Knap dat jouw installateur mijn gebruik kent als particulier. Bij mij gaat bij 24/7 draaien om de temperatuur op niveau te houden, ook in de winter. Dus wat is het verschil met zakelijk gebruik?renzo4000 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:15:
Zijn mening over LG is dat hij zelfs minder storingen heeft dan zijn Daikin/Mitsubishi installaties en dat de verschillen marginaal zijn, zeker voor particulier gebruik.
@Sunri5e Daikin kan makkelijk in Domoticz/Home Assistant en dus Google Home. Of via https://ifttt.com/applets...ikin-voice-control-on-off
@Steephh Gelijk goed doen. Vergeet niet, het is ook meerwaarde voor je huis als je ooit verkoopt.
Vandaag komen monteurs bij mij nog terug. Heb erg lastige situatie om te plaatsen maar alle lof voor de monteurs tot nu toe en blij dat ik het niet zelf ben gaan doen. Is toch een vak en ieder zijn vak.
Wat betreft het fabeltje dat de bakken van Daikin geel zouden zijn??? Hier staat de cover naast een witte hoog glans kast van mij. De bak van Daikin Perfera is zelfs witter dan mijn kast.

/f/image/zbU9Ltj3a7aMApl6i23nzeav.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2020 10:17 ]