Welke is dat? Ik zie er teveel op Ali om direct de juiste eruit te pikken.Prulleman schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 09:40:
[...]
Ik ben nu al een hele tijd bezig om een bottom bracket set in huis te halen, maar AliExpress werkt tot nu toe niet mee. de eerste levering heeft postnl verpest door geen briefje achter te laten en uiteindelijk weer terug te sturen (was ook niet zichtbaar in de app, achteraf nog op de internationale postnl site gevonden). vervolgens al een maand op een refund aan het wachten, op het punt gestaan om een set van BBB aan te schaffen, maar daarmee moet je de (bb30) lagers eruit tikken, terwijl je bij de set van Ali de lagers er uit kan draaien. Aangezien ik een (vermoedelijk daarvan afkomstige) kraak wil verhelpen wil ik de lagers er wel zo zorgvuldig mogelijk uit krijgen en daar lijkt de ali set toch geschikter voor (en ruim de helft goedkoper). Dus dezelfde set bij een andere seller nogmaals besteld, hopelijk gaat het deze keer beter en kan ik snel de kraak fixen (ik weet dat kraakjes overal vandaan komen, maar ik neem dan ook gelijk de crank armen en spider mee, daar heb ik de tools (cannondale specifiek) ook al voor in huis)
Everytime I suffer I become a better man because of it