Ik heb de pas ook binnen en contract gaat vrijdag in :-)Bakko schreef op woensdag 24 november 2021 @ 16:31:
[...]
Had ik me inderdaad nog niet eens beseft maar nu is de Hyundai pas ook de goedkoopste (die ik heb iig) voor Fastned, Shell en Ionity (binnen NL dan). Ik had ook Maingau aangevraagd maar die pas nooit gehad (misschien werkt de app), dat zou nog 4 cent schelen, maar dan weer niet bij Ionity. Heb de Hyundai pas vooral voor het AC tarief.
Ik heb hem binnen trouwens, maar laat het contract morgen pas ingaan (stukje min-maxen). Morgen lekker goedkoop volladen.
Ik was nummertje 14 volgens de pas... wel leuk zoveel voorloopnullen.
Zelf heb ik dan Maingau als sleutelhanger en ook EnBW en die zijn nog net iets goedkoper, maar voor mn vrouw wel lekker: Pak de Hyundai pas.
Ik heb tot vorig jaar ook de Total Vroaming pas gehad, dat was met thuisstroom en dan 22 cent AC en DC in NL, dat was ook erg fijn. Jammer dat ze het niet konden bolwerken.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey