VR, Smartwatches, Modulaire Smartphones, 3D, Vloggers, Twitter, allemaal gimmicks, allemaal zaken waar men enorm enthousiast over wordt of moet worden, volgens de producenten dan. Het zullen allemaal niches blijven of blijken. Is niks, wordt niks. Er wordt door producenten heel hard gezocht naar de nieuwste hype en cashcow, zeg maar de nieuwe Iphone, de nieuwe tablet, maar mensen zijn conservatief. Ik denk dat mensen best wel bereid zijn om mee te gaan in nieuwe trends maar dan alleen als het ECHT een toegevoegde waarde heeft. En dan niet voor 6 heel enthousiaste fanatiekelingen, maar voor miljoenen mensen.
Ik loop het lijstje even door:
VR: leuke gimmick, maar veel te veel gedoe. Bovendien, wie wil er nou een hele avond geïsoleerd in de woonkamer met een ding op zijn kop zitten? Ik niet
Smartwatches: te onhandig, te duur, te dik, slechte accuduur, voegt niets toe aan bijv. een smartphone.
Modulaire Smartphones: voegt niets wezenlijks toe, teveel gedoe en onderdelen die je moet meeslepen.
3D: ? Nog niet voldoende ontwikkeld.
Vloggers: hebben niet veel te melden, uitzonderingen daargelaten. Of je moet enthousiast worden van mensen als Ilgun etc. Niche.
Twitter: wat voegt Twitter toe? Gehoord willen worden. Net als Facebook. Ik ken niemand die Twitter veel gebruikt. Eerder voor nieuwsjunks.
Kortom: kunnen we het hier nu weer over de PS4 hebben en ophouden met dat gedoe over VR? Over 3 jaar is dit net als 3D helemaal weg of op de achtergrond. Het is wel "geinig" maar meer ook niet. Bovendien idioot duur.
Ik zou zelf veel meer zitten te wachten op nieuwe leuke games die kwalitatief ECHT goed en nieuw zijn. Dus niet Assassins Greed 36, maar iets als The Last Guardian, oid. Ik schrijf dit niet om een zinloze discussie uit te lokken, maar ik lees liever over de PS4 Slim, hoe die bevalt, of over de komende PS4 Pro.
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 07-10-2016 13:58
]