[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.458 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
TheProf82 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:41:
Hoeveel screen-on time hebben jullie ongeveer na een dag? Ik kom op 5-5.5uur uit met adaptive brightness, Wifi en 4G+, geen facebook, whatsapp (2 accounts die syncen) en mail sync en aardig wat spotify usage.

Best prima dus vind ik.
Hier nu ook zoiets nadat ik Facebook en messenger eraf heb gegooid na de problemen

zit nu op 5:16 SOT met +/- 2 uur bellen 2 uur soundcloud en nog 11% batterij over

niks mis mee!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Het had niks met de applicatie te maken, maar was puur een server-side probleempje: nieuws: Serverupdate Facebook en Messenger veroorzaakte snel leeglopende accu

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
De oorzaak lag bij de serverupdate ja, maar de app verwijderen verhielp wel het verbruik natuurlijk ;)

Ik laat die bloatware er nu lekker af, vind het nogal verdacht en belachelijk dat ze aan de server kant iets wijzigen, en dat de app waarvan ik alle synchronisatie uit heb staan en niet eens gebruikt heb ineens op hol slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:45:
De oorzaak lag bij de serverupdate ja, maar de app verwijderen verhielp wel het verbruik natuurlijk ;)

Ik laat die bloatware er nu lekker af, vind het nogal verdacht en belachelijk dat ze aan de server kant iets wijzigen, en dat de app waarvan ik alle synchronisatie uit heb staan en niet eens gebruikt heb ineens op hol slaat.
Ik ben blij dat ik geen Facebook meer heb, want ten eerste omdat die applicaties zo achterlijk veel vreten, en ten tweede vanwege hun schijt aan de consument én privacy van de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
TheProf82 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:41:
Hoeveel screen-on time hebben jullie ongeveer na een dag? Ik kom op 5-5.5uur uit met adaptive brightness, Wifi en 4G+, geen facebook, whatsapp (2 accounts die syncen) en mail sync en aardig wat spotify usage.

Best prima dus vind ik.
Ik haal bijna 7 uur SOT, Wifi, 4g+, Bluetooth (smart watch) bijna geen facebook gebruik, 1 WhatsApp account (best veel), best wat spotify en redelijk wat browsen en filmpjes kijken. Van 100% naar 15% in precies 24 uur. Heb wel locatie uitstaan, dat scheelt nog best wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
masterjorie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 00:49:
[...]

Ik haal bijna 7 uur SOT, Wifi, 4g+, Bluetooth (smart watch) bijna geen facebook gebruik, 1 WhatsApp account (best veel), best wat spotify en redelijk wat browsen en filmpjes kijken. Van 100% naar 15% in precies 24 uur. Heb wel locatie uitstaan, dat scheelt nog best wat.
Netjes hoor. Uiteindelijk heb ik 7% over, 5 uur en 21 minuten SOT en als apps spotify, whatsapp, chrome, youtube en...hearthstone (1.5uur) veel gebruikt. Ik denk met filmpjes dat het nog wel iets meer kan zijn; dat is nou eenmaal zuiniger voor je display dan browsen (zie ook de accutest-uitslagen van tweakers reviews).

Vandaag echt gepower-used en toch is hij niet leeg, zeer fijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-09 14:45
Heb ook de update naar Nougat gedaan. Echter, iets zit me echt dwars. Wanneer ik op de homeknop druk en meteen erna de multitask knop druk werkt het niet. Ik moet altijd ongeveer een seconde wachten totdat het weer functioneert. Voorheen kon ik altijd meteen na de homeknop op de multitask knopje drukken zonder enig probleem.

Ervaren meer mensen dit? En/of hebben jullie tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Phentaq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 02:25:
Heb ook de update naar Nougat gedaan. Echter, iets zit me echt dwars. Wanneer ik op de homeknop druk en meteen erna de multitask knop druk werkt het niet. Ik moet altijd ongeveer een seconde wachten totdat het weer functioneert. Voorheen kon ik altijd meteen na de homeknop op de multitask knopje drukken zonder enig probleem.

Wat bedoel je precies? Dat er een vertraging is bij het openen van taakbeheer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phentaq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 02:25:

werkt hier prima en vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:15
Heb je misschien een double tap o de recent button ingesteld? Dan wacht ie wellicht

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Prulleman schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:15:
Heb je misschien een double tap o de recent button ingesteld? Dan wacht ie wellicht
Dat zou heel goed kunnen. Daarom heb ik het locken van mijn telefoon ook op de homebutton ingedrukt houden, in plaats van 2 keer tikken. Ik irriteerde mij namelijk aan de wachttijd :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
Prulleman schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:15:
Nee, daarom vond ik het ook raar. Zoals AnonymousWP heb ik ook alleen dat hij lockt nadat ik home knop ingedrukt houdt, de andere knoppen voeren geen actie.

De delay irriteert me egt enorm, had niet verwacht dat zo'n klein ding zo frustrerend zou zijn. Rare is dat dit pas na Nougat is begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:37:
[...]

Dat zou heel goed kunnen. Daarom heb ik het locken van mijn telefoon ook op de homebutton ingedrukt houden, in plaats van 2 keer tikken. Ik irriteerde mij namelijk aan de wachttijd :p.
Ik heb double-tap om het scherm uit te schakelen wel aanstaan. Dat werkt prima. Geen vertraging bij het eenmaal indrukken om naar home te gaan.
Sterker nog. Ik heb het openen van de notificaties achter lang ingedrukt houden zitten. En dát vind ik traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Phentaq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:28:
[...]

Nee, daarom vond ik het ook raar. Zoals AnonymousWP heb ik ook alleen dat hij lockt nadat ik home knop ingedrukt houdt, de andere knoppen voeren geen actie.

De delay irriteert me egt enorm, had niet verwacht dat zo'n klein ding zo frustrerend zou zijn. Rare is dat dit pas na Nougat is begonnen.
Ik heb die delay ook, maarja als ik naar het multitask scherm wil ga ik niet ook nog eerst terug naar home daar zie ik het nut niet van in, dus ik heb er geen last van d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
vinno86 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:39:
[...]

Ik heb die delay ook, maarja als ik naar het multitask scherm wil ga ik niet ook nog eerst terug naar home daar zie ik het nut niet van in, dus ik heb er geen last van d:)b
Daar dacht ik net toevallig ook aan en je hebt volkomen gelijk. Ik ben het jammer genoeg gewend om na home gelijk multitask knop te drukken hehe. Dat wordt dus afleren.

Edit: bij opties voor ontwikkelaars in instellingen heb ik alle annimatieschalen uitgeschakeld waardoor het nu iets beter is. Met die paar miliseconde delay kan ik wel mee leven. Bedankt allen voor het meedenken :)

[ Voor 18% gewijzigd door Phentaq op 12-01-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Phentaq schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:45:
[...]

Daar dacht ik net toevallig ook aan en je hebt volkomen gelijk. Ik ben het jammer genoeg gewend om na home gelijk multitask knop te drukken hehe. Dat wordt dus afleren.

Edit: bij opties voor ontwikkelaars in instellingen heb ik alle annimatieschalen uitgeschakeld waardoor het nu iets beter is. Met die paar miliseconde delay kan ik wel mee leven. Bedankt allen voor het meedenken :)
Hehe ja Joh iedereen heeft denk ik wel van die "rare" trekjes, op een desktop doe ik bv altijd het rmk desktop vernieuwen om een of andere reden.. ook totaal nutteloos.

Goed dat je een oplossing heb gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Dmbekker schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 11:15:
Met mijn OP1 kon ik instellen dat ik de brightness van het scherm kon aanpassen door over de statusbar te sliden (naar links of rechts). Met mijn OP3t kan ik dat nergens meer in de settings vinden. ;( weet iemand of dat nog ergens staat?

Android7 / OxygenOS 4.0
Ik heb een Nexus 5 met CM 13.0 en daar is het

Settings - Status bar - Brightness control

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:05
Sinds twee dagen is mijn batterijduur ineens een stuk slechter geworden. Probleem? WhatsApp die 20% van de batterij opstookt, in plaats van 3-5% zoals normaal.

Mijn andere telefoon met dezelfde Whatsapp versie heeft dit niet. Verwijderen en opnieuw installeren mag niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraag aan de oneplus kenners; wanneer kunnen we de volgende oneplus ongeveer verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
wian schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:23:
Vraag aan de oneplus kenners; wanneer kunnen we de volgende oneplus ongeveer verwachten?
Ga maar uit van juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42
doltishDuke schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:03:
Sinds twee dagen is mijn batterijduur ineens een stuk slechter geworden. Probleem? WhatsApp die 20% van de batterij opstookt, in plaats van 3-5% zoals normaal.

Mijn andere telefoon met dezelfde Whatsapp versie heeft dit niet. Verwijderen en opnieuw installeren mag niet baten.
Wanneer is maps en Flitsmeister gebruik worden deze niet weergegeven bij SoT. Ik navigeer 2 uur per dag met scherm aan, maar zie dit niet bij mijn SoT in de batterij statistieken. Verder merk ik ook wel dat batterij iets minder is. Maar de dag kom ik wel gemakkelijk door.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
Daar gok ik inderdaad ook op. Vermoedelijk wordt dit de OnePlus 5, aangezien ze het getal '4' willen overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
rens-br schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:39:
[...]

Daar gok ik inderdaad ook op. Vermoedelijk wordt dit de OnePlus 5, aangezien ze het getal '4' willen overslaan.
Waarom eigenlijk?

Trouwens sinds 2 dagen eigenaar van dit prachtige toestel en ben echt super tevreden (upgrade van een one plus one). Toestel is echt super snel, batterijduur ook echt goed, de eerste dag (en ja dan speel je er gewoon meer mee dan anders) had ik nog 30% over voor ik naar bed ging. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
In China en Japan betekend het getal 4 de dood, daarom wordt het getal vaak vermeden / overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:39:
Is dat al zeker dan? Want volgens mij zijn/waren dat pure speculaties/geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:34:
Is dat al zeker dan? Want volgens mij zijn/waren dat pure speculaties/geruchten.
Nee tuurlijk is dat niet zeker. Er is nog helemaal niks bekend over de opvolger van de OnePlus 3. Daarom zei ik ook 'vermoedelijk'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:38:
Nee tuurlijk is dat niet zeker. Er is nog helemaal niks bekend over de opvolger van de OnePlus 3. Daarom zei ik ook 'vermoedelijk'. :P
Natuurlijk zijn er al wel geruchten, maar die zijn op bijna niets gebaseerd, noch dat er zwart op wit bewijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 13:41:
Natuurlijk zijn er al wel geruchten, maar die zijn op bijna niets gebaseerd, noch dat er zwart op wit bewijs is.
Tuurlijk niet. Dat is meestal met geruchten. De enige geruchten eigenlijk meestal 'kloppen' zijn leaks vanuit de Chinese / Amerikaanse / Europese keuringsinstantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-09 11:00
Vind het wel spijtig dat de 3T enkel met Dash werkt en niet de standaard quickcharge.

