• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-04 12:03
de ene keer als de game aan het laden is,de andere keer als ik net een halfuurtje aan het gamen ben....

ik heb ook al met een ander psn account van iemand anders de game op disc geprobeerd maar daar ging het mis als michael in single player stoned op aliens moet knallen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 13:03
Asprine schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:19:
Is er een manier om van account te wisselen in remote play?
We hebben geen spelen via remote play maar als we proberen te wisselen van user krijgen we een Sony error dat je niet van user kan wisselen met remote play.
Anders moeten we telkens de beamer aansluiten om van account te wisselen.
Thanks
Nee. Alleen de primaire ps4 gebruiker kan remote play gebruiken.
Voor een 2e remote player zou je och nog een ps4 moeten aanschaffen. Maar misschien komt het ooit nog in een toekomstige firmware update.

Etuuuuuh!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11
Exorcist schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:21:
[...]

Out inderdaad, maar het is opgelost.

Nee, dit ding in de slaapkamer is simpel itt de woonkamer en gameroom waar fatsoenlijke HDMI versterkers staan. Zit er nooit en m'n vrouw hoort het verschil niet tussen mono of 7.2, maar wil het graag het best mogelijk aansluiten. Is nu gelukt gelukkig :), PS3 met pensioen in die ruimte.
Gister nog mijn ps3 bewust verkozen boven mijn ps4 als BR speler, volgens mij is een ps3 slilm zuiniger dan een ps4 pro en ook stiller. Moet er wel bij zeggen dat ik niets met geluid doe, Er hangt wel een oude versterker aan, met tulp stekkertjes, maar die gebruik ik maar zelden. Mogelijk dat de ps4 beter met moderne geluidsformaten omgaat dan een ps3.

10 second ninja DONE

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-12-2024
Heeft het enig nut om +- een maand te wachten totdat de BTW vrij dagen er weer aankomen? Dit ivm met het aanschaffen van een PS4.

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Bij de MM BTW-actie waren de afgelopen jaren consoles expliciet uitgesloten.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 11:39
joey82 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:58:
de ene keer als de game aan het laden is,de andere keer als ik net een halfuurtje aan het gamen ben....

ik heb ook al met een ander psn account van iemand anders de game op disc geprobeerd maar daar ging het mis als michael in single player stoned op aliens moet knallen....
Wat mij zo te binnen schiet als iets wat bij alle PS4 die je hebt gehad waarschijnlijk hetzelfde was is je netwerk (internet) verbinding. Mss is die onstabiel wat tot deze errors leidt?
Hoe heb je je PS4 op internet aangesloten, kabel of wifi? Vast ip of DHCP? Wat is je NAT type ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:08
Crypter schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:14:
[...]

Nee. Alleen de primaire ps4 gebruiker kan remote play gebruiken.
Voor een 2e remote player zou je och nog een ps4 moeten aanschaffen. Maar misschien komt het ooit nog in een toekomstige firmware update.
Ik sta op mijn ps4 niet als primair ingesteld, maar remote play werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:24
Ughhh waarom is de interface van de ps4 zo traag als je in game zit en je even een bericht wilt sturen.

Dacht dat dat op de PS3 sneller was...tenminste PS3 was sneller dan Xbox.

Nu lijkt het net Xbox snelheid.. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ari Gold schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 01:35:
Ughhh waarom is de interface van de ps4 zo traag als je in game zit en je even een bericht wilt sturen.

Dacht dat dat op de PS3 sneller was...tenminste PS3 was sneller dan Xbox.

Nu lijkt het net Xbox snelheid.. :')
Voor berichten gebruik ik de app op de telefoon. Is iets sneller en makkelijker typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor mij is Steep onspeelbaar door de ce-34878-0 error. Die kreeg ik tijdens de beta al, ging er toen vanuit dat ze dat wel op zouden lossen, maar in de volledige versie heb ik hetzelfde, game crashed binnen enkele minuten, ook als ik hem opstart en verder niets doe. Vanuit Sony geen enkele hulp gekregen, die verwijzen gewoon door naar Ubisoft en Ubisoft reageert nergens op.

Heb verder bij geen enkele game ooit die error gehad en alle bekende oplossingen al geprobeerd (savegames verwijderen, game opnieuw installeren, ps4 initialiseren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DYX
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-03 15:25

DYX

Van de week eindelijk een PS4 Pro aan mijzelf cadeau gedaan. Vriend van mij liep al een jaar te klagen dat ik er 1 moest kopen om BF4 te spelen (en nu dus BF1). Gisteren al even FF15 gespeeld met mijn vriendin en ik zie nu al dat dat spel mij veel tijd gaat kosten :) Er gaaf ziet het er uit, controls zijn alleen even wennen en dat het geheel natuurlijk een stuk sneller is dan de vorige Final Fantasy delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Moet je nu de resolutie op automatisch laten bij een 4k tv of zet je het op 2160 om het altijd geupscaled te krijgen?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 13:33

rajackar

Blood Minister

Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:10:
Moet je nu de resolutie op automatisch laten bij een 4k tv of zet je het op 2160 om het altijd geupscaled te krijgen?
Je kunt het op automatisch laten staan. Ook bij 1080p games stuurt de PS4 overigens een 2160p signaal uit. De interface blijft ook 4k als je het PS4 menu op roept.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-04 19:00
Diederik-Jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:10:
Heb de ps4 pro gewoon op automatisch staan qua video uitvoer en ik krijg als standaard resolutie 3840x2160 door. 4K dus. Ook met HDR geen geklooi met zwart beeld tot nu toe, zoals veel mensen melden in het Samsung 2016 TV topic. Had toevallig gelezen dat jij ook pas een 2016 TV model had aangeschaft. Heb zelf een UE55JS8000. Dat is nog een Samsung model van vorig jaar en heb nog nooit geen last gehad van weg vallend beeld of andere rare fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-04 07:26
Persoonlijk vind ik alleen Trackmania Turbo de beste deal.

Die Uncharted spellen moet je niet meer los halen, die kun je het beste in de Nathan Drake Collection editie halen. 3 spelen op 1 schijfje voor gemiddeld 35 euro.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
-SaveMe- schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:09:
[...]

Wat mij zo te binnen schiet als iets wat bij alle PS4 die je hebt gehad waarschijnlijk hetzelfde was is je netwerk (internet) verbinding. Mss is die onstabiel wat tot deze errors leidt?
Hoe heb je je PS4 op internet aangesloten, kabel of wifi? Vast ip of DHCP? Wat is je NAT type ?
ps4 via kabel,vast ip,nat type 2....op de ps3 en xbox one nooit problemen met internet dus lijkt me onwaarschijnlijk denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
niekvandermeer schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:00:
Voor mij is Steep onspeelbaar door de ce-34878-0 error.
die foutcode is echt super irritant idd,heb je de normale ps4 of de slim/pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11
Jasphur schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:15:
[...]

Persoonlijk vind ik alleen Trackmania Turbo de beste deal.

Die Uncharted spellen moet je niet meer los halen, die kun je het beste in de Nathan Drake Collection editie halen. 3 spelen op 1 schijfje voor gemiddeld 35 euro.
Dit is de eerste keer dat ik de uncharted games (1-3) los zie :o Dacht dat er stiekum ps3 versies in de lijst stonden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Wordt het stilaan niet tijd voor deeltje 8? Inmiddels 10600 Posts ;)

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
joey82 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:41:
[...]

die foutcode is echt super irritant idd,heb je de normale ps4 of de slim/pro?
Ik heb de normale, vorig jaar gekocht (CUH1200 model)

Toevallig vandaag een mail van Ubisoft gekregen met het volgende stappenplan dus dat zo maar eens proberen.

1. Verwijder het spel.

- Op het Dynamic Menu, selecteer het spel dat u wilt verwijderen.
- Druk op de opties knop op de Playstation 4 controller, selecteer verwijderen, dan OK.

2. Database herbouwen.

- Schakel de Playstation 4 aan door de power knop in te blijven drukken op de voor zijde van uw PS4 totdat het tweemaal piept en dan kunt u het loslaten.
- Verbind de Playstation 4 controller met de USB kabel en druk de PS knop op de controller.
- Bij de safe mode optie zou u 'Rebuild Database' (optie 5) moeten selecteren.

3. Licenties Herstellen

Selecteer (Instellingen) > [PlayStation™Network/Accountbeheer] > [Licenties herstellen].

Als content die je hebt gedownload vanuit PlayStation®Store of toegevoegde content niet kan worden gestart, kun je het probleem mogelijk hiermee oplossen.

4. Herinstalleer het spel.

- Op het Dynamic Menu, ga naar uw Library en dan vervolgens naar spellen.
- Wanneer u bij deze locatie terecht bent gekomen, selecteer dan het spel dat u wilt downloaden.
- Druk X.
- Uw spel zou nu beginnen te downloaden.

Zodra de download voltooid is, kunt u het spel opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Mrjraider schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 15:47:
Wordt het stilaan niet tijd voor deeltje 8? Inmiddels 10600 Posts ;)
achja het heeft tegenwoordig geen technisch nut meer om een nieuw topic te starten, maar omdat het wel leuk staat:

[PS4] PlayStation 4 - deel 8

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.