• wian
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
De website toont nog steeds de coming soon banner, maar de officiële update downloader is al beschikbaar!

[Voor 39% gewijzigd door wian op 12-11-2021 08:21]

• RKD
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:04
wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:13:
De website toont nog steeds de coming soon banner, maar de officiële update downloader is al beschikbaar!
Gelijk geinstalleerd, je hebt een usb stick van 32Gb nodig en minimaal 58 Gb vrije disk ruimte. De update is 27Gb. Meer dan ik had verwacht :)

Verder geen login oid gezien.

[Voor 28% gewijzigd door RKD op 12-11-2021 10:02]

iRacing Profiel

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 03-12 20:42

timovd

Voorsprong door techniek

Die vrije diskruimte vind ik inderdaad nogal veel. Waar is dat voor nodig? Zoveel ruimte heb ik niet op mijn lokale schijf.

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | SolarEdge 2200 + 1200Wp APS micro's

• wian
  • Niet online
De updater download bestanden in kleine deeltjes van 10MB en plakt ze daarna aan elkaar. Zo hoef je niet een bestand van 2GB opnieuw te downloaden als er een probleempje is. Nadeel is dat je tijdens het downloaden extra ruimte nodig hebt. Gebruik anders een 64GB USB stick en download direct naar USB.

• opt1mus1973
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02-12 09:25
update draait inmiddels in de auto, denk ik :) want ik zie geen statusbalk oid
hoeveel tijd neemt die in beslag ?

[Voor 19% gewijzigd door opt1mus1973 op 12-11-2021 11:31]

• wian
  • Niet online
opt1mus1973 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:29:
update draait inmiddels in de auto (denk ik, haha)
hoeveel tijd neemt die in beslag ?
Ik deed een full update (standard update) en die duurde meer dan 1 uur terwijl ik een USB SSD drive gebruik. Maar zou toch aanraden om deze update als "standard" te doen en niet als "quick".

• Headshot_NL
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 08:39
wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:31:
[...]

Ik deed een full update (standard update) en die duurde meer dan 1 uur terwijl ik een USB SSD drive gebruik. Maar zou toch aanraden om deze update als "standard" te doen en niet als "quick".
Welk model is dit? De 38 neem ik aan?
Download nu de update voor de 28 op de SD kaart. Benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | 4350Wp Oost/West | LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp

• opt1mus1973
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 02-12 09:25
thnx, ik heb ook de full gekozen
zit tot 17:30 op mn werk dus moet voldoende tijd zijn.
geeft 'ie een melding / window als 'ie is voltooid ?
edit:
ik zie inmiddels een statusbalk in het settings menu staan

[Voor 21% gewijzigd door opt1mus1973 op 12-11-2021 11:48]

• wian
  • Niet online
Headshot_NL schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:32:
[...]

Welk model is dit? De 38 neem ik aan?
Download nu de update voor de 28 op de SD kaart. Benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Ja, klopt facelift versie

Er staan updates voor heel veel Hyundai en Kia modellen. De update voor de Ioniq FL is heel vers, van 10 November, slechts 2 dagen oud. Normaal krijgen de dealers de updates pas maanden nadat hij uit is.

Ook een aardig detail: de update voor de Ioniq FL is identiek aan de update voor de Ioniq 5. De file hashes van de update bestanden zijn exact hetzelfde.

Btw; de handleiding voor het updaten vind je hier.

[Voor 47% gewijzigd door wian op 12-11-2021 11:56]

• Headshot_NL
De update voor de 28 hier gedaan. Je kon er ook gewoon mee rijden (zonder camera). Duurde nog geen 10 minuten totaal.

Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | 4350Wp Oost/West | LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp

• mrturk76
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08:55
Mijn dealer (Enschede) heeft tijdens de beurt de software updates niet gedaan. (Ze beweerden helaas van wel maar ok) Kan nu maandag opnieuw langskomen maar begrijp ik uit bovenstaande nu dat ik het zelf kan? Of zijn er ook software updates die alleen de dealer kan/moet uitvoeren?

• wian
  • Niet online
Grote kans dat de dealer oudere software heeft dan nu online staat...

• wian
  • Niet online
Lijst met beschikbare Hyundai updates: https://update.hyundai.com/EU/E1/updateNoticeView/372/pop2

Lijst met beschikbare Kia updates: https://update.hyundai.com/EU/E1/updateNoticeView/373/pop2

Changelog hier: https://update.hyundai.com/EU/E1/updateNoticeView/372

Downloads & documentatie hier: https://update.hyundai.com/EU/E1/Main

[Voor 99% gewijzigd door wian op 12-11-2021 13:38]

• Sjabba1979
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 29-11 07:54
Ik zie Ioniq niet in het lijstje auto's staan in de updater maar na het aanpassen van de regio in instellingen wel.
Ik kreeg na het aanklikken van de link hierboven en installeren wel de melding dat de updater zelf geupdate moet worden. Daarna dus de regio op europe zetten.

• mrturk76
wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:17:
Grote kans dat de dealer oudere software heeft dan nu online staat...
Snap ik, maar ik vroeg mij dus af of dit alleen navigatie betreft en dus niet softare/firmware voor de auto zelf

• BarryH
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 09:12
@Headshot_NL En: is er een verschil in functionaliteit? wellicht meest belangrijk:
Kan je weer normaal op adres zoeken? dus eerst plaatsnaam, etc.