Al is het iets sneller, ondersteun ik liever een standaard die overal beschikbaar is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Li1quid schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 14:41:
Vind het wel spijtig dat de 3T enkel met Dash werkt en niet de standaard quickcharge.

Al is het iets sneller, ondersteun ik liever een standaard die overal beschikbaar is..
Alleen is het zo dat Quick-Charge je accu beschadigd door de warmte die naar het toestel gaat, en bij Dash-Charge wordt de warmte 'opgeslagen' in het stekkertje. Dus wat dat betreft vind ik Dash-Charge fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 17:47
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 15:48:
[...]

Alleen is het zo dat Quick-Charge je accu beschadigd door de warmte die naar het toestel gaat, en bij Dash-Charge wordt de warmte 'opgeslagen' in het stekkertje. Dus wat dat betreft vind ik Dash-Charge fijner.
Lees inderdaad ook dat dit zo is, ook de beperkte testen bevestigen dit. Alle ja, toch over de warmte die minder gegenereerd wordt in de batterij. Wat ik echter nog niet super goed onderzocht of getest vindt is dat het nu wel of niet goed voor de batterij is. Op lange termijn zal dit wel duidelijk worden denk ik. Er is bijna geen onderziek naar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:39

Esumontere

Floep, banaan.

Zo, ik heb ook een 3T binnen! Tot nu toe bevalt hij heel goed! Zojuist geupdate naar Android 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salamanderr
  • Laatst online: 27-08 11:32
Is het verstandig om de software update uit te voeren via VPN? Zit er geen addertje onder het gras?

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Geen probleem. De oneplus kijkt nog steeds naar de eigen server, hij denkt alleen vanuit een ander land.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Esumontere schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 23:14:
Zo, ik heb ook een 3T binnen! Tot nu toe bevalt hij heel goed! Zojuist geupdate naar Android 7 :)
Mooi voor t weekend. Jij bent komende dagen zoet haha.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:42
Mijn accu moet echt beter kunnen. Ik heb nu op een volle lading 1 dag en 3u, sot is 3u 40min met nog 13% accu. Android besturingssysteem 19%..... Kan maar niet vinden waar dat aan ligt. Cach al gewist, helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
B-Art schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 09:50:
Mijn accu moet echt beter kunnen. Ik heb nu op een volle lading 1 dag en 3u, sot is 3u 40min met nog 13% accu. Android besturingssysteem 19%..... Kan maar niet vinden waar dat aan ligt. Cach al gewist, helpt niks.
Dat is wel veel, mijn "Android besturingssysteem" staat op 7% bij 1 dag 12 uur met 5 uur 40 min sot en 16% resterend.

Meestal komt het door een gare app.. heb je alle updates ook al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:42
vinno86 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:23:
[...]

Dat is wel veel, mijn "Android besturingssysteem" staat op 7% bij 1 dag 12 uur met 5 uur 40 min sot en 16% resterend.

Meestal komt het door een gare app.. heb je alle updates ook al gedaan?
Ja, maar welke 😀 heb updates gedaan, Nougat zit er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:05
Ik raad het trouwens niet aan van de niet update te installeren.

Ik heb sinds de update college problemen:
- wanneer je iemand belt verdwijnt de telefoon ui. Niet altijd maar 1 op 5 keer. Wil je ophangen moet je vliegtuig modus activeren of herstarten.
- spontane herstarten van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Tot nu toe geen enkel issue ontdekt met Nougat. Mag ook gezegd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

belrpr schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:29:
Ik raad het trouwens niet aan van de niet update te installeren.

Ik heb sinds de update college problemen:
- wanneer je iemand belt verdwijnt de telefoon ui. Niet altijd maar 1 op 5 keer. Wil je ophangen moet je vliegtuig modus activeren of herstarten.
- spontane herstarten van het toestel
Gelukkig is een enkele ervaring niet iets om advies op te baseren :) ik heb 0 problemen met Android 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Grompie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 09:11:
[...]

Waarom eigenlijk?

Trouwens sinds 2 dagen eigenaar van dit prachtige toestel en ben echt super tevreden (upgrade van een one plus one). Toestel is echt super snel, batterijduur ook echt goed, de eerste dag (en ja dan speel je er gewoon meer mee dan anders) had ik nog 30% over voor ik naar bed ging. O+
Ik ben ook geupgrade van een OnePlus one, ben zeer tevreden met het toestel. Verbaast me vooral dat hij zoveel sneller is, ik dacht dat er laatste jaren niet super veel vooruitgang was gemaakt maar hij is echt een stuk sneller, vooral het unlocken met de vingerafdrukscanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 15:05
Esumontere schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:46:
[...]

Gelukkig is een enkele ervaring niet iets om advies op te baseren :) ik heb 0 problemen met Android 7.
In mijn vriendenkring hebben 3 mensen een oneplus 3T en alle 3 hebben we de problemen.
Zelf in de laatste update was er al een update dat de phone ui verbeterde maar volledig opgelost is het niet.

De reboots zul je niet merken tenzij je ook de functie hebt geactiveerd om een aparte pin code in te geven na een herstart.

Maar het kan altijd zijn dat we 3 maandag toestellen hebben.
Ik heb trouwens een volledige factory reset gedaan na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Nergens last van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Vanwege een aantal problemen met 4.0.1 is de update stop gezet (voor degene die benieuwd waren waarom ze de update niet ontvingen). 4.0.2 zal volgende week worden uitgerold. Bron:

4.0.2 in Works. Roll-out by Next Week. CONFIRMED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Tada!

https://tweakers.net/aanbod/rating/403515/

Mijn eigen 1P3 gaat naar het vrouwtje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Ik heb de auto close high power usage apps functie aanstaan, dat leek me wel handig. Het werkt op zich prima, bijvoorbeeld voor games die in de achtergrond blijven draaien. Alleen liep ik vandaag tegen een probleem aan: hij sluit Strava ook als je aan het hardlopen bent. Ik snap dat dat aan de beschrijving 'achtergrond app die veel stroom gebruikt' voldoet, maar dat is natuurlijk niet handig. Weten jullie of het mogelijk is apps uit te zonderen van de autoclosefunctie?

En weten jullie wat het verschil met de agressive doze & app hibernation functie is? Deze functie laat namelijk wel uitzonderingen toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 10:05
Ik heb ook rare accu toestanden sinds Nougat. Hier met name Whatsapp die gerust 30% verstookt op een dag.

Vanavond maar eens een factory reset doen. Nog niet aan toegekomen sinds Nougat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen, maar weet iemand hoe ik in de Nova launcher de locatie van de datum kan aanpassen? Ik heb nu de datum niet helemaal aan de rechterzijde zitten van het scherm. Ik wil het zoals onderstaande instellen. Maar de datum zit nu een beetje in het midden.

Afbeeldingslocatie: https://drop.ndtv.com/TECH/product_database/images/1042016101841PM_635_google_pixel.jpeg

Ik moet zeggen dat de Oneplus 3T erg bevalt na jaren iPhones te hebben gebruikt. Al ben ik nog steeds meer gecharmeerd van het Apple design.

[ Voor 21% gewijzigd door SL65 op 14-01-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li1quid
SL65 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:15:
Ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen, maar weet iemand hoe ik in de Nova launcher de locatie van de datum kan aanpassen? Ik heb nu de datum niet helemaal aan de rechterzijde zitten van het scherm. Ik wil het zoals onderstaande instellen. Maar de datum zit nu een beetje in het midden.

[afbeelding]

Ik moet zeggen dat de Oneplus 3T erg bevalt na jaren iPhones te hebben gebruikt. Al ben ik nog steeds meer gecharmeerd van het Apple design.
Zeker, zo ziet m'n 3T er uit:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BJfSkx1.png

Kan je instellen bij bureaublad -> zoekbalk

[ Voor 3% gewijzigd door Li1quid op 14-01-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Li1quid schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:19:
[...]

Zeker, zo ziet m'n 3T er uit:

[afbeelding]

Kan je instellen bij bureaublad -> zoekbalk
Bedankt voor je reactie. Ik weet waar ik het kan instellen, maar het ziet er bij mij uit als onderstaande.
Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/cojelyadd/Screenshot_20170114_182952_1.png

Het lijkt te maken te hebben met de desktop grid, maar ik krijg het niet goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Li1quid
SL65 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:35:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik weet waar ik het kan instellen, maar het ziet er bij mij uit als onderstaande.
[afbeelding]

Het lijkt te maken te hebben met de desktop grid, maar ik krijg het niet goed.
Inderdaard.

Als ik lang op het google logo duw, daarna loslaat, krijg ik de keuze om het formaat te wijzigen. Zo kan je het normaal goed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
Li1quid schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 18:37:
[...]

Inderdaard.

Als ik lang op het google logo duw, daarna loslaat, krijg ik de keuze om het formaat te wijzigen. Zo kan je het normaal goed krijgen.
Ik snap het. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:18
Esumontere schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 13:46:
[...]

Ik heb ook te pas en ten onpas reboots, nochtans toestel volledig terug naar fabrieksinstellingen na update 4.0.1. Ik heb een patroon ingesteld als het toestel reboot, zo kan ik zien wanneer hij heeft gereboot, en daarbij is mijn batterij verbruik ook gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Weet iemand of je de icoontjes in de bovenste statusbalk ook kan vervangen met mooiere? WiFi, bereik, batterij enz?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6Zu9ptUbEQkTaU7EI6XfWGt5/full.png

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
RigolleM schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 20:07:
[...]
Ik heb ook te pas en ten onpas reboots, nochtans toestel volledig terug naar fabrieksinstellingen na update 4.0.1. Ik heb een patroon ingesteld als het toestel reboot, zo kan ik zien wanneer hij heeft gereboot, en daarbij is mijn batterij verbruik ook gereset.
Ik heb ook 2 a 3 reboots op mijn 3 na de update. Heb ook een factory reset gedaan maar heeft het niet volledig opgelost.

