Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Mrjraider schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:42:
:( Rise of the tomb raider is uitgesteld. Tenminste bij bol.com nu pas 25 oktober ......
Heb 'm al sinds vorige week woensdag

Edit: voortaan doorlezen dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door Aenea op 10-10-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een aantal streamers die maffia 3 al hadden uitgespeeld. Best jammer dat het zo snel gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:01:
Ik zag een aantal streamers die maffia 3 al hadden uitgespeeld. Best jammer dat het zo snel gaat.
Ik heb hem vanmiddag gekocht en hopelijk is ie zo geïnstalleerd, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo snel zal gaan. Als ik hem überhaupt uitspeel (attentionspan van een goudvis qua games) :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

Ik heb hem vanmiddag gekocht en hopelijk is ie zo geïnstalleerd, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo snel zal gaan. Als ik hem überhaupt uitspeel (attentionspan van een goudvis qua games) :P
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

Dezelfde goudvis hier, het is dat mijn vriendin het leuk vind om soms ff mee te kijken met het verhaal anders had ik hem allang aan de kant gegooid, gameplay heb ik echt wel gezien na een paar uurtjes.
Zonde zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
b.o.n.s schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:34:
[...]

Dat is iphone he ;-)
Dit is een iphone specifieke uitgang (lightning)

Gewoon een normale micro usb kabel halen.

http://www.allekabels.nl/...VMN24J7HfQ4fEExoC1aHw_wcB
Ja alleen 3,95 is daar de goedkoopste, heb ze nodig van een meter, en dan 20x maar goed. Bedankt.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Sipio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:24:
[...]

Dezelfde goudvis hier, het is dat mijn vriendin het leuk vind om soms ff mee te kijken met het verhaal anders had ik hem allang aan de kant gegooid, gameplay heb ik echt wel gezien na een paar uurtjes.
Zonde zonde..
Ik twijfel er ook nog over... Ik zie in aardig wat reviews terugkomen dat de gameplay nogal repetitief is. Ik heb net Rise of the Tomb Raider, en Doom en Wolfenstein ook nog, dus ik vermaak me nog wel. Even wat meer reviews afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sipio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:24:
[...]

Zonde zonde..
Nadat ie vanmiddag al "geinstalleerd" was moest ik gek genoeg :z nog 15 minuten wachten om hem van 85% naar 100% te laten installeren. Daarna heb ik even wat taal settings ed kunnen instellen om vervolgens vrolijk weer 15 minuten te wachten terwijl ik kijk naar een diashow waar 10 plaatjes continu gerecyceld worden.

Geen idee wat ie allemaal aan het doen is, maar ik geef het nog een paar minuten, daarna mogen ze het uitzoeken. Nieuw dieptepunt in ff snel een spelletje op een console doen. }:|

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even dit lijstje van gamer.nl terug gekeken.
http://gamer.nl/articles/...van-2016-nummers-10-tm-1/ van de top 10 is tenminste helemaal niks overgebleven, the last guardian valt hopelijk niet tegen haha. Alleen overwatch heeft echt verrast en hopelijk final fantasy 15 ook straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:38:
[...]

Op een YT filmpje is het sowieso amper te zien. Hier en daar scherpere textures en draw distances, maar daar merk je inderdaad geen reet van tijdens het spelen.

Ik ben meer benieuwd naar de Ultra 1080p mode die de Pro gaat brengen met deze game. Daar zit hopelijk meer zichtbaar verschil in.
Ik heb wel vertrouwen in het Utrechtse Nixxes dat ze een puike PS4 Pro versie gaan afleveren. Die gasten staan bekend om hun goede ports. Geloof dat Deus Ex: HR eenzelfde behandeling gaat krijgen.

Wel leuk, nog maar 4 weken voordat dat ding released, dus we krijgen de komende weken hopelijk regelmatig beelden van Pro games. Ben persoonlijk zeer benieuwd naar de BF1 versie, lijkt me een game die echt veel kan profiteren van de extra power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 15:48
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:01:
Heb al ong 20 uur erin zitten en het einde is nog lang niet in zicht. Gok nog op extra 20 uurtjes. Dus echt snel gaat het niet. Ik denk dat die streamers die jij hebt gekeken de main story hebben gerushed. En daarnaast is de game al een tijdje uit, sommige mensen spelen games gewoon direct in twee dagen uit.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Heeft iemand hier btw al de hdr mode van deus ex uitgeprobeerd? Ik heb het idee dat het er overall veel te licht uit ziet allemaal. Heb alle settings al een paar keer nagekeken en mijn tv geeft ook netjes een hdr melding maar het blijft er gek uit zien. De brightness in game is ook vreemd. Het symbool waarop je moet afstellen staat in een fel wit vlak, zelfs als de brightness naar 0 gaat. Ik heb toch het idee dat het allemaal nog niet erg lekker werkt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

Mars18 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:20:
[...]

Ja alleen 3,95 is daar de goedkoopste, heb ze nodig van een meter, en dan 20x maar goed. Bedankt.
https://nl.aliexpress.com...3b-48a3-a0ea-c487b46fb98d 20 voor nog geen 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erg weinig feedback, waarschijnlijk fake...

Je kunt beter hiervoor gaan als je uit China haalt: (nu nog aanbieding als je snel bent...)
https://nl.aliexpress.com...e/105327_32725372200.html

Orico is wel een bekende en een goede, zie ook hier:
[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2a

Edit: is usb-c... :o

[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 10-10-2016 20:03 . Reden: link naar micro-usb toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:39:
[...]

Ik heb wel vertrouwen in het Utrechtse Nixxes dat ze een puike PS4 Pro versie gaan afleveren. Die gasten staan bekend om hun goede ports. Geloof dat Deus Ex: HR eenzelfde behandeling gaat krijgen.

Wel leuk, nog maar 4 weken voordat dat ding released, dus we krijgen de komende weken hopelijk regelmatig beelden van Pro games. Ben persoonlijk zeer benieuwd naar de BF1 versie, lijkt me een game die echt veel kan profiteren van de extra power.
Cool, ik kende die hele studio niet. Komen gewoon uit Utrecht.

