Indien het nog niet besproken is: je kan ook gewoon je regio wijzigen van je Nintendo account en zo andere eShops bezoeken met je eigen account. Dit is veel handiger op langer termijn dan met verschillende accounts te werken. DLC zijn account gebonden is al door Nintendo bevestigd en je moet DLC aanschaffen via de zelfde eShop als de game. Heb je dus een game via een ander account gehaald uit een ander regio, dan moet je daar de DLC mee halen en spelen. 
Via je accountinstellingen op de site even een ander regio instellen en je kan een andere shop in, daarna kan je zo weer terug wisselen
 Heb zojuist Fast RMX gehaald om te testen (Amazon digitaal) en werkt als een trein 

Ga nu gewoon digitaal (net als op de PS4). Enige bezwaar had ik dus dat je verschillende accounts nodig had en DLC niet kon spelen. Nu is dat bezwaar er niet. Games die je echt één keer speelt koop ik wel fysiek en dan weer in de verkoop, maar games als Mario Odyssee en Kart komen hier wel digitaal via de US Store

Via je accountinstellingen op de site even een ander regio instellen en je kan een andere shop in, daarna kan je zo weer terug wisselen
Ga nu gewoon digitaal (net als op de PS4). Enige bezwaar had ik dus dat je verschillende accounts nodig had en DLC niet kon spelen. Nu is dat bezwaar er niet. Games die je echt één keer speelt koop ik wel fysiek en dan weer in de verkoop, maar games als Mario Odyssee en Kart komen hier wel digitaal via de US Store
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store