2880PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, vloerisolatie, zonnecombiboiler, HR++,dakisolatie, Elga L/W WP, Ioniq EV 2017

• Headshot_NL
BarryH schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:11:
@Headshot_NL En: is er een verschil in functionaliteit? wellicht meest belangrijk:
Kan je weer normaal op adres zoeken? dus eerst plaatsnaam, etc.
Daar zal ik vanavond even naar kijken. Het is aangepast, dat zag ik al. er is een soort klein menu (slider) bijgekomen aan de linkerkant met je favorieten en de recente bestemmingen. Net nadeel is dat daardoor het toetsenbord kleiner is geworden en de toetsen zelf dus ook (nog) kleiner. En het scherm van de 28 is al niet zo groot..
Er zijn nu ook veel meer 3D-gebouwen zichtbaar. Maar dat is voor mij een nutteloze functie.

Hier ook te zien bij de compact gen5. zo te zien kan je weer gewoon zoeken op adres.
https://update.hyundai.com/EU/E1/updateNoticeView/372

[Voor 9% gewijzigd door Headshot_NL op 12-11-2021 13:30]

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-12 17:22

Geckoo

Good news everyone

heb zojuist de dealer gebeld dat als ze hem afleveren dinsdag of ze nog even de laatste versie erop willen zetten ;) ben benieuwd :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• RonaldPr
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 07:12
Heeft hier iemand ooit gemerkt dat de verwarming van de accu werkt? Je kunt dit wel instellen, maar wanneer je bij het verbruik kijkt dan staat dat altijd op 0 dus blijkbaar doet dat niets.

Hij zou er beter door moeten snelladen bij kou.

• KevlarD
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 01-12 10:21
wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:31:
[...]

Ik heb hem nou twee keer geprobeerd (full & quick) maar na lange tijd verifyen en installeren eindigt het toch iedere keer met een foutmelding en de suggestie dat ik opnieuw moet downloaden (waar is dat verifyen dan voor, vraag ik me af...). Er is dan uiteindelijk niets gebeurd.

Vandaag een nieuwe poging met een nieuwe download. :|

• wian
  • Niet online
KevlarD schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:40:
[...]

Ik heb hem nou twee keer geprobeerd (full & quick) maar na lange tijd verifyen en installeren eindigt het toch iedere keer met een foutmelding en de suggestie dat ik opnieuw moet downloaden (waar is dat verifyen dan voor, vraag ik me af...). Er is dan uiteindelijk niets gebeurd.

Vandaag een nieuwe poging met een nieuwe download. :|
Ik heb dit probleem weleens gehad en toen lag het niet aan de download maar aan de USB stick. Probeer eens een andere, of als je die niet hebt deze stick volledig formatteren (FAT32 of exFat)

• BarryH
@Headshot_NL In de handleiding staat niet wanneer je de SD kaart moet invoeren. Is dat voor je de auto aanzet of nadat je op de knop "bijwerken" hebt gedrukt?
En moet je daarna je sd kaart met de update in de auto laten zitten omdat daar ook de kaart op staat?

2880PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, vloerisolatie, zonnecombiboiler, HR++,dakisolatie, Elga L/W WP, Ioniq EV 2017

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 23:43
Hmm ik wil net wat in de auto leggen en hij gaat niet meer open.. in Bluelink app geeft ie aan ‘waarschuwing’ bij de 12v batterij. Gister na werk geparkeerd en niks anders gedaan dan anders (uiteraard)..

Iemand enig idee?

• BarryH
12v accu leeg?

• Benny
Heb ff wat gelezen en idd 12v accu lijkt leeg te zijn.. maar hoe kan dat ineens..? morgen dan maar thuis werken en pech hulp bellen.

• BarryH
@Benny of met de hand het portier openen (plastic kapje naast hendel loshalen) en dan even op de acculader..

• Benny
BarryH schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:36:
@Benny of met de hand het portier openen (plastic kapje naast hendel loshalen) en dan even op de acculader..
Dat plastic kapje krijg ik niet los.. ik moet de sleutel daar gewoon doorheen douwen toch? Gaat niet bepaald soepel.. wil niks beschadigen en heb ook geen acculader liggen

• Holgersson
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Benny schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:38:
[...]

Dat plastic kapje krijg ik niet los.. ik moet de sleutel daar gewoon doorheen douwen toch? Gaat niet bepaald soepel.. wil niks beschadigen en heb ook geen acculader liggen
YouTube: Hyundai Ioniq Manual Door Entry

[Voor 11% gewijzigd door Holgersson op 14-11-2021 15:41]

• Benny
Thanks, ben in de auto gekomen maar niks werkt. Navi display gaat wel aan (voor even) maar kan niks in de instellingen zonder dat contact aan staat. Sleutel op start/stop knop doet ook niks

• Sjabba1979
Benny schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:51:
[...]

Thanks, ben in de auto gekomen maar niks werkt. Navi display gaat wel aan (voor even) maar kan niks in de instellingen zonder dat contact aan staat. Sleutel op start/stop knop doet ook niks
Motorkap open en met starthulp of kabels, daarna kan je hem starten/.aanzetten.

• Benny
Sjabba1979 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:23:
[...]

Motorkap open en met starthulp of kabels, daarna kan je hem starten/.aanzetten.
Ik weet het maar is beide niet mogelijk.. is lease auto dus bel gewoon pech hulp morgen. Is niet mijn fout, ze komen het maar fixen

Rare is ook dat die instelling om 12v bij te laden gewoon aan staat. Misschien stond die auto zo lang in de haven dat er een nieuwe in moet. Heb hem iets meer dan 2 maanden en rij er niet zoveel mee.

[Voor 22% gewijzigd door Benny op 14-11-2021 16:39]

• RonaldPr
Benny schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:33:
[...]

Heb ff wat gelezen en idd 12v accu lijkt leeg te zijn.. maar hoe kan dat ineens..? morgen dan maar thuis werken en pech hulp bellen.
Je kunt hem gewoon met de sleutel openmaken en dan de 12 volt accu even opladen of startkabels.

• pmiddeld
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 03-12 16:49
RonaldPr schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:17:
Heeft hier iemand ooit gemerkt dat de verwarming van de accu werkt? Je kunt dit wel instellen, maar wanneer je bij het verbruik kijkt dan staat dat altijd op 0 dus blijkbaar doet dat niets.

Hij zou er beter door moeten snelladen bij kou.
Volgens mij gebeurt dat pas bij -10 °C. Moet ergens in de manual staan.

Hyundai Ioniq Comfort 2017

• Headshot_NL
BarryH schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:49:
@Headshot_NL In de handleiding staat niet wanneer je de SD kaart moet invoeren. Is dat voor je de auto aanzet of nadat je op de knop "bijwerken" hebt gedrukt?
En moet je daarna je sd kaart met de update in de auto laten zitten omdat daar ook de kaart op staat?
Ik heb hem er in gedaan voor het aanzetten. Toen kreeg ik de vraag om bij te werken.
De SD kaart zit er nu gewoon in met de update er nog op. Na de update start hij gewoon op zoals normaal.

• BarryH
Nieuwe versie heeft in ieder geval een betere manier om een adres in te voeren in de navigatie.
En de update was inderdaad in ca. 10 minuten gedaan.

• uFx
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 03-12 20:27
Benny schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:26:
[...]
Ik weet het maar is beide niet mogelijk.. is lease auto dus bel gewoon pech hulp morgen. Is niet mijn fout, ze komen het maar fixen

Rare is ook dat die instelling om 12v bij te laden gewoon aan staat. Misschien stond die auto zo lang in de haven dat er een nieuwe in moet. Heb hem iets meer dan 2 maanden en rij er niet zoveel mee.
Is bij mij ook gebeurd bij een nieuwe 38 kWh Ioniq. Kwestie van nieuwe 12V accu erin laten zetten door de dealer. Denk dat deze auto's inderdaad lang stil hebben gestaan en daardoor is de toch al kleine 12V-accu gaar geworden.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• Benny
uFx schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:51:
[...]

Is bij mij ook gebeurd bij een nieuwe 38 kWh Ioniq. Kwestie van nieuwe 12V accu erin laten zetten door de dealer. Denk dat deze auto's inderdaad lang stil hebben gestaan en daardoor is de toch al kleine 12V-accu gaar geworden.
Sta nu bij de dealer te wachten tot ze klaar zijn met pauze. Vraag is nog ff of ze hem op voorraad hebben.

[Voor 4% gewijzigd door Benny op 15-11-2021 12:45]

• zerocool
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03-12 18:06
Ik heb na de update dat mijn navigatie display niet meer dimt. Instrumentcluster dimt wel, met de dimknop links op het dashboard, maar nav scherm dimt dus niet meer mee. Dat was voor de update wel. Iemand ook last van?

• Spectaculous
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22:56
Benny schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:45:
[...]

Sta nu bij de dealer te wachten tot ze klaar zijn met pauze. Vraag is nog ff of ze hem op voorraad hebben.
Precies dit is mij ook gebeurd. Nieuwe 12V accu er onder garantie ingezet toen en sinds dat moment geen probleem meer gehad. Misschien is er serie uitgeleverd met gare accu ofzo? Bij de hyundai garage bij ons was ik in ieder geval niet de enige.

• Tom Paris
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02:32
zerocool schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:29:
Ik heb na de update dat mijn navigatie display niet meer dimt. Instrumentcluster dimt wel, met de dimknop links op het dashboard, maar nav scherm dimt dus niet meer mee. Dat was voor de update wel. Iemand ook last van?
Ik dacht dat de helderheid van het navigatie-scherm apart te bedienen is via de instellingen op het scherm, niet via het dashboard...

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Benny
Spectaculous schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:32:
[...]

Precies dit is mij ook gebeurd. Nieuwe 12V accu er onder garantie ingezet toen en sinds dat moment geen probleem meer gehad. Misschien is er serie uitgeleverd met gare accu ofzo? Bij de hyundai garage bij ons was ik in ieder geval niet de enige.
Nou ik werd gewoon weggestuurd zonder nieuwe accu… accu conditie was nog goed volgens een rapportje wat ze liet zien. Ik kon hem daar laten staan zodat ze nog meer konden testen maar dat was niet mogelijk want moest snel weer naar huis.
Stond ik daar dan anderhalf uur op te wachten, echt super |:(

• Sjabba1979
Benny schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:51:
[...]

Nou ik werd gewoon weggestuurd zonder nieuwe accu… accu conditie was nog goed volgens een rapportje wat ze liet zien. Ik kon hem daar laten staan zodat ze nog meer konden testen maar dat was niet mogelijk want moest snel weer naar huis.
Stond ik daar dan anderhalf uur op te wachten, echt super |:(
Als die nog goed is dan is dat misschien wel zo?

Wellicht obd dongle of binnen lichtje dat hem leeg heeft getrokken. Je kan zelf met sleutel de deuren openen en dan de motorkap, met starthulp of kabels kan je starten zoals ik al zei maar je wilde de "service" van de pechhulp. Nou dan duurt het wel lang, dat is helaas ook mijn ervaring vandaar mijn tip om het zelf te fixen.

• zerocool
Tom Paris schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:07:
[...]

Ik dacht dat de helderheid van het navigatie-scherm apart te bedienen is via de instellingen op het scherm, niet via het dashboard...
Nee, werkte ook via het knopje op het dashboard...alles dimde mee.

• BarryH
@Benny een starthulp zelf hebben is toch handig. want idd ook bij leaseauto is het onhandig om hiervoor afh. van de dealer te zijn

• Benny
BarryH schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:39:
@Benny een starthulp zelf hebben is toch handig. want idd ook bij leaseauto is het onhandig om hiervoor afh. van de dealer te zijn
Sjabba1979 schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:02:
[...]

Als die nog goed is dan is dat misschien wel zo?

Wellicht obd dongle of binnen lichtje dat hem leeg heeft getrokken. Je kan zelf met sleutel de deuren openen en dan de motorkap, met starthulp of kabels kan je starten zoals ik al zei maar je wilde de "service" van de pechhulp. Nou dan duurt het wel lang, dat is helaas ook mijn ervaring vandaar mijn tip om het zelf te fixen.
Starthulp is handig maar waarom zou ik zo’n ding moeten kopen voor iets wat gewoon niet zou mogen gebeuren.. die auto is nieuw (2500km) en ik weet zeker dat ik geen lampjes heb laten branden en gebruik geen dongle. Ging er dus vanuit dat die accu sowieso kapot zou zijn. Mocht het weer gebeuren doe ik precies hetzelfde en dan wordt het toch echt een nieuwe accu ookal zegt rapportje hij is nog goed

• BarryH
@Benny slecht nieuws: ook rond de 4jaar valt de 12v accu bij best een flink% gebruikers uit

• daemonix
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online
BarryH schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:54:
@Benny slecht nieuws: ook rond de 4jaar valt de 12v accu bij best een flink% gebruikers uit
Dat is toch niet anders dan bij een ICE? Ik snap de verbazing niet. Het valt onder normaal onderhoud aan een auto.

[Voor 7% gewijzigd door daemonix op 16-11-2021 07:19]

Hyundai Kona, Hyundai Ioniq electric in bezit

• BarryH
Exact, en daarom is het zo handig om het zelf op te kunnen lossen

• Benny
Als ie 4 jaar oud zou zijn zou het me niet verbazen natuurlijk. Auto van 2 maanden oud, 2500km en ik moet het maar normaal vinden dat ie ineens niet meer start? Zal wel aan mij liggen

• Headshot_NL
Benny schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 09:22:
Als ie 4 jaar oud zou zijn zou het me niet verbazen natuurlijk. Auto van 2 maanden oud, 2500km en ik moet het maar normaal vinden dat ie ineens niet meer start? Zal wel aan mij liggen
Maar hoe oud is de auto daadwerkelijk? Als hij ergens lang heeft gestaan met een (bijna) lege accu is dat zeer slecht. 1 keer goed diep ontladen is vaak al "fataal".
Hier wel eens vergeten om in de winter de druppellader op de motor accu te zetten. Na de winter was de accu kapot terwijl hij nog geen half jaar oud was.

• Refiik
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02-12 13:49
Zojuist mijn ioniq weggebracht bij de dealer voor een nieuw accupakket.
Tot nu toe zeer netjes geholpen, stond een kona ev klaar als leenauto.
Morgenochtend is mijn auto klaar.
Blijkbaar ontvang je ook een VVV bon per mail als compensatie voor de overlast werd me verteld.

Veranderd er iets na het nieuwe accupakket? Werkt je bluelink gewoon normaal of moet dit opnieuw ingesteld worden?

• murdock_nl_
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 03-12 15:18
Refiik schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:01:
Blijkbaar ontvang je ook een VVV bon per mail als compensatie voor de overlast werd me verteld.

Veranderd er iets na het nieuwe accupakket? Werkt je bluelink gewoon normaal of moet dit opnieuw ingesteld worden?
Merk verder weinig veranderingen, alle instellingen zijn ook nog gewoon het zelfde. Tijdens het vervangen was de auto natuurlijk even niet te vinden via bluelink maar daarna deed die het gewoon weer.

En inderdaad zeer goed geholpen en ook een VVV bon gekregen ter compensatie.

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

wian schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:13:
op 1 of andere manier kan ik de update niet downloaden.
Ik heb / krijg een Ioniq uit 2021 38kWh maar is hier geen update voor?

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Holgersson
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Zojuist heb ik mijn Ioniq 28kWh (2018) ook geüpdatet, via de software en files van de officiële site: https://update.hyundai.com/EU/NL/navigationUpdate

Omdat je na het updaten het SD-kaartje (van 32GB) met de nieuwe files in je auto moet laten zitten, is het 't handigste om het kaartje dat reeds in de auto zit te gebruiken. Voor de zekerheid natuurlijk eerst even een back-up maken voor je aan de slag gaat.

Ik kreeg de nieuwe files niet rechtstreeks op het SD-kaartje gedownload, dus moest de bijna 23GB eerst op mijn pc downloaden en daarna handmatig naar het SD-kaartje kopiëren. Alles downloaden en van hop naar her kopiëren, kostte nog de meeste tijd.

Dan het updaten in de auto: kwestie van het SD-kaartje weer insteken, op 'OK' klikken om de software bij te werken en dan geduld hebben. Er vliegen wat meldingen voorbij en het systeem wordt een paar keer opnieuw opgestart. Het duurde elf minuten voordat de melding 'update van het infotainmentsysteem voltooid' in beeld kwam.

