Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Die heb ik ook niet meer.
Nog steeds in twijfel of ik voor de Pro ga. Ga ook eerst Marktplaats proberen als ik m vervang, GM is een goed alternatief.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 14-10-2016 13:01 ]
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Terugbouwen van de 500Gb schijf is een kleine moeite (mits je die nog hebt uiteraard).Aaargh! schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:30:
[...]
En voor de mensen die hun HD geupgrade hebben is er geen optie ? Jammer.
Zelf had ik geen interesse in de Pro, maar deze actie klinkt redelijk aantrekkelijk. Mocht de Pro ook bijdragen aan beter graphics in VR, dan ga ik wel serieus overwegen om mijn PS in te ruilen.
Edit: moet er eigenlijk ook een controller bij ingeleverd worden? Dat zie ik niet direct terug bij de voorwaarden.
[ Voor 10% gewijzigd door ralph075 op 14-10-2016 13:06 ]
Verwijderd
SONY PlayStation 4 Slim 500GB voor 199,- Euro.
Ik houd mijn huidige PS4. Die gaat naar beneden, aangezien de kids (met name die van 4 die steeds maar naar Bloodborne vraagt, geen grap) het ook steeds leuker vinden. Op zolder de Pro voor de serieuze shit en beneden om samen met de kids te spelen.dutchgio schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:01:
Staat er niet bij, dus nee.
Die heb ik ook niet meer.
Nog steeds in twijfel of ik voor de Pro ga. Ga ook eerst Marktplaats proberen als ik m vervang, GM is een goed alternatief.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 14-10-2016 13:13 ]
@dennis dat zijn nog eens prijzen voor een ps4.
De 500GB schijf gebruik ik ondertussen voor iets anders (backups).ralph075 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Terugbouwen van de 500Gb schijf is een kleine moeite (mits je die nog hebt uiteraard).
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Onderstaande regel staat in de voorwaarden, en aangezien ze standaard met één controller worden geleverd ga ik er vanuit van wel. Ik zou niet weten welke accessoires ze anders bedoelen.ralph075 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Edit: moet er eigenlijk ook een controller bij ingeleverd worden? Dat zie ik niet direct terug bij de voorwaarden.
Consoles moeten compleet (Inclusief netstroomadapter en alle originele accessoires) zijn.
Flink aan het stunten die Duitsers.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:10:
http://www.mediamarkt.de/...04l1kvlso&affmt=2&affmn=2
Deze moet je wel zelf ophalen in duitsland, wordt niet verzonden naar Nederland!Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:10:
http://www.mediamarkt.de/...04l1kvlso&affmt=2&affmn=2
Voor €213 wordt het opgestuurd: FirePuma142 in "Console Budget Gaming topic"hegemanjelle schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Deze moet je wel zelf ophalen in duitsland, wordt niet verzonden naar Nederland!
Wou het er nog bij typen maar kwam niet meer op de naam van de serviceralph075 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:33:
[...]
Voor €213 wordt het opgestuurd: FirePuma142 in "Console Budget Gaming topic"

Je gaat naar google.nl. Vervolgens zoek je op 'huifkarverzendservice'. Klik op de eerste link...masterjula schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:36:
Rare vraag misschien, maar hoe werkt dat? Of hoe doe je dat? Thanks!

Nee, je snapt het niet, je vraagt het gewoon nog een keer in een ander topic....dutchgio schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:41:
[...]
Je gaat naar google.nl. Vervolgens zoek je op 'huifkarverzendservice'. Klik op de eerste link...
masterjula in "Console Budget Gaming topic"
maar die game mania actie maakt het wel aantrekkelijk voor 250euro, het is alleen de gok hoeveel games het gaan ondersteunen en ik vraag me af in hoeverre het zal verschillen met PSVR.
Zouden ze extra korting geven als je de PS4 nog netjes in doos kunt leveren?
Deze actie maakt het toch wel interessant, zeker omdat ik niet verwacht dat mijn huidge PS4 500 GB veel meer zal opleveren (zonder games)
PSN ID Binloading_nl
Het is een beetje gokken vermoed ik.steefje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:55:
Ik zat zelf te denken om mijn order voor de PS4 Pro te annuleren, dit omdat er wel erg weinig wordt gesproken over de mogelijkheden van de PS4 Pro met 1080P schermen.
Deze actie maakt het toch wel interessant, zeker omdat ik niet verwacht dat mijn huidge PS4 500 GB veel meer zal opleveren (zonder games)
De pro is er nog niet. Pas als die er is weten we meer van bv TR hoe die op 1080p draait in alle glorie mode.
Maar dan is het nog afwachten welke spellen ook een dergelijke mode gaan krijgen.
Vermoed ook als de Pro er daadwerkelijk is dat het aanbod lager zal zijn en dat men nu probeert om nog mensen over te halen zeg maar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://www.amazon.de/Pla...-CUH-2016A/dp/B01LQF9RDI/
Verwijderd
Ik heb in Duitsland een PS4 op het oog voor een goedkope prijs. Nou was mijn vraag: Als ik hem in Duitsland bestel, kunnen de spellen (die ik in Nederland koop) daar Nederlandstalig of Engelstalig op? Of alleen Duits? Kan ik de taal van de PS4 zelf ook naar Nederlands of Engels aanpassen? En hoe zit het met PS+ kaarten?
Alvast bedankt voor de reactie.
Verwijderd
Kan niet eerst de slim kopen en dan evt terug sturen, want dat moet binnen 2 weken en dan is de Pro er nog niet.
Lastige keuze, heb geen 4k tv, dus tja... Vraag me af hoelang zo'n aanbieding blijft bestaan.
Vraag me ook af op welke console ik minder verlies maak bij het doorverkopen als straks de ps5 komt. En of die ps5 bc is.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2016 17:31 ]
Ik denk eigenlijk dat de slim 500gb vaker rond de 200,- in de aanbieding zal komen, helemaal rond de feestdagen. Dat wordt gewoon het budget model.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:22:
Ik woon nu ff in Duitsland, en heb nog steeds geen PS4. Maar wil er nu wel 1 halen. Wilde eigenlijk wachten op de reviews vd Pro, maar dit is wel erg goedkoop. Toch twijfel ik want de Pro is de betere machine natuurlijk.
Kan niet eerst de slim kopen en dan evt terug sturen, want dat moet binnen 2 weken en dan is de Pro er nog niet.
Lastige keuze, heb geen 4k tv, dus tja... Vraag me af hoelang zo'n aanbieding blijft bestaan.
Vraag me ook af op welke console ik steeds minder verlies maak bij het doorverkopen als de ps5 komt. En of die ps5 bc is.
Je kan die zo weer doorverkopen voor €200 later hoor (misschien zelfs nog iets meer), gloednieuw nog met garantieVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:22:
Ik woon nu ff in Duitsland, en heb nog steeds geen PS4. Maar wil er nu wel 1 halen. Wilde eigenlijk wachten op de reviews vd Pro, maar dit is wel erg goedkoop. Toch twijfel ik want de Pro is de betere machine natuurlijk.
Vraag me ook af op welke console ik minder verlies maak bij het doorverkopen als straks de ps5 komt. En of die ps5 bc is.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Je laat je 4-jarige kid toch geen Bloodborne zien of spelen ?!?bram1984 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 13:11:
[...]
Ik houd mijn huidige PS4. Die gaat naar beneden, aangezien de kids (met name die van 4 die steeds maar naar Bloodborne vraagt, geen grap) het ook steeds leuker vinden. Op zolder de Pro voor de serieuze shit en beneden om samen met de kids te spelen.

GamiQ, de game notes app met game maps!
Eens. PS slim nu voor €199 over de toonbank, dus de €150 die ik voor mijn ps4 500gb krijg van game mania bij inruilen lijkt me redelijk. Ik ga alleen wel afwachten hoe de pro uitpakt op 1080p.steefje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 15:55:
Ik zat zelf te denken om mijn order voor de PS4 Pro te annuleren, dit omdat er wel erg weinig wordt gesproken over de mogelijkheden van de PS4 Pro met 1080P schermen.
Verwijderd
Ik denk dat 199 ook wel de bodemprijs is voorlopig. Nu alleen nog ergens een 2e controller scoren...
Nee, maar dat staat er ook niet.-SaveMe- schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 17:42:
[...]
Je laat je 4-jarige kid toch geen Bloodborne zien of spelen ?!?
Ze heeft het me wel eens heel kort zien spelen toen ze naar boven kwam en vraagt iedere keer hoe dat en dat spelletje heten als ik door het menu scroll. Verder vindt ze aliens cool (cartoons) en heb ik haar op YouTube kort eens de Celestial Emmisary boss fight (is niet bepaald een enge boss fight en er zit ook geen bloed in) laten zien. omdat daar een hele grote alien in zit, vandaar.
Samen spelen we ABZÛ, Journey, LBP, Unravel, Knack en dat soort games.
Mijn vertrouwen is weer een beetje hersteld ...bram1984 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:36:
[...]
Nee, maar dat staat er ook niet.
Ze heeft het me wel eens heel kort zien spelen toen ze naar boven kwam en vraagt iedere keer hoe dat en dat spelletje heten als ik door het menu scroll. Verder vindt ze aliens cool (cartoons) en heb ik haar op YouTube kort eens de Celestial Emmisary boss fight (is niet bepaald een enge boss fight en er zit ook geen bloed in) laten zien. omdat daar een hele grote alien in zit, vandaar.
Samen spelen we ABZÛ, Journey, LBP, Unravel, Knack en dat soort games.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Met Outlast kreeg ik haar overigens wel meteen op de kast.-SaveMe- schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:39:
[...]
Mijn vertrouwen is weer een beetje hersteld ...
Misschien toch maar ff doen, dan zit ik weer een paar jaar "goed"
Haters everywhere but I don’t really care
Ik had bij de vorige actie alleen ps4 slim 1tb en fifa besteld voor 333. Toen het spel teruggestuurd. Gedoe met klanteservice dat ik mijn geld niet terugkreeg voor het spel, terwijl op de factuur de korting over beide producten was berekend. Dus toen kreeg ik een cadeaubon van 60,- van ze. Daarna en toen hebben ze het geld ook overgemaakt van het spelVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 12:33:
bol.com games
Nog tot en met zondag, #PS4 Slim 1TB met gratis FIFA 17 en nu ook met gratis 2e controller 333,-:
https://www.bol.com/nl/p/...27/?suggestionType=browse
[afbeelding]
(De vorige aanbieding was nog zonder extra controller, maar dezelfde prijs)
Uiteindelijk de PS4 Slim 1TB + gratis controller voor 233,- gekocht
Zit je nou werkelijk te patsen dat je een winkel willens en wetens hebt opgelicht? Korting is mooi maar persoonlijk is mijn eigenwaarde meer waard dan die paar euro.ionn schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:47:
[...]
Ik had bij de vorige actie alleen ps4 slim 1tb en fifa besteld voor 333. Toen het spel teruggestuurd. Gedoe met klanteservice dat ik mijn geld niet terugkreeg voor het spel, terwijl op de factuur de korting over beide producten was berekend. Dus toen kreeg ik een cadeaubon van 60,- van ze. Daarna ben ik opnieuw gaan klagen en toen hebben ze het geld ook overgemaakt van het spelToen zag ik deze actie dus heb ik mijn ps4 slim teruggestuurd en weer opnieuw besteld met gratis controller.
Uiteindelijk de PS4 Slim 1TB + gratis controller voor 233,- gekocht![]()
Patsen? Oplichten? Gaat het een beetje? Vond het wel een grappig verhaal om te delen, maar sorry hoor.warcow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:09:
Die gamemania deal lijkt mij ook wel wat, twijfel nog wat of de upgrade mij 200 euro waard is.
[...]
Zit je nou werkelijk te patsen dat je een winkel willens en wetens hebt opgelicht? Korting is mooi maar persoonlijk is mijn eigenwaarde meer waard dan die paar euro.
Ik zou het eerder als stommiteit van de winkel zelf bestempelen, anders kun je net zo goed iedereen die een spel koopt met een lagere prijs bij de kassa dan in het vak staat ook een oplichter noemen, ik geef toe dat dit geval op het nippertje geen oplichting is (persoonlijke mening) maar in principe is het de taak van de winkel zelf om dit soort dingen te voorkomen.warcow schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:09:
Die gamemania deal lijkt mij ook wel wat, twijfel nog wat of de upgrade mij 200 euro waard is.
[...]
Zit je nou werkelijk te patsen dat je een winkel willens en wetens hebt opgelicht? Korting is mooi maar persoonlijk is mijn eigenwaarde meer waard dan die paar euro.
Hoe dan ook niet iets waar ik mij druk om zou moeten maken.
Iets heel anders, zijn er nog meer vergelijkbare spellen als life is strange, gone home, firewatch, beyond eyes, etc? Dat soort spellen trekt mij best wel, kijk ook erg uit naar life is strange 2.
Until Dawnwarcow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 07:45:
Iets heel anders, zijn er nog meer vergelijkbare spellen als life is strange, gone home, firewatch, beyond eyes, etc? Dat soort spellen trekt mij best wel, kijk ook erg uit naar life is strange 2.
Heavy Rain, Beyond Two Souls, Ethan Carter, Everybody's Gone To The Rapture?warcow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 07:45:
Ja misschien een beetje overtrokken reactie van mij. Zoals ik het las schikte de winkel met 60 euro waarmee de klant akkoord was en vervolgens opnieuw in bezwaar ging waarbij de mediamarkt niet op de hoogte was dat er eerder al was geschikt.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:19
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verder heb ik een tv die 4k en hdr10 ondersteunt (hdmi 2.0a). Hij hangt echter aan de muur met in elke poort en hdmi kabel (deden we met het idee dat we hem er dan niet meer af hoeven te halen). Heeft iemand echter enig idee of je speciale kabels nodig hebt voor 4k (op volledige framerate) en hdr?
Verder ben ik nog wel aan het onderzoeken wat de ps4 pro voor voordelen geeft. Met name voor de psvr wil ik graag weten of het betrekking heeft op (bijna) elke game of slechts enkele.
Ga eerst genieten van de Pro op 1080p. En tegelijkertijd sparen voor een 4k tv. Wil toch wel rond de release van scorpio een 4k tv hebben voor Pro en scorpio.
Wel een echte 4k 10bit hdr Low inputlag. Kosten minimaal 1800euro ong.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit is inderdaad een interessante actie van Gamemania, al vrees ik een beetje of ik wel in aanmerking kom. De originele controller is helaas niet meer in zo een goede staat en er zijn wat minieme krassen op mijn PS4.Chaoss schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:00:
Wel interessant die inruilactie van gamemania, 250,- voor een PS4 Pro betalen betekend dat de oude PS4 150,- opbrengt dat lijkt me ook wel een beetje het max bedrag wat je er tegen die tijd op marktplaats voor krijgt.
Voor 4k@60hz heb je een speciaal gecertificeerde kabel nodig. Voor 4k@30hz kan je gewoon naar de Action. Voor een 1.5meter van duracell, of een 5/ 7.5 meter van maxter! Maar ik geloof dat er bij de ps4pro een goede hdmi kabel geleverd gaat worden.Hedgy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:18:
Heeft iemand enig idee of je het volledige bedrag moet betalen bij de game mania als je hem reserveert en gebruik wilt maken van de omruil actie?
Verder heb ik een tv die 4k en hdr10 ondersteunt (hdmi 2.0a). Hij hangt echter aan de muur met in elke poort en hdmi kabel (deden we met het idee dat we hem er dan niet meer af hoeven te halen). Heeft iemand echter enig idee of je speciale kabels nodig hebt voor 4k (op volledige framerate) en hdr?
Verder ben ik nog wel aan het onderzoeken wat de ps4 pro voor voordelen geeft. Met name voor de psvr wil ik graag weten of het betrekking heeft op (bijna) elke game of slechts enkele.
Mijn pre-order staat al een tijdje, en Ben gelukkig verzekerd van een day one levering!
Neem aan dat bij de pro wel de goeie kabel wordt mee geleverd, maar je moet hem wel in een speciale hdmi ingang stoppen om hdr weer tegeven (weet niet precies welke).Hedgy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 10:18:
Heeft iemand enig idee of je het volledige bedrag moet betalen bij de game mania als je hem reserveert en gebruik wilt maken van de omruil actie?
Ik ging niet in bezwaar eigenlijk. Had gewoon bij andere medewerker gevraagd hoe het was en hij zei dat ik het terugkreeg en dat was ook zo, want daar dagen later was het teruggestort. Fout van de medewerker dat hij die cadeaubon gaf, terwijl ik al beweerde dat ik het terug zou krijgen. Dusja maar niks om druk over te makenwarcow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 07:45:
Ja misschien een beetje overtrokken reactie van mij. Zoals ik het las schikte de winkel met 60 euro waarmee de klant akkoord was en vervolgens opnieuw in bezwaar ging waarbij de mediamarkt niet op de hoogte was dat er eerder al was geschikt.
Heb verder de game mania en nedgame gemaild over hun inruilprijzen voor een PS4 500GB als je ook de doos nog hebt. Bij de Cex kun je die namelijk inruilen voor 174euro (of zelfs 197 als je een tegoedbon wilt i.p.v cash. ). Maar zelfs zonder doos kun je bij de Cex meer krijgen dus ik denk niet dat Game Mania daaroverheen gaat.
Will I need a new cable?
NO! Well, probably not. Here is the exact quote from HDMI.org: "Version 2.0 of the HDMI Specification does not define new cables or new connectors. Current High Speed cables (category 2 cables) are capable of carrying the increased bandwidth." Emphasis mine. Here's another direct quote: "HDMI 2.0, which is backwards-compatible with earlier versions of the HDMI specifications..."
Version 2.0 (like 1.4 before it) is entirely a hardware change. It is not a cable change. You can expect cable manufacturers to proclaim that you need expensive new "Version 2.0 cables" but this is untrue. Your current High Speed cables should work just fine.
I hedge with "should" as if the cable isn't fully up to the High Speed spec, it might not work. In this case, you might get dropouts or sparkles (as discussed in this article). If you do, a different but not more expensive HDMI cable should work just fine.
It's worth mentioning, again, that 4K HDMI cables are nonsense.
De extra bandbreedte kan wel een probleem zijn met echt goedkope kabels.
Maar over het algemeen moet een beetje HDMI 1.4 kabel gewoon goed werken.
Het is onzin om een Speciale Ultra BR 4k super kabel te kopen voor tig euro.
De kabel die sony bij de PS4 pro zal leveren zal er ook niet super mooi uitzien. Maar ook goedkoop zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oh, kan je ff hier laten weten wat je te horen krijgt? Heb de doos ook nog wel liggen.Hedgy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:32:
Heb verder de game mania en nedgame gemaild over hun inruilprijzen voor een PS4 500GB als je ook de doos nog hebt. Bij de Cex kun je die namelijk inruilen voor 174euro (of zelfs 197 als je een tegoedbon wilt i.p.v cash. ). Maar zelfs zonder doos kun je bij de Cex meer krijgen dus ik denk niet dat Game Mania daaroverheen gaat.
Wel benieuwd of cex over een maand ook nog 174 aanhoudt.
Haters everywhere but I don’t really care
Beetje kwaliteit 1.4 kabel werkt echt niet op 4k@60hz. Ik moest echt een andere kabel om mijn nvidia gtx1080 op mijn 4k tv op 60hz te laten draaien. Je krijgt vaak trillent beeld, of zelfs geen weergave met een 1.4 kabel.DarkSide schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 12:37:
Ik zou gewoon eerst kijken wat je oude kabel doet.
Will I need a new cable?
NO! Well, probably not. Here is the exact quote from HDMI.org: "Version 2.0 of the HDMI Specification does not define new cables or new connectors. Current High Speed cables (category 2 cables) are capable of carrying the increased bandwidth." Emphasis mine. Here's another direct quote: "HDMI 2.0, which is backwards-compatible with earlier versions of the HDMI specifications..."
Version 2.0 (like 1.4 before it) is entirely a hardware change. It is not a cable change. You can expect cable manufacturers to proclaim that you need expensive new "Version 2.0 cables" but this is untrue. Your current High Speed cables should work just fine.
I hedge with "should" as if the cable isn't fully up to the High Speed spec, it might not work. In this case, you might get dropouts or sparkles (as discussed in this article). If you do, a different but not more expensive HDMI cable should work just fine.
It's worth mentioning, again, that 4K HDMI cables are nonsense.
De extra bandbreedte kan wel een probleem zijn met echt goedkope kabels.
Maar over het algemeen moet een beetje HDMI 1.4 kabel gewoon goed werken.
Het is onzin om een Speciale Ultra BR 4k super kabel te kopen voor tig euro.
De kabel die sony bij de PS4 pro zal leveren zal er ook niet super mooi uitzien. Maar ook goedkoop zijn.
Die en de erbovengenoemde until dawn heb ik ook allemaal gespeeld op beyond 2 souls na (wou eerst heavy rain doen), alleen heavy rain zou ik eens opnieuw mee moeten beginnen. Daar ben ik niet verder gekomen dan een paar uurtjes spelen. Vooral ethan carter vond ik erg goed ook. Het zijn over het algemeen niet de meest heavy spellen maar samen met uncharted zijn die spellen wel de reden dat de ps4 de console is waarop ik het meest heb gespeeld in mijn leven. (En ben er al bij sinds de playstation 1, wat ook een prachtige console was)bram1984 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:47:
[...]
Heavy Rain, Beyond Two Souls, Ethan Carter, Everybody's Gone To The Rapture?
Edit: typo in beyond 2 souls.
Iedereen die twijfelt over PSVR of het gewoon nog niet ervaren heeft, bij alle Mediamarkt en Gamepagina filialen kan je het nu zelf proberen. Zeker doen
Is er een reden dat je Beyond Two Souls steeds Beyond Two Eyes noemt?warcow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:18:
[...]
Die en de erbovengenoemde until dawn heb ik ook allemaal gespeeld op beyond 2 eyes na (wou eerst heavy rain doen), alleen heavy rain zou ik eens opnieuw mee moeten beginnen. Daar ben ik niet verder gekomen dan een paar uurtjes spelen. Vooral ethan carter vond ik erg goed ook. Het zijn over het algemeen niet de meest heavy spellen maar samen met uncharted zijn die spellen wel de reden dat de ps4 de console is waarop ik het meest heb gespeeld in mijn leven. (En ben er al bij sinds de playstation 1, wat ook een prachtige console was)
De eerste x bedoelde ik beyond eyes, ander spel. De 2e keer was het een foutje van mij omdat ik de namen door elkaar haal.bram1984 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:37:
[...]
Is er een reden dat je Beyond Two Souls steeds Beyond Two Eyes noemt?
Nu je het er toch over hebt, vond beyond eyes erg leuk en origineel. Spel is vrij kort maar hoeft ook niet langer te duren, kan het echt aanraden voor de paar euro dat het spel kost.
Weet je toevallig of dat een "high speed" of een normale kabel was? (of nog hoger, premium ofzo had je ook nog las ik).misterd11 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 14:16:
[...]
Beetje kwaliteit 1.4 kabel werkt echt niet op 4k@60hz. Ik moest echt een andere kabel om mijn nvidia gtx1080 op mijn 4k tv op 60hz te laten draaien. Je krijgt vaak trillent beeld, of zelfs geen weergave met een 1.4 kabel.
Maargoed, wordt een kwestie van proberen, zo niet ga ik er vanuit dat de kabel die meegeleverd wordt er in ieder geval werkt.
Ik begin me ook af te vragen of de ps4 pro 4k niet gewoon ondersteunt tot 30hz/fps? En dan 60 unlocked voor sommige 1080p games die nu 30fps zijn? Volgens mij ondersteunen de meeste kabels 4k@30hz wel gewoon. En 30FPS op een console is vrij normaal.
Ik denk dat vrij weinig toekomstige PS4pro spellen hoger dan 30fps zullen ondersteunen. Horizon Zero Dawn gebruikt 4K checkerboard upscaling en het frameratedoel is daarbij 30fps locked.Hedgy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Weet je toevallig of dat een "high speed" of een normale kabel was? (of nog hoger, premium ofzo had je ook nog las ik).
Maargoed, wordt een kwestie van proberen, zo niet ga ik er vanuit dat de kabel die meegeleverd wordt er in ieder geval werkt.
Ik begin me ook af te vragen of de ps4 pro 4k niet gewoon ondersteunt tot 30hz/fps? En dan 60 unlocked voor sommige 1080p games die nu 30fps zijn? Volgens mij ondersteunen de meeste kabels 4k@30hz wel gewoon. En 30FPS op een console is vrij normaal.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ah! Nog nooit van gehoord eigenlijk.warcow schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:02:
[...]
De eerste x bedoelde ik beyond eyes, ander spel. De 2e keer was het een foutje van mij omdat ik de namen door elkaar haal.
Nu je het er toch over hebt, vond beyond eyes erg leuk en origineel. Spel is vrij kort maar hoeft ook niet langer te duren, kan het echt aanraden voor de paar euro dat het spel kost.
Hij heeft het over huidige 1080p games. Rise of the Tomb Raider gaat een unlocked 1080p modus krijgen en Deus Ex waarschijnlijk ook.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 16:07:
[...]
Ik denk dat vrij weinig toekomstige PS4pro spellen hoger dan 30fps zullen ondersteunen. Horizon Zero Dawn gebruikt 4K checkerboard upscaling en het frameratedoel is daarbij 30fps locked.
4k 60fps zal inderdaad niet gaan gebeuren. 4k 30 fps zal al een knappe prestatie zijn voor een apparaat van 400 euro. Veel games zullen denk ik wel 1080p60fps ondersteuning krijgen. Ben ik wel blij mee, zeker voor de snellere games. Ben benieuwd of je ook kan kiezen tussen 1080p60 en 4k30 en zo een beetje het PC idee krijgt: performance of mooiere beelden.Hedgy schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 15:05:
[...]
Weet je toevallig of dat een "high speed" of een normale kabel was? (of nog hoger, premium ofzo had je ook nog las ik).
Is er trouwens toevallig iemand in de regio Capelle a/d IJssel die een Move controller / ps4 camerea heeft liggen die stof hapt en ik kan lenen / kopen?
[ Voor 11% gewijzigd door Mitchell-CWD op 15-10-2016 21:40 ]
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Verwijderd
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
NBA 2k17 is native 4K en 60fps op de PS4 Pro.Mitchell-CWD schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:39:
[...]
4k 60fps zal inderdaad niet gaan gebeuren. 4k 30 fps zal al een knappe prestatie zijn voor een apparaat van 400 euro.
Ik steek ze gewoon in de computer..GoO schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:03:
Ik heb nu twee controllers en twee moves. Hoe laden jullie alles op? Twee usb poorten zijn al bezet voor de camera en PSVR.
TVs hebben vaak ook nog een usb poort die je zou kunnen gebruiken.
Laadstations? Stopcontact? PC? Laptop? Lijk me niet zo heel ingewikkeld..GoO schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:03:
Ik heb nu twee controllers en twee moves. Hoe laden jullie alles op? Twee usb poorten zijn al bezet voor de camera en PSVR.
Een eerdere vraag die zei dat er zo'n kabel gebruikt moet worden linkte hiernaar : http://www.hdmi.org/manuf...ertification_Program.aspxQ: Why do I need a Premium HDMI cable for using PS4 Pro on my 4K TV?
For maximum quality, you’ll need a PS4 Pro system, a 4K TV with a Premium HDMI input port (often marked in blue), and a Premium HDMI cable. A Premium HDMI cable is included with PS4 Pro, but those who need to purchase a longer cable should remember to get one that meets the Premium HDMI spec.
Je kunt gewoon je USB kabeltje in je telefoon adaptertje (zowel Apple/Samsung) stoppen, in t stopcontact.GoO schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 23:03:
Hmm oké, die pakte ie gisteren niet. Nieuwe poging doen dan maarpoor Leno schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:11:
[...]
Je kunt gewoon je USB kabeltje in je telefoon adaptertje (zowel Apple/Samsung) stoppen, in t stopcontact
Ok, I'll bite... Waar heb je die gevonden aan die prijzen ?! De Slim is pas uit, dus lijkt me straf dat je die ergens voor die prijs gevonden hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:57:
Gister online besteld voor 200 euro. Ook nog 2e controller voor 48 euro
Was vrijdagmiddag op Amazon.de een paar uur voor die prijs te koop.Twixie schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Ok, I'll bite... Waar heb je die gevonden aan die prijzen ?! De Slim is pas uit, dus lijkt me straf dat je die ergens voor die prijs gevonden hebt.
Ook op mediamarkt.de en saturn.de stond ie voor die prijs. Bestellen & ophalen in een filiaal in Duitsland.
[ Voor 14% gewijzigd door SR8 op 16-10-2016 14:26 ]
serieus? gewoon 3 posts boven je staat hetzelfde

Ik volg geen IGN en zag dit op twitter voorbij komen. en zo'n ramp is het nou ook weer niet he. en 3 past er wel bij voor een derde read dead gameDigitalError schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
serieus? gewoon 3 posts boven je staat hetzelfde
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik zie op Twitter meer klachten.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Al is het nog de vraag of het dan een remaster of echt nieuwe Red Dead wordt.
Wellicht ook gebundeld a la COD, al is dat bij games van Rockstar niet zo'n probleem....
[ Voor 10% gewijzigd door Nieuwevolger op 16-10-2016 19:30 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Verwijderd
Misschien beter om gewoon je games opnieuw te downloaden/installeren?Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:10:
Ik wil binnenkort mijn 500 GB schijf vervangen voor een 2 TB schijf. Nu weet ik dat een back-up maken best lang duurt. Is een backup maken op een SSD in een USB 3.0 case met UASP sneller dan met een normale 2,5 inch schijf in diezelfde case?
Jeroenimoes schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 17:02:
Ik hoop dan wel vurig op een nieuwe RedDead game in plaats van weer een remaster...
Waarom niet beide? Een remaster op korte termijn om het geduld tot release van de nieuwe game te helpen bewarenPukson schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 19:42:
Ons teasen voor een remaster? Nah gok op een nieuwe game hoop ik..
Dit dus. Ik verwacht een remaster rond kerst wellicht al, en halverwege volgend jaar een Red Dead Revolution.ralph075 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:27:
[...]
[...]
Waarom niet beide? Een remaster op korte termijn om het geduld tot release van de nieuwe game te helpen bewaren
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 23:19
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 17-10-2016 00:40 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De meeste remasters kwamen in de beginjaren van de PS4.
Ik gok toch op een deel 2.
PS VR bril bevalt erg goed trouwens, tracking is feilloos, had ik niet verwacht.
Ik heb RIGS erbij gekocht en dat is een erg vette game!
Hoop demo's geprobeerd, en twijfelde tussen RIGS of EVE: Valkyrie.
Van EVE: Valkyrie werd ik toch een beetje misselijk bij de demo, vooral door barrel rolls..
Bij RIGS heb ik daar totaal geen last van, speelt heerlijk weg!
http://www.psx-sense.nl/2...lgie-inruilactie-ps4-pro/
Je mag zelfs je XBOne inruilen voor kortingVoor een PS4 met 500GB-opslag krijg je €150 korting, voor een PS4 met 1TB-opslag €200 korting.
De inruilactie is ook van toepassing op de Xbox One, voor een Xbox One met 1TB-opslag krijg je een korting van €150,- en voor een Xbox One met 500GB-opslag €120.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Had ik even gemistdutchgio schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:16:
Als je alleen PSX Sense kijkt is het nu pas aangekondigd inderdaad, maar dit was vorige week al bekend.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat valt toch best mee, Skyrim, Bioshock, Modern Warware, Assasins Creep Eizo collection, Batman return to Arkham, Allemaal in deze laatste maanden van dit jaar.GamezMaster schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 09:54:
Wel een beetje laat voor een remaster..
De meeste remasters kwamen in de beginjaren van de PS4.
Van Nedgame inmiddels antwoord, maar is helaas niks meer uit gekomen dan "kom naar de winkel".matthijst schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
Oh, kan je ff hier laten weten wat je te horen krijgt? Heb de doos ook nog wel liggen.
Wel benieuwd of cex over een maand ook nog 174 aanhoudt.
Had overigens ook de online inruil geprobeerd van de Nedgame maar de barcode van de PS4 pakt hij niet.
Van Game Mania wacht ik nog een antwoord af.
Edit:We kopen uiteraard tweedehands games, accessoires en spelcomputers in. Zowel voor cash als voor een (hogere) inruilwaarde. Dit is wel alleen mogelijk in onze filialen.
Wat uw games waard zijn kunnen wij alleen beoordelen in onze filialen. Wanneer u de games mee neemt naar het filiaal van uw keuze wordt daar direct voor u beoordeeld of wij uw producten kunnen innemen en tegen welke waarde. Omdat de waardes afhankelijk zijn van factoren als staat, voorraadaantal en de op dat moment geldende verkoopprijs is het niet mogelijk telefonisch of per e-mail indicaties te doen.
Voor de inkoopregistratie hebben wij een geldig legitimatiebewijs nodig. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit mee te nemen wanneer u langskomt met uw spullen?
Game Mania heeft laten weten dat de waarde voor hun niet meer is als ze er een doos bij krijgen.
(Dus ben ik zelf eerder geneigd de doos gewoon te houden
Verder reageren ze ook op de prijs van CeX:
De laatste vraag was of ik bij een reservering het volledige bedrag moet betalen (400euro). Heb teruggestuurd met verduidelijking, uit dit mailtje kan je denk ik echter opmaken dat je dat wel moet doen. ("er wordt gevraagd om een aanbetakling" en "later moet terugkomen om het bedrag op te halen".Dag Leonie,
Bedankt voor je mail.
De verpakking is bij ons niet van belang en de waarde zal daardoor ook niet hoger worden.
CeX geeft inderdaad uitzonderlijk veel voor jouw console, maar verkoopt ze ook bijzonder duur door (€ 290). Daar heb je bij ons een nieuw 500GB toestel voor. Vandaar dat zij meer inruilwaarde kunnen geven.
Je laatste vraag is me niet helemaal duidelijk. Je hoeft zeker niets bij te betalen als je in een winkel reserveert. Er wordt wel gevraagd om een aanbetaling te doen, zo ben je 100% zeker van een exemplaar op de dag van release. Je kan jouw PS4 console gerust houden tot de release. Het zou wel kunnen dat het wegens drukte niet altijd mogelijk is om jouw console meteen te testen en dat je later moet terugkomen om het bedrag op te halen. Dit kan tot 48u duren op weekdagen.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantenservice
Heb overigens ook terug gemaild of het bedrag ophalen om een tegoedbon of cash gaat. Zelf zal ik waarschijnlijk op de dag zelf kijken of ik er aan 1 kan komen zonder te reserveren.
Edit2:
Nedgame heeft terug gemaild.
Game mania :op dit moment levert het 150 euro korting (tegoedbon op) Dit is echter een momentopname en daar kunnen geen rechten aan worden ontleend. Alles moet netjes, werkend en compleet zijn.
Nee hoor, een aanbetaling van € 50 is meer dan voldoende.
Als je het oude toestel vóór de release reeds inlevert, zodat het gecontroleerd kan worden, dan hoef je daarnaast niets vooraf te betalen en betaal je dus enkel het resterende bedrag op de dag van release.
De teruggave, in het geval je pas bij release je toestel inlevert en je dus later moet terugkomen, gebeurt trouwens cash.
[ Voor 50% gewijzigd door Hedgy op 17-10-2016 13:40 ]
edit: al gevonden, het schijnt te kunnen en fysieke grootte is gelijk gebleven, dus mijn 2tb kan straks gewoon over
[ Voor 29% gewijzigd door Scrisissszzz op 17-10-2016 10:53 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Enkel backwards compatible, zelfde gamePaulus07 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:48:
Hoe was laatst trouwens die RDR op de Xone? of was dat puur alleen backwards compatible gebeuren en verder geen opgepoetste dingen?
Dit topic is gesloten.
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net
Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.