Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Die ken ik niet. Zitten nog in NL ook. Ik ga eens kijken, thanks voor de tip. :)
Ik moest even zoeken maar onderstaand nog eentje die volgens mij zoiets doet:
http://www.imodiffy.nl

Succes met kiezen d:)b
Ben wel benieuwd of het echt beter speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:45:
[...]

Shit die wil graag hebben, maar heb niet echt tijd om te gamen door school en bf1 komt er ook bijna aan :(
Aankopen. heb je wat te doen voor de feestdagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Mail van Bol dat de bril is verzonden, jammer genoeg morgen en morgenavond niet thuis. Kijk van het weekend wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rajackar schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

[...]

Ik kom van een Panasonic plasma met een erg lage input lag en heb nog een PC met 1440p Dell schermen met super respons. Daar game ik alles op 60fps dus ik zou zeggen dat ik wel weet waar ik over praat.
Naar mijn mening wordt het belang van input lag op TV's gigantisch overdreven. Natuurlijk wil je geen 100+ input lag maar ik durf hier wel te stellen dat eigenlijk niemand het verschil tussen 20 of 60 ms gaat merken. Het is meetbaar maar daarmee niet automatisch merkbaar.
Maar goed, net als men bij camera's op megapixels blijft focussen zal dit ook niet zo snel verdwijnen. Ik kan uit ervaring in ieder geval zeggen dat het prachtige beeld, de kleuren en het detail voor mij vele malen belangrijker zijn voor de game ervaring.
Daar twijfel ik zeker niet aan, maar ik bedoel te zeggen dat die meting op 4K met HDR is gedaan. Dus wellicht dat je het dan misschien wel merkt, uitgaande van dat je nu niks met die kwaliteit draait.
KookSpook schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Ik moest even zoeken maar onderstaand nog eentje die volgens mij zoiets doet:
http://www.imodiffy.nl

Succes met kiezen d:)b
Ben wel benieuwd of het echt beter speelt
Die Dark controller dudes doen helaas geen remappable paddles, dus dat gaat 'm sowieso niet worden.

Natuurlijk speelt het beter. In Assassins Creed kun je bijvoorbeeld omhoog en omlaag klimmen terwijl je beide sticks nog bedient. In een shooter kun je springen/herladen/bukken terwijl je beide sticks nog bedient. In Uncharted kun je bijvoorbeeld driehoekje eraan mappen, zodat je ook kunt herladen terwijl je beide sticks bedient.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:58:
[...]

Daar twijfel ik zeker niet aan, maar ik bedoel te zeggen dat die meting op 4K met HDR is gedaan. Dus wellicht dat je het dan misschien wel merkt, uitgaande van dat je nu niks met die kwaliteit draait.
Dat is nog even afwachten inderdaad. Op 1080p met HDR merk ik nog niks geks. Maar er is maar één game op de PS4 die dat doet, deus ex, en die had al geen fantastische controls. Een slechte showcase voor controller response dus ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Holy damn,
WWE 2k17 day one patch is 11 GB!

[ Voor 46% gewijzigd door M a r c o op 12-10-2016 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 09:28:
[...]

De game is ook nog helemaal niet af, als ik de reacties in het Mafia topic lees. En dan is de console versie, die nota bene regelmatig richting de 20fps zakt, blijkbaar nog de beste versie ook..

Ik heb trouwens besloten een van mijn controllers naar Scuf in de UK op te sturen om 'm om te laten bouwen. Heb nog wat vragen uit staan bij Scuf support, maar ik ga het hoe dan ook doen.
Op de enkele rare grafische glitches na vind ik het best een hele leuke game, Mafia III!
Overigens is er wel 'n andere rare bug, dat je geen boten met wiet kan vinden of vrachtwagens met moonshine. Dit komt overigens omdat er nog niet genoeg rackets zijn om wiet/moonshine aan te leveren. Eigenlijk zou de objective status nog op "all rackets are at max earn, etc." moeten blijven staan maar dat wordt na een save oid. terug verandert alsof er wel weer iets te jatten valt wat niet zo is.

Over SCUF enzo, ik hoorde laatst van dit: https://www.amazon.com/Co...fRID=3A5ZP2QF9C62V1RXFCRT

Is maar $40, komt over 3 dagen uit in de US en zet je op elke DS4 controller.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/613jtu20M-L._SL1500_.jpg
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71dVCmlbdeL._SL1500_.jpg

Geen idee hoe goed ie is dus, maar lijkt me wel wat! Fijne is ook dat je 'm op al je controllers kan clicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Momenteel wordt overal de bundel PS4 Slim 1TB, met Fifa17 en 2e controller aanboden voor 333euro.

Dus lijkt me wel mooie deal, ik heb echter een paar vragen die jullie misschien wel kunnen beantwoorden.

De PS4 komt standaard met een Dualshock 4 versie 2(correct?), is deze fijner beter dan de V1?
Fifa 17 wordt bijgeleverd, is dit een full-retailversie?(Fifa boeit me niet, handig voor verkoop).
Die 2e controller lijkt per aanbieder te verschillen (MM vrije keuze, Coolblue Steel Grey(=V1?), Bol V2 zwart), wat is hierin wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
123RR schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:10:
Momenteel wordt overal de bundel PS4 Slim 1TB, met Fifa17 en 2e controller aanboden voor 333euro.

Dus lijkt me wel mooie deal, ik heb echter een paar vragen die jullie misschien wel kunnen beantwoorden.

