Dat klopt inderdaad, dit had ik ook vorig jaar.Palomar schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:11:
Vind die facturering van Ziggo wel heel onduidelijk als je overgaat naar een veranderd abonnement. Had eerst tv + internet 40Mbit (kostte +- 45 euro) en heb in januari mijn abo laten verhogen naar 200Mbit (zou rond de 58 euro moeten kosten). Krijg nu voor januari opeens een factuur van 97 euro en voor februari 66 euro. Op de factuur worden allemaal verschillende datums en verrekeningen genoemd en heb het idee dat ze vanaf nu elke maand vooraf factureren ipv achteraf.
Iemand ook onlangs overgestapt en deze onduidelijke facturen gehad? Als het volgende maand naar mijn idee nog niet klopt neem ik even contact op, maar wellicht dat iemand hier al verduidelijking kan geven...?
[edit] zie nu dat de factuur van januari van 97 euro daadwerkelijk 58 euro is afgeschreven. Nou ja, het zal dan wel redelijk kloppen....
Omdat je vooruit betaald, betaal je eigenlijk 2x een abbo: je oude en je nieuwe
Voor de periode dat je op je nieuwe abbo zit, krijg je het geld terug van je oude abbo.
Dus, dan lijkt het alsof je 97 euro moet betalen, maar als je in de daadwerkelijke factuur kijkt, dan zie je daar 58 euro staan.
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.