Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:49:
Is de HDD van de PS4 Pro eigenlijk net zo simpel te vervangen? Want als ik mijn huidige ps4 weg doe stop ik er wel weer de originele 500gb disk in..

edit: al gevonden, het schijnt te kunnen en fysieke grootte is gelijk gebleven, dus mijn 2tb kan straks gewoon over :)
Ja, maar er zit wel DRM op, dus verwacht niet dat alles meteen werkt. Je moet alles opnieuw downloaden/installeren.

Mijn PS4 gaat naar beneden met de 2TB erin voor alle kiddy games/PS Plus shizzle. De Pro gaat naar de zolder en daarop installeer ik alleen de games die ik zelf speel. Dus dan moet 1TB wel genoeg zijn. Een DOOM en Uncharted collectie zal ik niet snel opnieuw opstarten, dus die installeer ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 10:56:
[...]

Ja, maar er zit wel DRM op, dus verwacht niet dat alles meteen werkt. Je moet alles opnieuw downloaden/installeren.

Mijn PS4 gaat naar beneden met de 2TB erin voor alle kiddy games/PS Plus shizzle. De Pro gaat naar de zolder en daarop installeer ik alleen de games die ik zelf speel. Dus dan moet 1TB wel genoeg zijn. Een DOOM en Uncharted collectie zal ik niet snel opnieuw opstarten, dus die installeer ik niet.
Dat vind ik niet erg, toen ik naar 2tb overging ook alleen de saves backup gemaakt. Games gewoon opnieuw laten downloaden. Begonnen met de games die ik toen actief speelde en de rest komt vanzelf ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 09:48
Ja RDR was een topspel en ik hoop persoonlijk op een vervolg dan een remaster.
Remasters lijken nu een norm te worden, het kan toch niet de norm zijn om blij te worden van een oud spel in een ander jasje (mocht dit zo zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:19

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Opzich wil ik rdr best opnieuw spelen met flink opgepoetste graphics Maar dan vindt ik dat die game max 10 euro mag kosten voor een ieder die de originele game al heeft.

Ik ga niet nog eens 40 euro betalen om dezelfde game nogmaals te spelen. Een opvolger van RDR zal er ook echt wel komen, de vraag is wanneer.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-10 19:23
Heeft iemand ervaring met een G25 of G27 stuurtje op de PS4?
Laatste keer dat ik hem gebruikte op een console was de PS3, daarop werkt 'ie prima. Maar ik las dat de PS4 geen support heeft voor deze stuurtjes. :/
Nu heb ik wel wat adapters gevonden maar hoe zit het dan met de input lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uuhmm huh? Wat is dat? Een PS of XBox in een Megadrive behuizing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:15
poor Leno schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:30:
Uuhmm huh? Wat is dat? Een PS of XBox in een Megadrive behuizing? :?
Staat ook in de afbeelding, een statue met Megadrive startup geluid. De game zelf is een download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh dat hoort bij elkaar? Leek heel slecht erop gephotoshopped..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Weet iemand of er nog plannen zijn om Kerbal Space Program hier uit te brengen?

Wil hem namelijk wel hebben maar koop hem liever niet uit de US want wil het liefst alle aankopen op 1 account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog een teaser, een aankondiging kan niet meer ver weg zijn https://twitter.com/RockstarGames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Nieuwevolger schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:24:
nog een teaser, een aankondiging kan niet meer ver weg zijn https://twitter.com/RockstarGames
asdklfsf hnnngggg -- het kan toch niet alleen een remaster zijn wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
Mensen even een vraag:

Ik heb onlangs mijn ps4 verkocht. Kan ik online mijn PS+ account stopzetten? Ik kan hier niet zoveel over vinden.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
RBN026 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:58:
Mensen even een vraag:

Ik heb onlangs mijn ps4 verkocht. Kan ik online mijn PS+ account stopzetten? Ik kan hier niet zoveel over vinden.
Nee. Die loopt gewoon door tot het einde. Heb je je ps4 wel ontkoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 20:01
Ja geen idee ik heb wel alle accounts eraf gehaald natuurlijk.

EDIT: ben er al uit en heb gelijk alle automatische betalingen en cc verwijderd,

[ Voor 40% gewijzigd door CHKYBSTRD op 17-10-2016 16:38 ]

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:59:
[...]

Nee. Die loopt gewoon door tot het einde. Heb je je ps4 wel ontkoppeld?
Tenzij je stilzwijgend verlengen aan hebt staan. Dan moet je dit wel handmatig uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:09
Kon bij Gamemania reserveren zonder aanbetalen, dan moet je hem bij release binnen 48 uur ophalen.
Als je langer wilt reserveren moet je 50 euro aanbetalen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
ghstly schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

asdklfsf hnnngggg -- het kan toch niet alleen een remaster zijn wel?
Waarom niet een Prequel van toen hij nog in een bende zat? :9~

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-10 22:25
matthijst schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 17:02:
[...]

Kon bij Gamemania reserveren zonder aanbetalen, dan moet je hem bij release binnen 48 uur ophalen.
Als je langer wilt reserveren moet je 50 euro aanbetalen.
Nice, ga ik binnenkort doen denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Voor wie interesse heeft, Kerbal Space Program komt nog altijd naar Europa.

Kreeg zojuist deze email:

Hi Niek,

This is something that has taken more time than expected, we are working on some issues the console game had and then the game will be released in EU with a great quality, please stay tuned to our social media channel to know more about this.

Best

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Het blijft toch een aparte keuze van rockstar om een game te maken die los staat van al het vorige en dat ze dan toch durven te kiezen voor een lion king game.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cu-LRSTW8AAszBG.jpg:large

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Lijkt meer op een uitbreiding van de kolonisten van katan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

niekvandermeer schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:49:
Voor wie interesse heeft, Kerbal Space Program komt nog altijd naar Europa.

Kreeg zojuist deze email:

Hi Niek,

This is something that has taken more time than expected, we are working on some issues the console game had and then the game will be released in EU with a great quality, please stay tuned to our social media channel to know more about this.

Best
Op zich begrijpelijk. Las dat de PS4 versie namelijk nogal wat te wensen over laat qua controls en interface (aka 'luie port' ) dus wat dat betreft goed dat ze hier aan werken en wij hopelijk een goede release krijgen in EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
kazuka schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:29:
[...]

Op zich begrijpelijk. Las dat de PS4 versie namelijk nogal wat te wensen over laat qua controls en interface (aka 'luie port' ) dus wat dat betreft goed dat ze hier aan werken en wij hopelijk een goede release krijgen in EU.
Volgens mij zit er ook een bug in die soms de savegame corrupt. Hopen dat ze snel een grote patch uitbrengen en hem dan hier uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:29
Net Uncharted 4 via de store gekocht.
Kreeg een foutmelding (onderhoud oid)
Nu staat er in de store bij uncharted "Niet beschikbaar"
Geld is wel afgeschreven...

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/112h3yv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/332xq3k.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Wazzup! op 17-10-2016 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:55
Kan het schade toebrengen als je ps4 een keer wat heter is geworden dan normaal? Was vandaag tlou aan het spelen, merkte dat hij wat luider werd in stapjes, bleek dat er wat voor de uitlaat lag. Hij maakte niet het geluid alsof het z'n hardste was, geen idee hoe hard die fans kunnen draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
twowheeler schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 00:50:
Kan het schade toebrengen als je ps4 een keer wat heter is geworden dan normaal? Was vandaag tlou aan het spelen, merkte dat hij wat luider werd in stapjes, bleek dat er wat voor de uitlaat lag. Hij maakte niet het geluid alsof het z'n hardste was, geen idee hoe hard die fans kunnen draaien
Sinds mijne een keer echt bloedheet is geworden leest ie geen schijfjes meer... dus ja, het kan wel dingen slopen

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wazzup! schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:13:

[afbeelding]

[afbeelding]
Handig hè, die share knop. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Wazzup! schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:13:
Staat het spel niet in je downloadlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Ik denk dat als je een keer Share Play hebt gekeken terwijl je de game niet had dat hij op Niet beschikbaar blijft staan. Misschien even via je Library de game benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Bij mij staat er gewoon gekocht als ik een game gekocht hebt.
En niet "niet beschikbaar".

Zal idd even kijken in je library of hij daar niet bij staat toevallig.
Anders contact opnemen met support

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 17:11

Yucko

One clown to rule them all !

"niet beschikbaar" staat er ook bij bv. een basis versie van een spel wanneer je al eerder de deluxe versie gekocht hebt.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:18
FFXV / RDR grapje. Wel leuk dat Square interesse toont.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cu_CrPYW8AAzJzr.jpg:large

Via Twitter

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:27:
FFXV / RDR grapje. Wel leuk dat Square interesse toont.

[afbeelding]

Via Twitter
http://kotaku.com/red-dea...ease-into-come-1787896014

Zitten aantal goede tussen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:55
Ik heb m'n ps4 een paar maanden terug gekocht. (Bundel met nms, uncharted. 1tb voor €400). Nu zie ik die actie van de inruilactie voor de pspro. Ik heb geen 4k televisie. Nu vraag ik me toch af of ik die actie wil gaan doen. Zijn er meerdere met een fullhd tv die toch de stap gaan maken? De pspro voelt stiekem een beetje zoals de ps4 eigenlijk had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-10 12:41
heeft iemand al een Ps4 PRO bundel gevonden met 2 controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twowheeler schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 11:33:
Ik heb m'n ps4 een paar maanden terug gekocht. (Bundel met nms, uncharted. 1tb voor €400). Nu zie ik die actie van de inruilactie voor de pspro. Ik heb geen 4k televisie. Nu vraag ik me toch af of ik die actie wil gaan doen. Zijn er meerdere met een fullhd tv die toch de stap gaan maken? De pspro voelt stiekem een beetje zoals de ps4 eigenlijk had moeten zijn.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyboy01
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 15:27
Is er op dit moment nog ergens een Nederlandse PlayStation Plus Card voor 365 dagen te koop? Redcoon vraagt me net iets teveel voor de verzendkosten en in alle andere shops zijn ze uitverkocht. Het mag ook een winkel zijn die geen webshop heeft, dan ga ik er wel langs. Digitale levering vind ik ook geen probleem als de website betrouwbaar is.

Het is een cadeau, dus ik geef liever een code dan dat ik het aanschaf via de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
crazyboy01 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:17:
Het is een cadeau, dus ik geef liever een code dan dat ik het aanschaf via de Store.
In V&A staan er twee:
V&A aangeboden: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
V&A aangeboden: Sony PlayStation Plus Card 1 jaar PS PLUS

[ Voor 24% gewijzigd door ralph075 op 18-10-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
+1

Eigenlijk wel jammer dat de hele hype bijna alleen om het 4K gebeuren gaat. Ik snap dat Sony om marketingtechnische redenen vroeg op de 4K-trein wil springen, maar eigenlijk is het wel wat te vroeg voor de gemiddelde consument. Sowieso kan de PS4Pro nog helemaal geen native 4K renderen, hoewel de checkerboard techniek wel heel netjes uit de tests lijkt te komen. Maar toch hebben nog maar weinig mensen een 4K scherm, en daarnaast zijn die nog niet heel aantrekkelijk om mee te gamen vanwege de hoge inputlag. HDR klinkt ook best leuk, maar de felle lichtpieken die je dan krijgt lijkt me niet echt comfortabel tijdens een lange gamesessie. Ik vind een contrast van 100 al wat te fel aan mijn ogen (in een tamelijk donkere kamer), kies liever 90-95.

Vind het dan ook veel interessanter om te zien wat de Pro met 1080p games kan gaan doen. Hopelijk steken de game developers er nog wat moeite in om de games hiervoor te optimaliseren. Het hoogste op mijn verlanglijstje zou toch wel The Witcher 3 zijn, maar dat schijnt niet te gaan gebeuren. Wel zal de Pro hopelijk dan geen framerate drops meer hebben in de zwaarste stukken. Verder hoop dat ik aankomende games als Skyrim SE een fraaie Pro-mode voor 1080p hebben, ook al is het een opgevoerde AA en AF, met een wat hogere framerate ofzo.

Andere reden voor mij om te upgraden is dat de Pro hopelijk wat stiller is dan de vanilla PS4, wilde hem al uit elkaar halen om even goed schoon te maken, maar dat hoeft dan niet meer, GameMania mag de meuk eruit gaan peuteren :)
Verder is de 1TB schijf wel handig, en met SATA3 ook wat sneller. Hopelijk ook op andere gebieden wat sneller, 7200 rpm ipv 5400 rpm enzo, maar daar is volgens mij nog weinig over bekend. Ook zit er een snellere 5Ghz wifi kaart, dat werd ook wel eens tijd.

Maar goed, het is vooral even afwachten wat de game developers ermee gaan doen. Crystal Dynamics heeft met Rise of the Tomb Raider in elk geval het goede voorbeeld gegeven, hopelijk doet dat volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:29
DarkSide schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:01:
Bij mij staat er gewoon gekocht als ik een game gekocht hebt.
En niet "niet beschikbaar".

Zal idd even kijken in je library of hij daar niet bij staat toevallig.
Anders contact opnemen met support
In mijn Bibliotheek stond er geen Uncharted.
Maar via laptop/browser heb ik het toch in mijn downloadlijst kunnen zetten.

Vreemd nog nooit gehad maar kan het in ieder geval spelen nu...

edit: in de store via ps4 staat overigens nog steeds "Niet beschikbaar"...

[ Voor 7% gewijzigd door Wazzup! op 18-10-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Tja 4K verkoopt wat makkelijker en ze kunnen er stickertjes van maken. net als destijds HD en HD ready, 3D etc etc.

Zelf ga ik geen 4K tv kopen. Gisteren weer een bluray zitten kijken en dat is meer dan strak genoeg kwa beeld op een 58" tv op 4,5 meter afstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik, en anderen, zouden graag een pro willen, omdat dat de betere machine is met de beste specs. Je betaald hier echter flink voor. Sommigen ruilen zelfs hun oude PS4 in voor een Pro. Uiteindelijk betaal je dan 400 (je oude PS4) + 200/250 = 600/650 euro!!! Voor een spelcomputer die in mijn ogen niet veel meer biedt dan wat kleine grafische verbeteringen tov bijv. een "gewone" PS4 of de slim. Die laatste was onlangs zelfs 199. Da's dan een verschil, als je m inruilt, van 400/450 euro. Als je een "oude" full hdtv hebt is dat echt: dom. Ik begrijp het idee en gevoel erachter wel, iets nieuws, de betere machine, toekomst proof, maar volgens mij kan je je geld beter sparen voor de PS5 die geheid komt in, zeg eens eind 2018 ofzo. Er is dan een boel verder ontwikkeld en je hebt dan wel misschien een goede betaalbare 4k tv met doorontwikkelde toeters en bellen zoals HDR. Waarvan de meerwaarde zich overigens ook nog echt moet bewijzen.

De pro biedt weinig meerwaarde, is geen native 4k, heeft geen 4k player aan boord, gebruikt veel energie, en je hébt al een werkende PS4, of anders de aanbieding van 200 afwachten voor de slim. Als Sony aan devs zou verplichten om 60 fps/1080p aan te bieden op de Pro, dan is het een ander verhaal, maar ik zie dat niet echt gebeuren, uitzonderingen daargelaten. Niet doen dus, die Pro...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2016 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:37:
Ik, en anderen, zouden graag een pro willen, omdat dat de betere machine is met de beste specs. Je betaald hier echter flink voor. Sommigen ruilen zelfs hun oude PS4 in voor een Pro. Uiteindelijk betaal je dan 400 (je oude PS4) + 200/250 = 600/650 euro!!! Voor een spelcomputer die in mijn ogen niet veel meer biedt dan wat kleine grafische verbeteringen tov bijv. een "gewone" PS4 of de slim. Die laatste was onlangs zelfs 199. Da's dan een verschil, als je m inruilt, van 400/450 euro. Als je een "oude" full hdtv hebt is dat echt: dom. Ik begrijp het idee en gevoel erachter wel, iets nieuws, de betere machine, toekomst proof, maar volgens mij kan je je geld beter sparen voor de PS5 die geheid komt in, zeg eens eind 2018 ofzo. Er is dan een boel verder ontwikkeld en je hebt dan wel misschien een goede betaalbare 4k tv met doorontwikkelde toeters en bellen zoals HDR. Waarvan de meerwaarde zich overigens ook nog echt moet bewijzen.

De pro biedt weinig meerwaarde, is geen native 4k, heeft geen 4k player aan boord, gebruikt veel energie, en je hébt al een werkende PS4, of anders de aanbieding van 200 afwachten voor de slim.
Leuke manier van rekenen heb jij. Als ik zo reken dan kost mijn laatste auto waarschijnlijk €100.000,- + Die PS4 is al geen €400,- meer waard zodra je de winkel uit loopt.

De upgrade is behoorlijk bagger, maar dan nog is het mij die €200,- waard. Natuurlijk komt het niet in de buurt van mijn pc, maar die heeft ook een heel ander prijskaartje. En ik zou niet te hard rekenen op een PS5, maar eerder op een PS4 super pro of zoiets. Zeker als deze strategie een beetje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:37:

De pro biedt weinig meerwaarde, is geen native 4k, heeft geen 4k player aan boord, gebruikt veel energie, en je hébt al een werkende PS4, of anders de aanbieding van 200 afwachten voor de slim. Als Sony aan devs zou verplichten om 60 fps/1080p aan te bieden op de Pro, dan is het een ander verhaal, maar ik zie dat niet echt gebeuren, uitzonderingen daargelaten. Niet doen dus, die Pro...
Je betaalt hier flink voor? Hij kost net zoveel als de day one versie op releasedag. Niemand dwingt iemand die al een PS4 heeft, te upgraden. Daar kies je echt zelf voor. Dus ja, dan kun je via een rekensommetje roepen dat het ding € 650,- kost, maar dat slaat eigenlijk nergens op. Zo kun je straks ook roepen dat de PS5 € 800,- kost, want wat verwacht je daar precies van, buiten een grafische upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 23:56
PS4 verkocht via mp, wordt vanavond opgehaald voor 200 euro. Hoef dus nog 'maar' 200 euro voor de Pro te betalen wanneer deze uitkomt.

Gisteren even de lokale Bart Smit gebeld en gevraagd of ik de Pro alvast kon bestellen. De medewerker had geen idee waar ik het over had en ik moest over een tijdje nog maar eens terugbellen. Dusss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je moet ook nog een TV hebben, die kost gemiddeld 600,-. En stroom, die rekening is ook 100,- jaarlijks...
En internet, ook weer 50,- per maand.

Duur gamen als je zo creatief rekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:53:
PS4 verkocht via mp, wordt vanavond opgehaald voor 200 euro. Hoef dus nog 'maar' 200 euro voor de Pro te betalen wanneer deze uitkomt.

Gisteren even de lokale Bart Smit gebeld en gevraagd of ik de Pro alvast kon bestellen. De medewerker had geen idee waar ik het over had en ik moest over een tijdje nog maar eens terugbellen. Dusss...
Staat gewoon op hun website. Waarom niet daar bestellen en voor afhalen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 2 minuten, voor hopelijk een nieuwe red dead teaser. Misschien wel de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe

All this week’s releases on PS Store in one spot for easy consumption:

https://blog.eu.playstati...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:
Nog 2 minuten, voor hopelijk een nieuwe red dead teaser. Misschien wel de naam.
De naam is er:

http://www.rockstargames.com/newswire

Red Dead Redemption 2. :)
Release pas 'fall 2017' :'(

En weer ps/xbox only, eat that. :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 18-10-2016 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://twitter.com/RockstarGames/status/788363842329903104 red dead redemption 2!

trailer komt donderdag om 11AM EST, hoe laat is dat in Nederland?

Dat is 17:00 nederlandse tijd.

[ Voor 39% gewijzigd door Nieuwevolger op 18-10-2016 15:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:53:
Je moet ook nog een TV hebben, die kost gemiddeld 600,-. En stroom, die rekening is ook 100,- jaarlijks...
En internet, ook weer 50,- per maand.

Duur gamen als je zo creatief rekent...
Lang niet zo duur als elke dag met een andere vrouw naar bed gaan. En sinds ik met die hobby ben gestopt is mijn vriendin ook opvallend rustiger geworden en heb ik minder een luide piep in mijn oren. Nee gamen is zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Wel beetje simpele benaming voor nieuwe rdr2.. en jammer pas fall 2017.. betekend geen voordeel voor sony met de ps4 Pro want dan is scorpio er ook wel denk.
En dan zal net als met 360 vs ps3 de Xbox versie weer beste versie zijn.
Maar kijk wel erg uit naar deze game. Deel 1 met veel plezier gespeeld.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tegen die tijd is er natuurlijk ook de PS4 Pro 2, net weer iets beter en kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

De naam is er:

http://www.rockstargames.com/newswire

Red Dead Redemption 2. :)
Release pas 'fall 2017' :'(

En weer ps/xbox only, eat that. :Y)
Ik ben als game liefhebber wel benieuwd naar hoe een R* game eruit ziet op alleen de current gen consoles, maar er moet een hoop gebeuren wil ik weer op deze hypetrain stappen.

Ik ben een van de weinigen geloof ik, maar ik heb nog nooit een game van ze uitgespeeld. Ik haak altijd halverwege af omdat het me niet meer kan boeien. Op een of andere manier vind ik de schaal van de wereld erg "gamey" overkomen en dus niet geloofwaardig. Ook de controls/animaties staan me altijd tegen. Het voelt echt altijd als een R* game. Ik ben momenteel erg onder de indruk van de schaal van AC Syndicate en merk daarbij dat ik een open wereld game langer vet vind als de traversal niet "standaard" (lopen/voertuigen) is (Batman, AC, Mordor) . Het voelt voor mij ook nep om in een "realistische" open wereld game te gaan rennen, maar toch doe je het, want niemand gaat bewust wandelen en zo tweemaal zolang over een game doen (hebben niet meer mensen hier last van?).

Ik begrijp desondanks de charme van RDR want het verhaal is gewoon prima en een cowboy setting is redelijk uniek. Ik ben sowieso benieuwd waar ze mee gaan komen.

Edit:
v8power67 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:17:
Wel beetje simpele benaming voor nieuwe rdr2.. en jammer pas fall 2017.. betekend geen voordeel voor sony met de ps4 Pro want dan is scorpio er ook wel denk.
Alle games die uitkomen na november dit jaar moeten een Pro versie hebben, dus hoezo betekent dit geen voordeel? Overigens waas bij GTA 5 volgens mij de PS3 versie de bovenliggende, dus ook dat zegt niks.

Verder is herfst 2017 vrij snel toch? GTA 5 kwam in 2014 op de current gen uit, dus zolang zijn ze er nog niet mee bezig, denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door bram1984 op 18-10-2016 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:17:
Als rdr 2 in September of oktober uitkomen en de scorpio in November, kan Sony profiteren dat de ps4 pro versie dan het beste is op launch. Maar mocht de scorpio eerder uitkomen, dan springt de scorpio meteen ijzersterk uit de startblokken. Ook al zou Sony de marketing deal hebben met bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 23:38
Benieuwd naar de trailer, alleen wel nog een heel jaar wachten :p. Had eigenlijk wel een andere naam verwacht dan RDR2, maar dit zal wel beter te marketen zijn.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 23:56
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:58:
[...]

Staat gewoon op hun website. Waarom niet daar bestellen en voor afhalen kiezen?
Gelijk maar gedaan. Hoop dat ze de 10e kunnen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:19:
[...]

Ik ben als game liefhebber wel benieuwd naar hoe een R* game eruit ziet op alleen de current gen consoles, maar er moet een hoop gebeuren wil ik weer op deze hypetrain stappen.

Ik ben een van de weinigen geloof ik, maar ik heb nog nooit een game van ze uitgespeeld. Ik haak altijd halverwege af omdat het me niet meer kan boeien. Op een of andere manier vind ik de schaal van de wereld erg "gamey" overkomen en dus niet geloofwaardig. Ook de controls/animaties staan me altijd tegen. Het voelt echt altijd als een R* game. Ik ben momenteel erg onder de indruk van de schaal van AC Syndicate en merk daarbij dat ik een open wereld game langer vet vind als de traversal niet "standaard" (lopen/voertuigen) is (Batman, AC, Mordor) . Het voelt voor mij ook nep om in een "realistische" open wereld game te gaan rennen, maar toch doe je het, want niemand gaat bewust wandelen en zo tweemaal zolang over een game doen (hebben niet meer mensen hier last van?).

Ik begrijp desondanks de charme van RDR want het verhaal is gewoon prima en een cowboy setting is redelijk uniek. Ik ben sowieso benieuwd waar ze mee gaan komen.
Dus rennen in een open wereld staat je tegen, maar van 80 meter hoogte in een kar vol hooi springen niet :? :p Volgens mij hebben erg weinig mensen Red Dead Redemption uitgespeeld van wat ik hoor en ik kan me ook herinneren dat het saai werd na een tijdje.

Op Vice City na heb ik ook nooit een GTA game gespeeld om het verhaal, maar meer om de mogelijkheden en de sfeer. Vond het verhaal van deel 5 wel leuk, maar ik kan nu al niet meer vertellen waar het over ging en nooit de neiging gehad om een 2e run te maken.

GTA 5 speel ik nog steeds aardig wat online en de sfeer van de stad en de belichting vallen me nog steeds in positieve zin op. Gisteren zag ik ineens de mist langs een heuvelweggetje omhoog "rollen" en dan met een opkomend zonnetje er achter... En dat zelfde kan ik herinneren bij Red Dead, Gewoon weer benieuwd wat er achter de volgende heuvel ligt en het was ook een erg mooie game voor die tijd.

Van AC heb ik na Black Flag (wat een topper) niet meer kunnen genieten en ik erger me aan te veel dingen in de laatste 2 delen dus ik bespaar je de waslijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 15:19:
[...]

Wat ik persoonlijk heel erg vervelend vond bij AC Syn, is dat de huizen veel hetzelfde waren. Ik had soms echt het idee dat hele blokken huizen gewoon gekopieerd waren van elkaar. Dat gevoel heb ik bij GTA 5 veel minder. Wat betreft het verhaal van GTA 5, inderdaad, na een tijdje was ik die behoorlijk kwijt of werd ie saai. Maar ik speel GTA dan ook vooral voor de vrijheid en het lekker even raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:19:
[...]

Dus rennen in een open wereld staat je tegen, maar van 80 meter hoogte in een kar vol hooi springen niet :? :p Volgens mij hebben erg weinig mensen Red Dead Redemption uitgespeeld van wat ik hoor en ik kan me ook herinneren dat het saai werd na een tijdje.
Haha echt hè. Om nog maar over die rope launcher te zwijgen. :P

Punt is meer dat AC ook niet pretendeert een soort van realistische wereld te zijn. Ik vond er na BF ook weinig meer aan eerlijk gezegd, maar met Syndicate heb ik het plezier weer helemaal hervonden. Syndicate neemt zichzelf niet te serieus en er zit ook genoeg humor in en het klimmen en over de stad heen zwiepen verveelt gewoon nooit. Alleen rond kunnen lopen en af en toe in een auto stappen (of op een paard) doet dat voor mij persoonlijk wel. En gekke shit uitproberen is natuurlijk altijd leuk, maar dat heb ik na een uurtje wel gezien.

Ik heb RDR geloof ik tot het tweede gebied gespeeld. Daarna eigenlijk nooit meer teruggekeerd. Begrijp ook nooit waarom het aimen altijd zo raar aanvoelt, als je dit vergelijkt met een standaard TPS. Was in RDR ook zo, weet ik nog.
Jasphur schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

Wat ik persoonlijk heel erg vervelend vond bij AC Syn, is dat de huizen veel hetzelfde waren. Ik had soms echt het idee dat hele blokken huizen gewoon gekopieerd waren van elkaar. Dat gevoel heb ik bij GTA 5 veel minder. Wat betreft het verhaal van GTA 5, inderdaad, na een tijdje was ik die behoorlijk kwijt of werd ie saai. Maar ik speel GTA dan ook vooral voor de vrijheid en het lekker even raggen.
Dat klopt wel en dat hebben ze ongetwijfeld ook gedaan, maar de map is ook wel echt gigantisch en deze is echt helemaal bebouwd. Overigens zitten er ook wel weer herkenbare verschillen tussen alle gebieden (centrum met veel hoogbouw, industriegebieden met veel fabrieken, woonwijken etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

[...]

Dat klopt wel en dat hebben ze ongetwijfeld ook gedaan, maar de map is ook wel echt gigantisch en deze is echt helemaal bebouwd. Overigens zitten er ook wel weer herkenbare verschillen tussen alle gebieden (centrum met veel hoogbouw, industriegebieden met veel fabrieken, woonwijken etc.)
Yes. Die verschillen zijn zeer goed gedaan. En ik heb voor de lol best vaak hele stukken gelopen en mij gedragen als een gewonen burger (die af en toe een copper neerstak, dat wel). Dat doe ik overigens bij GTA ook. :+

Nee ik heb mij zeer goed vermaakt met AC syn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:29:
[...]

Haha echt hè. Om nog maar over die rope launcher te zwijgen. :P

Punt is meer dat AC ook niet pretendeert een soort van realistische wereld te zijn. Ik vond er na BF ook weinig meer aan eerlijk gezegd, maar met Syndicate heb ik het plezier weer helemaal hervonden. Syndicate neemt zichzelf niet te serieus en er zit ook genoeg humor in en het klimmen en over de stad heen zwiepen verveelt gewoon nooit. Alleen rond kunnen lopen en af en toe in een auto stappen (of op een paard) doet dat voor mij persoonlijk wel. En gekke shit uitproberen is natuurlijk altijd leuk, maar dat heb ik na een uurtje wel gezien.

Ik heb RDR geloof ik tot het tweede gebied gespeeld. Daarna eigenlijk nooit meer teruggekeerd. Begrijp ook nooit waarom het aimen altijd zo raar aanvoelt, als je dit vergelijkt met een standaard TPS. Was in RDR ook zo, weet ik nog.

[...]

Die rope was leuk, mensen vastbinden en meeslepen achter je paard en vervolgens op het spoor, net voordat er een trein voorbij komt razen, neerleggen. :D
Het aimen is wel heel apart inderdaad, dat klopt en herriner ik me er ook nog wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:41:
[...]

Die rope was leuk, mensen vastbinden en meeslepen achter je paard en vervolgens op het spoor, net voordat er een trein voorbij komt razen, neerleggen. :D
Het aimen is wel heel apart inderdaad, dat klopt en herriner ik me er ook nog wel van.
Huh kun je de rope launcher ook op mensen gebruiken? Dat wist ik niet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
Da's ook nieuw voor mij. Vond wel zodra je de rope had je wel vrij OP werd in het spel imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 16:56:
[...]

Huh kun je de rope launcher ook op mensen gebruiken? Dat wist ik niet. :D
Je kunt op een gegeven moment ook als 'good cowboy' de Sheriff helpen, met het traceren van gespuis. Dead or Alive, waarbij je ze levend dus vastgebonden met je rope launcher moet terugbrengen. :)
Maar dat werkte ook op anderen..
Daarom moet je dus wat verder spelen... >:)

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 18-10-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Volgens mij worden er nu twee spellen door elkaar gehaald. De Rope Launcher in AC Syn kun je niet gebruiken op mensen (dat mik-puntje focust zich alleen op punten van muren/schoorstenen en dakgoten).

Hoe de Rope Laucnher werkt in RDR weet ik niet, dat spel heb ik nooit gebruikt.

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 18-10-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
Wacht. Over welk spel hebben we het nu? Syndicate of RDR? :) Bij RDR kon je het inderdaad wel, maar om het nou een 'launcher' te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Dat heet gewoon een lasso ;)

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Activision ‏

We're opening up the Call of Duty: Infinite Warfare Beta to everyone on the PS4!

https://blog.activision.c...re-Beta-for/ba-p/10046324

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:05:
Activision ‏

We're opening up the Call of Duty: Infinite Warfare Beta to everyone on the PS4!

Haha, mooi zo net tijdens het weekend dat BF1 uitkomt :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 00:06
ghstly schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 17:00:
Wacht. Over welk spel hebben we het nu? Syndicate of RDR? :) Bij RDR kon je het inderdaad wel, maar om het nou een 'launcher' te noemen.
Was zover ik me kan herinneren gewoon een lasso. Heb hem destijds op x360 gespeeld. Zou hem graag als remaster zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Vrijdag schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

Haha, mooi zo net tijdens het weekend dat BF1 uitkomt :P
Ja ze moeten wel, want wie het afgelopen weekend de beta heeft gespeeld is er helemaal klaar mee :+

Voor mij iig geen COD meer tot ze de remaster vrij geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Activision ‏

Haha! :F ;w

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:24

The_Worst

Unox

Beakzz schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 21:08:
[...]

Ja ze moeten wel, want wie het afgelopen weekend de beta heeft gespeeld is er helemaal klaar mee :+

Heb er niks van meegekregen, is het slecht?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:19
[...]

Echt? Ik heb die closed beta gemist, wil nog wel even deze open beta meepakken. Normaal gesproken koop ik elk jaar wel CoD, dit jaar wacht ik er even mee. Kijk vooral uit naar Space Hulk Deathwing als feestdagenshooter eigenlijk. Alleen hoop ik dat die wel op de PS4 uitkomt dit jaar nog.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Activision ‏

Possimpible;

Sorry Activision, I'm busy with Battlefield: 1.

Verwijderd in "[PS4] PlayStation 4 - deel 7"

:+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat het downloaden toch weer waardeloos slecht de laatste tijd op PSN.
Ik ben nu Battlefield 1 aan het downloaden met een tergend langzame snelheid.

Weinig hoop dat het met de PS4 Pro sneller zal gaan.

Het downloaden is bij mij in ieder geval de ergernis nummer 1 op de PS4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In WW1 hadden ze ook nog niet zo snel internet als we nu hebben, dat kan een en ander verklaren misschien ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 07:34:
Wat gaat het downloaden toch weer waardeloos slecht de laatste tijd op PSN.
Ik ben nu Battlefield 1 aan het downloaden met een tergend langzame snelheid.

Weinig hoop dat het met de PS4 Pro sneller zal gaan.

Het downloaden is bij mij in ieder geval de ergernis nummer 1 op de PS4.
Met wifi ging het ook erg slecht voor mij, kabel er in gestoken na een switch gehaald te hebben en mijn internet is gewoon 5x zo snel geworden _/-\o_

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Downloads zijn heel wisselend. Op de PS3 gingen ze wel altijd sneller en stabieler. Zelfde kabels/provider etc.

Ps4 is altijd afwachten hoe snel de download/patch etc binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:04:
[...]

Met wifi ging het ook erg slecht voor mij, kabel er in gestoken na een switch gehaald te hebben en mijn internet is gewoon 5x zo snel geworden _/-\o_
Dus je had een 200 Mbit/s en nu dus 1000? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:18:
[...]

Dus je had een 200 Mbit/s en nu dus 1000? :o
Haha was het maar zo'n feest, zat op zo'n 12Mbps op mijn ps4 en nu op 60-65

Mijn PC heeft meestal rond de 70 dus ben er tevreden mee.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:04:
Ik had en heb het vanaf het begin al via een kabel.

Het is gewoon erg wisselvallig met PSN downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Paulus07 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:07:
Downloads zijn heel wisselend. Op de PS3 gingen ze wel altijd sneller en stabieler. Zelfde kabels/provider etc.

Ps4 is altijd afwachten hoe snel de download/patch etc binnen is.
Ik heb juist precies het tegenovergestelde haha. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

[...]

Helaas mee eens. Ik heb de game een eerlijke kans gegeven en uiteindelijk is het niet leuk genoeg. Er zitten echt wel leuke potjes tussen, maar je gaat door zo ontzettend veel random shit dood dat het frustrerend is. Blops 3 veel gespeeld, maar dit wordt 'm niet.

Dus dan maar BF1 halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Eerste PS4 Pro patches worden ter download aangeboden'
4k Mode– This includes all of the graphical features available on the original PlayStation®4, and the game is scaled to 4k resolution. – This is the default when the PS4 Pro is hooked up to a display that supports 4k resolution.

1080p Enhanced Mode– This includes all of the graphical features available on the original PlayStation®4, and also includes the following graphical enhancements: – Ambient occlusion – Water reflections – Improved shadow fidelity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:04:

[...]
Welke games gaat het om eigenlijk?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:10:
Welke games gaat het om eigenlijk?
De PS4 Pro patches die nu al verspreid worden, zijn voor Deus Ex: Mankind Divided, Middle-Earth: Shadow of Mordor, The Elder Scrolls Online en Hustle Kings.

Er komen nog meer patches voor andere games uit binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 23:57
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:04:

[...]
Nu hoeft alleen mijn PS4 Pro nog even te komen _/-\o_ Ik was zo slim of dom om mijn PS4 vlak voor het event te verkopen in de veronderstelling dat de Pro toch echt wel voor of tegelijk met de VR zou komen, niet dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:01
Moet de Pro nog annuleren trouwens, bedankt. Had hem destijds direct in pre-order gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 10-10 23:55

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

De PS4 Pro patches die nu al verspreid worden, zijn voor Deus Ex: Mankind Divided, Middle-Earth: Shadow of Mordor, The Elder Scrolls Online en Hustle Kings.

Er komen nog meer patches voor andere games uit binnenkort.
OK thanks!
Die voor Deus Ex is al even uit btw. Voegt op de normale PS4 ook HDR ondersteuning toe. Het grappige is dat je daar bijna niets over leest. Het werkt hier ook wel. Ik moet alleen zeggen dat ik er nog niet over uit ben of het nou echt een goede implementatie is. Het ziet er vooral een beetje "raar" uit. Lijkt me een beetje een haast klus geweest.

Ik blijf hopen dat er nog meer pro patches aangekondigd worden voor bestaande games want de lijst is nu toch wel bijzonder teleurstellend.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambient occlusion – Water reflections – Improved shadow fidelity
Daar doe je het dus voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik ga de PlayStation Pro ook maar annuleren, het blijft allemaal wat vaag wat nu de netto opbrengst is van een PlayStation Pro.

Goedkoop game jaar zo, ook de PlayStation VR al geannuleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 19-10-2016 10:31 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 ... 42 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.