De PS4 komt standaard met een Dualshock 4 versie 2(correct?), is deze fijner beter dan de V1?
Fifa 17 wordt bijgeleverd, is dit een full-retailversie?(Fifa boeit me niet, handig voor verkoop).
Die 2e controller lijkt per aanbieder te verschillen (MM vrije keuze, Coolblue Steel Grey(=V1?), Bol V2 zwart), wat is hierin wijsheid?
Bij de mm krijg je gewoon een retail verpakking van fifa.
Vandaag de extra controler afgetroggeld bij de mm omdat ik de ps4 slim net een week geleden daar had gekocht.
ik heb echter geen idee welke versie dat is!

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Sefaex schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:32:
Met een PS Pro zal je gegarandeerd wat beter beeld krijgen. Maar echt zoveel beter ? Ik denk zelf dat het reuze meevalt. Voor een WOW-effect zal je toch echt een goede 4K-TV in huis moeten halen. En niet die crap 4K tv's van onder de €1000
Ik snap werkelijk die gedachtengang niet. Waarom dat gegeil op 4K? Het gros van de mensen ziet op een normale kijkafstand amper het verschil met 1080p. Het is verder niet zo moeilijk te begrijpen dat een verdubbeling van de grafische processing power gegarandeerd hogere framerates (heb je niet eens softwareaanpassingen voor nodig) en potentieel mooiere grafische effecten oplevert. Dat laatste geeft veel meer visuele winst dan simpelweg dezelfde graphics op 4K renderen. Bovendien is het nog maar de vraag of 4K alleen voor video of ook voor games gebruikt zal worden. Een verdubbeling van de grafische kracht is leuk, maar 4K is 4 keer zoveel pixels als 1080p, dus je kunt 4K waarschijnlijk niet eens op dezelfde kwaliteit renderen als op 1080p, als Sony het uberhaupt al voor games gaat ondersteunen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:08:
[...]

Op de enkele rare grafische glitches na vind ik het best een hele leuke game, Mafia III!
Overigens is er wel 'n andere rare bug, dat je geen boten met wiet kan vinden of vrachtwagens met moonshine. Dit komt overigens omdat er nog niet genoeg rackets zijn om wiet/moonshine aan te leveren. Eigenlijk zou de objective status nog op "all rackets are at max earn, etc." moeten blijven staan maar dat wordt na een save oid. terug verandert alsof er wel weer iets te jatten valt wat niet zo is.

Over SCUF enzo, ik hoorde laatst van dit: https://www.amazon.com/Co...fRID=3A5ZP2QF9C62V1RXFCRT

[afbeelding]
[afbeelding]

Geen idee hoe goed ie is dus, maar lijkt me wel wat! Fijne is ook dat je 'm op al je controllers kan clicken!
En een full modded mode. Zullen je online tegenstanders leuk vinden. :p

Maar prijstechnisch interssant. Ik vraag me alleen af of de paddles lekker geplaatst zijn.

Minpunten: altijd een draad nodig en niet remappable (volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Laatst online: 02-02-2021
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:08:
[...]

En een full modded mode. Zullen je online tegenstanders leuk vinden. :p

Maar prijstechnisch interssant. Ik vraag me alleen af of de paddles lekker geplaatst zijn.

Minpunten: altijd een draad nodig en niet remappable (volgens mij).
Haha, ja die mods zijn een beetje ziek moet ik zeggen, maar daar koop ik 'm dan niet voor, puur voor de paddles! Echt, ik zweer het! >:) Nah, zal dat wel es willen uitproberen maar daar is ie idd. niet voor, voor mij.

En geen idee of ie niet remappable is, gezien de mods die je allemaal kan aan en uit zetten en de filmpjes die ik zag dat je van alles kon instellen zou ik dat haast toch wel verwachten!

En ja, draad nodig hebben is wat minder, maar ja, als je zo'n nieuwe controller haalt en dan ook bedraad gaat spelen vanwege minder input lag.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Flagg schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:49:
[...]

Ik heb hem vanmiddag gekocht en hopelijk is ie zo geïnstalleerd, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo snel zal gaan. Als ik hem überhaupt uitspeel (attentionspan van een goudvis qua games) :P
Anders quote je jezelf voor het gemak. :)

Ben er alweer klaar mee, het begin was leuk maar nu is het net zo repetitief als gta en veel andere open world games.

En het sterke verhaal in het begin is nu zover verwaterd dat het amper een verhaal genoemd kan worden nog.

Dus ben nu tomb Raider maar aan het d/len. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik realiseer me nu pas dat The Last Guardian over 13 dagen al uitkomt! :)

Edit: Oh nee, december pas. Datum op Bol staat niet goed. Maar wel Pro support dan.

[ Voor 37% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2016 19:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Jaja die pro support gaat het hem wel doen met die opgepoetste PS3 graphics ;)

Vind die game meer op een HD remake lijken dan op een nieuw ontwikkelde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 17:26
Is de versie inclusief season pass een goede toevoeging? Veel extra's behalve wat extra missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:29:
Ja ik zie het nu. Maar ik neem dan aan dat hij ook gewoon in een stopcontact kan?

Pewdiepie die The Last Guardian speelt.

[video]
Wou hem net posten, maar damn ziet er gaaf uit. Denk dat ik me prima ga vermaken hiermee.

Moet door deze game ineens denken aan rime. Is daar nog wel wat van bekend ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:36:
[...]

Wou hem net posten, maar damn ziet er gaaf uit. Denk dat ik me prima ga vermaken hiermee.

Moet door deze game ineens denken aan rime. Is daar nog wel wat van bekend ?
In 2017 gaat de onwikkelaar wat laten zien, ze zeggen ook dat ze geen problemen hebben met de ontwikkeling. Het wordt ook niet meer uitgegeven door Sony.

Ben benieuwd of the last guardian het kan waar maken, een stukje gameplay showen is niet moeilijk, maar hopelijk gebruikt team ico niet alleen het zelfde truukje om indruk te maken. Zoals de eerste keer als trico je opvangt met z'n staart en dat het truukje elke keer weer terug komt. Het was ook de bedoeling dat trico als een echt wild dier aan voelt, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken en dat mensen niet door gaan hebben dat trico steeds hetzelfde patroon gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 16:02
Aenea schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:08:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er inderdaad wel fijn uit ja, ben benieuwd of die ook naar nederland gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
DaveD1109 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:43:
[...]

Bij de mm krijg je gewoon een retail verpakking van fifa.
Vandaag de extra controler afgetroggeld bij de mm omdat ik de ps4 slim net een week geleden daar had gekocht.
ik heb echter geen idee welke versie dat is!
Heb net hetzelfde voor haha. Vorige week een PS4 gekocht met maar 1 controller. Ik wil nu ook naar MM gaan om een 2e controller te vragen. Maar hoe heb je dit aangepakt? Gewoon langsgeweest en gevraagd voor een 2e controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Gines schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:44:
[...]

Heb net hetzelfde voor haha. Vorige week een PS4 gekocht met maar 1 controller. Ik wil nu ook naar MM gaan om een 2e controller te vragen. Maar hoe heb je dit aangepakt? Gewoon langsgeweest en gevraagd voor een 2e controller?
Ja precies dat!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:29:
Ja ik zie het nu. Maar ik neem dan aan dat hij ook gewoon in een stopcontact kan?

Pewdiepie die The Last Guardian speelt.

[video]
Ik heb echt nog steeds geen idee wat ik van die game moet vinden. Wacht de reviews e.d. wel af.

En wat is die Pewdiepie toch een enorm irritant wezen pffff 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:05:
[...]

Ik heb echt nog steeds geen idee wat ik van die game moet vinden. Wacht de reviews e.d. wel af.

En wat is die Pewdiepie toch een enorm irritant wezen pffff 8)7
Haha.

Tja het is IQ technisch allemaal niet zo bijzonder, hoewel ik de animaties van dat beest wel echt heel vet vind gedaan. Ook de setting is relatief uniek. Ik ben erg benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wees blij dat ze iets origineels maken ipv assassins greed 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:18:
Wees blij dat ze iets origineels maken ipv assassins greed 12.
Dat zeker, maar dan hoef ik de game niet automatisch goed en wat voor mij te vinden ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Gamekings zijn paar weken terug naar Tokyo geweest o.a. op het hoofdkantoor van Sony waar ze the last guardian hebben kunnen spelen. Ze hebben er bijna geen goed woord voor over.

Nu wil ik dat niet perse als graadmeter gebruiken want af en toe is het ongeveer satire wat ze brengen. Maar toch heb ik in dit geval al 6 jaar (in iets mindere mate) hetzelfde gevoel. Iedereen is hyped vanwege een CGI filmpje op de E3 van 6 jaar geleden. Het kan haast niet anders dan dat het tegen gaat vallen. En met name schijnen de controls evenals de mechanics zeer gedateerd aan te voelen.

Persoonlijk laat ik deze game voorlopig voorbij gaan, maar ik hoop wel dat zulke projecten gemaakt blijven worden. Ben het wel met de reacties eens dat we deel 12 van game x en deel 15 van game y onderhand moe zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:24

The_Worst

Unox

De PlayStation Pro heeft SATA-3 aan boord, oftewel flinke prestatieverbeteringen als je een SS(H)D geïnstalleerd hebt. Bron (Japans) en bron

Lijstje met SSD-laadtijden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:08

swv

Exirion schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:52:
[...]

Ik snap werkelijk die gedachtengang niet. Waarom dat gegeil op 4K? Het gros van de mensen ziet op een normale kijkafstand amper het verschil met 1080p. Het is verder niet zo moeilijk te begrijpen dat een verdubbeling van de grafische processing power gegarandeerd hogere framerates (heb je niet eens softwareaanpassingen voor nodig) en potentieel mooiere grafische effecten oplevert. Dat laatste geeft veel meer visuele winst dan simpelweg dezelfde graphics op 4K renderen. Bovendien is het nog maar de vraag of 4K alleen voor video of ook voor games gebruikt zal worden. Een verdubbeling van de grafische kracht is leuk, maar 4K is 4 keer zoveel pixels als 1080p, dus je kunt 4K waarschijnlijk niet eens op dezelfde kwaliteit renderen als op 1080p, als Sony het uberhaupt al voor games gaat ondersteunen...
Dan ben je slecht op de hoogte. De PS4 Pro ondersteunt - even lost van hoe dat tot stand komt en wat het resultaat daarvan mag zijn - wel degelijk 4k gaming. En de eerste 4k footage mag er best zijn. O.a. te zien op Youtube met helaas natuurlijk wat compressie eroverheen.

Ik zit niet op normale kijkafstand van mijn 4k tv. Hoewel mijn tv best goed zijn best doet om 1080p materiaal te upscalen naar 2160p, en het resultaat er best mag zijn, blijft de slechte AA in games nog altijd aanwezig. De PS4 Pro kan hier dus een einde aan maken door op hogere resolutie te renderen bij gelijke grafische effecten. Dat is voor mij al een win. Het zal een beetje van de game afhangen of ik de voorkeur geef aan hogere resolutie of meer toeters en bellen. Want dat laatste kan nog steeds prima uitpakken als mijn tv dan de upscaling doet.

Ik ben het wel met je eens dat als je je eenmaal verdiept in een goede game, dat de resolutie dan minder telt en opvalt. En vanaf een bepaalde kijkafstand dus gewoon helemaal niet zichtbaar. Net als de PSVR eigenlijk. Gebaseerd op de eerste ervaringen zie je als je de bril opzet de matige resolutie van het display wel, maar als je eenmaal in de VR ervaring zit je weinig merkt van de technische beperkingen. Hiermee wil ik niet zeggen dat 1080p matig is, want dat is gewoon prima in de woonkamer. Maar ik zit op 1 tot 1,5m van mijn 48" tv, dus dan is het wel fijn dat er geen korreltjes zichtbaar zijn als zijnde pixels.
The_Worst schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:30:
De PlayStation Pro heeft SATA-3 aan boord, oftewel flinke prestatieverbeteringen als je een SS(H)D geïnstalleerd hebt. Bron (Japans) en bron

Dat mocht eens tijd worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:47

Dhrax

Prog Lord

Nieuwevolger schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:41:
[...]
Ben benieuwd of the last guardian het kan waar maken, een stukje gameplay showen is niet moeilijk, maar hopelijk gebruikt team ico niet alleen het zelfde truukje om indruk te maken. Zoals de eerste keer als trico je opvangt met z'n staart en dat het truukje elke keer weer terug komt. Het was ook de bedoeling dat trico als een echt wild dier aan voelt, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken en dat mensen niet door gaan hebben dat trico steeds hetzelfde patroon gebruikt.
Och, al doen ze het wel. Het word dan alsnog vele malen beter dan al die rotzooi van de afgelopen maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:30:

Met een SSD heb je dan echt tijdwinst tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:31
Chrosser schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:57:

Persoonlijk laat ik deze game voorlopig voorbij gaan, maar ik hoop wel dat zulke projecten gemaakt blijven worden.
Als de meerderheid zo denkt dan worden zulke projecten uiteraard niet meer gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 13:06

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

cardwizard schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:15:
[...]
Als de meerderheid zo denkt dan worden zulke projecten uiteraard niet meer gemaakt
Klopt, maar met persoonlijk bedoel ik meer, niet mijn soort game dat ik graag speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
cardwizard schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:15:
[...]

Je kan gewoon niet zo lang met een game bezig zijn zonder tussentijds de boel om te gooien. Jammer maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Chrosser schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:22:
[...]

Persoonlijk laat ik deze game voorlopig voorbij gaan, maar ik hoop wel dat zulke projecten gemaakt blijven worden.

Klopt, maar met persoonlijk bedoel ik meer, niet mijn soort game dat ik graag speel.
In ieder geval voorlopig >:)
418O2 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Je kan gewoon niet zo lang met een game bezig zijn zonder tussentijds de boel om te gooien. Jammer maar helaas
Snap ik helemaal , alleen ging het daar totaal niet om ........

Als zulke projecten slecht verkocht worden dan komen er geen nieuwe meer uiteraard , veel nieuwe en "aparte" games komen er tegenwoordig al niet meer , het risico is te groot dat er te weinig verdiend gaat worden

[ Voor 30% gewijzigd door Cardwizard op 13-10-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
cardwizard schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
Snap ik helemaal , alleen ging het daar totaal niet om ........

Als zulke projecten slecht verkocht worden dan komen er geen nieuwe meer uiteraard , veel nieuwe en "aparte" games komen er tegenwoordig al niet meer , het risico is te groot dat er te weinig verdiend gaat worden
Er komen imo best veel van die 'aparte' indie games uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 20:09
Hoi mensen.

Vraagje. Heb net sinds paar dagen een Ps4 gekocht. Met aardig wat games. Helaas heeft tot nu toe elke game een patch.

Echter de patch van cod is 15 gb en duurt gewoon 9 uren voordat het gedownload is. Vervolgens heb ik een map code erbij gekregen is 600mb. Duurt even 3/4 uur

Dit terwijl ik ziggo heb met 150mbs.

Bij internet instellingen geeft ie aan
Download 16,5 Mbps
Upload 8 Mbps

Ik las op internet dat je de mtu moest aanpassen en zelfs dut helpt niet

De Ps4 is via kabel aangesloten. Heb deze kabel eerst in Mn ps3 gehad en daar haalde ik betere snelheden dan nu.

Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
Jboy1991 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:56:
Hoi mensen.

Vraagje. Heb net sinds paar dagen een Ps4 gekocht. Met aardig wat games. Helaas heeft tot nu toe elke game een patch.

Echter de patch van cod is 15 gb en duurt gewoon 9 uren voordat het gedownload is. Vervolgens heb ik een map code erbij gekregen is 600mb. Duurt even 3/4 uur

Download 16,5 Mbps
Upload 8 Mbps

De Ps4 is via kabel aangesloten. Heb deze kabel eerst in Mn ps3 gehad en daar haalde ik betere snelheden dan nu.

Iemand een oplossing??
Drama, wat weleens helpt is de download uit zetten, even minuutje ofzo wachten en weer aanzetten. Dan wil die weleens opeens sneller downloaden.
Zelf heb ik zelden last van trage downloads en als ik die truc doe is het altijd goed.
De MW remastered downloade ik met 15 MB/s 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Laatst online: 12-10 20:09
Jamesl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:00:
[...]

Drama, wat weleens helpt is de download uit zetten, even minuutje ofzo wachten en weer aanzetten. Dan wil die weleens opeens sneller downloaden.
Zelf heb ik zelden last van trage downloads en als ik die truc doe is het altijd goed.
De MW remastered downloade ik met 15 MB/s 8)7 :)
Je zal toch verwachten dat dit met een nieuw goed systeem niet mogelijk hoort te zijn. Ik ben wel benieuwd wat mijn snelheid zo vertraagt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Hoi mensen.

Download 16,5 Mbps
Upload 8 Mbps

Iemand een oplossing??
Veranderen van je DNS instellingen wil ook wel eens iets helpen:
Again, this doesn't seem to be a solution for everyone but changing your DNS settings to Google's Public DNS seems to help. To do this, navigate to your console's Network settings and set up your internet connection - choose manual when asked about DNS.

Use the following settings:

Primary DNS: 8.8.8.8

Secondary DNS: 8.8.4.4
Zoals al genoemd is moet je dan nog telkens de download pauzeren en resumeren omdat de downloadsnelheid inkakt.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
of zet hem een avond in stand-by dan is het morgen klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bij mij helpt het nog wel eens om de PS4 opnieuw op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-10 13:37
Jboy1991 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:01:
[...]

Je zal toch verwachten dat dit met een nieuw goed systeem niet mogelijk hoort te zijn. Ik ben wel benieuwd wat mijn snelheid zo vertraagt ....
Tsja, hoe vaak ik wel niet denk: 'hoe is dit nou mogelijk anno 2016' is ook ongekend :p
Maargoed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 01:24

The_Worst

Unox

Hoi mensen.

Download 16,5 Mbps
Upload 8 Mbps

Iemand een oplossing??
PlayStation op standby zetten als je deze niet gebruikt. Zorg er wel voor dat je aangevinkt hebt dan de PlayStation verbinding mag maken met het internet als deze in standby staat. Overigens is het een bekende bug dat de PlayStation niet de volledige snelheid haalt. Althans laten wij hopen dat het een bug is en Sony deze oplost...

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59
Ik ga de The Last Guardian ook niet (meteen) halen. Na zoveel jaar is de basis al zo verouderd, dan kunnen ze oppoetsen wat ze willen. Ik verwacht een No Man's Sky'tje.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

dread

Sluwe vlaming

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:28:
Sony PlayStation

A new enemy has risen and once again, Gotham needs you. Batman: Arkham Knight is our Deal of the Week on PlayStation Store:

https://store.playstation...d=STORE-MSF75508-DOTW2015

[afbeelding]

Een echte aanrader voor €14,99.
Dank voor de mooie aanbieding in de groep te gooien. Direct gekocht :)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Ik moet stoppen met het kijken in dit topic.
voor 15,- kan ik Batman niet laten schieten.........

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:06:
Ik moet stoppen met het kijken in dit topic.
voor 15,- kan ik Batman niet laten schieten.........
Het is meesterlijk de Batman uithangen in dit spel.

Voor een paar Euro extra alle DLC erbij is ook aan te raden.

De extra DLC missies waren in mijn ogen ook de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Ja hij stond al op mijn lijstje om ooit te kopen.
Nu nog bezig met TLOU en Kings Quest.
Daarna mijn superheldenpak maar aantrekken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:18:
[...]
Tsja, hoe vaak ik wel niet denk: 'hoe is dit nou mogelijk anno 2016' is ook ongekend :p
Maargoed...
Het heeft ook te maken met het brakke netwerk van Playstation.
Op de Xbox downloadde ik laatst een Forza Horizon update met 38 mb/s, terwijl ik Ziggo 40 mb/s heb. Vrijwel maximaal dus.
Op de PS4 haal ik met enige moeite een 2 tot 5 mb/s, als ie dat al haalt.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 13:31:
Op de Xbox downloadde ik laatst een Forza Horizon update met 38 mb/s, terwijl ik Ziggo 40 mb/s heb. Vrijwel maximaal dus.
Op de X1 en PS4 download ik met ongeveer dezelfde snelheid.

De X1 lijkt hier in stabieler te zijn, maar zeker niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Laatst online: 22:48
[...]

MB of Mb? mb is heel erg traag... ;)

YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!
O wacht, 40 Mb = 5 MB zie ik op google. Mijn Ziggo is 40 Mb/s, dus als mijn PS/Xbox met 5 MB/s downloaden is er dus niks aan het handje.
Ik snap er geen hout van, daarom zeg ik er maar niks meer over :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ja, als mijn Xbox 40Mb/s download en mijn PS4 5 MB/s zijn ze dus gewoon even snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 13-10 09:33
ik heb op de PS4 de ervaring dat de downloads lekker snel binnen komen. Nooit gemeten dus ik weet niet hoe snel precies maar de MB's die binnen komen vliegen omhoog met meerdere per seconde (mijn verbinding kan 10MB/sec aan).

[ Voor 52% gewijzigd door Svennie op 13-10-2016 15:08 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:47:
[...]

Er komen imo best veel van die 'aparte' indie games uit
Dit is geen indie hè en ik kan zo snel geen indie verzinnen die hier überhaupt raakvlakken mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
bram1984 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:42:
[...]

Dit is geen indie hè en ik kan zo snel geen indie verzinnen die hier überhaupt raakvlakken mee heeft.
We hebben het over 'aparte' games, veel 'indie' games vind ik zelf 'apart'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ps4 Pro lijkt sata 3 te gaan ondersteunen. Wat dus een ssd aantrekkelijk maakt.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1293548

Als dit zo is laat ik de 2tb hdd in m'n ps4 zitten en gaat er een sshd in de ps4 Pro. Is leuk voor degene die mijn ps4 krijgt in de familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:19:
Ps4 Pro lijkt sata 3 te gaan ondersteunen. Wat dus een ssd aantrekkelijk maakt.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1293548

Als dit zo is laat ik de 2tb hdd in m'n ps4 zitten en gaat er een sshd in de ps4 Pro. Is leuk voor degene die mijn ps4 krijgt in de familie.
Was al gepost vandaag en je kan er beter een SSD inzetten als het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

[...]

Op de PS4 haal ik regelmatig zo'n 30MB/s (byte, niet bit), maar ik zit dan ook op een gbit aansluiting.

Om de een of andere reden lijkt het wel afhankelijk te zijn van de snelheid van je verbinding maar hoe precies is me niet duidelijk.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:15
Aaargh! schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Op de PS4 haal ik regelmatig zo'n 30MB/s (byte, niet bit), maar ik zit dan ook op een gbit aansluiting.

Om de een of andere reden lijkt het wel afhankelijk te zijn van de snelheid van je verbinding maar hoe precies is me niet duidelijk.
Toevallig gisteren gekeken (onofficiële meting met stopwatch d:)b ), op mijn 150Mbit/s verbinding 12-13 MB/s download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hey hier toevallig nog mensen die de film1 app uitproberen?

Ik heb al een abonnement via m'n kabel provider, echter zie ik nergens mogelijkheden om die gegevens in de ps4 app (of evt ergens anders) te koppelen..

Zijn hier meer mensen die dit issue hebben?

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbele post/excuus

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2016 19:35 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag. Ik heb nog geen PS4, twijfel tussen slim en Pro. Nu heb ik al wel 4 spellen gekocht, en op de achterkant van die spellen staat maar bij 1 spel "1080". Bij de rest staat "720-1080p" of "900-1080p". Wat betekend nou dat laatste? Speelt dat nou af op 720, 900 of 1080p? Dat begrijp ik niet. Ik hoop natuurlijk op 1080p. Maar als dat zo is, waarom staat er dan überhaupt 720 of 900 bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Volgens mij zijn alle PS4 games wel op 1080p qua output. In sommige gevallen (bij zware games) worden de graphics (vaak m.u.v. menu's en overlay's) geupscaled vanaf een lagere resolutie. Bij de normale PS4 heb je qua resolutie geen keus en is de output altijd 1080p, tenzij je een HD-ready (720p) tv hebt, dan zal alles via de systeemsoftware gedownscaled worden naar 720p.

Bij de PS4 Pro lijkt de ontwikkelaar zelf te mogen kiezen hoe ze de Pro gaan ondersteunen (dus hogere resolutie, meer fps, hogere kwaliteit of een combinatie daarvan), maar daar is nog weinig duidelijkheid over. Sommige games lijken je de keus te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Superkanjo schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 17:00:
[...]

Toevallig gisteren gekeken (onofficiële meting met stopwatch d:)b ), op mijn 150Mbit/s verbinding 12-13 MB/s download
Hij is hier met tombraider bezig en zegt op dit moment nog 99+ uur bezig. ;w

Eerder altijd alles redelijk snel ged/l 2 dagen geleden mafia 3 in korte tijd.

Nu TR gisteravond aangezet rond uur of 19:00 en moet nu nog 99 uur over de laatste 7gig gaan doen.

Alles gereset en opnieuw opgestart alle tops and tricks zoals dns, port forwarding etc etc geprobeerd, maar blijft ronduit traag (volgens ps4 nu 376.5 kbps)

Wat een rampenplan dat psn soms.

En dat is op utp overigens.

[edit] rectificatie, wat een rampenplan die cisco upc modems soms... :+

Nu weer een nette 129.7Mbps :)

Edit2 wat een verademing nog 4GB en nog 11 minuten te gaan.

Nu nog ff mijn vriendin beneden van netflix afgooien. O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Flagg op 13-10-2016 21:42 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Zijn er al details bekend van de PS4 Pro versie van Fifa 17 en Battlefield 1?

NBA 2K17 is native 4K + 60fps. Dat beloofd wellicht wat goeds voor Fifa. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door G4mert op 13-10-2016 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G4mert schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:30:
Zijn er al details bekend van de PS4 Pro versie van Fifa 17 en Battlefield 1?

NBA 2K17 is native 4K + 60fps. Dat beloofd wellicht wat goeds voor Fifa. O-)
Zoals het er nu naar uit ziet zijn het simpele Pro versies van de games dus. Leuk native 4K als je een 4K TV hebt, maar ik heb daar nog geen behoefte aan (het is nog wachten tot 4K HDR TV specs gesettled worden en lage inputlag hebben). Als je een 1080p TV hebt heb je eigenlijk geen voordelen (ja leuk supersampling maar dat is een upgrade niet waard).

Ik hoop dat devs meer wat aan 1080p modes doen dan deze luie Pro versies (hogere resolutie en done). Even kijken wat de komende games gaan doen, als die ook 4K ondersteunen en verder niks, dan sla ik de Pro helemaal over, tenzij ze duidelijker worden over de PSVR+Pro.

[ Voor 15% gewijzigd door ASNNetworks op 13-10-2016 22:50 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Fixed.

[ Voor 98% gewijzigd door .GoO op 13-10-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE PLAYROOM NINJABOTTER-thema (gratis):

https://store.playstation...00001_00-PLAYROOM0THEME02

Afbeeldingslocatie: https://store.playstation.com/store/api/chihiro/00_09_000/container/NL/nl/19/IP9100-CUSA00001_00-PLAYROOM0THEME02/1476343060000/image?_version=00_09_000&platform=chihiro&w=281&h=281&bg_color=000000&opacity=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
ASNNetworks schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Zoals het er nu naar uit ziet zijn het simpele Pro versies van de games dus. Leuk native 4K als je een 4K TV hebt, maar ik heb daar nog geen behoefte aan.
Ik verwacht ook geen grootse veranderingen los van resolutie van deze twee spellen. Echter had ik een direct feed PS4 Pro Tomb Raider gameplay video afgespeeld op mijn 4K tv en dat zag er toch wel gelikt uit. Een stuk strakker dan de 'normale' PS4 games en dat was dan nog zonder HDR.

Als je een 1080p tv (dus ook zonder HDR) hebt verwacht ik idd niet dat je bij een spel als Fifa een duidelijk verschil gaat zien. Ik denk dat ze alleen resolutie verhogen en wellicht HDR maar geen 1080p modus op ultra graphics oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Zoals het er nu naar uit ziet zijn het simpele Pro versies van de games dus. Leuk native 4K als je een 4K TV hebt, maar ik heb daar nog geen behoefte aan (het is nog wachten tot 4K HDR TV specs gesettled worden en lage inputlag hebben). Als je een 1080p TV hebt heb je eigenlijk geen voordelen (ja leuk supersampling maar dat is een upgrade niet waard).

Ik hoop dat devs meer wat aan 1080p modes doen dan deze luie Pro versies (hogere resolutie en done). Even kijken wat de komende games gaan doen, als die ook 4K ondersteunen en verder niks, dan sla ik de Pro helemaal over, tenzij ze duidelijker worden over de PSVR+Pro.
Tja wat verwacht je van sport games? Die speel je sowieso niet voor de graphics, lijkt me.

Zoals het er nu naar uitziet krijgen Tomb Raider en Deus Ex een mooie bump met 2/3 grafische modes en ik verwacht ook dat een Gravity Rush 2, The Last Guardian en Horizon een soort van locked 30fps ultra modus op 1080p krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 11-10 20:21
2k games heeft al gezegd dat er geen onaangekondigde titels (nieuwe games dus) uitkomen voor april 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Gratis tweede controller bij aankoop van de #PS4 Slim 1TB Call of Duty Infinite Warfare - Legacy Edition:

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000065128953/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CutbEbnWEAAFmgw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hype bericht, als je goed leest komt Red Dead Remaster wellicht in 2016, en Red Dead Redemption 2 dan in 2017.. >:)
En dan is het ook nog maar een gerucht..

De komst van Revolver voor de ps4 geeft in ieder geval wel hoop op een nieuwe Red Dead, dat is wel 'waarheid'.

[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 14-10-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renevdeertwegh
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 12:12
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:27:
bol.com games ‏

Gratis tweede controller bij aankoop van de #PS4 Slim 1TB Call of Duty Infinite Warfare - Legacy Edition:

https://www.bol.com/nl/p/...ion-ps4/9200000065128953/

[afbeelding]
Waar zie je dat staan van die extra controller? Ik zie enkel in het menu rechts dat je 5% korting kunt krijgen op een extra controller....

Nevermind, zie het rechts staan maar de link voor die extra controller werkt niet (meer)...

[ Voor 7% gewijzigd door renevdeertwegh op 14-10-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of ontwikkelaars zin hebben om straks voor de scorpio en ps4 pro van beide 2 verschillende modes te maken en ook nog 1 voor eventueel de NX. Bijna elke game zit al met een strakke deadline en die meestal komt die nog te vroeg ook zoals met mafia 3 laatst. Dat tomb raider met 3 modus komt op de pro heeft er ook mee te maken dat ze een jaar lang de tijd hadden om de game te porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:42:
Ik vraag me af of ontwikkelaars zin hebben om straks voor de scorpio en ps4 pro van beide 2 verschillende modes te maken en ook nog 1 voor eventueel de NX. Bijna elke game zit al met een strakke deadline en die meestal komt die nog te vroeg ook zoals met mafia 3 laatst. Dat tomb raider met 3 modus komt op de pro heeft er ook mee te maken dat ze een jaar lang de tijd hadden om de game te porten.
Je moet het meer zien als 1 versie voor de Pro die met lagere settings op de non-pro draait. Dat is voor developers geen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:44:
[...]

Je moet het meer zien als 1 versie voor de Pro die met lagere settings op de non-pro draait. Dat is voor developers geen werk.
De meeste ontwikkelaars hebben nu een normale ps4 versie een pro versie met een betere resolutie. Maar heel veel mensen willen ook nog een 1080p versie van de pro die er beter uit ziet dan de normale ps4 versie. Dit willen mensen dan ook met de scorpio. Ontwikkelaars als Dice en rockstar hebben het budget wel om een mannetje of 2 extra erop te zetten. Maar de ontwikkelaar van games als mafia 3 en dishonered hebben dit gewoon niet. Dus ik ben benieuwd of we straks dus voor games van de scorpio en ps4 pro 2 modes krijgen ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:53:
[...]

De meeste ontwikkelaars hebben nu een normale ps4 versie een pro versie met een betere resolutie. Maar heel veel mensen willen ook nog een 1080p versie van de pro die er beter uit ziet dan de normale ps4 versie. Dit willen mensen dan ook met de scorpio. Ontwikkelaars als Dice en rockstar hebben het budget wel om een mannetje of 2 extra erop te zetten. Maar de ontwikkelaar van games als mafia 3 en dishonered hebben dit gewoon niet. Dus ik ben benieuwd of we straks dus voor games van de scorpio en ps4 pro 2 modes krijgen ipv 1.
Ze maken nog steeds 1 versie, alleen met een andere setting. De game-engine zorgt dan zelf wel voor minder AA en een lagere polycount bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
En Super sampling van 4k naar 1080p kan echt hele mooie resultaten opleveren. Deed het op pc wel eens met forza 6 apex. Van 3820x2400 naar 1920x1200 downsamplen en dat zag er fenomenaal strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renevdeertwegh schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:42:
Nevermind, zie het rechts staan maar de link voor die extra controller werkt niet (meer)...
Inderdaad werkt het niet meer zie ik nu.
Bol zijn eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:57:
[...]

Ze maken nog steeds 1 versie, alleen met een andere setting. De game-engine zorgt dan zelf wel voor minder AA en een lagere polycount bijv.
Dat downscalen gaat ook niet vanzelf. Ontwikkelaars moeten er nog wel steeds voor zorgen dat de game stabiel 30 fps draait en kwa graphics het maximale uit de ps4 halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Shippen naar NL gaat dus niet met deze.

http://www.collectiveminds.ca/ps4-strikepack.html

Ik ken gelukkig iemand in de US die wellicht bereid is er eentje op te sturen.

De paddles zijn dus wel volledig remappable. Je kunt ze zelfs aan de triggers en R3/L3 binden en dat kan met de Scuf weer niet.

Verder zit het ding vol met mods als rapid fire etc (ik speel nagenoeg niet online en zou dit ook niet zo snel online gebruiken buiten de paddles om, dus hold your horses).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:15
Blijven geruchten, zoals deze al lange tijd rond gaan over Red Dead. Maar ze zouden wel gek zijn om geen remaster, met een 6/12 maanden later een geheel nieuwe versie. Kan niet anders dan een hoop geld opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Er zal idd vast wel een keer een RDR2 (of net hoe ze het gaan noemen) gaan uitkomen. Ze bouwen het denk rustig op met die remaster op de xbox, revolver tijdje terug voor VR (dacht ik). Allemaal gratis reclame voor ze naar de opbouw van iets nieuws :)

Maar we wachten rustig af. Gaat wel goed komen met R* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Martinspire schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:21:
[...]

This year? Hahahaha. Grapjas.
Volgens mij bedoelen ze de release date voor de sequel, dat die dit jaar komt ;)

PSN: Maichel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jero_B
  • Laatst online: 22:07
Inruilactie is bekend:

https://www.gamemania.nl/info/inruilactiePS4Pro

Voor welke prijs kan ik de PS4 Pro aankopen bij inlevering van mijn huidige console ?
Bij inlevering van deze console... ...betaal ik dit bedrag voor een PS4 Pro
PlayStation 4 met 1TB-opslag €199
Playstation 4 met 500GB-opslag €249
Xbox One met 1TB-opslag €249
Xbox one met 500GB-opslag €279

Wat zijn de voorwaarden om deel te nemen aan de inruilactie ?
Actie alleen geldig bij het inruilen van één van de volgende consoles: PS4 500GB, PS4 1TB, XBOX ONE 500GB en XBOX XONE 1TB.

Actie geldig tot en met 04/12/2016 en zolang de voorraad van de PlayStation 4 Pro strekt.

PlayStation 4 Pro beschikbaar vanaf 10/11/2016.

- Consoles moeten compleet (Inclusief netstroomadapter en alle originele accessoires) zijn.
- Consoles moeten normaal functioneren en in goede staat zijn.
- De ingeleverde console wordt steeds getest door Game Mania. Dit zal meestal direct gebeuren in de winkel, maar kan tot 48u duren.
- Game Mania behoudt altijd het recht om consoles te weigeren.
- Gamers die al een pre-order hebben geplaatst kunnen ook deelnemen aan de actie.

Hoe draag ik mijn savegames van mijn oude PS4 naar de PS4 Pro over?
Optie 1: Zet je gegevens van de interne harde schijf in je PlayStation 4 over naar een externe drager (harde schijf of USB-stick).
Optie 2: Upload je gegevens naar de cloud. Opgelet: dit is enkel mogelijk met een actief PlayStation Plus abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
renevdeertwegh schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Waar zie je dat staan van die extra controller? Ik zie enkel in het menu rechts dat je 5% korting kunt krijgen op een extra controller....

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:03:
[...]

Inderdaad werkt het niet meer zie ik nu.
Bol zijn eigen schuld.
Als ik die PS4 aan mijn winkelmandje toevoeg wordt er automatisch een controller bij gedaan en er €60 van de totaalprijs afgehaald. De actie werkt dus nog wel degelijk, alleen die link met info werkt idd niet meer ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Jero_B schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:54:
Inruilactie is bekend:

Voor welke prijs kan ik de PS4 Pro aankopen bij inlevering van mijn huidige console ?
En voor de mensen die hun HD geupgrade hebben is er geen optie ? Jammer.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Nog tot en met zondag, #PS4 Slim 1TB met gratis FIFA 17 en nu ook met gratis 2e controller 333,-:

https://www.bol.com/nl/p/...27/?suggestionType=browse

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CuuEVONXYAAEzSU.jpg

(De vorige aanbieding was nog zonder extra controller, maar dezelfde prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dan krijg je dus 150/200 terug voor je ps4? de pro was 400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
niet eens zo heel onredelijk. Je kan op de 2e handsmarkt met wat moeite een paar tientjes meer krijgen, maar dan moet je wel moeite doen. Daarbij verwacht ik dat diezelfde 2e hands markt instort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Jero_B schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:54:
Inruilactie is bekend:

Wat zijn de voorwaarden om deel te nemen aan de inruilactie ?
Actie alleen geldig bij het inruilen van één van de volgende consoles: PS4 500GB, PS4 1TB, XBOX ONE 500GB en XBOX XONE 1TB.

Actie geldig tot en met 04/12/2016 en zolang de voorraad van de PlayStation 4 Pro strekt.

PlayStation 4 Pro beschikbaar vanaf 10/11/2016.

- Consoles moeten compleet (Inclusief netstroomadapter en alle originele accessoires) zijn.
- Consoles moeten normaal functioneren en in goede staat zijn.
- De ingeleverde console wordt steeds getest door Game Mania. Dit zal meestal direct gebeuren in de winkel, maar kan tot 48u duren.
- Game Mania behoudt altijd het recht om consoles te weigeren.
- Gamers die al een pre-order hebben geplaatst kunnen ook deelnemen aan de actie.

Hoe draag ik mijn savegames van mijn oude PS4 naar de PS4 Pro over?
Optie 1: Zet je gegevens van de interne harde schijf in je PlayStation 4 over naar een externe drager (harde schijf of USB-stick).
Optie 2: Upload je gegevens naar de cloud. Opgelet: dit is enkel mogelijk met een actief PlayStation Plus abonnement.
Valt mij alles mee. Hier ga ik denk ik wel gebruik van proberen te maken. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Pagina: 1 ... 40 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.