Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Ik heb het gevoel, maar dat is een gevoel, dat het topic even is verplaatst naar een crewforum om ongewenste zaken te filteren en om het daarna weer terug te plaatsten met een modbreak/topicwarning.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nja dit is niet echt moderatie. Een hele post is gewoon foetsie.Outerspace schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:56:
Feedback op moderatie binnen Spielerij. Ik denk dat je daar meer mee vangt
Ik heb het gevoel, maar dat is een gevoel, dat het topic even is verplaatst naar een crewforum om ongewenste zaken te filteren en om het daarna weer terug te plaatsten met een modbreak/topicwarning.
Maar toch bedankt voor de link
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Eens. Ik had ook niet de indruk dat het topic zwaar uit de bocht aan het vliegen was, maar heb de laatste berichten niet gelezen.Techno Overlord schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:00:
die moderatie duurt wat mij betreft wel wat lang. helemaal voor een topic waarin een game wordt besproken dat nét uit is.
Dit idd... Een game die op de front pagina wordt gepromoot en waarbij het topic tijdelijk wordt "gesloten" komt apart over.Techno Overlord schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:00:
die moderatie duurt wat mij betreft wel wat lang. helemaal voor een topic waarin een game wordt besproken dat nét uit is.
Of een modje wilde wat posts verwijderen en heeft per ongeluk het hele topic in de trashcan gegooid.Señor Sjon schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:58:
Ook dat is moderatie. Maar ik zie het topic staan in de operatiekamer. Denk dat er wat ongewenste zaken uit worden gehaald (hoewel moderators dat ook gewoon kunnen doen door het topic even te sluiten).
Ik zal hem even attenderen op dit topic.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.