Lijkt vooral voor te komen bij slecht wifi bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 16:54
Is er trouwens een manier om bepaalde apps te groeperen en bepaalde groepen van een extra beveiliging (wachtwoord, vingerafdruk, etc) te voorzien? Ik wil namelijk al mijn financiële apps in dezelfde groep en die groep beter beveiligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Le Enfant! schreef op zondag 15 januari 2017 @ 17:22:
Is er trouwens een manier om bepaalde apps te groeperen en bepaalde groepen van een extra beveiliging (wachtwoord, vingerafdruk, etc) te voorzien? Ik wil namelijk al mijn financiële apps in dezelfde groep en die groep beter beveiligen.
Ja, dat kan via instellingen - beveiliging en vingerafdruk. Je kunt zo overigens alleen apps per stuk beveiligen met een vingerafdruk, volgens mij kan je ze niet groeperen.

[ Voor 15% gewijzigd door Esumontere op 15-01-2017 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Vraagje naar aanleiding van de reboots die sommige mensen schijnen te hebben ...

Is update 4.0.1 de Open Beta 1 (Android 7) of is dat dan weer iets anders? De enige andere download die ik zie is 3.5.4, volgens mij is dat Android 6 toch?

Ik heb sinds vanmiddag die Open Beta 1 draaien met de officiele recovery, met systemless root (SuperSU SR3 2.79).

Vandaag nog geen reboot gehad in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:18
Is update 4.0.1 de Open Beta 1 (Android 7) of is dat dan weer iets anders? De enige andere download die ik zie is 3.5.4, volgens mij is dat Android 6 toch?
Neen, de standaard OxygenOS 4.01 (via VPN)... is nu al 24u geleden, en heb al in verschillende Wi-Fi zones gezeten, dus dat kan de dader niet zijn. Ik dacht dat het de BT connectie was in de wagen, maar dat is het ook niet... We houden het in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 19:10
Het lijkt wel alsof mijn 3T de tijdzone niet helemaal netjes instelt. Komt dit bekend voor? Ik kon op tijdzone niets vinden in dit topic.

Als ik de Yellow Brick app gebruik om te parkeren of een route wil plannen via www.ns.nl staat de tijd stevast 6u terug.

Op dit moment staat de vertrektijd (planner www.ns.nl) dus op ma 16 jan 06:50.

Automatische tijd en datum staat aan
Automatische tijdzone staat aan

Datum, tijd en tijdzone zijn greyed out maar kloppen wel

24-uurs klok gebruiken staat aan.

Software: Officiele Nougat Update via VPN.(ONEPLUS A3003_28_161231)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik word echt simpel van dat Oxygen OS hoor ... elke versie tot nu heeft notification bugs. Ik krijg weer (of beter gezegd nog steeds) geen notifications van Telegram, en nieuwe mails komen pas binnen nadat ik hem unlock en soms pas als ik een refresh in K9 forceer.

Heeft niemand anders daar nou last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

InflatableMouse schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:36:
Ik word echt simpel van dat Oxygen OS hoor ... elke versie tot nu heeft notification bugs. Ik krijg weer (of beter gezegd nog steeds) geen notifications van Telegram, en nieuwe mails komen pas binnen nadat ik hem unlock en soms pas als ik een refresh in K9 forceer.

Ik heb een tijd gehad dat de whatsapp meldingen hetzelfde deden als wat jij omschrijft: niets dus, totdat je de boel unlocked. Daarna heb ik bji instellingen-accu-Agressief sluimeren o.a. whatsapp toegevoegd als "niet geoptimaliseerd" en daarna kwam de boel netjes binnen. Misschien eens checken hoe dat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Laatst online: 14-09 20:33
In het OP2 topic wordt daar ook over geklaagd. Zie: Paulus07 in "[OnePlus 2] Ervaringen en Discussie"

Heb de suggestie van GurbY{nl} daar ook neergezet, credits voor GurbY{nl} uiteraard.

Laat je weten of dat het oplost?

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82

Klinkt inderdaad alsof de apps niet worden wakker gemaakt/periodiek checken of er berichten zijn en deze tonen. Ik heb ook 'Aggressive doze & app hibernation' aan staan maar heb wel wat apps als 'not optimized' staan, dus die komen altijd door en worden niet keihard gedozed (vrijwel altijd uitgezet en heel periodiek mogen ze dan waken en berichten doorsturen). Dat werkt voor mij prima.

Andere vraag; gebruikt iemand hier een fijn hoesje? Ik kom van de OPO en vind deze telefoon gevaarlijk glad, hij glijdt vaak bijna uit mijn vingers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

TheProf82 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Klinkt inderdaad alsof de apps niet worden wakker gemaakt/periodiek checken of er berichten zijn en deze tonen. Ik heb ook 'Aggressive doze & app hibernation' aan staan maar heb wel wat apps als 'not optimized' staan, dus die komen altijd door en worden niet keihard gedozed (vrijwel altijd uitgezet en heel periodiek mogen ze dan waken en berichten doorsturen). Dat werkt voor mij prima.

Andere vraag; gebruikt iemand hier een fijn hoesje? Ik kom van de OPO en vind deze telefoon gevaarlijk glad, hij glijdt vaak bijna uit mijn vingers!
Idem. Ik heb ergens (ali, en dan baba of express of weet ik nog welke) een siliconen hoesje besteld wat om de telefoon heen gaat. Hoesje is van Nillkin en was iets van een euro of 6 (inclusief). Zit een heel fijne ribbel op de zijkanten zodat het ding niet uit je klauwen gekatapulteerd wordt.