Oude software
Bijgewerkt: 16.09.2020
Model: AEAE.S5ALN.EU
Software: AE_EV.EUR.SOP.008.1.191209
Firmware: AE_EV.EUR.0.5.353.191031.MICOM
Navigatie: STD_AVN_MID.EUR.HMC.191119
Kaart: EUR.12.41.47.551.101.3

Nieuwe software
Bijgewerkt: 16.11.2021
Model: AE.S5ALN.EU
Software: AE_EV.EUR.SOP.013.17.211027
Firmware: AE_EV.EUR.0.5.430.210930.MICOM
Navigatie: STD5L.EUR.HMC.201108
Kaart: EUR.14.47.48.631.101.5

[Voor 4% gewijzigd door Holgersson op 16-11-2021 22:00]

• wian
  • Niet online
Geckoo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]op 1 of andere manier kan ik de update niet downloaden.
Update voor de 38kWh Ioniq is om de een of andere reden offline gehaald. Geen idee waarom, werkt hier uitstekend. De update komt waarschijnlijk binnen een week weer online.

• Strela3133
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 23:26
Hier ook niet meer te dimmen via dashboard, best vervelend als het donker is.
Via instellingen proberen te dimmen is helemaal een aanfluiting. Automatisch dimmen werkt niet (goed) en de andere optie is Handleiding ("manual" door Google translate vertaald ofzo)
zerocool schreef op maandag 15 november 2021 @ 17:21:
[...]

Nee, werkte ook via het knopje op het dashboard...alles dimde mee.

• orillion
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 07:13
Strela3133 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:31:
Via instellingen proberen te dimmen is helemaal een aanfluiting. Automatisch dimmen werkt niet (goed) en de andere optie is Handleiding ("manual" door Google translate vertaald ofzo)
[...]
Heb je een 28kWh of 38kWh IONIQ?

📅 Vergeet nooit meer een abonnementsverlenging - https://everlint.com/nl

• Headshot_NL
Strela3133 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:31:
[...]
Hier hetzelfde probleem met de navigatie. In de dag modus (wit scherm) kan je alles dimmen behalve het navigatiescherm. Dat grote witte blok blijft dan je hele auto verlichten.
Gelukkig staat hij hier nu vaak in nacht modus (omdat ik onderweg ben voor en na zonsondergang) maar het is wel vervelend.
Gaat om de 28.

• EVBert
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 03-12 14:02
Refiik schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:01:

Ik heb mijn nieuwe HV accupakket ook gekregen. Prima geregeld, in totaal drie dagen weg geweest en Kona EV als leenauto. Geen enkel probleem na ontvangst van mijn auto, ook BlueLink werkte nog als vanouds.

Hyundai IONIQ EV 2019 38 kWh

• Strela3133
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 23:26
orillion schreef op woensdag 17 november 2021 @ 06:44:
[...]

Heb je een 28kWh of 38kWh IONIQ?
28 kWh.
Hoop dat er snel een fix voor komt..

• Sjabba1979
Had nu al iemand ervaring met een nieuwe goede accu?

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Sjabba1979 wat bedoel je :? ? 12V of heb je het over de recall van het 38kWh model?

• Philos31
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:45
https://chargemyhyundai.com/web/hyundai-nl/tariffs

9,95 per maand en dan 0,25 per kWh lijkt mij een strakke aanbieding, ik heb mn vin niet bij de hand maar ik zal vanavond eens proberen of mijn Ioniq ook in aanmerking komt. Het blijft natuurlijk een Hyundai.

Hyundai Ioniq 28kWh, 3250Wp AEG PV2800, 3.5 kW Daikin Ururu Sarara, Homeautomation by Homey

• Headshot_NL
Philos31 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:45:

9,95 per maand en dan 0,25 per kWh lijkt mij een strakke aanbieding, ik heb mn vin niet bij de hand maar ik zal vanavond eens proberen of mijn Ioniq ook in aanmerking komt. Het blijft natuurlijk een Hyundai.
Klinkt interessant als je veel onderweg moet laden. Maar dit staat bovenaan "VOOR KLANTEN MET EEN NIEUW IONIQ 5-VOERTUIG"

AC laden is dan misschien wel vrij goedkoop maar DC is alsnog vrij prijzig. Ik kies altijd voor de Shell snelladers, 35 cent per kWh.

De normale ioniq lijkt dus niet mee te doen...

[Voor 11% gewijzigd door Headshot_NL op 18-11-2021 13:50]

• Krisp
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Headshot_NL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:48:
[...]

Klinkt interessant als je veel onderweg moet laden. Maar dit staat bovenaan "VOOR KLANTEN MET EEN NIEUW IONIQ 5-VOERTUIG"

Dat is wel heel selectief quoten. ;) Er staat letterlijk:
12 OF 24 MAANDEN IONITY PREMIUM PAKKET ZONDER BASISTARIEF VOOR KLANTEN MET EEN NIEUW IONIQ 5-VOERTUIG
Oftewel: Ioniq5-rijders krijgen 12 maanden het Premium pakket gratis. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWp zonnepanelen (west)

• Refiik
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 02-12 13:49
Sjabba1979 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:48:
Had nu al iemand ervaring met een nieuwe goede accu?
Yess..
Zelf ook de bekende problemen gehad dat auto niet start of uberhaupt open kan.
Eerste keer weggestuurd met: tests gedaan, accu is prima.
Ging een beetje aan mezelf twijfelen of ik toch niet iets had aan laten staan oid.

2e keer weer richting hyundai dealer. Beetje boos geworden met als resultaat een nieuwe 12V accu.
Nu inmiddels ruim 1 jaar probleemloos en al 109dkm op mijn 38kwh.

• Philos31

Vergeten dat de VIN ook op mn kentekenbewijs staat wat ik gewoon bij me heb.
Ik kan het met mijn 28kWh 2018 Ioniq gewoon afsluiten.

