Hier eindelijk ook eens de meterkast doen. In de basis wilde ik daar een ABB kast met 12 groepen + beltrafo voor pakken. Maar aangezien ik in ieder geval nog groepen nodig heb voor PV, tuin en kookplaat wil ik er gelijk een lege kast naast hangen.
Nu ben ik nog wat aan het stoeien met de indeling maar zit ik te denken aan:
/f/image/KLyAoxIaNzcvr304IBWf1CfA.png?f=fotoalbum_large)
Hierin zou nog een beetje geschoven kunnen worden ook al denk ik dat de 1-fase groepen rechts hem wel wordt.
Nu ben ik nog wat aan het stoeien met de indeling maar zit ik te denken aan:
/f/image/KLyAoxIaNzcvr304IBWf1CfA.png?f=fotoalbum_large)
Hierin zou nog een beetje geschoven kunnen worden ook al denk ik dat de 1-fase groepen rechts hem wel wordt.
- Voor het koppelen heb ik dan 2x koppelstuk, 2x klemveer en 1x koppelstuk aardrail nodig, correct? Of moet ik ook nog schroeven voor de aardrail?
- Weet iemand hoe die kasten standaard komen bij de bel en aardlekschakelaars? Zitten de aardlekschakelaars op een 3-voudige kam? En de bel komt van een automaat?
- Ik wil links een onderstuk met M25, rechts lijkt me niets nodig als deze direct boven eht meterbord komt, correct?
- De pre-build en losse HDL33 komen al met blindplaatjes voor de zijkant?
- 4qmm is wat ik iedereen zie aanbieden en lijkt me wel prima. Nu zit ik alleen nog met distributie naar de nieuwe delen. Mocht er bij ABB nu 2x 4mm onder 1 klem?
- En is het anders handig om de linker onderin aansluitblokjes te drukken. Past daar dan 4x een 5-voudige? Of past alleen 2x 4-voudig en 2x 5-voudig zoals ik ze als set zie?