Het is misschien handig om bij je lokale lidl nog even te kijken of ze zo'n compressor accessoire set hebben liggen. Anders even online bestellen, mocht je het merendeel niet hebben. Anders is het natuurlijk goedkoper om een losse adapter te halen.
Over de computer software zit ik ook nog even te twijfelen. Ik had net een elite rampa aangeschaft om eens te kijken of en hoe het werkte, maar ik kreeg de snelheidsweergave geeneens goed in beeld. Zodra ik begon zat ik al op 120km+, leuk voor mijn ego maar absoluut niet realistisch. Maar weer retour gedaan en nu ben ik nog steeds in dubio welke trainer er moet komen. In het kort willen we er met z'n 2-en gebruik van maken (nee niet tegelijkertijd) en iets als zwift of een andere manier om filmpjes of virtuele ritten te maken. Het vertrouwen in elite is afgenomen, dus beter een tacx? Welke? Vortex? En de competitie van zwift spreekt me minder aan, liever zie ik leuke omgevingen op een schermpje. Zijn er nog alternatieven die ik over het hoofd zie? Zijn er mensen die ook die Tacx filmpjes kopen a 45€ per stuk of kan dat ook via een abonnement? Bedankt voor antwoorden alvast.
[ Voor 48% gewijzigd door rockhopper op 08-12-2017 15:54 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II