**edit** dittissem als ik me niet vergis.

[ Voor 10% gewijzigd door GurbY{nl} op 16-01-2017 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Ja, maar net iets anders. Telefoon piept voor een bericht of iets dergelijks, unlock 'm maar zie geen notifications. Ik wist dat het waarschijnlijk een mail was (Inbox) en na openen van Inbox zag ik de nieuwe mail wel, maar geen notificatie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

GurbY{nl} schreef op maandag 16 januari 2017 @ 14:40:
[...]

Ik heb een tijd gehad dat de whatsapp meldingen hetzelfde deden als wat jij omschrijft: niets dus, totdat je de boel unlocked. Daarna heb ik bji instellingen-accu-Agressief sluimeren o.a. whatsapp toegevoegd als "niet geoptimaliseerd" en daarna kwam de boel netjes binnen. Misschien eens checken hoe dat staat?
Thanks.

Had ik er wel even bij mogen vermelden maar Aggressive Doze & App Hibernation staat uit. Ik kan dus apps niet op "do not optimize" zetten omdat ze niet uitgezet zouden mogen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:07
Ik heb de OP3T ook net binnen. Mooi ding!

Er staat gewoon android 6 op, maar bij systeemupdates krijg ik geen update naar Nougat.
Is de update nog niet overal uitgerold, of is 'ie stopgezet of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

InflatableMouse schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:46:
[...]

Thanks.

Had ik er wel even bij mogen vermelden maar Aggressive Doze & App Hibernation staat uit. Ik kan dus apps niet op "do not optimize" zetten omdat ze niet uitgezet zouden mogen worden.
Dat stond ie bij mij dus ook, dus ik had verwacht dat de boel dan NIET naar de achtergrond zou verhuizen. Feit is dat op het moment dat ik het aan heb gezet, en verschillende apps (weer o.a.; temperatuur verdween ook uit de statusbalk b.v.) waaronder whatsapp heb uitgesloten, alles was zoals ik het wilde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Naja ik zie dat er weer een nieuwe Resurrection Remix is voor de 3T. Op m'n 3 had ik dat met ElementalX maar die is er nog niet voor LineageOS (waar RR op gebaseerd is). Zal niet lang meer duren voordat die er is want dat werkte echt 99% foutloos. Enige was dat de vinger afdruk scanner de foon niet altijd unlockte vanuit doze, dan moest ik eerst met de power knop wakker maken en dan werkte unlock wel.

Vanavond die er es effe op knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
GurbY{nl} schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:03:
[...]

Dat stond ie bij mij dus ook, dus ik had verwacht dat de boel dan NIET naar de achtergrond zou verhuizen. Feit is dat op het moment dat ik het aan heb gezet, en verschillende apps (weer o.a.; temperatuur verdween ook uit de statusbalk b.v.) waaronder whatsapp heb uitgesloten, alles was zoals ik het wilde...
Allicht omdat android doze standaard aan heeft staan. Misschien zorgt deze specifieke oxygen-OS optie (het whitelisten) ervoor dat ook doze voor die apps wordt uitgeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
djiedjee schreef op maandag 16 januari 2017 @ 15:53:
Er staat gewoon android 6 op, maar bij systeemupdates krijg ik geen update naar Nougat.
Is de update nog niet overal uitgerold, of is 'ie stopgezet of zo?
De update is inderdaad stopgezet. Zie ook hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Sowieso moest je, mocht je hem willen hebben, een VPN naar Duitsland of Canada aanleggen, omdat hij alleen daar werd uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Esumontere schreef op maandag 16 januari 2017 @ 17:18:
Sowieso moest je, mocht je hem willen hebben, een VPN naar Duitsland of Canada aanleggen, omdat hij alleen daar werd uitgerold.
Weet ik. Dat zeg ik ook hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Weet iemand of ik ook iBeats van Dr. Dre in-ear oortjes kan gebruiken met mijn OP3t. Is normaal wel voor iPhone.

Dus wellicht wel geluid maar niet de bedieningen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

crimedevil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:19:
Weet iemand of ik ook iBeats van Dr. Dre in-ear oortjes kan gebruiken met mijn OP3t. Is normaal wel voor iPhone.

Ik zou zeggen: probeer het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
crimedevil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 21:19:

Samsung in ear met bediening werkt ook op m'n OP3T. Dus gok van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ja, naja ik ze bestellen als ze wel werken. Kan die voor iPhone overal goedkoop krijgen, maar UrBeats (voor Android) niet. Als ik weet dat het werkt, kan ik het wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
crimedevil schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 00:26:
[...]

Ja, naja ik ze bestellen als ze wel werken. Kan die voor iPhone overal goedkoop krijgen, maar UrBeats (voor Android) niet. Als ik weet dat het werkt, kan ik het wel bestellen.
ik heb ooit hele prijzige V-Moda oordopjes gekocht met bediening en microfoon voor de iPhone. Deze werken prima met al mijn android telefoons die ik erna gehad heb. Enkele klik voor telefoon opnemen/ophangen of afspelen pauzeren, dubbele klik voor volgende nummer en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
Vanochtend is mijn 3T overleden, geloof ik. Na een gesprek in mijn broekzak gedaan, half uur later haal ik hem eruit en hij doet niks meer. Geen reactie op knoppen of vingerscanner. Hij heeft de hele nacht aan de DASH oplader gehangen dus leeg is hij zeker niet. Ik heb hem aan de powerbank gehangen, na een tijd ging rood lampje constant branden, zojuust groen lampje en dat is het enige wat hij tot nu toe doet. Svherm blijft zwart en hij trilt ook niet. Wat kan ik evt zelf nog doen?

Uit het hoesje gehaald om te kijken of hij beschadigd is maar hij ziet er nog als nieuw uit. Mag ook wel met die heavy duty case (tudia omnix) :p

Edit: zojuist ook gemerkt dat groen lampje ook niet meer uitgaat. Heb de powerbank eraf ehaald en lampje blijft aan.

[ Voor 8% gewijzigd door timmie1 op 17-01-2017 08:44 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
timmie1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:42:
Vanochtend is mijn 3T overleden, geloof ik. Na een gesprek in mijn broekzak gedaan, half uur later haal ik hem eruit en hij doet niks meer. Geen reactie op knoppen of vingerscanner. Hij heeft de hele nacht aan de DASH oplader gehangen dus leeg is hij zeker niet. Ik heb hem aan de powerbank gehangen, na een tijd ging rood lampje constant branden, zojuust groen lampje en dat is het enige wat hij tot nu toe doet. Svherm blijft zwart en hij trilt ook niet. Wat kan ik evt zelf nog doen?

Uit het hoesje gehaald om te kijken of hij beschadigd is maar hij ziet er nog als nieuw uit. Mag ook wel met die heavy duty case (tudia omnix) :p

Edit: zojuist ook gemerkt dat groen lampje ook niet meer uitgaat. Heb de powerbank eraf ehaald en lampje blijft aan.
Volume up + down + power al een tijdje ingedrukt?

Ik had laatst ook dat de telefoon nergens meer op reageerde, maar 10s die toetscombo in te drukken rebootte bij mij de telefoon en daarna nooit meer ellende gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cypher21 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:00:
[...]

Ik had laatst ook dat de telefoon nergens meer op reageerde, maar 10s die toetscombo in te drukken rebootte bij mij de telefoon en daarna nooit meer ellende gehad
En enkel powerknop >20 seconden ingedrukt houden wil ook helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
GurbY{nl} schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:02:
[...]

En enkel powerknop >20 seconden ingedrukt houden wil ook helpen.
Bedankt voor het bericht. Dat was het eerste wat ik deed maar dat had totaal geen effect.
cypher21 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:00:
[...]

Inderdaad, deze toetscombinatie reboot de telefoon. Ik moest het wel zeker een halve minuut ingedrukt houden. En daarna nog Power knop ingedrukt houden want hij bleef hangen bij het scherm van de ronddraaiende cirkeltjes. Bedankt voor de hulp!

Wel raar dat dat toestel opeens vast blijft zitten en nergens op reageert. Is dit tegenwoordig normaal? Is er ook bekend wat de oorzaak is?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
timmie1 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 09:27:
[...]

Dat was het eerste wat ik deed maar dat had totaal geen effect.

[...]

Inderdaad, deze toetscombinatie reboot de telefoon. Ik moest het wel zeker een halve minuut ingedrukt houden. En daarna nog Power knop ingedrukt houden want hij bleef hangen bij het scherm van de ronddraaiende cirkeltjes. Bedankt voor de hulp!

Wel raar dat dat toestel opeens vast blijft zitten en nergens op reageert. Is dit tegenwoordig normaal? Is er ook bekend wat de oorzaak is?
ik heb geen oorzaak kunnen vinden, niet in de logging oid, is me ook pas een keer overkomen sinds ik de 3T heb en draait sindsdien weer als een zonnetje.

Schrok er ook van toen, dacht ook dat ie overleden was...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Update 4.0.2 is zojuist verschenen voor de OnePlus 3T gebruikers.

De update bevat de volgende veranderingen en oplossingen:
  • Fixed Proximity Sensor bug during calls
  • Fixed Google Play Store download bug
  • Increased System Stability
Bekende problemen bij deze update:
  • WiFi connectivity might still fluctuate
Link van aankondiging:
OxygenOS 4.0.2 (N) OTA for OnePlus 3T

De update is op te halen door een VPN applicatie te downloaden vanuit de Play Store en die op Duitsland te zetten. Dit schijnt te werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-01-2017 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeertH
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:16:
Ik heb al gegoogled maar krijg het niet gevonden.
Waar kan ik de update als zip vinden, zodat ik deze kan flashen via twrp?
Op de site van OnePlus zelf staat als laatste Stable 3.5.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:16:

De update bevat de volgende veranderingen en oplossingen:
  • Fixed Proximity Sensor bug during calls
  • Fixed Google Play Store download bug
  • Increased System Stability
Bekende problemen bij deze update:
  • WiFi connectivity might still fluctuate
Link van aankondiging:
OxygenOS 4.0.2 (N) OTA for OnePlus 3T

De update is op te halen door een VPN applicatie te downloaden vanuit de Play Store en die op Duitsland te zetten. Dit schijnt te werken.
Bijna uurtje nu draaien. Nog te vroeg om iets over te zeggen. Ff dagje aankijken. WiFi connectie was afgelopen tijd ook al minder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

GeertH schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:36:
[...]

https://forum.xda-develop...ugat-op3t-leaked-t3523482

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

GeertH schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:36:
[...]

Ota downloaden en dan in de recovery naar het mapje gaan en installeren. Mapje heet iets van .OneplusH2ota

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb ook 4.0.2 via VPN geïnstalleerd. Doet het prima, maar ik had ook al geen problemen met 4.0.1. Ben benieuwd oftie stabiel blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
wari42 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 06:19:
Zijn er hier toevallig ook mensen die hun OP3T gebruiken met hardloop apps zoals Runkeeper of Polar Beat? heb na de update naar Nougat al 2x gehad dat de app spontaan afsloot tijdens een training . Was voorheen nooit, heb op oudjaarsdag nog een lange training gedaan die feilloos werd opgenomen. Nu in nieuwjaar na update al 2x gehad en met verschillende apps. Weet niet wat apps doen als ze GPS signaal verliezen, maar volgens mij nemen ze dan gewoon de run niet meer op en sluiten niet af. Krijg geen melding of iets van een geforceerde stop ofzo ze zijn gewoon uit.
Heb geen factory reset gedaan na de update (ook niet na de nieuwste van gisteren) en mn toestel is niet geroot
Heb je hier toevallig nog een oplossing voor gevonden? Ik heb hetzelfde probleem.

Weet iemand anders misschien nog iets wat ik kan proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 02:24
Hier hetzelfde. Net 4.0.2 via Duitse VPN geinstalleerd. So far, so good.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 19:54:
Bijna uurtje nu draaien. Nog te vroeg om iets over te zeggen. Ff dagje aankijken. WiFi connectie was afgelopen tijd ook al minder.
Één van de developers laat wel al weten aan het probleem van Wi-Fi te onderzoeken: https://forums.oneplus.ne...-3t.489596/#post-15631981

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-01-2017 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Hmm Ik zit nog op 4.0.0 en aangezien ik me in geen van alle problemen die gemeld worden kan vinden wacht ik denk ik met deze update ook maar ff tot ik alle reacties erop heb gelezen.

Zit er niet op te wachten dat ik straks WiFi en/of accu problemen etc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
Kan iemand mij vertellen hoe de ervaringen zijn met het casten mbv Google Chrome Cast.

Werken YT, Google Play Music, Deezer, Redbull TV, etc goed?

Ik lees hier dat het casten van het screen niet goed werkt: https://forums.oneplus.ne...romecast-problems.479502/
Ook Google Photos casten zou niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Screencasten is ook niet ondersteund op toestellen die niet bij Google vandaan komen. Overigens zie ik wel dat deze problemen zich voordoen bij OxygenOS 3.x.x, maar Oxygen 4.x.x is inmiddels uit. Volgens sommige is het in 4.0.1 opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 18-01-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salamanderr
  • Laatst online: 27-08 11:32
DeTjuk schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:00:
Kan iemand mij vertellen hoe de ervaringen zijn met het casten mbv Google Chrome Cast.

Werken YT, Google Play Music, Deezer, Redbull TV, etc goed?

Ik lees hier dat het casten van het screen niet goed werkt: https://forums.oneplus.ne...romecast-problems.479502/
Ook Google Photos casten zou niet werken.
Voorheen had ik ook problemen met het casten via Chrome Cast (de nieuwste Chrome Cast). Zodra ik bij Weergave -> Casten -> Chromecast aandrukte kreeg ik meteen de melding dat het casten was gestopt. Toen maakte ik nog gebruik van Marshmallow. Gisteren probeerde ik het nogmaals, op Nougat, en toen ging het casten zonder problemen. Uitzending gemist en YouTube en Souncloud had ik toen getest.

Maar ik las ook dat het kan liggen aan een zwak wifi signaal wat bij mij goed zou kunnen. Maargoed, gisteren werkte het dus.

Kan iemand mij trouwens ook helpen met het volgende;

Ik heb 'Niet storen' aan maar ik wil wel graag mijn beltoon horen zodra ik gebeld word. Ik heb al gekeken bij Instellingen -> Apps -> Telefoon -> Meldingen 'niet storen' overschrijven. Maar toch hoor ik mijn beltoon niet. Ik heb het volume ook al gecheckt, die staat aan.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Salamanderr schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:37:
[...]
Ik heb 'Niet storen' aan maar ik wil wel graag mijn beltoon horen zodra ik gebeld word. Ik heb al gekeken bij Instellingen -> Apps -> Telefoon -> Meldingen 'niet storen' overschrijven. Maar toch hoor ik mijn beltoon niet. Ik heb het volume ook al gecheckt, die staat aan.
Bij 'Niet storen' kan je volgens mij alleen alarmen laten afgaan, de rest staat uit. Moet je het toestel niet zetten op 'Prioriteit' en vervolgens het bellen instellen bij 'Als prioriteit' toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
rens-br schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:34:
[...]
Screencasten is ook niet ondersteund op toestellen die niet bij Google vandaan komen. Overigens zie ik wel dat deze problemen zich voordoen bij OxygenOS 3.x.x, maar Oxygen 4.x.x is inmiddels uit. Volgens sommige is het in 4.0.1 opgelost.
Weer wat geleerd, wist niet dat casten alleen officieel behoort te werken op Google telefoons.

Het verschil tussen de succes verhaal lijkt nog wat te schommelen tussen welke versie chromecast wordt gebruikt (de eerste versie of de opvolger ervan). Heb zelf een v2 liggen. Over de Chromecast Ultra lees ik dan geen ervaringen, maar goed.

Pagina: 1 ... 14 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem