Arno90 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:29:
[...]
Dat is toevallig. Ik kwam even in dit topic loeren of meer mensen lasten hebben van een slijtende fietsbroek met een zadeltas. Ik sta op het punt een nieuwe broek te kopen en wil dus eerst het slijten verhelpen. Heb je hier met de Lezyne Micro Caddy M geen last meer van gehad?! Dan is dat echt de ideale oplossing voor mij.
Ik zit zelf te denken aan een korte broek van Castelli. Hebben jullie nog tips? Ik fiets over het algemeen niet meer dan 150 km enkele rit.
Hier nog iemand, mijn vorige Castelli broek had een grote slijtplek van de klittenband rand van het zadeltasje om de zadelpen.
Heb sindsdien een Topeak aerowedge clip M, geweldige tas alleen veel te groot voor mij! Twijfel nu tussen een S/micro en dat Lezyne tasje.
Over de Castelli broek, ik vind de endurance/duurdere broeken met de X2 zeem echt verschrikkelijk zitten en de goedkopere zemen heerlijk. Zoiets is lastig want het is een heel persoonlijk iets
Ander dillema, ik moet een nieuwe helm kopen. Nou roep ik al tijden dat mijn volgende helm een Kask mojito word. Schitterende helm, zit lekker, leren bandje lijkt me fijn....tot mijn vader een Met Manta kocht. Ook een schitterende helm, zit ook prima en wat meer Aero (niet dat ik zo'n hardrijder ben).
Om het erger te maken kwam ik toen de Met Rivale tegen, niet zelf gepast maar schijnt als de Manta te zitten, ook erg mooi en stuk goedkoper en tussen de Manta en Mojito in qua ventilatie als ik het zo lees.
Nou snap ik dat ik het toch zelf moet beslissen maar wat zijn criteria voor jullie waar een helm aan moet voldoen of welke beslissend zijn ?
[
Voor 6% gewijzigd door
sapphire op 27-05-2018 20:26
]