Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wel al gedownload ben benieuwd. Vond 1 en the whistleblower erg vet.bram1984 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:02:
Hebben jullie de Outlast 2 demo al gecheckt?
Meh, zowel grafisch (tearingPaulus07 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 23:49:
en hoe vonden jullie de sneeuw game vandaag?
Verwijderd

Modern Warfare Remastered uitgespeeld.
Het was een super ervaring en veel beter dan het origineel.
Laat de multiplayer maar snel komen.
Verwijderd
De multiplayer zit er wel in/bij, maar is gelocked.
Alleen de campaign is nu alvast te spelen.
Ik heb precies hetzelfde gevoel.kassemans schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 01:09:
[...]
Meh, zowel grafisch (tearing) als qua gameplay vond ik hem erg eentonig en kon het me niet lang boeien. Na een uurtje had ik voor mijn gevoel alles wel gezien. Misschien niet mijn type game...
psn: jagermeistertim
Net even de sniper missie bekeken. Ziet er wel goed uit, volgens mij. Meer kleur vooral.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:06:
[...]
De multiplayer zit er wel in/bij, maar is gelocked.
Alleen de campaign is nu alvast te spelen.
Zodra deze los verkrijgbaar is, haal ik 'm voor de SP.
Ik zat op gegeven moment vast op het ijs. Ook nergens een respawn punt
Haha dat moet me aan ac unity denken, moest ik iemand zoeken waarvan ik niet zag welke kant hij op rende, hij kon overal zijn....Paulus07 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:30:
[...]
Ik zat op gegeven moment vast op het ijs. Ook nergens een respawn puntstond wel leuk rode pijl op berg van ga daar heen. Ja hoe dan?
Het idee is wel leuk, maar de uitvoering laat weer te wensen over.
De map was ook maar leeg, ik miste de opvul collectibles.
Verder had je op een gegeven moment een snowboard race, maar was dat online? Het begon zo instant dat het volgens mij ook gewoon CPU was of een 'ghost' van opgeslagen races van anderen of iets dergelijks.
Op die bergpunten zie je ook helemaal niemand. Ik had het idee dat het een MMO achtige game was, maar dat zie je niet terug.
Verwijderd
Darker, colder, longer nights. Autumn is the perfect time to try out a few new games from our October Savings:
https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-OCTSAV16

Ik heb Carmageddon: Max Damage meegepakt deze sale.
Is het dan slimmer om te pre-orderen of om te wachten op een bundel?
Bij de trailer was ik nog wel hyped, maar zag pas een gameplay video en daarna had ik de hoop eigenlijk al opgegeven en na de beta helemaal. Om hier nog een goede game van te maken moeten ze nog minstens een jaar sleutelen en het liefst een hele andere studio er op zetten, want deze mensen snappen niet wat snowboarden zo leuk maakt.dutchgio schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:05:
Vind Steep ook nog niet zo geweldig.
Het idee is wel leuk, maar de uitvoering laat weer te wensen over.
De map was ook maar leeg, ik miste de opvul collectibles.
Verder had je op een gegeven moment een snowboard race, maar was dat online? Het begon zo instant dat het volgens mij ook gewoon CPU was of een 'ghost' van opgeslagen races van anderen of iets dergelijks.
Op die bergpunten zie je ook helemaal niemand. Ik had het idee dat het een MMO achtige game was, maar dat zie je niet terug.
Dan maar Uncharted 4 uit de sale trekken
Niemand weet wanneer en iedereen weet dat ze ooit komen. Of het slim is om te wachten ligt er aan hoe snel je wilt spelen en of je genoeg geld op de bank hebt om hem nu al te betalenSpierincx schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:10:
Heb gezocht, maar niet gevonden... Maar iemand enig idee of en wanneer er ook nog PlayStation 4 Pro-bundels komen?
Is het dan slimmer om te pre-orderen of om te wachten op een bundel?
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 08-10-2016 12:15 ]
Ja, wil de PS4 Pro wel meteen met de release hebben.Beakzz schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:13:
[...]
Niemand weet wanneer en iedereen weet dat ze ooit komen. Of het slim is om te wachten ligt er aan hoe snel je wilt spelen en of je genoeg geld op de bank hebt om hem nu al te betalen
Zo'n mogelijke bundel (met bijvoorbeeld één game) zal waarschijnlijk een eurootje of 20 voordeliger uitpakken?
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 14:33 ]
39
Sommigen zullen het zinvol vinden, sommigen niet. Sommigen zullen apart een controller kopen, sommigen niet.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:32:
Ik overweeg te gaan voor PS4 Pro-bundel met een extra controller. Is dat zinvol om in de gaten te houden? Of toch maar gewoon apart een controller kopen?
Koop dan direct de proMastasidaz schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:11:
Zal de Ps4Pro wanneer je een standaard "niet geoptimaliseerde" game erin doet ook een betere FPS geven? Ik twijfel om nu een PS4Slim te laten en evt later in 2017 een Pro wanneer er wat games zijn die echt van de Pro gebruik maken. Als standaard games ook vooruit gaan wacht ik misschien liever nog even op de Pro.
Nou ik vind juist veel minder!!!joey82 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:16:
ligt het nou aan mij of produceert de ps4 slim meer geluid dan de orginele ps4?
DaveD
hier weer zo'n voorbeeld: nieuws: Metro 2033-ontwikkelaar komt met shooter voor Oculus Rift en Touch-co...
Ja dat is die cuh1200 serie van vorig jaar. Ik heb die ook gehad maar die maakte echt aardig wat herrie.tiguan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:24:
Ligt er volgens mij aan welke PS4 je hebt. Ik heb er een van twee jaar oud, die maakt meer herrie dan de gewone PS4 van een vriend van me die net nieuw is.
Heb nu de slim en die is echt veel stiller.
DaveD
Naast ouderdom bepaalt ook de plek waar je hem neerzet voor een groot gedeelte hoeveel geluid hij maakt. In een dichte kast maakt hij 2-3x meer lawaai dan in de open lucht.
Heb de uitleg recent ergens tegengekomen. Had ermee te maken dat de 3D ervaring met echte armen blijkbaar minder echt overkwam o.a. omdat die armen nooit je eigen armen kunnen tracken. Blijkbaar werd dat dan als VR gebruiker heel storend ervaren.Paulus07 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:02:
Waarom is het trouwens altijd zo in die VR games dan je van die zwevende handen hebt in beeld? Blijf dat maar vaag vinden. Dan proberen ze je in een wereld te zetten, krijg je die zwevende dingenmaak er dan ook armen bij.
hier weer zo'n voorbeeld: nieuws: Metro 2033-ontwikkelaar komt met shooter voor Oculus Rift en Touch-co...
Zelf nog nooit VR geprobeerd trouwens...
Dit snap ik ook niet helemaal. Oogt gewoon raar / niet natuurlijk. Al zie je in sommige games wel degelijk de armen. Ik had dat laatst ook met een PS VR demo. Vond het in ieder geval totaal niet storend die armen worden dan gewoon van jou.Paulus07 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:02:
Waarom is het trouwens altijd zo in die VR games dan je van die zwevende handen hebt in beeld? Blijf dat maar vaag vinden. Dan proberen ze je in een wereld te zetten, krijg je die zwevende dingenmaak er dan ook armen bij.
Het heeft te maken met het feit dat de armen niet getracked worden. Een game kan dus nooit jouw armen weergeven met 100% nauwkeurigheid. Hierdoor is het vaak effectiever om alleen de handen te tonen. In de VR ervaring is dit minder vreemd dan als je een 2D filmpje bekijkt.Geteisem schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:22:
[...]
Dit snap ik ook niet helemaal. Oogt gewoon raar / niet natuurlijk. Al zie je in sommige games wel degelijk de armen. Ik had dat laatst ook met een PS VR demo. Vond het in ieder geval totaal niet storend die armen worden dan gewoon van jou.
Bij een VR ervaring zijn het vooral de dingen die niet kloppen die afbreuk doen aan de immersie. Dus armen die niet kloppen doen meer afbreuk dan armen die er niet zijn. Dit is ook de reden waarom abstracte games vaak beter kloppen in VR dan realistische games. Als er een klein detail bij een realistische game niet klopt dan herkennen we dat gelijk, omdat we weten hoe iets er uit hoort te zien bijvoorbeeld.
[ Voor 24% gewijzigd door SgtCaffran op 09-10-2016 02:45 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee, dat wist ik nog niet. Heb er de afgelopen maanden meerdere keren naar gezocht maar niet gevonden. Dat topic bestaat ook al wel 2 dagen, zie ik. Maar bedankt voor de tip.
Edit: linkje naar het PSVR-topic. Graag gedaan
[ Voor 28% gewijzigd door BamSlam_ op 09-10-2016 09:29 ]
Die mag ook wel in de topic warning staan lijkt meBamSlam_ schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 09:28:
[...]
Nee, dat wist ik nog niet. Heb er de afgelopen maanden meerdere keren naar gezocht maar niet gevonden. Dat topic bestaat ook al wel 2 dagen, zie ik. Maar bedankt voor de tip.
Edit: linkje naar het PSVR-topic. Graag gedaan
Verwijderd
Ik ga pas spelen als ik de PS4 Pro heb 10 november.
Dinsdag alleen even de menu's checken.
Dat is gewoon geld weggooien, dikke kans dat die game over een maand voor 30 euro te koop is.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:59:
Rise of the Tomb Raider is gepreload hier.
Veel plezier dan volgende maandSD5k schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:17:
[...]
Dat is gewoon geld weggooien, dikke kans dat die game over een maand voor 30 euro te koop is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Waar slaat dit op dan? De tweaker hierboven koopt de game om hem vervolgens pas over een maand te spelen op de PS4 pro. Zijn eigen keuze natuurlijk maar dan is de game te koop op marktplaats voor een euro of 30.
Verwijderd
Ik had Tomb Raider al voordat de PS4 Pro bekend was digitaal in de preorder staan.Smeldor schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 17:42:
Waar slaat dit op dan? De tweaker hierboven koopt de game om hem vervolgens pas over een maand te spelen op de PS4 pro. Zijn eigen keuze natuurlijk maar dan is de game te koop op marktplaats voor een euro of 30.
Als je iemand wilt aanspreken op zijn uitgaven dan moet je kinderen nemen
Beetje late reactie maar ik heb een kort stukje gespeeld. Ik vind de setting een stuk vetter dan die van het eerste deel.bukkum schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:27:
[...]
Wel al gedownload ben benieuwd. Vond 1 en the whistleblower erg vet.
Je zet een digitale game in pre-order om hem op de releasedatum te bezitten en je bent van plan de game later pas te spelen? Logisch.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 12:59:
Rise of the Tomb Raider is gepreload hier.
Bij een fysieke Collector's Edition of Special Edition zou ik het nog kunnen begrijpen.

Verwijderd
PlayStation 4 Slim 1TB + FIFA 17 + Extra controller nu 349,-
https://www.bol.com/nl/d/...ndel/288500008/index.html

Via:
https://nl.pepper.com/aan...r-eur339-game-mania-29428
VR zoals het nu is met zo'n lompe bril en alle kabels heeft geen toekomst. De prijs is te hoog voor mainstream publiek, de kwaliteit te laag, de games te schaars en het is een nachtmerrie in kleine (slaap)kamers.SgtCaffran schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:29:
[...]
VR is geen gimmick, dit is de toekomst. Misschien nog niet in 2017 maar zeker in 2020 reken er maar op. PS Move en de Wii werkten nog niet helemaal lekker om er een combinatie gezocht werd met lichaamsinput en een traditioneel beeld. Die combinatie was vaak lastig goed werkend te krijgen.
Nu zijn we eindelijk zover dat we lichaamsinput kunnen combineren met een 3D perspectief zodat de input ook echt in deze wereld geplaatst kan worden. Je leest overal dat het toevoegen van je handen in VR zoveel extra oplevert qua beleving. Dit gaat zeker niet weg, Fifa en GTA komen vanzelf wel wees maar niet bang.
Ik ben het met je eens dat VR/AR zeker de toekomst kan zijn maar echt niet in de huidige vorm. Deze vorm zal een gimmick zijn/blijven denk ik. Te weinig mensen die dit aanschaffen en over 2 jaar heb je al geen/amper nieuwe games voor de PSVR net als de Vita, de Move, de PS Camera etc.
Denk dat we de toekomst meer richting iets als Google Glass moeten zien. Of dat je bijv. een TV hebt die kan projecteren a la hololens. VR is buzz, net als 3D televisies waren. Het is hip. Marketing.
Na lang wikken en wegen is dit een belangrijke reden geweest voor mij om mijn PSVR pre-order toch maar te annuleren. Ik verwacht hem alsnog later te halen, maar ik wil toch eerst even zien wat het games-aanbod de komende tijd wordt en hoeveel energie Sony hier zelf in gaat steken d.m.v. first party games e.d. Het lijkt mij echt een tof medium voor de ervaringen die het je kan bieden, maar die ervaringen zijn er over een tijd ook nog als je hem nu niet oppikt.Lampje4life schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:06:
[...]
Ik ben het met je eens dat VR/AR zeker de toekomst kan zijn maar echt niet in de huidige vorm. Deze vorm zal een gimmick zijn/blijven denk ik. Te weinig mensen die dit aanschaffen en over 2 jaar heb je al geen/amper nieuwe games voor de PSVR net als de Vita, de Move, de PS Camera etc.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[beetje OT]Conscience NL schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:26:
[...]
Na lang wikken en wegen is dit een belangrijke reden geweest voor mij om mijn PSVR pre-order toch maar te annuleren. Ik verwacht hem alsnog later te halen, maar ik wil toch eerst even zien wat het games-aanbod de komende tijd wordt en hoeveel energie Sony hier zelf in gaat steken d.m.v. first party games e.d. Het lijkt mij echt een tof medium voor de ervaringen die het je kan bieden, maar die ervaringen zijn er over een tijd ook nog als je hem nu niet oppikt.
Ik snap het volkomen. Ik krijg er een 'sega' gevoel bij. Kijk cd unit voor de mega drive......ook kijk 32x heb je nog meer power! Kijk daar komt de opvolger van de md een klein jaar later ofzo? Deze techniek is nog zoveel aan te verbeteren. En ja als je altijd blijft wachten ga je nooit spelen natuurlijk, maar in dit geval denk ik dat het echt wel zinvol is om iig 6-12 maanden te wachten. Dan weet je alle voor- en nadelen en is er genoeg om uit te kiezen, zonder het dreaded launch window scenario. En je weet inderdaad of er een vr2 gaat komen, of een ps5 met vr ingebouwd oid.....al hoewel ik dat alleen maar verwacht als het een groot succes wordt....ik vewacht meer een kinect actige ontwikeling waarbij je het nog wel kan kopen maar los.
Wil je gewoon heel graag vr spelen, dan uiteraard wel kopen, want de andere kant van de medaille is dat het echt de next step is waar (sommige) mensen al heel lang op wachten.
[/beetje OT]
Met ook dit in gedachten net maar min of meer besloten dat ik zelf met mijn upgrade ga wachten tot 2017!
Waarom?
- ik speel weinig dus dan nog maar even 'dealen' met de ps4 herrie
- in januari is normaliter wel een en ander aan dealtjes te vinden gezien de meeste mensen kalm aan doen na de dure december periode.
- en de belangrijkste, hoe zit het er dan uit, is de pro aangeslagen, is de hardware goed, welke games hebben er echt voordeel bij? Hoe zit het met kamp xbox? Ik neem aan dat de nieuwe xb er nog niet begin 2017 zal zijn, maar misschien is er dan al wat info over prijs etc. Ook goed mogelijk dat ik dan weer terugga.....time will tell
*disclaimer als er echt een mooie deal voor de pro of slim komt (en dan zal het eerde de slim zijn puur omdat die al goedkoper is) zal het ook zo maar toch een impuls aankoop kunnen worden. de huidige ps4 heeft al een bestemming in de schoon familie
[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 10-10-2016 10:52 ]
10 second ninja DONE
Verwijderd
[PS4]Het grote Playstation VR topic
Hij is vrij om dit zo te doen. 'Wij' zijn vrij om dit vreemd te vinden. In zijn schoenen had ik zeker geannuleerd en dan lekker van mp een schijffie te halen, klaar met spelen en je vind hem nog steeds leuk? Lekker houden. Vind je hem gemiddeld en/of je bent er klaar mee lekker verpatsen weer. En als er dan een keer een leuke store deal is koop je hem alsnog voor het digitale archief. Ik moet toegeven dat ik schijfjes ook zo veel mogelijk probeer te vermijden. Maar als je zo 50% kan besparen......dat vind ik (en vele met mij hier verwacht ik), de moeite waard.bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:49:
Volgens mij is het inmiddels toch wel bekend dat Dennis al zijn games digitaal koopt en regelmatig pre-ordert. Als hij pas volgend jaar wil spelen, moet hij weten.
10 second ninja DONE
Gisteren 2x gespeeld en vind het vet. Het moet je ding zijn maar ik ga m zeker spelen. Schrok me helemaal de ter... , heerlijkbram1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:45:
[...]
Beetje late reactie maar ik heb een kort stukje gespeeld. Ik vind de setting een stuk vetter dan die van het eerste deel.
Haha, eens. Als je bakken met tijd en geld hebt, dan maakt het allemaal niet uit.Sagat schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:58:
[...]
Hij is vrij om dit zo te doen. 'Wij' zijn vrij om dit vreemd te vinden. In zijn schoenen had ik zeker geannuleerd en dan lekker van mp een schijffie te halen, klaar met spelen en je vind hem nog steeds leuk? Lekker houden. Vind je hem gemiddeld en/of je bent er klaar mee lekker verpatsen weer. En als er dan een keer een leuke store deal is koop je hem alsnog voor het digitale archief. Ik moet toegeven dat ik schijfjes ook zo veel mogelijk probeer te vermijden. Maar als je zo 50% kan besparen......dat vind ik (en vele met mij hier verwacht ik), de moeite waard.
Ik verbaas me er ook wel eens over. Als je voor ruim 1500.- per jaar aan games digitaal pre-orderd. Om daarna bijna alleen COD te spelen is dat best vreemd. Maar wellicht werkt hij voor tijdschrift of websiteJumpman schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:08:
[...]
Haha, eens. Als je bakken met tijd en geld hebt, dan maakt het allemaal niet uit.
Laten we die discussie weer gaan voeren ja.Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Ik verbaas me er ook wel eens over. Als je voor ruim 1500.- per jaar aan games digitaal pre-orderd. Om daarna bijna alleen COD te spelen is dat best vreemd. Maar wellicht werkt hij voor tijdschrift of website
De vorige keer was de conclusie dat het min of meer gesponsord is geloof ik.
Gesponsord, door wie? De overheid?dutchgio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:38:
[...]
Laten we die discussie weer gaan voeren ja.![]()
De vorige keer was de conclusie dat het min of meer gesponsord is geloof ik.
Hij heeft toch al heel vaak duidelijk gezegd gaat hem om het gemak. Prima klaar einde verhaal.
Ontopic:
Iemand hier de nieuwe motor racegame Ride 2 al gespeeld/gekocht ? Lees er weinig over, en ben wel benieuwd. Deel 1 prima mee vermaakt, maar zo dicht op de release van horizon 3 op x1/pc twijfel ik over de aankoop.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Lekker belangrijk als dat zo is. Misschien is er wel een goede reden voor en anders moet je even bij de overheid aankloppen hoe het kan dat we arbeiders uit andere landen nodig hebben terwijl er 450K mensen thuis zitten. Vraag me alleen af wat dit nog met de Playstation 4 te maken heeft dus misschien kan je er een apart topic voor openen.
Er zijn nu eenmaal mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dus niet op aanbiedingen jagen of er mee zitten dat ze het spel niet kunnen door verkopen. Dat mensen het koopgedrag van Dennis vreemd vinden is alleen maar omdat ze andere dingen dan hem normaal vinden
De Staatsloterij. Die gast is gewoon dik miljonair en laat zijn geld het werk doen...
Ik zou wel oppassen, want Ride 1 is redelijk afgekraakt voor zover ik me kan herinneren...v8power67 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:55:
Ontopic:
Iemand hier de nieuwe motor racegame Ride 2 al gespeeld/gekocht ? Lees er weinig over, en ben wel benieuwd. Deel 1 prima mee vermaakt, maar zo dicht op de release van horizon 3 op x1/pc twijfel ik over de aankoop.
Ach, die discussie over digital vs fysiek komt zo vaak terug. Ik ben iig blij dat de keuze er is en niet dat je alles digitaal of met een key verbonden is aan je account (zoals ze met de xbone van plan waren).Beakzz schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:59:
[...]
Er zijn nu eenmaal mensen die niet voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dus niet op aanbiedingen jagen of er mee zitten dat ze het spel niet kunnen door verkopen. Dat mensen het koopgedrag van Dennis vreemd vinden is alleen maar omdat ze andere dingen dan hem normaal vinden
[ Voor 31% gewijzigd door SqueakyClean op 10-10-2016 12:37 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Er zijn genoeg lui die elk weekend voor 40 euro bier wegzuipen, dat is 2000+ euro per jaar..... weg.Lekkerboeie86 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:33:
[...]
Als je voor ruim 1500.- per jaar aan games digitaal pre-orderd. Om daarna bijna alleen COD te spelen is dat best vreemd.
Om daarna bijna elke keer wakker te worden met een kater. Daar snap ik dan weer niks van.
Ieder zo z'n ding toch. Als je het wil moet je het doen.
[ Voor 75% gewijzigd door Superkiwi op 10-10-2016 13:29 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je kunt tegelijk spelen, zelfs online en tegen/met elkaardvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:23:
En dan maar wachten tot ie een keer offline is zodat jij eindelijk even mag spelen
Ik wacht met smart op meer informatie over hoe spellen de PsPro gaan ondersteunen.
Ik wil hem graag halen, maar kan het nog niet voor mezelf onderbouwen.
Bijvoorbeeld spellen als FIFA en Battlefield, welke ik veel zal spelen, ondersteunen de pro, maar zover ik weet is nog niet bekend gemaakt op welke manier.
Als deze twee spellen voldoende extra bieden op 1080p dan haal ik die pro al wel
Had helemaal de aankondiging van een nieuwe controller gemist, dus ik was helemaal verbaasd
Echt waar, met hetzelfde account?jongf7 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:40:
[...]
Je kunt tegelijk spelen, zelfs online en tegen/met elkaar
Als je dan bv Battlefield speelt, staat jouw PSN ID dan 2 keer op het scoreboard?
https://www.allekabels.nl...9/usb-20-micro-kabel.html
Echter is die 3,95.
Gebruiken jullie andere kabels die een (stuk) goedkoper zijn?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Er zit er toch één bij je PS4?
Ja voor de controller, maar ik gebruik er heel veeldvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:45:
Voor je controller?
Er zit er toch één bij je PS4?
En ze gaan door het vele gebruik, heel snel kapot.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee je speelt dan met je 'eigen' account, een andere dus. Dat is toch het idee van game sharing...dvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:44:
[...]
Echt waar, met hetzelfde account?
Als je dan bv Battlefield speelt, staat jouw PSN ID dan 2 keer op het scoreboard?
Goeiemorgen Kiwi
Je kunt elk ander micro usb kabeltje gebruiken. Zoals bijv van je telefoon. Gewoon 1tje bij de action halen voor maximaal 2 euro.Mars18 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:44:
Ik gebruik deze oplaad kabel aan mijn PS4,
https://www.allekabels.nl...9/usb-20-micro-kabel.html
Echter is die 3,95.
Gebruiken jullie andere kabels die een (stuk) goedkoper zijn?
Hmm, dan deze maar eens proberen.maukoo schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:00:
[...]
Je kunt elk ander micro usb kabeltje gebruiken. Zoals bijv van je telefoon. Gewoon 1tje bij de action halen voor maximaal 2 euro.
http://www.action.nl/solo...1m-iphone-5-6-div-kleuren
Als je ze echt per tientallen gebruikt zou ik ze gewoon in China bestellen voor 50 cent per stuk ofzo.Mars18 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:46:
[...]
Ja voor de controller, maar ik gebruik er heel veel
En ze gaan door het vele gebruik, heel snel kapot.
Ik heb twee spellen gespeeld tot dusver(GTA 5 en Driveclub) maar hiervoor moest ik updates downloaden van 12GB oid. Is dit bij elk spel zo?
Dacht lekker het schijfje erin stoppen en spelen maar, maar moet daar nu een tijd voor wachten vanwege matige WiFi ontvangst op m'n kamer.
Yep, zeker bij spellen die al een tijdje uit zijn is het vaak zo dat er enkele gb's aan patches gedownload moeten worden voordat je ze kunt spelen. Soms is het bittere noodzaak, omdat games anno 2016 bij release van alles mankeren.hegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:20:
Ik heb sinds vorige week vrijdag ook een playstation 4, nu had ik alleen nog wel een vraagje.
Ik heb twee spellen gespeeld tot dusver(GTA 5 en Driveclub) maar hiervoor moest ik updates downloaden van 12GB oid. Is dit bij elk spel zo?
Dacht lekker het schijfje erin stoppen en spelen maar, maar moet daar nu een tijd voor wachten vanwege matige WiFi ontvangst op m'n kamer.
Dat is iphone he ;-)Mars18 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Hmm, dan deze maar eens proberen.
http://www.action.nl/solo...1m-iphone-5-6-div-kleuren
Dit is een iphone specifieke uitgang (lightning)
Gewoon een normale micro usb kabel halen.
http://www.allekabels.nl/...VMN24J7HfQ4fEExoC1aHw_wcB
Daar zou ik wel op rekenen, de updates heb je sowieso nodig om online te spelen. Games moeten meestal ook eerst geinstalleerd worden, daar moet je meestal ook wel z'n 15 minuten op wachten.hegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:20:
Ik heb sinds vorige week vrijdag ook een playstation 4, nu had ik alleen nog wel een vraagje.
Je bedoelt metVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:58:
Rise of the Tomb Raider PS4 vs PS4 Pro 4K Graphics Comparison:
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door Flagg op 10-10-2016 15:13 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Zo gaat dat ook bij pc gamers, als ik reactie van sommige mensen lees lijkt het net of je met de pc versie een totaal andere game Is, maar meestal zijn het maar een paar details meer. Zelfde was met de ps4 versie van gta, werd ook helemaal opgehyped, maar het was gewoon pijnlijk duidelijk dat het dezelfd game was als de ps3 versie. Ben benieuwd hoe groot je het verschil merkt tussen de 4k versie van de pro en de normale versie. Misschien dat alles net wat strakker lijkt, maar daar blijft het bij.Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:12:
[...]
Je bedoelt metdat de verschillen volledig verwaarloosbaar zijn en compleet onzichtbaar tijdens het spelen en je de beelden langzaam over elkaar heen moet laten (en meerdere keren) glijden mocht je de daadwerkelijke details die anders zijn uberhaupt kunnen waarnemen?
Jap, vaak wel maar soms kan je singleplayer al spelen!hegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:20:
Ik zou als ik jou was ook de PS4 in standby-modus aan laten, dan download die de update gewoon als die uit staat.
Als je WiFi zo slecht is (en ik ga er even vanuit dat geen kabel kan trekken) heb je dat al eens van die kastjes via stopcontact overwogen?
Bedankt voor je reactie, neem aan dat ik gewoon in het menu de standby methode kan activeren?Jamesl schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:18:
[...]
Jap, vaak wel maar soms kan je singleplayer al spelen!
Ik zou als ik jou was ook de PS4 in standby-modus aan laten, dan download die de update gewoon als die uit staat.
Als je WiFi zo slecht is (en ik ga er even vanuit dat geen kabel kan trekken) heb je dat al eens van die kastjes via stopcontact overwogen?
Ja ben er wel naar aan het kijken, maar ben een student met een vrij beperkt budget. Dus de V&A en marktplaats in de gaten houden en opzoek om een goede deal te scoren!
Haha hier hebben ze winkels voor heNieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:17:
[...]
Zo gaat dat ook bij pc gamers, als ik reactie van sommige mensen lees lijkt het net of je met de pc versie een totaal andere game Is, maar meestal zijn het maar een paar details meer. Zelfde was met de ps4 versie van gta, werd ook helemaal opgehyped, maar het was gewoon pijnlijk duidelijk dat het dezelfd game was als de ps3 versie. Ben benieuwd hoe groot je het verschil merkt tussen de 4k versie van de pro en de normale versie. Misschien dat alles net wat strakker lijkt, maar daar blijft het bij.
Tussen GTA op de PS3 en PS4 zit wel degelijk een behoorlijk verschil aangezien de PS3 versie niet meer vooruit te branden was als het wat drukker werd in de stad en met de politie achter je aan en de pc versie is op een goede pc nog eens een stap vooruit. Het wordt niet ineens een ander spel nee (duh), maar toevallig een paar weken geleden de PS3 versie nog eens opgestart en dan voelt het hele spel gewoon stroperig aan.
Het verschil tussen PS4 en PS4 pro spellen gaat gewoon minder opvallen aangezien die laatste geen grote upgrade is. Voor mij persoonlijk voegt de juiste belichting en de scherpte van de details veel toe. Ik kan dan echt ergens in een spel stil gaan staan en genieten van een uitzicht. Dat zegt dus niet dat de game ervaring minder zal zijn bij mindere graphics (zelfs met een goede PS1 game kan ik nog lol hebben), maar betere graphics kunnen wel de ervaring versterken. Een constante framerate heeft wel altijd mijn voorkeur op mooie beelden, want dat haalt me echt volledig uit de ervaring.
Pro tip: sluit je internet met een kabel aan, als dat kan.hegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:20:
Ik speel ook op zolder wifi was ook niet echt voldoende om te spelen en te downloaden maar nu met de kabel heb ik een 20GB update patch van the witcher in 1 tot 2 uurtjes gedownload ook doormiddel van die kastjes in het stopcontact! Zeker een aanrader dushegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
Bedankt voor je reactie, neem aan dat ik gewoon in het menu de standby methode kan activeren?
Ja ben er wel naar aan het kijken, maar ben een student met een vrij beperkt budget. Dus de V&A en marktplaats in de gaten houden en opzoek om een goede deal te scoren!
Op een YT filmpje is het sowieso amper te zien. Hier en daar scherpere textures en draw distances, maar daar merk je inderdaad geen reet van tijdens het spelen.Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:12:
[...]
Je bedoelt metdat de verschillen volledig verwaarloosbaar zijn en compleet onzichtbaar tijdens het spelen en je de beelden langzaam over elkaar heen moet laten (en meerdere keren) glijden mocht je de daadwerkelijke details die anders (ik kies bewust niet het woord "beter"
) zijn uberhaupt kunnen waarnemen?
Ik ben meer benieuwd naar de Ultra 1080p mode die de Pro gaat brengen met deze game. Daar zit hopelijk meer zichtbaar verschil in.
Ik weet het, maar heb helaas niet de mogelijkheidbram1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Pro tip: sluit je internet met een kabel aan, als dat kan.

11-10: http://www.mediamarkt.nl/...laystation-4-1468041.htmlMrjraider schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:42:
Rise of the tomb raider is uitgesteld. Tenminste bij bol.com nu pas 25 oktober ......
11-10: http://www.wehkamp.nl/spe...n-ps4/C25_5EB_5EB_798016/
[ Voor 30% gewijzigd door Grotman op 10-10-2016 18:43 ]
Ik heb hem hier gewoon liggen. Net opgehaald bij Gamemania.Mrjraider schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:42:
Rise of the tomb raider is uitgesteld. Tenminste bij bol.com nu pas 25 oktober ......
*edit*
Oh never mind collectors edition
[ Voor 7% gewijzigd door RaijRaij op 10-10-2016 16:07 ]
Goed gezegd, bodem inderdaad.Nieuwevolger schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:33:
http://www.psx-sense.nl/252803/review-mafia-iii/
Mafia 3 review van nederlandse bodum, een 7.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.