[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2016/2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste
Acties:
  • 172.038 views

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ondertussen eist Feyenoord al rectificatie van EZTrader. EZTrader moet van het CAS gewoon betalen, dat wil EZTrader niet, dus proberen ze het nu via de burgerrechter ongedaan te krijgen.

Verder heeft de eigenaar van EZTrader al gezegt dat hij Feyenoord 'kapot wilt maken'.

Wat zijn ze toch met een fijne organisatie in zee gegaan. :+

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:06
JST94 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:35:
Haha, de consequenties van het trappenprobleem is ondertussen dat de supporters en directie nóg verder uit elkaar staan. Bij PSV hadden ze hetzelfde probleem, hun bouwen een staantribune. Supporters blij, PSV blij.

Waarom kan dit bij Feyenoord niet? Kosten zijn 450.000. Is allang onderzocht door de club, maar club wil het niet met het oog op hun nieuwe luchtkasteel.
En je wil met een half miljoen mensen omkopen om geen 'Hamas' meer te roepen? Hoe werkt dat?

Door een beetje privacy af te staan kan je juist heel gericht straffen. Dan hebben wij "goede" supporters niks te klagen. Alsof je echt niet wilt dat je eigen club weet wanneer en waar je in het stadion bent. Als je zo principieel bent dan ga je nu ook al niet naar het voetbal, want een kaartje kan je nu ook al niet kopen zonder je gegevens af te staan en je wordt geregistreerd zodra je naar binnen gaat.

Gewoon gericht technologie inzetten en zorgen dat het juridisch/ethisch goed geregeld is kan prima.
JST94 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:38:
Ondertussen eist Feyenoord al rectificatie van EZTrader. EZTrader moet van het CAS gewoon betalen, dat wil EZTrader niet, dus proberen ze het nu via de burgerrechter ongedaan te krijgen.

Verder heeft de eigenaar van EZTrader al gezegt dat hij Feyenoord 'kapot wilt maken'.

Als je wil voetballen op dit niveau ontkom je daar niet aan, de UEFA, KNVB en FIFA zijn ook geen fijne organisaties. >:)

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 01-11-2016 13:40 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:02

Ook gewoon dom van Feijenoord, weten dat de eigenaar joods is. Ik denk dat ze er zelfs al; een beetje op gegokt hebben dat het zover zou komen. Nou ja dom, het zal weer wat geld in het laatje brengen. Maar ik geloof echt niet dat iemand bij feijenoord gedacht heeft, hmm dit kan nog wel eens voor frictie zorgen. Want die spreekkoren blijven doorgaan.

En wat betreft de zakenman, tja die had ook wat beter onderzoek kunnen doen. Of misschien gedacht, dit kan wel een voor mooie reclame zorgen.

• JST94
Er wordt ook amper meer 'gehamassed' in de Kuip. Om eerlijk te zijn hoor ik vaker anti semetische spreekkoren van de tegenstander in de Kuip dan andersom. Technologie gericht inzetten gebeurt al, zijn laatst weer eens tientallen/honderden extra camera's geplaatst.

Verwijderd

Feyenoord moet de hand in eigen boezem steken in plaats van te wijzen naar anderen. Feyenoord heeft volgens hun verklaring initiatieven genomen om racisme en anti-semitisme te verminderen in het stadion maar blijkens wat er nog steeds wordt geroepen in ook het Feyenoord stadion sorteren die vooralsnog niet het beoogde effect.

De directie van Feyenoord zou er goed aan doen dit contract te ontbinden zonder geld van die sponsor te eisen. Een beetje strategisch denken kan geen kwaad. Dit wil je als Feyenoord zijnde niet in de publiciteit hebben en al helemaal niet dat het opgepikt gaat worden door de internationale pers. Helemaal niet met het oog op Feyenoord City waar men zit te springen om investeerders.

• JST94
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:52:
[...]

Feyenoord moet de hand in eigen boezem steken in plaats van te wijzen naar anderen. Feyenoord heeft volgens hun verklaring initiatieven genomen om racisme en anti-semitisme te verminderen in het stadion maar blijkens wat er nog steeds wordt geroepen in ook het Feyenoord stadion sorteren die vooralsnog niet het beoogde effect.

De directie van Feyenoord zou er goed aan doen dit contract te ontbinden zonder geld van die sponsor te eisen. Een beetje strategisch denken kan geen kwaad. Dit wil je als Feyenoord zijnde niet in de publiciteit hebben en al helemaal niet dat het opgepikt gaat worden door de internationale pers. Helemaal niet met het oog op Feyenoord City waar men zit te springen om investeerders.
Wat kan Feyenoord er aan doen dat die onbetrouwbare partij zo er onder uit probeert te komen? Verder heeft Feyenoord inderdaad initiatieven genomen.Feyenoord is multiraciaal en neemt afstand van die spreekkoren. Tevens hebben ze het project 'Kwetsen is zinloos, steunen is goud.' opgezet, verder bezoekt de club mét supporters kamp Westerbork en is er een samenwerking met de Anne Frank Stichting. Wat wil je nog meer?

Dat de club het contract ontbind zonder geld te krijgen is exact wat EZTrader wilt. Die hebben hun geld hard nodig omdat ze op omvallen staan, en daarom maar op een rare manier onder het contract proberen uit te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door JST94 op 01-11-2016 13:56 ]

Verwijderd

JST94 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:54:
[...]

Wat kan Feyenoord er aan doen dat die onbetrouwbare partij zo er onder uit probeert te komen? Verder heeft Feyenoord inderdaad initiatieven genomen.Feyenoord is multiraciaal en neemt afstand van die spreekkoren. Tevens hebben ze het project 'Kwetsen is zinloos, steunen is goud.' opgezet, verder bezoekt de club mét supporters kamp Westerbork en is er een samenwerking met de Anne Frank Stichting. Wat wil je nog meer?

Dat de club het contract ontbind zonder geld te krijgen is exact wat EZTrader wilt. Die hebben hun geld hard nodig omdat ze op omvallen staan, en daarom maar op een rare manier onder het contract proberen uit te komen.
Stel voor dat je nog eens leest wat ik schreef.

Die sponsor is goed genoeg voor Tottenham Hotspur e.a. clubs. Dus onbetrouwbaarheid is kul.

Het gaat die man puur om die kwetsende spreekkoren.

Kun je wel allerlei met allerlei zelflegitimaties aankomen dat Feyenoord goed bezig is want initiatief A, B en C, maar die hebben blijkbaar vooralsnog niet het gewenste effect gehad.

Wie is er de baas in de Kuip? Feyenoord toch, of niet soms?

Neem je verlies als Feyenoord zijnde want die kan je als Feyenoord nog vele malen meer gaan kosten dan alleen die €1,5 miljoen. Helemaal met het oog op Feyenoord City wat er echt niet gaat komen zonder investeerders. En investeerders hebben echt een grondige hekel geassocieerd te worden met racisme of anti-semitisme.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Het gaat die man puur om die kwetsende spreekkoren..... Die er al waren voor hij geboren was, maar op 1 november 2016 komt ie daar pas achter.

Uhuh :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• ph4ge
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:04:
[...]

Stel voor dat je nog eens leest wat ik schreef.

Die sponsor is goed genoeg voor Tottenham Hotspur e.a. clubs. Dus onbetrouwbaarheid is kul.

Het gaat die man puur om die kwetsende spreekkoren.

Kun je wel allerlei met allerlei zelflegitimaties aankomen dat Feyenoord goed bezig is want initiatief A, B en C, maar die hebben blijkbaar vooralsnog niet het gewenste effect gehad.

Wie is er de baas in de Kuip? Feyenoord toch, of niet soms?

Neem je verlies als Feyenoord zijnde want die kan je als Feyenoord nog vele malen meer gaan kosten dan alleen die €1,5 miljoen. Helemaal met het oog op Feyenoord City wat er echt niet gaat komen zonder investeerders. En investeerders hebben echt een grondige hekel geassocieerd te worden met racisme of anti-semitisme.
Ik vind het echt onzinnig, dan kan elke sponsor dus per direct onder zn contract uit. Het CAS heeft Feyenoord al gelijk gegeven, het laatste wat je moet doen is nu toegeven aan afpersing. Laat die man het maar lekker in de media brengen als hij denkt daar beter van te worden, hij zegt niets nieuws en bevindt zich juridisch en financieel in het nauw.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 08:43
HeatWave schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:11:
Het gaat die man puur om die kwetsende spreekkoren..... Die er al waren voor hij geboren was, maar op 1 november 2016 komt ie daar pas achter.

