Yoeleo heeft een fietskennis van me en is er ook erg tevreden meeTjebakka schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:41:
[...]
Ik heb Farsports 25c met U-shape velgen en DT Swiss 240s naven. Kan niet anders zeggen dan dat het prima wielen zijn. Dezelfde kwaliteit kun je bij Yoeleo verwachten.
Nog mensen afgelopen weekend op de Bikemotion geweest? Ik was er met vaders en het was wel weer eens leuk maar eigenlijk viel het ons wat tegen.
Ik had begrepen dat het in maart was zodat er meer spullen ook ter plekke gekocht konden worden zo tijdens "het begin van het seizoen". Nou dat viel tegen.
Bij de meeste grote fietsmerken hadden ze gewoon de show stand maar ontbrak al het extra's zoals leuke acties of typische-beurs-dingen (give-aways, wedstrijden, acties, quiz, ect.)
Shimano, Camagnolo en Sram ontbraken helemaal, even als bv. Pinarello, Isaac, Sensa en Bulls had letterlijk 2 racefietsen staan
Wel leuk was dat Jan-Jansen Jan-Jansen hadden

Onthulling van een 'nieuwe retro fiets'
En even leuk gebabbeld bij Garmin en Wahoo maar dat is voor een ander topic.
Wat andere foto's
Niet helemaal mijn ding maar kan de kleur, afwerking en het strakke best waarderen bij deze Trek Madone:

En een optie ipv. opvallende sokken:

of

En de "special edition' Tom Dumoulin fiets.

Mijn neef had deze maar heeft hem terug gestuurd omdat het een heel ander type TCR is dan die van Tom, andere afmontage en uiteindelijk niets meer dan een roze tintje en een gespoten krabbel van Tom....
Ze hadden ook een Groene- en bolletjes variant
[ Voor 31% gewijzigd door sapphire op 05-03-2018 11:12 ]