Deus Ex staat bij mij ook op het lijstje voor als de Pro er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:34:
[...]

Nadat ie vanmiddag al "geinstalleerd" was moest ik gek genoeg :z nog 15 minuten wachten om hem van 85% naar 100% te laten installeren. Daarna heb ik even wat taal settings ed kunnen instellen om vervolgens vrolijk weer 15 minuten te wachten terwijl ik kijk naar een diashow waar 10 plaatjes continu gerecyceld worden.

Geen idee wat ie allemaal aan het doen is, maar ik geef het nog een paar minuten, daarna mogen ze het uitzoeken. Nieuw dieptepunt in ff snel een spelletje op een console doen. }:|
Je bent niet de eerste die dat dacht haha, probeer nog even vol te houden om iig even de muziek en de sfeer te proeven, en wat ik wel vind, het verhaal begint echt heel sterk, maar de inleving is er gewoon niet echt helaas mede door de game play en een echt domme AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:37
hegemanjelle schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 15:30:
[...]

Bedankt voor je reactie, neem aan dat ik gewoon in het menu de standby methode kan activeren?

Ja ben er wel naar aan het kijken, maar ben een student met een vrij beperkt budget. Dus de V&A en marktplaats in de gaten houden en opzoek om een goede deal te scoren!
Ja moet je even bij instellingen kijken of 'downloaden in stand-by' aan staat.

Ah herkenbaar, de goedekope setjes beginnen al bij paar tientjes: https://tweakers.net/categorie/791/powerline/producten/
Heb het zelf bij mijn ouders, werkt heel goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rise of the Tomb Raider ziet er goed en veel belovend uit:

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Voor wie twijfelde over aanschaf van de PS4 en niet per sé op een Pro wil wachten is dit misschien een mooie aanbieding.

PS4 (500 GB) + FIFA 17 + Uncharted 4 voor 299,95 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Sipio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:12:
[...]

Je bent niet de eerste die dat dacht haha, probeer nog even vol te houden om iig even de muziek en de sfeer te proeven, en wat ik wel vind, het verhaal begint echt heel sterk, maar de inleving is er gewoon niet echt helaas mede door de game play en een echt domme AI.
Ik vind weinig mis met de gameplay, het schieten is sowieso beter dan andere open world games. Jammer van de AI inderdaad, dat wel.

Denk dat ik de game deze week nog uit zal spelen, prima vermaak al had het beter kunnen zijn als ie nog een paar maanden was uitgesteld en de technische kant was opgepoetst.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 09:53

Saninl

Goede tip! Ga ik proberen te kopen :)

Prima upgrade voor mijn PS3, die Pro-features zal ik niet direct missen...

Alleen even wennen dat het voortaan geld kost om online te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Sipio schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 22:12:
[...]

Ik heb de ps4 gisteren even helemaal opnieuw opgestart en daarna startte hij binnen een minuut op. Daarna tot half 11 gespeeld zonder issues.

Prima spel heb het "intro" gedeelte helemaal gehad en begin nu als zzp'er. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat beelden opgenomen en als ik de PS4 Pro heb ga ik ermee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bram1984

Nee, ik heb het spel bewaard voor op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 09:39:
@bram1984

Nee, ik heb het spel bewaard voor op de PS4 Pro.
Ik heb wel een stukje op de PC gespeeld. Gameplay is 100% identiek aan de vorige. Op zich niet slecht maar verwacht geen spannende vernieuwingen. Het ziet er allemaal wel prachtig uit en ik kan me voorstellen dat dit wel een showcase voor de PS4 pro kan zijn.

Ik had er al eerder even naar gerefereerd maar er is dus daadwerkelijk een patch voor Deus Ex die HDR ondersteuning mogelijk maakt op de normale ps4 op 1080p. Mits je natuurlijk een HDR scherm hebt.
Toevallig al iemand die dit geprobeerd heeft? Het ziet er namelijk nogal gek uit bij mij.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 06:30:
Rise of the Tomb Raider ziet er goed en veel belovend uit:

[video]

:9~
Ik vond vannacht de 'lopen door de sneeuw' graphics wat tegenvallen, maar verder ziet alles er super uit :)
(sneeuw verdwijnt ineens compleet bij een lichte aanraking zodat de rotsen eronder zichtbaar worden in 30 cm sneeuw :+)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik twijfel momenteel over PS4 pro en slim. Heb momenteel geen console waardoor ik neig naar de pro maar ik heb geen 4k tv. Ik lees veel over 60 fps op de pro. Geen fps drops meer. Heeft de ps4 daar momenteel veel last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

EiSpeed schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:06:
Ik twijfel momenteel over PS4 pro en slim. Heb momenteel geen console waardoor ik neig naar de pro maar ik heb geen 4k tv. Ik lees veel over 60 fps op de pro. Geen fps drops meer. Heeft de ps4 daar momenteel veel last van?
Ik zou niet voor de pro gaan puur voor 60fps gameplay. De CPU krijgt maar een matige upgrade dus 60fps zal voor veel games niet haalbaar zijn. Hetzelfde geldt overigens voor de scorpio van MSFT.
Er is een reden dat zowel Sony en MSFT praten over 4k en niet over 60fps. Voor een hogere resolutie moet voornamelijk de GPU meer werk verzetten en die krijgt een flinke upgrade. Voor 60 fps moet ook de hele simulatie van de wereld characters etc vaker draaien en zonder een flinke CPU upgrade wordt dat heel lastig. Er zijn ongetwijfeld games die dit gaan halen maar voor complexe games zou ik niet al te hoge verwachtingen hebben voor 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:43

Winkiller

De Mopperpot

EiSpeed schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:06:
Als je van plan bent om bv. binnen een jaar een 4k tv te gaan kopen zou ik kiezen voor de Pro anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:20
Het prijsverschil tussen de Slim en de Pro is niet zo groot, dan zou ik toch eerder voor de Pro kiezen. Hoewel ze inderdaad sterk focussen op 4K en HDR vind ik het de kleine investering wel waard. Sommige titels (zoals Rise of The Tomb Raider) komen ook met speciale modi voor 1080p en games zullen er via supersampling sowieso wat beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Dat zou mijn reden ook zijn om voor de Pro te gaan.
Gewoon net wat sneller en kans dat games op 1080p net wat meer frames halen en er beter uitzien dan op een slim.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-10 09:53

Saninl

Saninl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:40:
[...]
Goede tip! Ga ik proberen te kopen :)

Prima upgrade voor mijn PS3, die Pro-features zal ik niet direct missen...

Alleen even wennen dat het voortaan geld kost om online te spelen...
Bij de MediaMarkt is de Playstation 4 (1TB) met FIFA 17 en een extra controller op het moment €333.-. Dit is dus nog goedkoper dan de aanbieding bij Game Mania (https://nl.pepper.com/aan...r-eur339-game-mania-29428)

Even een vraagje; is GTA V voor PS3 ook speelbaar op de PS4? Of moet ik dan opnieuw (een andere versie van) het spel aanschaffen?

[ Voor 48% gewijzigd door Saninl op 11-10-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Saninl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Bij de MediaMarkt is de Playstation 4 (1TB) met FIFA 17 en een extra controller op het moment €333.-. Dit is dus nog goedkoper dan de aanbieding bij Game Mania (https://nl.pepper.com/aan...r-eur339-game-mania-29428)

Even een vraagje; is GTA V voor PS3 ook speelbaar op de PS4? Of moet ik dan opnieuw (een andere versie van) het spel aanschaffen?
Opnieuw een ps4 versie aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

DarkSide schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:20:
Dat zou mijn reden ook zijn om voor de Pro te gaan.
Gewoon net wat sneller en kans dat games op 1080p net wat meer frames halen en er beter uitzien dan op een slim.
Als je nog geen PS4 hebt is het idd een no brainer. Maar als je er wel één hebt lijkt het op dit moment alleen een duidelijke keuze als je een 4K tv hebt.

Als je geen 4K tv hebt is de keuze niet zo makkelijk. De menu's zullen echt wel soepeler zijn en games als Fallout 4 zullen beter lopen, maar of het €400 waard is?
Ikzelf wacht eerst de Digital Foundry analyses af voordat ik besluit of ik ga upgraden. Een upgrade moet natuurlijk wel te merken zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:11
SqueakyClean schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

Als je nog geen PS4 hebt is het idd een no brainer. Maar als je er wel één hebt lijkt het op dit moment alleen een duidelijke keuze als je een 4K tv hebt.

Als je geen 4K tv hebt is de keuze niet zo makkelijk. De menu's zullen echt wel soepeler zijn en games als Fallout 4 zullen beter lopen, maar of het €400 waard is?
Ikzelf wacht eerst de Digital Foundry analyses af voordat ik besluit of ik ga upgraden. Een upgrade moet natuurlijk wel te merken zijn... :)
Dit dus. Misschien met het vakantiegeld in Mei. Misschien.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-10 13:08
[...]

Eens dat de keuze lastiger is voor wie al een PS4 heeft. En te meer omdat de volledige toegevoegde waarde van de PS4 Pro misschien pas wat later helemaal zichtbaar wordt. Lanceertitels zijn niet altijd een geweldige indicatie van de potentie van een console, en het geheel is nog erg nieuw voor ontwikkelaars. De nu aangekondigde Pro-versies zijn waarschijnlijk nog wat vluchtig uitgevoerd, en ik verwacht dat latere titels meer het onderste uit de kan kunnen halen.

Ook gaat het erg verschillen per game: een ontwikkelaar kan de extra rekenkracht snel en makkelijk inzetten door bijv. anti-aliasing toe te voegen (Shadow of Mordor gaat dit doen), maar er kan ook maandenlang geoptimaliseerd worden met een heel specifieke set aanpassingen voor maximaal resultaat.

Het is nog een beetje afwachten. Zelf stap ik wel over, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen oren heeft naar een puur visuele upgrade als er al een PS4 in huis is.

De Pro hoeft voor PS4-eigenaren overigens niet de volle €400 te kosten: je kunt de oude console verkopen. Dat scheelt dik de helft nog, op 't moment. Voor wie hier over nadenkt: waarschijnlijk is het handiger om de PS4 te verkopen voordat de Pro uit is. Het tweedehands aanbod aan PS4's zal vast stijgen na de release van de Pro, waarmee de prijzen gaan dalen. Nu vang je er zo'n €220 - €250 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:01
[...]

superjona schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:17:
Het prijsverschil tussen de Slim en de Pro is niet zo groot, dan zou ik toch eerder voor de Pro kiezen. Hoewel ze inderdaad sterk focussen op 4K en HDR vind ik het de kleine investering wel waard. Sommige titels (zoals Rise of The Tomb Raider) komen ook met speciale modi voor 1080p en games zullen er via supersampling sowieso wat beter uitzien.
Je moet dan wel een goeie 4K tv met HDR hebben/kopen . Voor een 55inch reken minimaal op 1500,-
Of gewoon een pc monitor natuurlijk......

(ga nou niet zeggen dat je al een 4k tv kan kopen voor 600, want onder de 1000,- is het sowieso troep.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47

Dhrax

Prog Lord

Een PS Pro koop je enkel voor de upscaling als je een 4K scherm hebt. Buiten dit moet ik straks nog maar zien wat effectief de verschillen gaan worden. Ik vermoed iets met gebakken lucht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saninl schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

De PS4 is niet BC, dus geen enkele PS3 game gaat werken.
Dhrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:30:
Een PS Pro koop je enkel voor de upscaling als je een 4K scherm hebt. Buiten dit moet ik straks nog maar zien wat effectief de verschillen gaan worden. Ik vermoed iets met gebakken lucht ...
Nee.

Rise of the Tomb Raider gaat op 1080p een unlocked framerate (45-60fps) modus krijgen en een locked 30fps met mooiere graphics. En daarnaast dus nog de 4K modus @ 30fps. Deus Ex vermoed ik ook, want die wordt door dezelfde gasten geport.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dhrax schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:30:
Zo zie je maar dat Sony de marketing niet echt geweldig heeft gedaan naar mijn mening. Veel mensen denken dat de PS4 Pro enkel nut heeft bij een 4K scherm.

Aangezien 80% (als het niet meer is) nog gewoon op een 1080p scherm speelt zou Sony wel gek zijn om de PS4 Pro alleen voor de 4K TV doelgorep te releasen. Ze hadden de nadruk echt veel meer moeten leggen op de voordelen bij 1080p tijdens de reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb bij de ps4 pro meer het gevoel dag Sony 4k tv's wilt verkopen dan consoles. Maar als nog ben je met de pro veel beter toekomst bestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:44:

Nee.

Rise of the Tomb Raider gaat op 1080p een unlocked framerate (45-60fps) modus krijgen en een locked 30fps met mooiere graphics. En daarnaast dus nog de 4K modus @ 30fps. Deus Ex vermoed ik ook, want die wordt door dezelfde gasten geport.
Je bedoelt zoiets:http://www.psx-sense.nl/252916/rise-the-tomb-raider-ps4-en-ps4-pro-vergelijking-toont-verschillen/

Daarbij vind ik de vergelijking hier wel redelijk http://www.xgn.nl/ps4-slim-vs-ps4-vs-ps4-pro/all

Moet wel eerlijk zeggen, 30ps/60fps maakt mij weinig uit. Tuurlijk het is gaver, grafisch mooier maar ik vind (eerlijk) dat deze "Pro" kracht al lang en breed in de Ps4 had kunnen (moeten) zitten.. Sony heeft dit laten liggen en ik vind dat de 400 euro voor de Pro gewoon niet waard. Mijn huidige PS4 voldoet prima op mijn Full HD tv ;)
Verschillen zullen er heus wel zijn maar voor mij niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 13:55
Mis iets in de pro discussie, VR. Zelf na erg veel wikken en wegen toch voor de pro gegaan en niet de slim. Wel een 1080p tv en niet van plan te switchen.
Zelf denk ik dat je met VR hier echt iets aan gaat hebben. Zoals een ontwikkelaar al heeft aangegeven. Het zou een ramp geworden zijn als er geen ps pro aan was gekomen. Nu zal dat wel meegevallen maar denk dat je juist hier winst in gaat halen.
Om eerlijk te zijn wel bang dat ik er op 1080p nog weinig aan ga hebben, maar vermoed toch toekomstbestendiger. We gaan het meemaken..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:48
Benieuwd of er nog een upgradeactie komt, bij Gamemania/Nedgame oid.
Voor 200-250 een pro is nog wel de moeite.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliwier30
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-09-2021

Oliwier30

Herman Brood Academie

matthijst schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:45:
Benieuwd of er nog een upgradeactie komt, bij Gamemania/Nedgame oid.
Voor 200-250 een pro is nog wel de moeite.
Ik verkoop mijn normale ps4 door aan een maat van mij. Ben ook maar 200 kwijt voor de Pro.
Je kunt denk ik beter je oude ps4 zelf verkopen ipv zo'n inruil actie van game mania etc.

PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat komt omdat Sony er ook helemaal niks over zegt, erg jammer. Er komen 50 VR titels nog dit jaar en alleen van Farpoint is bevestigd dat het de Pro zal gebruiken. En zelfs daarvan is het nog vaag in hoeverre het beter is. Tijdens de presentatie van de Pro heeft Sony ook echt een steek laten vallen. Ze lieten zien wat de voordelen zijn van de Pro, en dan zie je VR staan. Vervolgens laten ze NIKS zien van VR :/.

Ik ontvang de PSVR op release en de Pro zou ik graag willen hiervoor, maar zoals het ernaar uit ziet gaan zowat geen games hier gebruik van maken. Dan zit er ook geen haast bij om de Pro al bij release aan te schaffen... Dan koop ik het wel wanneer er VR games komen die er goed gebruik van maken. Tegen die tijd komt er vast ook een bundel. Had eigenlijk verwacht dat ALLE VR games gewoon gebruik zouden maken van de Pro. Gezien er bij geen een game dit is bevestigd, of zelfs gehint, is dit gewoon een grote faal van Sony.

En dit is gelijk de reden waarom je VR mist in de discussie...

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 11-10-2016 16:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:07:
[...]

Je bedoelt zoiets:http://www.psx-sense.nl/252916/rise-the-tomb-raider-ps4-en-ps4-pro-vergelijking-toont-verschillen/

Daarbij vind ik de vergelijking hier wel redelijk http://www.xgn.nl/ps4-slim-vs-ps4-vs-ps4-pro/all

Moet wel eerlijk zeggen, 30ps/60fps maakt mij weinig uit. Tuurlijk het is gaver, grafisch mooier maar ik vind (eerlijk) dat deze "Pro" kracht al lang en breed in de Ps4 had kunnen (moeten) zitten.. Sony heeft dit laten liggen en ik vind dat de 400 euro voor de Pro gewoon niet waard. Mijn huidige PS4 voldoet prima op mijn Full HD tv ;)
Verschillen zullen er heus wel zijn maar voor mij niet nodig :)
Mij maakt het ook niet echt uit. Ik neig in Rise of the Tomb Raider zelfs naar locked 30fps met betere graphics als het net zo lekker speelt als Uncharted 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

50+ new games hit PS Store this week! Rise Of The Tomb Raider, #PSVR launch games, Red Dead Revolver, more:

https://blog.eu.playstati...8&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Natuurlijk zegt Sony niets tot weinig over de PlayStation 4 Pro. Eerst willen ze de 'early adopters' PlayStation VR laten kopen, daar moet de investering eerst terugverdiend worden. Je zal zien dat er straks veel meer los komt met uit eindelijk het hoge woord: Voor de beste PlayStation VR ervaring is een PlayStation 4 Pro eigenlijk wel 'vereist'.

Tevens kan je bij de PlayStation Pro, door de USB poort achterop, de kabels van PlayStation VR netter wegwerken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:09:
Natuurlijk zegt Sony niets tot weinig over de PlayStation 4 Pro. Eerst willen ze de 'early adapters' PlayStation VR laten kopen, daar moet de investering eerst terugverdiend worden. Je zal zien dat er straks veel meer los komt met uit eindelijk het hoge woord: Voor de beste PlayStation VR ervaring is een PlayStation 4 Pro eigenlijk wel 'vereist'.

Tevens kan je bij de PlayStation Pro, door de USB poort achterop, de kabels van PlayStation VR netter wegwerken.
Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben er heilig van overtuigd dat de PS4 Pro juist op de markt komt de PSVR ervaring te versterken. Echter laten ze simpelweg té weinig los nu voor die early adopters. Uiteraard speelt de marketing een hele grote rol, eerst de PSVR hypen zodat die succesvol gelanceerd wordt, en dan 2-3 weken voordat de PS4 Pro komt alles daar op gooien. Maar vind het alsnog gewoon karig hoe ze de PSVR+PS4 Pro samen in de markt zetten. Als je tijdens de Pro presentatie als een van de USP's neerzet dat het voor VR is, dan moet je toch écht wel wat voordelen ervan laten zien.

Maargoed, games zoals RE7 en GT Sport krijgen standaard Pro support én worden gemaakt met VR in mind. Dus het ligt voor de hand dat die op PSVR + Pro gewoon voordelen gaan bieden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
ASNNetworks schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:15:
[...]

Oh, begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben er heilig van overtuigd dat de PS4 Pro juist op de markt komt de PSVR ervaring te versterken. Echter laten ze simpelweg té weinig los nu voor die early adopters. Uiteraard speelt de marketing een hele grote rol, eerst de PSVR hypen zodat die succesvol gelanceerd wordt, en dan 2-3 weken voordat de PS4 Pro komt alles daar op gooien. Maar vind het alsnog gewoon karig hoe ze de PSVR+PS4 Pro samen in de markt zetten. Als je tijdens de Pro presentatie als een van de USP's neerzet dat het voor VR is, dan moet je toch écht wel wat voordelen ervan laten zien.

Maargoed, games zoals RE7 en GT Sport krijgen standaard Pro support én worden gemaakt met VR in mind. Dus het ligt voor de hand dat die op PSVR + Pro gewoon voordelen gaan bieden.
Inderdaad, ze zitten veel te dicht op elkaar. Het was beter geweest PS VS een half jaar eerder te releasen. De PlayStation PRo komt misschien ook zo snel, omdat ze nog even willen profiteren van de voorsprong op Microsoft.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Inderdaad, ze zitten veel te dicht op elkaar. Het was beter geweest PS VS een half jaar eerder te releasen. De PlayStation PRo komt misschien ook zo snel, omdat ze nog even willen profiteren van de voorsprong op Microsoft.
De eerste geruchten over de Pro kwamen veel eerder dan ook maar iets van de Scorpio. De specs en release datum waren allang vastgesteld nog voordat er zelfs geruchten waren van de Scorpio. Sterker nog, alles wijst erop dat de Scorpio snel is aangekondigd zodat er alvast een antwoord is op de Pro.... (meer een paniek reactie waar niks anders dan 20x 6TF is gezegd dan een echte aankondiging).

Maargoed, eerst maar de PSVR, dan zien er de rest later wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:14
Ik heb al sinds day 1 een PS4 (paar weken terug verkocht omdat ik in eerste instantie een PS4 Pro wou halen). Maar ik heb vandaag toch een PS4 Slim gehaald, dom ? Nee... had ik niet beter kunnen wachten ? Mwa misschien.

Maar die aanbieding van bol.com (PS4 Slim + 2 controllers + FIFA 17 voor €333 incl). vond ik te mooi om te laten schieten. Heb FIFA 17 en 1 Controller verkocht. En dan heb je toch een mooie console voor €250.

Als ik iets doe wil ik het meteen goed doen.

Maw: Als ik een PS4 Pro haal wil ik ook meteen een 4K-TV. Maar dat gaat hem voorlopig niet worden.

Ik denk dat ik binnen een jaar wel een 4K tv ga halen. Tegen die tijd zullen er wel leuke PS4 Pro bundels zijn, 4K tv's zullen waarschijnlijk ook wat goedkoper zijn.

Ik betwijfel of de Pro écht een meerwaarde zal bieden als je geen 4K-TV hebt.

Mocht het wel zo zijn, dan kan ik over een maandje alsnog mijn PS4 Slim verkopen. :+
Als de meerwaarde miniem is, wacht ik gewoon tot ik een 4K-TV in huis heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 11-10-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:15
Opwarmer voor Red Dead Redemption?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:09:
Eerst willen ze de 'early adapters' PlayStation VR laten kopen, daar moet de investering eerst terugverdiend worden.
Zal ik t dit keer maar doen dan :9

Afbeeldingslocatie: https://deals2day.com.au/image/cache/data/wp450e-500x500.jpg

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Denk niet dat ze zomaar de psvr eerder hadden kunnen releases, aangezien veel launch games nog niet af waren, de release periode voor de psvr is wel mooi, hadden ze beter een jaar kunnen wachten met de pro (dan had de scorpio waarschijnlijk ook nog niet bestaan). Maar misschien hoopt Sony wel dat mensen zonder ps4 of pc maar wel graag in vr willen stappen, meteen voor de pro en psvr gaan. Dus dat de psvr meer ps4's gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
dutchgio schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:27:
[...]

Is dat dan de opwarmer voor een echt nieuwe Red Dead? ;)
Hopelijk wel.....maar heb de PS3 overgeslagen dus zou maar wat graag Red Dead Redemption spelen. Een remaster (mits goed uitgevoerd maar is Rockstar dus wel vertrouwen in) zal best goed verkopen. En dan inderdaad een nieuwe Red Dead game een half/heel jaar later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:57:
Ik heb al sinds day 1 een PS4 (paar weken terug verkocht omdat ik in eerste instantie een PS4 Pro wou halen). Maar ik heb vandaag toch een PS4 Slim gehaald, dom ? Nee... had ik niet beter kunnen wachten ? Mwa misschien.

Maar die aanbieding van bol.com (PS4 Slim + 2 controllers + FIFA 17 voor €333 incl). vond ik te mooi om te laten schieten. Heb FIFA 17 en 1 Controller verkocht. En dan heb je toch een mooie console voor €250.

Maw: Als ik een PS4 Pro haal wil ik ook meteen een 4K-TV. Maar dat gaat hem voorlopig niet worden.

Ik denk dat ik binnen een jaar wel een 4K tv ga halen. Tegen die tijd zullen er wel leuke PS4 Pro bundels zijn, 4K tv's zullen waarschijnlijk ook wat goedkoper zijn.

Mocht het wel zo zijn, dan kan ik over een maandje alsnog mijn PS4 Slim verkopen. :+
En voor je originele PS4 heb je € 400,- betaald en met hoeveel verlies verkocht? :+

Ik vind persoonlijk dat je dan net zo goed even had kunnen wachten. Ik verwacht ook dat het gros van de games ook gewoon 1080p Pro modes gaat krijgen (zoals Tomb Raider) en dat bij alle games met fps dips een stabielere framerate zal worden gehaald, zoals bij de X1 S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat vinden jullie van Film 1 op de PS4 ?
Het is iedergeval qua film een nieuwer aanbod dan Netflix.

Alleen series zijn matig

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:49:

Alleen series zijn matig
Ik ga binnenkort weer een maandje Netflix halen voor de Star Wars films.

Misschien zou een maandje proef bij Film 1 mij kunnen overtuigen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Mars18 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:49:

Alleen series zijn matig
Het is dan ook Film1 en niet Serie1 :+

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wat gameplay beelden zitten kijken van Mafia3. Maar begrijp nu weer waarom de pers de review disk ook pas erg laat kreeg. Voor nu laat ik hem nog ff liggen voor ik hem ga kopen. Zitten me te veel bugs en glitches in en grafisch valt het ook behoorlijk tegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 21-09 07:57
Sefaex schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:57:

Hey een extra controler! Die actie is nu ook bij de mediamarkt.
Zo maar even langs dan want heb vorige week een ps4 gekocht dus wil die extra controler er ook wel bij!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:52:
wat gameplay beelden zitten kijken van Mafia3. Maar begrijp nu weer waarom de pers de review disk ook pas erg laat kreeg. Voor nu laat ik hem nog ff liggen voor ik hem ga kopen. Zitten me te veel bugs en glitches in en grafisch valt het ook behoorlijk tegen. :(
De game is ook nog helemaal niet af, als ik de reacties in het Mafia topic lees. En dan is de console versie, die nota bene regelmatig richting de 20fps zakt, blijkbaar nog de beste versie ook..

Ik heb trouwens besloten een van mijn controllers naar Scuf in de UK op te sturen om 'm om te laten bouwen. Heb nog wat vragen uit staan bij Scuf support, maar ik ga het hoe dan ook doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:28:
[...]
Ik heb trouwens besloten een van mijn controllers naar Scuf in de UK op te sturen om 'm om te laten bouwen. Heb nog wat vragen uit staan bij Scuf support, maar ik ga het hoe dan ook doen.
Ik denk daar ook overna. Laat maar even weten of het bevalt.

Je kan ook zoiets doen bij https://darkcontrollers.com

[ Voor 19% gewijzigd door KookSpook op 12-10-2016 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akilla
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:45
Zo jammer van Mafia 3, heb er erg lang naar uitgekeken..Sfeer is opzich goed, maar ik heb geen seconde het mafia 1 gevoel(dat je echt in zo'n mafia familie zit)
ALs ze met al die remaster zooi nou eens mafia 1 remasteren, mjah dat zal wel niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:34
Even een lekenvraag.
Ik wil graag een PS4 Pro i.c.m. een 4K tv met HDR. Echter staat mij bij dat een groot aantal 4K televisies vrij hoge input lag hebben. Hoe kan ik een 4K TV met HDR en lage input onderscheiden van de rest?
Tevens had ik begrepen dat een tv met een groot aantal local-dimming zones nodig is om HDR goed tot uiting te laten komen.

Ik zie in pricewatch dat je kan filteren op UltraHD/HDR/Reactietijd. Is dit afdoende? Zo ja, wat is een geschkte reactietijd? en wat betreft localdimming zones.. hoeveel en kan je dit ook filteren in pricewatch of moet je hiervoor diep in de specificaties duiken.

[ Voor 26% gewijzigd door seez op 12-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

seez schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:21:
Even een lekenvraag.
Ik wil graag een PS4 Pro i.c.m. een 4K tv met HDR. Echter staat mij bij dat een groot aantal 4K televisies vrij hoge input lag hebben. Hoe kan ik een 4K TV met HDR en lage input onderscheiden van de rest?

Ik zie in pricewatch dat je kan filteren op UltraHD/HDR/Reactietijd. Is dit afdoende? Zo ja, wat is een geschkte reactietijd?
http://ca.rtings.com/tv/tests/inputs/input-lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
Ah thanks. Ik dacht dat die site (of een soortgelijke) al lang niet meer was bijgewerkt, maar zo te zien heb ik totaal ongelijk: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 07:35:
[...]

En voor je originele PS4 heb je € 400,- betaald en met hoeveel verlies verkocht? :+

Ik vind persoonlijk dat je dan net zo goed even had kunnen wachten. Ik verwacht ook dat het gros van de games ook gewoon 1080p Pro modes gaat krijgen (zoals Tomb Raider) en dat bij alle games met fps dips een stabielere framerate zal worden gehaald, zoals bij de X1 S.
Als ik een nieuwe console koop wil ik weggeblazen worden. Zoals ik dat ook had toen ik mijn eerste PS3 kocht (Killzone 2 bundel). :D

Met een PS Pro zal je gegarandeerd wat beter beeld krijgen. Maar echt zoveel beter ? Ik denk zelf dat het reuze meevalt. Voor een WOW-effect zal je toch echt een goede 4K-TV in huis moeten halen. En niet die crap 4K tv's van onder de €1000

Daarom wil ik die Pro pas halen als ik een goede 4K-TV in huis heb. Heb ik ook echt iets om naar uit te kijken.

Maar goed, niemand weet nog hoe groot de meerwaarde zal zijn voor mensen met een 1080p TV. Dat zal de komende weken/maanden moeten blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er bij de ces 4k hdr tv's worden aangekondigd met lagere input lag voor de ps4 pro en xbox scorpio. Misschien zullen die tv's dan een paar honderd euro goedkoper zijn. Maar voor een degelijke 4k hdr tv ben je de komende tijd nog wel een fortuin kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:36:
Ik denk dat er bij de ces 4k hdr tv's worden aangekondigd met lagere input lag voor de ps4 pro en xbox scorpio. Misschien zullen die tv's dan een paar honderd euro goedkoper zijn. Maar voor een degelijke 4k hdr tv ben je de komende tijd nog wel een fortuin kwijt.
Is de Samsung KS8000 in jou optiek een degelijke 4k hdr tv zo niet, heb je zelf een alternatief in dezelfde prijsklasse? Ik ga me binnekort verdiepen in een nieuwe TV maar als blijkt dat binnen paar maanden de prijzen dalen of betere geschikte TV voor consoles komen wacht ik liever nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
seez schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Is de Samsung KS8000 in jou optiek een degelijke 4k hdr tv zo niet, heb je zelf een alternatief in dezelfde prijsklasse? Ik ga me binnekort verdiepen in een nieuwe TV maar als blijkt dat binnen paar maanden de prijzen dalen of betere geschikte TV voor consoles komen wacht ik liever nog wel even.
De ks8000 lijkt op het moment inderdaad de beste 4k hdr tv kwa prijs kwaliteits verhouding, ik weet niet hoe dringend je een tv nodig hebt, maar ik denk dat wachten op begin januari (dan is de ces) geen kwaad kan. Of de tv moet een keer in een scherpe actie langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:37
Iemand al iets gehoord over wat het verschil van FIFA 17 zal zijn op de PS4 pro, ben daar wel nieuwsgierig naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:06
Jamesl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:50:
Iemand al iets gehoord over wat het verschil van FIFA 17 zal zijn op de PS4 pro, ben daar wel nieuwsgierig naar
Er is nog niet heel veel bekend qua verschillen m.b.t. Pro & normale variant. Zal in de week / twee weken voor de release wel duidelijker worden.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ASNNetworks schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:15:
[...]

Ik ben het met je eens dat PSVR onderbelicht is in de presentatie. De voordelen zijn op dit moment pure speculatie.
Mij is het dan ook duidelijk dat Sony met de Pro niet inzet op PSVR. 4K is wat de klok slaat, wat natuurlijk te maken heeft met de verkoop van 4K tv's.
Dus het gaat niet om VR, maar ook niet om 1080p. Ook volledig onderbelicht.

Pro-support zegt m.i. ook weinig. Dat kan ook enkel 4K-voordelen betreffen. Dat is zoals ik het begrijp de eis van Sony. 1080p/PSVR lijken extraatjes met het initiatief bij de devs.

Begrijpen doe ik het niet echt. Meer nadruk op PSVR en 1080p gaat veel meer Pro's verkopen dan 4K. Tuurlijk heeft een enkeling al een 4K scherm en zijn er ook mensen die er speciaal 1 voor aanschaffen, maar het gros, ±90%, gaat dat niet doen. Dan heb ik het voornamelijk voor PS4 OG bezitters.

Voor nieuwe kopers zal het percentage wat lager zijn. maar ik verwacht dat ruim de helft kiest voor de slim, zoals ExquisiteSteez hierboven. Want "ik heb geen 4K tv, dus wat zijn dan de voordelen van de Pro voor mij." En terecht!

Ik laat 'm iig. voorlopig liggen. Zolang de voordelen niet duidelijk zijn voor mij als 1080p-gebruiker, lijkt het volledig gokken op de welwillendheid van de devs. En ik heb geleerd van NoMan'sSky! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:32:
[...]

Als ik een nieuwe console koop wil ik weggeblazen worden. Zoals ik dat ook had toen ik mijn eerste PS3 kocht (Killzone 2 bundel). :D

Met een PS Pro zal je gegarandeerd wat beter beeld krijgen. Maar echt zoveel beter ? Ik denk zelf dat het reuze meevalt. Voor een WOW-effect zal je toch echt een goede 4K-TV in huis moeten halen. En niet die crap 4K tv's van onder de €1000

Daarom wil ik die Pro pas halen als ik een goede 4K-TV in huis heb. Heb ik ook echt iets om naar uit te kijken.

Maar goed, niemand weet nog hoe groot de meerwaarde zal zijn voor mensen met een 1080p TV. Dat zal de komende weken/maanden moeten blijken.
Maar dat is toch precies wat je nu gedaan hebt: een nieuwe console gekocht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:50:
Alleen dat er een Pro patch komt geloof ik, maar inhoudelijk verder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Nederland

Download nu de Film1 app voor PlayStation 4 en kijk de eerste maand gratis:

https://store.playstation...04481_00-TRIAL10000000000

Weet iemand tot wanneer deze actie is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkanjo
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:12:
Weet iemand tot wanneer deze actie is?
Lijkt erop dat het een blijvende actie is, wordt nergens gesproken over een datum enkel over alle nieuwe abonnees. Onderstaande van de Film 1 website
*Film1 Premiere en de Film1 on demand-service zijn beschikbaar in de PlayStation®Store voor €12,99 per maand. PlayStation®Plus-abonnees krijgen een speciale aanbieding van €9,99 per maand. Alle nieuwe abonnees krijgen als uniek welkomstcadeau de eerste maand helemaal gratis. Bezoek de Film1-pagina in de PlayStation®Store voor een abonnement. Alleen beschikbaar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:03:
[...]

Maar dat is toch precies wat je nu gedaan hebt: een nieuwe console gekocht. :+
De PS4 en PS4 Slim hebben dezelfde specs. Dus technically zijn het gewoon dezelfde consoles :+

Ik heb de Slim ook alleen gekocht omdat ik mijn oude PS4 al verkocht had.

[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 12-10-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
seez schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:30:
[...]

Ah thanks. Ik dacht dat die site (of een soortgelijke) al lang niet meer was bijgewerkt, maar zo te zien heb ik totaal ongelijk: http://ca.rtings.com/tv/reviews/by-usage/hdr-gaming/best
Je bent op zoek naar info over input lag en eerste zin die mij opviel in die link die jezelf geeft.

"If you care about input lag, you should skip OLED."

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Sony PlayStation

A new enemy has risen and once again, Gotham needs you. Batman: Arkham Knight is our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/EP1018-CUSA00135_00-BAKPREORDER00001/1476235253000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Een echte aanrader voor €14,99.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:28:
Sony PlayStation

A new enemy has risen and once again, Gotham needs you. Batman: Arkham Knight is our Deal of the Week on PlayStation Store:

[afbeelding]

Top deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Albinoraptor schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 13:02:
[...]

Je bent op zoek naar info over input lag en eerste zin die mij opviel in die link die jezelf geeft.

"If you care about input lag, you should skip OLED."

:)
Persoonlijk vind ik het allemaal wat overdreven. Ik heb nu een OLED staan (de genoemde B6) en heb totaal geen last van input lag.
Het moet nog gaan blijken hoe dat in HDR mode gaat zijn maar nu is het fantastisch gamen met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

Persoonlijk vind ik het allemaal wat overdreven. Ik heb nu een OLED staan (de genoemde B6) en heb totaal geen last van input lag.
Het moet nog gaan blijken hoe dat in HDR mode gaat zijn maar nu is het fantastisch gamen met de PS4.
Wordt de content ook ge-upscaled naar 4K door de TV? :)

Ik verwacht deze week de E6 te bestellen O+

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:28:
Sony PlayStation

[afbeelding]

Shit die wil graag hebben, maar heb niet echt tijd om te gamen door school en bf1 komt er ook bijna aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:33:
[...]

38.2 ms @ 4K / 60Hz volgens de grafiek. Dat is best veel. Je wilt het eigenlijk rond de 20 ms houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

jimz93 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Wordt de content ook ge-upscaled naar 4K door de TV? :)

Ik verwacht deze week de E6 te bestellen O+
Voor zover ik weet wel maar dat is natuurlijk lastig te controleren. Het ziet er allemaal bijzonder strak uit.
Ik kan niet wachten op de PS4 pro :)
Enige dat me nog wel erg tegen valt is de lijst met oudere games die patches gaan krijgen voor PS4 pro support. Ik had gehoopt dat Sony daar meer op zou pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:47:
[...]

38.2 ms @ 4K / 60Hz volgens de grafiek. Dat is best veel. Je wilt het eigenlijk rond de 20 ms houden.
Dat scheelt 2 frames op 60 fps en is volgens mij niet eens te merken. Volgens mij is dat input lag verhaal echt enorm overdreven. Gewoon weer een getalletje waar we op kunnen focussen. Ik merk tijdens het spelen echt totaal geen problemen. Ook niet met snelle actie games als bloodborne of Mario kart op 200cc.
En iedereen die in de buurt van Utrecht woont mag dat komen proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik heb zelf de E6. Deze upscaled wel, maar natuurlijk niet naar 4K. Qua inputlag valt het allemaal reuze mee trouwens. Ik speelde eerst op een LED wat veel beter moest zijn en dat maakt geen verschil ondanks ik daar op game (!) stand had staan. Let wel: ik heb geen Super Meat Boy gespeeld, maar gewone shooters (Uncharted 4) en Fallout 4 en dergelijke gaan prrrrrrrrima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Dat scheelt 2 frames op 60 fps en is volgens mij niet eens te merken. Volgens mij is dat input lag verhaal echt enorm overdreven. Gewoon weer een getalletje waar we op kunnen focussen. Ik merk tijdens het spelen echt totaal geen problemen. Ook niet met snelle actie games als bloodborne of Mario kart op 200cc.
Volgens mij is het ook gewoon een gevalletje als je het niet wist mis je het ook niet. Net als of al die huis houdens erop letten hoeveel input lag heeft om te gamen en dat de kinderen later gaan klagen dat de tv langzaam reageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:50:
[...]

Volgens mij is het inderdaad een gevalletje je weet niet wat je mist. En wellicht heb je er geen last van omdat er amper echte 4K HDR content is en al zeker in gaming.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:00:
[...]

Volgens mij is het inderdaad een gevalletje je weet niet wat je mist. En wellicht heb je er geen last van omdat er amper echte 4K HDR content is en al zeker in gaming.
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Volgens mij is het ook gewoon een gevalletje als je het niet wist mis je het ook niet. Net als of al die huis houdens erop letten hoeveel input lag heeft om te gamen en dat de kinderen later gaan klagen dat de tv langzaam reageerd.
Ik kom van een Panasonic plasma met een erg lage input lag en heb nog een PC met 1440p Dell schermen met super respons. Daar game ik alles op 60fps dus ik zou zeggen dat ik wel weet waar ik over praat.
Naar mijn mening wordt het belang van input lag op TV's gigantisch overdreven. Natuurlijk wil je geen 100+ input lag maar ik durf hier wel te stellen dat eigenlijk niemand het verschil tussen 20 of 60 ms gaat merken. Het is meetbaar maar daarmee niet automatisch merkbaar.
Maar goed, net als men bij camera's op megapixels blijft focussen zal dit ook niet zo snel verdwijnen. Ik kan uit ervaring in ieder geval zeggen dat het prachtige beeld, de kleuren en het detail voor mij vele malen belangrijker zijn voor de game ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Wat rajacker zegt. En ook ik heb heb de inputlag meegenomen toen ik voor een nieuwe TV aan het shoppen was, want ja bij m'n vorige TV was m'n inputlag ook zo laag en m'n andere schermen waar ik op game is ook laag. Zeker als je game'd op 60fps of hoger. Maar als je het eenmaal ziet en ervaart, dan is het gewoon 'gigantisch overdreven' en kan je beter gewoon gaan wat je oogballen willen: een mooi beeld. Natuurlijk wil je niet wat 100+ inputlag heeft, maar staar je er niet blind (pun intended) op.

Neemt niet weg dat ik zeer benieuwd ben wat de komende HDR patches en wat de PS4 Pro gaat brengen.

[ Voor 9% gewijzigd door ghstly op 12-10-2016 15:43 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.