zelfs dan zou ik daar niet zo veel van verwachten.

Investeer in een goede temperd glass protector en je bent even ver.

@vegetto1983 Er was sprake van persoonsverwisseling....

[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 11-05-2017 13:52 ]

• Vegetto
  • Laatst online: 02-10 20:40
LOTG schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:40:
@vegetto1983 Snellere SOC en geheugen zo snel na de launch? Dat kun je vergeten. Misschien over een jaar of 3 dat er een update komt maar zelfs dan zou ik daar niet zo veel van verwachten.

Investeer in een goede temperd glass protector en je bent even ver.
ik had het niet over SOC en geheugen.. alleen over de achterkant die snel krast, voorkant is al voorzien van screenprotector.. en de wiebelende joycon links, heb ik maar opgelost met een plakbandje ......

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Edmin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:33:
[...]

Ik hoop sowieso op een revisie in komend jaar. Iets met een snellere SOC, gorilla glass en wat meer geheugen? Zou ik best 100 euro extra voor over hebben.
Doen ze meestal na 2.5 a 3 jaar. Maar je krijgt dan een splitsing van je userbase, dus OF er wordt niks voor de nieuwe gedaan (zie NEW 3ds, een game of 2 die er gebruik van maakt) of de originele aankopers worden pissed.

Mooiste zou zijn als ze het op de ps4/ps4pro manier oplossen, maar ik denk niet dat ze dat (nog) kunnen eisen van dev's

• LOTG
@Denko In het PS4 topic is men anders ook niet helemaal tevreden over de toepassing van de PRO.

Een beetje het zelfde verhaal.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@LOTG Die heb ik al, maar haalt het niet bij een mooi GG glasplaatje.

@Denko Ik denk dat het prima mogelijk moet zijn om een sterkere SoC te nemen die uitsluitend tot doel heeft om 1080p60 uit te spugen in docked modus, zonder dat je daarmee de player base splitst.
Pagina: 1 ... 45 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!