Uhuh :').
Inderdaad, het lijkt erop alsof ie gewoon van Feyenoord af wil. En zoals overal al gezegd, die spreekkoren waren richting de Ajax supporters gericht en niet het Joodse volk in het algemeen.

Over spreekkoren gesproken, ik hoorde laatst bij een wedstrijd het bekende "en wie niet springt die is een jood" maar Ajax speelde helemaal niet. Dat is toch ook zo'n kreet richting Ajax? Waarom zou je dat in godsnaam zingen tegen iemand anders? Weet niet meer waar het was. Misschien van de week bij een bekerwedstrijd of zo.

• JST94
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:04:
[...]
Heb je wel eens gegoogled op EZTraders? En dan wil jij zeggen dat het een betrouwbare zakenpartner is?

Duizenden euro's kwijt: 'Ik voel me beetgenomen en naïef'
Slimme Israëli's van EZtrade trekken hebberige Hollanders leeg met 'binary options'
Pas op voor Eztrader
Voorkomen dat u wordt opgelicht door binaire opties brokers
chim0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:31:
[...]

Inderdaad, het lijkt erop alsof ie gewoon van Feyenoord af wil. En zoals overal al gezegd, die spreekkoren waren richting de Ajax supporters gericht en niet het Joodse volk in het algemeen.

Over spreekkoren gesproken, ik hoorde laatst bij een wedstrijd het bekende "en wie niet springt die is een jood" maar Ajax speelde helemaal niet. Dat is toch ook zo'n kreet richting Ajax? Waarom zou je dat in godsnaam zingen tegen iemand anders? Weet niet meer waar het was. Misschien van de week bij een bekerwedstrijd of zo.
Kan goed bij Feyenoord zijn geweest, daar zingen ze dat graag wanneer ze niet tegen Ajax spelen. :9

[ Voor 28% gewijzigd door JST94 op 01-11-2016 14:40 ]

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:13:
[...]

Ik vind het echt onzinnig, dan kan elke sponsor dus per direct onder zn contract uit. Het CAS heeft Feyenoord al gelijk gegeven, het laatste wat je moet doen is nu toegeven aan afpersing. Laat die man het maar lekker in de media brengen als hij denkt daar beter van te worden, hij zegt niets nieuws en bevindt zich juridisch en financieel in het nauw.
Onzinnig? Met dat familieverleden van die kerel? Dat lijkt mij wel mee te vallen. Bij een burgerrechter kan die kerel zo maar gelijk krijgen. En dan is Feyenoord dat sponsorgeld ook kwijt.

Of hij zich financieel en juridisch in het nauw bevindt weet ik niet. Hij sponsort ook Tottenham Hotspur, dus dat financiële zal wel meevallen lijkt mij. En juridisch ben ik daar ook niet zo zeker van. Die veroordeling van de UEFA inzake die banaan is nog niet zo lang geleden.

Natuurlijk is Feyenoord niet racistisch. Dat is geen enkele BVO in Nederland (hoewel, die PSV-ers schijnen altijd maar 'Boeren! Boeren!' te roepen in hun stadion ;) ) maar dat gaat het niet om. Het gaat om de beeldvorming die ontstaat in de media. En die beeldvorming kan Feyenoord allesbehalve goed gebruiken, helemaal in het licht van de aan te trekken investeerders inzake Feyenoord City.

Feyenoord moet als baas in eigen huis gaan optreden tegen die absurde spreekkoren in de Kuip. Gelijk de KNVB dat ook eens moet gaan doen, scheidsrechters instructies mee geven wedstrijden te staken wanneer die klinken. En ze klinken in tig stadions, bepaald niet alleen bij Feyenoord.

Ik zou als ik Feyenoord was dat verlies nemen en tegelijkertijd een persbericht zoals ze dat hebben uitgegeven de wereld in laten gaan, waarin Feyenoord duidelijk aan geeft niet racistisch te zijn in welk opzicht dan ook. En ik zou als Feyenoord zijnde contact opnemen met de KNVB om samen met de scheidsrechters baas in het eigen stadion te worden.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

chim0 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:31:
[...]

Dat roepen ze echt werkelijk in elk stadion waar ik ooit heb gezeten/gestaan tijdens ED-wedstrijden. Vorige week bij Sparta bijv., goed te horen.

Kun je nagaan hoe populair Ajax overal is. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-11 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:04:
[...]

Onzinnig? Met dat familieverleden van die kerel? Dat lijkt mij wel mee te vallen. Bij een burgerrechter kan die kerel zo maar gelijk krijgen. En dan is Feyenoord dat sponsorgeld ook kwijt.

Of hij zich financieel en juridisch in het nauw bevindt weet ik niet. Hij sponsort ook Tottenham Hotspur, dus dat financiële zal wel meevallen lijkt mij. En juridisch ben ik daar ook niet zo zeker van. Die veroordeling van de UEFA inzake die banaan is nog niet zo lang geleden.

Natuurlijk is Feyenoord niet racistisch. Dat is geen enkele BVO in Nederland (hoewel, die PSV-ers schijnen altijd maar 'Boeren! Boeren!' te roepen in hun stadion ;) ) maar dat gaat het niet om. Het gaat om de beeldvorming die ontstaat in de media. En die beeldvorming kan Feyenoord allesbehalve goed gebruiken, helemaal in het licht van de aan te trekken investeerders inzake Feyenoord City.

Feyenoord moet als baas in eigen huis gaan optreden tegen die absurde spreekkoren in de Kuip. Gelijk de KNVB dat ook eens moet gaan doen, scheidsrechters instructies mee geven wedstrijden te staken wanneer die klinken. En ze klinken in tig stadions, bepaald niet alleen bij Feyenoord.

Ik zou als ik Feyenoord was dat verlies nemen en tegelijkertijd een persbericht zoals ze dat hebben uitgegeven de wereld in laten gaan, waarin Feyenoord duidelijk aan geeft niet racistisch te zijn in welk opzicht dan ook. En ik zou als Feyenoord zijnde contact opnemen met de KNVB om samen met de scheidsrechters baas in het eigen stadion te worden.
Je maakt je druk om het imago van Feyenoord, maar je hebt nog steeds niet 1x EXTrader ingetikt op Google?
Als je dan toch aan je imago denkt, hadden ze nooit met die toko in zee moeten gaan :D

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:04:
[...]
Het is toch van de zotte dat een sponsor onder zijn contract wilt uitkomen en de club maar van allerlei zaken gaat beschuldigen? Het is net zo dom als de raciscme beschuldiging van de UEFA. Op zoiets pak je je verlies niet, maar maak je je keihard dat de beschuldigingen onterecht zijn.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:57
Ramzzz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:13:
[...]

Dat roepen ze echt werkelijk in elk stadion waar ik ooit heb gezeten/gestaan tijdens ED-wedstrijden. Vorige week bij Sparta bijv., goed te horen.

Kun je nagaan hoeveel tuig er rond loopt in Nederland :+

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:25

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Leon Zwiers schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:08:
Ik vind alleen dat de Ajacieden hier ( en overal eigenlijk ) de prestaties van dit Feyenoord tot nu toe nogal bagitalliseren. Het "puur geluk en werkvoetbal, "We halen die kakkerlakken voor de winter wel in", "Feyenoord laat t altijd liggen na de winterstop" etc etc etc.
Valt wel mee toch? Ik zie een enkeling dat proberen maar die wordt niet gesteund. Het enige is dat elke club een mindere periode krijg ik het seizoen, dus ook Feyenoord. Het is voor hen te hopen dat ze die beter door komen dan de concurrenten hun eigen mindere periode door komen. Ik zie echter geen reden om aan te nemen dat de concurrenten dat sowieso beter gaan doen.
Wat men ook enorm doet is eigen talenten ophemelen, wat hier al besproken is. Ik zeg t nog 1 keer: Laat eerst maar eens blijken of Dolberg, de Ligt, Nouri etc al die verwachtingen een heel seizoen vol kunnen houden. Mijn voorspelling? Dolberg raakt ergens een keer geblesseerd of in een dip en raakt geen pepernoot meer. Wordt volledig afgeserveerd door media en Ajax forums en keert na een moeilijk jaar pas weer terug in zijn vorm, al dan niet in Ajax Willem 2. Jonge spelers zijn nu eenmaal grimmig, daar hebben alle clubs last van ( v Beek gezien vorig seizoen bij Feyenoord? Man wat was die slecht ) en Ajax grossiert in zeer jonge spelers.
Grillig inderdaad, maar dan ben ik ook kritisch op de huidige prestaties. Nouri en De Ligt hebben überhaupt nog niets betekend, Dolberg heeft mooie dingen laten zien maar zijn acties zijn eerder uitzondering dan regel. Ik zie een hoop talent maar de consistente inbreng mag nog wel flink omhoog.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:39

Hupske

AFCA

Het is officieel. De nieuwe generatie is verpest. Mag je mee lopen het veld op en voor een topvoetballer staan, zijn ze meer bezig om een dab te doen.

Hopelijk blijft de schade op het veld beperkt vandaag, maar ben er bang voor.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:06
Ik voel dat Psv gaat winnen...
;-)

• Martinusz
Nou ik voel wat anders....

• Hupske

Hupske

AFCA

Nou, daar zat hij er al bijna in. Latje red.

• Martinusz
Volgend mij staat Pasveer een beetje onder spanning :D

• HeatWave

HeatWave

hupske schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:45:
Het is officieel. De nieuwe generatie is verpest. Mag je mee lopen het veld op en voor een topvoetballer staan, zijn ze meer bezig om een dab te doen.

Hopelijk blijft de schade op het veld beperkt vandaag, maar ben er bang voor.
Viel me ook al op ja, ook al zijn het kleine kinderen, best kansloos gedrag, maar goed. We hebben ook mensen nodig die burgers flippen denk ik dan maar :').

• Hupske

Hupske

AFCA

HeatWave schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:53:
[...]

Viel me ook al op ja, ook al zijn het kleine kinderen, best kansloos gedrag, maar goed. We hebben ook mensen nodig die burgers flippen denk ik dan maar :').
Ja, helaas zelfs op de havo en vwo is die fenomeen meer dan genoeg te zien. Ik snap er verder ook helemaal niks van, want de beweging heeft geen enkele betekenis maar dan ook echt helemaal geen betekenis. Achja.

Nou PSV laat zien dat ze goed achter de bal aan kunnen rennen, zonder dat het rennen wat oplevert.

• Harribo
En ja hoor!..... een counter en Willems tikt weer standaard terug en brengt anderen in de problemen....

Edit: eindelijk eindelijk durven ze te counteren en naar voren te voetballen! Meteen raak!
Mede dankzij de grens, slecht gezien zeg, is dat nu betaalde arbitrage? Hahaha

[ Voor 45% gewijzigd door Harribo op 01-11-2016 21:01 ]

• Hupske

Hupske

AFCA

Ghehe 1-0 mensen.

• HeatWave

HeatWave

En nou niet meer janken over de arbitrage :r.

• Hupske

Hupske

AFCA

Maar een metertje of 3 buitenspel haha.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-11 10:33
Hahaha. Twee meter. PSV mag het geluk in de CL ook wel eens een keer mee hebben. Maar de grensrechter had echt een black out. Hoe kon je dat nu missen?

• Martinusz
Vandaag mag dat tegen Duitsers :+

• FDMK
  • Laatst online: 18:18
Arias deed een Wamberto'tje }:O

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Quad
  • Laatst online: 23:53

Quad

Doof

Buitenspel? Neu.. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Hupske

Hupske

AFCA

Mijn mobiel met de app One football loopt alleen flink voor op de stream van Veronica. Wel handig, dan weet ik wanneer ik weer moet opletten :)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:51

St@m

@ Your Service

Eindelijk een gelukje mee, al verwacht ik dat het te weinig zal zijn vanavond. Ik pleit voor meer gelukjes.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 14:22

Qu3st

Het tempo van Bayern is vele malen lager dan in de uit wedstrijd. Prima, houden zo!

• Hupske

Hupske

AFCA

Zelfs voor Pasveer gaat het niet snel genoeg. Kan rustig iemand uit kappen.

• Herman
  • Registratie: December 2009

Herman

FP ProMod
Heerlijke pot tussen City en Barça met een fenomenaal doelpunt van Messi!

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• St@m

St@m

@ Your Service

Lat, paal, buitenspeldoelpuntje.. Mwah, dit zouden wel eens drie punten kunnen worden :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Harribo
Hehe psv heeft beetje geluk :-)

• Quad

Quad

Doof

Wat een heerlijke goal van Griezmann zeg! Damn! :9

PVOutput☀️

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vink er nog maar één af :D

PSV gaat wel erg ver terug, dat kan nooit lang goed gaan...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• St@m

St@m

@ Your Service

Het geluk is op, dit is dan weer pech..

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-11 14:22

Qu3st

Oei hier geen geluk! Tja het is hands.

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28

Moofnor

King of my castle

32 minuten, geluk op :+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 09:37
waarom worden dit soort penalties niet gewoon verboden. Er is in mijn ogen altijd twijfel of iemand stil gaat staan.

Waarom niet verplicht op dezelfde snelheid of steeds sneller laten lopen tot het moment van schieten.

Je kan deze prima afkeuren of over laten nemen omdat hij (bijna) stilstaat.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Harribo
Psv moet wat meer proberen aan te vallen als Bayern de bal verliest. Tis allemaal wat te tam.
Maar ja zal wel makkelijker gezegd zijn dan gedaan.
Maar denk wel dat als PSV dat niet gaat proberen, je Bayern eigenlijk al de wedstrijd cadeau doet. Je MOET soms wat durven

[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 01-11-2016 21:22 ]

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-11 00:29

ST10©DE

Dus.............

Kevinp schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:21:
waarom worden dit soort penalties niet gewoon verboden. Er is in mijn ogen altijd twijfel of iemand stil gaat staan.

Waarom niet verplicht op dezelfde snelheid of steeds sneller laten lopen tot het moment van schieten.

Wat ik me afvroeg, hij begint met een achterwaartse beweging, is dat wel toegestaan?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Je probeert meestal aan te vallen wanneer het andere team de bal verliest 8)7

• Hupske

Hupske

AFCA

Achja je kan in ieder geval zeggen dat je al 2x hebt gescoord tegen Bayern.

• Martinusz

Nee dat kan dus niet, hij stond niet stil namelijk.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023

Het was verboden, de aanloop moest een vloeiende beweging zijn. Maar een groepje wijsneuzen bij de fifa is blijkbaar omgekocht om het te veranderen.

alles kan off-topic

• St@m

St@m

@ Your Service

Harribo schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:21:
Psv moet wat meer proberen aan te vallen als Bayern de bal verliest. Tis allemaal wat te tam.
Maar ja zal wel makkelijker gezegd zijn dan gedaan.
Maar denk wel dat als PSV dat niet gaat proberen, je Bayern eigenlijk al de wedstrijd cadeau doet. Je MOET soms wat durven
Eens, mag wel wat feller naar voren. Maar dan laat je wel weer veel ruimte achter.

• Hupske

Hupske

AFCA

St@m schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:26:
[...]

Eens, mag wel wat feller naar voren. Maar dan laat je wel weer veel ruimte achter.
Dat doen ze nu ook al terwijl ze niet fel zijn.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 09:37
martinusz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:24:
[...]

Nee dat kan dus niet, hij stond niet stil namelijk.
Amper waarneembaar of hij wel of niet stil stond.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Harribo
Lewandoski goede spits maar fervente zeurkous ook

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
Harribo schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:29:
Dan kan je het vast met m vinden :+ :+ :+

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Zelf kijk ik liever de competitie dan de CL merk ik. Vind het niet echt spannend, omdat de standen in de groepen al duidelijk zijn.. Ja, als PSV wint, en dan ook nog eens wat punten kan sprokkelen waar Bayern verspeeld, is het een stunt ja.. maar zo ziet het er niet uit.

Bij Barca is ook alles al duidelijk. Dus eigenlijk vind ik alleen de knockout fase leuk (maar dan enkel om Barca te kijken).

...

• Martinusz
Rostov staat toch weer gelijk. Niet gunstig.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

The_Scarabial

MTB for life!

Harribo schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:29:
zal wel te vaak bij Vettel op de koffie zijn geweest :P

• Hupske

Hupske

AFCA

Geluk is er nog steeds voor mijn gevoel. Jemig dat deze ballen er niet in gingen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
martinusz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:51:
Rostov staat toch weer gelijk. Niet gunstig.
Als PSV ook gelijk speelt maakt dat niet uit

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-11 15:27

snmght

imho dan he

Wie had gedacht dat Pasveer zulke reddingen in huis zou hebben, die keept de wedstrijd van zijn leven zelfs als hij in de laatste 25 minuten er nog drie door laat straks. Knap!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
snamgaah schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:06:
Wie had gedacht dat Pasveer zulke reddingen in huis zou hebben, die keept de wedstrijd van zijn leven zelfs als hij in de laatste 25 minuten er nog drie door laat straks. Knap!
En die Zoet maar denken dat ie geweldig is 8)

• snmght

snmght

imho dan he

Eindpass van PSV moet echt beter, nu alweer niet scherp genoeg. Het zou onterecht en een stunt zijn, maar winst is niet onmogelijk, hoe bizar dat ook klinkt.