Dus..... waar wachten jullie nog op ;)

Hyundai Ioniq 28kWh, 3250Wp AEG PV2800, 3.5 kW Daikin Ururu Sarara, Homeautomation by Homey

• Sjabba1979
timovd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:21:
@Sjabba1979 wat bedoel je :? ? 12V of heb je het over de recall van het 38kWh model?
Sorry, iuk bedoel de 12v op het 28 model.
De mijne is weer eens plat, mogelijk door de obd dongle die continue contact heeft, normaal gesproken geen probleem maar denk dat de accu met de koud de beste tijd gehad heeft en dat bijladen niet voldoende is.
Ik zoek een goede vervangende accu, er stond hier wel een goede gel accu maar daar moesten adapters op en die paste weer niet lekker begreep ik.

• pmiddeld
Philos31 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:04:
[...]

Inderdaad goede aanbieding. Maar omdat ik vaak thuis laad, en de laadpalen in de buurt (Allego) 24 ct/kWh kosten, nog steeds niet interessant genoeg.....
Wel goed dat Hyundai in NL eindelijk iets doet. Tot nu toe vond ik het gewoon flauw, omdat Hyundai in Duitsland via EnWB wel een leuke regeling had, waar wij als Nederlanders niet aan mee mochten doen.

• mrturk76

Hier in het mooie Enschede is het tarief van de openbare laadpalen reeds 0,25 per kWh :-) Snelladen doe ik bij shell recharge voor 0,35 per kwh

• Bakko
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 03-12 16:00
Philos31 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:04:
[...]

Bedankt voor het delen, inderdaad goede deal! Ben afhankelijk van openbaar laden en dat kosten hier 0,37 euro/kWh, dus speel met 0,25 euro/kWh voor 10 euro p/m al quitte bij ca. 80 kWh laden per maand, dus maar ruim 3 keer volladen. Ben benieuwd hoe lang die goede prijs blijft, maar anders is het maandelijks opzegbaar.

• EVBert
pmiddeld schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:09:
[...]

Inderdaad goede aanbieding. Maar omdat ik vaak thuis laad, en de laadpalen in de buurt (Allego) 24 ct/kWh kosten, nog steeds niet interessant genoeg.....
Hoe kunnen er in het land zulke grote prijsverschillen bestaan tussen dezelfde aanbieders? Bij mij in de stad betaal je 38ct/kWh bij een Allego laadpaal. Zijn dat prijsafspraken met de gemeente? Hier in de stad worden alleen maar Allego palen geplaatst als je een aanvraag doet bij de gemeente. Van concurrentie zoals bij gewone tankstations is dus geen sprake.

• BarryH
@EVBert Idd afspraken met gemeente/provincie, etc. Vind de basis in de gekozen criteria voor de aanbestedingsprocedure.

• EVBert
@BarryH Dus een verdienmodel voor de gemeente?

• Philos31
EVBert schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:26:
@BarryH Dus een verdienmodel voor de gemeente?
Dat is hier een beetje offtopic, maar hier niet:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2

• EVBert
@Philos31 Je hebt gelijk, maar ik laad met mijn Ioniq :)

• zerocool
BarryH schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 16:20:
[...]

Bouten voorkant stoel 4 slagen losdraaien, blokjes eronder en weer vastdraaien.

En lekker zitten maar :).
Gouden tip! Dank! Twee ringen er onder en klaar!

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

Geckoo schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:19:
Mochten meer mensen interesse hebben, we kunnen hem eventueel samen kopen?
verzendkosten naar NL zijn € 29 voor 1 maar als je er meer pakt wordt het nog maar € 39,-
Ik heb er nu 4 bv (wat ook de max is) in het mandje staan en met korting komt dit op € 160,20 p/s

Zijn er andere die mee willen doen? graag even een DM maak ik een draadje aan.
Ik wilde binnenkort gaan bestellen, zijn er nog mensen die mee willen doen?

YouTube: Hyundai Ioniq EV Frunk - EV Accessories Ireland

[Voor 21% gewijzigd door Geckoo op 19-11-2021 15:06]

• Bakko
Geckoo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:03:
[...]

Ik wilde binnenkort gaan bestellen, zijn er nog mensen die mee willen doen?
[Afbeelding]
YouTube: Hyundai Ioniq EV Frunk - EV Accessories Ireland
Ik heb wel interesse. Ga volgend jaar naar Noorwegen (met de nieuwe boot vanuit Eemshaven) en dan lijkt het me wel handig om kabels e.d. niet in de kofferbak te hoeven hebben.
Wat is dan het plan, 4 tegelijk bestellen en dat iemand die dan weer rondstuurt in Nederland? En dan komt je op 160 euro/pp? Is dat dan wel de moeite? Als ik los bestel met de 10% code DAVIDFRUNK10 dan is het inc verzenden 171,20 euro.

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

Jup, toch weer een tientje bespaard, als je beetje centraal woont, en als je het zo berekend is het verschil inderdaad niet zo groot. Maar reken jij met de 28 of 38 mAh?

• pmiddeld
Geckoo schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:20:
Maar reken jij met de 28 of 38 mAh?
Dat zijn wel hele kleine batterijtjes :+

• Bakko
Een CR2032 batterij heeft al 200mAh zie ik net, dus inderdaad :+

Maar de frunk zou voor m'n 28kWh Ioniq zijn. Alleen als het echt maar een tientje bespaart voor al het extra gedoe van het daarna weer verdelen (dus weer 7eu naar PostNL?), dan haak ik af, sorry. Of kom je ergens anders op uit als je het berekend?

