Dat is inderdaad rap gereden! Zeker incl de nodige HM. Erg jammer van de valpartijen.. wat waren de oorzaken daarvan?Kluus schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:08:
Afgelopen weekend de Schleck Gran Fondo gereden, een nieuwe cyclo georganiseerd door Frank Schleck.
Lekker gereden, maar wat ging het hard. In het begin al een paar valpartijen van (te) nabij mee mogen maken die ik gelukkig zonder kleerscheuren heb kunnen ontwijken. Na de eerste twee klimmen werd het wat uit elkaar getrokken en werd het een mooie rit met een leuk wedstijdelement.
Je kon je kwalificeren voor het WK cyclo en dat was ook terug te zien in het deelnemersveld, zeker mijn leeftijdscategorie (19-34) was gevuld met tot in de puntjes gesoigneerde jonge rennertjes van diverse cycloteams.
Met dat deelnemersveld in het achterhoofd nog wel redelijk tevreden met het eindresultaat (415/1100) en wat lessen geleerd voor de volgende cyclo.
https://www.strava.com/activities/996784480
Daarnaast zie ik dat je een aantal challenges op Strava hebt die ik niet zie, zijn die alleen zichtbaar voor premium members of?