• St@m

St@m

@ Your Service

Sund..

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:57
snamgaah schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:12:
Eindpass van PSV moet echt beter, nu alweer niet scherp genoeg. Het zou onterecht en een stunt zijn, maar winst is niet onmogelijk, hoe bizar dat ook klinkt.
Denk dat we langzaam richting het onmogelijke gaan.

• Martinusz
Zonde, maar het hield een keer op met geluk natuurlijk.

• Hupske

Hupske

AFCA

Lekker doelpunt hoor.

• Harribo
snamgaah schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:12:
Nee maar dat soort passen moeten perfect zijn. Dat zijn ze niet en daarom wint een Bayern. Kleine dingen.

Tis natuurlijk ook pech. Tegen Bayern en tegen de finalist vorig jaar. Gewoon onmogelijk.
Afgezien van vorig jaar hebben de Nederlandse clubs steeds loodzware poules in de CL.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 01-11-2016 22:17 ]

• snmght

snmght

imho dan he

Ja jammer. Die Lewandowski weet zich opvallend vaak van Moreno te ontdoen. Is hij nou zo goed of Moreno (vandaag) zo zwak?

• Hupske

Hupske

AFCA

City 3-1 Barca. City speelt goed :o

• St@m

St@m

@ Your Service

snamgaah schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:15:
Ja jammer. Die Lewandowski weet zich opvallend vaak van Moreno te ontdoen. Is hij nou zo goed of Moreno (vandaag) zo zwak?
Je vraagt serieus of Lewandowski goed is?

• Harribo
hupske schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:15:
Bedankt voor de uitslag pipo, hoef ik niet meer te kijken straks

• snmght

snmght

imho dan he

St@m schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:16:
[...]

Je vraagt serieus of Lewandowski goed is?
Nee, lees het nog een keer. Natuurlijk is hij goed maar ik vind Moreno ook niet echt scherp ogen en hij is hem vaak kwijt. Ik vraag me af of dat zuiver door de kwaliteiten van Lewa komt of ook door Moreno. Afgelopen jaren vond ik de cv's van onze eredivisie ploegen best aardig tegen een Griezmann of Ibrahimovic, maar vandaag vind ik Moreno zwak tegen Lewa.

• Hupske

Hupske

AFCA

Harribo schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:18:
[...]

Bedankt voor de uitslag pipo, hoef ik niet meer te kijken straks
Graag gedaan. Ze moeten nog een kwartier, zal vast nog wel wat gebeuren :+

• St@m

St@m

@ Your Service

snamgaah schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:19:
[...]

Nee, lees het nog een keer. Natuurlijk is hij goed maar ik vind Moreno ook niet echt scherp ogen en hij is hem vaak kwijt. Ik vraag me af of dat zuiver door de kwaliteiten van Lewa komt of ook door Moreno. Afgelopen jaren vond ik de cv's van onze eredivisie ploegen best aardig tegen een Griezmann of Ibrahimovic, maar vandaag vind ik Moreno zwak tegen Lewa.
Ik schat "Lewa" wel iets hoger in dan "Griezzie" of "Ibra" (wie heeft daar vorig jaar trouwens tegen gevoetbald?) Je hoeft niet van een eredivisie verdediger te verwachten dat die een absolute wereldtopspits volledig in de zak heeft. Dus om je vraag te beantwoorden, Lewandowski is zo goed.

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 01-11-2016 22:23 ]

• snmght

snmght

imho dan he

Niet vorig jaar. 2014, Veltman.

• Martinusz
WoW!!!

• Hupske

Hupske

AFCA

De wedstrijd is weinig meer aan om naar te kijken. Tempo is er flink uit waarbij PSV machteloos achter het balletje aan loopt.

• Quad

Quad

Doof

Wat een actie van Lewandowski! Woah! Jammer dat de bal er niet in ging.
Leek een Bergkampje.

PVOutput☀️

• Luxicon
hupske schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:15:
Jawel, maar Barca speelt onder hun niveau, en aankomend weekend spelen ze uit bij Sevilla, dus erg belangrijke wedstrijd voor de competitie, terwijl het met de CL wel gebakken zit voor ze. Maar je ziet wel veel inzet van Barca spelers, niet alsof ze er met de pet naar gooien, en anders waren er ook al wel belangrijke spelers gewisseld.

[ Voor 18% gewijzigd door Luxicon op 01-11-2016 22:28 ]

...

• Harribo
Ach ja de statistieken zijn veel zeggend, Bayern veel meer kansen gehad.
Maar ja je hoopt toch,zeker als PSV de 1-0 maakt

• v8power67
  • Laatst online: 04-11 15:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wow die 2-3 van ozil. Damn wat een kalmte en controle. Heerlijke goal

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ozil scoort de 2-3 voor Arsenal, leek buitenspel maar wat een trucendoos daarna :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik denk dat Neuer blij is als hij zo kan douchen. Kan hij weer wat opwarmen.

• Harribo
Gestolen overwinning van Bayern! :-)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rostov heeft Zuid-Amerikanen in het team, zeg. Speler krijgt aai over het hoofd en doet een Rivaldo/Busquets. Jammer dat de scheids het hoofdwondprotocol niet in werking stelde, gevolgd door een kaart.

De 2-1 van PSG is trouwens een schoonheidje. Net als de Griezman goal eerder bij Atletico.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Luxicon
Atletico scoorde nog !

...

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:39
PSV soeverein 4e 3e!

[ Voor 39% gewijzigd door jaapstobbe op 01-11-2016 22:42 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Da's knap gezien van de scheids bij Atletico. Goede straf voor die Busquets wannabe van Rostov.

• Luxicon

...

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:39
PSV kan nog een keer verliezen en gelijk spelen tegen Rostov en dan krijgen ze alsnog Europa league als beloning

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-11 08:43
JST94 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:39:
[...]

Kan goed bij Feyenoord zijn geweest, daar zingen ze dat graag wanneer ze niet tegen Ajax spelen. :9
Nah, was ergens anders volgens mij. Maakt ook niet uit verder. Tenminste, het maakt wel uit, maar je snapt wat ik bedoel. :)
Ramzzz schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:13:
[...]

Blijkbaar. :$

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02
gambieter schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:29:
Ozil scoort de 2-3 voor Arsenal, leek buitenspel maar wat een trucendoos daarna :p
Wat een heerlijke actie zeg!

Maar in Engeland hebben ze het enkel over Pogba, die is namelijk beter, want die is duurder ;) Tenslotte is Pogba ook genomineerd voor Ballon d'or, en Ozil niet.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-11-2016 06:31 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:59
Eerste bod op een bankzitter bij Ajax is binnen, AC Milan doet een bod van 13 miljoen op Bazoer, Ajax eist echter 22 miljoen.

Voor een jonge speler lijkt me dat eigenlijk geen verstandige keuze, al komt hij momenteel helemaal niet in de plannen van Bosz voor en zie ik dat voorlopig ook nog niet gebeuren.

Bron: https://www.telesport.nl/...-bij-ajax-aan-voor-bazoer

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Joostje123
  • Laatst online: 04-11 09:34
Bosz denkt alles beter te weten.

Ik snap niet dat zo trainertje die van Heracles afkomt.
Even bij Ajax mag huishouden en 3 oranje basisspelers op de bank kan zetten.
Echt dat Ajax dat accepteert. Je gaat nu never nooit 22 miljoen krijgen voor iemand die op de bank zit.

Hij is niet goed geneog voor Ajax maar wel voor AC Milan?

• JST94
Mooi kut. El Ahmadi heeft een voetblessure, dus hij mist Zorya - Feyenoord. Vilhena mist deze wedstrijd ook al vanwege het overlijden van zijn moeder.

Uitstekende test om te kijken hoe Feyenoord het zonder deze twee pitbulls kan oplossen.
Joostje123 schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:19:
Even bij Ajax mag huishouden en 3 oranje basisspelers op de bank kan zetten.
Wie dan?

[ Voor 30% gewijzigd door JST94 op 02-11-2016 08:28 ]

• Joostje123
  • Laatst online: 04-11 09:34
Riedewald, Tete en Bazoer.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:59
Nu heeft Tete het prima gedaan in Oranje maar misschien heeft Bosz gewoon een punt?

• JST94
Dat zijn geen basisspelers in Oranje. Zo kan je iedereen die recent in Oranje heeft gespeeld wel een basisspeler noemen.
Pagina: 1 ... 89 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
]Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2016/2017
Voor FC-Twente: FC Twente - hoe nu verder