• deltaVsquared
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 00:09
deltaVsquared schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:30:
Vorige week de Ioniq besteld (Premium in Typhoon Silver) via private lease, hopelijk ergens de komende twee weken ophalen bij de dealer. Ga de overstap maken ICE naar EV, ben benieuwd hoe het me in de praktijk gaat bevallen. De proefrit was in elk geval prettig.
Gisteren was het dan zover, de Ioniq stond voor me klaar bij de dealer in het hoge noorden des lands. Indruk na de eerste lange rit: hier kan ik wel aan wennen, de aandrijving is zoveel soepeler dan het de ICE auto die ik achterliet bij de dealer. Toen ik thuis aankwam met een bijna lege accu en voor het eerst de (publieke) laadpaal wilde gebruiken kreeg ik het maar niet voor elkaar. Stekkers eruit en er weer in, verschillende laadpassen geprobeerd, maar niets lukte... Bleek Allego een grote storing te hebben :+ Gelukkig niet mijn eigen onkunde dus.

Gratis Henk

• wian
  • Niet online
zerocool schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:09:
[...]

Gouden tip! Dank! Twee ringen er onder en klaar!
Welke soort/dikte ringen heb je er onder gedaan?

• Methew
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 07:15

Ik lees al een poosje mee hier nadat ik in juni een 2018 premium heb aangeschaft.
Vond dit wel een aardig moment om te reageren, maak het niet vaak mee dat ik naast een nieuwe generatie sta, hoewel dat in de toekomst vast snel zal veranderen :P

• Geckoo

Geckoo

Good news everyone

deltaVsquared schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 21:28:
[...]

Gisteren was het dan zover, de Ioniq stond voor me klaar bij de dealer in het hoge noorden des lands. Indruk na de eerste lange rit: hier kan ik wel aan wennen, de aandrijving is zoveel soepeler dan het de ICE auto die ik achterliet bij de dealer. Toen ik thuis aankwam met een bijna lege accu en voor het eerst de (publieke) laadpaal wilde gebruiken kreeg ik het maar niet voor elkaar. Stekkers eruit en er weer in, verschillende laadpassen geprobeerd, maar niets lukte... Bleek Allego een grote storing te hebben :+ Gelukkig niet mijn eigen onkunde dus.

[Afbeelding]
Als ik je kenteken raad, krijg ik dan een koekje?

• zerocool
wian schreef op zondag 21 november 2021 @ 21:30:
[...]

Welke soort/dikte ringen heb je er onder gedaan?

Twee van deze onder elke kant. De voorstoelen zijn duidelijk gemaakt voor Aziatische maten ;-)

[Voor 7% gewijzigd door zerocool op 22-11-2021 11:10]

• Headshot_NL
Sjabba1979 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:40:
Positief bericht van mij. Ik had soms last van de sticky steering zoals eerder gemeld.
Gebracht met klacht. Toen ik hem ophaalde kreeg ik te horen dat er een stuurhuis besteld is.
Ik dacht dat ik zou worden afgescheept omdat het soms voorkomt, en meestal niet gelukkig. Maar de keren dat het er is is het vervelend en tot op zekere hoogte link omdat je een correctie moet maken.

Vorige week gebracht voor vervangen en nog even de monteur gesproken, die had de diagnose niet gedaan maar wel het oude onderdeel vastgehad. Niet het stuurhuis maar de stang van de stuurkolom. Die is vervangen.
Oude had ook wat weerstand toen die eruit was en gedraaid werd, hij voelde dat die niet lekker soepel liep.

Nu heb ik geen plakkend stuur in middenstand meer gehad (maargoed hiervoor ook wel eens enkele weken niet gehad). Maar ik merk ook dat bij bochten (vlotte bochten) hij fijner stuurt. Meer gevoel/communicatie.

Netjes verholpen. Alelen als er hetzelfde onderdeel in zit dan zou ik dit over 2 jaar weer hebben..?
Oude quote maar dit heb ik momenteel ook.
Op een 80kmh weg rechtuit rijden is gewoon heel vervelend. Je gaat iets naar links en bij het corrigeren spring je over het middenpunt heen waardoor je weer iets naar rechts gaat. Ik ga binnenkort maar eens een afspraak maken om het na te laten kijken.
Met warmer weer heb ik dit niet gemerkt, dit is echt iets van de laatste 2 weken.
Anderen die dit mogelijk ook hebben gemerkt?

• wian
  • Niet online
Geckoo schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]op 1 of andere manier kan ik de update niet downloaden.
Nieuwe updates staan online, maar helaas nog geen change log :)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

https://update.hyundai.com/EU/E1/updateNoticeView/372
Dit is toch de changelog? Geen toevoegingen voor de 28 Standard Gen5. De 38kWh heeft de Gen5W(ide).

• wian
  • Niet online
Thanks, dat is de change log van de 11 November versie. Ik hoopte op een nieuw change log voor de 17 November versie. Maar wellicht is er qua functionaliteit niets veranderd, alleen onbekende bug fixes.

• Tom Paris
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02:32
wian schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:02:
Thanks, dat is de change log van de 11 November versie. Ik hoopte op een nieuw change log voor de 17 November versie. Maar wellicht is er qua functionaliteit niets veranderd, alleen onbekende bug fixes.
Waar zie je die 17 november versie dan? Op de overzichtspagina staat nog steeds de 211027 versie als laatste voor de Ioniq 28?

