Storm-Fox schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:59:
[...]
dude, koop de vaude. Het helpt 100%.
Ik heb nu al 3 dagen gefietst en totaal geen last gehad van een natte rug.
Hoeveel km is woon-werk per dag voor je?
Ik zit op minimaal 48km (per dag) en bel dolblij dat ik geen scooter of e-bike heb gekocht
Afstand is opzich 3x struikelen (12km enkele reis), probleem zit hem meer in het 0,0 mogelijkheid hebben om op te frissen of natte kleding op te hangen/omkleden. Dat icm. met fysiek vrij intensief werk en dan riek je al snel naar zweet, en dat is weer lastig want ik moet m'n jongens regelmatig aanspreken op persoonlijke verzorging (werk op een zorgboerderij met mensen met een beperking/gedragsproblemen). Dat is dan weer een dingetje als je zelf stinkt, en deo can only do so much
Ga wel eens op de racer naar werk en dat is een heel georganiseer. Extra vroeg want dan kan ik me omkleden op de enige toilet waar ruimte is, fietskleding over een hekje buiten hangen en dan waait het weer over het plein omdat het altijd waait

. gelukkig is het binnen een half uur in de zon vaak wel droog. Enige redelijk veilige plek (lees waar niemand er tegen aan loopt, rijd,spullen er tegen/op gooit of er op gaat zitten) is in een halletje naast een opleidingslokaal wat ook niet heel relaxed is als er de hele dag 100 cursisten langslopen

Spullen opbergen houd in ergens in een hoek van het kantoor leggen waar cliënten er ook bij kunnen. En we hebben er aardig wat rondlopen die bekend zijn met diefstal/heling en een Garmin/Wahoo is zo gejat en verkocht

Niks onoverkomelijke maar wel een uitdaging vind ik dus vandaar dat de voorkeur uitgaat in redelijk schoon aankomen op werk
Scooter heb/had ik omdat ik in een half uur die 12KM moest afleggen, spullen thuis afgooien, omkleden, andere spullen pakken en weer door moest