Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:13:
[...]

De PS4 Pro patches die nu al verspreid worden, zijn voor Deus Ex: Mankind Divided, Middle-Earth: Shadow of Mordor, The Elder Scrolls Online en Hustle Kings.

Er komen nog meer patches voor andere games uit binnenkort.
Deus Ex heb ik bewust even mee gewacht. Tomb Raider zal ook wel vroeg of laat uitgerold worden, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:35

rajackar

Blood Minister

Of voor 4K met HDR.
Dat is de reden dat hier een pro komt te staan :9~

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:29

swv

Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:30:
Ik ga de PlayStation Pro ook maar annuleren, het blijft allemaal wat vaag wat nu de netto opbrengst is van een PlayStation Pro.

Goedkoop game jaar zo, ook de PlayStation VR al geannuleerd.
Daarom moet je ook niet pre-orderen. Gewoon de eerste gebruikerservaringen afwachten, daarna kopen. Je ziet het bij de PSVR welke prima verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:58
sww89 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Daarom moet je ook niet pre-orderen. Gewoon de eerste gebruikerservaringen afwachten, daarna kopen. Je ziet het bij de PSVR welke prima verkrijgbaar is.
Pre-orderen was ik sowieso al afgestapt, maar ik weet nog hoe het ging bij de PlayStation 4. Deze had ik gelukkig ook meteen bij de aankondiging gepre-ordered. Om die reden dus alle hardware van Sony gepre-ordered.

Pre-orderen doe ik normaal alleen als ik echt zeker ben van mijn zaak, zoals bijvoorbeeld FIFA 17 voor €44,44 inclusief verzenden, omdat deze toch niet goedkoper wordt.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de PS4 Pro om de verbeterde 1080p mode en de 1080p recording.

De PS4 record maximaal 720p en de PS4 Pro record maximaal 1080p

En zoals jullie weten record ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Screenshots zijn toch meer dan voldoende als je gewoon doet campen? :+

heel flauw excuses :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:36:
Screenshots zijn toch meer dan voldoende als je gewoon doet campen? :+

heel flauw excuses :P
Nee, want de 4k screenshot optie van de PS4 Pro kan ik dan nog niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:29

swv

Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:10:
[...]

Pre-orderen was ik sowieso al afgestapt, maar ik weet nog hoe het ging bij de PlayStation 4. Deze had ik gelukkig ook meteen bij de aankondiging gepre-ordered. Om die reden dus alle hardware van Sony gepre-ordered.

Pre-orderen doe ik normaal alleen als ik echt zeker ben van mijn zaak, zoals bijvoorbeeld FIFA 17 voor €44,44 inclusief verzenden, omdat deze toch niet goedkoper wordt.
Ja precies. En van de PS4 was wel duidelijk dat je die moest hebben. Nu is de informatie over de Pro wel schaars ja. Als in wat games er mee gaan doen. Dus ik snap dat je de pre-order laat schieten. Zelf heb ik de PSVR geannuleerd omdat ik nu even het geld niet neer wilde leggen en eerst de ervaringen af wilde wachten. Dat kon ik in maart van dit jaar nog niet voorspellen dus daarom expres bij bol.com besteld. Wat ik in mijn vorige post was vergeten te vragen: Ga je wel voor de Pro als deze belooft te doen wat Sony heeft gepresenteerd? Ik ga dat wel doen denk ik. Net als bij de PSVR waar ik nu van overtuigd ben. Ik hoop dan nog steeds op een bundel o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:39:
[...]

Nee, want de 4k screenshot optie van de PS4 Pro kan ik dan nog niet. :+
En dan je 4k screenshots bekijken op je 1080p tv :P

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-10 21:59
Jumpman schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:30:
Ik ga de PlayStation Pro ook maar annuleren, het blijft allemaal wat vaag wat nu de netto opbrengst is van een PlayStation Pro.

Goedkoop game jaar zo, ook de PlayStation VR al geannuleerd.
Hier ook beide weer geannuleerd. Speel eigenlijk alleen maar de nieuwe Worms, Rocket League en GTA online nog op de PS4. Geen van die spellen zie ik een patch krijgen. Verder heb ik voor dit jaar enkel Uncharted 4 nog op mijn lijstje staan van PS4 games die ik wil spelen dus ik haal hem pas als er echt voordeel te behalen is voor 1080p gaming.

Van het weekend HDR gezien en geprobeerd en ik was niet onder de indruk. Aangezien ik dat ook niet ben van mijn 4K TV kan ik het geld (blijkbaar) beter besteden aan een goede bril :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
Beakzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:51:
[...]

Hier ook beide weer geannuleerd. Speel eigenlijk alleen maar de nieuwe Worms, Rocket League en GTA online nog op de PS4. Geen van die spellen zie ik een patch krijgen. Verder heb ik voor dit jaar enkel Uncharted 4 nog op mijn lijstje staan van PS4 games die ik wil spelen dus ik haal hem pas als er echt voordeel te behalen is voor 1080p gaming.

Van het weekend HDR gezien en geprobeerd en ik was niet onder de indruk. Aangezien ik dat ook niet ben van mijn 4K TV kan ik het geld (blijkbaar) beter besteden aan een goede bril :+
Weet je zeker dat het een 10bit hdr tv was ? De goedkopere 8bit tvs schijnen niet echt indrukwekkend te zijn nee.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
v8power67 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Weet je zeker dat het een 10bit hdr tv was ? De goedkopere 8bit tvs schijnen niet echt indrukwekkend te zijn nee.
Nee dat weet ik niet zeker, want ik wist niet eens dat daar ook weer verschil in zat. Kan me alleen niet voorstellen dat die vriend iets heeft gekocht wat niet overdreven duur is aangezien hij nogal wat te besteden heeft (als in hij hoeft alleen nog maar te werken als hobby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Beakzz schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:18:
[...]

Nee dat weet ik niet zeker, want ik wist niet eens dat daar ook weer verschil in zat. Kan me alleen niet voorstellen dat die vriend iets heeft gekocht wat niet overdreven duur is aangezien hij nogal wat te besteden heeft (als in hij hoeft alleen nog maar te werken als hobby).
Geld staat niet gelijk aan verstand, hè... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen, ik heb me nog druk gemaakt om de kleuren en belichting op m'n tv, maar ik wil nu ook wel een HDR tv :(. Ook al betaal je eigenlijk honderden euro's meer voor wat realistische licht effecten en iets betere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ask PlayStation

Some PSN services are currently unavailable. Our engineers are investigating the problem. Keep visiting http://status.playstation.com for updates.

(Storing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38
Er was een tijd dat ik dat soort termen begreep en dat ik al die dingen wílde zien. Tegenwoordig interesseert het me allemaal niet meer. Ik heb een gewone PS4 en in mijn eenvoudige pc zit een AMD 7850 en ik heb bij géén van deze platformen het gevoel dat ik ook wat mis. Ik wil gewoon lekker makkelijk gamen met redelijke graphics, zonder me druk hoeven maken over allerlei technische zaken.
Ben ik nu gewoon oud aan het worden? ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vrijdag nee, verstandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:30:
[...]

Er was een tijd dat ik dat soort termen begreep en dat ik al die dingen wílde zien. Tegenwoordig interesseert het me allemaal niet meer. Ik heb een gewone PS4 en in mijn eenvoudige pc zit een AMD 7850 en ik heb bij géén van deze platformen het gevoel dat ik ook wat mis. Ik wil gewoon lekker makkelijk gamen met redelijke graphics, zonder me druk hoeven maken over allerlei technische zaken.
Ben ik nu gewoon oud aan het worden? ;(
Nee hoor, volgens mij zitten de meeste mensen er zo in. Al is de groep die er meer mee bezig is natuurlijk wat meer hoorbaar ;)
Bij mij komt het in vlagen. Jaren lang heb ik er weinig mee gedaan en nu wil ik opeens een 4K tv met HDR en een PS4 pro. En ook onlangs weer eens een aardige GPU voor mijn PC gekocht terwijl ik jaren een on board video chip hebt gebruikt die neet eens moderne games kón draaien.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier staat 3 interessante filmpjes over de PS4 Strike Pack (add on voor je controller die paddles toevoegt).

http://www.collectiveminds.ca/ps4-new.html

Ik raak er steeds enthousiaster over. Ding is volledig on-the-fly moddable. Zo kun je ook knoppencombinaties toevoegen aan de paddle en eigenlijk alle buttons die je hebt op de controller (dus niet alleen de face buttons, zoals bij Scuf).

Wel een beetje cheaten (maar het laat de mogelijkheden zien), maar in een shooter kun je het ding zelfs leren dat je secondary wapen een pistool is en daar rapid fire aan toevoegen (dat staat dus los van de paddles). Of je kan 'm leren dat je R2 en L2 gelijktijdig indrukt. Ook QTE's kun je zo instellen dat je de knop alleen ingedrukt hoeft te houden in plaats van te mashen (of denk aan sprinten in GTA 5).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
rajackar schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Of voor 4K met HDR.
Dat is de reden dat hier een pro komt te staan :9~
Ja, met een dikke 4K oled wil het ook wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een nieuwe uitverkoop aan op PSN (je verwacht het niet, hé?). De lijst van 219 games (geen idee of er ook DLC packs bij zitten) is in ieder geval al te vinden via psprices.com en dan regio NL selecteren.

Ik ben er zelf even doorheen gegaan en ik zag in ieder geval Resident Evil 0 voor 6,99 en Metro Redux voor 11,99 als positieve uitschieters. Verder heel veel games, die al vele malen eerder in de aanbieding zijn geweest.

Weliswaar voor PS3 maar Red Dead Redemption + Undead Nightmare zijn ook weer scherp geprijsd (voor 11,99 volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:28:
Hier staat 3 interessante filmpjes over de PS4 Strike Pack (add on voor je controller die paddles toevoegt).

http://www.collectiveminds.ca/ps4-new.html

Ik raak er steeds enthousiaster over. Ding is volledig on-the-fly moddable. Zo kun je ook knoppencombinaties toevoegen aan de paddle en eigenlijk alle buttons die je hebt op de controller (dus niet alleen de face buttons, zoals bij Scuf).

Wel een beetje cheaten (maar het laat de mogelijkheden zien), maar in een shooter kun je het ding zelfs leren dat je secondary wapen een pistool is en daar rapid fire aan toevoegen (dat staat dus los van de paddles). Of je kan 'm leren dat je R2 en L2 gelijktijdig indrukt. Ook QTE's kun je zo instellen dat je de knop alleen ingedrukt hoeft te houden in plaats van te mashen (of denk aan sprinten in GTA 5).
https://sharqcontrollers....ront_shell-standard_black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Die is wel 2 á 3 keer zo duur. Daarnaast is die STRIKEPACK controller onafhankelijk. Mocht je controller kapot gaan dan klik je dat ding zo op een andere controller.

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:43:
Er komt een nieuwe uitverkoop aan op PSN (je verwacht het niet, hé?). De lijst van 219 games (geen idee of er ook DLC packs bij zitten) is in ieder geval al te vinden via psprices.com en dan regio NL selecteren.

Ik ben er zelf even doorheen gegaan en ik zag in ieder geval Resident Evil 0 voor 6,99 en Metro Redux voor 11,99 als positieve uitschieters. Verder heel veel games, die al vele malen eerder in de aanbieding zijn geweest.

Weliswaar voor PS3 maar Red Dead Redemption + Undead Nightmare zijn ook weer scherp geprijsd (voor 11,99 volgens mij).
Metro heb ik echt al een hele tijd geleden voor zoiets gekocht. In mijn optiek de beste en mooiste SP shooter op de current gen.
Niet echt vergelijkbaar. En € 110,- als je alleen remappable paddles neemt. Dat is ongeveer 3x zo duur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Save big on horror: Halloween-themed savings are haunting the PlayStation Store this week.

https://blog.eu.playstati...3&adbpl=tw&adbpr=36969785

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvIVD54UsAE_Xi1.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:34:
Bloodborne voor een geeltje jongens, wie durft? :P
Ikke, Ikke :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:34:
Bloodborne voor een geeltje jongens, wie durft? :P
Die is voor op een regenachtige dag. Oh wacht... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:37:
Until Dawn is wel aantrekkelijk geprijsd nu, voor € 21,99. Maar iets zegt me dat die snel in de IGC langskomt.
IGC? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorinn schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:43:
Instant Game Collection: Maandelijks PS Plus games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yorinn schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:43:
[...]

Doe eens Googlen op PS4 IGC. ;)

Maar dat is dus de Instant Game Collection. De gratis games iedere maand bij het Plus abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:54
never mind

[ Voor 180% gewijzigd door Cardwizard op 19-10-2016 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dutchgio schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:41:
[...]

Die is voor op een regenachtige dag. Oh wacht... :+
Als je de game al hebt, zeker doen. Volg de subreddit van Bloodborne nog steeds en nog steeds starten er nieuwe spelers met de game. Mooi om te zien daar.

Zelf ook met een Arcane character begonnen van het weekend, nog nooit gedaan. Kwam aan in NIghtmare Frontier en ben voor ik bij die Bell Chick was gewoon 3 keer ge-invade :P

Dus druk met een invader en de 2 NPC hunters daar. Zwetende billen maar wel gehaald _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
rajackar schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:10:
[...]

Nee hoor, volgens mij zitten de meeste mensen er zo in. Al is de groep die er meer mee bezig is natuurlijk wat meer hoorbaar ;)
Bij mij komt het in vlagen. Jaren lang heb ik er weinig mee gedaan en nu wil ik opeens een 4K tv met HDR en een PS4 pro. En ook onlangs weer eens een aardige GPU voor mijn PC gekocht terwijl ik jaren een on board video chip hebt gebruikt die neet eens moderne games kón draaien.
Ha, ik ben gelukkig niet de enige :) Ik merk dat ik van redelijk hardcore gamer/tweaker veel meer richting "de eindgebruiker met enige kennis van zaken" ben gegaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind al die ontwikkelingen echt fantastisch maar al die termen zeggen me allemaal helemaal niks meer :P Ziet het er gewoon goed uit (is subjectief) en speelt het lekker, dat zijn voor mij de belangrijkste criteria geworden. Gelukkig kan ik altijd hier terecht voor meer achtergrond info, dat is wel heel erg fijn _/-\o_

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Vrijdag schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:20:
[...]

[...]
Ha, ik ben gelukkig niet de enige :) Ik merk dat ik van redelijk hardcore gamer/tweaker veel meer richting "de eindgebruiker met enige kennis van zaken" ben gegaan.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind al die ontwikkelingen echt fantastisch maar al die termen zeggen me allemaal helemaal niks meer :P Ziet het er gewoon goed uit (is subjectief) en speelt het lekker, dat zijn voor mij de belangrijkste criteria geworden. Gelukkig kan ik altijd hier terecht voor meer achtergrond info, dat is wel heel erg fijn _/-\o_
Je bent zeker niet de enige hoor. Ik schaamde me bijna toen ik nog maar één PC had staan die het ook gewoon deed ;)
Maar toch krijg ik af en toe van die buien dat het weer moet en dan ga ik me er een tijdje weer in verdiepen enzo. Toen ik wat werk betreft ook wat meer echt in de techniek zat had ik er thuis wat minder zin in. Nu beweeg ik wat meer naar de comemrciële kant van IT en ga ik thuis weer meer los (8>

Maar goed, ik raak wat off topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.polygon.com/20...s4-playstation-4-xbox-one

Polygon is erg positief over de eerste paar uren van ff15, hoop echt dat square de verwachtingen kan waar maken. De game ziet zo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil graag klikken maar ik doe het niet. De game valt op de mat zodra ie uit is,
tot die tijd wil ik er helemaal niks van zien of horen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Mijn huidige setup is:
PS4 <-hdmi-> Marantz SR6005 receiver (met geluid erop) <-hdmi-> 4K TV.

Die Marantz is geloof ik pre-4K tijdperk qua HDMI-standaard. Stel dat ik over zou stappen naar een PS4 Pro, dan zou bovenstaande manier niet gaan werken? Dan zou ik dus dit moeten doen voor beeld:
PS4 Pro <-hdmi-> 4K TV.
En voor geluid:
PS4 Pro <-optisch-> Marantz receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
dvdkiwi schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:51:
Ik wil graag klikken maar ik doe het niet. De game valt op de mat zodra ie uit is,
tot die tijd wil ik er helemaal niks van zien of horen ;)
Same here, ik heb alleen de korte episodes gekeken die op YT zijn gezet als "voorverhaal" van de game. Verklapt niks over de game maar je krijgt wat backstory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

Tom schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:54:
Mijn huidige setup is:

Die Marantz is geloof ik pre-4K tijdperk qua HDMI-standaard. Stel dat ik over zou stappen naar een PS4 Pro, dan zou bovenstaande manier niet gaan werken? Dan zou ik dus dit moeten doen voor beeld:
PS4 Pro <-hdmi-> 4K TV.
En voor geluid:
Er zit een HDMI 1.4a connectie op. Dat betekend 4k resolutie met max 30fps.
Ik zie geen vermelding van de versie van HDCP. Maar volgens mij vereist de Pro geen HDCP 2.2.
Dit wordt voor Ultra BR disk wel vereist nl. Maar aangezien die niet aanwezig is voorzie ik geen issues.

Als jij met max 30fps kan leven zou je volgens mij met de SR6005 uit de voeten kunnen door alles via HDMI te laten werken.
Anders idd HDMI rechtstreeks op TV aansluiten en gebruik maken van de optical out

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Mijn huidige setup is:

PS4 Pro <-hdmi-> 4K TV.
En voor geluid:
Ik heb een zelfde soort setup maar dan met een Onkyo receiver. Deze heeft ook alleen HDMI 1.4.
Bij mij ging het al mis toch ik Deus EX in HDR wilde spelen. Ik kon de HDR modus in game niet aanzetten omdat er via HDMI een controle plaats vindt die kijkt of het aangesloten scherm wel de jusite ondersteuning biedt. Toen ik mijn PS4 direct aan TV had gehangen kreeg ik meteen de vraag of ik HDR modus in wilde schakelen. En nu werkt het dus ook. Dit is dus op 1080p en zonder 60fps.
De audio gaat bij mij via de audio return channel (ARC) naar de receiver.
Je moet dan wel je PS4 op DTS of DD zetten want PCM wordt (bij mij) niet ondersteunt. Je hebt dan wel gewoon 5.1 ondersteuning. Als ik het me goed herinner is ARC onderdeel van HDMi 1.4 dus dat zou bij jou ook moeten werken als je receiver dat ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:15
Nieuwevolger schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:40:
http://www.polygon.com/20...s4-playstation-4-xbox-one

Polygon is erg positief over de eerste paar uren van ff15, hoop echt dat square de verwachtingen kan waar maken. De game ziet zo goed uit.
Zo! Ze zijn erg positief als ik de tekst zo even scan. Ik ga hem niet volledig lezen omdat ik het erg graag zelf wil spelen!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik heb het nog iets omslachtiger omdat ik meer apparaten heb en ook zo'n oud ding heb (Harman Kardon). De PS4 via HDMI aangesloten en het geluid stuur ik ook weer door via de HDMI kabel. Het geluid heb ik echter weer via een optische kabel van de tv naar de versterker doorgelust. Bij de TV geef ik dan door het geluid weer naar de versterker moet, maar dan zet ii wel alles goed door (DTS/Dolby Digital etc.). Zo kan je ook andere zooi aansluiten via dezelfde truc en het het geluid weer door lussen en hoef je maar 1 optische link door te zetten naar je versterker. Even kijken of je TV dat ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
ionn schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:47:
[...]

Uiteindelijk de PS4 Slim 1TB + gratis controller voor 233,- gekocht 8) :9
Waar heb je deze aanbieding gescoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Nu online
rajackar schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Ik heb een zelfde soort setup maar dan met een Onkyo receiver. Deze heeft ook alleen HDMI 1.4.
Bij mij ging het al mis toch ik Deus EX in HDR wilde spelen. Ik kon de HDR modus in game niet aanzetten omdat er via HDMI een controle plaats vindt die kijkt of het aangesloten scherm wel de jusite ondersteuning biedt. Toen ik mijn PS4 direct aan TV had gehangen kreeg ik meteen de vraag of ik HDR modus in wilde schakelen. En nu werkt het dus ook. Dit is dus op 1080p en zonder 60fps.
De audio gaat bij mij via de audio return channel (ARC) naar de receiver.
Je moet dan wel je PS4 op DTS of DD zetten want PCM wordt (bij mij) niet ondersteunt. Je hebt dan wel gewoon 5.1 ondersteuning. Als ik het me goed herinner is ARC onderdeel van HDMi 1.4 dus dat zou bij jou ook moeten werken als je receiver dat ondersteunt.
Dat is wel ruk. Heb je dikke setup, maar geen HD audio. Even sparen en nieuwe receiver :Y
(tenminste vind ik wel belangrijk bij films)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

baronruud schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:45:
[...]

Dat is wel ruk. Heb je dikke setup, maar geen HD audio. Even sparen en nieuwe receiver :Y
(tenminste vind ik wel belangrijk bij films)
Valt mee hoor. Je hebt nog steeds DTS en DD zodner kwaliteits verlies en voor zover ik weet doet de PS4 geen hogere formaten. PCM maakt in kwaliteit volgens mij weinig verschil.

En dan maakt het nog uit hoe je je films kijkt. De apps op de TV sturen alles ook netjes via de ARC naar de receiver met DTS en DD. Ik weet even niet of DTS-HD ondersteund wordt maar Netflix oid doet daar toch niets mee.
En als je een externe speler hebt laat je die lekker het geluid naar de receiver sturen. Geen enkel probleem dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klor
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Klor

Zeebaard

LLEEDD schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Waar heb je deze aanbieding gescoord?
Dat staat in het bericht dat je quote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
YouTube: SNOW - Launch Date Announcement Trailer | PS4

Nieuwe trailer voor Snow, game uit 2014, komt 25 oktober als beta naar de PS4.

Hier de aankondiging van augustus 2014 waarin hij "volgend jaar" uit gaat komen.
http://www.snowthegame.com/news/snow-coming-ps4/

Edit: zie nu net dat de game al last minute een week is uitgesteld, zou eigenlijk de gisteren uitkomen. En ondanks dat het een beta is gaat hij 20dollar (dus ook euro denk ik) kosten.

Waarschijnlijk een game om links te laten liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Homeland op 19-10-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag een kleine update gehad van de Youtube app, sindsdien kan ik niet meer inloggen bij YT op de ps4 en dus ook mijn ps4 niet linken aan YT (voor uploaden).
Meerderen met dit probleem?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 16:37

Canis Lupus

Vosbot

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
thalantis schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

kreeg van instant-gaming deze link in de mail, https://www.press-start.com/en/ daar hebben ze ook Sony PSP plus cards
Maar die zijn uitverkocht ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
Dikke kans dat je dan eerst een heuvel moet beklimmen voordat de mist optrekt.
En de hele tijd eerst skidorpjes moet ontdoen van geboefte voordat je er veilig binnen kan wandelen :+

...sta je ineens oog in oog met een harige mammoet...

sorry, kon het niet laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Helaas is steep dan weer geen reet aan, heb het na 1,5 uur maar weer verwijderd na de alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 06:23:
[...]

Helaas is steep dan weer geen reet aan, heb het na 1,5 uur maar weer verwijderd na de alpha
Wat viel er tegen aan de alpha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Steep vond ik ook weinig aan idd. Na de begin tutorials had ik echt zoiets van: Ok en nu?

Ook vond ik de besturing maar ruk. Ik kon er niet inkomen en heb hem toen ook maar weer verwijderd.

Misschien had ik een meer SSX achtige game verwacht ofzo.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Vond de besturing niks, en kon me er niet lang mee vermaken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrisissszzz
JSchut schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 09:11:
Steep vond ik ook weinig aan idd. Na de begin tutorials had ik echt zoiets van: Ok en nu?

Ook vond ik de besturing maar ruk. Ik kon er niet inkomen en heb hem toen ook maar weer verwijderd.

Misschien had ik een meer SSX achtige game verwacht ofzo.
SSX was te gek vroeger! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Toch heb ik met Snow op de pc veel meer lol gehad dan met de beta van Steep. Kan me ook niet voorstellen dat ze het nog fixen voor de release aangezien ik echt niks kon vinden wat me wel aansprak.

(Snow is op de pc gewoon gratis)

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 20-10-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Een tijdje geleden was SSX gratis bij PSplus op de PS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Jasphur schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:19:
[...]

Een tijdje geleden was SSX gratis bij PSplus op de PS3 :D
Echt? Gvd jammer dat ik die niet gezien heb.. nu weer 20 euro haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier zich al aan de Arkham remasters gewaagd?

Ik haal ze wel een keer als de prijs gunstig is. City vind ik qua sfeer nog steeds de beste uit de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Mijn huidige setup is:

Die Marantz is geloof ik pre-4K tijdperk qua HDMI-standaard. Stel dat ik over zou stappen naar een PS4 Pro, dan zou bovenstaande manier niet gaan werken?
Jouw model is uit 2011 dus dikke kans dat je met de 30Hz-beperking zit, maar ik zou het gewoon proberen. Ik heb een Yamaha Aventage processor met techniek uit 2013 (HDMI 1.4a) en die kreeg in 2014 een firmware update waarmee ie toch 50Hz/60Hz op 4K-resolutie doet :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayStation Europe ‏

Wands at the ready, witches and wizards! The LEGO Harry Potter Collection arrives tomorrow, remastered for PS4:

Nog een remaster.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:49
Als ik dat plaatje zie krijg ik er toch een andere gedachte bij, zal wel aan mij liggen :+

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Harry's gereedschap inderdaad.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 14:30:
PlayStation Europe ‏

Wands at the ready, witches and wizards! The LEGO Harry Potter Collection arrives tomorrow, remastered for PS4:

[video]

Nog een remaster.
Zouden ze de vele bugs gefixed hebben?
Ik heb deel 1 op de PS3 gespeeld maar na ongeveer 75% kon ik niet meer verder door een fout in het spel :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Super vette titel! En ook mooie trailer :) duurt alleen nog veelste lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:43:
Ik heb deel 1 op de PS3 gespeeld maar na ongeveer 75% kon ik niet meer verder door een fout in het spel :(
De reviews afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:24
Wat een mooie trailer :9~.

En heuj Battlefield 1 is binnen 8).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 15:49
Ike. schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 16:43:
[...]

Spelen die spellen een beetje leuk? Of is het vooral leuk voor kids?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://blog.eu.playstati...mes-announce-partnership/ Rdr1 komt naar ps now en online content dlc komt eerst naar de ps4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
blegh. PSNow. Wil hem gewoon uit de store kunnen halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, en als remaster dan ook. Nu kunnen streamen voor 15 euro per maand schiet je niks mee op.

Partnership met Rockstar en Sony is wel een voordeel. ;)
Bevestigd dus ook dat de reveal waarschijnlijk wel al eerder op die persconferentie van Sony had moeten plaatsvinden, maar wegens omstandigheden in de VS werd gecancelled.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 20-10-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
PS4Pro heeft 1 extra GB RAM. d:)b

512mb om het OS in 4K te runnen
512mb extra voor games beschikbaar

http://m.ign.com/articles...o-has-an-extra-1gb-of-ram

[ Voor 8% gewijzigd door G4mert op 20-10-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Wat meer in-depth over de PS4 Pro: http://www.eurogamer.net/...y-made-a-4k-games-machine

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Hier wordt ik blij van...
Mass Effect Andromeda has two very different strategies. They have checkerboard for 4K and they have a separate mode for high quality graphics at 1080p."
Dat wil ik de komende tijd veel zien en horen :) _/-\o_

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 20:07
G4mert schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 22:32:
PS4Pro heeft 1 extra GB RAM. d:)b

512mb om het OS in 4K te runnen
512mb extra voor games beschikbaar

http://m.ign.com/articles...o-has-an-extra-1gb-of-ram
Je zit in de buurt. Er komt 1gb ddr3 Slow Ram bij. Dit is om apps etc op de achtergrond te draaien.
Hierdoor komt er 1gb gddr5 Ram vrij. Deze zal verdeelt worden zoals jij al zei inderdaad.
Hier een hele lijst met nieuwe features en hardware :
The tech session with Mark Cerny was signposted as far back as the PlayStation Meeting at the beginning of September, and it didn't fail to deliver a treasure trove of new information on the hardware make-up of the new machine and the ethos behind it. The highlights are as follows.

Additional 1GB of DDR3 RAM - used to swap out non-games apps (eg Netflix) from the 8GB of GDDR5

512MB available to developers for 4K render targets and framebuffers

Another 512MB utilised for handling a 4K version of the dynamic menu front-end

New ID buffer for tracking triangles and objects, opening the door to advanced spatial and temporal anti-aliasing

4K framebuffers either created from simpler geometry-only rendering or more advanced checkerboarding

Some developers - eg the developers of Spider-Man and For Honor - producing their own 4K techniques based on four million pixel framebuffers

Double the compute units, laid out like a mirror of the original PS4's GPU. Half the CUs deactivate when running in base PS4 mode

2.13GHz CPU and 911MHz GPU in Pro mode, running at 1.6GHz and 800MHz respectively in base PS4 mode in order to lock back-compat with the standard model

AMD Polaris energy efficiency improvements enabling more power in a console form factor

Delta colour compression technology arrives in PS4 Pro, maximising memory bandwidth. Not seen in PS4

Primitive discard accelerator culls triangles from the scene that aren't visible

Enhanced 16-bit half-float support

Improvements for running multiple wavefronts on the compute units - more work per CU

New features from AMD roadmap - the ability to run two FP16 operations concurrently instead of one FP32, plus the integration of a work scheduler for increased efficiency

Advanced multi-resolution support for increased performance in VR titles
http://www.eurogamer.net/...y-made-a-4k-games-machine

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij games zonder Pro patch merk je dus geen betere prestaties, want de Pro draait dan gewoon op halve kracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
-SaveMe- schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 00:49:
Hier wordt ik blij van...

[...]

Dat wil ik de komende tijd veel zien en horen :) _/-\o_
Als dat zo is komt er een Pro samen met Mass Effect. Daarvoor zijn er niet echt games die ik nu speel of wil gaan spelen die een Pro patch krijgen. Tenzij Square over de brug komt voor FF15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 17:19
Kan me niet voorstellen dat FF15 geen pro patch krijgt.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:26:
Bij games zonder Pro patch merk je dus geen betere prestaties, want de Pro draait dan gewoon op halve kracht...
Qua GPU wel. Maar volgens mij geeft hij daarna aan dat er wel extra geheugen gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
wolkeh schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:17:
Kan me niet voorstellen dat FF15 geen pro patch krijgt.. :'(
Die krijgt het dat is zelfs bevestigd. Echter nog niet de specifieke details.

Hier de complete lijst van games:

http://www.gamespot.com/a...ting-an-upg/1100-6443385/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo he!!! 512mb. Wow! Ik ben nu helemaal blij dat ik voor de slim ben gegaan. Jeetje, wat een onzin om een Pro te halen icm een 1080 tv. Heel sporadisch zie je een game dat er dan beter uit gaat zien op de Pro/1080. Maar natuurlijk helemaal niets baanbrekends. Gewoon geld in je zak houden en dan gebruiken voor de PS5 over 2-3 jaar. Lijkt mij veel slimmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

dutchgio schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:26:
Wat gewoon logisch is, Sony wilt zeker weten dat alle bestaande 700+ PS4 games goed werken op de PS4 Pro.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:00:
Zo he!!! 512mb. Wow! Ik ben nu helemaal blij dat ik voor de slim ben gegaan. Jeetje, wat een onzin om een Pro te halen icm een 1080 tv. Heel sporadisch zie je een game dat er dan beter uit gaat zien op de Pro/1080. Maar natuurlijk helemaal niets baanbrekends. Gewoon geld in je zak houden en dan gebruiken voor de PS5 over 2-3 jaar. Lijkt mij veel slimmer.
Ik raad je aan het artikel op Eurogamer eens goed door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kazuka je bedoeld dat PR praatje van Cerny? Heb ik gelezen. In feite zegt ie dat ze de Pro niet fors konden upgraden verbeteren omdat ze anders de games bieb die ze al hadden zouden verneuken. Dus geen enorme upgrade want de spellen die er al waren gaan dan buggen. Dus, gewoon doorsparen voor de PS5. Als jij een Pro wilt halen, be my guest. Maar het is natuurlijk gewoon een gevoelsaankoop, icm een 1080 tv dan. Je wilt het nieuwste en "beste" hebben, maar een verstandige investering lijkt het mij niet. De upgrades icm 1080 tv zijn marginaal...

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:00:
Je hebt duidelijk de tekst niet gelezen. De bandbreedte van het geheugen is tevens groter, de kloksnelheid van de CPU is hoger en de GPU is zwaarder.

Sporadisch? Waar baseer je dat op? Sony heeft al aangegeven dat games die na november uit komen, een Pro versie moeten hebben. En sommige games die al uit zijn, gaan dat tevens krijgen.

Van Deus Ex en Tomb Raider is in ieder geval al enigszins bekend wat voor extra's ze krijgen op een 1080p TV en hierboven wordt ook de nieuwe Mass Effect aangehaald.
"Watch Dogs 2, Killing Floor 2, InFamous and Mass Effect Andromeda all use 1800p checkerboarding," Cerny tells me, and there's potentially some pretty awesome news for 1080p screen owners too. "Super-sampling again is very popular for HDTV support. Mass Effect Andromeda has two very different strategies. They have checkerboard for 4K and they have a separate mode for high quality graphics at 1080p."
Dus waarom is dat onzin? De Pro is net zo duur als de PS4 bij launch. Het lijkt me eerder onzin om zo dicht op de releasedatum van de Pro nu een Slim te halen, aangezien dat duidelijk de mindere versie is (helemaal als je gebruik wilt maken van de optische uitgang). Tenzij geld natuurlijk een rol speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik ga de Pro denk ik ergens in Januari halen. FF15 speel ik eerst wel lekker op de PS4. Er is door SE beloofd dat ie een steady 30fps loopt en dat vind ik prima. FF15 is voor mij vooral meer het verhaal dan graphics.

Een game waar ik de Pro wel meer aan vindt toevoegen is bijvoorbeeld Trackmania Turbo. lekker 1080/60 knallen. BAM! Iemand een idee of TMT een Pro Patch krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:06:
@Kazuka je bedoeld dat PR praatje van Cerny? Heb ik gelezen. In feite zegt ie dat ze de Pro niet fors konden upgraden verbeteren omdat ze anders de games bieb die ze al hadden zouden verneuken. Dus geen enorme upgrade want de spellen die er al waren gaan dan buggen. Dus, gewoon doorsparen voor de PS5. Als jij een Pro wilt halen, be my guest. Maar het is natuurlijk gewoon een gevoelsaankoop, icm een 1080 tv dan. Je wilt het nieuwste en "beste" hebben, maar een verstandige investering lijkt het mij niet. De upgrades icm 1080 tv zijn marginaal...
Maar dat was vooraf toch al duidelijk? Het is een iteratie, geen nieuwe generatie hardware. En binnen die kaders halen ze er toch behoorlijk wat uit met technieken die de discrete kaarten van AMD met Polaris op dit moment zelfs nog niet hebben.

De praktijk voorbeelden van Infamous, Days Gone en Horizon tonen aan dat developers weinig extra tijd en geld hoeven te investeren om toch een behoorlijke boost aan de visuals te kunnen geven. En zeker voor het prijskaartje krijg je behoorlijke bang for your bucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:06:
Wat had jij dan verwacht van een mid-gen upgrade? Het is geen nieuwe generatie console, misschien vergeet je dat voor het gemak even.

Ik weet niet of je Tomb Raider op zowel de PS3 als de PS4 gespeeld hebt, maar een vergelijkbaar verschil zou je kunnen krijgen tussen de normale en de Pro versie, waarbij je kan kiezen welke modus je pakt. Ik vind dat verschil toch wel aanzienlijk voor de standaard launch prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Even zweten gister, een PS4 van mij gaf de foutmelding:

Kan de database niet opnieuw bouwen. Foutcode was CE-34022-1
Hij liep telkens vast, toen maar de harde schijf er uit gehaald en opnieuw ingedaan, toen was die weer werkend.

Raar hoor.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Mars18 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:14:
Even zweten gister, een PS4 van mij gaf de foutmelding:

Kan de database niet opnieuw bouwen. Foutcode was CE-34022-1
Hij liep telkens vast, toen maar de harde schijf er uit gehaald en opnieuw ingedaan, toen was die weer werkend.

Raar hoor.
Ik zou 'm niet meer vertrouwen. File system zal wel corrupt zijn. Misschien een keer uitgeknald toen ie aan het schrijven was, of de harddisk staat op het punt van overlijden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:25:
[...]

Ik zou 'm niet meer vertrouwen. File system zal wel corrupt zijn. Misschien een keer uitgeknald toen ie aan het schrijven was, of de harddisk staat op het punt van overlijden.
Als je saves in de cloud staan hoef je je niet zo druk te maken als 'ie stuk gaat. Gewoon nieuwe schijf erin en alles opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
bram1984 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Als je saves in de cloud staan hoef je je niet zo druk te maken als 'ie stuk gaat. Gewoon nieuwe schijf erin en alles opnieuw downloaden.
Dat is toch alleen als je PSplus hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Jasphur schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:37:
[...]

Dat is toch alleen als je PSplus hebt?
Ja. alleen met PSplus.

Ik doe maandelijks een backup naar USB stick, want die neemt ook al mijn captures mee. Stick zit er standaard in en 1 keer per maand laat ik de PS4 even backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik heb ooit eens gehad met de PS3 dat alles corrupt was. Balen als een stekker natuurlijk. Maar bij een paar games was het wel weer leuk om overnieuw te beginnen. Dat was overigens ook het moment dat ik aan PSplus begon. haha

Pagina: 1 ... 43 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De PS4 Pro biedt meer dan alleen 4K er zijn ook voordelen bij HD tv's, zie o.a. Dit artikel op T.net

Extra PlayStation-gerelateerde topics:
- [PS4] Problemen en garantie-afhandelingen
- Het Playstation Network ervaringen topic - deel 2
- Lijst met PSN ID's van Tweakers [!] Externe site! Google Docs-link.