Edit: Ioniq 38 :+

[Voor 3% gewijzigd door Tom Paris op 22-11-2021 17:31]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Mana
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:58
Auto had gisteren zijn 30k beurt bij de dealer waar ze meteen de software geupdate hebben. Gisterenavond ging de verlichting niet aan (terwijl het echt donker was). Display bleef ook heel helder staan. Na het schakelen van de lampen naar de "aan" stand en weer terug naar "auto" ging het goed. Vanmorgen was het wel direct goed trouwens en gingen ze netjes aan in de auto stand.
Ik merk nu ook dat de achteruitrij-camera nog een tijdje actief blijft als ik al vooruit rijd. Tevens laat de navi een stippellijntje zien voor de vogelvlucht lijn naar het adres waar ik heen navigeer. Lijkt niet uit te zetten na een speurtocht in de instellingen ook. Het is echt iedere keer iets met die updates. Bij de versie die ik er op had staan klopte het voortgangsbalkje (rechts in beeld tijdens navi) niet, resette om de 10 minuten.
Kwaliteitscontrole kennen ze niet bij Hyundai volgens mij v.w.b. de software. Nou moet ik maar weer gaan wachten of de volgende update mijn irritatiepuntjes weg kan nemen...

• RonaldPr
Mana schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:56:
Auto had gisteren zijn 30k beurt bij de dealer waar ze meteen de software geupdate hebben. Gisterenavond ging de verlichting niet aan (terwijl het echt donker was). Display bleef ook heel helder staan. Na het schakelen van de lampen naar de "aan" stand en weer terug naar "auto" ging het goed. Vanmorgen was het wel direct goed trouwens en gingen ze netjes aan in de auto stand.
Ik merk nu ook dat de achteruitrij-camera nog een tijdje actief blijft als ik al vooruit rijd. Tevens laat de navi een stippellijntje zien voor de vogelvlucht lijn naar het adres waar ik heen navigeer. Lijkt niet uit te zetten na een speurtocht in de instellingen ook. Het is echt iedere keer iets met die updates. Bij de versie die ik er op had staan klopte het voortgangsbalkje (rechts in beeld tijdens navi) niet, resette om de 10 minuten.
Kwaliteitscontrole kennen ze niet bij Hyundai volgens mij v.w.b. de software. Nou moet ik maar weer gaan wachten of de volgende update mijn irritatiepuntjes weg kan nemen...
Ik zou in deze tijd van het jaar de verlichting zeker niet op de auto stand laten staan, zeker bij wat nevelig weer is het een minimale moeite om je verlichting aan te zetten. Op de autostand rijd je te vaak zonder achterlichten.

• zonoskar
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01:22

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik gebruik de auto stand van de lampen ook niet, inderdaad wvanwege het niet schakelen van de achterlampen. Als je handmatig de DRL inschakelt, gaan de achterlampen wel mee aan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Mana schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:56:
...
Als er geen issues zijn, zitten er niet genoeg features op.
zonoskar schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 17:16:
... Als je handmatig de DRL inschakelt, gaan de achterlampen wel mee aan.
Bedoel je daarmee de stadsverlichting?

• kuijpie.
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 03-12 18:22
Headshot_NL schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:48:
[...]

AC laden is dan misschien wel vrij goedkoop maar DC is alsnog vrij prijzig. Ik kies altijd voor de Shell snelladers, 35 cent per kWh.

Helaas, de tarieven van Shell voor snelladen gaan behoorlijk omhoog |:(

• Headshot_NL
kuijpie. schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:22:
[...]

Helaas, de tarieven van Shell voor snelladen gaan behoorlijk omhoog |:(
[Afbeelding]
Ja helaas, het was natuurlijk wachten op verhoging. Nu begint het een en ander interessant te worden. Nu ben je bij de snellader ook zonder abonnement bij Hyundai goedkoper uit dan Shell.

Edit, verkeerd gekeken. Het ging om het laadbeurttarief, niet om de prijs per kWh, die komt er nog bovenop.

[Voor 8% gewijzigd door Headshot_NL op 24-11-2021 15:59]

• Philos31
Headshot_NL schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:33:
[...]

Ja helaas, het was natuurlijk wachten op verhoging. Nu begint het een en ander interessant te worden. Nu ben je bij de snellader ook zonder abonnement bij Hyundai goedkoper uit dan Shell.
Nee dat ben je niet, zonder abo betaal je 49 cent per laadbeurt + het geldende tarief per kWh, met Abo ben je 1 cent goedkoper uit en betaal je ook de 0,35 cent niet die je bij Shell (tot maximaal 7 euro) per beurt moet betalen.

• Bakko
Philos31 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:07:
[...]

Nee dat ben je niet, zonder abo betaal je 49 cent per laadbeurt + het geldende tarief per kWh, met Abo ben je 1 cent goedkoper uit en betaal je ook de 0,35 cent niet die je bij Shell (tot maximaal 7 euro) per beurt moet betalen.
Had ik me inderdaad nog niet eens beseft maar nu is de Hyundai pas ook de goedkoopste (die ik heb iig) voor Fastned, Shell. Ik had ook Maingau aangevraagd maar die pas nooit gehad (misschien werkt de app), dat zou nog 4 cent schelen, maar dan weer niet bij Ionity. Heb de Hyundai pas vooral voor het AC tarief.
Ik heb hem binnen trouwens, maar laat het contract morgen pas ingaan (stukje min-maxen). Morgen lekker goedkoop volladen. 8)

Edit:
Ik zei eerst dat de pas ook goedkoop is voor ionity Nederland. Dat is dus niet zo, er is een apart kopje Ionity bij de kosten voor 0,79 euro/kWh. Ben er vandaag in getrapt helaas, beetje zonde want Shell recharge stond er naast. Doen we dus niet meer...

[Voor 15% gewijzigd door Bakko op 26-11-2021 21:36]

Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee