Ik kan het wel waarderen, er kan nooit genoeg suskast zijn in huis.Sport_Life schreef op woensdag 19 december 2018 @ 11:07:
[...]
Dergelijke discussies zijn vaak heel persoonlijk. Net als parket vs pvc, stucen of renovlies, 9010 of 9016... Er is geen goed of fout, mooi of niet mooi, iets dat aanhangers van bepaalde producten wel pretenderen.
(daarentegen is een suskast niet persoonlijke smaak, zo'n ding is super lelijk en daar kiest niemand voor, op @D.deJong na natuurlijk, mocht je twijfelen nodig ik je persoonlijk uit om een oordeel te vellen
)
[...]
Het is (fluister) stil bij onze bouwer. Ondertussen blijken de suskasten een klepje in zich te hebben welke bij enige wind (en we zitten nabij de kust, dus altijd wind) een tikkend geluid maakt. De auto's die dagelijks langskomen zijn op 1 hand te tellen.
Ondertussen zijn we druk met andere zaken, dus ligt het even stil. Daarbij ook de vraag of alle moeite waard is voor een paar duizend euro aan nieuwe roosters en een timmerman.
Maar alle gekheid op een stokje. Waarom zou de aannemer die dingen plaatsen, vast niet om de klanten dwars te liggen of omdat hij nog wat budget over had.
Ik bagataliseer je probleem niet maar reageer op je toontje.