RigolleM schreef op maandag 13 februari 2017 @ 08:18:
Na het steeds verkondingen dat de MyProximus app geen problemen opleveren bij mij, moet ik helaas op mijn stappen terug komen. Freezes/reboots heb ik niet meer, maar mijn BT connectie in de wagen was terug héél onstabiel (constant connect/disconnect). Ik gooi, met veel ongeloof, de MyProximuss app van mijn toestel en BAM de BT connectie is stabiel. Deze morgen geen enkele disconnect gehad dus ben ik er toch maar in geloven dat die MyProximuss app een hekelpunt is voor de OP3(T) en Nougat.
Het is inderdaad wel vreemd dat het in sommige gevallen geen problemen oplevert niettegenstaande dezelfde gsm en android versie. Vrouw van een collega heeft er in ieder geval geen last van.
Ik vraag mij vooral af wat in godsnaam aan die app kan schelen dat het voor zoveel problemen zorgt. Een app die crasht na een update naar een nieuwe android versie kan ik nog mee leven. Developers wat tijd geven en dat komt wel goed, maar dit is wel heel drastisch.
FYI, om op 1 van je vorige vragen te antwoorden, ik heb een OP3, had deze altijd OTA op de laatste versies gehouden (zonder VPN). Enkel vanaf N had ik telkens vanaf ik het ergens las op 'n forum via VPN de update geïnstalleerd. Zo ging ik naar 4.0.0, 4.0.1, 4.0.2.
Geen enkele factory reset gedaan tussen de updates. Had 2 vrienden met hetzelfde probleem die zeiden dat een reset toch niets uithaalde, wou er dus geen verdere moeite insteken. (ondertussen wel al een backup gedaan, die reset misschien toch eens doen binnekort).
Is het verschil tussen F2FS en het oude filesystem een factory reset waard?