[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.368 views

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Gister begonnen met blaster master zero! Leuke maar ook wel moeilijke game hoor!!

Had ook in m'n Achterhoofd, de rumble in de joys kunnen hier wel eens leuk van pas komen...

Rumble gaat iig flink tekeer als je dood gaat... m'n vriendin zat naast me op de bank en die zei: lijkt wel of er een boot aan komt varen en even zijn hoorn los gooit, wat een geluid komt er van af zeg!!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:51
YoshiBignose schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:21:
[...]

Die heb ik ook en werkte direct en supersnel :P
Ook op 5 Ghz? Is echt een drama elke keer die connectietijd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 09:26
Hmm geen idee, heb ze altijd beide aan en klik op de bovenste :P

Facts don't care about your feelings

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Net in de Trein. Denk je rustig Zelda te kunnen spelen... Vergeet het maar. "Mag ik hem vasthouden", "Waar heb je hem gekocht" etc etc etc.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-11 17:30

rajackar

Blood Minister

In lijn met alle reviews. 2 uur en een beetje Zelda spelen en dan ben je er wel doorheen.
NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:51:
[...]

Het jammere is dat er daarvoor een speciale Switch-versie met lagere systeemeisen gebouwd moet worden, of het moeten oudere games zijn. De Switch is niet krachtig genoeg om het merendeel van de huidige generatie games te draaien. De potentie is er dus wel maar het vergt een grotere investering dan domweg even porten. Wat dat betreft zijn de goeie verkoopcijfers in de eerste week geruststellend, want dat betekent waarschijnlijk meer commitment vanuit de grote publishers.
Ik bedoel eigenlijk geen ports maar originele titels. Zelda is een fantastisch begin en hopelijk ook een signaal naar Nintendo dat hier een prima markt voor is.
Ik denk een beetje terug aan de gamecube tijd. Ook bijna geen ports te vinden maar wel super vette 1st en 2nd party games.
Misschien eindelijk een nieuwe metroid prime voor de switch :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 09:26
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:47:
Net in de Trein. Denk je rustig Zelda te kunnen spelen... Vergeet het maar. "Mag ik hem vasthouden", "Waar heb je hem gekocht" etc etc etc.
Haha ach, heb je tenminste nog iemand die ooit aan je vraagt "mag ik hem vasthouden" >:)

Facts don't care about your feelings

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-10 11:10
Ja dat krijg je nu als je hem mee neemt ;) Daarom wacht ik nog even voordta ik hem meeneem, De 3DS valt nu niet meer super veel op :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:48

m0nk

16-09-2003 15.15

Maar stiekem voelde je je wel de "man" ;) :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• mfneed
Heren,

Vraagje voor het opslag gebeuren... 90mb/s schrijven overkill voor een switch? heb nu deze op het oog: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter
deze heeft 20mb/s schrijven, wat die eigenlijk alleen gebruikt tijdens het downloaden lijkt me? en 80 mb/s lezen wat mij snel zat lijkt?

Iemand ervaring met dit kaartje in de switch?

• Phusebox
mfreriks schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:22:
Heren,

Vraagje voor het opslag gebeuren... 90mb/s schrijven overkill voor een switch? heb nu deze op het oog: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter
deze heeft 20mb/s schrijven, wat die eigenlijk alleen gebruikt tijdens het downloaden lijkt me? en 80 mb/s lezen wat mij snel zat lijkt?

Ik heb die erin zitten, maar goed heb geen tests gedaan. Werkt verder prima. Zou het pas kunnen testen als ik zowel Zelda digitaal als ook op cartridge had...
rajackar schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 08:47:
[...]

In lijn met alle reviews. 2 uur en een beetje Zelda spelen en dan ben je er wel doorheen.

[...]
Waar heb je de backlight op staan dan? Ik haalde hier rond de 4 uur met Zelda.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 10-03-2017 09:26 ]

• Kadardar
mfreriks schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:22:
Heren,

Downloadem, installatie en saven.

Downloaden kan je over 20mb heen kopen als je internet lijn dat aan kan.
Installatie, daar kan je zeker meer gebruiken dan 20mb
Saven, lijkt mij de 20 mb overkill.

Dus ja zolang het jezelf niets uitmaakt dan werkt die prima.

Heb hem zelf in een tablet zitten maar nooit echt tests opgelaten omdat die tablet vooral door me vriendin bezet is :P Heb er ook na een half jaar anders nog geen klachten over gehoord qua langzaam of dergelijk aangezien der een berg apps/spelletjes opstaan.

• mfneed
thanks lads! :) gaat die in bestelling!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Phusebox schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb die erin zitten, maar goed heb geen tests gedaan. Werkt verder prima. Zou het pas kunnen testen als ik zowel Zelda digitaal als ook op cartridge had...

[...]

Same, ik haal 4-5 uur met Zelda, maar m'n backlight staat op 30-40% (vind ik ook wel genoeg).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Phusebox
Grumpmeister schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Same, ik haal 4-5 uur met Zelda, maar m'n backlight staat op 30-40% (vind ik ook wel genoeg).
Die van mij staat op 0 en automatisch uit (want dan wordt ie feller). Voor binnen is dat meer dan voldoende, aangezien ik ook alleen 's avonds game.

Ik vind eigenlijk 0 nog te fel, hoop dat ze ook daar nog wat aan kunnen tunen.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46
Even wat bevindingen notuleren:
  • Nu het zulk lekker weer is op het scherm gelet. Ik vind het erg goed leesbaar vol in de zon. Wat niet werkt is als de zon echt in het scherm schijnt dan zie ik niets meer.
  • Bouwkwaliteit vind ik erg goed, er zit geen travel in de Joy-Cons als ze aan de Switch zitten.
  • Geen sync issues gehad tot op heden.
  • Geen frame-drops waar kunnen nemen.
  • Table-top mode zoals ik het gebruik is niet ideaal, de Switch staat net te recht op om lekker op te kunnen kijken.
  • Het rubbertje onder de standaard is wel een uitkomst, de Switch gaat daardoor niet schuiven.
  • Batterijduur is zoals gespecificeerd, echter als ik in bed speel dan moet die snel aan het prik. Blijkt dus dat ik erg lang achter elkaar speel in bed ;)
  • Heb er nu een 32GB kaart in zitten want wil digitaal gaan alleen vraag ik mij nog af of ik als deze vol is alles makkelijk over kan zetten op een nieuwe kaart.
  • Heb nog geen kramp of wat ook gehad, ergonomie is voor de Switch als handheld voor mij goed, net als de grip.
  • Last but not least, ik heb er boven al veel lol van!!

[ Voor 4% gewijzigd door Dagg op 10-03-2017 10:07 ]

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:05
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SE2VniKmEVE]
Nieuwe trailer Mario kart 8 Deluxe :>

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[quote]Dagg schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:07:
• Heb er nu een 32GB kaart in zitten want wil digitaal gaan alleen vraag ik mij nog af of ik als deze vol is alles makkelijk over kan zetten op een nieuwe kaart.
Games overzetten is simpel genoeg, gewoon opnieuw installeren op de nieuwe kaart. Dikke kans alleen dat je je saves dan kwijt bent, in elk geval tot Nintendo met cloud saves komt.
• Heb nog geen kramp of wat ook gehad, ergonomie is voor de Switch als handheld voor mij goed, net als de grip.
De grip is prima maar ik vind de rechter joycon toch wel op een vreemde plek zitten. Het lukt allemaal wel maar optimaal is het niet. Ik zou het niet erg vinden als Nintendo met een Pro-joycon zou komen waar de rechter controller een betere oriëntatie heeft, ten koste van wat tweespelerfunctionaliteit. Ik gebruik het ding vaker in mijn eentje als handheld dan op een random plek met een tweede persoon.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
rudyman85 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:19:
[video]
Ik hoop zo dat ze een keer wakker worden en een Mario Kart Maker uit gaan brengen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• rajackar
  • Laatst online: 02-11 17:30

rajackar

Blood Minister

Phusebox schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 09:25:
[...]

[...]

Hmm niet heel hoog volgens mij. Maar ook niet op het laagst. Het scherm spiegeld nogal en daarom moest de helderheid wat omhoog.
Heb hem ook niet leeg gespeeld om eerlijk te zijn en ging er vanuit dat 2 uur of ietsje meer een beetje de max zou zijn.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 12:50
Wahloh schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 00:05:
[...]

Heb je die netwerkadapter getest met de Switch? Want dan bestel ik hem, is toch wel wat beter geprijsd dan de Hori (€30,-).
Ik heb geen Switch dus nee niet getest maar de chipset Asix AX88772 is 100% compatible al dan niet de zelfde chipset als in de officiële Wii Lan Adapter. De adapter werkt met mijn Wii, Wii U en er is dus geen reden dat die opeens niet meer werkt met de Switch gezien Nintendo zegt dat de officiële Lan Adapter ook op de Switch werkt (Welke dus hoogstwaarschijnlijk de Asix AX88772 chipset gebruikt al dan niet dat deze 100% compatible is met de AX88772)

Dus een eigenlijk niet bestaand risico van ~€9 euro nemen of €30.- voor hoogstwaarschijnlijk het zelfde betalen maar dat staat er wel een Switch logo op.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Games overzetten is simpel genoeg, gewoon opnieuw installeren op de nieuwe kaart. Dikke kans alleen dat je je saves dan kwijt bent, in elk geval tot Nintendo met cloud saves komt.

[...]

De grip is prima maar ik vind de rechter joycon toch wel op een vreemde plek zitten. Het lukt allemaal wel maar optimaal is het niet.
Het is toch hetzelfde als bij andere controllers? Pookje links en rechts de 4 knoppen en daaronder een laag met een spiegeling van deze opzet, met minder tussenruimte.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:37
-Cn- schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Ik heb geen Switch dus nee niet getest maar de chipset Asix AX88772 is 100% compatible al dan niet de zelfde chipset als in de officiële Wii Lan Adapter. De adapter werkt met mijn Wii, Wii U en er is dus geen reden dat die opeens niet meer werkt met de Switch gezien Nintendo zegt dat de officiële Lan Adapter ook op de Switch werkt (Welke dus hoogstwaarschijnlijk de Asix AX88772 chipset gebruikt al dan niet dat deze 100% compatible is met de AX88772)

Dus een eigenlijk niet bestaand risico van ~€9 euro nemen of €30.- voor hoogstwaarschijnlijk het zelfde betalen maar dat staat er wel een Switch logo op.
Bij mij werkt die onofficiële LAN adapter prima op mijn Switch, heb ik ooit voor €10,- bij de Wii gekocht. Wel handig dat dat werkt, op dit moment gebruik ik nu nog alleen de Wi-Fi. Als straks meer online gaming komt waarbij lag een punt kan zijn, zal ik misschien wel de LAN adapter gaan gebruiken.

Had hem even voor de test aangesloten om te kijken of die goedkope adapter gewoon werkt (ligt een kabel voor mijn mediaspeler, die had ik even gebruikt, voor de Switch heb ik nog geen aparte kabel getrokken).

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 13:37

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Heb het meteen besteld. Die €30,- is wel erg over de top, nu kost het me €13,- inclusief verzendkosten. Thanks, ik laat hier weten of het ding werkt met de Switch.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:16
Zwager heeft de Switch met Zelda gekocht, binnenkort maar eens checken. Wil er toch ook graag 1 hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dagg
Mars18 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:00:
Zwager heeft de Switch met Zelda gekocht, binnenkort maar eens checken. Wil er toch ook graag 1 hebben.
DOEN!! oOo

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Zie hier. Meer informatie over de LAN adapter en de chipset die je nodig hebt.

https://www.reddit.com/r/...t_3rd_party_lan_adapters/

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-11 19:42
[video]
Laat ze het maar is een keer uitbrengen.. PRE-order is gedaan en één van de games waar ik momenteel het meest naar uit kijk om met vrienden te doen! :)

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:05
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:03:
[...]

Laat ze het maar is een keer uitbrengen.. PRE-order is gedaan en één van de games waar ik momenteel het meest naar uit kijk om met vrienden te doen! :)
Vooral erg benieuwd hoe dat in handheld modus er uit ziet op 720p/60fps :) Heb je niet zoiets van ik haal de digitale versie? geen geklooi met wisselen cardridges.

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 10-03-2017 11:10 ]

• lowskilled-ftw
rudyman85 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:09:
[...]

Vooral erg benieuwd hoe dat in handheld modus er uit ziet op 720p/60fps :) Heb je niet zoiets van ik haal de digitale versie? geen geklooi met wisselen cardridges.
Om eerlijk te zijn niet echt over nagedacht.. Mocht het mij gaan vervelen kan je het natuurlijk wel weer gemakkelijk verkopen?! Al zal ik Mario niet gaan verkopen denk ik.. :F

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:44:
spoiler:
Draai de hele bak op zijn kop. disconnect van de bedienpaal en ga erna verder door weer te connecten. Dan is je controller weer recht en dan is het alleen een kwestie van op het platform ernaast wippen.. ;)
I know, dat was redelijk cruciaal voor het oplossen. Maar zelfs dan nog was het tricky, de bal vloog steeds niet ver genoeg of ging net naast het plaform in mijn pogingen om 'm genoeg vaart te geven.
Zerora schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:52:
[...]

Door op een bepaalde manier het doolhof te draaien, kan je de bal laten vallen in laatste stuk van het doolhof. Dan hoef je alleen nog maar de focussen dat die bal op het platform terecht komt. Scheelt heel wat ergenis.
Had ik ook uitgevogeld inderdaad, zonder die conclusie was ik waarschijnlijk nu nog bezig geweest. :')
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:49:
[...]

Het is toch hetzelfde als bij andere controllers? Pookje links en rechts de 4 knoppen en daaronder een laag met een spiegeling van deze opzet, met minder tussenruimte.
Bij andere controllers zit het pookje verder naar links (kan hier uiteraard niet) en heb je een grip waardoor je de controller makkelijker lager vast kan pakken. In deze configuratie lijkt de setup zoals die van de Wii U me beter, met het pookje dat je veruit het meeste gebruikt bovenaan.
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:03:
[...]

Ik heb gisteren ook maar vast MK8, Puyo Puyo Tetris en Super Mario Odyssey gepre-ordered. Betaling achteraf uiteraard, maar ik wil toch wel graag verzekerd zijn van die games op releasedag. Nouja, Puyo Puyo mag ook wat later natuurlijk. :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 10-03-2017 11:23 ]

• lowskilled-ftw
NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:22:
Ik heb gisteren ook maar vast MK8, Puyo Puyo Tetris en Super Mario Odyssey gepre-ordered. Betaling achteraf uiteraard, maar ik wil toch wel graag verzekerd zijn van die games op releasedag. Nouja, Puyo Puyo mag ook wat later natuurlijk. :P
Heb jij/iemand enig idee of er nog andere toffe partygames komen? Mario Party / Super Smash Bros oid?

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
lowskilled-ftw schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Heb jij/iemand enig idee of er nog andere toffe partygames komen? Mario Party / Super Smash Bros oid?
You Can Expect A Super Smash Bros. Game For Nintendo Switch :D

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Dagg
NMe schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 10:25:
Misschien interessant om te vermelden. Als je games hebt gedownload en voor uren hebt gespeeld met geweldige resultaten maar je hebt het al een half jaar op je Switch staan en nu wil je hem verwijderen omdat je een andere game wilt downloaden:

Je kunt de game archiveren bij de opties van die game zelf, dan wordt de game verwijderd maar de save games blijven op je switch staan evenals het icoon van het spel.

Handig in mijngeval!!
  • High light de game die je wilt archiveren
  • Druk op -/+
  • Ga naar Data Management
  • Klik hier Archive Software aan.
Archive Software
This software will be archived to save storage space. After this, only save data and the icon on the HOME Menu will remain. You will need to redownload the software to use it again.

Delete Software
Save data will not be deleted
Als je de game weer wilt spelen klik je het icoon aan en wordt er gevraagd de game te downloaden maar daarna kun je weer verder waar je gebleven was. Nice!!!

:Y _/-\o_ oOo *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Dagg op 10-03-2017 12:59 ]

• C0nscious
  • Laatst online: 30-10 18:31

C0nscious

Mysteryman.

[video]
Dat 'Deluxe' mochten ze bij deze trailer wel weglaten, dit is enkel Wii U style op het Splatoon jochie na ;)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Hier een interessante take op wat de Switch is (tov console en mobile) die ik nog niet eerder expliciet naar voren heb horen komen:

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
[/quote]

Tuurlijk komt er mettertijd een party. Daarvoor zijn de joycons juist ideaal! Verwacht dat deze wel tijdens E3 wordt kenbaar gemaakt.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11 23:37
Ik zou graag een extra joy-con setje met i.c.m. Snipperclips willen kopen. Maar ik ben wel huiverig geworden van alle problemen die er momenteel spelen met de joy-cons. Ik overweeg dan ook te wachten totdat er meer duidelijkheid is / er een nieuwe batch zonder problemen op de markt is.

Ik kan het zo snel niet vinden, maar weet iemand of het al duidelijk is of de problemen zich onder álle joy-con varianten voor kunnen doen? Of bijvoorbeeld alleen bij de grijze, of alleen de gekleurde, of alleen de apart verkochte of juist alleen die in de doos bij de console zaten.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Steven030 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:51:
Ik zou graag een extra joy-con setje met i.c.m. Snipperclips willen kopen. Maar ik ben wel huiverig geworden van alle problemen die er momenteel spelen met de joy-cons. Ik overweeg dan ook te wachten totdat er meer duidelijkheid is / er een nieuwe batch zonder problemen op de markt is.

Ik kan het zo snel niet vinden, maar weet iemand of het al duidelijk is of de problemen zich onder álle joy-con varianten voor kunnen doen? Of bijvoorbeeld alleen bij de grijze, of alleen de gekleurde, of alleen de apart verkochte of juist alleen die in de doos bij de console zaten.
Koop het gewoon. Werkt het niet dan stuur je de kapotte terug en krijg je een nieuwe... kent de consument vandaag zijn rechten niet meer?

• Kadardar

In feite kan het bij alle, sinds release heb ik mijn switch, echter liep ik pas gister eens tegen het probleem met blastermaster.

Wat ik deed was joy-cons van de grip af, sync knopje indrukken, op de switch schuiven en het was weer weg en geen enkel probleem meer gehad sinds toen.
EDIT: Heb ze er ook weer afgehaald en op de grip geschoven, voor de edit kon het lijken of ik in handheld mode ging spelen;))

Geen idee of dit ook bij andere mensen werkt om hun joy-con probleem op te lossen maar het is het proberen waard.

Houden de problemen aan, dan stuur je hem terug. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 10-03-2017 13:25 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:39
Kadardar schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:15:
[...]

In feite kan het bij alle, sinds release heb ik mijn switch, echter liep ik pas gister eens tegen het probleem met blastermaster.

Wat ik deed was joy-cons van de grip af, sync knopje indrukken, op de switch schuiven en het was weer weg en geen enkel probleem meer gehad sinds toen.

Geen idee of dit ook bij andere mensen werkt om hun joy-con probleem op te lossen maar het is het proberen waard.
Merkte de issue's met de joy-con ook voor het eerst op met Blaster Master Zero en inderdaad ook op de grip.
Goede tip. Ga eens kijken of dat opnieuw syncen werkt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Ik heb het met zowel de neon set van de switch, als met de omgekeerde neon snipperbundle (beide 3 maart gekocht).
de losse set lijkt nog iets slechter te werken dan de bijgeleverde..

ik wacht even af hoe het bij andere succesvol opgelost wordt, ergens twijfel ik eraan dat vervangen van de joy con voor iedereen de oplossing is.

Strava

• Chaoss
  • Laatst online: 01:02

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Even een aantal huishoudelijke mededelingen:
-Veel getroll een aantal posts terug, let hier op! ga vooral niet reageren maar doe dan een TR.

-Er is een "Het 'Legend of Zelda' topic", daar kun je game inhoudelijk reageren, dit topic is bedoeld voor discussie over de console.

-Er spelen (nogal) wat (hardware) problemen met de Switch, wanneer hier nogal wat discussie over ontstaan kunnen we er beter een apart topic voor aanmaken. Dit is bij andere consoles ook gedaan en zorgt er voor dat het originele topic niet bedolven raak onder allemaal klachten:

Poll: Moet er een Problemen en garantie-afhandeling topic komen?
Ja!
Nee!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398474&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kadardar
Henkje.doc schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Merkte de issue's met de joy-con ook voor het eerst op met Blaster Master Zero en inderdaad ook op de grip.
Goede tip. Ga eens kijken of dat opnieuw syncen werkt.
Is goed, laat maar weten of het gewerkt voor je heeft :)

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Ik heb degene die jij linkte inmiddels geannuleerd. Ben voor een UBS 3 en Gigabit variant gegaan.
Blubkens schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:03:
Zie hier. Meer informatie over de LAN adapter en de chipset die je nodig hebt.

https://www.reddit.com/r/...t_3rd_party_lan_adapters/
Ik heb de UGreen adapter besteld die in dat lijstje van die Reddit-post staat, USB 3 en Gigabit is me die 5 euro extra wel waard. Alleen wel bij Amazon DE want dat scheelt wachttijd. https://www.amazon.de/gp/product/B00MYTSN18

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kom net een leuk interview van Gamespot tegen, tussen hen en Reggie Fils-Aime;
  • Ja, er komt (zoals ik van de week al zei) een Super Smash naar de Switch;
    "What we say is that the philosophy that Nintendo has from a development standpoint is that for every platform, we want to have at least one [each] of our classic franchises.
    en
    "Smash is obviously one of our best-selling franchises,"
    - bron
  • Er komt misschien een WWE 2K game, "we'll see what happens"
  • Nintendo lijkt te werken aan cloud saving: "Wouldn't that be wonderful--nothing to announce today,"
  • De five day sales van de Switch laten ook zien dat de Switch de best verkopende console van Nintendo tot nu toe is
  • Nintendo heeft nog geen AR/VR plannen, omdat het - volgens hun - nog een niche markt is
Bron

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 10-03-2017 13:55 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
C0nscious schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:21:
[...]

Dat 'Deluxe' mochten ze bij deze trailer wel weglaten, dit is enkel Wii U style op het Splatoon jochie na ;)
Ik denk dat het 'deluxe' ook slaat op het feit dat ook alle banen die je bij de Wii-U bij moest kopen er meteen al bij zitten. Aangezien ik die gekocht had, zie ik nog geen grote reden MK8 ook voor de Switch te kopen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

CH40S schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:46:
Ik kom net een leuk interview van gamespot tegen, tussen hen en Reggie Fils-Aime;
  • Ja, er komt (zoals ik van de week al zei) een Super Smash naar de Switch;
    [...]
  • Er komt misschien een WWE 2K game, "we'll see what happens"
  • Nintendo lijkt te werken aan cloud saving: "Wouldn't that be wonderful--nothing to announce today,"
  • De five day sales van de Switch laten ook zien dat de Switch de best verkopende console van Nintendo tot nu toe is
  • Nintendo heeft nog geen AR/VR plannen, omdat het - volgens hun - nog een niche markt is
Bron
Ik kan Reggie wel waarderen. Interviews zijn altijd erg leuk. Alhoewel hij het hoofd van Nintendo of America is moet ook hij zich aan het boekje houden met informatie vrijgeven.

De interactie tussen Reggie en ProJared was erg leuk toen Reggie het had over dat ProJared toch ook vaak kritisch is op Nintendo. Zie hier het fragment: YouTube: Switch Interview with Reggie Fils-Aime

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hyp Hyper schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:51:
[...]

Ik denk dat het 'deluxe' ook slaat op het feit dat ook alle banen die je bij de Wii-U bij moest kopen er meteen al bij zitten. Aangezien ik die gekocht had, zie ik nog geen grote reden MK8 ook voor de Switch te kopen.
De hebben de Battle Mode ook gefixt. Om de een of andere reden dachten ze geen battle arena's nodig te hebben in de originele MK8. In Deluxe zitten er 8.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Seroczynski schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:52:
[...]

De hebben de Battle Mode ook gefixt. Om de een of andere reden dachten ze geen battle arena's nodig te hebben in de originele MK8. In Deluxe zitten er 8.
Ik heb stiekeme hoop dat ze de battle arena's ook nog naar de Wii U brengen dmv een update, maar ben bang dat die hoop ijdel is........

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• mfneed
Misschien nog wel een interessante vraag, iemand al getest een externe hdd aan de switch zn dock te hangen?

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
[...]
Ik vind het hebben van een doosje en een cartridge leuk. Ik zou nooit een digitale versie kopen van de spellen die ik koop en leuk vindt.

Afbeeldingslocatie: https://www.consolemad.co.uk/wp-content/uploads/2015/09/mario-kart-64-japanese.jpg

• Kadardar
mfreriks schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:55:
Misschien nog wel een interessante vraag, iemand al getest een externe hdd aan de switch zn dock te hangen?
Geen idee, wat ik wel weet is dat het een moeilijk iets gaat worden want je zit met wat gebeurd er als je hem meeneemt dus van TV naar handheld? Die dock zit er niet meer aan maar je HDD wel. Denk als ze er iets mee gaan doen dat het max video/foto iets wordt maar dat is pure speculatie van mij kant

Zover lijkt alles wat ik kan vinden erop dat het niet zo is en dat je het met je SDXC moet doen :P

• Steven030
KaiTak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:11:
[...]

Ik vind het hebben van een doosje en een cartridge leuk. Ik zou nooit een digitale versie kopen van de spellen die ik koop en leuk vindt.

[afbeelding]
Ik koop fysieke versies van de SP games, deels omdat ik er doorgaans maar 1 tegelijkertijd speel, en deels omdat ik ze eventueel door kan verkopen als ik ze uitgespeeld heb. Voorbeelden zijn nu Zelda en in de toekomst games als Super Mario Odyssey, Yooka-Laylee, Skyrim of Lego: City. Bijkomend voordeel zijn inderdaad de hoesjes.

Ik koop digitale versies van de MP games omdat ik die altijd bij de hand wil hebben, lang meegaan en ik het elk moment tegen andere mensen op wil kunnen nemen. Voorbeelden zijn nu Fast RMX, Snipperclips en 1-2 Switch en in de toekomst games als Mario Kart 8, Splatoon 2 en Arms.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11 17:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xfS08V5V1yQCdJW9GkHEvMkg/full.jpg

Amen to that! _/-\o_

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Prulleman
  • Nu online
Steven030 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:18:
[...]

Ik koop fysieke versies van de SP games, deels omdat ik er doorgaans maar 1 tegelijkertijd speel, en deels omdat ik ze eventueel door kan verkopen als ik ze uitgespeeld heb. Voorbeelden zijn nu Zelda en in de toekomst games als Super Mario Odyssey, Yooka-Laylee, Skyrim of Lego: City. Bijkomend voordeel zijn inderdaad de hoesjes.

Ik koop digitale versies van de MP games omdat ik die altijd bij de hand wil hebben, lang meegaan en ik het elk moment tegen andere mensen op wil kunnen nemen. Voorbeelden zijn nu Fast RMX, Snipperclips en 1-2 Switch en in de toekomst games als Mario Kart 8, Splatoon 2 en Arms.
goed argument! hoewel de cartridges natuurlijk niet zo groot zijn, het blijft een extra risico om een stapel fysieke games bij te hebben.

wat betreft de joy con issues.. in deze thread:
https://www.reddit.com/r/...he_left_joycon_nightmare/
begint het met 1 of 2 mensen die het met een full disconnect, reboot gebeuren weten op te lossen, maar daarna komt het meerendeel met statements dat vervangende joycons (of extra los gekochte) het probleem volledig oplosten.

ik twijfelde hier met name aan omdat ik het bij 2 setjes heb, maar die zullen dan wel uit dezelfde batch komen.
This seems to be a common theme among day one Switch owners, even an employee at a local GameStop told me that Nintendo sent out an email to them that this was going to be a big issue for launch consoles.
geen idee of het waar is, maar dat zou betekenen dat nintendo gewoon op de hoogte was van de issues. Beetje jammer dat ze er niet meer open over zijn en in een statement aangeven dat je de brakke zooi gewoon mag omruilen.

Strava

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Respect. Ik snap de mensen die altijd maar zo snel roepen dat iets afgekeken is niet. Alles is geïnspireerd door iets anders en het is goed dan ontwikkelaars dit aan durven geven.

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024

Alleen grijs heeft hier last van _/-\o_

• Prulleman
  • Nu online
Bierbal schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:32:
[...]

eigen ervaring (neon b/r en r/b) en de posts in de reddit link hier net boven kan het bij alle joy cons voorkomen

Strava

• Kadardar
Bierbal schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:32:
[...]

Nope, gekleurde hebben het ook. Mijne had gister ook wat last maar na een resync was het weg... wellicht dat het alleen op te lossen is op de gekleurde dat weet ik niet. Heb namelijk maar 1 setje :P

• Steven030
Prulleman schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:28:
[...]

wat betreft de joy con issues.. in deze thread:
https://www.reddit.com/r/...he_left_joycon_nightmare/

ik twijfelde hier met name aan omdat ik het bij 2 setjes heb, maar die zullen dan wel uit dezelfde batch komen.
Thanks! Ik wacht denk ik voor de zekerheid even af tot de volgende voorraden in de winkels liggen

• Prulleman
  • Nu online
Kadardar schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:54:
[...]

Nope, gekleurde hebben het ook. Mijne had gister ook wat last maar na een resync was het weg... wellicht dat het alleen op te lossen is op de gekleurde dat weet ik niet. Heb namelijk maar 1 setje :P
bij mij niet op te lossen.. op verschillende manier geprobeerd opnieuw te syncen, de dock heeft inmiddels alle hoeken van de mijn kamer gezien (inc verlengkabels).
Het enige wat helpt is:
- afstand minimaliseren (4 meter lijkt al op het randje met een perfecte line of sight)
- niks tussen de joy con en de dock, echt helemaal niks nada noppes
- iets op tafel is al een probleem
- controller op je schoot/benen laten rusten terwijl je met je knieen omhoog zit (voeten op tafel)
- switch uit de dock halen (als ik de switch tegen de voorkant van de dock zet, dan lijken de joycons soepeler te werken, hoewel dat natuurlijk lastig te zien is vanaf 4 meter op 6,2"
Steven030 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 14:55:
[...]

Thanks! Ik wacht denk ik voor de zekerheid even af tot de volgende voorraden in de winkels liggen
Ik ook denk ik, ik wacht tot de MM nieuwe voorraad heeft en dan probeer ik mijn losse set gewoon 1:1 om te wisselen in de winkel.
Als dat werkt dan ga ik een poging wagen de bijgeleverde joy cons om te wisselen
ik wil natuurlijk niet de optie verliezen om full rood of full blauw te shinen in de trein 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Prulleman op 10-03-2017 15:03 ]

Strava

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb een \[Switch} Problemen en garantie-afhandelingen - topic aangemaakt, graag vanaf heden hardware gerelateerde problemen in dit topic..

Als iemand zich geroepen voelt om hier een inhoudelijke startpost voor te maken, graag! stuur mij dan even een DM dan maak ik je medeauteur.

[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2017 15:16 ]

• Hyp Hyper
Ik heb de 2 joycons plus Snipperclips besteld. Eens kijken of deze ook probleemloos blijven. In geval van niet is het geen probleem om ze even te missen voor het omruilen. :)
Wellicht is mijn huis gewoonweg superieur aan vele andere voor wat betreft Bluetooth-verbindingen. :P
* Hyp Hyper klopt af

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-03-2017 15:10 ]

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-11 21:41
Hyp Hyper schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:10:
Ik heb de 2 joycons plus Snipperclips besteld. Eens kijken of deze ook probleemloos blijven. In geval van niet is het geen probleem om ze even te missen voor het omruilen. :)
Wellicht is mijn huis gewoonweg superieur aan vele andere voor wat betreft Bluetooth-verbindingen. :P
* Hyp Hyper klopt af
Waar heb je die besteld?

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 20:30
Khayma schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Waar heb je die besteld?
Je hebt het niet aan mij gevraagd, maar toch een antwoord voor je:
Ik heb ze bij bol.com besteld

• Hyp Hyper
Khayma schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:14:
[...]

Waar heb je die besteld?
Bij de Mediamarkt. Maar liefst 99 cent goedkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-03-2017 15:26 ]

• ArniD
  • Laatst online: 02-11 18:03
PradaBrada schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:21:
Hier een interessante take op wat de Switch is (tov console en mobile) die ik nog niet eerder expliciet naar voren heb horen komen:

[video]
Wat bij mij hier opvalt is dat zijn Switch zo makkelijk in zijn dock gaat! Is dat bij iedereen zo?
Ik moet wel iets aandrukken, niet forceren uiteraard.

Geen krassen op het scherm overigens.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

ArniD schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Wat bij mij hier opvalt is dat zijn Switch zo makkelijk in zijn dock gaat! Is dat bij iedereen zo?
Ik moet wel iets aandrukken, niet forceren uiteraard.

Geen krassen op het scherm overigens.
Hoef niet echt te drukken hier, hij valt praktisch in zijn aansluiting. Inderdaad zoiets als in het filmpje te zien :P.

[ Voor 5% gewijzigd door blmp op 10-03-2017 15:42 ]

Patient gamer

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

In plaats daarvan heb je geklooi met opslagruimte en/of extra kosten voor een SD-kaart. ;)

• Zerora
Ff crosspost uit het Switch problemen topic:

Ik had aan Nintendo gevraagd welke specificaties van powerbanks zij nu aanraden. Hun antwoord:
Waaraan moet een powerbank voldoen zodat ie veilig met de Switch gebruikt kan worden? Welke technische specificaties raden jullie aan?

Beste Zeror,

We raden het af om een powerbank te gebruiken aangezien deze nog wel eens een ander voltage geven dan een oplader van Nintendo en daardoor heb je kans dat je de batterij van de Switch opblaast.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Oftewel: Gebruik geen powerbank en anders geheel op eigen risico.

Hopelijk brengt dit wat duidelijkheid omtrent het powerbank gebruik. ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:37
Zerora schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:09:

Ik had aan Nintendo gevraagd welke specificaties van powerbanks zij nu aanraden. Hun antwoord:

[...]

Dit is duidelijk een cop-out voor het geval het wel gebeurt dat er iets fout gaat. Dit schept dus totaal geen duidelijkheid. Ik snap de reactie wel, maar je hebt er niets aan!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-10 16:42

[...]

Dit is gewoon indekken van Nintendo, zorgen dat je de officiele lader koopt. Mijn batterybank werkt prima. Het is een 'normale' van een fatsoenlijk merk en ik gebruik gewoon een USB-A naar C kabel.

// TODO: Schrijf een signature

• Zerora
Koldur schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:13:
[...]

Dit is duidelijk een cop-out voor het geval het wel gebeurt dat er iets fout gaat. Dit schept dus totaal geen duidelijkheid. Ik snap de reactie wel, maar je hebt er niets aan!
Maar ze zeggen dus eigenlijk dit:
- Let op het voltage dat ie gelijk is aan die van de Switch
- Koop geen malafide powerbanks ter bescherming van de batterij.
- Gebruik van een powerbank is geheel op eigen risico.

[ Voor 5% gewijzigd door Zerora op 10-03-2017 16:18 ]

• Kadardar

[...]

Eigenlijk is er geen duidelijkheid, maar begrijp ook wel dat ze de specs niet willen geven want anders krijgen we wellis is niettis verhaaltjes. Zo van ja deze powerbank voldoet aan de specs maar levert tie dat ook daadwerkelijk? Iets waar Nintendo geen zin in heeft om te beantwoorden en uit te moeten gaan zoeken omdat iedereen anders "Switch Powerbanks" gaat promoten met alle gevolgen van dien.

Kan ook zo zijn dat Nintendo nog iets in de pijplijn heeft en ze willen natuurlijk liever dat je het van hun koopt ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Discussie over krassen kan ook beter in het [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.

Verwijderd

Ik heb zelf even online onderzoek gedaan naar USB-C kabels, en het lijkt erop dat Anker (non-PowerLine series), officiele Apple en Google-kabels het beste uit de bus komen wat betreft compliance, dus ik heb er eentje van Anker besteld. Mijn powerbank is lager voltage dan de Switch, dus ik ben er niet heel erg bang voor dat het misgaat wanneer ik dit voor een vliegreis ga inzetten. en anders, fuck it, ik heb een all-risk verzekering op dat kreng :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 17:10:
Ik heb zelf even online onderzoek gedaan naar USB-C kabels, en het lijkt erop dat Anker (non-PowerLine series), officiele Apple en Google-kabels het beste uit de bus komen wat betreft compliance, dus ik heb er eentje van Anker besteld. Mijn powerbank is lager voltage dan de Switch, dus ik ben er niet heel erg bang voor dat het misgaat wanneer ik dit voor een vliegreis ga inzetten. en anders, fuck it, ik heb een all-risk verzekering op dat kreng :+
Anker is al jaren mijn vaste leverancier voor kabels, powerbanks, Bluetooth boxjes en USB laders. Geweldige garantie, service en bouwkwaliteit. Heb het niet snel met een merk, maar van dat merk koop ik producten zonder ook maar naar een review te zoeken.

• Blubkens
  • Niet online
Zerora schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 16:18:
[...]

Maar ze zeggen dus eigenlijk dit:
- Let op het voltage dat ie gelijk is aan die van de Switch
- Koop geen malafide powerbanks ter bescherming van de batterij.
- Gebruik van een powerbank is geheel op eigen risico.
Vandaag mijn Powerbank binnen gekregen en ben hem momenteel leeg aan het maken om hem vervolgens een volle charge te geven.
Begon rond 3 uur met een volle switch, Zelda aan en met full brightness. De switch is op dit moment nog 100% en de powerbank geeft 2 van de 4 lampjes aan. Ik zal proberen nog een tests te doen met een volle powerbank. Dan kan ik aangeven hoeveel extra uur je erbij kan krijgen.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:08
I Am Setsuna framerate test:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Kadardar
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat er een verschil in zou zitten, puur omdta het grafisch toch niet echt een krachtpatser lijkt te zijn. Wil hem wel nog steeds halen hoor voor de Switch, laat me niet i am setsuna erdoor afnemen :P

Maarja zoals in het filmpje al gezegd wordt. 60FPS op je PS4 waar je nergens naar toe kan of 30FPS op je switch en mee kunnen nemen :)

• Hyp Hyper
Alsof dit na de Wii en Wii U nog een verrassing is. :P

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-11 14:14
Ga I am Setsuna deze week nog wel even kopen; kan wel een beetje afwisseling gebruiken van Zelda. Ook net de trailer van Mario kart gezien en het begint toch al wel een beetje te kriebelen.

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 19:30
Zironako schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:12:
Ga I am Setsuna deze week nog wel even kopen; kan wel een beetje afwisseling gebruiken van Zelda. Ook net de trailer van Mario kart gezien en het begint toch al wel een beetje te kriebelen.
Denk dat je dan nog lang jeuk zult hebben want de kerst is nog een eind weg.

Verwijderd

Bomberman71 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:44:
[...]

Denk dat je dan nog lang jeuk zult hebben want de kerst is nog een eind weg.
Kerst valt tegenwoordig op 28 april?

• Bomberman71
Skarloc schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:54:
[...]

Ik heb stiekeme hoop dat ze de battle arena's ook nog naar de Wii U brengen dmv een update, maar ben bang dat die hoop ijdel is........
Dat zou onlogisch zijn. Het zou geweldig nieuws zijn voor Wiiu owners met dat spel maar zoiets kost tijd en dus geld.
Er zal niets aan verdiend worden omdat die update dan is voor klanten die Mk8 al gekocht hebben.
Het aantal mensen dat nu nog MK8 op de WiiU zal aanschaffen is verwaarloosbaar.

Kortom, lijkt me kansloos en idd ijdele hoop.

• Bomberman71
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 20:47:
[...]

Kerst valt tegenwoordig op 28 april?
Je hebt helemaal gelijk, dacht Mario O gelezen te hebben .. Mea Culpa

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:18
Just curious maar misschien al langs geweest:

http://www.strawpoll.me/12503009

nothing stops this train

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Ik heb de 60w Anker charger gehaald met 4x USB en 1x UCB-C out als vervanging van mn oudere Anker met 40w en 5x USB. Ook een USB-C->USB-C kabel gehaald van 3 meter. Net even getest:

Zelda op de Switch in handheld mode, alles aan (wifi, verbonden met internet etc) en helderheid en volume op max. Hij laadt op, wel erg lanzaam (1% elke 10 min ofzo) maar hij loopt niet leeg of dat ie gelijk blijft. Denk dat ik dit prima vind, misschien dat ik nog een kabel ga halen van 1m om te kijken of dat sneller oplaadt. Maar als ik toch thuis speel is zo'n kabel van 3 meter echt ideaal!

Noot: ik heb het dus NIET over een powerbank die je meeneemt voor onderweg, maar de power hubs van Anker voor netstroom. Morgen test ik het met een USB-C->USB kabel met mn powerbank van Xiaomi (20k).

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 11-03-2017 01:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Phusebox
ASNNetworks schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 01:11:
Ik heb de 60w Anker charger gehaald met 4x USB en 1x UCB-C out als vervanging van mn oudere Anker met 40w en 5x USB. Ook een USB-C->USB-C kabel gehaald van 3 meter. Net even getest:

Zelda op de Switch in handheld mode, alles aan (wifi, verbonden met internet etc) en helderheid en volume op max. Hij laadt op, wel erg lanzaam (1% elke 10 min ofzo) maar hij loopt niet leeg of dat ie gelijk blijft. Denk dat ik dit prima vind, misschien dat ik nog een kabel ga halen van 1m om te kijken of dat sneller oplaadt. Maar als ik toch thuis speel is zo'n kabel van 3 meter echt ideaal!

Noot: ik heb het dus NIET over een powerbank die je meeneemt voor onderweg, maar de power hubs van Anker voor netstroom. Morgen test ik het met een USB-C->USB kabel met mn powerbank van Xiaomi (20k).
Heeft die lader PD ondersteuning? Anders gaat het inderdaad niet werken volgens mij.

De lader die ik heb gaat even snel als de officiële lader.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-11 21:30

RawChild

PSN: Rawchild

Ik zie nog geen reden om de Switch in huis te halen, maar Mario Kart eind april is dat wel. De laatste MK die ik speelde was op de wii en dat was echt fanastisch. Vond online met die min en pluspunten ranking ook erg leuk. Ik heb geen idee of deze Mario kart ook zoiets heeft.
Nu vraag ik mij af, omdat de swich erg mobiel is, zou ik ook mario kart online kunnen spelen als ik niet thuis op wifi zit. Bijvoorbeeld je mobiel instellen als wifi hotspot. Iemand enig idee?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-11 23:40
RawChild schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 07:20:
Ik zie nog geen reden om de Switch in huis te halen, maar Mario Kart eind april is dat wel. De laatste MK die ik speelde was op de wii en dat was echt fanastisch. Vond online met die min en pluspunten ranking ook erg leuk. Ik heb geen idee of deze Mario kart ook zoiets heeft.
Nu vraag ik mij af, omdat de swich erg mobiel is, zou ik ook mario kart online kunnen spelen als ik niet thuis op wifi zit. Bijvoorbeeld je mobiel instellen als wifi hotspot. Iemand enig idee?
Dat lijkt me wel veel lag op te leveren, via wifi gebeurt het al eens dat iemand plots ergens anders rijdt/ je een item totaal misgooit. Dit lijkt me met een mobiele verbinding om de haverklap te gebeuren.

Als je twijfelt over de switch kan je net zo goed een wiiu halen voor mariokart 8 en zelda botw. Die heeft ook nog eens wel Netflix en andere zaken aan bord voor een fractie van de prijs.

Verwijderd

Ik heb hier een Wii U in huis, met Mario Kart 8. Toch bewust gekozen om de Switch te halen en ook hier komt straks Mario Kart 8 op. Uiteindelijk zal de Wii U wel verkocht worden. Tenzij je er leuk 2e hands aan kan komen met een stapel games zou ik iedereen af willen raden nu nog een nieuwe Wii U te kopen. De ondersteuning is gestopt.

Op de Switch zullen de komende jaren weer nieuwe games komen, op de Wii U niet. Daarnaast vind ik de Switch een beter concept dan de Wii U. En vooral in tablet/handheld mode blinkt de Switch uit ten opzichte van de Wii U.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:15
mathelicious schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 08:29:
Dat lijkt me wel veel lag op te leveren
Via 4G zal dat wel mee vallen. Ping is bij mij via tethering iets van 10ms hoger dan via glasvezel, ik denk vergelijkbaar met ADSL.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Phusebox schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 07:01:
[...]

Heeft die lader PD ondersteuning? Anders gaat het inderdaad niet werken volgens mij.

De lader die ik heb gaat even snel als de officiële lader.
Het gaat om deze, https://de.anker.com/products/A2053311.

Heeft inderdaad USB PD, ik denk dat als ik een ander usb c kabel probeer het laden nog sneller zal gaan. Maar vraag me af of het met de kabel zelf te maken heeft (merk) of omdat de kabel 3m is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-11 11:05
Sinds gisteren een neon Switch in huis. Ik had er out of The box meteen een tempered glass protector van big Ben op gedaan. Heb alleen last van 1 bubbel ergens die ik er niet onderuit geschoven krijg, erg storend. Dus wil hem er eigenlijk vanaf halen en nog een keer er op leggen maar ben bang dat er dan stof onder komt of dat ie vies wordt als ik hem terug plaats.

Hoe dan ook lijkt het ook alsof ik 1 dode pixel heb, ik hoop dat het vuil is en dat het dus weg gaat als de protector er af is. We zullen zien.

Buiten dat merkte ik out of The box al dat de linker joycon verbindingsproblemen heeft. Ik kan niet eens fatsoenlijk op twee meter afstand gamen, laat staan dat ik op de normale 4.5 meter probeer. Tevens is het Dock inderdaad van bijzonder trieste lage kwaliteit, ik merkte ook dat deze geen perfecte hoek maakt en een hele minuscule afwijking naar binnen heeft. Slecht design dus. En ja, de joycons op de Switch hebben (natuurlijk) een klein beetje speling, maar dit kan niet anders.

Ik hoop op een zeer snelle fix van de connectie issues.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-11 15:53

Blijf me verbazen over hoe mooi en smooth deze game in handheld mode speelt.

[ Voor 48% gewijzigd door Beakzz op 11-03-2017 11:22 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:08
Valderrama schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:11:
Buiten dat merkte ik out of The box al dat de linker joycon verbindingsproblemen heeft. Ik kan niet eens fatsoenlijk op twee meter afstand gamen, laat staan dat ik op de normale 4.5 meter probeer.
[...]
Ik hoop op een zeer snelle fix van de connectie issues.
Heb je de day 1 patch al geinstalleerd en een powercycle gedaan? For those affected by the left joycon nightmare...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Blubkens
  • Niet online
Blubkens schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 18:29:
[...]

Vandaag mijn Powerbank binnen gekregen en ben hem momenteel leeg aan het maken om hem vervolgens een volle charge te geven.
Begon rond 3 uur met een volle switch, Zelda aan en met full brightness. De switch is op dit moment nog 100% en de powerbank geeft 2 van de 4 lampjes aan. Ik zal proberen nog een tests te doen met een volle powerbank. Dan kan ik aangeven hoeveel extra uur je erbij kan krijgen.
Kleine update. Heb gisteren de Switch 9 uur aan de powerbank gehad en nog is de bank niet leeg. Ik denk dat bij een volle powerbank je er ongeveer 12 uur extra uit kan halen op full brightness en Zelda. En dan heb je daarna nog een volle Switch over. Hij loopt niet leeg en blijft netjes op 100%.

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 19:02
Blubkens schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:14:
[...]

Kleine update. Heb gisteren de Switch 9 uur aan de powerbank gehad en nog is de bank niet leeg. Ik denk dat bij een volle powerbank je er ongeveer 12 uur extra uit kan halen op full brightness en Zelda. En dan heb je daarna nog een volle Switch over. Hij loopt niet leeg en blijft netjes op 100%.
Sounds good! Welke powerbank heb je?

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-11 11:05
RayNbow schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:23:
[...]

Heb je de day 1 patch al geinstalleerd en een powercycle gedaan? For those affected by the left joycon nightmare...
Ja, patch meteen gedaan toen ik hem aansloot. Ook al een resync, disconnect en powercycle gedaan...
Pagina: 1 ... 17 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!