Wist niet dat dit er ook bij kwam. Over hoeveel geld praat je per m2? Wij zitten aan zo'n 300/400m2, slikMilmoor schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:36:
Bij een nieuwbouwwoning hoort een tuin. Het laatste stukje grond/zand moet je daarbij zelf doen. De projectontwikkelaar stort bij/terug op de toplaag na. Bij ons zo'n 15 cm. We zitten in Hengelo, dus we hebben vooral zand. De grond is waarschijnlijk niet erg aangereden omdat de het ophoogzand van de projectontwikkelaar pas laat gestort gaat worden. Met de buren kijken we naar grond/zand maar de meesten gooien hun tuin grotendeels vol tegels en willen dus vooral ophoogzand. Wij willen net als de directe buurman wel een tuin en hebben een hoekhuis. Daar is dus een stevige bak teelaarde nodig. Zo'n 145 m2 aan oppervlak x 15 cm hoog. Men kijkt ook voor ons, maar dat is bijvangst. Ik kijk dus ook zelf. Iemand goede tips waar ik op moet letten en wat voor prijs ik aan moet denken? Internet varieert gigantisch.
100m2 is voor de bestrating bij de schuur. Voor en achtertuin lekker groen en wat grote bomen.
Dit is sowieso de mooiste boom en kan al bij een relatief kleine tuin:
http://www.vtwonen.nl/tui.../japanse-sierkers-prunus/
Gisteren een indeling op maat gemaakt met floorplanner.com
Werkt super goed. Hierdoor kwam het idee om een door kijken open haard te nemen. Zo creëer je een leuk hoekje zodat het ook nog functioneel is.